План
виховної діяльності освітнього процесу
1 клас
Лукашівської філії
комунального закладу «Близнюківський ліцей Близнюківської селищної ради Лозівського району Харківської області»
на 2022/2023 н.р.
Класний керівник: Куряча Л.О.
Вересень
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
1 тиждень 03.09-07.09 «Я- школяр» |
2 тиждень 10.09-14.09 «Мій/наш клас» |
3 тиждень 17.09-21.09 «Мої друзі» |
4 тиждень 24.09-28.09 «Моє довкілля» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Бесіда з дотримання правил внутрішкільного розпорядку Гра «Кожній речі-своє місце» |
Складання карти“Дорога до школи та додому”. |
Ранкове коло «В цьому класі –друзі всі» |
Чому зовнішність важлива ? |
|
|
|
|
|
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Рольова гра «Ми йдемо до їдальні» |
Ранкове коло «Ти - школяр» |
Година спілкування «Чарівні слова-відкривають серця» Вправа «Комплімент» |
Вправа «Складаємо правила поведінки в довкіллі» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Тренінг «Вчуся прибирати за собою» |
Класні збори Вибори активу класу. “Мої доручення”. Планування роботи класу на І семестр. |
Організація чергування по класу. |
Операція-рейд «Чистий клас». |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Екскурсія шкільним подвіря’м «Природа, що нас оточує» |
Трудовий рейд: „Зелений паросток майбутнього”. |
Рольова гра «Ми за них відповідаємо» |
Спостереження «Милуємося красою рідної природи» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Виставка малюнків «1 Вересня» |
|
Екскурсія «Чим славна моя вулиця?»
|
Екскурсія “Архітектурні пам’ятки мого краю. Історія села»” |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Перший урок на тему: «Перший раз у перший клас».
Ранкове коло «Знайомство. Вітання» |
|
Тренінг «Умій слухати»
|
Година спілкування «Краса моєї України» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики . |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Дорога додому. Правила поводження у шкільному автобусі» |
Інструктаж з ТБ: «Організація дорожнього руху. Правила безпеки при переході вулиці» |
Правила поводження у класі, у шкільному коридорі та на подвір’ї |
Ситуативно-рольова гра «Твоя безпека» Інструктаж з ТБ: «Запобігання отруєнь грибами, рослинами та їх насінням» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
Підготовка до проведення свята Першого дзвоника
|
Заходи, присвячені річниці завершення Другої Світової війни Інформаційні хвилинки, бесіди, бібліотечні уроки До дня фізкультури і спорту Тиждень фізкультури і спорту. Спротивно-оздоровче свято «Наша школа – великаспортивна сім’я».
|
До річниці визволення Близнюківщини від німецько-фашистських загарбників Виставка композицій «Спасибі,солдате…» Мітинг до Дня визволення Близнюківщини. Участь у районних заходах До Дня Миру 21.09 «Разом заради миру: повага, безпека та гідність для всіх»
|
Всесвітній День туризму 27.09. Всесвітній День бібліотек 30.09. |
|
Робота з батьками
|
Анкетування батьків з метою вивчення сімї. |
Батьківські збори : 1.Вибір батьківської ради 2. Планування роботи на рік.
|
Індивідуальні бесіди з батьками.
|
Батьківські збори : «Вікові особливості дітей 6 – 7 років. Особливості навчання першокласників НУШ»
|
Жовтень
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
5 тиждень 01.10-05.10 «Осінь» |
6 тиждень 08.10-12-10 «Я і моя Батьківщина» |
7 тиждень 16.10-19-10 «Ми підприємливі » |
8 тиждень 22.10-26.10 «Техніка, яка допомагає» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Практична вправа «Зовнішній вигляд школяра» Запитання і відповіді за темою «Осінь» |
Обмін думками «Сила і слава твого народу» |
Відверта розмова «Я хочу стати успішним» |
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Техніка, якою я користуюся» |
|
|
|
|
|||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Година спілкування «1 жовтня – День людей похилого віку» |
Година спілкуванння «Батьківщина починається з сім’ї» |
|
Година срілкування. Обмін думками «Техніка у моєму домі» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Рольова гра «Дари осені» |
Бесіда: «Всякій справі – свій час» |
Майстер-клас «Вчимося рекламувати» |
Операція-рейд «Чистий клас». |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Бесіда „Вчись любити природу” Спостереження «Які птахи відлітають» Дослідження «Куди зникли комахи» |
Колективно-творчий проект з декоративно - прикладної діяльності «Садиба мірошника. Осінь» (природний матер). |
Класна година Гра – бесіда «Пори року» Виготовлення саморобок з природних матеріалів |
Знайомтеся,професія «Зелений перукар» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Година милування «Фарби чарівної осені» |
Конкурс малюнків на асфальті «Пані Осінь» |
Відгадування загадок про професії |
Відгадування загадок про побутову техніку |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Година спілкування «Осінні свята українців» |
Струмочок роздумів «Що я можу зробити для України» |
Обмін думками «Добра справа для Батьтківщини»
|
Година спілкування «Відомі україці» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Встановлення міжособистісних контактів з учнями |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики.
|
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів класу на основі діагностики. |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Сам вдома» |
Правила поводження у класі, у шкільному коридорі та на подвір’ї
|
Правила поводження у класі, у шкільному коридорі та на подвір’ї |
Інструктаж з ТБ: «Безпечні канікули» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
День людей похилого віку: години спілкування «Добро й милосердя єднають серця» Всесвітній день тварин «Малюємо тварин» День учителя: випуск стіннівок-привітань, малюнків; святковий концерт «Наша школа славна вчителями»
|
Тиждень правової освіти -тематичні виховні години «Права людини», «Конвенція ООН», «Права не звільняють від обов’язків» -зустрічі з фахівцями День українського козацтва День захисника України -Години спілкування «Односельці, які захищають Україну», «Герої поруч з нами»
|
Тиждень екологічного вихованя: -виставка малюнків «Земля – наш рідний край» (1 – 4 кл) -перегляд відеофільму «Земля після нас» -інформаційні хвилинки «Допоможи природі» -години спілкування «Екологічні проблеми України»
|
Тиждень пам’яті Річниця визволення України від фашистських загарбників:
Великої Вітчизняної Війни; -виставка тематичної літератури в шкільній бібліотеці -тематичні виховні години покладання квітів до могили Невідомого солдата; |
|
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батьками.
|
Активізація батьків до проведення загальношкільних заходів. |
Батьківські збори «Роль батьків у навчанні та вихованні першокласників. Адаптація до навчання учнів 1 класу»
|
Індивідуальні бесіди з батьками.
|
Листопад
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
9 тиждень 05.11-09.11 «Ігри» |
10 тиждень 12.11-16.11 «Театр» |
11 тиждень 19.11-23.11 «Мода» |
12 тиждень 26.11-30.11 «Зима» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Година спілкування.Сюжетно-рольова гра «Абетка пішохода»
|
Театр пантоміми «»Мій настрій |
Година спілкування « Здоровим бути модно» |
Вправа «Крісло автора » «Зима» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Гра «Світлофор увічливості» |
Інформаційна хвилинка : «8 листопада – день Батька» Поведінка у театрі. Гра «Так чи ні» |
Дослідження «Такий звичний каблучок» |
Рухливі ігри у зимову пору |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Майстер-клас «Іграшка створена власноруч» |
Майстер-клас «Виготовляємо ляльковий театр» |
Робота в групах «Створюємо модний одяг для ляльки» |
Практична вправа «Виготовлення годівничок» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Відверта розмова «Тварини – не іграшки» |
Операція-рейд «Збережемо чистим довкілля».
|
Створюємо колаж «Мода і природа» |
Обмін думками «Як допомогти птахам узимку» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Колективна справа «Ліпимо казку» |
Виставка малюнків «Краса природи навколо нас». |
Квест «Мода - дітям» |
Вивчаємо пісні про зиму. Малюємо зиму. |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Рухливі ігри «Українські народні ігри» |
Година спілкування «Мова- багатство народу»
|
Дослідження «Особливості українського одягу»
|
Створення колажу «Зимові свята українців» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями |
Робота з учнями групи ризику |
Тест на виявлення лідерів у класі |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Правила поведінки під час перерви |
Інструктаж з ТБ: «Дії під час виникнення пожежі у багатоповерховому, приватному будинку. Способи захисту органів дихання від чадного газу» |
Правила поведінки під час перерви |
Правила поведінки під час перерви |
|
Участь у загальношкільних заходах |
09.11- День української писемності та мови |
До міжнародного Дня толерантності:
|
20. 11- Всесвітній день дітей |
28.11. – День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій (за окремим планом -Уроки пам’яті «І запалали свічки пам’яті та скорботи» -Інформаційні хвилинки «Голодомор на Харківщині» Міжнародного дня інвалідів: -благодійна акція «Діти – дітям»; -тематичні інформаційні хвилинки, заходи |
|
Робота з батьками |
Тренінг для батьків «Що треба знати батькам першокласників НУШ» |
Відверта розмова «Гаджети в житті сучасної дитини. Користь чи шкода ? » |
Робота з батьками учнів групи ризику |
Круглий стіл “Телевізор і діти – за і проти»
|
Грудень
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
13 тиждень 03.12-07.12 «Космос» |
14 тиждень 10.12-14.12 «Подорож у часі» |
15 тиждень 17.12-21.12 «Зимові свята» |
16 тиждень 24.12-28.12 «Світ захоплень» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Створення колажу «Я- член екіпажу» |
Подорож у часі Перегляд світлин «Коли ми були маленькими» |
Тренінг «Збережи здоров’я під час зимових розваг» |
Тренінг «За що я себе люблю» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Створюємо малюнки «Запрошуємо у космічну подорож» |
Година спілкування. Обмін думками «Дорослішати – це думати про інших» |
Обмін думками «Як святкують зимові свята у вашій родині» |
Обмін думками «Традиції моєї родини |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Година спілкування. «Професії пов’язані з космосом» |
Колективна справа «Іграшки дітей майбутнього» |
Бесіда «Кожній речі – своє місце» Виготовлення новорічних листівок, прикрас |
Операція-рейд «Чистий клас». Колективна справа «Подарунок вихованцям дитячого садка». Робота в групах |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Фантазування «Красоти космічного міста» |
Хвилини милування природою “Допомога птахам у скрутні для них зимові дні”. |
Бесіда «Я к привітати зі святами зимуючих птахів» |
Калейдоскоп вражень «Все навколо біле-біле» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Створення панно «Зоряне небо» |
Віконечко у світ «Давні та сучасні танці» |
Слухання і виконання колядок та щедрівок |
Обмін думками «Мої захоплення» |
|
ЦІННІСНЕ |
|||||
СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Дослідження «Українці в космосі» |
Сюжетно-рольова гра «Коли це було» |
Година спілкування «Збережімо народні традиції» |
Дослідження «Захоплення, яке прославляю Україну» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Створення робочого портфоліо |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Створення робочого портфоліо |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Створення робочого портфоліо |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. Створення робочого портфоліо |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Безпечна поведінка в зимовий період» Правила поведінки під час перерви ( у коридорі, класній кімнаті) |
Інструктаж з ТБ: «Безпечна поведінка в зимовий період» Правила поведінки під час перерви ( у коридорі, класній кімнаті) |
Інструктаж з ТБ: «Безпечна поведінка в зимовий період» Правила поведінки під час перерви ( у коридорі, класній кімнаті) |
Інструктаж з ТБ: «Запобігання нещасних випадків під час новорічних свят» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
День збройних сил України -тематичні уроки; -свято «Пісні та строю» -спортивні ігри, змагання Всеукраїнський тиждень права (за окремим планом) День прав людини (10 грудня) |
10.12. – День захисту прав людини
|
Тиждень народознавства: -Свято Миколая -зимові свята, традиції, прикмети Підготовка і проведення новорічних свят |
Дні безпеки життєдіяльності перед виходом на зимові канікули -«Дотримання правил безпеки життєдіяльності наканікулах – запорука життя і здоров’я» |
|
Робота з батьками
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Індивідуальні бесіди з батьками( за потреби) |
Тренінг для батьків «Що треба знати батькам першокласників НУШ» |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
СІЧЕНь-лютий
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
15 тиждень 16.01-20.01 «Подорожуємо в часі» |
16 тиждень 23.01-27.01 «Зимові свята» |
17 тиждень 30.01-03.02 «Світ захоплень» |
18 тиждень 06.02-10-02 «Я- мандрвник» |
19 тиждень 13.02-17.02 «Ми-дослідники» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Перегляд світлин «Коли ми були маленькими» |
Тренінг «Збережи здоров’я під час зимових розваг» |
Тренінг «За що я себе люблю» |
Моделювання ситуацій, які можуть виникнути під час мандрівки «Вузлики напам’ять» |
Моделювання ситуацій «Я і мої помічники, які досліджують світ» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Година спілкування «Дорослішати- це думати про інших» |
Обмін думками «Як святкують зимові свята у моїй родині» |
Бесіда «Мої обов’язки». Розігрування ролей. |
Рольова гра «Ми мандрів ники» |
Година спілкування «Люди, які прославили наше село» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Колективна справа «Майструємо іграшки дітей майбутнього» |
Виготовлення новорічних прикрас |
Виготовлення подарунків вихованцям дитячого садка. Робота в групах |
Майстерня для школярів «Конструювання транспорту, на якому можна мандрувати» |
Креативне конструювання «Ось що я можу сконструювати» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Дослідження «Від зернятка до яблучка» |
Година милування природою «Зима-скульптор» |
Калейдоскоп вражень «Все навколо біле-біле» |
Спостереження «Вчимося милуватися природою довкола нас» |
Дослідження «Чому дерева взимку без листя» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Віконечко у світ «Давні та сучасні танці» |
Слухання та виконання колядок |
Конкурс на кращого сніговика. |
Створення колективного панно «Де найкраще місце на землі» |
Майстерня художника «Що в довкіллі повторюється» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Сюжетно-рольова гра «Коли це було» |
Година спілкування «Збережімо народні традиції» |
Дослідження «Захоплення, які прославляють Україну» |
Година спілкування. Віртуальна подорож «Мандруємо Україною» |
Перегляд відеоролика «Відомі українські винахідники» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Обережно: грип!» |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки на льоду» |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки на льоду» |
Інструктаж з ТБ: «Обережно: грип!» |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки на льоду» |
|
Участь у загальношкільних заходах
|
Тиждень громадянського виховання Година спілкування: «Я- громадянин України» Позакласні заходи: Географічна вікторина «Україно! Доки житии буду, доти відкриватиму тебе» «Мій рідний край – моя історія жива» Інформаційні хвилинки «Чи можуть бути права, без обов’язків?» |
День Соборності України Виховна година : «Усі народи України живуть у злагоді і мирі» випуск тематичних стіннівок, малюнків, творчих робіт учнів Конкурс ерудитів «Що я знаю про Україну»
|
День пам’яті героїв Крут тематичні інформаційні хвилинки «Крути:подвиг і трагедія» навчальні екскурсії до музею Виховн година «Крути – символ українського патріотизму» Перегляд кінофільму: «Бій під Крутами» Книжкові виставки на тему: «Подвиг героїв під Крутами» |
Індивідуальна виховна робота з учнями з питань профілактики правопорушень Інформація про участь у районному конкурсі огляді юних пожежних рятівників Екологічна година «Нагодуй птахів» |
Міжнародний день дарування книжок Доброчинні акції дарування книжок Бібліотечні уроки День вшанування учасників бойових дій на території інших держав Виховна година « Час і досі не загоїв рани, цей одвічний біль Афганістану…»
|
|
Робота з батьками
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Засідання батьківського комітету. Планування роботи на ІІ семестр
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Індивідуальні бесіди з батьками (за потреби) |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
лютий-березень
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
20 тиждень 20.02-24.02 «Спорт» |
21 тиждень 27.02-03.03 «Мої улюблені книжки»
|
22 тиждень 06.03-10.03 «Транспорт» |
23 тиждень 13.03-17.03 «Професії» |
24 тиждень 20.03-24.03 «Час. Як керувати часом» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Що можуть дати такі види спорту як футбол, хокей, плавання тощо
|
Рольова гра «Складаємо порадник для читача» |
Тренінг «Правила дорожнього руху» |
Відверта розмова «Ким я хочу стати» |
Відверта розмова «Мій розпорядок дня» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Веселі старти «Спорт це весело» |
Колективна справа «Книжка вчить-як на світі жить» |
Обговорення «Де можна кататися на велосипеді» |
Година спілкування «Професії моїх батьків» |
Диспут «Що може трапитись, якщо зупинити час» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Перегляд презентації «Дизайн одягу для спортсменів»
|
Виготовлення закладок для книг |
Виготовлення макету транспорту з паперових коробок |
Струмочок роздумів «У мами на кухні» |
Година спілкування «Поспішиш- упадеш, останнім прийдеш» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Сюжетно-рольова гра «Зимові види спорту» |
Створення книги «Будь природі другом»
|
Година спілкування «Довкілля і транспорт» |
Година милування «Чиї руки зробили цю красу» |
Екологічний десант «Живий календар» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Перегляд презентації «Музика і спорт»
|
Поетична сторінка «Сучасні дитячі поети» |
Створення колажу «Транспорт моєї місцевості» |
Вернісаж «Які професії зображені на картинах митців» |
Створення колажу «Як управляти часом» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Дослідження «Успіхи української збірної на Олімпійських іграх» |
Екскурсія до бібліотеки |
Перегляд мультфільмів «Що заборонено, а що дозволено» |
Вікторина «Сучасні професії» |
Обмін думками «Як усе встигати» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні) |
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні) |
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні) |
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні)
|
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні) |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки в їдальні» |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки в їдальні» |
Інструктаж з ТБ: Обережно ! Лід, що тане. |
Інструктаж з ТБ: Обережно ! Лід, що тане. |
Інструктаж з ТБ: Збереження життя та здоров’я дітей під час весняних канікул». |
|
Участь у загальношкільних заходах |
День Героїв Небесної Сотні (20.02) загальношкільна лінійка 22 лютого - річниця з дня перемоги Революції Гідності (2014) 21.02 - Мiжнародний день рiдної мови. Година спілкування «Відкрий, о рідна моя мово, свої скарбниці золоті» Вікторина «Чи правильно ми говоримо» Бесіди «Мова – ім’я народу, візитівка нації» Конкурс на кращого декламатора поезій українських поетів. |
Інформаційні хвилинки «Маршрути руху. Вміння правильно вибрати безпечну дорогу»
|
Тиждень української філології, зарубіжної літератури, української мови (ПШ) Година доброти «Від матері до доні добро передати» |
Участь у районному конкурсі «Я хочу жити в якісному світі» Участь у районномуетапі конкурсу «Природа очима дітей» Екологічна година «Збережемо красу природи» |
До всесвітнього дня поезії Літературні подорожі Конкурс юних поетів Година ввічливості «Про культуру спілкування» |
|
Робота з батьками
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби)
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Батьківські збори «Як допомогти дитині вчитися» |
квітень
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
25 тиждень 03.04-07.04 «Весна» |
26 тиждень 10.04-14.04 «Весняні свята. Великдень»
|
27 тиждень 17.04-21.04 «Навіщо їсти» |
28 тиждень 24.04-28.04 «Світ рослин» |
29 тиждень 01.05-05.05 «Світ тварин» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Моделювання ситуації «Поведінка у весняному лісі» |
Відверта розмова «Від чого залежить настрій» |
Година спілкування «Вітаміни- запорука мого здоров’я» |
Година спілкування «Зелені друзі мого краю» |
Обмін думками «Звірі-малята» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Моделювання ситуації «Відпочиваємо родиною» |
Великдень. Як святкують у вашій родині ? |
Практична робота «Сервіруємо стіл» |
Дослідження «Як моя родина піклується про рослини»
|
Дослідження «Свійські тварини та їхня поведінка» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Трудовий десант «Врятуємо Землю від забруднення» |
Обмін інформацією «Які страви готують на Великдень у вашій родині ?»
|
Обмін думками «Навіщо їсти щлдня» |
Догляд за кімнатними рослинами у класній кімнаті |
Перегляд презентації «Свійські та дикі тварини. Спільне та відмінне» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Година спілкування «Збережімо красу природи»
|
Екскурсія «А вже весна господарює» |
Відверта розмова «Де росте корисна їжа» |
Екскурсія до парку «Хвойні та листяні дерева» |
Екскурсія в природу «Які птахи вже прилетіли» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Загадки про природу «Послухай та відгадай» |
Малюємо весняну природу |
Колективна робота «Виготовлення емблеми шкільної їдальні»
|
Створення колажу «Перші весняні квіти» |
Палітра художника «Кольорові птахи» |
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Проект «Весна-чарівниця до нас завітала» |
Розмалюємо писанки Історія Великодня. |
Розмова «Корисні підказки на етикетці продукту» |
Диспут «Без верби і калини-нема України» |
Віртуальна подорож «Наша мова солов’їна» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні)
|
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні) |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
|
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки на воді»
|
Інструктаж з ТБ: «Правила поводження з незнайомими предметами» |
Інструктаж з ТБ: «Правила дорожнього руху»
|
Інструктаж з ТБ: «Правила дорожнього руху» |
Інструктаж з ТБ: «Правила поведінки на воді» |
|
Участь у загальношкільних заходах |
Тиждень профорієнтації: Груповий практикум «Калейдоскоп професій» Екологічний двомісячник «Зелена весна»: упорядкування пам’ятників, братських могил; відзначення Всесвітнього дня здоров’я; відзначення Всесвітнього дня Землі;
|
Міжнародний день визволення в’язнів фашистських концтаборів Уроки пам’яті «Жертви нацизму» Психологічний практикум. « Чуйність і байдужість»
|
Збір заяв батьків про зарахування дітей до табору«Журавлик» з денним перебуванням на базі Лукашівської ЗОШ І-ІІІ ст... імені Олега Чепеленка Контроль за харчуванням в їдальні Бесіди «Шкідливі звички чи життя собі на втіху»
|
Відзначення річниці Чорнобильської трагедії: випуск тематичних малюнків, стіннівок, зустрічі з ліквідаторами аварії на ЧАЕС Відзначення Дня довкілля; День ЦО (за окремим планом) |
Святкові заходи до відзначення 74 річниці Дня пам’яті та примирення, Дня Перемоги: зустрічі з ветеранами Другої Світової війни, учасниками партизанського руху; святковий мітинг«Роки минають,пам'ять вічна»; участь у районних масових заходах; випуск листівок-привітань мешканців селища |
|
Робота з батьками
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Телефонні спілкування з метою інформування батьків про навчання та поведінку учнів
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Батьківські збори «Телевізор у житті дитини» |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
травень
Термін проведення
Зміст виховної діяльності |
30 тиждень 08.05-12.05 «Веселка» |
31 тиждень 15.05-19.05 «Моя родина» |
32 тиждень 22.05-26.05 «Ми-Українці. Ми-європейці» |
33 тиждень 29.05-02.06 «Ми закінчуємо 1 клас» |
34 тиждень
|
|
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ |
Відверта розмова «Від чого залежить настрій»
|
Етичний тренінг «Я хочу бути схожим на…»
|
Гра «Я- українець» |
Обмін думками «Чого я навчився в 1 класі» |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО СІМ’Ї, РОДИНИ, ЛЮДЕЙ |
Гра «Так чи ні»
|
Відверта розмова «Мої обов’язки в сім’ї» |
Обмін думками «Бабусина скриня» |
Невимушена бесіда «Як мене підтримувала моя родина» |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРАЦІ |
Година спілкування «Найкращий день у моєму житті» |
Диспут «Захоплення моєї родини»
|
Колективна справа «Подорож містами України» |
Рейд «Чистий клас» |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ |
Дослідження «Коли на небі з’являється веселка»
|
Тренінг «Похід до лісу» |
Дослідження «Звідки прийшла до нас вишиванка» |
Екскурсія в пртроду |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ДО МИСТЕЦТВА |
Година милування «Скільки кольорів має веселка» |
Створення панно «Я і вся моя родина»
|
Музична вітальня «Пісні про Україну» |
Малюємо «Попереду літні канікули» |
||
ЦІННІСНЕ СТАВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ ДО СУСПІЛЬСТВА І ДЕРЖАВИ |
Флешмоб «Веселкова країна» |
Година спілкування «Сім’я- це дерево родини» |
Година спілкування «Знай і поважай Герб, Прапор, Гімн своєї Батьківщини» |
Година спілкування «Що я знаю про свою країну» |
||
Індивідуальна робота з учнями |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Індивідуальна робота з окремими учнями (допомога в навчанні)
|
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
Вивчення індивідуальних особливостей учнів. |
||
Заходи щодо попередження травматизму та нещасних випадків з дітьми. |
Інструктаж з ТБ: «Особиста безпека під час ігор на вулиці» |
Інструктаж з ТБ: «Профілактика дитячого травматизму на уроках фізкультури»
|
Інструктаж з ТБ: «Особиста безпека під час ігор на в улиці» |
Інструктаж з ТБ: Збереження життя та здоров’я дітей під час літніх канікул».
|
||
Участь у загальношкільних заходах |
Збір заяв батьків про зарахування дітей до табору «Журавлик» з денним перебуванням на базі Лукашівської ЗОШ І-ІІІ ст..імені Олега Чепеленка Бесіди «Десять Відзначення Міжнародного дня сім’ї Тиждень сім’ї « Я і моя родина» випуск тематичних стіннівок, малюнків
|
Всесвітнього дня культурного різноманіття в ім’я діалогу і розвитку Уявні подорожі країнами Європи Дні пам’яті жертв політичних репресій Інформаційні хвилинки «Трагічні сторінки історії» |
Дні безпеки життєдіяльності перед виходом на літні канікули інструктажі з безпеки життєдіяльності
|
Підготовка і проведення свята останнього дзвоника Свято «Останній дзвоник» Правовий міст(зустріч з представником служби у справах дітей ) |
||
Робота з батьками
|
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Індивідуальні бесіди з батьками ( за потреби) |
Батьківські збори «Особливості навчання у 2 класі» |