План виховної роботи для 1 класу на рік
Завдання виховної роботи:
- Виховувати національну самосвідомість учнів.
- Системно здійснювати виховання в учнів громадянської позиції. На основі традицій, звичаїв, обрядів українського народу прилучати учнів до скарбниць історії України. Виховувати любов до Батьківщини.
- Виховувати повагу та любов до державної мови.
- Формувати моральні якості особистості, культуру поведінки, виховувати бережне ставлення до природи.
- Спрямувати виховну роботу на створення згуртованого і працездатного учнівського колективу.
- Сприяти тому, щоб зміст і форми колективної творчої діяльності та індивідуального впливу допомагали кожному з учнів знайти себе і реалізувати свої можливості, інтереси.
- Працювати над формуванням інтелекту і творчості учнів. Виховувати позитивне ставлення до навчання. Розвивати пізнавальну активність учнів. Вчити культурі розумової праці.
- Виховувати повагу до праці і людей праці. Формувати в учнів елементарні навички самообслуговування.
- Розвивати творчі здібності дітей.
- Сприяти фізичному розвитку і зміцненню здоров'я учнів. Формувати навички санітарно-гігієнічної культури. Попереджувати дитячий травматизм.
ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ ступенів № 2
Кіровоградської міської ради Кіровоградської області
вул. Новгородська, 41, м. Кропивницький, 25011, 24-02-60,
е-mail: krzosh_2@ukr.net Код ЄДРПОУ 31775278
ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор ЗОШ І-ІІІ ступенів №2
Базеко Інна Мусіївна
«___» вересня 2017 року
План виховної роботи
з учнівським та батьківським колективом
на І семестр 2017/2018 навчального року
класного керівника 1 класу
Доленко Ірини Олександрівни
Кропивницький – 2017р.
Завдання виховної роботи:
- Виховувати національну самосвідомість учнів.
- Системно здійснювати виховання в учнів громадянської позиції. На основі традицій, звичаїв, обрядів українського народу прилучати учнів до скарбниць історії України. Виховувати любов до Батьківщини.
- Виховувати повагу та любов до державної мови.
- Формувати моральні якості особистості, культуру поведінки, виховувати бережне ставлення до природи.
- Спрямувати виховну роботу на створення згуртованого і працездатного учнівського колективу.
- Сприяти тому, щоб зміст і форми колективної творчої діяльності та індивідуального впливу допомагали кожному з учнів знайти себе і реалізувати свої можливості, інтереси.
- Працювати над формуванням інтелекту і творчості учнів. Виховувати позитивне ставлення до навчання. Розвивати пізнавальну активність учнів. Вчити культурі розумової праці.
- Виховувати повагу до праці і людей праці. Формувати в учнів елементарні навички самообслуговування.
- Розвивати творчі здібності дітей.
- Сприяти фізичному розвитку і зміцненню здоров'я учнів. Формувати навички санітарно-гігієнічної культури. Попереджувати дитячий травматизм.
Місячник фізкультури та спорту «Будемо зі спортом дружити, щоб без хвороб нам жити»
Вере-сень |
Орієнтири виховання |
1-8 |
11-15 |
18-22 |
25-29 |
|
Організація роботи шкільного колективу |
Партнерство школи, сім’ї громадськості в ім’я дитини |
- Батьківські збори «Ваша дитина стала школярем. Секрети шестирічок» (29.08.17) - Співбесіди з учнями та їх батьками з метою отримання первинних відомостей про першокласників та їх родинне оточення. - Збір даних до соціального паспорту школи, особових справ. |
- Підготовка і оформлення кабінету для проходження огляду кабінетів в школі. - Бесіди з батьками «Як формувати у дітей правильне ставлення до свого здоров’я».
|
- Анкетування батьків першокласників з метою визначення протікання адаптації дітей у школі.
- Участь у громадському огляді кабінетів
- Засідання батьківського комітету (розподіл доручень, визначення батьківських комісій, планування роботи на 1 семестр). Організаційні питання (19.09) |
- Участь в проведенні рейдів в сім’ї дітей пільгових категорій та дітей, які потребують особливої педагогічної уваги. - Доведення інформації батькам про роботу консультпункту в кабінеті психолога для батьків. - Сповіщення батькам про групове консультування на тему: «Криза семи років: особливості та шляхи подолання»; «Формуємо психологічну готовність першокласника до навчання в школі». - Участь в підготовці та проведенні ЗШБЗ (26.09.) |
|
Загальношкільні виховні заходи |
- Участь в підготовці та проведенні Свята Першого Дзвоника (01.09) - Підготовка та проведення першого тематичного уроку «Україна, ми твоя надія» - Підготовка та проведення години до Дня грамотності (08.09) |
Участь в проведенні заходів Олімпійського тижня (за планом)
|
- Підготовка та проведення єдиної класної години «Дужими зростаємо про здоров’я дбаємо». (18.09)
|
- Підготовка до тижня шкільних наук -Проведення уроків на природі за методикою В.О.Сухомлинського (за планом) |
||
Робота зі здібними дітьми. Учнівське самоврядування «Лідер» |
|
Підготовка та проведення гри «Виборини» в класі (11.09) |
Підготовка плану проведення занять в школі ДІК. Ігровий проект « Планування – справа творча» (19.09 – 21.09)
|
Участь в організаційному засіданні РОШЖ та занятті учнівського активу школи «Лідер».
|
||
Розвиток особистості |
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Збір даних до соціального паспорта школи (дітей схильних до правопорушень та потребують посиленої педагогічної уваги). |
Індивідуальна робота з учнями з метою допомогти адаптуватися у шкільному колективі |
- Проведення рейдів в сім’ї дітей, які потрапили в складні життєві обставини. - Ігри, які допомагають дітям запам’ятовувати один одного, вгадувати за виглядом, голосом «Тік-так», «Зелений крокодил», «Кордон», «Компот», «Хвіст дракона». |
- Участь в організації та проведеннї рейдів: «Урок», «Вулиця». - Години індивідуальних бесід з дітьми девіантної поведінки. Бесіда «Твій вільний час» |
|
|
Заходи з ОБЖ |
-Розучування фізкультхвилинок на уроках. -Організація рухливих перерв. |
Участь в Проведенні акції «Увага ! Діти на дорозі». |
|||
Бесіда «Пам’ятка для батьків і дітей» (04.09.)
|
- Участь в проведенні Єдиного дня безпеки життєдіяльності (11.09) - Бесіда «Безпека дорожнього руху – це життя!» (11.09) |
Бесіда «Загальні правила поведінки.» (18.09)
|
Бесіда «Поведінка на перерві» (25.09)
|
|||
Вере- сень |
Орієнтири виховання |
1-8 |
11-15 |
18-22 |
25-29 |
|
Організація виховної роботи
|
Школа ДІК |
Знайомство з картою гри-подорожі по Країні Добра |
||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
- Проведення уроку-порад «Народні звичаї і традиції про збереження здоров’я» (06.09) . - Участь в підготовці та проведенні Дня здоров’я (за планом)
|
|
- Участь в олімпійському тижні .(за планом) - Проведення олімпійського уроку (20.09) - Проведення розвивального заняття з організації безконфліктної взаємодії та створення емоційного комфорту під час навчання: «З радістю до школи». (за планом) |
Проведення розвивального заняття з організації безконфліктної взаємодії та створення емоційного комфорту під час навчання: «З радістю до школи». (за планом)
|
||
Ціннісне ставлення особистості до родини, людей. |
|
Віртуальна подорож країною знаків дорожнього руху (11.09) |
Класна година «Дужими зростаємо та здоров’я маємо» (18.09) |
|
||
Ціннісне ставлення до праці |
«Літературні цікавинки» читання та обговорення творів В.О.Сухомлинського (за планом) |
|||||
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Участь в акції «Допоможи тваринці» (за планом) |
|||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Виставка дитячих ілюстрацій до творів В.О.Сухомлинського ( за планом) |
Участь в підготовці та проведенні концертної програми до Дня вчителя.(29.09) |
||||
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
- Участь в підготовці та проведенні Дня грамотності (08.09). |
.
|
- Класна година «День партизанської слави» (22.09) - Проведення Олімпійського уроку «Вплив фізкультури і спорту на здоров’я» (21.09) |
|
||
Проведення уроків мужності
|
||||||
Місячник громадянського виховання «Хай в серці кожної дитини, живе любов до України»
Жов-тень |
Орієнтири виховання |
2-6 |
9-13 |
16-20 |
24-31 |
|||||
Організація роботи шкільного колективу |
Партнерство школи, сім’ї громадсь-кості в ім’я дитини |
- Участь в проведенні анкетування батьків першокласників з метою визначення протікання процесу адаптації дітей до школи - Зустріч із головою батьківського комітету, обговорення організаційних питань (06.10)
|
- Участь в заняттях університету педагогічних знань за темою: «Типові помилки у сімейному вихованні: попередження та корекція». - Засідання батьківського комітету (13.10) а) наповнюваність шкільним приладдям портфелів учнів згідно розкладу уроків; б) поведінка учнів на уроках та на перервах Організаційні питання |
- Відвідування консультпункту для педагогів молодшої та середньої школи:«Психологічні вимоги до уроку через призму оновленої освіти» |
||||||
1. Індивідуальні співбесіди з батьками про проблеми адаптації дітей у школі. 2.Анкетування«Чи розумієте ви свою дитину?»
|
Засідання батьківського комітету з порядком дня (27.10)
2) Про дотримання правил особистої гігієни; Організаційні питання
|
|||||||||
Загальношкільні виховні заходи |
Участь в проведенні Тиждня шкільних наук «Шлях, який веде до знань наполеглива і щоденна праця»
|
Проведення єдиної класної години: «Не кричи про любов до батьківщини, а працюй в ім’я її блага, щастя, незалежності»
Участь в проведенні військово-спортивного свята до Дня захисника Вітчизни «Колись діди країну боронили, тепер і ми бороним рідний край» (13.10.17)
|
Виховні заходи за планом місячника. |
|||||||
Участь в підготовці та проведенні Свята першокласників «Ми школяриками стали»
|
Проведення заняття школи ДІК за програмою.
|
|||||||||
Робота зі здібними дітьми. Учнівське самоврядування «Лідер» |
Участь в засіданні РОШЖ Засідання комісій «Юні друзі книги» (04.10) «Помагаї» (05.10) «Олімпійці» (06.10) |
Участь в І заняття учнівського активу «Лідер» «Чомусики» (1 – 4 класи). |
Засідання комісій «Чепурунчики» (18.10) «Розумники і розумниці» (18.10)
|
Засідання комісій «Веселики» (23.10) «Лицарі пера» (23.10)
|
||||||
Співпраця з учителями предметниками щодо проведення Тижня шкільних наук та роботи консультпунктів та занять з обдарованими дітьми |
Індивідуальні консультації з підвищення рівня знань та здібностей з окремих предметів
|
Індивідуальні консультації з підвищення рівня знань та здібностей з окремих предметів
|
Індивідуальні консультації з підвищення рівня знань та здібностей з окремих предметів
|
|||||||
Розвиток особистості |
Робота з дітьми з девіан-тною поведін-кою |
Залучення учнів які потребують посиленої педагогічної уваги, до гуртків, спортивних секцій, до участі в загальношкільних та класних виховних заходах. |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни
|
Індивідуальна робота з учнями з метою допомогти адаптуватися у шкільному колективі |
Індивідуальна робота з учнями з метою допомогти адаптуватися у шкільному колективі |
|||||
|
Заходи з ОБЖ |
Бесіда «Правила поведінки на вулиці та майдані».(02.10) |
Бесіди: «Правила поведінки при ДТП» (09.10) «БЖД ПІД ЧАС ОСІННІХ КАНІКУЛ» (13.10)
|
Участь в проведенні Дня рятівника «Ваше життя у ваших руках». |
||||||
|
|
|||||||||
Жов-тень |
Орієнтири виховання |
2-6 |
9-13 |
16-20 |
23-31 |
|||
Організація виховної роботи
|
Школа ДІК |
Підготовка та проведення заняття школи Добра |
||||||
Ціннісне ставлення особисто-сті до себе |
Бесіда «Я – частинка класу» (04.10) |
Година спілкування «Як стати справжнім учнем»(11.10)
|
Робота за шкільним планом осінніх канікул. |
|||||
Ціннісне ставлення особисто-сті до родини, людей. |
Робота над міні-проектом «Я і моя родина» (протягом двох тижнів) |
|
||||||
Ціннісне ставлення до праці |
|
Бесіда «Вмій прибрати своє робоче місце» (10.10) |
||||||
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Участь в проведенні екологічної акції «Чисте подвір’я», «Листя в землю»
|
||||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Підготовка та участь у загальношкільних та міських конкурсах за планом. |
|||||||
|
Виставка малюнків «Я малюю Україну»(09.10) |
Робота за шкільним планом осінніх канікул |
||||||
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Діяльність педагогічного колективу школи з виховання в учнів поваги до державних символів України |
|||||||
Проведення виховної години: « Прапор свій здіймається гордо, ми з ними дужі й єдині» (02.10)
|
|
|
Участь в підготовці та проведенні загальношкільного заходу «Справжній громадянин вихований на традиціях народу, любов пронесе у творчості своїй» |
|||||
Проведення уроків мужності
|
Робота за шкільним планом осінніх канікул |
|||||||
Місячник української писемності і мови «Любіть красу своєї мови, звучання ніжне й запах слів»
Листо-пад |
Орієнтири виховання |
1-3 |
6-10 |
13-17 |
20-30 |
||||||
Організація роботи шкільного колективу |
Партнерс-тво школи, сім’ї громадсько-сті в ім’я дитини |
Участь в підготовці та проведенні засідання ради школи.
|
Співпраця зі службами, центрами, культурно – освітніми закладами за планами та угодами. Участь в проведенні операцій: «Урок», «Вулиця». |
||||||||
|
Засідання батьківського комітету з порядком дня (10.11)
Організаційні питання |
||||||||||
Бесіда з батьками: « Як зробити так, щоб дитина хотіла вчитись».(17.11) |
|
||||||||||
Загально-шкільні виховні заходи |
|
Проведення єдиної класної години: «Рідна мова – мати єдності, Батько – громадянства, Сторож держави» (06.11)
|
Розробка та проведення класних заходів до Міжнародного дня толерантності (16.11); Міжнародного дня некуріння
|
Участь в проведенні заняття школи Добра, Істини, Краси. Участь в проведенні заходів до Дня Євромайдану «Подорож майданом» (21.11.) |
|||||||
Робота зі здібними дітьми. Учнівське самоврядува-ння «Лідер» |
- Заняття з учнями з підготовки до конкурсу «Кенгуру» - Засідання комісій «Юні друзі книги» (02.11) «Помагаї» (03.11)
|
- Заняття з учнями з підготовки до конкурсу «Кенгуру» - Засідання комісій «Чепурунчики» (08.11) «Розумники і розумниці» (09.11) |
- Участь в конкурсі газет «Рідна мова в рідній школі» (за планом) - Засідання комісій «Веселики» (15.11) «Лицарі пера» (16.11)
|
- Відвідування індивідуальних консультацій батьків обдарованих учнів: «Здібності, їх прояв та розвиток» - Засідання комісій «Олімпійці» (24.11) |
|||||||
Розвиток особистості |
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Проведення індивідуальних консультацій та профілактичної роботи з батьками учнів, які потребують посиленої уваги та контролю з питань навчання та виховання. Участь в спільних рейдах членів ради з батьківськими комітетами класів з питання: виконання правил поведінки під час уроків та в позаурочний час |
|||||||||
Індивідуальна робота з учнями, яким важко контролювати свою поведінку |
Робота з невстигаючими учнями. |
Спостереження за поведінкою окремих учнів |
Бесіда «Як управляти собою» |
||||||||
Індивідуальна робота з учнями, яким важко спілкуватися з однолітками. Ігри для формування соціально-комунікативних навичок дітей «Комплімент», «Крісло», «Місточок», «Ланцюжок допомоги», «Посмішка по колу». |
|||||||||||
|
Заходи з ОБЖ |
Участь в організації проведення рухливих ігор та музичних пауз під час перерв. |
|||||||||
Бесіда «Обов’язки та права пішоходів.» (30.10)
|
Бесіда « Формула безпечної життєдіяльності» (06.11) |
Бесіда « Користування газом. » (13.11). Рольова гра «Мої дії у разі відчуття запаху газу» |
- Проведення уроків безпеки: «Сам удома». Регламент перебування учнів біля телевізора та комп’ютера».(протягом тижня) - Бесіда « Поняття небезпеки і безпеки. » (20.11) - Бесіда « До прогулянки.» (27.11) |
||||||||
Листо-пад |
Орієнтири виховання |
1-3 |
6-10 |
13-17 |
20-30 |
|
Організація виховної роботи
|
Школа ДІК |
Заняття в школі ДІК |
||||
Ціннісне ставлення особисто-сті до себе |
День веселого ранця. Гра «Про що розповів ранець».(31.11) |
|
Проведення класних заходів до Міжнародного дня не куріння (за планом)
|
|
||
Ціннісне ставлення особисто-сті до родини, людей. |
|
Проведення єдиної класної години: «Рідна мова – мати єдності, Батько – громадянства, Сторож держави» (06.11) . |
Проведення класних заходів до Міжнародного дня толерантності (16.11) «Ніколи не забувай, що ти живеш серед людей»
|
Колективне складання правил дружньої гри. (28.11)
|
||
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Віртуальна подорож «Місто професій» (30.11) |
||
Ціннісне ставлення до природи |
Виготовлення пташиних їдалень «Неголодна зима» |
|||||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Участь в підготовці до проведення до загальношкільного свята |
Участь в конкурсі газет «Рідна мова в рідній школі» (за планом) |
Участь в загальношкільному святі «Коронація слова» |
|||
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
Участь в конкурсі ораторів «Плекати мову – цвістимуть слова» (за планом) |
|
|
||
Місячник морально – правового виховання «Права дитини,ти мусиш вивчити сумлінно»
Гру-день |
Орієнтири виховання |
1-8 |
11-15 |
18-22 |
25-29 |
||||
Організація роботи шкільного колективу |
Партнерство школи, сім’ї громадськості в ім’я дитини |
1. Батьківські збори «Мистецтво спілкування з дитиною в родині» (07.12) 2. Залучення батьків до підготовки і проведення новорічних свят у школі. 3. Індивідуальні бесіди з членами родин «Як зробити новорічне свято для дітей цікавим і незабутнім?» |
- Засідання батьківського комітету: - підготовка до підсумкових батьківських зборів за І семестр - підготовка Новорічного свята
|
Участь в підготовці та проведенні загальношкільних батьківських зборів, занятті університету педагогічних знань для батьків: «Виховувати разом: гармонізація родинного та шкільного виховання».
|
|||||
Загальношкільні виховні заходи |
- День боротьби зі СНІДом (01.12). - Уроки милосердя до Міжнародного дня інвалідів «Милосердя й доброта – два крила на якому тримається світ» (03.12). - участь у військово-спортивному святі до Дня Збройних сил України (06.12).
|
- Проведення єдиної класної години: «На паралельних дорогах прав та обов’язків» (11.12) - Бесіда «День захисту прав людини» (10.12).
|
Проведення Дня Святого Миколая (19.12)
|
Участь в підготовці та проведенні Новорічних ранках та святах
|
|||||
Робота зі здібними дітьми. Учнівське самоврядування «Лідер»
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Участь в засіданні РОШЖ (планування на місяць).
|
«Чомусики» (1 – 4 кл.) Індивідуальні заняття з підвищення знань та розвитку здібностей учнів |
|||||||
Засідання комісій «Юні друзі книги» (02.12) «Помагаї» (03.12) Засідання комісій «Чепурунчики» (08.12)
|
«Розумники і розумниці» (14.12) Засідання комісій «Веселики» (15.12) |
«Лицарі пера» (20.12) Засідання комісій «Олімпійці» (22.12)
|
Підсумкове засідання комісій. Звіт за І семестр (27.12)
|
||||||
Розвиток особистості |
Участь в проведенні рейдів «Вулиця», «Урок», «Вечірнє місто» та в сім’ї учнів, які потребують посиленої педагогічної уваги. Індивідуальна робота з учнями, яким важко знайти друзів. Ігри для прояву дітьми радості, задоволення «Я вмію радість дарувати»
Проблемна бесіда «Що краще робити у вільний час: погуляти на свіжому повітрі, почитати книгу чи грати у комп'ютерні ігри?»
|
||||||||
|
Заходи з ОБЖ |
Бесіда «Як уберегтися від ушибів та падінь». (04.12)
|
- Проведення профілактичних заходів щодо профілактики нещасних випадків у дворі. |
Бесіди: «Зимові розваги».(25.12) «БЖД ПІД ЧАС ОСІННІХ КАНІКУЛ» (29.12)
|
|||||
Бесіда «Відмороження» (11.12)
|
Бесіда «Щоб не зіпсувати новорічне свято».(18.12)
|
||||||||
Гру-день |
Орієнтири виховання |
1-8 |
11-15 |
18-22 |
25-29 |
Організація виховної роботи
|
Школа ДІК |
Підготовка та проведення занять школи Добра |
|||
Ціннісне ставлення особисто-сті до родини, людей |
- Урок милосердя до Міжнародного дня інвалідів «Милосердя й доброта – два крила на якому тримається світ» (03.12).
|
- Бесіда «День захисту прав людини» (10.12). - Участь у благодійних акціях Різдвяний янгол», «З долоньки в долоньку» «З вірою в серці» (12.12)
|
-Участь в проведенні Дня святого Миколая.(19.12)
|
|
|
Ціннісне ставлення особисто-сті до себе |
- Бесіда «День боротьби зі СНІДом» (01.12)
|
Просвітницькі години спілкування |
|
||
«Здоровий спосіб життя і моє майбутнє» (за планом)
|
. |
||||
Ціннісне ставлення до праці |
Наповнюваність годівничок, піклування про птахів, тварин |
||||
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
. Година спілкування «Прийшла чарівниця зима!» (18.12)
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистец-тва |
Підготовка до новорічних свят та Дня святого Миколая. |
Участь в Новорічних святах та ранках (за планом)
|
|||
Ціннісне ставлення до суспіль-ства і держави |
Класна година «День Збройних Сил України» (05.12) |
Єдина класна година: «На паралельних дорогах прав та обов’язків»(11.12)
|
|
|
Місячник національного виховання « Люблю я свій народ, ціную його традиції та звичаї»
Січень |
Орієнтири виховання |
1-5 |
8-12 |
15-19 |
22-31 |
||
Організація роботи шкільного колективу |
Партнерство школи, сім’ї громадськості в ім’я дитини |
Робота за планом та угодами з культурно-освітніми закладами, центрам, службами у справах дітей, військовими частинами.
|
Поновлення банку даних дітей до соціального паспорту школи.
Засідання батьківського активу: план роботи класу на ІІ семестр.(10.01) |
Участь в проведенні рейду на харчоблок Педагогічна консультація для батьків «Як допомогти дитині досягти успіху, бути сміливим» (18.01)
|
День відкритих дверей, індивідуальні консультації для батьків.
Засідання батьківського активу . Підготовка до батьківських зборів (30.01) |
||
Загальношкільні виховні заходи |
Проведення виховних заходів за планом місячника |
Проведення бесіди до Дня захисника України (пам’яті героїв Крут (29.01) Участь в проведенні фестивалю родинної творчості. (за планом)
|
|||||
Робота за планом зимових канікул. Складання виховного плану на ІІ семестр Робота над матеріалом до Всеукраїнського конкурсу «Моральний вчинок»
|
Проведення єдиної класної години: « Люблю я свій народ ціную його традиції та звичаї» (16.01)
Проведення бесіди до Дня Соборності України «Українська держава: історія і сучасність» (22.01).
|
||||||
Робота зі здібними дітьми. Учнівське самоврядування «Лідер» |
Участь у міському етапі Всеукраїнського конкурсу
Участь в засіданні РОШЖ Засідання комісій «Юні друзі книги» (04.01) «Помагаї» (09.01) Засідання комісій «Чепурунчики» (11.01) |
«Розумники і розумниці» (16.01) Засідання комісій «Веселики» (17.01)
Співпраця з психологом школи щодо розвитку здібностей учнів після І півріччя. |
«Лицарі пера» (23.01) Засідання комісій «Олімпійці» (24.01)
Співпраця з психологом школи щодо розвитку здібностей учнів після І півріччя. |
||||
Розвиток особистості |
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Участь в проведенні рейдів у сім’ї. Відвідування сім’ї Хмеля Тимофія. |
Поновлення банку даних на дітей схильних до правопорушень. |
Рейди в сім’ї, які потребують посиленої уваги з питань навчання та виховання Індивідуальні бесіди з учнями та батьками за результатами І семестру: Мурчиком І., Каламурзою Є, Архипенко А. (19.01) Консультації з навчальних предметів |
|||
|
Заходи з ОБЖ |
Корекція та оформлення класних години з ТБ
|
Запрошення шкільної медсестри для проведення профілактичних бесід: Поради лікаря «Нехворійка»: «Роль вітамінів в організмі людини, як зберегти вітамінний баланс в зимовий час». (за планом) |
||||
Бесіда «Правила поведінки учнів під час навчально-виховного процесу» (15.01). |
Бесіда «Вікно» (22.01) |
||||||
Січень |
Орієнтири виховання |
1-5 |
8-12 |
15-19 |
22-31 |
|
Організація виховної роботи
|
Школа ДІК |
Підготовка та проведення занять школи Добра |
||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
|
|
Читання та обговорення українських народних казок.(за планом) |
|||
Ціннісне ставлення особистості до родини, людей |
|
|
Єдина класна година: « Люблю я свій народ ціную його традиції та звичаї» (15.01)
|
|
||
Ціннісне ставлення до праці |
|
. |
|
Бесіда: « Кожній речі-своє місце» (24.03) |
||
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Урок народознавства «Матінка Природа лікує» (17.01) |
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Участь у міському етапі Всеукраїнського конкурсу учнівської творчості «Об’єднаймося ж брати мої» Участь у підготовці та проведенні загальношкільного фестивалю родинної творчості
|
|
||||
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
|
Бесіда День Соборності України (22.10).
День Збройних сил України (пам’яті героїв Крут (29.01)
|
||
Місячник статевого виховання «Ми так багато істин зрозуміли, як берегти важливо дружбу і любов»
Лютий |
Орієнтири виховання |
1-9 |
12-16 |
19-23 |
26-28 |
|
Організація роботи шкільного колективу |
Партнерство школи, сім’ї громадськості в ім’я дитини |
. Батьківські збори - дискусія «Все гарне народжується в сім’ї » Мета. Довести до свідомості батьків, що на прикладі свого життєвого досвіду вони повинні виховувати в дітей найкращі моральні якості:чуйність, справедливість, ввічливість, милосердя, взаємодопомогу, щедрість, повагу.. План проведення зборів: 1. Вступне слово вчителя: сім’я, вихованість… 2. Обговорення дискусійних питань 3. Обговорення педагогічних ситуацій. 4. Роль батьків у вихованні дитини 5. Анкетування батьків. Інші класні питання |
Участь в засіданні університету педагогічних знань: «Кращий спосіб зробити дітей хорошими – це зробити їх щасливими»
|
Участь в проведенні рейду на харчоблок. Участь батьків класу в батьківському всеобучі «Негативний вплив засобів масової інформації на світогляд дитини та позитивне значення гурткової задіяності» (за планом)
|
День відкритих дверей та індивідуальні консультації для батьків: «Сім’я як основа формування морально – статевого виховання дітей і підлітків»
|
|
Загальношкільні виховні заходи |
.
|
Проведення єдиної класної години:«Повага до протилежної статі» (12.01) Участь в підготовці та проведенні Дня Св. Валентина.
|
Проведення заходу до Міжнародного дня рідної мови (21.02).
|
Заняття школи Добра . |
||
Робота зі здібними дітьми. Учнівське самоврядування «Лідер» |
Участь в засіданні РОШЖ Засідання комісій «Юні друзі книги» (02.02) «Помагаї» (06.02) Засідання комісій «Чепурунчики» (07.02)
Підготовка до проведення виховного заходу-мандрівки з використанням елементів інноваційних технологій «Чарівна країна Дружби» (розробка сценарію, розподіл ролей, підготовка матеріалу) |
Участь в занятті школи учнівського активу: «Чомусики» (1-4кл) Підготовка та залучення учнів до участі у загальношкільних конкурсах, олімпіадах. Співпраця з вчителями – предметниками щодо роботи консультпунктів та занять з обдарованими дітьми. |
||||
«Розумники і розумниці» (13.02) Засідання комісій «Веселики» (14.02) Гра: «Пошкодуй тваринку, птаха і комаху». Нагадати поповнити годівнички, які робили. Підготовка до проведення виховного заходу-мандрівки з використанням елементів інноваційних технологій «Чарівна країна Дружби» (підготовка матеріалу) |
«Лицарі пера» (20.02) Засідання комісій «Олімпійці» (21.02)
Підготовка до проведення виховного заходу-мандрівки з використанням елементів інноваційних технологій «Чарівна країна Дружби» (узагальнення, систематизація знайденого матеріалу) |
Загальне засідання. Підготовка до проведення виховного заходу-мандрівки з використанням елементів інноваційних технологій «Чарівна країна Дружби»( остаточна корекція сценарію, роботи груп)
|
||||
Розвиток особистості |
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Індивідуальні бесіди з учнями про охайне ведення зошита: ( спостереження)
Консультації з навчальних предметів |
Індивідуальні поради учням про виконання ними правил розпорядку дня (спостереження) Консультації з навчальних предметів |
Індивідуальні поради учням про виконання ними правил поведінки на перерві (спостереження) Консультації з навчальних предметів |
Індивідуальні бесіди з учнями. та батьками за результатами роботи у лютому (аналіз результатів)
Консультації з навчальних предметів |
|
|
Заходи з ОБЖ |
Бесіда «Якщо ви розбили градусника» (05.02).
|
Бесіда «Ртуть.(12.02) |
Бесіда «Обережно – вибухонебезпечні предмети! (19.02) |
Бесіда «Що треба знати з електробезпеки? (26.02) |
|
Лютий |
Орієнтири виховання |
1-9 |
12-16 |
19-23 |
26-28 |
Організація виховної роботи
|
Школа ДІК |
Підготовка та проведення занять школи Добра. Гра-подорож «Майданчик Дружба». Виховний захід-мандрівка з використанням елементів інноваційних технологій «Чарівна країна Дружби»( (19.02)
|
|||
Ціннісне ставлення особистості до себе, |
|
Єдина класна година: «Повага до протилежної статі» (12.02)
|
|
.
|
|
Ціннісне ставлення особистості до родини, людей |
|
. |
Гра-подорож «Майданчик Дружба» . Виховний захід-мандрівка з використанням елементів інноваційних технологій «Чарівна країна Дружби»(19.02)
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Рольова гра «Шукаю професію» (28.02)
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
Година милування природою: «Зима-скульптор» (01.02)
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
День Святого Валентина. Ігровий проект «Пошта Амура» (за планом) |
|
Виставка малюнків "Прекрасне очима дитини" (27.02) |
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
Проведення заходу до Міжнародного дня рідної мови (21.02).
|
. |
Місячник родинного виховання «Є добрих людей у світі багато, та все ж найдорожчі мама і тато»
Березень |
Орієнтири виховання |
1-9 |
12-16 |
19-23 |
26-30 |
|||||
Організація роботи шкільного колективу |
Партнерство школи, сім’ї громадськості в ім’я дитини |
Засідання батьківського активу. (02.03)
Педагогічна консультація для батьків «Батькам про збереження здоров’я молодших школярів» |
Участь в підготовці та проведенні ЗШБ зборів , УПЗ для батьків.
Індивідуальне консультування батьків з питань «Феномен залежності любові у відданих сім’ях» |
Засідання батьківського активу. Підготовка до батьківських зборів. (23.03) |
Участь в підготовці до ЗШБЗ. Відвідування батьками класу консультпункту психолога: «Світ сімейних захоплень або гра в житті дитини»
|
|||||
Загальношкільні виховні заходи |
Проведення заходів за планом місячника:
|
Проведення єдиоїі класної години «Батько й мати –два серця гарячих»(12.03)
|
Підготовка та участь у фестивалі родинної творчості «Роде наш красний, роде наш прекрасний».
Заняття школи Добра
|
|||||||
Робота зі здібними дітьми. Учнівське самоврядування «Лідер»
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Участь у:
Підготовка та участь :
Участь в засідання РОШЖ. |
|
||||||||
Підготовка та залучення учнів до участі у загальношкільних конкурсах, олімпіадах. Співпраця з вчителями – предметниками щодо роботи консультпунктів та занять з обдарованими дітьми. Консультації з навчальних предметів |
||||||||||
Засідання комісій «Юні друзі книги» (01.03) «Помагаї» (06.03) Засідання комісій «Чепурунчики» (07.03) |
«Розумники і розумниці» (13.03) Засідання комісій «Веселики» (14.03)
|
«Лицарі пера» (20.03) Засідання комісій «Олімпійці» (21.03)
|
Загальне навчальне засідання органів учнівського самоврядування класу. (29.03) |
|||||||
Розвиток особистості |
Участь в проведенні рейдів «Урок», «Вулиця». Участь в підготовці до засідання ради профілактики «Гуманіст».
|
|||||||||
Бесіди з батьками та учнями, які систематично спізнюються на 1-ші уроки (спостереження) Консультації з навчальних предметів |
Бесіди з батьками та учнями, які порушують правила поведінки спостереження) Консультації з навчальних предметів |
Бесіди - консультації з батьками та учнями, які мають складності в навчанні Консультації з навчальних предметів |
Індивідуальні бесіди з учнями. та батьками за результатами роботи у березні (аналіз результатів)
Індивідуальні бесіди з учнями та батьками про місце перебування дітей під час канікул Консультації з навчальних предметів |
|||||||
|
Заходи з ОБЖ |
Бесіда «Обірваний провід» (05.03)
|
Співпраця зі шкільною медсестрою. Поради медсестри та лікаря «Нехворійка»: «Профілактика респіраторних захворювань» |
Бесіда « Ліфт» (26.03) Бесіда «БЖ ПІД ЧАС ВЕСНЯНИХ КАНІКУЛ» (30.03) |
||||||
Бесіда « Пожежа» (12.03) |
Бесіда « Засоби захисту органів дихання» (19.03)
|
|||||||||
Березень
|
Орієнтири виховання |
1-9 |
12-16 |
19-23 |
26-30 |
|
Організація виховної роботи
|
Школа ДІК |
Підготовка та проведення занять школи Добра. Країна Добра «Джерело прекрасних звуків» |
||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Бесіда:«Що таке хвороба. І як її запобігти.» (06.03). |
|
|
|
||
Ціннісне ставлення особистості до родини, людей |
Участь у місячнику родинного виховання. (за планом)
|
Єдина класна година: «Батько й мати –два серця гарячих» (12.03)
|
|
|
||
Ціннісне ставлення до праці |
|
Бесіда: « Всяка річ створена працею» (27.03) |
||||
Ціннісне ставлення до природи |
Участь у обласному конкурсі: «Вчимося досліджувати та охороняти природу». (за планом) Виставка малюнків: « Перші весняні квіти» (13.03) |
|||||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Шевченківська декада:
Підготовка та участь у загальношкільному фестивалі родинної творчості «Роде наш красний, роде наш прекрасний» (за планом) |
Конкурс малюнків: «Знай і люби свій рідний край» (за планом) |
||||
|
"Ліпимо казку" – виставка поробок з пластиліну (28.03) |
|||||
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
|
Бесіда:«Великий дім- держава» (21.03) |
|
||
Місячник екологічного виховання екологічного виховання «Молімося за неньку Україну. А також за земну красу»
Квітень |
Орієнтири виховання |
2-6 |
10-13 |
16-20 |
23-27 |
||||||
Організація роботи шкільного колективу |
Партнерство школи, сім’ї громадськості в ім’я дитини |
Співпраця з краєзнавчим музеєм.
Засідання батьківського активу класу. Підготовка до класних зборів. (05.04) |
Участь у підготовці та проведенні ІV засідання РП «Гуманіст». Батьківські збори «Екологічне виховання дітей у сім’ї» План проведення: - Завдання екологічного виховання на сучасному етапі - Засоби екологічного виховання дітей у сім’ї. - Роль особистого прикладу батьків в екологічному вихованні молодших школярів. - Інші класні питання (11.04) |
Участь в проведенні рейду на харчоблок. Робота з батьківським активом класу щодо підготовки до ремонтних робіт класного кабінету та оздоровлення дітей в пришкільному таборі.
Поради батькам, як зменшити час перебування дитиниібіля телевізора (комп’ютера) |
Педагогічна консультація для батьків «Яку роль у вихованні дитини відіграють емоції» |
||||||
Загальношкільні виховні заходи |
Участь у загальноміському форумі до Дня Землі. Участь у Всеукраїнській екологічній акції «Зробимо Україну чистою»
|
Проведення єдиної класної години: «Давай поверненню Землі»
|
Участь в акції, присвяченої боротьбі з насильством в родині «Синя стрічка».
|
Заняття школи ДІК. Проведення єдиної класної години «Чорнобиля гіркий полин».(26.04)
|
|||||||
Робота зі здібними дітьми. Учнівське самоврядування «Лідер»
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Участь у засіданні РОШЖ. Участь у занятті школи учнівського активу «Лідер»: «Чомусики» (1-4кл) Підготовка до загальношкільного виступу класних агітбригад «Чисте довкілля – здорова нація» Співпраця з вчителями – предметниками щодо роботи консультпунктів та занять з обдарованими дітьми. Консультації з навчальних предметів |
|
|||||||||
Засідання комісій «Юні друзі книги» (03.04) «Помагаї» (04.04) Засідання комісій «Чепурунчики» (05.04) |
«Розумники і розумниці» (13.04) Засідання комісій «Веселики» (14.04)
|
«Лицарі пера» (20.04) Засідання комісій «Олімпійці» (21.04)
|
Загальне навчальне засідання органів учнівського самоврядування класу. (25.04) |
||||||||
Розвиток особистості |
Участь в проведенні рейдів в сім’ї учнів, які потребують постійного контролю та посиленої уваги з питань відвідування навчальних занять. Робота по залученню дітей схильних до правопорушень до активної життєдіяльності під час правопорушень до активної життєдіяльності під час літніх канікул в таборі денного перебування. |
||||||||||
Індивідуальні заняття з учнями, у яких є труднощі у навчанні (протягом тижня)
|
Індивідуальні бесіди з учнями про охайне ведення зошита: ( спостереження)
Консультації з навчальних предметів |
Індивідуальні бесіди з учнями та батками про підготовку до уроків (спостереження)
Консультації з навчальних предметів
|
Індивідуальні бесіди з учнями. та батьками за результатами роботи у квітні (аналіз результатів)
Консультації з навчальних предметів
|
||||||||
|
Заходи з ОБЖ |
Участь в підготовці та проведенні Дня ЦО в школі Співпраця зі шкільною медсестрою. Поради медсестри та лікаря «Нехворійка»: «Вплив сонячних променів на організм людини». |
|||||||||
|
Бесіда «Безпека у метро» (10.04)
|
Бесіда « Вулкани. (16.04)
|
Бесіда « Небезпека захворювання на СНІД. (23.10) БЖ ПІД ЧАС ТРАВНЕВИХ СВЯТ (27.04) |
||||||||
Квітень |
Орієнтири виховання
|
2-6 |
10-13 |
16-21 |
23-27 |
|||
Організація виховної роботи
|
Школа ДІК |
Підготовка та проведення занять школи Добра
|
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
|
Бесіда: «Про що розповіли речі» (11.04) |
. |
|
||||
Ціннісне ставлення особистості до родини, людей |
|
Гра-тренінг: «Світлофор ввічливості» (12.04) |
|
|
||||
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Акція: «Збережемо книгу» (протягом тижня) |
|
||||
Ціннісне ставлення до природи |
«У вільну хвилину. Загадки про природу» (за планом) . |
Підготовка до загальношкільного виступу класних агітбригад «Чисте довкілля – здорова нація» (за планом) |
|
Єдині класні години «Чорнобиля гіркий полин» (26.04) |
||||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Виставка малюнків та плакатів «Людино! Запам’ятай ! Адже ми на планеті не одні! Заощаджуй і бережи її». (за планом) |
|||||
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Участь у загально міському форумі до дня Землі.(за планом) |
Участь у Всеукраїнській акції по благоустрою місцевості «Чисте місто» (трудовий десант).
|
||||||
|
Правовий Букварик (21.04) |
|
||||||
Місячник патріотичного виховання «Щоб могли українці жити в щасті й добрі, Бережімо Україну, Захистимо разом її»
Травень |
Орієнтири виховання |
2-11 |
14-18 |
21-25 |
28-31 |
Організація роботи шкільного колективу |
Партнерство школи, сім’ї громадськості в ім’я дитини |
Участь у підготовці та проведенні загальношкільного Свята Честі школи. Співпраця з краєзнавчим музеєм Індивідуальне консультування батьків з питань «Який вплив на дитину має психологічна обстановка в родині» |
Участь в проведенні рейду на харчоблок. Батьківські збори - диспут «Трудове виховання дітей у сім’ї » Мета. Ознайомити батьків із значущістю праці в житті людини, обговорити низку педагогічних ситуацій і розв’язати педагогічні завдання, що стосуються цієї теми. План проведення зборів: 1. Вступне слово вчителя 2. Обговорення педагогічних ситуацій 3. Підсумкова бесіда - диспут 4. Вручення батькам пам’яток 5. Підсумок за рік 6. Індивідуальне консультування батьків з питань «Перехід до 2 класу» (22.05) |
Консультпункт з батьками
Засідання батьківського активу класу. Підсумки року. Ремонт класної кімнати. Літнє оздоровлення |
|
|
Засідання батьківського активу класу. Підготовка до батьківських зборів.
|
||||
Загальношкільні виховні заходи |
Проведення дня примирення (08.05.) Участь у підготовці та проведенні свята Честі школи. |
Проведення єдиної класної години: «Одна родина у двох війнах» (14.05) Участь в проведенні Дня вишиванки
|
|
Заняття школи ДІК. Участь в підготовці та проведенні Свята Останнього Дзвоника (31.05)
|
|
Робота зі здібними дітьми. Учнівське самоврядування «Лідер»
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Участь в засіданні РОШЖ з питань планування
|
Співпраця з вчителями – предметниками щодо роботи консультпунктів та занять з обдарованими дітьми. Консультації з навчальних предметів |
Індивідуальні бесіди і настанови учням класу на канікули .(диференційовано) |
||
Засідання комісій «Юні друзі книги» (03.05) «Помагаї» (04.05) Засідання комісій «Чепурунчики» (12.05) |
«Розумники і розумниці» (15.05) Засідання комісій «Веселики» (14.05)
|
«Лицарі пера» (22.05) Засідання комісій «Олімпійці» (21.05)
|
Підсумкове засідання - звіт органів учнівського самоврядування класу. (25.05) |
||
Розвиток особистості |
Робота по залученню учнів до табору денного перебування під час канікул. |
||||
Аналіз дотримання гігієни окремими учнями, наявність у них хустинки (спостереження)
Консультації з навчальних предметів |
Індивідуальні заняття з учнями, у яких є труднощі у навчанні |
Індивідуальні заняття з учнями, у яких є труднощі у навчанні |
Індивідуальні бесіди і настанови учням класу на канікули. (диференційовано) |
||
|
Заходи з ОБЖ |
Бесіда «Мікроби» (07.05)
|
Бесіда « Перегрівання» (14.05) |
Бесіда « Непритомність» (21.05) |
Бесіда « Обережно, телеманія! « «28.05)
БЖ ПІД ЧАС ЛІТНІХ КАНІКУЛ (31.05) |
Травень
|
Орієнтири виховання |
2-11 |
14-18 |
21-25 |
28-31 |
||||
Організація виховної роботи
|
Школа ДІК |
Проведення занять школи Добра
|
|||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе, |
|
|
Бесіда «Твоя зовнішність» (23.05) |
|
|||||
Ціннісне ставлення особистості до родини, людей |
Благодійні акції:
|
||||||||
Групова справа: «Чесним треба бути всюди» (03.05) |
|
||||||||
Ціннісне ставлення до праці |
|
Калейдоскоп професій (перегляд і обговорення презентації) (17.05) |
|
|
|||||
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Практичне заняття « Квітковий календар».(29.05) |
|||||
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Виставка малюнків та вітальних листівок «Пам’ять серця» (за планом) |
||||||||
|
|
Інсценізація народної казки: «Хитрий півень» (25.05) |
|
||||||
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
|
Єдина класна година: «Одна родина у двох війнах» (14.05) День вишиванки ( )
|
|
|
|||||