Характеристика на учнів до військомату

Про матеріал
+++++++ +++++++, 03.01.2002 р.н., має добрий фізичний і розумовий розвиток, має достатній та середній рівень навчальних досягнень. Учень надає перевагу предметам математичного циклу, має широкий кругозір, дбре розвинуте логічне мислення, любить читати. ++++++ вміє висловлювати власну думку усно та письмово, доводити її при частковій допомозі вчителя, при цьому демонструючи достатній словниковий запас. Мовлення виразне, емоційне.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика

 учня 9 А класу Ясеневопільнівського ЗЗСО

Боднарука Олега Степановича

 

               Боднарук Олег, 20.06.2001 р.н., має хороший фізичний і розумовий розвиток, має високий та середній рівень навчальних досягнень з усіх предметів. Учень надає перевагу предметам математичного циклу, має широкий кругозір, любить читати. Олег вміє висловлювати власну думку усно та письмово,  доводити її, при цьому демонструючи багатий словниковий запас. Мовлення виразне, емоційне, вміє декламувати вірші.

              Учень має добре розвинуту довільну увагу, вільно переключається із одного виду діяльності на інший, вміє зосереджуватись на суттєвих фактах, вміє її розподіляти. Програмний матеріал засвоює швидко, ґрунтовно. Має добре розвинену пам'ять, швидко запам’ятовує навчальний матеріал і легко його відтворює. Вміє відрізняти істотні та другорядні ознаки предметів та явищ, має розвинену уяву.

             Організований, вміє самостійно працювати з книгою, заучувати матеріал, контролює себе.

             Хлопець вміє самостійно працювати з книгою. Дотримується режиму дня, реагує на похвалу чи осуд вчителя, любить майструвати.

             Спокійний, врівноважений, вихований, чуйний, користується авторитетом серед учнів классу, працелюбний, товаристський, має добрі організаторські здібності, у школі був лідером Учнівського самоврядування «Коло Успіху» та заступником старости класу, головою шкільної організації «РІД», часто бере участь у загальношкільних та класних заходах.

 

 

В.о. директора школи ___________________( Шкварок М.І.)

Класний керівник __________________ (  Крстіч О.Л.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика

на учня 9 А класу Ясеневопільнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Камінського Василя Миколайовича

 

                     Камінський Василь, 22.01.2002 р.н., має добрий фізичний і розумовий розвиток, має достатній та середній рівень  навчальних досягнень. Учень надає перевагу предметам  математичного циклу, має широкий кругозір, дбре розвинуте логічне мислення, любить читати. Василь вміє висловлювати власну думку усно та письмово,  доводити її при частковій допомозі вчителя, при цьому демонструючи достатній словниковий запас. Мовлення виразне, емоційне.

                   Учень має розвинуту довільну увагу, вільно переключається із одного виду діяльності на інший, зосереджуючи увагу на суттєвих фактах, проте не вміє її розподіляти, часто відволікається. Має хорошу пам'ять, матеріал запам’ятовує швидко і легко його відтворює. Вміє відрізняти істотні та другорядні ознаки предметів та явищ, має розвинуту уяву.

                 Організований, вміє самостійно працювати з книгою, заучувати матеріал, контролювати себе, дотримується режиму дня, реагує на похвалу чи осуд вчителя.

                Емоційний, вразливий, товариський, артистичний, відвідує духовий гурток, неодноразово брав участь у заходах за межами району, користується авторитетом серед учнів.

 

 

Директор школи ___________________( Михайлик М.М.)

Класний керівник __________________ (  Козіцька О.Л.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика

на учня 9 А класу Ясеневопільнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Ціхоцького Станіслава Степановича

 

                Ціхоцький Станіслав, 03.09.2002 р.н., має задовільний фізичний і розумовий розвиток, однак навчається не в міру своїх можливостей, середній та низький (іноземна мова, українська мова, математика) рівень  навчальних досягнень. Учень надає перевагу предметам гуманітарного циклу. Стас вміє висловлювати власну думку усно та письмово,  доводити її при допомозі вчителя, при цьому демонструючи достатній словниковий запас.

                  Учень неуважний, а тому не швидко переключається із одного виду діяльності на інший, не вміє швидко зосереджувати увагу на суттєвих фактах, не вміє розподіляти увагу. Програмний матеріал засвоює після багаторазового пояснення вчителя, може відволікатися при поясненні матеріалу. Має хорошу пам'ять, проте  запам’ятовує матеріал і відтворює його при частковій допомозі вчителя.

                 Вміє самостійно працювати з книгою, але заучує матеріал повільно, оскільки часто відволікається.

                Повільний, вразливий, не конфліктує з однокласниками. Має властивість потрапляти під вплив інших дітей. Хлопець ввічливий, вразливий, не конфліктний. Вдома допомагає батькам по господарству. Інколи спізнюється на уроки. Сприймає критику у свою адресу.

 

 

Директор школи ___________________( Михайлик М.М.)

Класний керівник __________________ (  Козіцька О.Л.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика

на учня 9 А класу Ясеневопільнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

Данилюка Михайла Івановича

 

                Данилюк Михайло, 21.10.2002 р.н., має задовільний фізичний і розумовий розвиток, проте навчається не в міру своїх можливостей, середній та низький (іноземна мова, українська мова, математика, світова література, біологія) рівень  навчальних досягнень. Учень надає перевагу предметам гуманітарного циклу. Михайло вміє висловлювати власну думку усно та письмово,  доводити її при допомозі вчителя, при цьому демонструючи достатній словниковий запас.

                  Учень неуважний, а тому не швидко переключається із одного виду діяльності на інший, не вміє швидко зосереджувати увагу на суттєвих фактах, не вміє розподіляти увагу. Програмний матеріал засвоює після багаторазового пояснення вчителя, може відволікатися при поясненні матеріалу. Має хорошу пам'ять, проте  запам’ятовує матеріал і відтворює його при допомозі вчителя.

                 Вміє самостійно працювати з книгою, але заучує матеріал повільно, оскільки часто відволікається. Бере активну участь у роботі класного колективу.

                Повільний, вразливий, не конфліктує з однокласниками, любить майструвати. При розумовому навантаження часто втомлюється.

 

 

Директор школи ___________________( Михайлик М.М.)

Класний керівник __________________ (  Козіцька О.Л.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика

на учня 9 А класу Ясеневопільнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

++++++++++ ++++++++ ++++++

                     +++++++ +++++++, 03.01.2002 р.н., має добрий фізичний і розумовий розвиток, має достатній та середній рівень  навчальних досягнень. Учень надає перевагу предметам  математичного циклу, має широкий кругозір, дбре розвинуте логічне мислення, любить читати. ++++++ вміє висловлювати власну думку усно та письмово,  доводити її при частковій допомозі вчителя, при цьому демонструючи достатній словниковий запас. Мовлення виразне, емоційне.

                   Учень має розвинуту довільну увагу, вільно переключається із одного виду діяльності на інший, зосереджуючи увагу на суттєвих фактах, проте не вміє її розподіляти, часто відволікається. Програмний матеріал засвоює швидко, осмислено. Має хорошу пам'ять, матеріал запам’ятовує швидко і легко його відтворює. Вміє відрізняти істотні та другорядні ознаки предметів та явищ, має розвинуту уяву.

                 Організований, вміє самостійно працювати з книгою, заучувати матеріал, контролювати себе, дотримується режиму дня, реагує на похвалу чи осуд вчителя, любить привертати до себе увагу.

                Емоційний, вразливий, товариський, артистичний, користується авторитетом серед школярів та учнів школи. Бере активну участь у класних та загальношкільних заходах.

 

 

Директор школи ___________________

Класний керівник __________________

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.8
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Мпатвійчук Сергій
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Грищенко Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дораж Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Шевелин Леся Валеріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Клепак Наталія Осипівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Г.С. Шинкаренко
    1...користується авторитетом серед школярів ??? Пишемо: учень має авторитет. 2.Повільний, вразливий, не конфліктує з однокласниками. Хлопець ввічливий, вразливий, не конфліктний. Це тавтологія — необґрунтоване повторення одних й тих самих, однокореневих чи близьких за змістом слів.
    Загальна:
    3.0
    Структурованість
    3.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    3.0
  7. Лебедь Іванна Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Савич Олеся Іванівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Додано
13 вересня 2019
Переглядів
106847
Оцінка розробки
4.8 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку