Затверджено на методичному
об’єднанні класних керівників
Заступник директора з навчально-виховної роботи
______________________________
«___» вересня 201__ року
ПЛАН
учнів 10 класу
(назва навчального закладу)
складений відповідно до програми
з виховної роботи на ________ н. р.
Класний керівник _________________
Місяць
Місячник |
Тижні |
Дати |
І. Організація учнівського колективу |
ІІ. Основні орієнтири |
||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення особистості до природи і праці |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
||||
«ЛІТО, ДО ПОБАЧЕННЯ! ЗДРАСТУЙ, РІДНА ШКОЛО!» «УВАГА, ДІТИ НА ДОРОЗІ» |
Безпеки дорожнього руху, олімпійський |
01.09 – 07.09 |
Класні збори: 1. Розподіл доручень. 2 Бесіда про організацію харчування у шкільній їдальні та чергування в класі та школі. 3.Анкета "Про тебе". 4. Вибір фізоргів класу. 5. Організаційні питання. (05.09) Підготовка до гри «Сокіл» (Джура») (прот. тижня) |
День знань. Свято першого дзвоника. Перший урок: «Прагнемо миру» |
|
|
Олімпійський, шкільного підручника |
10.09 – 14.09 |
Організація учнів до проведення акції «П’ять картоплин» (прот. тижня)
|
Презентація нових підручників «Мудра книжка скаже вам багато» (12.09) |
Акція «П’ять картоплин» (прот. тижня) ГС «Книга чи інтернет» (12.09) |
Благодійна акція «П’ять картоплин» (прот. тижня) |
|
Біології та екології |
17.09 –21.09 |
Підготовка до гри «Сокіл» (Джура»)
|
|
ГС «Заглянь у природу» (19.09)
|
|
|
24.09 – 28.09 |
Організація учнів класу до участі у Вечорі-КВК «Пізнай самого себе» » (8-11 кл), виставці-конкурсі біологічних газет «У світі цікавої біології» (8-11 кл.) |
ГС «Чи знаєте ви лікарські рослини» (26.09) |
Вечір-КВК «Пізнай самого себе» » (8-11 кл)
Виставка-конкурс біологічних газет «У світі цікавої біології» (8-11 кл.)
|
Розповідь «Як вести розмову» (27.09) |
Вересень
виховної роботи |
ІІІ. Бесіди з безпеки життєдіяльності |
ІV. Індивідуальна робота з учнями |
V. Робота з батьками |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
|
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
|||
Бесіда про обов’язкове дотримання вимог школи. Шкільна форма. (06.09) Бесіда «Грамоти вчиться – завжди знадобиться» (до міжнар. Дня грамотності. (07.09)
|
День фізичної культури і спорту (7.09)
|
Вступний інструктаж з БЖД (03.09)
Єдиний день безпеки дорожнього руху (03.09)
|
Розсаджування дітей за партами відповідно до їх зору, зросту та стану здоров’я. (03.09)
|
Батьківські збори: 1.Вибори членів батьківського комітету 2.Анкетування батьків. 3.Організаційні питання (01.09) |
|
|
Відеоурок «Як визначити чи є отруйний гриб у вашій корзині» (14. 09) |
Індивідуальні бесіди «Ціна твого підручника», з тими, хто недобросовісно ставиться до збереження книг. (10.09) |
|
Перегляд фільму «Брати Люмє’ри. Створення першого кіно» до дня укр. кіно. (20.09) |
Дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл» («Джура» ) (2-11 кл.)
|
Бесіда «Що ми знаємо про ГМО?» (17.09) |
Індивідуальна бесіда з Оніщишиною К. про відвідування школи. (18.09) |
|
|
Першість школи з міні-футболу (юнаки 9-11 кл.)
|
Місячник «Увага! Діти на дорозі» (20.08-20.09) Бесіда «Як переходити дорогу у великому місті» (24.09) |
|
Батьк. університет 1.Бесіда «Роль сім’ї у формуванні здорового способу життя» (Кузьмиська В. В.) 2.Лекція «Права підлітків та попередження насильства» (Бритавська В. В.) (24.09) |
Місяць
Місячник |
Тижні |
Дати |
І. Організація учнівського колективу |
ІІ. Основні орієнтири |
||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення особистості до природи і праці |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
||||
ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ МІСЯЧНИК ШКІЛЬНИХ БІБЛІОТЕК «КНИГА І ЧИТАННЯ – ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК У ВИХОВАННІ ДУХОВНИХ ЦІННОСТЕЙ УЧНІВ» |
Музичного мистецтва, хореографії |
01.10 – 05.10 |
Організація учнів класу до Дня самоврядування, святкової лінійки до Дня учителя «Моєму вчителю присвячується…», відеопривітання «Учитель – це покликання» |
|
|
Круглий стіл «Секрети дружби» (02.10) |
Козацької слави |
08.10 – 12.10 |
|
Заходи до Дня захисника України, Дня українського козацтва (14 жовтня) ГС «Ми козацького роду нащадки» (10.10) |
|
Бесіда «Для чого людині скромність» (08.10) |
|
Хімії |
16.10 – 19.10 |
Організація учнів класу до участі у Вечорі «Екологічні проблеми сучасності і шляхи їх вирішення» (8-11 кл), Загальношкільному туристичному зльоті «Люби і знай свій рідний край» (1-11 кл.), Осінньому ярмарку (1–11 кл) |
Брейн -ринг «Мої права та обов’язки» (19.10) |
Вечір «Екологічні проблеми сучасності і шляхи їх вирішення» (8-11 кл) Осінній ярмарок (1–11 кл.), Загальношкільний туристичний зліт «Люби і знай свій рідний край» (1-11 кл.) |
|
|
Патріотичного виховання |
22.10 – 31.10 |
|
Урок мужності «Віртуальна екскурсія в 1945 р.» (24.10) |
Санітарна година. Генеральне прибирання класу та шкільної території. (26.10) |
|
Жовтень
виховної роботи |
ІІІ. Бесіди з безпеки життєдіяльності |
ІV. Індивідуальна робота з учнями |
V. Робота з батьками |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
|
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
|||
Теоретичне заняття «Хореографія - вид сценічного мистецтва» (8-11 кл.) ГС «Музика в нашому житті» (03.10) День самоврядування Святкова лінійка до Дня учителя «Моєму вчителю присвячується…» (1-11 кл.) |
|
Лекція з елементами бесіди «Що таке ВІЛ» (04.10) |
Бесіда про чергування в класі (05. 10)
|
Індивідуальна бесіда "Навчання в школі і перспективи на майбутнє". Надання рекомендацій. (01.10) |
Тренінг «Світ твоїх захоплень» (09.10) |
|
Бесіда «Бережи здоров’я змолоду !» (11.10) Майстер-клас «Як правильно вибирати та використовувати піротехнічні вироби.» (12.10) |
Тренінг "Побажай другові добра" (08. 10) |
|
Бесіда «Коли буває соромно» (16.10)
|
ГС «Про що мені говорить зміст харчових етикеток» (18.10) |
Поради лікаря «Бережи зір, умій контролювати час перебування біля телевізора та комп’ютера» (17.10) Цільовий інструктаж з БЖД (20.10) |
|
Батьківський діалог «Про відвідування школи учнями!» (протягом тижня)
|
|
Першість школи з малого футболу (дівчата 9-11 кл.)
|
Первинний інструктаж з БЖД (26.10) |
|
|
Місяць
Місячник |
Тижні |
Дати |
І. Організація учнівського колективу |
ІІ. Основні орієнтири |
||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення особистості до природи і праці |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
||||
«РІДНА МОВА – ПІСНЯ СОЛОВ’ЇНА» |
Української писемності та мови |
01.11 – 09.11 |
Організація учнів класу до Всеукраїнського радіо-диктанту (09.11, 9-11кл.), Радіолінійки «Лунай, прекрасна наша мово» (1–11 кл.) Вечора-конкурсу «У ріднім слові – цілий світ» (8-11 кл.) |
Всеукраїнський радіо-диктант (09.11, 9-11кл.) Радіолінійка «Лунай, прекрасна наша мово» (1–11 кл.) Вечір-конкурс «У ріднім слові – цілий світ» (8-11 кл.)
|
|
Гра «Вчимося слухати один одного» (12.11)
|
Географії |
12.11 – 16.11 |
Організація учнів класу до Вечора-гри «Щасливий випадок» (8-11кл.)
|
Вечір-гра «Щасливий випадок» (8-11кл.)
|
Бесіда "Професія нашого часу" (12.11)
|
|
|
Трудового навчання |
19.11 – 23.11 |
Організація учнів класу до Вечора-квесту «Обрядові традиції України» (8 -11кл.)
Виставки творчих проектів «Рукам робота – душі спокій» (8 -11кл.) |
ГС «Праця – джерело життя і головна його прикраса» (21.11) |
Вечір-квест «Обрядові традиції України» (8 -11кл.) Виставка творчих проектів «Рукам робота – душі спокій» (8 -11кл.) |
|
|
Знань з безпеки життєдіяльності |
26.11 - 30.11 |
|
День памяті жертв голодомору та політичних репресій. Бесіда «Україна пам’ятає Голодомор 1932-1933 років». (29.11) |
|
Круглий стіл «Чи розуміють мене мої батьки» (27.11) |
Листопад
виховної роботи |
ІІІ. Бесіди з безпеки життєдіяльності |
ІV. Індивідуальна робота з учнями |
V. Робота з батьками |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
|
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
|||
ГС "Чи знаю я рідну мову" (03.11)
|
Бесіда «Що означає слово «толерантність»? (до Міжнар. Дня толерантності). (09.11) Першість школи з баскетболу (дівчата 8-11 кл.,юнаки 9-11 кл.)
|
ВІКТОРИНА «ПРАВИЛА ПОВЕДІНКИ НА ВОДІ» (01.11) |
Індивідуальна робота зі старостою про поведінку учнів на уроках. (02.11) |
|
ГС «Географічні вітрила» (14.11) |
Анкетування «Я – людина, але яка?» (13.11) |
Бесіда «Домедична допомога постраждалим при пожежі» (15.11)
|
|
Участь батьків у консультпу- нкті: «Запитуєте – відповідаємо» (прот. тижня) |
|
Першість школи з шахів (8-11, 5-7 кл.)
|
Бесіда «Безпека руху велосипедиста» (22.11) |
Бесіда з учнями «Як зробити нашу класну кімнату кращою?». (23.11) |
|
Бесіда «Коли буває соромно» (26.12) |
Першість школи з шашок (8-11, 5-7 кл.)
|
Цикл бесід з БЖД «Основні правила поведінки…» (13 бесід протягом тижня, додаток до плану №1) (1-11 кл.) ГС «Вибухонебезпечні предмети та дії при їх виявленні» (28.11) |
Бесіда з хлопцями «Нецензурні слова змінюють долю» (30.11) |
|
Місяць
Місячник |
Тижні |
Дати |
І. Організація учнівського колективу |
ІІ. Основні орієнтири |
||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення особистості до природи і праці |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
||||
«КОЗАЦЬКОМУ РОДУ НЕМА ПЕРЕВОДУ» |
Захисника Вітчизни |
03.12 – 07.12 |
Організація учнів класу до вечора-конкурсу «Нумо, молоді козаки!» (9-11 кл.) |
Година спілкування до дня Збройних сил України (1–11 кл.) "На захист рідної землі". (05.12) Вечір-конкурс «Нумо, молоді козаки!» (9-11 кл.) |
Рейд активу класу з перевірки стану збереження підручників. (03.12)
|
|
Правознавства |
10.12 – 14.12 |
Організація учнів класу до участі у вечорі-зустрічі з працівниками юстиції «Моя професія – юрист» (9-11 кл.) |
Вечір-зустріч з працівниками юстиції «Моя професія – юрист» (9-11 кл.) ГС"Без правової культури немає правової держави" (12.12) |
Виготовлення подарунків, листівок та новорічних сніжинок. (протягом тижня) |
Тест – перевірка по змістовій лінії «Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей» (13.12)
|
|
Фізичної культури і спорту |
17.12 – 21.12 |
Класні збори:
2. Звіт старости про роботу активу класу в І семестрі. (18.12) |
ГС «Олімпійські чемпіони – гордість світу» (19.12) |
|
Бесіда «Святитель Миколай у віруваннях українців» (19.12)
|
|
24.12 – 30.12 |
Організація учнів класу до участі у новорічному бал-маскараді |
|
Санітарний день, приби- рання класної кімнати. (29.12)
|
|
Грудень
виховної роботи |
ІІІ. Бесіди з безпеки життєдіяльності |
ІV. Індивідуальна робота з учнями |
V. Робота з батьками |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
|||
Колективне ігрове спілкування «Культура поведінки: ідемо до театру» |
|
Бесіда «Продукти харчування наші друзі і вороги» (06.12) |
Бесіда «Як ви проводите вільний час?» (07.12) |
|
|
Круглий стіл «Суд над Інтернетом. Internet: глобальне добро або зло?» (12.12)
|
Засідання активу класу з питань підготовки до Новорічнних свят (10.12)
|
Бесіда «Секрети дружби» (11.12) |
Батьківські збори 1. Результатив ність навчання учнів за перше півріччя. 2.Вирішення організаційних питань. (14.12). |
Інформаційна хвилинка "Світ за тиждень". (21.12) |
|
Бесіда «Правила поводження з піротехнічними та вибухонебезпечними предметами» (17.12) |
Бесіда «Культура користування мобільним зв’язком» (20.12)
|
Робота батьківського комітету з підготовки подарунків дітям. (21.12) |
Новорічний бал-маскарад (8-11 кл.)
|
|
Цільовий інструктаж "Поведінка на канікулах" (28.12)
|
|
|
Місяць
Місячник |
Тижні |
Дати |
І. Організація учнівського колективу |
ІІ. Основні орієнтири |
||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення особистості до природи і праці |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
||||
«ДЖЕРЕЛА НАРОДНОЇ МУДРОСТІ» |
Дні українського фольклору |
02.01 – 11.01 |
|
|
|
|
14.01 – 18.01 |
|
Бесіда "Перлини народної мудрості" (14.01) |
|
Круглий стіл «КОНФЛІКТ — краще уникнути» (16.01)
|
||
21.01 – 25.01 |
|
Бесіда «Інформування про наслідки правопорушень та відповідальність за їх вчинення» (21.01) |
|
|
||
28.01 – 01.02 |
Робота з активом класу. Бесіда про виконання своїх доручень. (28.01) |
|
Бесіда з учнями про утримання кабінету в належному санітарному стані. (29.01)
|
Бесіда «День варення, або як приймати гостей та ходити в гості." (30.01) |
Січень
виховної роботи |
ІІІ. Бесіди з безпеки життєдіяльності |
ІV. Індивідуальна робота з учнями |
V. Робота з батьками |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
|||
Класна година “Зимові свята в Україні. Традиції святкування” (03.01)
|
"Як подобатись іншим людям?" - практичне заняття. (11.01)
|
Інструктаж "Поведінка на льоду" (10.01) |
Тренінг «Що означає бути підлітком?» (10.01) |
|
ГС «Традиційні українські свята». (16.01) |
|
"Життя без шкідливих звичок" - диспут з дітьми про куріння та неприпустимість вживання алкогольних напоїв.(17.01) |
|
|
ГС Конкурс "П’ять хвилин з мистецтвом" - малюємо поезію. (23.01) |
Бесіда «Здоров’я і краса». (22.01) |
Бесіда "Як вберегтися від застуди? Теплий одяг" (25.01)
|
Робота з активом класу. (24.01)
|
Анкетування "Як ви заохочуєте і караєте своїх дітей» (25.01) |
ГС "Вікторина для знавців українських страв і українського одягу " (30.01) |
Година психолога «Я і моє здоров'я» (31.01)
|
Бесіда «Життя – найвища цінність». (01.02) |
Анкетування "Як заохочують і карають тебе батьки?" (01.02 ) |
|
Місяць
Місячник |
Тижні |
Дати |
І. Організація учнівського колективу |
ІІ. Основні орієнтири |
||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення особистості до природи і праці |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
||||
«УЧІТЕСЬ, ЧИТАЙТЕ І ЧУЖОМУ НАУЧАЙТЕСЬ, Й СВОГО НЕ ЦУРАЙТЕСЬ» |
Історії |
04.02 – 08.02 |
Організація учнів класу до радіолінійки «Людської пам’яті свічу яскраво запалім» (1-11 кл.)
|
Радіолінійка «Людської пам’яті свічу яскраво запалім» (1-11 кл.)
|
Бесіда"Цей цікавий світ бізнесу" (08.02)
|
ГС "Історичні перегони" (06.02) |
Зарубіжної літератури |
11.02 – 15.02 |
Організація учнів класу до участі в шоу-програмі «Наші зможуть» (8-11 кл.) Класні учнівські збори 1. Активні форми відпочинку у вашій родині. 2.Організаційні питання (14.02) |
Шоу-програма «Наші зможуть» (8-11 кл.) |
Рейд активу класу з перевірки стану збереження підручників. (11.02)
|
ГС «Що таке кохання » (13.02) |
|
Англійської мови |
18.02 –22.02 |
Організація учнів класу до участі в конкурсі на кращий лепбук з англійської мови (2-11 кл.), вечора «Давай помандруємо Великобританією» (8-11 кл.) |
Конкурс на кращий лепбук з англійської мови (2-11 кл.) Вечір «Давай помандруємо Великобританією» (8-11 кл.) |
|
Бесіда "Доброта - ознака сили, а не слабкості" (20.02) |
|
Мистецтво- знавства |
25.02 – 01.03 |
|
Мандрівка по ярмарку професій на тему "Скільки у світі професій" (25.02)
|
|
|
Лютий
виховної роботи |
ІІІ. Бесіди з безпеки життєдіяльності |
ІV. Індивідуальна робота з учнями |
V. Робота з батьками |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
|
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
|||
Підготовка до фестивалів «Зіркова мрія», «Проліски надії» (1-11) Бесіда "Культура телефонної розмови" (07.02) |
Першість школи з волейболу ( юнаки 9-11 кл.) |
Бесіда "Як вберегтися від застуди та грипу? Чим вони небезпечні?" (07.02)
|
|
Як запобігти помилок у сімейному вихованні?" - педагогічна допомога батькам. (08.02) |
Лекція з елементами бесіди «Література – скарб держави» (15.02)
|
|
|
Контроль за поведінкою на перервах. (протягом тижня)
|
|
ГС «Навіщо вивчати англ. мову» (20.02)
|
Першість школи з волейболу ( дівчата 9-11 кл.) |
Бесіда «Самозахист від ДТП» (21.02) |
|
|
ГС "Багатогран- ність таланту М. Приймаченко" (27.02) |
Турнір знавців на тему "Країна мистецтв». (01.03) |
Бесіда «що робити, коли людина тоне, провалившись під лід» (28.02)
|
|
Бесіда за круглим столом «Ми і наші діти». (29.02)
|
Місяць
Місячник |
Тижні |
Дати |
І. Організація учнівського колективу |
ІІ. Основні орієнтири |
|||||||||||||||||||||||||||||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення особистості до природи і праці |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
|||||||||||||||||||||||||||||||
«ЯК НЕ ЛЮБИТЬ ТОЙ РІДНИЙ КРАЙ» |
Шевченківський
|
04.03 – 07.03 |
Організація учнів класу до участі в Лінійці-флешмобі «Згадаймо про Шев-ченка разом» (1-11 кл.), записі відеоролика «Ми читаємо Шевчен-ка (10-11 кл.) Книжковому вернісажі «Шевченко не поет, а голос душі українсь-кого народу» (1-11 кл.), Музичних перервах «За мотивами поезій Шевченка» (1-11 кл.) |
Лінійка-флешмоб «Згадаймо про Шев-ченка разом» (1-11 кл.) Запис відеоролика «Ми читаємо Шевченка (10-11 кл.) Книжковий вернісаж «Шевченко не поет, а голос душі українсь-кого народу» (1-11 кл.) Музичні перерви «За мотивами поезій Шевченка» (1-11 кл.) |
|
Родинне свято «Родина – душі берегиня» (07.03) |
|||||||||||||||||||||||||||
Математики |
11.03 – 15.03 |
Організація учнів класу до участі у Вечорі «Математика на службі людини» (8-11 кл.) |
Вечір «Математика на службі людини» ( 8-11 кл.) ГС «Математичний БУМ» (13.03) |
|
Бесіда «Твори добро, бо ти людина» (13.03)
|
||||||||||||||||||||||||||||
Інформатики |
18.03 – 22.03 |
Організація учнів класу до участі в Засіданні клубу веселих та кмітливих (10-11 кл.)
|
|
Санітарна класна година. Генеральне прибирання класу. (22.03) |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Дитячого читання |
25.03 – 29.03 |
Організація учнів класу до участі в Урочистому відкритті тижня «Книги – кораблі думок» (1–11 кл.) |
Урочисте відкриття тижня «Книги – кораблі думок» (1–11 кл.)
|
|
|
Березень
виховної роботи |
ІІІ. Бесіди з безпеки життєдіяльності |
ІV. Індивідуальна робота з учнями |
V. Робота з батьками |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
|
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
|||
"Тарас Шевченко… Геній, мислитель, пророк"(06.03) |
|
Бесіда «Небезпечні місця у навчальному закладі. Як вберегти себе від травм.»
(04.03) |
|
|
|
Круглий стіл «Я – особистість» (11.03) |
|
|
|
|
Засідання клубу веселих та кмітливих (10-11 кл.)
ГС «Інформатичний калейдоскоп» (20.03)
|
Цільовий інструктаж "Поведінка на канікулах" (22.03)
|
Робота з тими хто запізнюється та виявлення причин відсутності учнів. (протягом тижня) |
|
Бесіда «Що для вас найцінніше в житті» (25.03)
|
|
|
|
|
Місяць
Місячник |
Тижні |
Дати |
І. Організація учнівського колективу |
ІІ. Основні орієнтири |
||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення особистості до природи і праці |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
||||
«ОЙ ВЕСНА, ВЕСНА, ДНЕМ КРАСНА!» |
Етикету |
01.04 – 05.04 |
Організація учнів класу до участі в Абетці етикету: 1. Правила етикету за святковим столом. 2. Діловий етикет на офіційних заходах. 3. Сімейний етикет – шлях до щастя родини. (1–11 кл.) Година етикету «Ніжне «будь ласка» - вдячне «спасибі» (1–11 кл.) |
|
|
Практичне заняття «Гість — радість у домі» (06.04)
|
Фізики та астрономії |
08.04 – 12.04 |
Організація учнів класу до участі у вечорі «Фізика на службі людини» (9-11 кл.)
|
Брейн-ринг «Вміння знаходити себе в суспільстві» (12.04) |
Вечір «Фізика на службі людини» (9-11 кл.) |
|
|
Основ здоров’я |
15.04 – 22.04 |
Організація учнів класу до участі у вечорі відпочинку «Здорово бути здоровим» (8-11 кл.) |
|
Бесіда "Професії наших батьків" (19.04) |
|
|
Знань з безпеки життєдіяльності |
22.04 – 24.04 |
Класні учнівські збори: 1. Навчальна діяльність старшого школяра й керівництво нею в родині. Лекція 2. Організація літньої праці й відпочинку дітей у родині. (27.04)
|
Бесіда "Підлітки мають знати свої права " (22.04) |
|
Класна година «Двадцять шосте квітня – день скорботи…» (26.04)
|
Квітень
виховної роботи |
ІІІ. Бесіди з безпеки життєдіяльності |
ІV. Індивідуальна робота з учнями |
V. Робота з батьками |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
|||
Урок чемності: Еталон поведінки мого однолітка (03. 04) Абетка етикету: 1. Правила етикету за святковим столом. 2. Діловий етикет на офіційних заходах. 3. Сімейний етикет – шлях до щастя родини. (1–11 кл.) Година етикету «Ніжне «будь ласка» - вдячне «спасибі» (1–11 кл.) |
ГС «Етична грамота» (03.04) (05.04)
|
Розповідь медсестри «Здоров’я – головний життєвий скарб» (03.04)
|
|
|
ГС «Цікава фізика» (10.04)
|
Першість школи з легкої атлетики (8-9,10-11) |
|
|
Заочне анкетування "Як я виховую свою дитину?" (11.04)
|
|
Вечір відпочинку «Здорово бути здоровим» (8-11 кл.) ГС "Бажаю вам здоров’я" (17.01) |
Бесіда «Як себе поводити в лісі» (18.04) |
Контроль за поведінкою учнів на перервах. (протягом тижня)
|
|
Бесіда «Будь толерантним» (24.04)
|
ГС «Правила пожежної безпеки у вашому домі» (24.04) |
«Сигнали Цивільної оборони.Як покидати школу за цими сигналами» практичне заняття до Дня цивільного захисту (25.04) «Основні правила поведінки…» (13 бесід прот. тижня, додаток до плану №1) (1-11 кл.) |
|
|
Місяць
Місячник |
Тижні |
Дати |
І. Організація учнівського колективу |
ІІ. Основні орієнтири |
||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення особистості до природи і праці |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
||||
«ДОБРОТА – НАЙБІЛЬШИЙ СКАРБ» |
Доброти і милосердя |
30.04 – 03.05 |
Організація учнів класу до участі в Акції «Милосердя». Упорядкування Меморіалу Слави, обеліску «Крило», пам’ятника загиблих воїнів (5–11 кл.) |
|
Акція «Милосердя» Упорядкування Меморіалу Слави, обеліску «Крило», пам’ятника загиблих воїнів (5–11 кл.) |
Бесіда «Милосердя в нашому житті» (04.05) |
Пам’яті |
06.05 – 10.05 |
Організація учнів класу до участі в акції «Ветеран живе поруч», «Допоможи тим, хто цього потребує» (1–11 кл.), лінійки Слави (2 – 11 кл.) |
Акції «Ветеран живе поруч», «Допоможи тим, хто цього потребує» (1–11 кл.) Лінійка Слави (2 – 11 кл.) |
|
Виховний захід на тему "На колінах стою перед вами, сповідаю жалобу сумну" (08.05) |
|
Мужності |
13.05 – 17.05 |
|
Цикл уроків мужності (1–11 кл.) Урок мужності «Обов’язок. ВідповідальністьСовість» (15.05) |
Рейд активу класу з перевірки стану збереження підручників. (13.05)
|
Бесіда "Умій бути вдячним" (14.05) |
|
Рідна школо, прощавай! |
20.05 – 24.05 |
Організація учнів класу до участі в святі останнього дзвоника (1–11 кл.)
|
Свято останнього дзвоника (1–11 кл.)
|
|
|
Травень
виховної роботи |
ІІІ. Бесіди з безпеки життєдіяльності |
ІV. Індивідуальна робота з учнями |
V. Робота з батьками |
|
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва
|
Ціннісне ставлення особистості до себе
|
|||
|
|
Бесіда «Чим небезпечні кліщі» (03.05) |
|
Батьківські збори. Старший підлітковий вік і його особливості. 1.Обговорення пед. ситуацій. 2. Підсумкова бесіда.(03.05) |
Культура поведінки закоханих» (гра - тренінг) (06.05) |
Бесіда «Годинник того не підведе, хто час цінує» (07.05)
|
Тренінг «Будь обережний влітку на водоймі» (10.05) |
|
|
|
|
Бесіда «Сонячний і тепловий удар» (16.05) |
Індивідуальні бесіди про успіхи в навчанні. (протягом тижня) |
|
|
ГС «Як цікаво провести літні канікули». (22.05)
|
Бесіда «Як захиститись від комарів» «20.05»
|
|
|