План уроку з німецької мови "Різдво"

Про матеріал
План уроку "Різдво" з німецької мови для 8(4) - класу, друга іноземна мова, 4 рік навчання
Перегляд файлу

Етап уроку

Мета етапу уроку

Методи, прийоми, форми роботи

Дії вчителя

Дії учнів

Час

1.Початок уроку

1.Оргмомент

2.Повідомлення мети та теми уроку.

-налаштувати клас на роботу;

-вмотивувати навчальну діяльність учнів

«настрій»

-дізнається про настрій учнів, їхню психологічну готовність до співпраці

-повідомляють про свій настрій

1

-повідомити тему,мету заняття,

-розвивати здогадку, мислення учнів

« метод передбачення,

фронтальна форма роботи

-учитель оголошує мету уроку

-діти самі повинні здогадатись про тему за допомогою фотографій та малюнків

2

ІІ.Основна частина

-тренування дифтонга-еі

колективна форма роботи

-керує роботою класу

-учні всі разом повторюють лексичні одиниці

2

1.введення в тему

-актуалізація лексичного матеріалу;

-розвивати логічне мислення

фронтальна форма роботи

-керує роботою класу

-виконують роботу на фолії №1

2

2.акиуалізація опорних знань учнів;

розвиток умінь діалогічного мовлення на основі диференційованих ситуативних завдань з теми.

 

-здійснювати усне спілкування в типових ситуаціях

Робота в парах;

Робота біля дошки

-допомогає учням у складані діалогів

- виходять до дошки та розігрують ситуацію;

8

Клачкова Людмила Василівна

 

3.Актуалізація  лексичних одиниць з теми

-поповнення лексичного матеріалу

-розвиток мовної догатки

-тренування  ЛО

Фронтальна,

групова

-готує картки зі словами,а також малюнки для перекладу слів як гра ДОМІНО

-всі разом повторюють за вчителем  слова,

-проводять гру доміно;

3

4. Актуалізація  лексичних одиниць з теми

 

-розвиток інтелектуальних і пізнавальних здібностей

Парна,

фронтальна форма

-складає кросворд  за темою,

-готує текст з завданням

-проводить контроль розуміння

-прослуховують текст ,

-виконують завдання,вставляючи слова за змістом

4

5.розвиток умінь монологічного мовлення на основі диференційованих ситуативних завдань з теми»Свята та традиції»

-розвиток мовленнєвої компетенції учнів, вміння висловлювати свою думку;

Парна форма роботи,

Рольова гра

-роздає картки з  ЛО та фотографії з зображенням символів Різдва

 

-находять свою пару,составляючи слово,

-описують малюнки за темою,використовуючи подані на картках слова;

-інсценують розповідь

7

6. введення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.контроль розуміння основного змісту прослуханого

 

 

 

 

8.виконання творчих завдань

-розвиток граматичних навичок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-розвиток навичок аудіювання

 

 

 

 

 

-розвиток творчої компетенції учнів,

-розвиток вміння працювати у групі

-фронтальна форма роботи

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Індивідуальна робота ,

Групова робота,

 

 

 

 

 

творчий проект

 

-подає за допомогою проектора та фолій новий граматичний матеріал

 

 

 

 

 

 

 

 

добирає текст пісні за темою,

-готує текст з пропусками,

-проводить контроль розуміння пісні

 

-пропнує учням творчі завдання.

-непрямо керує діяльністю груп.

-приймає активну участь у роботі

 

 

 

-виконують завдання,

 складають складно-підрядні речення біля дошки та записують у зошити

 

 

 

 

 

 

 

 

 

-прослуховують текст пісні,

-співають у групах, у парах

-виконують завдання,вставляючи слова;

 

 

 

-виконують творчі завдання,

 

-представляють свою роботу

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

3

ІІІ.Заключний етап

Подача дом.завдання,

Підбиття підсумків уроку.оцінювання роботи учнів

-контроль досягнення мети уроку

Метод -прес

Ставить запитання,що було нового ,цікавого,що  сподобалось більш за все

 

-висловлюють свою думку,

-записують дом.завдання,

-дякують за урок

5

 

 

                                                      

 

 

 

 

                                                     


План урока з німецької мови

«Свята та традиції»

(4-В клас)

Клачкової Людмили Василівни

 

Тема: Свята та традиції

Підтема: Різдво. Символи свята.

 

 

Мета:

 

-актуалізувати лексичний матеріал з теми «Різдво та традиції»;

-навчити учнів розуміти основний зміст прослуханого тексту(пісні);

-розвивати мовленнєві навички і вміння  учнів в аудіюванні, говорінні,письмі,читанні;

-розвивати мовну здогадку, логічне викладення думок;

-сприяти розвитку творчих здібностей учнів;

-формувати соціальну компетенцію учнів,вміння працювати у групі,вміння вислухати думку іншого;

-навчити учнів переносу знань та навичок у нову ситуацію на основі здійснення проблемно-пошукової діяльності;

-оволодіння знаннями про реалії та традиції країни, мова якої вивчається.

 

 

Методи та прийоми:

 

-метод передбачення;

-рольові ігри на основі диференційованого навчання;

-елементи проектної технології(створення колажу);

 

Форма організації:

 

-групова;

-фронтальна;

-робота у парах;

 

Обладнання:

 

-картинки з зображенням символів свята-Різдво;

-аудіозапис пісні для аудіювання;

-роздатковий матеріал;

-матеріал для створення колажів;

-проектор;

-копії на фоліях.

 

docx
Додано
13 січня 2020
Переглядів
827
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку