План виховної роботи 9 класу

Про матеріал
I. Аналіз виховної роботи за минулий рік II. Цілі та завдання виховної діяльності III. Психолого-педагогічна характеристика класу IV. Виховна проблема класу. V. Основні напрями діяльності та справи класного колективу VІ. Календарний план виховних заходів. VІІ. Вивчення стану та ефективності виховного процесу у класі
Перегляд файлу

                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

 

План виховної роботи

   9 класу

назва школи

на 20..-20.. н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              Класний керівник:

 

 

 

 

 

 

 

Зміст виховного плану:

 

   I. Аналіз виховної роботи за минулий рік

   II. Цілі та завдання виховної діяльності

   III. Психолого-педагогічна характеристика класу

   IV. Виховна проблема класу.

   V. Основні напрями діяльності та справи  класного колективу                               

   VІ. Календарний план виховних заходів.

  VІІ. Вивчення стану та ефективності виховного процесу у класі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Аналіз виховної роботи за минулий рік.

          Протягом  минулого навчального року учнівський колектив  8 класу  працював  над    реалізацією виховної проблеми  «Формування екологічно компетентної особистості

  через організацію спільної пізнавальної природоохоронної діяльності учнів»   та  

  вирішенням наступних виховних завдань:

  • Формувати в учнів готовність працювати над собою і своїми моральними якостями
  • Розвивати вміння конструктивно вирішувати життєві проблеми
  • Розкрити перед кожним учнем можливості для його особистої  чи колективної участі в суспільно-корисній справі;
  • Навчати практичним навичкам і вмінням особистої турботи про навколишнє оточення та природне середовище, оточуючих людях, про себе самого;
  • Розвивати конкретні інтелектуальні, вольові, емоційні, фізичні здібності та якості учнів;
  • Формувати сприятливі для розвитку учнів взаємовідносини в учнівському колективі.      

     З метою  вирішення поставлених завдань було проведено виховні заходи: це класні години та години спілкування:  Година класного керівника "Увага! Діти на дорозі»(в рамках місячника), Вікторина «Безпека користування газом у побуті, Година класного керівника «Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити», Анкета думок «У згоді з самим собою", Колективне спілкування  «Я в учнівському колективі», Анкета думок  «Сучасний етикет у громадських місцях », «Турнір лицарів». Година класного керівника Анкетування «Характер взаємостосунків між учнями і батьками», Година класного керівника Усний журнал «Новорічні традиції українців», Година класного керівника Анкетування «Якими повинні бути дівчата, хлопці», Година класного керівника Усний журнал «Права і обов’язки членів сім’ї».

       З метою національно-патріотичного виховання було заплановано та виконано наступні заходи

  • проведено перший урок «Від проголошення незалежності до нової України» ;
  • усний журнал «Національні традиції рідного краю»
  • забезпечено участь класного колективу в акції «Допоможи воїну»
  • привітання хлопчиків класу з Днем захисника Вітчизни.
  • участь учнів класу у святі «Покрова – День українського козацтва»
  • участь учнів класу у конкурсі колажів «Права дитини»
  • Зустріч з представниками волонтерських організацій
  • тематична година «Турнір лицарів»
  • Урок мужності: анкетування «Що для мене значить Україна».
  • Година- спогад  «Біль Чорнобиля з роками не минає»

Екологічне виховання – основний напрямок діяльності нашого навчального закладу, тому з учнями  8 класу  були проведені:

  • Екскурсія  «Світ, який нас оточує»,
  • Анкетування «Моє ставлення до природи»

   - протягом жовтня активна участь у щотижневому прибиранні закріпленої території;

   - проведення операції «Чистий клас» (щомісяця).

    Протягом  року учні класу брали участь у загальношкільних заходах:

  • у шкільному святі квітів «Квіткова країна»
  • у шкільному конкурсі малюнків на асфальті «Хай буде мир на всій землі.»
  • Участь в Акції «Допоможи воїну»
  • у шкільному святі врожаю  «Щедра осінь»
  • у шкільному святі «Покрова - День українського козацтва»
  • у шкільному святі  «Вчителько моя!»
  • в шкільному конкурсі знавців української мови
  • в конкурсі колажів «Права дитини»
  • в шкільному святі «Новорічна казка»
  • Участь у шкільній акції «Спільними зусиллями».«Влучні і сильні!».
  • Змагання з метання та штовхання м’яча.
  • Змагання з туризму
  • Участь у шкільному проведенні Шевченківських днів «Шевченківське слово»
  • Участь у шкільних заходах Дня ЦО
  • Участь учнів класу у військово-патріотичній грі Сокіл «Джура» (6 місце)

А  також учні класу брали участь у районних, обласних,всеукраїнських та міжнародних конкурсах:

  • участь в районній акції «Подаруй іграшку другу».
  • участь учнів класу у Всеукраїнській грі «Грінвіч» (Диченкова А,Федорець К,Крекотень М. )
  • участь у Міжнародній грі із світової літератури «Sanflower» (Диченкова А,Федорець К, Бараннік М.)
  • участь учнів класу у Всеукраїнській предметній олімпіаді з хімії (Диченкова А,Федорець К,Крекотень М.)
  • участь учнів класу у Всеукраїнській предметній олімпіаді з історії (Бараннік М., Крекотень М, Панасенко Д.)
  • участь учнів класу у Всеукраїнській предметній олімпіаді з географії (Диченкова А,Федорець К.)
  • участь учнів класу у ІІ етапі олімпіади з історії (Крекотень М.)
  • участь учнів класу у ІІ етапі олімпіади з географії (Диченкова А,Федорець К)
  • участь учнів класу у сільських спортивно – масових заходах (шашки,теніс) (Крекотень М.– І місце)
  • участь учнів класу у сільських спортивно – масових заходах (волейбол) (ІІ місце) (Крекотень М, Бараннік М., Дяченко В,Панасенко Д.,Кушнір М.)
  • участь учнів класу у сільських спортивно – масових заходах (футбол) (Панасенко Д.,Кушнір М.)

    У класі всі були охоплені дорученнями з урахуванням їх інтересів, про пророблену роботу звітували  на класних зборах.

    З метою вивчення індивідуальних особливостей учнів, їх інтересів та нахилів проводилося діагностування:  «Який я?»,  «Моє ставлення до природи», «Моє ставлення до мистецтва», «Якими повинні бути дівчата і хлопці», «Моє дозвілля», «Класне життя».  Діагностування показало, що  в учнів сформоване позитивне бачення світу, вони адекватно оцінюють позитивні та негативні прояви людської поведінки; стосунки в класі оцінюють як задовільні.

     Велика увага  приділялася   роботі з батьками: «Особливості організації навчально – виховного процесу в 2017 – 2018 н. р.», «Статеве виховання у підлітків. Статеве дозрівання.», «Конфлікти у стосунках батьки - дитина: причини і методи розв'язання.», «Підсумки навчально-виховного процесу за ІІ семестр та рік.»

Індивідуальні консультації батькам учнів:  Панасенка Д. , Баранніка М  про якісну підготовку до уроків, Зустрічі з батьками  учнів: Брощан Т.,Дяченка В. з питань успішності., батькам про виховання працьовитості в дітей ;

батьківський всеобуч : «Здібність учнів і роль сім’ї в їх розвитку.», «Психологічні та фізіологічні особливості хлопців та дівчат у підлітковому віці.» ,Підліток і закон. Виховання правової культури. Формування культури здоров’я в дитини в сім’ї.

       Було відвідано сім’ї  деяких учнів, вивчено морально – побутові умови  проживання та виховання дітей, батьки ознайомлені з нормативними документами, які стосуються відповідальності батьків за виховання дітей, соціального і правового захисту сімей з неповнолітніми дітьми.   

     План виховної роботи на 2017 – 2018 н. р. в основному виконано, проведено  заплановані виховні заходи,  в цілому реалізовані  поставлені цілі та завдання. Та залишилися  ще  проблеми, над якими необхідно працювати: деяким учням складно адаптуватися в різних життєвих ситуаціях та корегувати свою поведінку; недостатня сформованість організованості та працьовитості; недостатнє толерантне ставлення до оточуючих.

  Тому у  2018 – 2019 навчальному році учнівський колектив 9 класу  продовжуватиме  працювати  над реалізацією виховної проблеми «Формування екологічно компетентної особистості через організацію спільної пізнавальної природоохоронної діяльності учнів». Дана проблема  буде забезпечуватися рішенням наступних  цілей та завдань:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

II. Цілі та завдання виховної діяльності.

 

 

 

 

  •  Формувати в учнів готовність працювати над собою і     своїми моральними якостями
  •    Формувати уміння виконувати певні трудові дії, навички

   самообслуговування, ведення домашнього господарства

  •    Формувати бережливе ставлення до природи
  •    Формувати художньо-естетичні смаки і почуття, культуру

   мислення та поведінки

  •    Формувати вміння співпрацювати в групі чи колективі,

  пробачати та просити пробачення

  •   Формувати розуміння своїх прав, свобод, обов’язків

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Психолого-педагогічна характеристика класу

І.Загальні відомості про клас:

В класі навчається 9 учнів: 4 дівчаток та 5 хлопчиків. Всі учні проживають на території с. Балаклея в мікрорайоні Балаклеївської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №2. Майже всі учні – ровесники – 2004 року народження, Дячок Володимир – 2002 року. Соціальний склад сімей різний. Дітей – сиріт – немає, напівсиріт – один учень – Кушнір Михайло, багатодітних сімей –одна – Дячок Володимир. Учнів з фізичними вадами немає. 

ІІ. Соціально -   психологічні особливості учнів:

    Дисципліна в класі задовільна. Хлопці дружать з дівчатами. Мікро групи в класі - за місцем проживання. Діти люблять спілкуватися між собою, спілкуються і поза школою. Дисциплінованість та культура поведінки на задовільному рівні.

 Всі учні мають певне доручення в класі, охоче його підтримують; само організованість виявляє Диченкова Анна,Федорець Крістіна та Крекотень Марина в інших- середній рівень само організованості. 

       Учні проявляють інтерес до громадського життя, постійно беруть участь в виховних заходах класу, школи та села,проте в деяких учнів є розходження між словами та вчинками.

      В основі взаємин лежить спільне навчання, місце за партою та місце проживання. Діти здатні на взаємодопомогу, радіють успіхам товаришів, проте наголошують на чужі невдачі, засмучуються від своїх невдач. Вміють попросити вибачення. Є лідери в класі- це учні, що добре вчаться. Прояви порушень поведінки пояснюються  недостатністю уваги з боку батьків, особливостями темпераменту. Основними заходами впливу на учнів, які порушують поведінку, є: індивідуальні бесіди з ними та батьками.

       До активу класу входять: Федорець Крістіна та Диченкова Анна.  До однокласників  вони ставляться із розумінням. Їхні розпорядження в основному виконуються.

ІІІ.Особистісні риси учнів класу:

      Учні  цікавляться життям школи та інших класів,але загальношкільні доручення виконують епізодично.  Спілкування з учнями школи відбувається на основі спільних занять спортом та інтересів, які сформувалися за спільним місцем проживання.

      Загалом стосунки у класi товариськi, приятельськi. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. У стосунках мiж дiтьми мало спiвчуття, галантностi, терпимостi до помилок товариша. Не всi учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими, вчителями, не всi цiнують фiзичну працю, зокрема обслуговуючого персоналу.

      Рівень вихованості учнів достатній. Діти намагаються виконувати єдині вимоги і правила поведінки в школі.

Пізнавальні особливості учнів класу:

Рівень пізнавальної активності учнів різний. Можна виділити  дітей, які добре засвоюють навчальний матеріал, демонструють добру пам’ять, увагу, логічне мислення, зв’язну мову. Це Федорець Крістіна, Диченкова Анна та Крекотень Марина. Важливо відмітити і іншу групу учнів з середньою успішністю. Це Кушнір Михайло,Дяченко Валентин,Бараннік Микола, Дячок Володимир,Брощан Тетяна,Панасенко Дмитро. Ці діти на середньому рівні сприймають навчальний матеріал, слабше концентрують увагу та запам’ятовують.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховна проблема класу

 

«Формування екологічно компетентної особистості через організацію спільної пізнавальної природоохоронної діяльності учнів»

 

 

                  Досвід Л.В. Тарасова,

                                  Т.Б. Тарасової

 

Виховна система класу:

«Патріоти довкілля»

 

 

 

 

ІV. Основні напрями діяльності та справи класного колективу

 

Напрямки діяльності

класного

колективу

 

Вид діяльності

Дата проведення

заходу

Виховні результати

Ціннісне ставлення до себе. Військово-патріотичне виховання

Проведення інструктажу з ОБЖ

Участь у шкільному олімпійському тижні (до Дня фізичної культури і спорту в Україні)

Година класного керівника. Анкетування «Соціометрія» Бесіда «Моя поведінка у класі».

Бесіда «Увага!Діти на дорозі.»

03.09.

 

10 - 15.09

 

06.09

Формування навичок безпечної поведінки

Формування відповідальності

Ціннісне ставлення до сім’ї

 

Година класного керівника.  Підготовка до тематичної години"Презентація професій"

 

 

13.09.

 

 

Виховання поваги до членів родини

Ціннісне ставлення до праці

Розподіл доручень в класі, вибори учнівського самоврядування в класі і школі

 

Організація чергування  в класі

 

Година класного керівника. "Презентація професій"

04.09.

 

 

Протягом місяця

 

20.09.

Виховання свідомого ставлення до обов’язків

Формування  вміння якісно виконувати свою роботу

Виховання працелюбності і відповідальності

Ціннісне ставлення до природи

 

Екологічний десант  «Чисте подвіря»

 

 

Протягом місяця

 

 

Формування бережного ставлення до природи

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

Участь  у шкільній інформаційній лінійці ««Право на мир. 70 річниця Загальної декларації прав людини»  (до Міжнародного дня миру).

 

19 - 21.09

Виховання естетичного смаку

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави. Патріотичне виховання.

Свято першого дзвоника. Перший урок «Я – громадянин України, європейської країни»  

 Година класного керівника.(тематична)Урок мужності: усний журнал «Національні традиції рідного краю».

Підняття прапора України

Єдиний день профілактики правопорушень «Правила для учнів – крок до законослухняності»

03.09.

 

27.09

 

щопонеділка

 

19.09.

Виховання усвідомлення свого місця у суспільстві

Виховання дисциплінованості

Виховання патріотизму, любові до України

 

 

 

Напрямки діяльності

класного

колективу

 

Вид діяльності

Дата проведення

заходу

Виховні результати

Ціннісне ставлення до себе. Військово-патріотичне виховання

Година класного керівника. Бесіда «Правила поведінки під час осінніх канікул», Анкетування«Мій улюблений предмет»

 

Година класного керівника. Вікторина «Безпека користування газом у побуті.

Участь в шкільній акції  « Напиши листа захиснику України»

  25.10

 

 

 

11.10

 

Протягом місяця

Формування навичок безпечної поведінки

Ціннісне ставлення до сім’ї

Година класного керівника. Підготовка до тематичної години.

Година класного керівника. (Тематична) «Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити»

04.10

 

18.10

Виховувати повагу до родини

Ціннісне ставлення до праці

Десант:  «Прибери подвір’я”,

Участь у шкільному тижні добра(до Міжнародного дня людей похилого віку)

 

Організація чергування  в класі

02.10-24.10

02 - 06.10

Виховувати працелюбність, милосердя

Виховання свідомого ставлення до доручень

Ціннісне ставлення до природи

 Участь у шкільній акції «Чисте подвір'я», «Осінній лист»

 

Участь у шкільному святі врожаю  «Осінні дари» Оформлення виставки.

02.10 – 26.10

 

 

19.10

Виховувати любов до природи

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

Участь у шкільному конкурсі  «Екоквітка»

 

 

03-04.10

 

 

 

 

 

Виховувати естетичний смак

Ціннісне

ставлення  до суспільства і держави. Патріотичне виховання.

Єдиний день профілактики правопорушень. «Проблема торгівлі людьми »

 

Участь у шкільному святі  «Вчителько моя!»

Участь у шкільному тижні права: усний журнал «Закони України», вікторина «Закони знаємо і дотримуємося»,  гра «Правила поведінки» (до дня юриста)

 

 

 

 

17.10

 

 

05.10

 

02 - 06.10

 

Виховання законослухняності та поваги до Законів держави

Виховувати повагу до вчителів

Напрямки діяльності

класного

колективу

 

 

Вид діяльності

Дата проведення

заходу

Виховні результати

Ціннісне ставлення до себе.

Військово-патріотичне виховання

 

«В здоровому тілі – здоровий дух!». Участь в шкільних змаганнях  з підтягування на перекладині та згинанні і розгинання рук в упорі лежачи

Участь у шкільній фотовиставці  «Світ дитинства» (до Всесвітнього дня дитини)

 

 

 

09.11

 

 

19.11

Формування  в учнів позитивної мотивації

 

Ціннісне ставлення до сім’ї

 

Година класного керівника (тематична)Колективне спілкування  «Я в учнівському колективі».

Година класного керівника. Підготовка до тематичної години кл.керівника.

 

29.11

 

 

22.11

Формування шанобливого ставлення до сімейних традицій

Ціннісне ставлення до праці

 

Година класного керівника Колективне спілкування «що мали вміти хлопці та дівчата вступаючи в доросле життя»

 

 

 

08.11

Виховання любові до праці

 

 

Ціннісне ставлення до природи

 

Участь у районному етапі  конкурсу «Екологічна стежка»

 

 

10.11

Виховання відповідального ставлення до навколишнього середовища

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Участь у шкільному конкурсі колажів «Толерантність – важлива риса сучасної людини» (до Міжнародного дня толерантності)

 

Година класного керівника. Підготовка до шкільного конкурсу колажів.

 

16.11

 

 

 

15.11

Формування інтересу до культурної спадщини людства. Виховання культури мовлення

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави. Патріотичне виховання.

Єдиний день профілактики правопорушень «Профілактика булінгу»

 

Участь в шкільному конкурсі знавців української мови

Участь в конкурсі колажів «Права дитини»

Участь у шкільній фотовиставці «Революція Гідності»

Участь у Всеукраїнській акції «Засвіти свічку»

 

21.11

 

 

 

09.11

 

20.11

 

21 - 23.11

Виховання відповідальності за свої вчинки

 

Напрямки діяльності

класного

колективу

 

Вид діяльності

Дата проведення

заходу

Виховні результати

Ціннісне ставлення до себе.

Військово-патріотичне виховання

 

Проведення інструктажу з питань безпеки життєдіяльності

«Сильні і вправні!». Участь у змаганнях із дартсу та стрільби з пневматичної гвинтівки

 

27.12

 

 

18.12

Формування відповідального ставлення до свого життя та здоров’я

Ціннісне ставлення до сім’ї

 

Година класного керівника. Анкета думок  «Який я співрозмовник »

 

Участь в районній акції «Подаруй іграшку другу»

 

13.12

 

 

01-04.12

Формування шанобливого ставлення до сімейних традицій

Ціннісне ставлення до праці

 

Операція «Чиста кімната»

 

23.12

Виховання  культури праці

Ціннісне ставлення до природи

 

Акція «Збережи ялинку»

Виставка-конкурс "Природа і фантазія"

 

 

14.12

Виховання любові до природи

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Участь в шкільній літературно-музичній композиції «Іде,іде Миколай в український славний край!

Година класного керівника. Підготовка до участі в шкільному святі «Новорічна казка»

 

Година класного керівника. Підготовка до участі в шкільному святі «Новорічна казка»

19.12

 

 

20.12

 

 

27.12

Розвиток акторських здібностей в учнів

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави. Патріотичне виховання.

Зустріч з учасниками ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС

 

Година класного керівника (Тематична)

«Турнір лицарів»

 

Єдиний день профілактики правопорушень «Закони України на варті здоров’я  громадян»

14.12

 

 

06.12

 

 

 

19.12

Виховання толерантного ставлення до людей з особливими потребами

Виховання дисциплінованості

Напрямки діяльності

класного

колективу

Вид діяльності

Дата проведення

заходу

Виховні  результати

Ціннісне ставлення до себе.

Військово-патріотичне виховання

Участь в шкільній акції «Вшануємо ветеранів»(до Дня визволення Смілянщини від нацистських окупантів)

Участь у шкільній акції «Спільними зусиллями»

«Влучні і сильні!». Змагання з метання та штовхання м’яча.

26-31.01

 

 

 

Протягом місяця

Формування навичок безконфліктної поведінки

 

 

Ціннісне ставлення до сім’ї

 

Година класного керівника Анкетування «Характер взаємостосунків між учнями і батьками» Анкетування «Чи вмієш ти товаришувати?»

 

Виховання поваги до членів родини

Ціннісне ставлення до праці

 

 

Організація чергування по школі

 

Виховання свідомого ставлення до обов’язків

 

Виховання відповідальності

Ціннісне ставлення до природи

 

Акція «Допоможи зимуючим птахам»

Відкрита година класного керівника(тематична) "Біологічний хокей" (КВК)

 

Виховувати бережне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

Година класного керівника.(підготовка до тематичної години КВК)

 

 

 

 

Виховувати повагу до традицій народу

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави. Патріотичне виховання.

Участь у шкільній акції «День без Інтернету» (до Всесвітнього дня без Інтернету)

 

Єдиний день профілактики правопорушень ««Дотримання режиму дня учня – крок до відповідальності»

 

Участь в шкільній виставці ««Шлях до Незалежності»»

Участь у шкільному заході «Трагедія Другої світової війни – Голокост» (до Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту)

 

 

 

 

16.01

 

22.01

Формування навичок    культурної поведінки

 

Виховання законослухняності

 

 

 

 

Напрямки діяльності

класного

колективу

 

Вид діяльності

Дата проведення

заходу

Виховні результати

Ціннісне ставлення до себе.

Військово-патріотичне виховання

Участь у шкільному місячнику національно-патріотичного виховання.

Участь у шкільній фотовиставці «Подвиг учасників Революції гідності,пам'ять про Героїв Небесної Сотні»

Зустріч з учасниками бойових дій. (до дня ушанування учасників бойових дій на території інших держав)

 

Формування свідомого ставлення до свого здоровя

 

Ціннісне ставлення до сім’ї

 

Година класного керівника Колективна творча справа «Поема про клас»

 

Виховувати повагу до рідних, представників протилежної статі

Ціннісне ставлення до праці

 

Організація чергування по школі.

 

Звіт про виконання шкільних доручень

 

 

Виховання свідомого ставлення до доручень

Ціннісне ставлення до природи

 

Година класного керівника Підготовка до участі у природоохоронній акції «Діти за гуманне ставлення до тварин».

 

Формувати в учнів відповідальне ставлення до природи

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Усний журнал  «День святого Валентина»

Участь в шкільній акції «Подарунок для шкільної бібліотеки»

 

Година класного керівника (тематична)«Як святкують масляну»(пізнавальна бесіда).

12.02

 

 

 

 

 

Формування інтересу до культурної спадщини

людства

Виховання інтересу до звичаїв українського народу

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави.

Патріотичне виховання.

Єдиний день профілактики правопорушень. «Відвідуванння навчальних занять – обов’язок учня»

 

Година класного керівника.

Вікторина «Що ти знаєш про Україну?

 

 

20.02

 

Виховання законослухняності та поваги до Законів держави

 

 

Напрямки діяльності

класного

колективу

Вид діяльності

Дата проведення

заходу

Виховні результати

Ціннісне ставлення до себе.

Військово-патріотичне виховання

 

Година класного керівника Колективне спілкування  «Ти і твоя безпека»

 

 

Змагання з туризму

 

Формування  в учнів інтересу до різних форм проведення вільного часу

Формування  навичок безпечної поведінки

Ціннісне ставлення до сім’ї

Година класного керівника.(тематична).

Година спілкування «Я і моя родина» Анкетування «Мій ідеал»

 

Година класного керівника

Проект «Сімейні традиції»

 

Виховання шанобливого ставлення до членів своєї родини

 

Ціннісне ставлення до праці

 

Звіт про виконання громадських обовязків

 

 

 

Виховувати відповідальне ставлення до своїх  обовязків

Ціннісне ставлення до природи

Участь у загальношкільному святі води.

 

Випуск настінної газети «Збережемо планету разом» (до Всесвітнього дня Землі)

 

Виховувати відповідальність за живих істот, яких приручають

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

Участь у шкільному проведенні Шевченківських днів «Шевченківське слово»

 

 

 

 

Формування інтересу до культурної спадщини українського народу

Формування інтересу до культурних надбань людства

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави. Патріотичне виховання.

Єдиний день профілактики правопорушень   «Відповідальність за шкідливі звички»     

 

Проведення свята 8 березня

 

Година класного керівника.(підготовка до святкування « Свята жінки»

 

 

 

 

 

20.03

Виховання законослухняності

 

Виховування шанобливого ставлення до дівчаток та жінок

Напрямки діяльності

класного

колективу

 

Вид діяльності

Дата проведення

заходу

Виховні результати

Ціннісне ставлення до себе. Військово-патріотичне виховання

Участь у шкільних заходах Дня ЦО

 

Конкурс малюнків «Я у своєму класі»

 

Тиждень безпеки руху.

Старти надій

 

Формування навичок

безпечної поведінки

Ціннісне ставлення до сім’ї

 

Година класного керівника Усний журнал «Права і обовязки членів сімї»

 

Дати учням уявлення про права і обовязки членів сімї

Ціннісне ставлення до праці

Акція «Прибери шкільне подвір’я”

 

Година класного керівника (Тематична) КТС«Освіта – шлях до майбутньої професії»

 

Година класного керівника. Аналіз стану  відвідування  учнями навчальних занять. Тест «Міркуємо про життєвий досвід».

 

Виховання працелюбності

 

Виховання відповідального ставлення до навчання

Ціннісне ставлення до природи

 

Акції «Посади квітку», «Найкращий квітник»

Участь у всеукраїнській акції «Майбутнє лісу в твоїх руках»

Година класного керівника.(підготовка до  виставки плакатів «Птахи рідного краю»

 

 

Виховання любові до природи

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

Участь в фотовиставці «Памятні місця Смілянщини»

 

 

 

18.04

 

Виховувати естетичний смак учнів

 

 

 

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави. Патріотичне виховання.

 

Єдиний день профілактики правопорушень Зустріч з представниками правохоронних органів

 

Екскурсія до сільського музею (до Дня Чорнобильської трагедії)

 

17.04

Виховання поваги до оточуючих людей

 

Виховувати  відповідальність

 

 

 

 

 

 

Напрямки діяльності

класного

колективу

 

Вид діяльності

Дата проведення

заходу

Виховні результати

Ціннісне ставлення до себе.

Військово-патріотичне виховання

Інструктажі з питань безпеки життєдіяльності

 

Участь в шкільній акції «Ветеран живе поруч»

 

Місячник патріотичного виховання.

Година класного керівника Анкетування «Оцінка діяльності класного колективу» Моніторинг рівня вихованості учнів у класі.

 

 

Формування навичок безпечної поведінки

 

Ціннісне ставлення до сім’ї

 

Година класного керівника (Тематична)

" Його ввічливість етикет"

Година класного керівника.(підготовка до тематичної години)

 

Виховання поваги до жінки, матері

Ціннісне ставлення до праці

 

Участь у  суботнику по впорядкуванню  території села

 

 

 

 

Виховання працелюбності

 

 

Ціннісне ставлення до природи

 

Участь у шкільній виставці фотоколажів «Світ без паління»

 

 

 

 

Вчити учнів берегти природу

 

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 Година класного керівника Інтелект – шоу «Ерудит»

 

 

 

Залучити учнів до світу мистецтва

 

 

 

Ціннісне ставлення  до суспільства і держави. Патріотичне виховання.

 

Єдиний день профілактики правопорушень «Стався до інших так, як би хотів, щоб ставилися до тебе»

Участь у вікторині «Ми - європейці» (до Дня Європи в Україні)

 

 

 

15.05

Виховання поваги до правил, за якими живе суспільство

Виховання  інтересу до історії нашого народу

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. Календарний план

проведення тематичних годин

 класного керівника

 

№п/п

Дата проведення

Назва заходу

1.

27.09

Година класного керівника. Тематична година.Усний журнал «Національні традиції рідного краю»

2.

18.10.

Година класного керівника. Тематична година. «Мистецтво спілкування: коли яке слово мовити»

3.

29.11

Година класного керівника. Тематична година. Колективне спілкування. «Я в учнівському колективі»

4.

06.12

Година класного керівника. Тематична година «Турнір лицарів»

5.

01

Година класного керівника ."Біологічний хокей" (КВК)

6.

02

Година класного керівника «Як святкують масляну»(пізнавальна бесіда).

7.

03

Година класного керівника. Тематична година. Година спілкування «Я і моя родина»

8.

04

Година класного керівника. Тематична година. КТС «Освіта – шлях до майбутньої професії»

9.

05

Година класного керівника. Тематична година.

" Його ввічливість етикет"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІ. Вивчення стану й ефективності

виховного процесу у класі

 

Предмет вивчення

вивчення

Методи і прийоми

вивчення

Строки вивчення

Суб'єкт вивчення

 

1.Стан міжособистісних відносин, виявлення лідерів у класному колективі

1. Соціометрія

2. Бесіда «Моя поведінка у класі»

Вересень

Вересень

Учні

Учні

2. Інтереси та нахили учнів

1. Анкетування «Мій улюблений предмет»

 

Жовтень

 

 

Учні

3. Умови розвитку особистості учнів

1.Відвідування учнів удома.

2.Бесіди з батьками.

Листопад

 

Протягом року

Учні і батьки

4.Самооцінка особистості дитини

1.Анкетування «Який я співрозмовник»

Грудень

Учні

5.Задоволеність учнів життям у класі

1. Колективна творча справа «Поема про клас»

Січень - Лютий

Учні

6. Уявлення учнів про ідеальний образ справжніх чоловіка і жінки

1.Анкетування «Мій ідеал»

2.Проект «Сімейні традиції»

Березень

Учні

7. Моральна спрямованість учнів

1. Тест «Міркуємо про життєвий досвід».

Квітень

Учні

8. Сформованість колективу класу

1.Анкетування «Чи вмієш ти товаришувати?»

Січень

Учні

9. Задоволеність учнів і батьків життєдіяльністю у класі

1.Анкетування «Оцінка діяльності класного колективу»

Травень

Учні

10.Вихованість учнів

1. Моніторинг рівня вихованості учнів у класі

Травень

Учні

 

 

 

Тематика батьківських зборів

Збори № 1

Тема: Допомога родини у правильній професійній орієнтації дитини (вересень)

Питання для обговорення

1. Розповідь про навчальні закла­ди, в які учні можуть вступати після 9 класу.

2. Аналіз професійних інтересів де­в'ятикласників і їхніх батьків.

Збори№2

Тема: Аналіз навчальної роботи учнів 9 класів (грудень)

Питання для обговорення

1. Аналіз ставлення до навчання (вчи­теля основних предметів).

2. Аналіз контрольних робіт, диктантів абощо.

3. Співбесіда адміністрації школи з невстигаючими учнями.

Збори № 3

Тема: Важка дитина. Яка вона? (березень)

Питання для обговорення

1. Виступ класного керівника за те­мою зборів.

2. Виступ представника інспекції у справах неповнолітніх.

3. Співбесіда з батьками.

Збори №4

Тема: Аналіз підготовка учнів до іспитів (травень)

Питання для обговорення

1.Значення родини у відповідальний момент життя.

2. Готовність учнів класу до здачі державної підсумкової атестації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
13 вересня 2019
Переглядів
10676
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку