Завдання виховної роботи
з учнями 5 класу
на 2018-2019навчальний рік
Проблема школи:
Особистісно орієнтований підхід у навчально-виховній діяльності як засіб творчого розвитку вчителя й учнів та формування
загальнолюдських, громадянських якостей
школяра
Проблема,
над якою працює класний керівник
5 класу
Орієнтація кожного учня на розвиток його нових психологічних можливостей, проектування особистості, орієнтація та управління її розвитком; формування успішної особистості школяра.
Завдання виховної роботи
з учнями 5 класу
на 2018-2019навчальний рік
свою пізнавальну діяльність.
діяльності.
Список учнів 5 класу
№ |
Прізвище,Ім’я |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
Загальна інформація про клас
Кількість учнів –
Кількість хлопців –
Кількість дівчат –
Рівень навчальних досягнень (за підсумками 4 класу)
Рівень навчальних досягнень за 5клас |
Високий |
Достатній |
Середній |
Початковий |
|
|
|
|
Вересень
Тижні числа |
Робота з учнями |
Робота з батьками
|
|||
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Індивідуальна робота |
Превентивне виховання |
||
|
День Знань.
перший урок: «Україна – єдина країна» Місячник безпеки дорожнього руху.
|
Класна година «Люби і знай свій рідний край». Бібліотечний урок «І пам’ятає Луганщина врятована». Бесіда «Як вести шкільний щоденник». Виховна хвилинка «Гуманність»
|
Підготовка Перевірка щоденників учнів. Вибори учнівського самоврядування. Організація чергування по класу.
|
Місячник«Увага! Діти на дорозі!» Інструктаж з безпеки життєдіяльності (вступний) Розробка схеми«Мій безпечний шлях додому».
|
Консультації батьків.
|
|
Місячник безпеки дорожнього руху.
Години спілкування Безпека руху велосипедиста
|
Виховна година«Ми рівні. Ми варті кращого життя» - обговорення статті газети. Диспут «Що значить бути сучасним?» Інформаційна хвилинка «Що таке толерантність».
|
Складання соціального паспорту класу. Залучення учнів до шкільних гуртків. Перевірка щоденників учнів.
|
Урок-тренінг «Правила дорожнього руху – правила життя» (урок з ПДР).
|
Батьківські збори: 1. Завдання та плани на навчальний рік. 3.Інструктаж батьків з безпеки життєдіяльності (ПДР, пожежна безпека, газ тощо). |
|
День туризму «Нам у похід вирушити час».
|
День партизанського руху. «Партизани ВВВ». Програма «Бібліотека». Бесіда про правила користування бібліотекою.
|
Вивчення Єдиних вимог до учнів. Перевірка щоденників учнів.
|
Бесіда «Будинок, у якому ми живемо». Повторення ПДР.
|
Консультації батьків. |
|
Святковий концерт до Дня вчителя. День людей похилого віку.
Конкурс «Кращий клас».
|
Виховна година «Роки людині до лиця». Виховна хвилинка «Заздрість».
|
Підготовка до святкового концерту до Дня вчителя. Перевірка щоденників учнів.
|
Повторення ПДР. Профілактика ДТП в осінній період.
|
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей. |
Жовтень
Тижні числа |
Робота з учнями |
Робота з батьками |
|||
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Індивідуальна робота |
Превентивне виховання |
||
|
Акція «Поспішай робити добро». Години спілкування «Добро й милосердя єднають серця».
|
Година спілкування « Створення позитивних дружніх стосунків». Інформаційна хвилинка «Що таке повноваження».
|
Перевірка щоденників учнів.
|
Робота з медсестрою «Що треба знати про СНІД?» Бесіда Правила пожежної безпеки й поведінка під час пожежі. |
Консультації батьків. |
|
День Українського козацтва. Екологічна акція«Свій голос віддаю на захист природи». Фіззмагання до Дня українського козацтва.
|
Година спілкування «Що я знаю про українське козацтво?» Виховна хвилинка «Прості слова вітання».
|
Бесіда зовнішній вигляд «Мій діловий стиль в одязі». Перевірка щоденників учнів. |
|
|
|
Конкурс «Кращий зелений клас».
Музейний урок Відзначення річниці початку розгрому німецької армії на південному напрямі та визволення південно – східної частини України та Криму від фашистських окупантів у Великій вітчизняній війні.
|
Диспут «Вибір професії – крок у майбутнє». Відверта розмова «Твій моральний ідеал». Підготовка класної кімнати до зимового періоду. Підсумки за І чверть
|
Перевірка щоденників учнів. Рейд-перевірка підручників. Підсумки. Класна година «Навчання, відвідування занять, дисципліна». Операція «Урок», «Перерва».
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності перед канікулами. Повторення ПДР. Бесіда «Сучасний транспорт – зона підвищеної небезпеки.»
|
Повідомлення батькам про результати навчання їх дітей |
Листопад
Тижні числа |
Робота з учнями |
Робота з батьками
|
|||
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Індивідуальна робота |
Превентивне виховання |
||
|
Тематична година «Твій вибір, твоя відповідальність».
Музейний урок визволення Києва від фашистських загарбників у ВВВ
|
Класна година «Українцем я зовусь і тою назвою горджусь». Диспут «Твоє майбутнє – від чого вона залежить?» Виховна хвилинка «Книга в житті людини».
|
Поведінка під час навчальних занять. Перевірка щоденників учнів.
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності перед початком занять. Година спілкування «Шкідливі пілюлі». Повторення ПДР. |
Консультації батьків |
|
9 листопада - День української писемності.
|
Виховна година «Не одяг красить людину, а добрі діла». Інформаційна хвилинка «Про охайність».
|
Бесіда з учнями про необхідність спортивної форми на заняттях фізкультурою. Перевірка щоденників учнів.
|
Бесіда про безпечну поведінку «Хто стукає в двері до мене?»Повторення ПДР.
|
|
|
|
Година спілкування «Перлини душі народної». Виховна година «Планета друзів» (рольова гра).
|
Перевірка щоденників учнів.
|
Година спілкування «Рух і твоє здоров’я». |
Консультації для батьків. |
|
День пам’яті жертв голодомору. Хвилини мовчання; Інформаційні класні години. Мітинг мужності«Вони захищали наше майбутнє».
|
Виховна година «Голодна Голгофа 33-го». Інформаційна хвилинка «Хто такі ледарі».
|
Перевірка щоденників учнів.
|
Бесіда «Небезпечні речовини». Повторення ПДР. |
Консультації для батьків. |
Грудень
Тижні числа |
Робота з учнями |
Робота з батьками
|
|||
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Індивідуальна робота |
Превентивне виховання |
||
|
Міжнародний День боротьби зі СНІДом. День інваліда. Конкурс плакатів «Ні – СНІДу).
|
Година спілкування «СНІД – хвороба тисячоліття». Виховна година « Твори добро». Виховна хвилинка «Поспішайте робити добро».
|
Допомога інвалідам мікрорайону. Перевірка щоденників учнів.
|
Робота з медсестрою школи.Лекція«СНІД – хвороба тисячоліття». Повторення ПДР.Профілактика наркоманії. Психологічний тренінг «Шкідливі звички».
|
Консультації для батьків.
|
|
День збройних сил України. Свято «Ми Вам довірили Батьківщину». Екологічний конкурс «Збережи та нагодуй птахів». День прав дитини.
|
Година спілкування «Права дитини». Виховна хвилинка «Захист вітчизни – обов’язок кожного».
|
Бесіда «Пам`ятай про права, але не забувай про обов’язок». Перевірка щоденників учнів.
|
Повторення ПДР. |
|
|
Свято « Чудотворець Миколай».
|
Відверта розмова +тести«Вчимося слухати один одного». Виховна хвилинка «Чесність». |
Підготовка до святкування Нового року (вітальні листівки, прикрашання класної кімнати). Перевірка щоденників учнів. Класна година «Навчання, відвідування занять, дисципліна». |
Повторення ПДР. . |
Батьківські збори: Аналіз за І семестр; Поточні питання; Інструктаж «Що можуть зробити батьки для безпеки своєї дитини». Попереднє обговорення питання про випуск. |
|
Круглий стіл «Я і моя сім’я» (складання генеалогічного дерева родини).
|
Підсумки за І семестр
|
Індивідуальні бесіди з окремими учнями щодо поведінки під час Новорічних свят. Перевірка щоденників учнів. Рейд-перевірка підручників. Підсумки.
|
Тиждень безпеки руху. Інструктаж з безпеки життєдіяльності напередодні зимових канікул. |
Письмове повідомлення батькам про заходи безпеки під час Новорічних свят. |
Січень
Тижні числа |
Робота з учнями |
Робота з батьками
|
|||
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Індивідуальна робота |
Превентивне виховання |
||
|
|
Класна година «Знову до школи. Плани на ІІ семестр» Диспут «Чому скромність прикрашає людину?». |
Відвідування бібліотеки.
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності перед початком навчальних занять. Повторення ПДР
|
|
|
День соборності України.«Краса землі моєї України!»
|
Бесіда «Що це за свято Водохреща?»
Виховна година «Україна соборна».
|
Індивідуальні бесіди з учнями. Перевірка щоденників учнів.
|
Бесіди:
|
Загальношкільна батьківські збори |
|
Аукціон професій «Мій юний цвіт нової України, у наші очі дивиться народ».
Музейний урок, присвячений звільненню Сватівщини та села Райгородки від німецьких загарбників
|
Виховна година «Привчай до праці руки, друже, а голові давай знання».
|
Перевірка щоденників учнів.
|
Бесіда «Зимові водоймища».
|
Консультація для батьків |
Лютий
Тижні числа |
Робота з учнями |
Робота з батьками |
|||
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Індивідуальна робота |
Превентивне виховання |
||
|
Відкриття місячника рідної мови «Рідна мова – життя духовного основа».
|
Бесіда «Професійні інтереси учнів».
Музейний урок «Дай, Боже, ніколи нам війни не знати»
|
Бесіда з Журавльовою Тетяною про підготовку до уроків Перевірка щоденників учнів.
|
Бесіда : «Твоє здоров’я в твоїх руках»
|
Консультації для батьків. |
|
Конкурс «Валентинок». Творчі роботи до Дня Святого Валентина.
|
Година-реквієм«Твоє ім’я – то символ Перемоги»(присвячений дню народження В.Ф.Конопліна) «14 лютого – день пам’яті воїнів – учасників бойових дій на території інших держав» - інформаційна година |
Перевірка щоденників учнів.
|
Правила поведінки вдома «Знову вимкнули світло» |
Відвідування родини Журавльових |
|
Лінійка пам’яті загиблих в Афганістані« Ми будем довго пам’ятати і вам забути не дамо» День рідної мови. Засідання клубу «Знавців»
|
Віртуальний тур «Бібліотеки України» (інтегрований класний захід з учителем інформатики).
|
Підготовка вітальної листівки для вчителів до Дня 8 березня. Перевірка щоденників учнів. |
|
|
|
|
Виховна година «Пам’ятаймо минуле заради майбутнього»
|
Підготовка до участі у святковому концерті до Дня 8 березня. Перевірка щоденників учнів. |
Інформаційна година «Помічники, які можуть стати ворогами» |
|
Березень
Тижні числа |
Робота з учнями |
Робота з батьками
|
|||
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Індивідуальна робота |
Превентивне виховання |
||
|
Святковий концерт до Міжнародного жіночого дня. Шевченківський тиждень 1. «Такий знайомий і зовсім невідомий Шевченко» (7 – 9 класи) 2. Моя дорога до Шевченка» (5 – 6 класи) 3. Конкурс «Я знаю Шевченка» (5 – 9 класи) 4. Конкурс малюнків до творів Т.Г.Шевченка |
Година спілкування «Дума про хліб» ( про ціну хліба, про бережливе ставлення до хліба)
|
Взяти участь у святковому концерті, присвяченому 8 березню. Перевірка щоденників учнів.
|
Круглий стіл «Здоров’я і шкідливі звички»
|
Привітання мам з 8 Березнем. |
|
Підготовка до участі в конкурсі «Театральна весна»
|
Бібліотечний урок «Словники, енциклопедії».
Виховна хвилинка «Милосердя».
|
Перевірка щоденників учнів.
Класна година «Навчання, відвідування занять, дисципліна».
|
Бесіда «Особиста гігієна».
|
Консультації для батьків. |
|
Підготовка до участі в конкурсі «Театральна весна»
Тиждень профорієнтації Година спілкування«Якщо бажаєш стать заможним – у праці будь непереможним».
Інформаційна година «Міжнародний День боротьби проти расової дискримінації» |
Диспут «У житті свій власний голос мати треба».
Бесіда «Можливостіпам'яті». Підсумки за ІІІ чверть
|
Перевірка щоденників учнів. Рейд-перевірка підручників. |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності напередодні весняних канікул |
Консультації для батьків.
|
Квітень
Тижні числа |
Робота з учнями |
Робота з батьками
|
|||
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Індивідуальна робота |
Превентивне виховання |
||
|
День гумору
Підготовка до участі в конкурсі «Театральна весна»
|
Розважальна програма «Сміхопанорама». |
Бесіда з учнями «Що таке іронія і сарказм».
Перевірка щоденників учнів. |
Інструктаж з безпекижиттєдіяльності перед початком навчальних занять. Повторення ПДР. |
Консультації для батьків. |
|
Акція «Чисте подвір’я».
Підготовка до участі в конкурсі «Театральна весна»
Всесвітній День здоров’я
Тиждень охорони праці та безпеки життєдіяльності
|
Година спілкування «Душі людської доброта» |
Перевірка щоденників учнів. Класна година «Навчання, відвідування занять, дисципліна».
|
Бесіда «Помічники, які можуть стати ворогами» |
Консультації для батьків. |
|
День довкілля.
Декада екологічного виховання
|
Виховна година «Нема без кореня рослини, а нас, людей, - без Батьківщини»
|
Взяти участь у Дні довкілля ( висадження квітів на шкільній клумбі). Перевірка щоденників учнів.
|
Екологічна безпека «Коли природа хворіє».
Тематична година «Не будь собі ворогам»
|
|
|
День навколишнього середовища
|
Віртуальна подорож «Пам`ятники Луганщини».
|
Перевірка щоденників учнів. Підготовка до концерту до Дня Перемоги.
|
Повторення ПДР. |
Консультації для батьків. |
|
День Чорнобильської трагедії.
|
Літературна вітальня «На Чорнобиль журавлі летіли» Інформаційна хвилинка «Історія свята 1 Травня».
|
Перевірка щоденників учнів. Підготовка до концерту до Дня Перемоги.
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час проведення травневих свят.
|
Консультації для батьків. |
Травень
Тижні числа |
Робота з учнями |
Робота з батьками
|
|||
Загальношкільні заходи |
Класні заходи |
Індивідуальна робота |
Превентивне виховання |
||
0 4 – 08 травня |
День Перемоги. Акція«Пам`ять».
Декада військово – патріотичного виховання
|
Виховна година « Як виховати самоорганізацію, самодисципліну,відповідальність?»
Урок мужності «Вклонися, мій травню, високим могилам» |
Перевірка щоденників учнів.
|
Санітарний бюлетень«Невидимі вороги в повітрі». |
Батьківські збори: «Зякими результатами ми підходимо до завершення року» |
|
Підготовка до проведення Свята Останнього дзвоника
|
Година спілкування «Жити за законами держави |
Перевірка щоденників учнів.
|
Інформаційна година «Біда великою буває» |
Консультації для батьків. |
|
Свято Останнього дзвоника.
|
Виховна година «Від Кирила і Мефодія до наших днів».
|
Перевірка щоденників учнів.
|
Інформаційна година «Де чатує небезпека». Бесіди з техніки безпеки напередодні літніх канікул. |
Консультації для батьків. |
Програма «ЗДОРОВ'Я»
Завдання:Формуванняпозитивногоідіяльногоставленнядопроблемизбереженняізахистусвогоздоров'ядляподальшогожиттєвогоіпрофесійногостановленняпідлітків.
Акценти:
1. Активна пропаганда ЗСЖ.
2. Вивчення фізичного і психічного здоров'я школярів.
3. Проведення профілактичної роботи з попередження нещасних випадків, з розвитку умінь і навичок поведінки в екстремальних ситуаціях.
4. Організація активних форм розвитку і збереження фізичного здоров'я.
План профілактичної роботи
Місяць |
Місячник |
Вересень |
Профілактика ДТП в осінній період |
Жовтень |
Пожежна безпека |
Листопад |
Боротьба зі шкідливими звичками |
Грудень |
Профілактика СНІДу та наркоманії |
Січень |
Профілактика ДТП в зимовий період |
Лютий |
Пропаганда ЗСЖ |
Березень |
Особиста гігієна учнів |
Квітень |
Екологічна безпека |
Травень |
Профілактика ДТП у літній період |
Програма «НАВЧАННЯ»
Завдання:Розвитокздатностідіятидоцільно, мислитираціональнота
ефективновиявлятисебевнавчальномупроцесідляпросуванняв
інтелектуальномурозвитку, успішногозакінченнянеповної
середньоїшколитапрофесійногосамовизначення.
Акценти:
1. Співпрацязучителями - предметникамизвивченняіндивідуальнихможливостейінтелектуальноїдіяльностікожногошколяра.
2. Формуваннякультурисамоосвітипідлітка.
3. Організаціятапроведенняпозакласнихдійств, якіпозитивновпливаютьнаінтелектуальнийрозвитокучнів.
4. Формуваннянавичокнауково–дослідницькоїроботивпозаурочнійдіяльності.
Моніторинг
Якіснауспішністьшколярів.
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальні |
Урок знань |
вересень |
Творча група дітей |
Участь у предметних олімпіадах |
протягомроку |
вчителі - предметники |
Участь у конкурсах |
протягомроку |
вчителі–предметники, класний керівник |
Організація консультацій вчителів З учнями |
протягомроку |
Класний керівник |
Класна година з елементами тренінгу«Іспит? Цепросто! » |
лютий |
Творча група дітей |
Бесіда «Можливості пам'яті» |
березень |
Класний керівник |
Здійснення комунікативного посередництва«вчитель–учень- батько» |
Протягом року |
Класний керівник |
Проект«Найкращий учень» |
Протягом року |
Творча група дітей |
Програма «СПІЛКУВАННЯ»
Завдання:Формуваннякомунікативнихнавичокпідлітківдлярозумінняспівіснуваннярізнихкультурнихі
світогляднихустановок.
Акценти:
1. Вивченнядинамікирозвиткуособистостікожногошколяра.
2. Навчанняучніввирішеннюконфліктнихситуаційурізнихсферахдіяльності.
3. Формуванняаналітичнихірефлексивнихуміньспілкуватися.
4. Вивченняісторичногодосвідуорганізаціїспілкуваннялюдейлюдськихспільнотах, їхролітанаслідківдлянаступнихпоколінь.
Моніторинг
Рівень вихованості школярів
Рівень згуртованості класного колективу
Програма «ВЗАЄМОДІЯІЗСІМ`ЄЮ»
Завдання:Максимальнезближенняінтересівусіхсуб'єктівосвітньогопроцесу: підлітків,батьківіпедагогівщодо
формуванняособистостігромадяниназактивноюжиттєвоюпозицією.
Акценти:
1. Вивчення традицій сімей учнів 5 класу.
2. Організаціяпсихолого-педагогічногопросвітництвабатьківчерезсистемубатьківськихзборів, тематичнихтаіндивідуальнихконсультацій, співбесід.
3. Організаціяіпроведенняспільногодозвіллязбатьками.
4. Залученнябатьківдоорганізаціїіпроведеннязагальношкільнихікласнихдійств.
Моніторинг
Різноманітністьікількістьформзпедагогічноїпросвітибатьків.
Кількістьсімей, якіберутьактивнуучастьужиттікласу, школи.
Змістроботи |
Дата |
Відповідальні |
«Деньздоров'я» |
вересень |
Класний керівник, фізорг класу |
Участьубатьківськійконференції |
вересень |
батьки |
Батьківськізбори |
вересень, грудень, березень, травень |
Класний керівник |
Батьківськізбори«Підсумковаатестаціявипускниківнеповноїсередньоїшколи» |
березень |
Класний керівник |
Індивідуальніконсультаціїдлябатьків |
протягомроку |
класнийкерівник |
Залученнябатьківдопроведення загальношкільнихікласнихдійств |
протягомроку |
батьківськийкомітет |
Засіданнябатьківськогокомітету |
2 разиначверть |
Головабатьківськогокомітету |
Програма «ДОЗВІЛЛЯ»
Завдання:Створенняумовукласномуколективідляформуванняпотребиактивноїжиттєвої
позиціїчерезініціативу, самостійність, відповідальністьворганізаціїтапроведенні
творчихпозаурочнихсправ.
Акценти:
1. Використанняновихінтерактивнихформпозакласноїроботи.
2. Вивченнязвичаїв, традиційсвогонароду, своєїсім'їчерез«Зануреннявісторію, культуру, мистецтво. »
3. Формуванняпроектноїкультурипідлітківупозаурочнійдіяльності.
Програма«ОБДАРОВАНІДІТИ».
Виявленняобдарованихдітей.
Розвитокздібностейобдарованихдітейшляхомзалученняхлопцівупозакласнуроботу.
Відвідуванняобдарованимидітьмипозашкільнихустановдодатковоїосвіти.
Залученняобдарованихдітейдоучастівконкурсах, олімпіадах, предметнихтижнях.
Створитиморальнеідуховно-емоційнесередовищедлярозвиткупозитивнихякостейособистостіобдарованихдітей.
Здійснюватиіндивідуальнийпідхідувиховнійроботізобдарованимиучнями.
Спільнозбатькамистежитизазбереженнямздоров'яобдарованихдітей .
Завдання виховної роботи
Школа повинна працювати на дітей та для дітей. Ось чому в цьому навчальному році найважливішими завданнями вважаються:
Завдання співробітництва
з батьками
Найбільшої допомоги потребують дорослі, які припускаються серйозних помилок у вихованні дітей, однак внаслідок індивідуальних особливостей уникають контакту з учителями. Ось чому провідна роль належить педагогічному співробітництву, де головна роль – Учитель. При цьому негайного рішення потребують питання: