Конспект інтегрованого уроку з математики та української мови для 4 класу на тему "Ділення багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на рух. Дієслова- антоніми"

Про матеріал
Мета: формування предметних компетентностей: повторити з учнями дії з багатоцифровими числами; формувати вміння розв’язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне; вчити визначати дієслова у реченнях, добирати до них антоніми; виховувати чесність, любов до природи; формування ключових компетентностей: уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес; виконувати самостійні завдання; комунікативної: розвивати математичне мовлення; розвивати словниковий запас школярів; соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату; інформаційної : формувати здатність учнів орієнтуватися в інформаційному просторі; Тип уроку: комбінований
Перегляд файлу

4 клас

Інтегрований урок з математики

Тема : Ділення багатоцифрових чисел на розрядні. Задачі на рух. Дієслова-     антоніми

Мета:

формування предметних компетентностей: повторити з учнями дії з багатоцифровими числами; формувати вміння розв’язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне; вчити визначати дієслова у реченнях, добирати до них антоніми; виховувати чесність, любов до природи;

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: розвивати вміння організовувати своє робоче місце, планувати власні дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників; розвивати пізнавальний інтерес; виконувати самостійні завдання;

комунікативної: розвивати математичне мовлення; розвивати словниковий запас школярів;

соціальної: розвивати вміння продуктивно працювати в групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату;

інформаційної : формувати здатність учнів орієнтуватися в інформаційному просторі;

Тип уроку: комбінований

Обладнання: зошити-картки для самостійної роботи, мультимедійне обладнання

ХІД УРОКУ

І. Вступна частина

1. Організаційний момент (привітання, розподіл на групи методом жеребкування)

2. Актуалізація знань учнів

Метод пошуку (завдання виконуються на картках)

Фіолетова група

Відредагувати текст, використавши слова з довідки:

Маринка поверталася сьогодні додому дуже ……Вона …… і ……Навкруги …      …..  метелики, …. квіти. Сонце, здавалося, ось-ось…. від навколишнього дійства.

Довідка: невесела, сумувала, мовчала, сиділи, тьмяні, в’янули, заплаче.

Зелена група

Відредагувати, замінивши підкреслені слова антонімами.

Маринка поверталася сьогодні додому дуже  невесела. Вона сумувала і мовчала. Навкруги сиділи  тьмяні метелики, в’янули  квіти. Сонце, здавалося, ось-ось заплаче від навколишнього дійства.

Створення проблемної ситуації

Повідомлення теми і мети уроку

  • До яких частин мови відносяться слова, які ми добирали? (прикметники, дієслова)
  • Яких було більше? (дієслів)
  • Обидві групи добирали потрібні слова. Який малюнок краще підходить до якої з груп? Як змінився він від заміни слів?
  • Як, на вашу думку, це завдання пов’язане з темою нашого уроку?

(Дієслова-антоніми)

  • Що таке дієслово? А де в математиці ми використовуємо дієслова? (задачі на рух)

ІІ. Основна частина

Гра «Знайдіть дієслова» (хмаринка слів)

  • Які асоціації у вас викликає дієслово літати?
  • Пропоную вам попрацювати з повітряною кулькою. Потрібно відшукати дієслова і дібрати до них антоніми, а до іменників дібрати дієслова.

Робота над задачею (робота в групах з використанням прийому «Навчаючи – вчуся»). До підкреслених дієслів дібрати антоніми.

Туристу треба було просидіти 180 км. За перший день він пролежав 1/6 всього шляху, а за другий – 4/5 того шляху, що проспав за перший день. Скільки кілометрів пробайдикував турист за два дні?

Діагностичне тестування  за посиланням https://learningapps.org/display?v=p2g3d19gc20

З’єднати дієслова-антоніми

Фізхвилинка з lego

« Незвичайний ліс»

Робота в групах

Розв’язати приклади (завдання на картках)

Фіолетова  група

 

47 – ( 13 +    ) :

 

  • Скільки дівчат у класі?

 

  • Скільки хлопців?

 

 

  • У скільки разів хлопців більше, ніж дівчат?

 

Зелена група

 

71 – ( 68 -             :                   ) :

 

  • Скільки початкових класів у нашій школі?

 

  • Скільки старших класів?

 

 

  • На скільки старших класів більше, ніж початкових?

 ІІІ. Заключна частина

Тестування он-лайн за посиланням https://learningapps.org/display?v=pxyd3gcqn20

Рефлексія (метод  « Мікрофон » )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Катя\Downloads\Word Art (2).jpeg

 

 

 

 

C:\Users\Катя\Downloads\Word Art (1).jpeg

 

 

docx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
440
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку