План виховної роботи на ІІ семестр
Січень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 17.01-21.01 |
ІІ тиждень 24.01-28.01 |
|||
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «День Соборності України» |
Виховна година: « Історія Крут» Класні збори «Планування роботи на ІІ семестр» |
|||
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «Символи моєї держави» |
|||
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Ти і твої друзі на перерві (правила поведінки на перерві) |
«Мої обов’язки» . Розігрування ролей. |
|||
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Правила поведінки біля зимових водоймищ».
|
Школа Світлофора Моргайка (вивчення правил дорожнього руху у зимовий період)
|
|||
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Екологічна операція «Встанови годівничку»
|
Озеленення класу
|
|||
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Години милування природою «Зима-скульптор». |
|
|||
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?» |
|||
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Розповіді учнів про проведені зимові канікули Складання «Альбому вражень»
|
Спостереження за поведінкою на уроках окремих учнів
|
|||
9. |
Робота з батьками |
Консультації батьків.
|
Засідання батьківського комітету
|
|||
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Участь у конкурсі малюнків до Дня Соборності України |
|||
Лютий
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 31.01-04.02 |
ІІ тиждень 07.02-11.02 |
ІІІ тиждень 14.02-18.02 |
ІV тиждень 21.02-25.02 |
1. |
Виховні години, класні збори |
|
Виховна година « Свято Стрітення»
|
|
Виховна година на тему: «Шануй мову калинову » |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Усний журнал: “У нас одна Батьківщи-на ― наша рідна Україна” |
|
Флешмоб до Дня державного герба України |
Екскурсія до шкільного музею: “Сторінки історії мого села”
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Розігрування життєвих ситуацій «Чарівні слова від-кривають серця». |
|
«Допоможи Незнайкові» етична грамота |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіди – поради про перебування на свіжому повітрі |
|
Режим дня. Суворий і мудрий порадник
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Морально - етична вправа “Боляче буває всім” (ставлення до тварин) |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Година милування природою |
|
|
Розучування віршів, пісень до свята «Рідної мови»
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів |
Діалог: “Професія моїх батьків” |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
«Твій вільний час»
|
Індивідуальні бесіди, з учнями, корекція висловлювань. |
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо формування культури поведінки
|
9. |
Робота з батьками |
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей |
Засідання батьківського комітету
|
|
Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера,
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
Прийняти участь у конкурсі на краще декламування віршів про рідну мову |
Березень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 28.02-04.03 |
ІІ тиждень 07.03-11.03 |
ІІІ тиждень 14.03-18.03 |
ІV тиждень 28.03-01.04 |
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: «Т.Г. Шевченко відомий український поет і художник» |
Свято «Наші чарівні,наші найкращі»
|
|
Виховна година на тему: «Моє місце у сім’ї і державі» |
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Усний журнал «Народні символи України» |
Групова справа “Кожному мила своя сторона” |
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Поведінка в школі» |
Анкетування «Ти і твій клас»
|
|
Бесіда «Гість у дім − радість у нім»
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Година рухливих ігор. |
|
Бесіда -консультація «Запобігання застудним захворюванням» |
Бесіда «Основні правила руху велосипедис-тів» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Проєкт “Тварини моєї місцевості” |
|
Акція «Будь природі другом».
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Привітання мам з святом 8 Березня |
Виставка малюнків «Прийди, прийди, весно!» |
Літературна студія. Мистецтво слова. Конкурс читців. |
Виставка малюнків “Краса природи ” |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Конкурс «Кращий мамин помічник» |
|
Година мрій: “Коли я виросту” |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
Проведення індивідуальної роботи з учнями, які мають проблеми з навчанням. |
Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів |
Індивідуальна бесіда з учнями “Правила поведінки на перерві” |
9. |
Робота з батьками |
Консультації батьків. Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей |
|
Засідання батьківського комітету
|
Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань.
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Участь в шкільному конкурсі читців творів Т.Г.Шевченка
|
|
|
Квітень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 04.04-08.04 |
ІІ тиждень 11.04-15.04 |
ІІІ тиждень 18.04-22.04 |
ІV тиждень 26.04-29.04 |
1. |
Виховні години, класні збори |
|
Виховна година на тему: « Хто багато читає , той багато знає»
|
Виховна година на тему: «Великдень – свято християнських родин» |
|
2. |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда: «Моя земля ― земля моїх батьків» |
|
Екскурсія «Презентація рідної вулиці» |
Хвилина мовчання, присвячена Дню Чорнобильсь-кої трагедії |
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда з учнями “Чарівні слова”
|
|
«Це мені, а це – тобі» - як переборювати в собі жадність. |
Щоденник вражень «Мій день. Хороше і погане» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Чистота - запорука здоров’я
|
Анкетування “Який я” (самооцінка)
|
|
Інструктаж по техніці безпеки (правила поводження з електроприладами) |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Трудовий десант «Наш квітник найкращий» |
Інформування «Природа скаржиться» |
Екскурсія у природу |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Розучування гаївок |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Операція «Чисте довкілля» |
|
Операція «Слухняний віник» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів |
|
Індивідуальні бесіди з учнями, які схильні до правопорушень
|
|
9. |
Робота з батьками
|
|
|
Бесіда з батьками за результатами навчання учнів
|
Батьківські збори «Особис-тість та умови її формуван-ня»
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах
|
|
|
Участь у конкурсі великодніх поробок. |
|
Травень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 03.05-06.05 |
ІІ тиждень 10.05-13.05 |
ІІІ тиждень 16.05-20.05 |
ІV тиждень 23.05-27.05 |
1. |
Виховні години, класні збори |
Виховна година на тему: « Без верби і калини , нема України» |
|
Виховна година на тему: «Не скупімося, діти на добро» |
Виховна година на тему: «Мої літні канікули будуть…» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Флешмоб « Моя вишиванка» |
Заочна мандрівка «Країна, в якій я живу»
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Як вести себе у гостях»
|
Бесіда з учнями “Ввічлива людина”
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда «Здоров’я дітей − здоров’я нації»
|
Наші речі про нас говорять. |
Літо тепле, радісне, безпечне – бесіда з ТБ на літо. |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія « В усі пори року прекрасна земля» |
|
Пошана до хліба: бережи хлібну крихту. |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Готуємось до свята Останнього дзвоника. |
|
Гра-подорож «Заповідні місця мого краю» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Виготовлення самороб-них подарунків для мам. |
|
|
Бесіда «Цінуймо працю інших» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями
|
Індивідуальна бесіда з учнями “Правила поведінки на уроках”
|
Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів |
Індивідуальні бесіди з учнями
|
Організація дозвілля учнів на літніх канікулах |
9. |
Робота з батьками
|
|
|
Засідання батьківського комітету.
|
Рекоменда-ції батькам: «Здоров'я та безпека ваших дітей». |
10. |
Участь у загальношкільних заходах
|
|
|
Участь у проведенні Дня вишиванки |
Участь у святі останнього дзвоника |