Узагальнення матеріалу.
Підготовка до контрольної роботи.
Математика, 5 клас (НУШ)
Вчитель математики
Каплунівської гімназії
Бабич Юлія Іванівна
29 січня 2024 р.
Урок 92 (Дистанційне навчання за допомогою підручника “Математика, 5 клас. НУШ” (автор Істер О. С., 2022 рік), гаджета та онлайн дошки джамборд).
Тема: Узагальнення матеріалу. Підготовка до контрольної роботи № 6.
Мета: встановлення рівня оволодіння учнями основними теоретичними знаннями, повторення алгоритмів знаходження НСК та НСД, більш глибоке осмислення подільності натуральних чисел, приведення його до певної системи, підготовка до контрольної роботи; удосконалення вміння розв'язувати практичні задачі; розвивати навички логічного та креативного мислення, пам'ять, спостережливість.
Тип уроку: систематизації та узагальнення знань.
Освітнє середовище: підручник, олівець, лінійка, гаджет, онлайн-дошка, презентація.
Хід уроку.
І. Організаційний момент (1 хв).
ІІ. Мотивація навчальної діяльності, повідомлення теми та мети уроку, тест.
(6 хв).
Запис у зошитах дати і теми уроку, виявлення освітніх втрат з теми «Подільність натуральних чисел»: тест https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-n-6-2674335.html
Для цього перейти за посиланням на сайті «На Урок» та виконати 12 завдань:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7650472
Пояснити дітям, що цей тест не на оцінку, а з метою виявлення та надолуження освітніх втрат з теми «Подільність натуральних чисел».
ІІІ. Фронтальне повторення пройденого матеріалу (9 хвилин).
План.
https://www.youtube.com/watch?si=rc4cfpVwNPehdACS&v=0miFxZPRgzo&feature=youtu.be
або
презентації уроку:
а) Ознаки подільності на 10, 5, і 2, на 9 і 3.
б) Розкладання натурального числа на прості множники
в) Найбільше спільне кратне натуральних чисел.
г) Поняття про взаємно прості числа.
д) Найменше спільне кратне.
IV.Засвоєння провідних ідей і теорій на основі широкої систематизації.
Осмислення навчального матеріалу (9 хв)
Задача № 1055, стор. 174
Сергій відвідує свою бабусю кожні 4 дні, його сестра Аліса – кожні 5 днів, в інша сестра Катя – кожні 6 днів. Діти зустрілися 1 січня невисокосного року. Якого числа вони зустрінуться в бабусі наступного разу?
Розв’язання:
4=2∙2
5=5∙1
6=2∙3
НСК (4;5;6) = 2∙2∙3∙5=60 днів
Січень – 30 днів, лютий – 28 днів, березень – 2 дні. Отже, діти зустрінуться 2 березня (через 60 днів)
Відповідь: зустрінуться 2 березня, через 60 днів.
Асинхронно (самостійно/з допомогою батьків) опрацювати вправи 5-7 та
записати в зошит (20 хв).
Фото письмової роботи та свої запитання учні надсилають у приватні повідомлення вчителю.
V. Підсумок уроку: Чому навчилися на уроці? Чи зрозумілим був матеріал уроку? Оцінювання роботи учнів на уроці.
VІI. Домашнє завдання з коментарем:
Готуватися до контрольної роботи № 6 – повторити правила, сторінки 151-174, виконати завдання за посиланням (стор. 174) https://cutt.ly/mIbbJtT
1