План відкритого уроку з трудового навчання на тему: «Фартух на поясі. Виготовлення накладної кишені»

Про матеріал
План відкритого уроку з трудового навчання на тему: «Фартух на поясі. Виготовлення накладної кишені» Тема: Виготовлення фартуха на поясі. Обробка кишені. Мета уроку: Навчальна. Удосконалювати вміня та навички при виконанні практичної роботи. Узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів з теми : «Технологія виготовлення фартуха». Формувати вміння застосовувати теоретичний матеріал на практиці. Дотримуватись правил з техніки безпеки в шкільній майстерні. Розвивально – корекційна. Розвивати наочно – образне мислення, зорову пам’ять, уяву, творчі здібності, кмітливість, моторику рухів, навички само- та взаємо контролю. Корегувати в учнів уміння планувати трудові дії. Виховна. Виховувати працелюбність, організованість, акуратність при роботі з тканиною, інтерес до праці в колективі та до професії швачки. Тип уроку: комбінований Наочність, обладнання, інструменти, матеріали: Технологічна карта «Пошиття фартуха на поясі», технологічна карта «Обробка накладної кишені та з‘єднання її з виробом», презентація, деталі крою, колекція зразків тканин, олівці, лінійки, голки, котушкові нитки, швейні машинки, ножиці, праска.
Перегляд файлу

План відкритого уроку з трудового навчання на тему:

«Фартух на поясі. Виготовлення накладної кишені»

 

Тема: Виготовлення фартуха на поясі. Обробка кишені.

Мета уроку:

Навчальна. Удосконалювати вміня та навички при виконанні практичної роботи. Узагальнити та систематизувати знання та вміння  учнів з теми : «Технологія виготовлення фартуха». Формувати вміння застосовувати теоретичний матеріал на практиці. Дотримуватись правил з техніки безпеки в шкільній майстерні. 

Розвивально – корекційна. Розвивати наочно – образне мислення, зорову пам’ять, уяву, творчі здібності, кмітливість, моторику рухів, навички само- та взаємо контролю. Корегувати в учнів уміння планувати трудові дії.

Виховна. Виховувати працелюбність, організованість, акуратність при роботі з тканиною, інтерес до праці в колективі та до професії швачки.

Тип уроку: комбінований

Наочність, обладнання, інструменти, матеріали: Технологічна карта «Пошиття  фартуха на поясі», технологічна карта «Обробка накладної кишені та з‘єднання її з виробом»,  презентація,  деталі крою,  колекція зразків тканин, олівці, лінійки, голки, котушкові нитки, швейні машинки, ножиці, праска.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

Психологічна вправа з поліпшення настрою.

ІІ. Повторення вивченого матеріалу.

Перші фартухи з`явилися у чоловіків Стародавнього Єгипту, які перебували на службі у Фараона. Пізніше фартух став частиною жіночого гардеробу. Фартухи були кольоровими, прикрашені вишивкою та мереживом.

Варто окремо відзначити фартухи для дітей. Вони служили захистом одягу від бруду і пилу. Фартушки були чарівні і красиві. Пізніше дитячі фартухи почали носити в школах. Він був частиною шкільної форми.

В українському національному одязі, фартух мав магічну дію- він захищав від зовнішніх впливів. Не тільки від холоду, вологи і вітру, але і від злих духів, зурочень.

Презентація «Види  фартухів та історія їх виникнення»

ІІІ. Повідомлення теми,  мети,  завдань уроку. Мотивація.

Тема нашого уроку: « Обробка накладної кишені та з’єднання її з виробом»

Здобувачі освіти записують у зошиті.

  Сьогодні на уроці ви узагальнете та закріпите свої вміння та знання з технолгії виготовлення  фартуха на поясі. Будете застосовувати теоретичний матеріал на практиці. Навчитесь швидко та вірно орієнтуватись в нестандартних ситуація. Виготовите кишеню та з’єднаєте її з основною деталлю. Відпрасуєте виріб. Розвиватимете наочно – образне мислення, уяву, зорову пам’ять, творчі здібності, кмітливість. Виховуватимете ділову активність, працелюбність, організованість, акуратність, інтерес до праці в колективі та до професії швачки.

Виріб який ви зшиєте буде використаний для роботи в нашій шкільній їдальні.

4. Актуалізація опорних знань та життєвого досвіду учнів.

Давайте пригадаємо, які операції у пошитті фартуха ви вже виконали?

(Обробили бічні і нижній зрізи швом упідгин з закритим зрізом)

Яке призначення мають кишені?

Які кишені бувають за формою?

А зараз я вас попрошу запа’ятати одне правило «Форма кишені повинна бути така сама, як і форма нижнього зрізу фартуха»

5.Виконання практичної роботи.

Фронтальний і індивідуальний інструктаж.

Повторення правил техніки безпеки. Правила безпечної роботи з голкою, ножицями, праскою, на електричних швейних машинах.

Демонстрація прийомів роботи.

1.Обробка верхнього зрізу кишені швом упідгин з закритим зрізом.

2.Запрасування бічних і нижнього зрізу.

3.Наметування кишені на основну деталь.

4. Настрачування кишені.

5.Відпрасування.

6.Надання допомоги дівчаткам за потреби. Корегую  їх роботу.

Фізкультхвилинка.

Ви добре попрацювали, обробили кишеню, з,єднали її з основною деталлю.

Слідкуємо за якістю роботи.

Збираємо дані для підведення підсумку уроку.

V. Підсумок уроку.

      -    Яку практичну роботу сьогодні виконували?

  • На яких уроках в нашій школі діти працюють у фартушках?
  • Де ще використовують фартушки діти нашої школи?
  • Люди яких професій працюють у спеціальному одязі , та користуються таким виробом як фартушок?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Трудове навчання, Розробки уроків
Інкл
Додано
29 січня 2021
Переглядів
970
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку