план уроку з математики для 5 класу на тему "Узагальнення матеріалу. Підготовка до контрольної роботи", за підр. О. Істер

Про матеріал
План уроку з математики для 5 класу (НУШ) за підручником О. Істер, 2022 р, стане в нагоді вчителям, які викладають математику в 5 кл (НУШ). Разом з презентацією план цього уроку забезпечить вчителю успішне досягнення мети уроку.
Перегляд файлу

               Узагальнення матеріалу.

   Підготовка до контрольної роботи.

                                            Математика, 5 клас (НУШ)

 

                                              Вчитель математики

                                                 Каплунівської гімназії

                                                Бабич Юлія Іванівна

                                        

                                               29 січня 2024 р.

 

Урок  92 (Дистанційне навчання за допомогою підручника “Математика, 5 клас. НУШ” (автор Істер О. С., 2022 рік), гаджета та онлайн дошки джамборд).

 

Тема: Узагальнення матеріалу. Підготовка до контрольної роботи № 6.

Мета: встановлення рівня оволодіння учнями основними теоретичними знаннями, повторення алгоритмів знаходження НСК та НСД, більш глибоке осмислення подільності натуральних чисел, приведення його до певної системи, підготовка до контрольної роботи; удосконалення  вміння розв'язувати практичні задачі; розвивати навички логічного та креативного мислення, пам'ять, спостережливість.

 

Тип уроку: систематизації та узагальнення знань.

Освітнє середовище: підручник, олівець, лінійка, гаджет, онлайн-дошка, презентація.

 

                                              Хід уроку.

І. Організаційний момент (1 хв).

 

  1. Перевірка наявності учнів у класі, наявних на платформі  Meet.
  2. Перевірка готовності учнів до уроку.
  3. Повідомлення про те, що урок складається з двох частин: перша частина пройде синхронно (25 хв), а друга – асинхронно (20 хв).

 

 

ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та мети уроку, тест.

(6 хв).

Запис у зошитах дати і теми уроку, виявлення освітніх втрат з теми «Подільність натуральних чисел»: тест https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-n-6-2674335.html

Для цього перейти за посиланням на сайті «На Урок» та виконати 12 завдань:

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7650472

Пояснити дітям, що цей тест не на оцінку, а з метою виявлення та надолуження освітніх втрат з теми «Подільність натуральних чисел».

 

ІІІ. Фронтальне повторення пройденого матеріалу (9 хвилин). 

                                             

                                                   План.

  1. Моніторинг допущених помилок з теми «Подільність натуральних чисел».
  2. Подолання освітніх втрат: опрацювання відео «Підготовка до контрольної роботи № 6» з коментарем вчителя:

https://www.youtube.com/watch?si=rc4cfpVwNPehdACS&v=0miFxZPRgzo&feature=youtu.be

  1. §26 «Дільники і кратні натурального числа», сторінки 151-152.
  2. §27 «Ознаки подільності на 10, 5 і 2», сторінки 155-156.
  3. §28 «Ознаки подільності на 9 і 3», сторінки 158-159.
  4. §29 «Прості і складені числа», сторінки 161-162.
  5. §30 «Розкладання чисел на прості множники», сторінки 164-165.
  6. §31 «Найбільший спільний дільник», сторінки 167-168.
  7. §32 «Найменше спільне кратне», 171-172.

 

                                                      або

 

презентації уроку:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-matematiki-dlya-5-klasu-sistematizaciya-navchalnogo-materialu-ta-pidgotovka-do-kontrolno-roboti-za-pidruchnikom-o-ister-391759.html

 

  

  а) Ознаки подільності на 10, 5, і 2, на 9 і 3.

 

   D:\Загрузки\Screenshot_20240128-100445.png

 

 

 

 

 

   б) Розкладання натурального числа на прості множники

 

D:\Загрузки\Screenshot_20240128-100515.png

 

 

 

в) Найбільше спільне кратне натуральних чисел.

 

D:\Загрузки\Screenshot_20240128-151934.png

 

 

 

г) Поняття про взаємно прості числа.

 

D:\Загрузки\Screenshot_20240128-100604.png

 

 д) Найменше спільне кратне.

 

D:\Загрузки\Screenshot_20240128-100632.png

 

    IV.Засвоєння провідних ідей і теорій на основі широкої систематизації.

        Осмислення навчального матеріалу (9 хв)

 

                            

                                        Задача № 1055, стор. 174

Сергій відвідує свою бабусю кожні 4 дні, його сестра Аліса – кожні 5 днів, в інша сестра Катя – кожні 6 днів. Діти зустрілися 1 січня невисокосного року. Якого числа вони зустрінуться в бабусі наступного разу?

                                                    Розв’язання:

4=2∙2

5=5∙1

6=2∙3

НСК (4;5;6) = 2∙2∙3∙5=60 днів

Січень – 30 днів, лютий – 28 днів, березень – 2 дні. Отже, діти зустрінуться 2 березня (через 60 днів)

 

Відповідь: зустрінуться 2 березня, через 60 днів.

 

D:\Загрузки\Screenshot_20240128-100805.png

D:\Загрузки\Screenshot_20240128-100923.png

D:\Загрузки\Screenshot_20240128-101058.png

D:\Загрузки\Screenshot_20240128-101221.png

D:\Загрузки\Screenshot_20240128-101313.png

D:\Загрузки\Screenshot_20240128-153307.png

D:\Загрузки\Screenshot_20240128-100409.png

 

 Асинхронно (самостійно/з допомогою батьків) опрацювати вправи 5-7 та

записати в зошит (20 хв).

Фото письмової роботи та свої запитання учні надсилають у приватні повідомлення вчителю.

 

V. Підсумок уроку: Чому навчилися на уроці? Чи зрозумілим був матеріал уроку? Оцінювання роботи учнів на уроці.

 

VІI. Домашнє завдання з коментарем:

Готуватися до контрольної роботи № 6 – повторити правила, сторінки 151-174, виконати завдання за посиланням (стор. 174) https://cutt.ly/mIbbJtT

 

 

1

 

docx
Додано
28 січня
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку