План виховної роботи
на 2021/2022 навчальний рік
класного керівника 9 класу Мартинюк В.Б.
Аналіз виховної роботи за 2021/2022 навчальний рік
Виконуючи завдання і реалізуючи основні принципи виховної роботи, виховна робота класу орієнтуються на нормативно – правову базу з питань виховної роботи.
Виховна робота класного колективу була під порядкова на проблемній темі школи, спланована та спрямована на досягнення головної мети – формування та розвиток соціально-зрілої, творчої особистості – громадянина України.
В основу діяльності виховної роботи класного колективу покладено принцип гуманізму, демократизму, незалежності від політичних, громадських та релігійних організацій, поєднання загальнолюдського і національного взаємозв’язку, розумового, морального, фізичного і естетичного виховання, науковості, диференціації, індивідуалізації змісту і форм освіти, розвиваючого характеру навчання.
Учнівський колектив приймав активну участь у запланованих шкільних, класних заходах.
Виходячи з аналізу виховної роботи за попередній період, слід відзначити ряд позитивних зрушень в житті класного колективу, рівень успішності класу на належному рівні. Діти мають значний інтелектуальний та творчий потенціал, який за оптимальних умов може розкритися і сприяти всебічному гармонійному розвитку учнівської спільноти загалом та кожної особистості окремо. Саме тому на наступний період виховна робота у класі має бути спрямована на розкриття та реалізацію учнівської творчості в контексті формування відповідального ставлення до своїх обов’язків, продовжити роботу щодо виховання активної життєвої позиції та лідерських якостей через учнівське самоврядування в класі, сприяти тому, щоб зміст та форми колективної творчої діяльності допомагали кожному знайти себе, самовизначитися.
У роботі з батьками використовую в основному індивідуальні бесіди, які не обмежені часовими рамками. Проводжу батьківські збори, які відвідують більшість батьків. Під час батьківських зборів моделюю педагогічні ситуації, які б допомогли батькам розв’язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками. У практику роботи впроваджую мету про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини.
Варто відзначити ставлення батьків до проблем та потреб шкільного життя їх дітей. Батьки учнів налаштовані досить позитивно і прагнуть зробити все від них залежне для комфортного перебування їх дітей у школі. Тому необхідно продовжувати забезпечення дієвого зв’язку з батьками у становленні особистості учнів.
Психолого-педагогічна характеристика 9 класу
У класі навчається 18 учнів: 7 дівчаток та 11 хлопчиків.
У сім´ях по 1 дитині - 4 учнів;
по двоє дітей - 9 учнів;
по троє дітей - 5 учнів.
У родинах батьки приділяють належну увагу вихованню дітей. Для школярів створено всі необхідні матеріальні умови.
Рівень розвитку колективу: на даному етапі колектив сформований повністю, учні добре ладнають один з одним, підтримують та допомагають, атмосфера в класі привітна та дружня. В класі сформований актив – учні які несуть відповідальність в тій чи іншій сфері шкільного та класного життя, вони активно приймають участь в діяльності школи та класу, уміло виконують свої обовʼязки, їх діяльність спрямована на підтримання взаємозвʼязку в колективі класу. В класі виділяються учні – лідери, це Мартинюк Оксана, Овдієнко Світлана, Кожан Данило та Шкіндер Олександр. Вони мають авторитет в класі та у вчителів, це допомагає їм утримувати дисципліну та порядок у класі, налагоджувати підтримку між учнями у класі.
Рівень морально-духовного розвитку колективу: кожен учень класу – індивідуальний, але разом вони складають цілісний механізм. Рівень їхнього сприйняття загальнолюдських цінностей – вище середнього, на етапі формування; провівши декілька занять в класі, стало зрозуміло, що учні сприймають загальнолюдські цінності і у них виховане почуття бережливого ставлення до цих цінностей; вікові особливості учнів класу передбачають їх бурхливий вияв емоцій та почуттів та реакції на них; проте, діти знають міру виявленні емоцій і намагаються стримуватися у відповідних ситуаціях.
Рівень фізичного розвитку колективу: загальний стан здоровʼя учнів не вище середнього рівня; ставлення до фізичної культури і спорту позитивне, учні ведуть активний, здоровий спосіб життя, відвідують спортивні секції, неодноразово приймали участь у спортивних змаганнях.
Рівень трудового виховання: учні класу ставляться відповідально до трудової діяльності, виконують поставлені їм завдання без вагань, змушувати не приходиться, все виконується відповідально, чітко, своєчасно.
Шляхи та засоби подальшого формування класного колективу: колектив 8 класу сформований, проте було б добре, щоб діти частіше проводили час разом у позаурочний час, виконували завдання, в яких могли брати участь усі.
Соціальний паспорт учнів 9 класу
№з/п |
Категорія |
Кількість |
Прізвище та ім´я учня |
1 |
Діти-сироти (вказати, хто виховує)
|
- |
- |
2 |
Напівсироти (вказати, хто виховує)
|
- |
- |
3 |
Багатодітні сім´ї |
- |
|
4 |
Діти-інваліди |
- |
- |
5 |
Чорнобильці |
- |
- |
6 |
Малозабезпечені сім´ї |
- |
- |
7 |
Неблагонадійні сім´ї: а) батьки п´ють; б) батьки не приділяють належної уваги дітям; в) батьки не справляються з вихованням дитини; г) батьки перебувають на обліку в міліції. |
- - - -
|
|
8 |
Діти знаходяться на ВШК |
- |
|
9 |
Хто безкоштовно харчується згідно з актом |
- |
|
Список доручень учнів 9 класу
№ з/п |
Прізвище та ім'я учня |
Доручення |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
Список участі в гуртках та секціях учнів 9 класу
№ з/п
|
Прізвище та ім´я учня |
Участь у гуртках і секціях |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
Завдання виховної роботи
Класний керівник – Мартинюк Віталія Богданівна, вчитель математики.
Проблема виховної роботи – морально-духовний розвиток дев’ятикласників та створення комфортних умов для розвитку учнівського потенціалу в середній ланці школи.
Мета – формування пізнавальної діяльності, найкращих моральних якостей, виховання високоморальної творчо розвиненої особистості, робота над взаємодією «школа – родина – діти».
Основні завдання:
дозвілля учнів.
Тижд. (дата) |
Основні виховні заходи з формування класного колективу |
Заходи національно-патріотичного виховання |
Заходи з охорони здоров'я і фізичного загартування |
Індивідуальна робота з дітьми |
Співдружність із родиною учнів |
|
Вересень |
||||||
І тижд. |
Свято Першого дзвоника.
Виховна година: «Права свої знай та про правила й обов'язки не забувай» (режим роботи школи та правила для учнів).
Класні збори. Формування активу класу, розподіл доручень, делегування учнів в органи учнівського самоврядування.
|
Перший урок «Україна – єдина країна»
|
Бесіда про правила поведінки під час пожежі в школі
Участь в Олімпійському тижні.(малюнки) |
Культура поведінки під час виконання Гімну України. Огляд зовнішнього стану учнів.
Перевірка наявності підручників та стану ведення щоденників. |
Вітання батьків та дітей з початком нового навчального року.
Формування батьківського комітету. |
|
ІІ тижд. |
Організація активу класу для проведення тижня «Я і моя Батьківщина» |
Тиждень «Я і моя Батьківщина» Виховна година «Державні символи України» |
Бесіда про запобігання харчових отруєнь.
|
Організація взаємодопомоги між учнями класу.
|
Зустріч з окремими батьками щодо контролю за користуванням учнями Інтернетом.( в онлайн режимі) |
|
ІІІ тижд. |
Свято осені: Конкурс на кращу осінню композицію «Осіння соната небесних сузір'їв»
|
Виховна година: «Конституція – правова основа держави» (основні Закони України про освіту, правопорушення. Конвенція прав дитини, декларація прав дитини).
|
Бесіда про правильне харчування |
Індивідуальні поради учням щодо виконання ними своїх обов’язків та доручень. |
|
|
ІV тижд. |
Тиждень до Всесвітнього дня бібліотек Виховна година: |
|
Бесіда «Гриби – ласощі, гриби – лихо».
|
Бесіда про збереження шкільного майна.
|
Класні батьківські збори: «Як виховувати в учнів підліткового віку інтерес до набуття знань».( в онлайн режимі)
|
|
Прот. міс. |
Операція «Турбота» |
|
Бесіда: «Булінг в освітньому середовищі»
Бесіда « Коронавірус: профілактика інфікування та поширення» |
Відвідування уроків та контроль за підготовкою до занять, відвідування уроків учнями, їх поведінкою на уроках.
|
|
|
Жовтень |
||||||
І тижд. |
Тиждень милосердя Виховна година:
(до Дня людей похилого віку)
Святкування Дня вчителя. Участь класу в святковому концерті «Уклін Вам, вчителі» |
|
Бесіда «Як ми дотримуємося правил дорожнього руху». |
Бесіда з учнями «Активізація навчальної діяльності».
Робота з активом класу щодо підготовки до Дня учнівського самоврядування. |
Бесіди з батьками щодо навчання та дозвілля дітей.( в онлайн режимі) |
|
ІІ тижд. |
Тиждень козацької слави
|
Виховна година:
Місцевий екскурсійний маршрут «Стежками рідного краю» |
Спортивні змагання до Дня Захисника України. |
Корекція поведінки учнів, які порушують дисципліну. |
|
|
ІІІ тижд. |
Тиждень протидії торгівлі людьми. Організація активу класу щодо підготовки матеріалів із мас-медіа про торгівлю людьми, про всі види сучасного рабства.
|
Виховна година:
|
Бесіда з безпеки життєдіяльності під час осінніх канікул.
Профілактика поширення коронавірусу
|
Бесіди щодо правил поведінки у громадських місцях. |
Бесіда з батьками про безпеку життєдіяльності та організацію відпочинку їхніх дітей під час осінніх канікул. (в онлайн режимі)
|
|
ІV тижд. |
|
Виховна година:
|
Бесіда «Правила безпеки і поведінки громадян на залізничному транспорті» |
|
|
|
Прот. міс. |
|
Місячник військово-патріотичного виховання, присвячений Дню звільнення України та с. Чкалове від нацистських загарбників. |
|
Бесіда з учнями, що не дають щоденник батькам для підпису. |
|
|
Листопад |
||||||
І тижд. |
Виховна година:
Участь у конкурсі з української мови ім. П.Яцика.
|
|
|
Бесіда з класом про охайне ставлення до шкільного майна. |
Бесіди щодо мотивації дітей до навчання та до участі у позаурочних заходах. |
|
ІІ тижд. |
Тиждень зимуючих птахів
Виховна година: |
Година спілкування до 100-річчя Української революції |
БЖД під час зустрічі із незнайомими людьми. |
Виготовлення годівничок для птахів. |
Повідомлення батьків про стан навчальних досягнень учнів. |
|
ІІІ тижд. |
Тиждень толерантності
Виховна година: «Лояльність – шлях до гармонії».
|
|
Бесіда з учнями «Правильне харчування – джерело енергії, росту та здоров’я». |
Корекція взаємин учнів у класі, школі. |
|
|
ІV тижд. |
Тиждень антиСНІДівської, антинаркоманійної пропаганди.
Виховна година:
|
|
|
Бесіди про шкідливість вживання алкоголю, наркотичних речовин, тютюнопаління. |
|
|
|
Грудень |
|||||
І тижд.
. |
Урок доброти «Добро лікує душу» (до Міжнародного дня інвалідів ).
Конкурсно-розважальна програма «6 грудня – День Збройних сил України»
|
Тиждень мужності
Година спілкування: «Історія становлення українського війська»
|
Поради лікаря «Як уникнути захворювання на грип, ГРЗ, коронавірусу». |
Бесіда «Я і моє оточення». Попередження конфліктних ситуацій. |
Індивідуальні бесіди з батьками щодо активізації пізнавальної діяльності та успішність дітей на кінець І семестру.( в онлайн режимі)
|
|
ІІ тижд. |
Тиждень правових знань Виховна година: «Мої права та обов’язки» |
|
|
Бесіди про дотримання правил для учнів. |
|
|
ІІІ тижд. |
Тиждень добрих справ
Виховна година:
|
|
|
|
|
|
ІV тижд. |
Виховна година: «Профілактика та попередження нещасних випадків під час зимових канікул».
|
|
Повторення правил поведінки під час масових заходів, користування піротехнічними виробами. |
Індивідуальні бесіди про безпеку життєдіяльності під час зимових канікул. |
Класні батьківські збори «Аналіз успішності учнів у 1 семестрі 2018-2019 навчального року. Значення домашнього завдання в освітній діяльності школяра». ( в онлайн режимі) |
|