План виховної діяльності
класного керівника 10 класу
І семестр
Основні завдання виховної діяльності
Очікувані результати.
1.Високий рівень національної свідомості та самосвідомості особистості.
2.Наявність уявлень про свої інтереси і можливості щодо майбутнього.
3.Сформованість пізнання власного внутрішнього світу.
4.Сформованість лідерських задатків школярів та позитивної мотивації на свідоме ставлення до знань.
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
До себе;
|
02.09
04.09.
|
Свято Першого дзвоника. Квест « З Україною в серці.»
Класна година «Азбука життєвої мудрості»
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
03.09.
06.09. |
Проведення анкети для складання соціального паспорту учнів. Здійснити аналіз літнього відпочинку дітей. |
|
|
Індивідуальний вплив |
|
|
|
|
Робота з батьками |
06.09. |
. Бесіда з окремими батьками про зовнішній вигляд їхніх дітей |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
03.09. |
Вступний інструктаж з ТБЖ. |
|
|
Організація колективу. Самоврядування. |
02-06.09. |
Організація чергування учнів. Оновлення класного куточка. |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
05.09. |
Консультація з педагогом-організатором про організацію учнівського самоврядування в класі. |
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць вересень тиждень з 02 до 06
Зміст виховної діяльності.
Місяць вересень тиждень з 09 до 13
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
11.09.
|
Година класного керівника «Будь обережним на дорозі»
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
10.09. |
Анкетування «Мої захоплення». |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
12.09. |
Індивідуальні бесіди з батьками про поведінку їхніх дітей
|
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
11.09. 09-13.09 |
Бесіда «Правда про куріння». Взяти участь в тижні безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі» |
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
13.09 |
Класні збори: 1.Вибір активу класу. 2.Розподіл доручень між учнями. |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
11.09. |
Консультація з педагогом-організатором про організацію учнівського самоврядування в класі. |
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць вересень тиждень з 16 до 20
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При-мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
18.09
|
ГКК «Ми — в природі, природа — в нас».
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
19.09 |
Опитування: «Мої вподобання» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
16.09 |
Спілкування з батьками по телефону. |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
20.09.
|
Бесіда: «Ранкова гімнастика-чи корисно це»
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
16.09.
16-20.09 |
Засідання активу класу про виконання доручень учнями. Взяти участь в тижні біології та екології |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
20.09.
|
Обмін досвідом вчителів-предметників щодо підтримання дисципліни на уроці.
|
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць вересень тиждень з 23 до 27
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
25.09 24.09
|
ГКК «Здоров’я- мудрих гонорар» Бесіда до Дня людей похилого віку «Милосердя – краса душі».
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
26.09 |
Опитування: « Мої спортивні кумири» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
27.09 |
Батьківський лекторій: «Результативність навчання. Від чого вона залежить?» |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
25.09 |
Бесіда: «Чим корисні ранкові вправи? |
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
25.09
23-27.09 |
Бесіда про допомогу однокласникам, що не встигають у навчанні». Взяти участь в тижні фізичної культури та спорту. |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
23.09. |
Година психолога. |
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць вересень-жовтень тиждень з 30 до 04
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
02.10.
|
ГКК «Учися бачити прекрасне».
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
01.10. |
Опитуваня: «Я-учень» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
03.10. |
Індивідуальні консультації для батьків за результатами навчання дітей за перший місяць. |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
01.10. |
Бесіда «Як зберегти зір». |
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
02.10 |
Бесіда з активом класу про їхні обов’язки. |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
04.10. |
Відвідати урок української мови з метою виявлення рівня знань учнів. |
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць жовтень тиждень з 07 до 11
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
09.10 10.10
|
ГКК «Я і моя держава». Інформування «Люди, які працюють поруч».
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
07.10 |
Малювальний тест: «Портрет учня» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
08.10 |
Індивідуальні бесіди з батьками про проведення вільного часу з дітьми. |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
09.10. |
Година відкритих думок «Шкідливий вплив нікотину на організм людини. Моє ставлення до цього». |
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
09.10.
|
Бесіда з активом класу про їхню участь у шкільному самоврядуванні.
|
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
11.10 |
Обмін думками з вчителями предметниками щодо успішності учнів.
|
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць жовтень тиждень з 15 до 18
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
16.10.
|
ГКК «Покрова – свято українського козацтва».
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
16.10. |
Тестування «Чи вмієш ти спілкуватися». |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
15.10. |
Батьківський консультпункт «Про правову відповідальність неповнолітніх». |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
17.10. |
Бесіда: «Що я знаю про загартування і зміцнення здоров’я» |
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
18.10. 15-18.10
|
|
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
18.10 |
Обмін досвідом і думками з вчителями-предметниками про успішність «Рубіж досягнень». |
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць жовтень тиждень з 21 по25
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
23.10.
|
ГКК:Музика поруч з нами.
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
22.10 |
Трибуна вільних думок: «Як я розумію красу» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
25.10 |
Батьківські збори: 1.Навчальні досягнення за І чверть. 2. Про зовнішні вигляд учнів. Батьківський лекторій: «Агресивні діти. Причини і наслідки дитячої агресивності» |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
23.10. |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час осінніх канікул. |
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
24.10. |
Класні збори:
|
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
23.10 |
Підготовка інформації вчителями- предметниками до батьківських зборів. |
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць жовтень-листопад тиждень з 29 по 02
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
28.10
01.11 |
Екскурсія в природу з метою спостережень за змінами в поведінці тварин.
Екскурсія в краєзнавчий музей м. Рівне. |
|
|
Вивчення особистості школяра |
|
|
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
01.11 |
Індивідуальні бесіди з батьками: «Світ захоплень моїх дітей» |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
31.10 |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час екскурсій. |
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
|
|
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
28.10 |
Година психолога |
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць листопад тиждень з 04 до 08
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
Себе |
06.11.
|
ГКК «Тільки родина, як зірка єдина, твій порятунок, надійний причал».
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
08.11. |
Бліц- тест: «Стосунки в родині» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
04.11 |
Індивідуальні бесіди з батьками про правильне ставлення до здоров’я дитини. |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
05.11. |
Бесіда «Дотримання особистої гігієни». |
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
06.11. 04.-08.11. |
Допомогти в організації чергування в класі. Взяти участь в тижні математики та фізики |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
07.11 |
Відвідати урок біології. |
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць листопад тиждень з 11 до 15
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
13.11
|
ГКК «Ми- Українці».
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
11.11 |
Малювальний тест «Моя мрія». |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
15.11 |
Зв'язок з батьками через телефон. |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
14.11 |
Бесіда: «Про засоби запобігання захворювання ГРВІ та грипом». |
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
15.11
|
Класні збори: 1.Про виконання рішень від 25.10. 2.Про збереження шкільних підручників 3.Про поведінку на уроках. . |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
13.11
|
Обмін досвідом роботи з вчителями- предметниками щодо підтримки дисципліни на уроках. |
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць листопад тиждень з 18 до 22
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості
|
20.11
|
ГКК «Бджілка мала та й та працює»
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
18.11 |
Опитування «Мої домашні обов’язки» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
21.11 |
Бесіда з батьками про поведінку їхніх учнів. |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
19.11 |
1. Інструктаж з дотримання техніки безпеки на відкритих водоймах в осінньо-зимовий період; |
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
20.11 18-22.11 |
Акція «Мийдодир». Взяти участь в тижні англійської мови. |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
22.11 |
Бесіда з вчителем фізкультури про спортивну форму готовність учнів до уроків фізкультури. |
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць листопад тиждень з 25 до 29
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
27.11
|
ГКК«Пам’ять народу не убієнна» (до Дня вшанування загиблих під час голодомору).
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
26.11 |
Бесіда:«Яким я бачу майбутнє України» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
29.11 |
Батьківський лекторій: «Негативні звички шкільної молоді: статистика, шляхи подолання. Попередження правопорушень.» |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
26.11 |
Бесіда: «Переохолодження-одна з причин захворювання на грип». |
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
28.11 |
Перевірка стану збереження підручників. |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
25.11 |
Година психолога. |
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць грудень тиждень з 02 до 06
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до: До себе: Держави та суспільства; |
06.12
02.12
|
Вітальна гостина «День збройних сил України»; ГКК «Здорова молодь – здорова нація!».
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
03.12 |
Анкетування «Мій ідеал сучасної людини» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
04.12 |
Відкритий консультативний пункт |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
05.12 |
Бесіда «Хвороба-вбивця СНІД» до Дня всесвітньої боротьби зі СНІДом. |
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
02-06.12 |
Взяти участь в тижні «Ми- за здоровий спосіб життя» |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
05.12 |
Підготувати інформацію вчителям-предметникам до зустрічі із батьками учнів класу. |
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць грудень тиждень з 09 до 13
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до: Сім’ї, родини, людей; До держави та суспільства.
|
11.12
|
ГКК «Круглий стіл :Мій внесок в життя колективу».
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
10.12 |
Турнір ораторів «Якби я був політиком…» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
13.12 |
Зв'язок з батьками через щоденник. |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
12.12 |
Бесіда «Перша допомога при потраплянні в холодну воду». |
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
13.12
09-13.12 |
Класні збори: 1.Про виконання рішень від 15.11 2.Обмін думками про традиції святкування Нового Року в родинах. 3.Планування проведення Новорічного свята. Взяти участь в тижні правових знань. |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
09.12 |
Година психолога. |
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць грудень тиждень з 16 до 20
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
18.12
|
ГКК «Виготовлення прикрас для новорічної ялинки та класної кімнати».
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
19.12 |
Опитування «Сімейні традиції» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
20.12 |
Індивідуальні бесіди з питань сімейного виховання. |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
16.12 |
Бесіда: «Чи можна займатися самолікуванням»
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
17.12 |
Контроль за чергуванням в класі. Допомогти скласти сценарій новорічного свята. |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
19.12 |
Бесіда з вчителями-предметниками про надання допомоги учням з низьким рівнем знань. |
|
Зміст виховної діяльності.
Місяць грудень тиждень з 23 до 27
№ з.п. |
Напрям виховної діяльності |
Дата |
Зміст роботи |
При- мітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
25.12
|
Новорічне свято.
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
23.12 |
Трибуна вільних думок «Новорічне свято моєї мрії».
|
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками
|
27.12 |
Батьківські збори: 1.Навчальні досягнення за І семестр. 2.Організація дозвілля дітей під час зимових канікул. Батьківський лекторій: «Роль національно- патріотичного виховання у формуванні світогляду школярів. Виховання громадянина- патріота» |
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів |
25.12
27.12 |
Інструктаж з техніки безпеки під час шкільного Новорічного свята. Інструктаж з техніки безпеки під час зимових канікул. |
|
|
Організація колективу. Самоврядування.
|
23-27.12 |
Підготовка до святкування Новорічного свята |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, соціальним педагогом, психологом, педагогом-організатором, відвідування уроків у своєму класі |
26.12 |
Бесіда з вчителями-предметниками про підсумки навчання за І семестр. |
|
Листок контролю
Дата |
Зауваження та пропозиції |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|