план
План виховної роботи
класного керівника
на 2023/2024 н.р.
План виховної роботи __________класу на 2023/2024 н.р.
Місячник основ безпеки життєдіяльності
,,Щоб не трапилось біди, пам’ятай про це завжди”
Мета: пропагування здорового способу життя; проведення оздоровчо-профілактичної роботи серед учнів; формування усвідомлення учнями ролі фізичної досконалості у гармонійному розвиткові особистості.
Кредо. У найбільшій безпеці той, хто напоготові, навіть коли немає небезпеки.
Вересень |
|||||||
Загальношкільні заходи |
Напрямки виховної роботи Змістові лінії |
Ключова компетентність |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
Тема тижня «Я-школяр» 01.09. |
|||||||
01.09 День Знань. Урочиста лінійка
Перший дзвоник з елементами флешмобу "майбутнє країни у мріях дитини"
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
Ціннісне ставлення до себе.
|
Соціальна та громадянська компетентность
Соціальна та громадянська компетентность
|
Патріотичний квест «Ми-патріоти України»
Перший урок «Привіт тобі, молодша школо, хай все у нас буде кольорово!» Етична гра «Будь ласка»
Урок «Безпечне освітнє середовище в умовах війни»
|
Класні учнівські збори № 1, формування активу класу, розподіл доручень.
Перевірка наявності підручників, навчального приладдя учнів.
Організація чергування учнів по класу. Перевірка щоденників учнів. «ПОВІТРЯНА ТРИВОГА». ІНСТРУКТИВНІ КАРТИКИ |
Інформаційний дайджест від ПСА ПАТРОНА» Інструкція з правил безпечної поведінки при знаходженні вибухонебезпечних предметів» Первинний інструктаж з БЖД (вступний).
Санітарно – гігієнічні норми
Бесіди «Символи держави: прапор, герб, гімн України»; «Безпека руху. Умій правильно обирати дорогу!»
|
Бесіди з учнями, спостереження за рівнем спілкування у класі, індивідуальні бесіди з метою вивчення нових інтересів учнів.
Виявлення дітей групи ризику. Відвідування сімей учнів. Інормаційний дайджест «Надзвичайні ситуації у воєнний час» |
СУПУТНИК-ПУТІВНИК БАТЬКІВСЬКИХ ЗБОРІВ В 1 КЛАСІ з елементами тренінгу». БАТЬКІВСЬКІ ЗБОРИ-ТРЕНІНГ «БЕЗПЕКА-НАЙГОЛОВНІШЕ!ПАМ*ЯТАЙМО:ЖИТТЯ-ТО НАЙВИЩА ЦІННІСТЬ!» В УМОВАХ ВОЄННОГО ЧАСУ Консультації батьків дітей в онлайн - режимі, поновлення списків соціального статусу сімей. Консультації батьків. Вибори активу,БК. БУКЛЕТ «СИЛА БАТЬКІВСЬКОГО СЛОВА» Проведення батьківських зборів Засідання батьківського комітету |
Тема тижня «Мій/наш клас» 04.09. – 08.09. |
|||||||
Інтелектуально-спортивний турнір
«Зарядка з псом Патроном»
До Олімпійського тижня |
Ціннісне ставлення до себе.
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Виховна година «Вдумайся! Зроби вибір на користь здоров’ю». Рольова гра «Розподіл сердець»
«Розкажи мені про себе».
Бесіда гра на групову взаємодію «Місток дружби»
Робота в класі Оформлення класного куточка. |
Збір даних про дітей пільгових категорій.
Складання соціального паспорту класу.
Залучення учнів до шкільних гуртків. Перевірка щоденників учнів. |
Тренінг «Правила дорожнього руху – правила життя»
Бесіда «Правила безпеки на вулиці, у школі, на спортмайданчику, в громадських містях» Прийом «Лінія цінностей» КВЕСТ »МИ-МАЙБУТНЄ ТВОЄ, УКРАЇНО!» |
Бесіди з учнями про виконання ними громадських доручень.
Контроль за роботою чергових. Перевірка стану щоденників, підручників.
|
Інформаціний меседж «Проблеми соціалізації дітей в умовах війни» Визначення психологічного клімату в сім’ях учнів.
Складання розгорнутих списків сімей |
Тема тижня «Мої друзі» 11.09. – 15.09. |
|||||||
Проєкт національно-патріотичного спрямування «Герої завжи поміж нас»
Заходи, щодо до роковин трагічних подій у Бабиному Яру |
Ціннісне ставлення до себе.
Ціннісне ставлення до себе.
Ціннісне ставлення до себе.
|
Уміння вчитися впродовж життя
Уміння вчитися впродовж життя
Уміння вчитися впродовж життя
|
Рольова гра на командну взаємодію «Острів». Метод Case-study (анализ конкретних ситуаций) Фестиваль дитячої творчості «Сонячні барви» Урок-квест «День народження дружби» Бесіди «Розкажи мені про себе». »МОЄ ІМ*Я- БАТЬКІВЩИНА, МОЄ ІМ*Я- УКРАЇНА» МУЗИЧНО-АНІМАЦІЙНИЙ КВЕСТ |
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Відвідування уроків інших вчителів з метою вивчення питання адаптації учнів до нових умов навчання. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнями. Патріотичний виховний захід «Без мрії в небі, але з мрією в серцях».
|
Бесіда «Вогонь – друг, вогонь – ворог. Причини виникнення пожеж, їх наслідки».
Повторення ПДР. Бесіди: Хвороби брудних рук Шкідливість куріння.
Бесіда «Лехковажність з вогнем» Мультимедійна презентація «Види боєприпасів, методи їх розпізнання. Небезпечні предмети (знахідки) та дії при їх виявленні». |
Індивідуальні бесіди – поради про правильний розподіл часу учнями.
Індивідуальні бесіди з учнями про ведення ними зошитів. Індивідуальні бесіди з учнями щодо формування культури поведінки Індивідуальні бесіди з учнями, які систематично спізнюються на уроки |
Підготовка консультацій для батьків, діти яких не встигають у навчанні
|
Тема тижня »Моє довкілля» 19.09 – 23.09 |
|||||||
Єдиний урок з Правил дорожнього руху та техніки безпеки під час освітнього процесу
|
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до себе |
Уміння вчитися впродовж життя
Спілкування державною мовою
|
Ігрові завдання «Я-Земля»; Конкурс малюнка на дошці до Міжнародного Дня миру .
Конкурс дитячого малюнка під гаслом «Україна майбутнього» Акція «Парасольки миру»
«Ой у лузі червона калина».
|
Виписати оцінки у щоденник. Аналіз навчання класу за вересень. Аналіз участі дітей у гуртках. Похід вихідного дня |
Бесіди «Дорожньо-транспортний травматизм»;«Абетка пішохода» «Безпечна дорога до школи» Ігри-пантоміми: «Закони екології», «Що-де-коли», «Екомаркування» Ігрові завдання «Мій собака сказав би про мене» |
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження»
Діагностико – колекційна робота з учнями, які мають прояви девіантної поведінки |
Підготувати акти обстеження житлово-побутових умов сімей. |
Тема тижня «Осінь» 26.09. – 29.09. |
|||||||
Реклама гуртків |
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до природи
Ціннісне ставлення до себе
|
Уміння вчитися впродовж життя Соціальна та громадянська компетентності
кологічна грамотність і здорове життя Соціальна та громадянська компетентності
|
Екологічні проєкти: «Зелений пакет для дітей», «Природні дива України», «Маленькі українці подорожують країнами ЄС» Дискусія «Поводження з безпритульними тваринами» Виготовлення годівничок Інформаційний дайджест »Волонтери на варті миру» |
Виписати оцінки у щоденник. Аналіз навчання класу за вересень. Аналіз участі дітей у гуртках. Похід вихідного дня |
Екологічна стежка «Природа – то храм»Тренінг групової взаємодії«Правила поведінки у громадських місцях»;«Чи знаєш ти чарівні слова?»
|
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження» Діагностико – колекційна робота з учнями, які мають прояви девіантної поведінки |
Підготувати акти обстеження житлово-побутових умов сімей. |
План виховної роботи __________класу на 2023/2024н.р.
Місячник сприяння творчому розвитку особистості
Мета : створення належних педагогічних передумов для розкриття індивідуальних особливостей кожного учня; виявлення та сприяння розвитку інтелектуально здібних дітей; сприяння самовираженню учнів у різних видах діяльності, задоволенню їх потреб, інтересів та стимулювання творчого самовдосконалення; підвищення інтересу до вивчення базових дисциплін, виявлення рівня сформованості вмінь через гуртки, секції тощо; виховання компетентної особистості здатної здійснювати самостійний вибір та приймати відповідальні рішення.
Кредо. Хто народився з талантом і для таланту, той знаходить у ньому своє краще існування.
Жовтень |
|||||||
Загальношкільні заходи |
Напрямки виховної роботи Змістові лінії |
Ключова компетентність |
Класні Заходи
|
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками
|
Тема тижня «Я і моя Батьківщина» 02.10.– 06.10 |
|||||||
День людей похилого віку.
ПРОЄКТ З НАЦІОНАЛЬНО –ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ «Україна-це ми!»
День працівників освіти Міжнародний (привітання) «Життя учителя –дитинства передзвін, налитий сонцем нехай буде він!» Тиждень реклами роботи гуртків |
Ціннісне ставлення до суспільства і держави
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва
|
Соціальна та громадянська компетентності
Ініціативність і підприємливість Обізнаність та самовираження у сфері культура Ініціативність і підприємливість Уміння вчитися впродовж життя |
Історичний годинник «Україна: незламна,сильна, єдина!»Історичний усний журнал «Немеркнуче світло людьких душ» Інформаційне коло під гаслом «ПРИЙДИ ДО СЕРЦЯ, УКРАЇНО, БЛАГОСЛОВИ ДОБРОМ МЕНЕ» Прогулянка «Тепло моїх долонь, і розуму, і серця, я Україні милій віддаю»; »Година спілкування «Милосердя і доброта- людства два крила» (до дня людей похилого віку). Акція «Поспішай робити добро». Бесіда «.Рука допомоги»
«Мереживо осінніх барв Моделювання Ведення літопису нашого класу |
Підготовка та участь учнів класу в привітанні вчителів ліцею.
Перевірка щоденників учнів. |
Повторення ПДР. Профілактика ДТП в осінній період.
Аналіз захворюваності учнів у вересні.
Консультація лікаря щодо запобігання захворювань. Демонстрації-моделювання «Люби Батьківщину, як сонце люби…»
ІСТОРИЧНИЙ АЛЬМАНАХ УКРАЇНСЬКА ЗВИТЯГА ВОЇНІВ СЬОГОДЕННЯ |
Індивідуальні бесіди, поради учням за підсумками навчання у вересні. Залучення групи учнів у допомогу шкільній бібліотеці. Відвідування сімей учнів. Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу |
Консультації батьків в онлайн – режимі.
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей |
Тема тижня «Ми підприємливі» 09.10. – 13.10. |
|||||||
«Порушення прав людини – торгівля людьми, гендерне насильство, сексуальна експлуатація дітей» До Європейського Дня боротьби з торгівлею людей
Заходи приурочені роковинам в Бабиному Яру |
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Соціальна та громадянська компетентності
Соціальна та громадянська компетентності
Соціальна та громадянська компетентності Соціальна та громадянська компетентності
|
Осінній доброчинний ярмарок «Паляниця» Година спілкування «Насильство – це злочин від якого страждають найрідніші» Історичний музей. Тематична зустріч до Дня захисника України «Навчаюсь. Дію. Захищаю»
Урок національної пам'яті. »Бабин Яр: пам'ять на тлі історії»
ЧЕЛЕНДЖ ВДЯЧНОСТІ ЗАХИСНИКАМ УКРАЇНИ |
Проведення соціально-педагогічного спостереження «Ціннісні орієнтації учнів»: - анкетування, - опитування.
Обговорення з класом участі в шкільних предметних олімпіадах. |
Бесіда Поширення отруєння грибами, рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь.
Бесіда «Догляд за волоссям та шкірою голови» Контроль за роботою чергових, провітрюванням класних приміщень на перервах. |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках.
Проведення індивідуальної роботи з учнями, які мають ознаки дезадаптації. Перевірка стану підручників. Відвідування сімей |
Анкетування батьків. Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки. |
Тема тижня »Техніка, яка допомагає» 16.10. – 20.10. |
|||||||
День українського козацтва Спортивно-інтелектуальна забава »Козацької слави вірні нащадки»
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Соціальна та громадянська компетентності |
Демонстрації-моделювання «Техніка»
Мозкова атака «Техніка. Що заважає людям бути відповідальними» Година спілкування «Ми діти козацького роду «(до Дня українського козацтва. Бесіда «Козацька мужність і звитяга»
|
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.
|
Бесіда «Правила безпечного користування побутовими газовими приладами: котел, пічка, запальничка тощо». Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні змагання на перервах. |
Індивідуальні бесіди, з учнями, корекція висловлювань. Перевірка стану збереження підручників. Вивчення та аналіз думок учнів з проявами девіантної поведінки. |
Взяти участь у просвітницькому батьківському діалозі «Є проблема» Анкетування батьків
|
Тема тижня «Ігри» 23.10. – 27.10 |
|||||||
Інформаційне коло «Вогонь – друг, вогонь – ворог!»
Інформаційний меседж «Як виховати в собі лідера»
Акція
|
Ціннісне ставлення до людей
Спиряння творчому розвитку особистості.
Ціннісне ставлення до природи
Спиряння творчому розвитку особистості.
|
Інформаційно-цифрова компетентність
Інформаційно-цифрова компетентність
Екологічна грамотність і здорове життя
Екологічна грамотність і здорове ж Інформаційно-цифрова компетентність иття |
Свято-презентація «Ми українці!Живімо, творімо разом, а не по поодинці»
Бесіда
Виховний захід «День іменинника в класі»
Гра на групову взаємодію «Місток дружби»» «Зроби світ чистішим» (прибирання закріплених територій) СОЛОДКА ІНТЕРАКТИВНА ГРА « M&M's & friends» |
Аналіз навчання класу за вересень-жовтень. Оформлення «екрану успішності» Конкурс кращих учнівських щоденників « Вражень» та зошитів.
|
Бесіди – поради про перебування на свіжому повітрі. Бесіди – інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я учнів на осінніх канікулах: - повторення ПДР, - правила надання першої допомоги при обмороженні - небезпека води «Найздібніша людина та, яка зуміє вчасно і точно визначити свої здібності» |
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження» Складання та погодження плану роботи класу на листопад-грудень. Інструктаж з ТБ і ПДР під час канікул. Складання списків учнів із зазначенням місця перебування дітей на канікулах. Записи бесід та інструктажів у журнал. |
Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів під час канікул. Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках. Проведення в онлайн- режимі батьківських зборів «Підсумки навчання учнів за вересень-жовтень» |
Нотатки_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Робота з класом на осінніх канікулах
№ п\п |
Дата |
Час і місце проведення |
Назва заходу |
1. |
24.10. |
10.00 |
Створення класних стендів |
2. |
25.10 |
10.00 |
Виховна година-прогулянка « Місце в якому ми живемо». |
3. |
26.10 |
10.00 |
Індивідуальна робота з учнями |
4. |
27.10 |
10.00 |
Виготовлення карти Мрій |
5. |
28.10 |
10.00 |
Заняття з елементами психотренінгу «Мої захоплення. Як адаптуватися новоприбулим учням(біженцям) у класі ». |
План виховної роботи __________класу на 2023/2024 н.р.
Місячник правового виховання
«Я – громадянин, я – патріот, я – учень!»
Мета: Формування правової культури, прищеплення учням поваги до прав і свобод людини, забезпечення знання і виконання здобувачами освіти Законів України.
Кредо. В дитинстві відкриваєш материк, котрий назветься потім — Батьківщина.
Листопад |
|||||||
Загальношкільні заходи |
Напрямки виховної роботи Змістові лінії |
Ключова компетентність |
Класні Заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками
|
Тема тижня «Театр» 06.11 – 10.11 |
|||||||
День української писемності
Тиждень правознавства «Що означає бути громадянином держави»
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави Ціннісне ставлення до себе |
Спілкування державною мовою
Уміння вчитися впродовж життя
Інформаційно-цифрова компетентність |
«Рідна мова - серця мого подих»Літературно-музична композиція«Тепло своїх долонь, і розуму, і серця, я Україні милій віддаю» Бесіди: «Знай свої права! Не забувай про обов’язки!» (за статтями Конвенції прав дитини), присвячена Всесвітньому дню прав дитини |
підготовка та участь учнів класу у фестивалі присвяченому Дню української писемності «Мова у нас єдина». Рейд – перевірка виконання учнями домашніх завдань. Перевірка щоденників учнів. Операція «тепло» Генеральне прибирання школи |
Бесіда «Правила поведінки у громадських місцях»; Профілактика ДТП в осінній період. Естафета висловлювань «Єдиний шлях, що веде до знання – це діяльність» ; «Фізичне і душевне здоров'я» ФЛЕШМОБ «ЗАКРИЙТЕ НЕБО НАД УКРАЇНОЮ» |
Індивідуальні бесіди, поради Залучення групи учнів у допомогу шкільній бібліотеці. Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу Бесіда з учнями про необхідність спортивної форми на заняттях фізкультурою. |
Консультації батьків. Моніторинг батьків «Як провели канікули Ваші діти?» Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. |
Тема тижня «Мода» 13.11. – 17.11. |
|||||||
Інформаційний проєкт« Моя улюблена професія» |
Ціннісне ставлення до себе.
Ціннісне ставлення до себе.
|
Ініціативність і підприємливість
Ініціативність і підприємливість |
Рольова гра «Мода і я»
Квест «Моя майбутня професія» Дитячий кінозал «Прокачай мізки» |
Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів. Анкетування учнів «Ти і твої батьки» Тренінг «Вчимося спілкуватися» |
Бесіда«Бережи своє здоров’я » Контроль за роботою чергових. Бесіда «Що таке шкідливі звички і як вини виникають» Бесіда «Правила користування електричними нагрівальними приладами» |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Індивідуальні бесіди з учнями з малозабезпечених, неповних сімей, вивчення їхніх потреб Перевірка стану підручників. Відвідування сімей |
Анкетування батьків. Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань.
|
Тема тижня «Пригоди крапельки» 20.11 – 24.11 |
|||||||
22. 11 День пам’яті Жертв Голодомору та політичних репресій. |
Ціннісне ставлення людей
Ціннісне ставлення до супільства і держави.
|
Ініціативність і підприємливість
Спілкування державною мовою
Спілкування державною мовою
|
ьользджэ |
«Героями не народжуються – героями стають!» ; «Ми - пам`ятаємо, ми – знаємо!»; «Кодекс честі козака»; «Гордий бути українцем». Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів. |
Дискусія «Поводження з безпритульними тваринами»
Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні змагання на перервах.
Метод «Світове кафе» Рольова гра на напрацювання стратегії самопідтримки «Дерево, яке впало» |
Індивідуальна робота зі старостою: - аналіз чергування в класі, - аналіз роботи секторів, - хід підготовки до творчого звіту класу
|
Анкетування батьків, вивчення їх пропозицій щодо покращення роботи школи
«Що слід змінити в житті класу/школи?» та «Якби я був директор…» |
Тема тижня «Зима» 27.11. – 01.12. |
|||||||
«Інформаційний меседж-СНІД» (до Всесвітнього Дня боротьби зі СНІДом) Виготовлення поакатів до дня СНІДУ
Всеукраїнська акція Свіча пам’яті
|
Ціннісне ставлення до людей. Ціннісне ставлення до сім’ї. Ціннісне ставлення до себе.
Ціннісне ставлення до людей. творчому розвитку особистості.
Ціннісне ставлення до людей. творчому розвитку особистості |
Обізнаність та самовираження у сфері культура
Спілкування державною мовою
Спілкування державною мовою
|
Гра-пантоміма «Відгадай моє захоплення» Година спілкування «СНІД - як з ним боротися». Бесіда «Торгівля людьми»
Виховна година – реквієм «Запали свічку пам’яті » (до дня вшанування пам’яті жертв Голодомору )
«Святкова квест – програма 100 ДНІВ В ШКОЛІ »ГАЛАКТИКА ШКІЛЬНИХ ЗНАНЬ» |
Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів. Анкетування учнів
|
Бесіда «Переохолодження організму і його наслідки» Бесіди – поради про перебування на свіжому повітрі. Ранкова зустріч «Хто як добирався до ліцею»
Перегляд мультфільму, сюжетних картинок або моделювання ситуації про безпеку на дорозі |
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження» Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках.
|
Підготовка до батьківських зборів «Виховуємо разом»: - підготовка батьків до виступу з досвіду сімейного виховання, - добір правил, пам’яток.
|
План виховної роботи __________класу на 2023/2024 н.р.
Місячник національно-громадянського виховання
«Я - родина - Україна»
Мета : Допомагати дітям усвідомити себе як частину нації; спонукати до самовдосконалення громадянина-патріота, вироблення громадянського обов’язку, готовності стати на захист Батьківщини, виховувати почуття господаря держави; вивчати минуле народу, берегти свій дім, батьків, рід, народ, Батьківщину.
Кредо. Ми землі і сонця вірні діти, і навчатись прагнемо щомить. Разом з Україною мужніти, совістю і серцем їй служить.
Грудень |
|||||||
Загальношкільні заходи |
Напрямки виховної роботи Змістові лінії |
Ключова компетентність |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками
|
Тема тижня »Таємниці космосу» 04.12. – 08.12. |
|||||||
Інтерактивна платформа «Космос»
Спортивно- інтелектуальні ігри патріотів |
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Інформаційно-цифрова компетентність
Інформаційно-цифрова компетентність
Інформаційно-цифрова компетентність
Ініціативність і підприємливість |
Виставки-конкурси плакату, реклами, фоторобіт та дитячого малюнка «Космос»; Відеолекторій«Косомос: розвінчуємо популярні міфи»Лицарський турнір «Сила нескорених» (до Дня Збройних Сил України) Виховна година «Що підказує твоє серце» МЕДИТАТИВНА АРТТЕРАПІЯ «Берегиня вроди - українська хустка» |
Контроль за відвідуванням уроків, спізненнями на перший урок, наявність спортивної форми на уроках фізичної культури. Відвідування уроків класу. |
Бесіда «Загартовування: користь і сила для організму» Профілактика ДТП в зимовий період. Бесіда про правила протипожежної безпеки, правил користування електро - та газовими приладами. |
Індивідуальні бесіди, поради Залучення групи учнів у допомогу шкільній бібліотеці. Відвідування сімей учнів. Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу
|
Консультації батьків. Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. Організувати групу батьків для перевірки режиму та якості харчування дітей у школі. Індивідуальні бесіди з батьками |
Тема тижня «Подорожуємо в часі» 11.12. – 15.12 |
|||||||
Тиждень профорієнтації
|
Ціннісне ставлення до себе
Спирияння творчому розвитку особистості. |
Ініціативність і підприємливість
Обізнаність та самовираження у сфері культура
|
Тематичні зустрічі «Життєві плани» для учнів та батьків за участю представників різних професій, фахівців Центру зайнятості . Бесіда «Життя-твій шанс, цінуй його» Сюжетно-рольова гра «Казкова школа» |
Ігрові завдання «Телеграма» Літературний меседж «Сторінками улюблених книг»
Створення малюнка «Школа моєї мрії» |
Контроль за роботою чергових. Бесіда «Пам`ятай про права, але не забувай про обов’язок». Повторення ПДР. Бесіда «Збереження тепла в приміщеннях» Бесіда «Запобігання переохолодженню» «БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ» |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Індивідуальні бесіди, поради, як готуватися до підсумкових контрольних робіт. Перевірка стану підручників. Відвідування сімей |
Анкетування батьків. Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань.
|
Тема тижня «Зимові свята» 18.12. – 22.12. |
|||||||
МЕДИТАТИВНА АРТ-ТЕРАПІЯ
Віншування св.Миколая
«Зимуючи птахи» Годівничка. |
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва Ціннісне ставлення до родини. Спирияння творчому розвитку особистості. Ціннісне ставлення до родини. Спирияння творчому розвитку особистості. |
Обізнаність та самовираження у сфері культура
Обізнаність та самовираження у сфері культура |
Бесіда Берегиня вроди - українська хустка» Родинне свято «І хай цвітуть, як квіти, наші українські діти!» Ігри-пантоміми «Хто я?»
Святковий квест «Святий Миколай ти до нас завітай!
|
Участь класу у зрізі знань з навчальних предметів за І семестр Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів. Бесіда «Даруйте людям радість» Заохочення учнів, які мають низький рівень досягнень, за певні результати у навчальній діяльності. Бесіда – нагадування «Нагодуй птахів узимку» Підготовка до проведення Новорічних свят Відвідування уроків класу |
Дискусія «Поводження з безпритульними тваринами» Бесіда «Дотримання правил особистої гігієни – основа здоров’я ». Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні змагання на перервах. Бесіда-інструктаж Про правила поведінки на вулицях і дорогах у зимовий період «Обережно! Ожеледиця!»
|
Індивідуальні бесіди про дотримання учнями режиму дня та успішного закінчення І семестру. Рейд активу класу з перевірки стану підручників.
Виставлення оцінок в «Екран збереження»
|
Вікові та психологічні особливості учнів 7 класу.
|
Тема тижня «Світ захоплень» 25.12 – 29.12. |
|||||||
Конкурси Новорічна стінівка Новорічний святковий квест «Зимові пригоди»
|
Спирияння творчому розвитку особистості.
|
Обізнаність та самовираження у сфері культура |
Калейдоскоп: традиції зимових свят «Зимова феєрія». ЗИМОВА-МАНДАРИНКОВА КВЕСТ-ГРА «ЗАБАВЛЯНКИ» Святковий квест «Новорічна карусель»
КОЛЕКТИВНА РОБОТА «РІЗДЯНИЙ ВЕРТЕП Підсумкова година спілкування, на якій підвести підсумки, проаналізувати успіхи, невдачі, поставити завдання на ІІ семестр |
Бесіда - аналіз виконання учнями підсумкових контрольних робіт та аналіз успішності учнів у І семестрі. Виставлення семестрових оцінок за І семестр. Повідомлення батьків про успішність учнів. Аналіз участі у конкурсах, олімпіадах, виставках. Аналіз роботи за І семестр. Підготовка до роботи класу в ІІ семестрі. |
Ігри, змагання, лижний крос. Нагадування про виконання процедур загартовування під час зимових канікул. Бесіда «Правила поведінки біля новорічної ялинки» Бесіда «Як запобігти захворюванням на ГРЗ?» Бесіда «Як поводити себе на канікулах» |
Інструктаж під час зимових канікул Індивідуальні бесіди – заохочення учнів за підсумками І семестру. Робота класу з підготовки до Новорічних свят: 1.прикрашання ялинки, 2. підготовка сувенірів 3. обговорення та репетиції виступаючих 4. випуск вітальної газети 5. організація поздоровлення всіх працівників школи |
Батьківські збори «Підсумки навчання за І семестр. Завдання на ІІ семестр». Індивідуальні бесіди з батьками про результати підсумкових контрольних робіт. З’ясування у батьків місце перебування дитини на канікулах. Письмове повідомлення батькам про заходи безпеки під час Новорічних свят. |
Робота з класом на зимових канікулах
Дата |
Час і місце проведення |
Назва заходу |
28.12-06.01 |
10.00
|
Виготовлення новорічних прикрас |
Розучування щедрівок та колядок. |
||
Катання на санчатах |
||
Різдвяні зустрічі. Створення Legbook « Мої свята» |
||
Кінотеатр в класі « Один вдома» |
||
Засідання активу класу «Плануємо на ІІ семестр». |
||
Консультація батьків в онлайн - режимі |
План виховної роботи __________класу на 2023/2024 н.р.
Місячник ціннісного ставлення до держави та суспільства
Мета: утвердження в почуттях особистості патріотичних цінностей, поваги до культурного та історичного минулого України.
Кредо: Україно моя, ти у серці- одна.Ти для мене- найкраща у світі.
Січень |
||||||||
Тема тижня «Я-мандрівник» 08.01. – 12.01 |
||||||||
Загальношкільні заходи |
Напрямки виховної роботи Змістові лінії |
Ключова компетентність |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками
|
|
Виховний захід «Молоша школа має талант»
|
Сприяння творчому особистості дитини
Ціннісне ставлення до себе і до людей Ціннісне ставлення до себе і до людей
|
Уміння вчитися впродовж життя
Уміння вчитися впродовж життя
Уміння вчитися впродовж життя |
Екологічні проєкт: «Маленькі українці подорожують країнами ЄС»
Виховні година «Що підказує твоє серце»
Раптівка (флешмоб) «Мир крокує планетою» Віртуальна природничо-географічна експедиція
"Чорноморська скринька» |
Класні учнівські збори «Підсумки навчання за І семестр, план роботи на ІІ семестр» Організація чергування учнів по класу. Перевірка щоденників учнів. Поновлення матеріалів класного куточка |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності (повторний) перед початком навчальних занять Правила користування електроприладами; Обережно –лід! Обережно – бурульки! Розробка схеми «Мій безпечний шлях додому».
|
Бесіди з учнями, спостереження за рівнем спілкування у класі. Розповіді учнів про проведені зимові канікули Складання «Альбому вражень»
|
Консультації батьків.
Засідання батьківського комітету Планування роботи на ІІ семестр
|
|
Тема тижня »Ми-дослідники.Ми-винахідники» 15.01- 19.01 |
||||||||
Патріотична інтерактивна фотографія із хештегом «Україна починається там, де доля ясна усміхається»
|
Цінісне ставленя до суспільства і держави
Ціннісне ставлення до себе і до людей Ціннісне ставлення до себе
|
Спілкування державною мовою Обізнаність та самовираження у сфері культура
|
Конкурс ерудитів »Що я знаю про Україну!»
Літ.-муз. композиція «Україна- Соборна Держава»
Мінітренінг «Управління часом» |
Бесіди про успішність окремих учнів
Бесіда про взаємовідносини. |
Бесіда «Правила поведінки біля зимових водоймищ».
Операція «Затишок у класній кімнаті»
|
Бесіди з учнями про виконання ними громадських доручень. Контроль за роботою чергових |
Анкетування батьків, спостереження за рівнем зацікавленості до вирішення проблем класу. Визначення психологічного клімату в сім’ях учнів. Складання альбому « Сімейні традиції» |
|
Тема тижня «Спорт» 22.01.-26.01. |
||||||||
27 січня – міжнар. день пам’яті жертв Голокосту 29 січня – вшанування пам’яті Героїв Крут Тематична лінійка
ПРОЄКТ З НАЦІОНАЛЬНО –ПАТРІОТИЧНОГО ТА ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ «Держави славна назва-Україна». |
Ціннісне ставлення до суспільста і держави
Ціннісне ставлення до суспільста і держави Ціннісне ставлення до суспільста і держави Ціннісне ставлення до суспільста і держави |
Соціальна та громадянська компетентності
Соціальна та громадянська компетентності Інформаційно-цифрова компетентність
Соціальна та громадянська компетентності
Соціальна та громадянська компетентності |
Військово-патріотичні спортивні ігри «Хортинг-Патріот» і «Сокіл» («Джура»).
ІНТЕРАКТИВНА ГРА «Все буде Україна!»
Патріотична історична година Тернистими шляхами в ім'я держави»
|
Перевірка щоденників та зошитів учнів. Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Відвідування уроків інших вчителів з метою вивчення питання поведінки та успішності учнів на уроках.. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнями |
Повторення ПДР. Бесіда «Увага – ожеледиця!» Бесіда «Здоров’я підлітка» Повторення ПДР. Бесіди: Хвороби брудних рук; Шкідливість куріння.
|
Індивідуальна бесіда з учнями, що мають звичку запізнюватись Індивідуальні бесіди – поради про правильний розподіл часу учнями. Індивідуальні бесіди з учнями про ведення ними зошитів. Індивідуальні бесіди з учнями щодо формування культури поведінки Індивідуальні бесіди з учнями, які систематично спізнюються на уроки
|
Підготовка індивідуальних консультацій для батьків, діти яких не встигають у нових умовах навчання Рекомендації батькам для розвитку позитивного відношення до школи
|
|
Тема тижня «Мої улюблені книги» 29.01.-01.02. |
||||||||
27 січня – міжнар. день пам’яті жертв Голокосту 29 січня – вшанування пам’яті Героїв Крут Тематична лінійка
ПРОЄКТ З НАЦІОНАЛЬНО –ПАТРІОТИЧНОГО ТА ГРОМАДЯНСЬКОГО ВИХОВАННЯ «Держави славна назва-Україна». |
Ціннісне ставлення до суспільста і держави
Ціннісне ставлення до суспільста і держави Ціннісне ставлення до суспільста і держави Ціннісне ставлення до суспільста і держави |
Соціальна та громадянська компетентності
Соціальна та громадянська компетентності Інформаційно-цифрова компетентність
Соціальна та громадянська компетентності
Соціальна та громадянська компетентності |
Айстопер «Історія- шлях у майбутнє»
Літератрна композиція «Через Крути в майбуття»
БЛІЦ- КРОСЕНС «Голокост. Цей день в історії»
ІСТОРИЧНИЙ ХРОНОТОП ДЕНЬ КІБОРГІВ. «Полум'я подвигу в наших серцях» «Соборність духу, розуму і серця» |
Перевірка щоденників та зошитів учнів. Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Відвідування уроків інших вчителів з метою вивчення питання поведінки та успішності учнів на уроках.. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнями |
Повторення ПДР. Бесіда «Увага – ожеледиця!» Бесіда «Здоров’я підлітка» Повторення ПДР. Бесіди: Хвороби брудних рук; Шкідливість куріння.
|
Індивідуальна бесіда з учнями, що мають звичку запізнюватись Індивідуальні бесіди – поради про правильний розподіл часу учнями. Індивідуальні бесіди з учнями про ведення ними зошитів. Індивідуальні бесіди з учнями щодо формування культури поведінки Індивідуальні бесіди з учнями, які систематично спізнюються на уроки |
Підготовка індивідуальних консультацій для батьків, діти яких не встигають у нових умовах навчання Рекомендації батькам для розвитку позитивного відношення до школи
|
|
План виховної роботи __________класу на 2023/2024 н.р.
Місячник ціннісного ставлення до держави та суспільства
Мета: підвищення престижу військової служби як виду державної служби, визнання й забезпечення в реальному житті прав дитини як найвищої цінності держави і суспільства; усвідомлення взаємозв’язку між індивідуальною свободою, правами людини та її патріотичною відповідальністю; визнання духовної єдності населення усіх регіонів України, спільності культурної спадщини та майбутнього
Кредо. Вітчизна — це не хтось і десь, Я — теж Вітчизна.
Лютий |
|||||||||
Загальношкільні заходи |
Напрямки виховної роботи Змістові лінії |
Ключова компетентність |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками
|
||
Тема тижня «Транспорт» 05.02 – 09.02. |
|||||||||
Марафон читання Конкурс плакатів «Вогонь – друг, вогонь – ворог!».
|
Обізнаність та самовираження у сфері культура Ціннісне ставлення до людей
Цінісне ставлення до себе |
Інформаційно-цифрова компетентність
Інформаційно-цифрова компетентність |
Інтерактивний плакат «Книга шкільного життя»
Квест «Транспорт» Диспут « Поважай оточуючих» Операція “Зовнішній вигляд, візитівка тебе» Година спілкування «Життя одне» |
Консиліум з учителями – предметниками – обговорення з ними проблем адаптації учнів-переселенців до нових умов навчання та методів роботи з учнями, які виявляють інтерес до вивчення певних предметів
Перевірка щоденників учнів. |
Повторення ПДР. Профілактика ДТП в зимовий період. Попередження трагічних наслідків пожеж. Аналіз захворюваності учнів у січні.. Консультація лікаря щодо запобігання захворювань. «Зимове загартування – все корисне в міру»
|
Індивідуальні бесіди, поради учням за підсумками навчання у січені. Залучення групи учнів у допомогу шкільній бібліотеці. Відвідування сімей учнів. Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу |
Консультації батьків.
Засідання батьківського комітету.
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей |
||
Тема тижня «Професії» 12.02 – 16.02 |
|||||||||
Лінійка пам’яті героїв Небесної сотні. Перегляд тематичних фільмів
14.02. День Святого Валентина . Пошта
|
Ціннісне ставлення до суспільства і держави.
Сприяня творчому розвитку особистості
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва
Сприяня творчому розвитку особистості
|
Соціальна та громадянська компетентності
Соціальна та громадянська компетентності
Соціальна та громадянська компетентності
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва
Соціальна та громадянська компетентності
|
Інформаційна хвилинка «Герої не вмирають…»Історична платформа «У ЇХНІХ СЕРЦЯХ ЖИЛА Україна» ПАТРІОТИЧНЕ ВІЧЕ "З МАЙДАНОМ В СЕРЦІ КРІЗЬ ЖИТТЯ
Конкурс «Валентинка для Валентина» ».
Мінітренінг «Управління «Формуємо себе» Паріотичне коло єднання «В єданні сила та міць держави» з флешмобом-інсценізацією |
Проведення соціально-педагогічного спостереження «Ціннісні орієнтації учнів»: - анкетування, - опитування.
Перевірка щоденників учнів. |
. Бесіда «Заходи по запобіганню захворювання на грип та ГРЗ» Контроль за роботою чергових, провітрюванням класних приміщення
Вивчення нових прав ранкової гімнастики під музику |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Проведення індивідуальної роботи з учнями, які мають ознаки дезадаптації.
|
Анкетування батьків. Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки. |
||
Тема тижня »Час» 19.02 – 23.02 |
|||||||||
Літ.-муз. композиція »Мова наша калинова»
|
Сприяня творчому розвитку особистості
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва
Ціннісне ставлення до суспільства і держави. Ціннісне ставлення до суспільства
Ціннісне ставлення до суспільства Ціннісне ставлення до суспільства
|
Спілкування державною мовою
Обізнаність та самовираження у сфері культура
Ініціативність і підприємливість Спілкування державною мовою
Спілкування державною мовою Спілкування державною мовою
|
Година спілкування «Час» Конкурс фоторобіт «Зимова фантазія» Бесіда Психологічний клімат в колективі «Завзяті хлопці»(захід до Дня Захисника Вітчизни). Тренінг «Спілкування - це чудово!»
Бесіда «Жаргони, або мова вулиць, чи добре це?»
Колективна робота «КАРТА МРІЙ» ТИЖДЕНЬ з видатною літераторкою Лесею Українкою.. |
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень.
Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.
Аналіз навчання класу за січень-лютий . Оформлення «екрану успішності»
Конкурс кращих учнівських щоденників та зошитів.
|
Бесіда «Правила пожежної безпеки» Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні змагання на перервах. Відвідування уроків фізичної культури з метою контролю за фізичним навантаженням учнів на уроках (робота з різними групами учнів) Бесіда Обережно! Тонкий лід! Чим загрожують нам бурульки. Бесіди – поради про перебування на свіжому повітрі. |
Індивідуальні бесіди, з учнями, корекція висловлювань. Переглянути читацькі формуляри окремих учнів.
Перевірка стану збереження підручників. Вивчення та аналіз думок учнів з проявами девіантної поведінки. Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження» Індивідуальні бесіди з учнями щодо формування культури поведінки Індивідуальні бесіди з учнями, які систематично спізнюються на уроки |
Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів у гуртках. Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках. |
||
Робота підчас весняних канікул
№ п\п |
Дата |
Час і місце проведення |
Назва заходу |
1. |
27.03.20 |
10.00 |
Операція «Затишок». Генеральне прибирання класу |
2. |
28.03.20 |
10.00 |
Тренінг «Вчимося знаходити гарних друзів» |
3. |
29.03.20 |
10.00 |
Навчальний проект «Україна через 5 років » |
4. |
30.03.20 |
10.00 |
Виготовлення планеру «Мої плани на мацбутнє» |
5. |
31.03.20 |
10.00 |
Прогулянка весняними стежками рідного краю |
План виховної роботи __________класу на 2023/2024 н.р.
Місячник ціннісного ставлення до праці
Мета: передбачає усвідомлення дітьми соціальної значущості праці, розвинену потребу в трудовій активності, ініціативність; розуміння економічних законів і проблем суспільства та засобів їх розв'язання, конкурентоспроможності й самореалізації за умов ринкових відносин, сформованість працелюбності як базової якості особистості.
Кредо. Хоча б над тобою було сто вчителів – вони будуть безсилі, якщо ти не зможеш сам змусити себе до праці і сам вимагати її від себе.
Березень |
|||||||
Загальношкільні заходи |
Напрямки виховної роботи Змістові лінії |
Ключова компетентність |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками
|
Тема тижня «Весна» 04.03-08.03 |
|||||||
Виготовлення весняних листівок
Шевченківські дні Т.Г.Шевченко Навчально-тематичні віртульні екскурсії
|
Сприяня творчому розвитку особистості Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
Обізнаність та самовираження у сфері культура |
Відеопривітання 8 Березня «Весняна краса жіночності» Конкурс малюнків до творів Т.Г.Шевченка. Музично-анімаційна презентація «Життєдайні джерела Шевченкового слова» Конкурс малюнків на тему "Весна в рідному краї"
|
підготовка та участь учнів класу в концерті, присвяченому Міжнародному жіночому дню.
Участь в шкільному конкурсі читців творів Т.Г.Шевченка
Перевірка щоденників учнів. |
Бесіда «Безпека руху велосипедиста» Повторення ПДР. Профілактика ДТП у весняний період. Бесіда Консультація запобігання застудним захворюванням. |
Індивідуальні бесіди, поради учням за підсумками навчання у лютому. Залучення групи учнів у допомогу шкільній бібліотеці. Відвідування сімей учнів. Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу
|
Консультації батьків.
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей |
Тема тижня «Весняні свята» 11.03.-15.03 |
|||||||
Трибуна ораторського мистецтва
Творчий бієнале (художньо-декоративний)
|
Ціннісне ставлення особистості до себе
Ціннісне ставлення особистості до себе
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва истецтва
|
Ініціативність і підприємливість
Ініціативність і підприємливість
Обізнаність та самовираження у сфері культура |
Бесіда «Знання— це скарб, а вміння вчитись— ключ до нього»
Фестиваль дитячої творчості «Сонячні барви»
Тренінгове заняття з етичних взаємин в колективі«Ставлення людини до людини» Виховні години «Хто я, і ким я хочу бути»
|
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень.
Перевірка зошитів та щоденників. |
Бесіда «Правила безпечного користування газовими приладами» Контроль за роботою чергових, провітрюванням класних приміщень на перервах. |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Проведення індивідуальної роботи з учнями, які мають проблеми з навчанням.. Перевірка стану підручників. Відвідування сімей |
Анкетування батьків. Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки. Запросити батьків учнів класу відвідати уроки |
Тема тижня «Навіщо їсти» 18.03-22.03 |
|||||||
Тиждень знань безпеки життєдіяльності
Колограй
|
Ціннісне ставлення до природи |
Екологічна грамотність і здорове життя |
Ігрові завдання «Я- Земля» (до Дня Землі та Дня води )
Мозкова атака »Продукти харчування - наші друзі й вороги»Демонстрації-моделювання »12 правил здорового харчування» |
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі. Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки.
Аналіз спізнень. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.
Аналіз навчання класу за чверть.. Оформлення «екрану успішності»
|
Бесіда «Дотримання правил протипожежної безпеки під час весняних канікул» Правила безпечної поведінки під час весняних канікул Бесіди – інструктажі з безпеки життєдіяльності та охорони здоров’я учнів на канікулах: - повторення ПДР, - правила надання першої допомоги при потраплянні у відкриту водойму
|
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження»
Складання списків учнів із зазначенням місця перебування дітей на канікулах. Записи бесід та інструктажів у журнал. |
Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів під час канікул. Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.
|
№ п\п |
Дата |
Час і місце проведення |
Назва заходу |
1. |
27.03.20 |
10.00 |
Операція «Затишок». Генеральне прибирання класу |
2. |
28.03.20 |
10.00 |
Тренінг «Вчимося знаходити гарних друзів» |
3. |
29.03.20 |
10.00 |
Навчальний проект «Україна через 5 років » |
4. |
30.03.20 |
10.00 |
Виготовлення планеру «Мої плани на мацбутнє» |
5. |
31.03.20 |
10.00 |
Прогулянка весняними стежками рідного краю |
План виховної роботи __________класу на 2023/2024 н.р.
Місячник ціннісного ставлення до природи
Мета: забезпечити підростаюче покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства, допомогти зрозуміти багатогранне значення природи для суспільства в цілому і кожної людини зокрема
Кредо. Людина – не цар пррироди, а її дитя, і вона повинна ставитися до неї, як до матері.
Квітень |
|||||||||||
Тема тижня «Світ рослин»» 01.04. – 05.04. |
|||||||||||
Загально-шкільні заходи |
Напрямки виховної роботи Змістові лінії |
Ключова компетентність |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками
|
||||
01.04. День гумору
Всесвітній День Здоров’я Екологічні заклики природи
Трудовий десант «Час діяти!»
Волонтерська платформа |
Ціннісне ставлення до природи Сприяння творчому розвитку дитини
Ціннісне ставлення до себе
Ціннісне ставлення до себе |
Екологічна грамотність і здорове життя Обізнаність та самовираження у сфері культура
Екологічна грамотність і здорове життя
Екологічна грамотність і здорове життя |
Розважальна програма «Смайл»
Акція «Піклуємося за довкілля». Виготовлення буклетів, листівок
Марафон «Здоровий спосіб життя школяра»
|
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки.
Рейд – перевірка виконання учнями домашніх завдань.
Перевірка щоденників учнів. |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності перед початком навчальних занять. Конкурс вправ ранкової гімнастики. Ігри, змагання на шкільному подвір’ї Бесіда «Чисте повітря » |
Індивідуальні бесіди, поради Залучення групи учнів у допомогу шкільній бібліотеці. Відвідування сімей учнів. Аналіз системності та якості виконання домашніх завдань учням класу Бесіда з учнями про необхідність спортивної форми на заняттях фізкультурою |
Консультації батьків. Моніторинг батьків «Як провели канікули Ваші діти?»
Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. |
||||
Тема тижня «Світ тварин» 08.04 – 12.04 |
|||||||||||
Екологічні акорди природи
Усний журнал «Леонід Каденюк-перший космонавт України»
|
Ціннісне ставлення до природи Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
Екологічна грамотність і здорове життя
Ініціативність і підприємливість
Обізнаність та самовираження у сфері культура |
Акція «Чисте подвір’я» Бесіда – тренінг «Здоровим бути модно! »
Година спілкування «Через терни до зірок»(до Дня космонавтики)
|
Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів. Анкетування учнів «Ти і твої батьки» Тренінг «Вчимося спілкуватися» |
Бесіда «Основні правила руху велосипедистів, правила дорожнього руху»
Ігри на подвір’ї школи. Контроль за роботою чергових. Дихальна гімнастика на свіжому повітрі |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Індивідуальні бесіди з учнями з малозабезпечених, неповних сімей, вивчення їхніх потреб Перевірка стану підручників. Відвідування сімей
|
Анкетування батьків. Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань.
|
||||
Тема тижня «Веселка» 15.04. – 19.04. |
|||||||||||
«Дотримання правил пожежної безпеки» Конкурс малюнків |
Ціннісне ставлення до себе |
Ініціативність і підприємливість |
Бесіда - диспут « Чи можна змінити свій характер»»
Інформаційна хвилинка «Правила безпеки!»
Акція «Будь природі другом». Бесіда з попередження дитячого травматизму
|
Висадження квітів на клумбі біля школи Бесіда з учнями «Чи розумієте ви свої права? » Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів. |
Бесіда «Дотримання правил особистої гігієни – основа здоров’я ». Поради учням щодо загартування організму. Ігри, спортивні змагання на перервах. |
Індивідуальна робота зі старостою: - аналіз чергування в класі, - аналіз роботи секторів, - хід підготовки до творчого звіту класу
|
Запросити батьків дітей до участі в роботі консультпункту для батьків «Запитуйте – відповідаємо » Анкетування батьків, вивчення їх пропозицій щодо покращення роботи школи «Що слід змінити в житті класу/школи?» та «Якби я був директором…»
|
||||
Тема тижня «Моя родина» 22.04 – 26.04 |
|||||||||||
22.04. День Землі. Екологічний проєкт «КНИГА СКАРГ ПРИРОДИ»
26.04. День Чорнобильської трагедії.
|
Ціннісне ставлення до природи.
Ціннісне ставлення до суспільства і держави |
Екологічна грамотність і здорове життя
Обізнаність та самовираження у сфері культура |
Трудовий десант «Ми- жителі планети Земля»
Документальна панорама пам’яті«Весни обірване суцвіття. У фокусі Чорнобиль»
Прибирання території згідно її розподілу |
Конкурс кращих учнівських щоденників та зошитів. Відвідування уроків класу з метою спостереження за роботою учнів під час уроку, виявлення їх інтересу до предмету, рівня взаємодії учителя та учнів. Анкетування учнів Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Рейд – перевірка виконання учнями домашніх завдань. Перевірка щоденників учнів |
Бесіда «Аварії, катастрофи та стихійні лиха. Засоби захисту та надання першої допомоги» Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження» Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Інструктаж з безпеки життє-діяльності перед травневими святами: - повторення ПДР, - правила надання першої допомоги при потраплянні у водойму День безпеки життє-діяльності.
|
Індивідуальні бесіди, з учнями, корекція висловлювань. Переглянути читацькі формуляри окремих учнів. Перевірка стану збереження підручників. Вивчення та аналіз думок учнів з проявами девіантної поведінки.
|
Родинна студія для З ЕЛЕМЕНТАМИ ТРЕНІНГУ «РАЗОМ ЗАРАДИ МАЙБУТНЬОГО» Консультації батьків.
Анкетування батьків
Запросити батьків учнів класу відвідати уроки Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів та правил поведінки під час травневих свят. Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках. |
||||
План виховної роботи __________класу на 2023/202 н.р. Місячник ціннісного ставлення до сім'ї, родини, людей Мета: виховання поваги до батьків, сім’ї, родини; усвідомлення цінностей соціального спілкування; формування культури поведінки вдома, в школі, в громадських місцях; формування уміння і навичок подолання конфліктів
Травень |
|||||||||||
Загальношкільні заходи |
Напрямок виховної роботи |
Ключова компетентність |
Класні заходи |
Організація навчально-виховної діяльності класу |
Заходи з охорони життя та здоров’я дітей |
Індивідуальна робота з учнями класу |
Робота з батьками |
||||
Тема тижня «Ми - українці». Ми – європейці» 29.04. – 03.05. |
|||||||||||
Великодній челендж Пасха Христова - ВеликденьЗаходи, приурочені до Дня пам’яті та примирення
|
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва Ціннісне ставлення до суспільства і держави.
Ціннісне ставлення до суспільства і держави.
|
Обізнаність та самовираження у сфері культура Соціальна та громадянська компетентності
Соціальна та громадянська компетентності
|
Виставка «Веселий ярмарок» Великодні забави Усний журнал «Вічний вогонь вимагає: миру і щастя живим» Інтелектуальна гра «Україніада» «Я люблю Україну» — найпатріотичніше шоу про нашу велику нескорену країну. ІНТЕРАКТИВНА ПІЗНАВАЛЬНА ГРА «ВЕЛИКОДНІ ПЕРЕДЗВОНИ МИРУ |
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки.
|
Інструктаж з безпеки життє-діяльності перед травневими святами
|
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Проведення індивідуальної роботи з учнями, які мають проблеми з навчанням.. Перевірка стану підручників.
|
Анкетування батьків. Інформування батьків про пропуски уроків їхніми дітьми, запізнення, порушення правил поведінки. |
|
|
|
|
|
Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень.
|
Бесіда «Інфекційні хвороби. Чистота – запорука здоров'я!» Естафета висловлювань «Вітаміни навколо нас » Конкурс вправ ранкової гімнастики. Ігри, змагання на шкільному подвір’ї Бесіда «Чисте повітря »
|
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках. Індивідуальні бесіди з учнями з малозабезпечених, неповних сімей, вивчення їхніх потреб Перевірка стану підручників |
Анкетування батьків. Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань.
|
|
Тема тижня 06.05. – 10.05. |
||||||||
Платформа профорієнтації Державної Служби Зайнятості
Благодійна акція
Акція до дня Європи
|
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва Ціннісне ставлення особистості до себе
Ціннісне ставлення до культури та мистецтва |
Обізнаність та самовираження у сфері культура Ініціативність і підприємливість
Обізнаність та самовираження у сфері культура
|
Великодні забави «Заспіваймо, паняночки, веселої гаївочки» Мінітренінги «Мистецтво спілкування», »Вчимося поважати себе» Операція «Приведи в належний вигляд свої підручники» Акція«Ангели поруч»
Година спілкування «Обери правильний шлях»
Акція графіті «Крокуємо до Європи»
ДЕНЬ МАТЕРІ «СТРУНИ СЕРЦЯ»
|
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі. Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.
Підготовка до роботи класу у наступному навчальному році. |
Бесіда «Правила безпечної поведінки під час грози:»
|
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження»
|
Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.
З’ясування у батьків місце перебування дитини на канікулах
|
|
Тема тижня 013.05. – 17.05. |
|||||||
Платформа профорієнтації Державної Служби Зайнятості
Благодійна акція
Етнографічна вітальня до Дня вишиванки
|
Ціннісне ставлення особистості до себе
Ціннісне ставлення до сім´ї,родини та людей |
Ініціативність і підприємливість
Спілкування державною мовою
|
Операція «Приведи в належний вигляд свої підручники» Акція«Ангели поруч»
Година спілкування «Обери правильний шлях» Флешмоб до Дня вишиванки "Моя родина - це вся Україна» Відео - урок Ніка Вуйчича «Прийми себе таким як є» Зустріч з військовослужбовцями «Маю честь Вітчизну захищати» ФОТОКВЕСТ «В МОЄМУ СЕРЦІ ВИШИВАНА УКРАЇНА» |
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі. Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.
Підготовка до роботи класу у наступному навчальному році. |
Бесіда «Правила безпечної поведінки під час грози:»
|
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження»
|
Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.
З’ясування у батьків місце перебування дитини на канікулах
|
Тема тижня звитяги 20.05. – 24.05. |
|||||||
Платформа профорієнтації Державної Служби Зайнятості
|
Ціннісне ставлення особистості до себе
Ціннісне ставлення до суспільства і держави.
|
Спілкування державною мовою
Спілкування державною мовою
|
Зустріч з військовослужбовцями «Маю честь Вітчизну захищати»
урок державності та патріотизму «жовто-блакИтне серце ніколи не здається!» |
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі. Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів.
Підготовка до роботи класу у наступному навчальному році. |
Бесіда «Правила безпечної поведінки під час грози:»
|
Рейд – перевірка стану підручникі, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження»
|
Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.
З’ясування у батьків місце перебування дитини на канікулах
|
Тиждень 27.05. – 31.05.
|
|||||||
Загальноліцейна лінійка СВЯТО ОСТАННЬОГО ДЗВОНИКА Останній дзвоник «Книга спогадів
ВИПУСК 9-11 КЛАСІВ »МОЯ МРІЯ-МОЄ МАЙБУТНЄ!»
|
Ціннісне ставлення до себе і до людей
Ціннісне ставлення до культури.
|
Спілкування державною мовою
Обізнаність та самовираження у сфері культура
|
Відеорепортаж «Алея мрій»
Підсумкова виховна година спілкування, на якій підвести підсумки, проаналізувати успіхи, досягнення, невдач за ___ клас, поставити завдання на наступний навчальний рік
Туристична подорож-гра «ФЕЄРІЯ ЛІТА» |
Бесіди із вчителями – предметниками, які працюють в класі. Контроль за вчасною явкою дітей на перші уроки. Аналіз спізнень. Перевірка стану ведення зошитів та щоденників учнів. Аналіз навчання класу за рік.. Оформлення «екрану успішності» Виставлення річних оцінок. Повідомлення батьків про успішність учнів. Аналіз участі у конкурсах, олімпіадах, виставках. Аналіз роботи за рік. Підготовка до роботи класу у наступному навчальному році. |
Бесіда Правила безпечної поведінки на воді. Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час навчальної практики та напередодні літа. Бесіда Профілактика травматизму під час навчальної практики та під час літніх канікул. Бесіда Правила безпечної поведінки на дорогах під час навчальної практики та літніх канікул. Бесіда Правила протипожежної та радіаційної безпеки під час навчальної практики та літніх канікул. Підсумкова бесіда. Обережність дітей під час літніх канікул — запорука життя та здоров’я. |
Рейд – перевірка стану підручників, виставлення оцінок за збереження книг в «Екран збереження» Інструктаж з БЖД, ТБ і ПДР під час канікул. Складання списків учнів із зазначенням місця перебування дітей на канікулах. Записи бесід та інструктажів у журнал.
|
Групові консультації – поради щодо зайнятості учнів під час канікул. Бесіди з батьками щодо регламентування часу перебування учнів біля телевізора, комп’ютера, ігор на приставках.
З’ясування у батьків місце перебування дитини на канікулах
Проведення батьківських зборів «Підсумки навчання учнів» |
1