2023 рік
Клас: 9
План відкритого уроку на тему “Halloween in Hogwarts” для учнів 9 класу на основі автентичних матеріалів (Дж.К.Ролінґ «Гаррі Поттер та Філософський камінь»)
Опис уроку:
Урок побудовано на уривку з відомої книги Дж.К.Ролінґ «Гаррі Поттер та Філософський камінь». Урок спрямований на опанування лексики на тему «Геловін». Протягом підготовки уроку був використаний інтеграційний підхід, отже, учні матимуть змогу практикувати вживання нових слів шляхом письма, говоріння, читання та аудіювання.
Тема:
Геловін
Цілі: 1) опанувати нові слова на тему «Геловін», спираючись на твір Дж.К.Ролінґ «Гаррі Поттер та Філософський камінь». Практикувати вживання нової лексики, а також навичок розуміння автентичних матеріалів (listening and reading for gist)
2) змістовні лінії: «Свята та розваги» - вміння говорити про свята та святкування англійською мовою. «Геловін, міфічні створіння, магія» - знання відповідної лексики.
3)очікувані результати: наприкінці уроку учні зможуть правильно вимовляти, писати та ідентифікувати нові слова. Будуть здатні інтегрувати їх у мовлення та вживати на письмі.
Обладнання: комп’ютер, підключення до інтернету, проектор, презентація (Canva), можливість відтворити відео, платформа Quizlet.
Хід уроку
1)Розпочинається заняття. Вчитель пише на дошці дату «October 31» та запитує в учнів, що їм відомо про цю дату. Після отримання задовільної відповіді питає, в яких фільмах або книгах можна зустріти згадки про Геловін. Очікувана відповідь: «Гаррі Поттер».
2)Вчитель розпочинає презентацію та відкриває слайд «General discussion». Учні працюють у парах, обговорюючи питання на слайдах, після дискусії коротко представляють свої відповіді (одна пара представляє одне питання).
2)Після завершення дискусії, вчитель демонструє уривок з твору (слайд 3). Учням дається час на прочитання. Після вони, за допомоги вчителя, розмірковують над значенням виділених слів. Вчитель фіксує слова та значення на дошці. Учні повторюють нову лексику вголос та записують у зошит.
3)Опрацювання нової лексики (слайд 4). Учні бачать речення з виділеними словами, їх задача – зрозуміти значення слів, записати правильні значення на дошці та в зошитах. За потреби, вчитель допомагає учням. Коли правильне значення закріплене на дошці та в зошитах, учні працюють у групах, складаючи власні речення з використанням нової лексики на основі прикладів. Кожна група презентує три речення.
4)Слайд 5 – перегляд відео. Учні дивляться уривок з фільму (1 хвилина 31 секунда), який ілюструє щойно прочитаний текст. Їхня задача – дати відповіді на питання після перегляду з використанням вивченої лексики.
4)Слайди 6,7 - відпрацювання лексики. Учні бачать перед собою уривки з ідей для поробок на тему Геловіна (DIY). Їхня задача – заповнити пропуски в реченнях словами зі слайдів 3,4. Далі учні обговорюють ці ідеї, доповнюють список власними ідеями Halloween DIY`s.
5)Drilling. Вчитель відкриває платформу Quizlet та демонструє картки із зображенням або значенням слів зі слайдів 3,4. Учні діляться на дві команди та змагаються у називанні слів на швидкість. Для збереження порядку в класі – першим відповідає той, хто швидше підійме руку. За правильну відповідь команда отримує 1 бал (treat), за порушення дисципліни та правил гри 1 бал знімається (trick).
6) Вчитель пояснює домашнє завдання (слайд 9). Задача учнів відповісти на лист Герміони Грейнджер (до 50 слів) з використанням активної лексики з уроку.
7) Учні діляться враженнями про урок. Обирають the best Halloween DIY, the best Halloween costume, the best Halloween treat and the best Halloween decoration.
8)Вчитель підбиває підсумки, виставляє оцінки.