План самоосвіти на період карантину
вчителя початкових класів
Стащенко Катерини Олександрівни
(13.03 – 03.04.2020 р.)
Вид роботи |
Дата |
К-ть годин |
Посилання на ресурс |
1) Коригування календарного планування 2)Створення групи батьків 4 класу в соціальній мережі Viber , консультації для батьків 3)Розробка завдань для онлайн-тестування учнів з тем “Дієслово” та “Задачі на рух” 4)Розміщення завдань для дистанційного навчання учнів 4 класу |
13.03 |
4 |
https://learningapps.org/display?v=p2g3d19gc20 https://learningapps.org/display?v=pxyd3gcqn20
|
1) Розробка та розміщення завдань для дистанційного навчання учнів 4 класу 2) Робота на порталі ВсеОсвіта (вивчення актуальних тем, ознайомлення з доступними конференціями, перегляд матеріалів) |
16.03 |
4 |
мережа Viber |
1) Розробка та розміщення завдань для дистанційного навчання учнів 4 та 7 класів. Обговорення з батьками можливі форми для зворотнього зв’язку 2)Збір та аналіз інформації для презентації групового проекту з предметів “Я у світі” та “Основи здоров’я” - “Пам’ятні імена вулиць”, оформлення презентації
|
17.03 |
4 |
Мережа Viber https://zp-museums.jimdofree.com/музеї-області/пологівський-район/
|
1)Розробка та розміщення завдань для дистанційного навчання учнів 4 та 6 класів. Перевірка виконаних завдань 2)Робота з освітнім проектом “На урок” (ознайомлення та розробка тестів з навчальних предметів для дистанційного навчання) |
18.03 |
4 |
мережа Viber https://naurok.ua/student/tests
|
1)Розробка та розміщення завдань для дистанційного навчання учнів 4 та 5 класів. Перевірка виконаних завдань 2)Опрацювання методичних рекомендацій з предметів 3)Оформлення та завантаження реквізитів та фото експонатів на конкурси “Знай і люби свій край” та “Писанковий рай” |
19.03 |
4 |
мережа Viber Програма для ЗНЗ Накази МОН
|
1)Розробка та розміщення завдань для дистанційного навчання учнів 4 класу. Перевірка виконаних завдань 2)Опрацювання фахової літератури |
20.03 |
4 |
Науково-методичні розробки та журнали |
1)Підбір, аналіз та розробка завдань для створення методичного посібника “На допомогу вчителеві” 2)Ознайомлення з новинками на сайті КЗ ЗОІППО |
23.03 |
5 |
http://familytimes.com.ua/ukraina-kazky https://onlyart.org.ua/children/kazky/ https://sites.google.com/site/nnczoippo/home
|
1)Підбір, аналіз та розробка завдань для створення методичного посібника “На допомогу вчителеві” 2)Робота з додатком learningapps |
24.03 |
5 |
http://rozvyvajko.com.ua/kazky/ukrajinski-narodni-kazky/
|
1)Узагальнення та оформлення методичного посібника “На допомогу вчителеві” 2)Редагування та завантаження на портал “Наурок” конспекту інтегрованого уроку в 4 класі |
25.03 |
6 |
|
1)Підготовка звіту роботи над проблемною темою 2) Реєстрація та проходження курсу “Недискримінаційний підхід у навчанні” на освітньому порталі ed-era |
26.03 |
6 |
https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-Studena+Inc+1/about
|
1)Підготовка виступів для засідання методичного об’єднання вчителів початкових класів на теми: “«Ефективні методи навчання в НУШ» та «Ейдетика в початковій школі» |
27.03 |
5 |
https://naurok.com.ua/metodichniy-mentor---prezentaciya-metodi-navchannya-v-nush-3http://autta.org.ua/files/files/Навчально-методичний%20посібни%20Я%20досліджую%20світ%201-2%20клас_compressed.pdf https://bohdan-books.com/userfiles/file/books/lib_file_557839119.pdf https://vseosvita.ua/library/statta-ejdetika-u-pocatkovij-skoli-72915.html https://www.youtube.com/watch?v=9OXa9pmbj70
|
1)Розробка та розміщення завдань для дистанційного навчання учнів 4 класу 2)Редагування інформації та монтаж відео для захисту проекту “Україною за 30 літер” з предметів “Я у світі”, “Основи здоров’я”, “Природознавство.ЕРК” та “ІРК/Українознавство” 3)Проходження курсу “Недискримінаційний підхід у навчанні” на освітньому порталі ed-era |
30.03 |
4 |
мережа Viber Робота з програмою Movavi Video Editor https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-Studena+Inc+1/about |
1)Розробка та розміщення завдань для дистанційного навчання учнів 4 та 7 класів. Перевірка виконаних завдань 2)Проходження курсу “Недискримінаційний підхід у навчанні” на освітньому порталі ed-era |
31.03 |
4 |
мережа Viber https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EdEra-Studena+Inc+1/about
|
1)Розробка та розміщення завдань для дистанційного навчання учнів 4 та 6 класів. Перевірка виконаних завдань 2)Проходження курсу “Недискримінаційний підхід у навчанні” на освітньому порталі ed-era 3)Опрацювання фахової літератури |
01.04 |
4 |
мережа Viber https://nus.org.ua/articles/30-instrumentv-dlya-dystantsijnogo-navchannya-dobirka-nush/
|
1)Розробка та розміщення завдань для дистанційного навчання учнів 4 та 5 класів. Перевірка виконаних завдань 2)Проходження курсу “Недискримінаційний підхід у навчанні” на освітньому порталі ed-era 3)Робота з додатками “Хмаринка слів” , “Learning”, “Кахут”, “Кросворд” на різних сайтах 4)Створення тестів в освітньому просторі “На урок” |
02.04 |
4 |
мережа Viber https://naurok.ua/student/tests https://wordart.com/z43mmb2y2ssj/хмара-слів https://classroom.google.com/c/MzY5NDA5NTY0NDJa
|
1)Розробка та розміщення завдань для дистанційного навчання учнів 4 класу. Перевірка виконаних завдань 2)Підбір відеоматеріалів ігрового та повчального характеру для учнів початкових класів(основи здоров’я, музика, я у світі, природознавство, екологія) |
03.04 |
4 |
Мережа Viber https://drive.google.com/drive/folders/1V1n9mbhZcA50Ea4QDh4iGqYUyL1dFGbc
|