План виховної роботи класного керівника з учнями 7 класу
І семестр
Вересень
Свято першого дзвоника – День знань
Місячник безпеки руху «Увага, діти на дорозі!»
|
І тиждень (02. 09. – 06.09.) |
ІІ тиждень (09.09. – 13.09.) |
ІІІ тиждень (16.09. – 20.09.) |
ІV тиждень (23.09. – 27.09.) |
Тижні, декади |
Олімпійський тиждень у рамках відзначення Дня фізичної культури і спорту. Тиждень правових знань приурочений до Дня знань. |
|
Тиждень протипожежної безпеки «Сірничок малий, а біда велика». |
Тиждень трудового виховання |
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
Відзначення 74-ї річниці завершення Другої світової війни. Загальношкільна виставка квіткових композицій, присвячена 76-річниці з дня визволення селища від німецько-фашистських загарбників «Ямпільщино, рідна моя». Радіопередача «Українські пісні про патріотизм українців і трагедію війни». Відзначення 75-х роковин депортації українців з Лемківщини, Надсяння, Холмщини (день памʹяті ). |
|
Міжнародний день миру. Районна виставка-ярмарок «Щедрість рідної землі». Акція «Долоньки миру». Випуск буклетів «Будь обережним з вогнем!». Всеукраїнська трудова природоохоронна акція «Чиста Україна – чиста Земля». |
Виставка робіт «Краса у праці». День партизанської слави. Екскурсія до шкільного музею. Трудовий десант. Операція «Обеліск», «Шкільне подвір'я». Всеукраїнська трудова природоохоронна акція «Чиста Україна – чиста Земля». |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
1. Вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності. (02.09.) 2. Олімпійський урок «Зірки олімпійського спорту». (05.09.) |
Диспут «Про скромність та зарозумілість» (09.09.) |
Інформаційна година спілкування «Сам удома. Пожежна безпека». (18.09.) |
|
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
1. Година спілкування: «Ветерани Другої світової війни. Які вони?» (02.09.) 2. Інформаційний вісник «День памʹяті депортованих українців з Лемківщини, Надсяння, Холмщини . (06.09.) |
|
|
|
3. Ціннісне ставлення до праці. |
|
Круглий стіл «Вчись учитись, щоб уміти трудитись». (11.09.) |
Виготовлення буклету «Будь обережним з вогнем!». (19.09.) |
1. Тематична виховна година: «Чи вмієш ти створити затишок». (23.09.) 3. Взяти участь у виставці робіт «Краса у праці». (26.09.) 4. Трудовий десант. Операція «Обеліск», «Шкільне подвір’я». (27.09.) |
4. Ціннісне ставлення до природи. |
Акція: «Зробимо квітучим наш клас». (04.09.) |
Вікторина «Квіти – посмішка природи». (12.09. ) |
|
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
|
|
Вікторина «Вогонь – це небезпека !». (16.09.) |
Екскурсія до шкільного музею. (25.09.) |
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
Перший урок на тему «Що означає бути справедливим ?» (02.09.) |
|
1. «День миру: історія виникнення, звичаї та традиції пов’язані з цим днем» - бесіда. (20.09.) 2.Прийняття участі в акції «Долоньки миру». (20.09.) |
Година спілкування «Стежками українських партизан». (23.09.) |
Індивідуальна робота з учнями. |
Вибори активу класу, розподіл обов’язків |
Проведення індивідуальної бесіди з _______ щодо правил поведінки в школі. Бесіда з учнями, що запізнюються. |
Опитування учнів з метою уточнення індивідуальних даних. |
Проведення індивідуальної бесіди з _______ щодо правил поведінки на уроках. Перевірка щоденників. |
Робота з органами самоврядування. |
|
|
|
Трудовий десант. Операція «Обеліск», «Шкільне подвір'я». Екскурсія до шкільного музею. |
Робота з батьками. |
Залучити батьків до активної участі у житті класу і школи. |
Уточнення даних ( соціальний паспорт) |
|
Обговорення успішності учнів. |
Додаткові заходи. |
|
|
|
|
Жовтень
Місячник національно-патріотичного виховання «Виховуємо громадянина»
|
Vтиждень (30.09. – 04.10.) |
VІ тиждень ( 07.10. – 11.10.) |
VІІ тиждень (15.10. – 18.10.) |
VІІІ тиждень (21.10. – 25.10.) |
Тижні, декади |
Тиждень історії |
Тиждень правових знань |
Тиждень національно-патріотичного виховання |
Тиждень профорієнтаційного виховання «Ми обираємо стежку життя». |
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
День усиновлення. Міжнародний день людей похилого віку та День ветерана. Загальношкільна лінійка «Поважаймо старість словом і ділом». День самоврядування. День працівників освіти. Виставка вітальних листівок «Від щирого серця». Святковий концерт. |
День захисника України та День українського козацтва : святковий збір ДКО «Молода Січ». Прийом у козаки учнів 5 класу. |
Загальношкільна лінійка «Я – українець!». Випуск стінгазети «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Україну!». |
Випуск стінгазети «Всі професії важливі». День визволення України від фашистських загарбників. |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
|
1. Тематична година спілкування: «Декларація прав людини». (07.10.) 2. Година спілкування «Запобігання правопорушенням і злочинам серед учнівської молоді» . ( 10.10. ) |
|
1 Інформаційний вісник «У світі тисячі професій, і лиш одна із них – твоя!». (24.10.) 3. Інструктаж з правил поведінки під час осінніх канікул. (21.10.) |
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
Бесіда «Мудрі і багаті літами». (01.10.) |
|
Година спілкування «Чи потрібно знати свій родовід». (15.10. ) |
|
3. Ціннісне ставлення до праці. |
Виготовлення вітальної листівки «Від щирого серця» (04.10.) |
Виготовлення стінгазети «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Україну!». (09.10.) |
|
Випуск стінгазети «Всі професії важливі». (23.10.) |
4. Ціннісне ставлення до природи. |
Віртуальна мандрівка (найкрасивіші місця планети). (03.10. ) |
|
Екологічний вісник. «До природи не неси шкоди». (17.10.) |
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
|
Святковий збір ДКО «Молода Січ». Прийом учнів 5 класу у козаки. (11.10.) |
Бесіда : «Україна від козацьких часів до сьогодення». (18.10.)
|
Народні та державні символи. «Лелека – символ щастя і родини, любові до своєї Батьківщини». (21.10.) |
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
Бесіда, присвячена Дню усиновлення. (30.09) |
Бесіда : «День захисника України. День українського козацтва. Витоки цих свят. Визначні козаки України». (11.10.) |
|
Бесіда : «Як Україна оборонялась від фашистських загарбників». (25.10.) |
Індивідуальна робота з учнями. |
Проведення індивідуальної бесіди з ______ щодо правил поведінки в школі |
Бесіда з учнями, що запізнюються. |
Проведення індивідуальної бесіди з _________ щодо правил поведінки на уроках. |
Інструктаж з правил поведінки під час осінніх канікул. |
Робота з органами самоврядування. |
|
|
|
|
Робота з батьками. |
|
Бесіда з батьками про виконання домашніх завдань. |
|
Проведення батьківських зборів |
Додаткові заходи. |
|
|
|
|
Листопад
Місячник протипожежної безпеки
|
ІX тиждень (04.11. – 08.11.) |
X тиждень (11.11. -15.11.) |
XІ тиждень (18.11. -22.11.) |
XІІ тиждень (25.11. – 29.11.) |
Тижні, декади |
|
Тиждень безпеки дорожнього руху. |
Тиждень безпеки життєдіяльності на тему «Про вогонь нам треба знати, з ним не можна жартувати». |
Тиждень фізики, математики та інформатики |
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
День української писемності та мови. Конкурс читців про мову. Районна операція «Пташина їдальня». |
Міжнародний день толерантності. Радіопередача «Чого варте слово «спасибі». Випуск стіннівок «Обережно ! Дорога !» Зустріч з інспектором ДАІ «Будь пильним, уважним завжди на дорозі». Тренінг . Конкурс плакатів «Молодь проти насильства». Районна операція «Пташина їдальня». |
День Гідності та Свободи. Загальношкільна лінійка до Дня Гідності та Свободи. Районна операція «Пташина їдальня». |
День пам'яті жертв голодоморів. Лінійка-реквієм «День пам'яті жертв Голодомору 1932 – 1933 рр.». Акція «Свіча пам'яті». Міжнародна акція «16 днів проти насильства». Шкільна акція «Синя стрічка листопада». Проведення анкетування: «Причини насильства в молодіжному середовищі», «Насильство в сім'ї», «Молодь і протиправна поведінка», «Що я знаю про ВІЛ/СНІД». Всесвітній День боротьби зі СНІДом. Тематична виставка малюнків «За світ без насильства». Районна операція «Пташина їдальня». |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
Анкетування «Хочеш мати друга – навчись другом бути». (04.11.) |
Виховна година «Правила, яких потрібно дотримуватись на дорозі». (11.11.) |
Інформаційна година на тему «Безпека понад усе». (20.11.) |
1. Виховна година: «Здоров'я – це найголовніше у житті». (28.11.) 2. Бесіда : «Види насильства та шляхи його подолання». (25.11.) 3. Проведення анкетування: «Причини насильства в молодіжному середовищі», «Насильство в сім'ї», «Молодь і протиправна поведінка», «Що я знаю про ВІЛ/СНІД». (27.11.) |
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
|
1. Виховна година «З чого починається дружба». (15.11.) 2. Зустріч з інспектором ДАІ «Будь пильним, уважним завжди на дорозі». ( 14.11. ) |
Виховна година: «Небесна сотня : Герої не вмирають». (21.11.) |
|
3. Ціннісне ставлення до праці. |
Оформлення класного куточку до Дня української писемності та мови. (07.11.) |
1. Виготовлення стіннівки «Обережно ! Дорога !» 2. Виготовлення плакатів «Молодь проти насильства». (14.11.) |
|
Взяти участь у виставці малюнків «За світ без насильства». (28.11.) |
4. Ціннісне ставлення до природи. |
|
|
Година спілкування. «Цікаві факти з життя тварин». (22.11.) |
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
Перегляд відеоролику «Спілкуйся серцем. Спілкуйся українською». (08.11.) |
|
Бесіда «Моя маленька батьківщина важлива і невід'ємна частина великої України». ( 18.11. ) |
Взяти участь у Лінійці-реквіємі «День пам'яті жертв Голодомору 1932 – 1933 рр.» та акції «Свіча пам'яті». (29.11.) |
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
|
Просвітницька година : «Український рушник – символ праці і краси». (13.11.) |
|
Година спілкування: «Жертви Голодомору». (29.11.) |
Індивідуальна робота з учнями. |
Проведення індивідуальної бесіди з ________ щодо правил поведінки на уроках. |
Контроль за станом підручників (перевірка стану підручників у всіх учнів класу). |
Проведення індивідуальної бесіди з _________ щодо правил поведінки в школі |
Бесіда з учнями, що запізнюються. |
Робота з органами самоврядування. |
Районна операція «Пташина їдальня». |
Районна операція «Пташина їдальня». |
Районна операція «Пташина їдальня». |
Районна операція «Пташина їдальня». Міжнародна акція «16 днів проти насильства». Акція «Свіча пам'яті». Шкільна акція «Синя стрічка листопада». |
Робота з батьками. |
Бесіда : «Друзі вашої дитини». |
Обговорення успішності. |
|
Бесіда з батьками, діти яких запізнюються. |
Додаткові заходи. |
|
|
|
|
Грудень
Місячник військово-патріотичного виховання
|
XІІІ тиждень (02.12. – 06.12.) |
XІVтиждень (09.12. – 13.12.) |
XVтиждень (16.12. – 20.12.) |
XVІ тиждень (23.12. – 27.12.)
|
Тижні, декади |
Тиждень військово-патріотичного виховання. |
Всеукраїнський тиждень права на тему «Права людини». |
Тиждень доброчинності |
|
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
Міжнародна акція «16 днів проти насильства». Міжнародний день інвалідів. Благодійний ярмарок. День збройних сил України. Всесвітній день боротьби зі СНІДом. Тренінгові заняття. Загальношкільна лінійка «Зроби свій вибір на користь здоров'я». Акція «Жити у світі де є ВІЛ». Конкурс листівок-привітань. Районна операція Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
Міжнародна акція «16 днів проти насильства». День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Загальношкільна лінійка - реквієм «Пам'яті жертв Чорнобиля». Районна операція Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
День святого Миколая. Районна операція «Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
Новорічне свято. Районна операція «Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
Виховна година «Що таке ВІЛ – інфекція і СНІД». (02.12.)
|
Презентація «Участь у житті суспільства. Волонтерство». (09.12.) |
|
Інструктаж з правил поведінки під час зимових канікул. (23.12.) |
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
Виховна година , присвячена дню інвалідів «Як живеться сьогодні інвалідам ?» (04.12.) |
|
Виховна година «Гроші в нашому житті». ( 16.12. ) |
Усний журнал «Різдвяний настрій». (26.12.) |
3. Ціннісне ставлення до праці. |
Виготовити листівку-привітання до Дня збройних сил України. (05.12.) |
|
|
Прибирання кабінету (організація та облаштування Новорічного кутка) (25.12.) |
4. Ціннісне ставлення до природи. |
|
Бесіда про необхідність підгодовування птахів у зимовий час. (12.12.) |
|
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
Конкурсна програма «Нумо, хлопці!». (06.12.) |
|
|
Новорічне свято «Новорічні розваги». (27.12.) |
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
1. Взяти участь у благодійному ярмарку. (03.12.) 2. Виховна година , посвячена Дню збройних сил України. (06.12.) 3. Взяти участь у акції «Жити у світі де є ВІЛ». ( 02.12. ) |
Виховна година: «Незабудемо подвиг пожежників Чорнобиля». (13.12.) |
Просвітницька година «Український рушник – символ праці і краси». (20.12.) |
|
Індивідуальна робота з учнями. |
Проведення індивідуальної бесіди з _________ щодо правил поведінки на уроках. |
Бесіда з учнями, що запізнюються. Аналіз ведення учнями щоденників. |
Проведення індивідуальної бесіди з _______ щодо правил поведінки в школі. |
|
Робота з органами самоврядування. |
Міжнародна акція «16 днів проти насильства». Акція «Жити у світі де є ВІЛ». Шкільна акція «Синя стрічка листопада». Районна операція «Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
Районна операція Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
Районна операція Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
Районна операція Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
Робота з батьками. |
Залучення батьків до операції «Пташина їдальня». Засідання батьківського комітету. |
|
Ознайомлення батьків з планом проведення новорічного свята. |
Батьківські збори |
Додаткові заходи. |
|
|
|
|
ІІ семестр
Січень
|
XVІІ тиждень (15.01. – 17.01.) |
XVІІІ тиждень (20.01. - 24.01.) |
XІX тиждень (27.01. -31.01.) |
Тижні, декади |
Тиждень культури спілкування |
Тиждень профорієнтаційного навчання «Всі професії важливі» |
Тиждень «Краса врятує світ» |
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
Радіопередача «Культура спілкування з дорослими та однолітками».
|
День Соборності України. Радіопередача «День Соборності та Свободи України». Діагностичне анкетування з метою визначити схильність до певної сфери діяльності.
|
День пам’яті героїв Крут. Загальношкільна лінійка «Вони були молодими». Міжнародний день пам'яті жертв голокосту. Година пам'яті : «Сказати хочу стільки, а мовчу … Я в пам'яті запалюю свічу». Виставка-реквієм : «Пам'яті жертв Голокосту». Конкурс «Красунчики» (на найкращу шкільну форму класу). |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
Тематична виховна година «Дисципліна – морально-етичне поняття». (16.01.) |
Тематична виховна година «Майстри своєї справи» (24.01.) |
1. Конкурс «Красунчики» (на найкращу шкільну форму класу). (30.01.) 2. Бесіда «Небезпечні предмети-знахідки та дії в разі їх виникнення». (31.01.) |
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
Морально-етична бесіда «Скарбничка людяності». (15.01.) |
|
|
3. Ціннісне ставлення до праці. |
|
1. Гра-конкурс «Ким бути ?» 2. Діагностичне анкетування з метою визначити схильність до певної сфери діяльності. (23.01.) |
|
4. Ціннісне ставлення до природи. |
Година спілкування «Шануймо все, що зветься просто й коротко – Природа». (17.01.) |
|
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
|
Бесіда «Свято Водохреща» (20.01.) |
1. Круглий стіл «Як ти розумієш поняття «краса» ? (28.01.) 2. Виховна година «Пам'ять во спасіння» (27.01.) |
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
|
Урок – диспут «Ти маєш жити – вільна Україно». (22.01.) |
Тематична бесіда «Страшно вмерти, але ще страшніше загинути марно» (29.01.) |
Індивідуальна робота з учнями. |
Бесіда з учнями про бережне ставлення до шкільного майна. |
Проведення індивідуальної бесіди-корекції з _________ про манеру спілкування з однокласниками. |
Проведення анкетування «Я та мої друзі» з ВПО. |
Робота з органами самоврядування. |
Операція «Годівничка» |
Операція «Годівничка» |
Операція «Годівничка» |
Робота з батьками. |
Бесіда з батьками про необхідність підготовки дитячого організму до можливого вірусу грипу. |
Бесіда з матір’ю ______ про успішність та поведінку в школі. |
Бесіда з батьками учнів, схильних до правопорушень. |
Додаткові заходи. |
|
|
|
Лютий
|
XX тиждень (03.02. – 07.02.) |
XXІ тиждень (10.02. -14.02.) |
XXІІ тиждень (17.02. -21.02.) |
XXІІІ тиждень (24.02. – 28.02.) |
Тижні, декади |
Тиждень сприяння здоровому способу життя «Зроби свій вибір на користь здоров’ю». |
Тиждень морально-етичного виховання. |
Тиждень зарубіжної літератури та англійської мови.
|
|
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
Радіопередача «У здоровому тілі – здоровий дух». Конкурс рекламних проектів «Хочу бути здоровим». |
День вшанування учасників бойових дій на території інших держав. Загальношкільна лінійка «Дорогами до Афганістану». Покладання квітів до пам’ятника. Виставка літератури «Герої наших часів» (присвячена людям, які здійснили подвиг у наш час). День безпечного Інтернету. Радіопередача «Сьогодення нашої країни». Конкурс привітальних листівок та Валентинок до Дня св.. Валентина. Вечір відпочинку «День закоханих». |
День Героїв Небесної Сотні. Загальношкільна лінійка-реквієм пам’яті Героїв Небесної сотні. Виставка літератури «Герої наших часів». Радіопередача «Герої не вмирають». |
|
1. Ціннісне ставлення до себе. |
Бесіда «Профілактика шлунково-кишкових інфекцій». (03.02.) |
Виховна година «Загальнолюдське і національне в моралі». (10.02.) |
Бесіда про користування електроприладами. (17.02.) |
Година спілкування «Я і оточуючі». (24.02.) |
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
|
Година спілкування «Чи дбаєш ти про свою безпеку в Інтернеті». (12.02.) |
|
|
3. Ціннісне ставлення до праці. |
Конкурс рекламних проектів «Хочу бути здоровим». (07.02.) |
Конкурс привітальних листівок та Валентинок до Дня св.. Валентина. (13.02.) |
Година спілкування «У колективі чужої роботи немає». (21.02.) |
|
4. Ціннісне ставлення до природи. |
Пішохідна прогулянка «Здоров’я дітей – здоров’я нації». (06.02.) |
|
|
Перегляд фільму «Мальовнича моя Україна». (26.02.) |
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
|
1. Виставка літератури «Герої наших часів» (присвячена людям, які здійснили подвиг у наш мирний час). 2. Вечір відпочинку «День закоханих». (14.02.) |
Гра – експрес «Що ти знаєш про Україну ?» (19.02.) |
Заочна подорож «Україна від козацьких часів і до сьогодення». (28.02.) |
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
|
Година спілкування «Земляки, якими ми пишаємось». (14.02.) |
Виховна година «Україна починається з тебе». (20.02.) |
|
Індивідуальна робота з учнями. |
Проведення індивідуальної бесіди з _______ щодо правил поведінки на уроках. |
Проведення індивідуальної бесіди з ВПО щодо подальших планів на майбутнє. |
Проведення індивідуальної бесіди з ______ щодо успішності у навчанні. |
Бесіда з учнями про виконання доручень та відповідальність за власні дії. |
Робота з органами самоврядування. |
Операція «Годівничка» |
Операція «Годівничка». Операція «Обеліск» |
Операція «Годівничка» |
Операція «Годівничка» |
Робота з батьками. |
Бесіда з батьками «Як допомогти дитині вчитися». |
Бесіда «Індивідуальні здібності та особливості дітей». |
Бесіда з батьками, діти яких запізнюються. |
Інформування батьків про навчальну успішність та поведінку учнів. |
Додаткові заходи. |
|
|
|
|
Березень
|
XXІV тиждень (02.03. – 06.03.) |
X XVтиждень (10.03. -13.03.) |
XXVІ тиждень (16.03. -20.03.) |
Тижні, декади |
|
Тиждень дитячої та юнацької книги. |
Тиждень родинного виховання. |
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
Шевченківські дні. Конкурс декламаторів поезії Т.Г.Шевченка. Загальношкільна газета «Шевченко – геніальний український поет, художник, мислитель». Виставка у бібліотеці творів Т.Г.Шевченка. |
Рейд учкому «Живи книго». |
Міжнародний день боротьби за ліквідацію расової дискримінації. Конкурс малюнків «Традиції моєї родини». |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
Бесіда «Правила переходу вулиці після висадки з транспорту». (02.03.) |
Бесіда «Чи поможуть вітаміни всім нам вчитися відмінно». (10.03.) |
1. Усний журнал «Сучасна людина – толерантна людина». 2. Інструктаж з правил поведінки під час перебування учнів на весняних канікулах. (16.03.) |
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
Година спілкування «Для мами завжди ласкаві слова». (05.03.) |
|
Усний журнал «Я руки матері цілую …». (19.03.) |
3. Ціннісне ставлення до праці. |
Виготовлення газети «Шевченко – геніальний український поет, художник, мислитель». (05.03.) |
Рейд учкому «Живи книго». (13.03.) |
Конкурс малюнків «Традиції моєї родини». (18.03.) |
4. Ціннісне ставлення до природи. |
|
Екологічна подорож «Ми і світ природи». (12.03.) |
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
1. Конкурс декламаторів поезії Т.Г.Шевченка. 2. Виставка у бібліотеці творів Т.Г.Шевченка. (06.03.) |
Бібліотечний урок «Книга дякує. Книга скаржиться». (13.03.) |
|
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
Тематична година спілкування «Нам не забути Шевченка» (04.03.) |
|
Флешмоб «У дружби немає кордонів». (20.03.) |
Індивідуальна робота з учнями. |
Проведення індивідуальної бесіди з _______ щодо правил поведінки в школі. |
Бесіда з учнями про стан збереження підручників, про відвідування шкільної бібліотеки. |
Проведення моніторингу з ВПО щодо проблем, з якими він зіткнувся під час навчання. |
Робота з органами самоврядування. |
Операція «Годівничка». Акція «Захистимо первоцвіти». |
Операція «Годівничка». Акція «Захистимо первоцвіти». |
Операція «Годівничка». Акція «Захистимо первоцвіти». |
Робота з батьками. |
Обговорення успішності. |
Інформування батьків про виховні заходи під час весняних канікул. |
Батьківські збори |
Додаткові заходи. |
|
|
|
Квітень
Місячник природоохоронної роботи
|
XXVІІ тиждень (30.03. – 03.04.) |
XXVІІІ тиждень (06.04. -10.04.) |
XІX тиждень (13.04. -17.04.) |
XXX тиждень (21.04. – 24.04.) |
XXXІ тиждень (27.04. – 30.04.) |
Тижні, декади |
Тиждень біології, географії |
|
|
Тиждень хімії та природознавства |
Тиждень знань безпеки життєдіяльності присвячений Всесвітньому дню охорони праці. |
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
|
Всесвітній День здоров’я . Спортивні естафети на уроках фізкультури. Виставка літератури щодо здорового способу життя. |
|
|
Загальношкільна лінійка-реквієм «Пам’яті жертв Чорнобиля». Радіопередача «Безпека - понад усе». |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
Практикум-ділова гра «Добро у моєму серці». (01.04.) |
1. Спортивні естафети на уроках фізкультури «Як дитина забавляється, так їй здоров'я посміхається». 2. Акція «Я та моє здоров’я». (07.04.) |
Азбука моральних заповідей «Сила людської волі – безмежна». (13.04.) |
Репортаж «У дорожніх правил канікул немає». (23.04.) |
Тематична бесіда «Професія - пожежник». (27.04.) |
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
Круглий стіл «Секрети дружби» (30.03.) |
Виховна година «Здоров'я - скарб». (07.04.) |
|
|
|
3. Ціннісне ставлення до праці. |
|
|
|
|
|
4. Ціннісне ставлення до природи. |
Бесіда «Я маленька частиночка природи». (02.04.) |
|
|
Вікторина «Квіти – посмішка природи». (24.04.) |
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
|
Виставка літератури щодо здорового способу життя. (09.04.) |
Перегляд англомовної версії фільму казки «Аліса в Задзеркаллі». (15.04.) |
|
|
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
|
Тематична година спілкування «Брати наші менші». (08.04.) |
Філософський стіл «Цінуймо хліб». (17.04.) |
Міні-тест «Скільки мов ти знаєш …». (24.04.) |
Просвітницька година «Український рушник – символ праці і краси». (29.04.) |
Індивідуальна робота з учнями. |
Індивідуальні бесіди з учнями про дисципліну та зовнішній вигляд. |
Проведення індивідуальної бесіди з ____ щодо правил поведінки на уроках. |
Проведення тестування з ВПО для визначення етичних якостей. |
|
Проведення індивідуальної бесіди з _____ щодо правил поведінки в школі. |
Робота з органами самоврядування. |
Операція «Посади квітку». Акція «Захистимо первоцвіти». |
Операція «Посади квітку». Акція «Захистимо первоцвіти». Акція «Я та моє здоров’я». |
Операція «Посади квітку». Акція «Захистимо первоцвіти». |
|
Операція «Посади квітку» . Акція «Захистимо первоцвіти». |
Робота з батьками. |
Залучення батьків до операції «Посади квітку» та акції «Захистимо первоцвіти». |
Бесіда з батьками про виконання домашніх завдань. |
|
|
День відкритих дверей «Спілкуймося з нашими вчителями». |
Додаткові заходи. |
|
|
|
|
|
Травень
|
XXXІІ тиждень (04.05. -08.05.) |
XXXІІІ тиждень (12.05. -15.05.) |
XXXІV тиждень (18.05. – 22.05.) |
XXXV тиждень (25.05. – 29.05.) |
Тижні, декади |
Тиждень Пам’яті «Навічно в пам’яті народній». |
|
Тиждень підведення підсумків. |
Тиждень правових знань присвячений Міжнародному дню захисту дітей. |
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
День пам’яті та примирення та День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. Зустріч з ветеранами. Операція «Доброго ранку ветеран». Виставка квіткових композицій, присвячених Дню перемоги. Операція «Обеліск». |
День Матері та Міжнародний день сім’ї . Виставка родинних дерев «Моє коріння». |
Звіт загонів ДКО «Молода січ». |
Свято Останнього дзвоника. Загальношкільна лінійка «Моя повноцінна сім'я». Тематична виставка «Знай та поважай сімейне право України». |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
Бесіда «Сколіоз – хвороба набута». (04.05.) |
|
Виховна година «Здорові звички – здоровий спосіб життя». (18.05.) |
1. Бесіда «Права, обов’язки , правила. Як вони співіснують ?» 2. Інструктаж з техніки безпеки під час літнього відпочинку. (25.05.) |
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
|
Година спілкування «Матуся – основа родини». (15.05.) |
Рольова гра «Не робіть моїх помилок». (22.05.) |
Класна година «Я теща/тесть». (27.05.) |
3. Ціннісне ставлення до праці. |
|
Виготовлення родинних дерев «Моє коріння». (13.05.) |
|
Трудовий десант по прибиранню класної кімнати. (28.05.) |
4. Ціннісне ставлення до природи. |
|
Інформацій на хвилина спілкування «Вмійте природу любити». (12.05.) |
Екологічний турнір «Природа – наш дім, бережімо його !» (20.05.) |
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
Виставка квіткових композицій, присвячених Дню перемоги. (08.05.) |
|
1. Виставка родинних дерев «Моє коріння». (14.05.) 2. Розважально-пізнавальний турнір «Козацький КВК». (21.05.) |
1. Тематична виставка «Знай та поважай сімейне право України». (28.05.) 2. Свято Останнього дзвоника. (29.05.) |
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
1. Бесіда «Особливості відповідальності неповнолітніх». (09.01.) 2. Тематична виховна година «Уклін жінці-воїну». (07.05.) |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями. |
Проведення індивідуаль ної бесіди з _______ щодо правил поведінки на уроках. |
Контроль за дотриманням правил поведінки в школі. |
Визначення успішності адаптації ВПО до навчального закладу. |
Аналіз відвідування учнями школи та ведення щоденників. |
Робота з органами самоврядування. |
Операція «Доброго ранку ветеран». Операція «Обеліск». |
|
|
|
Робота з батьками. |
Консультації для батьків, які переживають труднощі у вихованні дітей. |
Анкета для батьків «Дитина в сім'ї». |
Інформування батьків про успішність та поведінку учнів. |
1. Підсумки роботи батьківського комітету. 2. Бесіда з батьками про уважне ставлення до організації дозвілля учнів влітку. |
Додаткові заходи. |
|
|
|
|