Знаходження дробу від числа

Про матеріал
Конспект для 5-го класу з математики, з теми "Знаходження дробу від числа". Містить інтерактивне завдання. Конспект за підручником А.Мерзляка
Перегляд файлу

 

­­­ «____»___________ 20___ року

Урок № 83. Знаходження дробу від числа.

Мета: домогтися засвоєння правила знаходження дробу від числа; сформувати вміння виконувати вправи і розв'язувати  задачі, у яких передбачено знаходження дробу від числа;

Розвивати обчислювальні навички, логічне мислення, творчі здібності учнів; розвивати самостійність вміння аналізувати умову задачі та хід розв’язання, закріпити  обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, техніку усної лічби, пам’ять; виховувати посидючість, акуратність.

Очікувані результати: учні знають правило знаходження дробу від числа, розв'язують вправи і   задачі, у яких передбачено знаходження дробу від числа;

 

Обладнання:  мультимедійний комплект.

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2. Мотивація навчальної діяльності

Інколи перед нами стоїть завдання знайти значення, яке буде дорівнювати частинці від числа. Наприклад, мама вам дала 15 цукерок і сказала, що з’їсти можна тільки від них. Скільки вам дозволено з’їсти цукерок? Розв’язування подібних завдань і називається знаходження дробу від числа.

  1. Актуалізація опорних знань:

Гра «Колесо фортуни»

 

  1. Вивчення нового матеріалу

 Теоретичний блок.

Правило знаходження дробу від числа.

Щоб знайти дріб від числа, треба дане число поділити на знаменник дробу і одержаний результат помножити на його чисельник.

K -задане число;                                                  

n- знаменник,    m- чисельник

Давайте виконаємо нашу задачу і знайдемо:

Скільки цукерок можна з’їсти?

15:3·2=10(цукерок)

Розв’язування вправ з підручника:

№738.° Знайдіть від числа 36:

 

Задача №740.° Галинка прочитала         книжки, у якій 180 сторінок. Скільки сторінок прочитала Галинка?

Всього- 180 с.

Прочитала - ?с, від

                  Розв’язання

180:9·4=80 (с.)- прочитала Галинка

Відповідь: 80 сторінок

Задача № 742

Плоша Сасик -210 км2

Площа Синевир - ? км2 ,              від

 

Розв’язання

210 км2 - 210 000 000 м2

.  від  210 000 000 м2:

210 000 000: 3000 ·1=70 000 (м2)-площа озера Синевир

Відповідь: 70 000 м2

 

Руханка-хвилинка

 

Завдання для кмітливих

Чому дорівнює градусна міра кута, що становить:

розгорнутого кута;                           прямого кута;

розгорнутого кута;                          прямого кута.

Розв’язання:

180 : 10  2 = 36;

180 : 18  5 = 50;

90 : 9  4 = 40;

90 : 9  11 = 110.

Задача 756. Лисиця Аліса подарувала Коту в чоботях 9 кг 450 г сметани. За перший тиждень Кіт у чоботях з’їв          подарунка, а за другий тиждень —решти. Скільки кілограмів сметани з’їв Кіт у чоботях за другий тиждень?

 

  1. Закріплення вивченого:

1. Як називають число,записане над рискою дробу? під рискою дробу?

2. Що показує знаменник дробу? чисельник дробу?

3.Як знайти дріб від числа?

  1. Підсумок
  2. Рефлексія

Продовж речення

     Дізнався/лася…

     Зрозумів/ла…

     Навчився/лася…

     Найбільший мій успіх – це…

     Найбільші труднощі я відчув/ла…

     Я не вмів/ла, а тепер умію…

     Я змінив/ла своє ставлення до…

     На наступному уроці я хочу…

Завдання для домашньої роботи.

Пункт 25 повторити; Виконати  № 739, 757

Додаткове завдання https://learningapps.org/watch?v=p55jmi9dc22 

 

docx
Додано
29 січня
Переглядів
153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку