План самоосвітньої діяльності вчителя

Про матеріал

Мета: забезпечити позитивну динаміку пізнавальної активності на уроках англійської мови та підвищити результативність навчально-виховного процесу.

Об΄єкт дослідження – процес навчання у молодшій та середній школi загальноосвітніх закладiв.

Предмет дослідження – значення технології ігромоделювання у розвитку соціокультурної особистості учня.

Перегляд файлу

ПЛАН САМООСВIТИ

ВЧИТЕЛЯАНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

ЗІБОРОВОЇ К.В.

Тема: «Використання технології ігромоделювання на уроках англійської мови як ефективний засіб розвитку предметних компетентностей».

 

Мета: забезпечити позитивну динаміку пізнавальної активності на уроках англійської мови та підвищити результативність навчально-виховного процесу.

 

Об΄єкт дослідження – процес навчання у молодшій та середній школi загальноосвітніх закладiв.

 

Предмет дослідження значення технології ігромоделювання у розвитку соціокультурної особистості учня.

 

Основні завдання: 

  1.     З’ясувати загальну сутність технології ігромоделювання;
  2.     Розглянути структуру і методику технології ігромоделювання;
  3.     Дослідити як технології ігромоделювання впливають на формування предметних (ключових) компетентностей;
  4.     Оволодіти новими формами, методами, прийомами технології ігромоделюванняна уроках англійської мови.

 

Рiк роботи-ІІ.

Організаційно-виконавчий етап:

- Вивчення існуючого педагогічного досвіду з проблеми (вивчення розробленості  даної теми).

- Накопичення фактичного та практичного матеріалів  з  обраної проблеми.

- Аналіз і осмислення  педагогічних фактів, моніторинг, корекція.

- Проектування власної діяльності.

 

 

 

 

Орієнтовний план роботи

 

Вересень - грудень

Січень

Лютий – березень

Квітень - травень

Вивчення існуючого передового педагогічного досвіду з проблеми

Аналіз і осмислення отриманої інформації, проектування власної діяльності

Узагальнення інформації, проектування власної діяльності

Звітування (доповідь, виступи на МО, семінарах тощо)

 

 

 

Література:

1. Волков Ю. Г., Добреньков В.И., Кадария Ф.Д., Савченко И.П., Шаповалов В.А. Социология молодежи: Учебное пособие / под ред. проф Ю.Г. Волкова. - Ростов-н /Д.: Феникс, 2001.

2. Головатый Н.Ф. Соціологія молодежи: Курс лекций. - К., 1999.

3. Головенько В.А. Український молодіжний рух у ХХ столітті. - К., 1997.

4. Кравченко А.И. Социология: Учеб.пособие для студ. высш. пед. Учеб.заведений. - М. Издательский центр "Академия", 2002.

5. Павловский В.В. Ювентология: проект интегративной науки о молодежи. - М.: Академический Проект, 2001.

6. Про становище молоді в Україні. Щорічна доповідь президента України Кабінету Міністрів та Верховній Раді України.

7. Черниш Н. Соціологія. Курс лекцій. - Львів: Кальварія, 2003.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
7 листопада 2018
Переглядів
729
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку