План виховної роботи на 2022-2023 н.р. І семестр

Про матеріал
Виховний план І семестр 7 клас Виховний план підходить не тільки для 7 класу, а і для 5 -9 класів.
Перегляд файлу

 

   “Перевірила “                                                              «Затверджую»

    Заступник з виховної роботи                                  Директор     _________________________  

      “_____”___________202_р.                                       “______”  _________________202_р.

       “_____”___________202_р.                                       “______”  _________________202_р.

c0bb5547ea77 

             

 

 

                       План

виховної роботи

класного керівника

__  класу

На  202_ – 202_ н.р.

  ________________________________

                          (найменування загальноосвітнього навчального закладу)

_________________

(ПІБ учителя)

 

 

 

 

 

План виховної роботи

класного керівника 7 класу

на 2022-2023 навчальний рік

Виховна проблема, над якою працює класний керівник

Формування сприятливого виховного середовища для духовного збагачення учнів та формування життєвої компетентності майбутнього громадянина України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                           

 

 

 

 

 

Мета і завдання виховної роботи:

1. Виховувати повагу до людей, культурно - національних, духовних, історичних цінностей України, дбайливе ставлення до навколишнього середовища

2. Постійно утверджувати повагу до принципів загальнолюдської моралі: правди, справедливості, патріотизму, доброти, стриманості, працелюбності та інші

3. Формувати свідоме ставлення до навчання та відвідування школи, усвідомлення важливості освіти у житті людини

4. Допомагати у подальшому ставленні органів класного самоврядування, сприяти розвитку їхньої самостійності

5. Формувати навички конструктивного вирішення конфліктних ситуацій

6. Запобігати вживанню алкоголю, наркотиків та інших шкідливих звичок. Пропагувати здоровий спосіб життя

Посадові обов'язки класного керівника

1. Загальні положення

1.1. Ця посадова інструкція розроблена наоснові тарифно-кваліфікаційної характеристики класного керівника. Під час складання Інструкції також враховано рекомендації щодо організації служби охорони праці в загальноосвітньому закладі Міністерства освіти і науки України, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України.

1.2. Класний керівник призначається на посаду і звільняється з неї директором школи.

1.3. Класний керівник повинен мати повну або базову вищу педагогічну освіту (без вимог до стажу педагогічної роботи).

1.4. Класний керівник підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.

1.5. У своїй діяльності класний керівник керується Конституцією і законодавством України, Указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти та

виховання учнівської молоді; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, цією Інструкцією), трудовим договором (контрактом). Класний керівник дотримується Конвенції про права дитини.

 

2. Функції

 Основними напрямами діяльності класного керівника є:

2.1. Створення сприятливих умов для індивідуального розвитку і формування особистості учнів.

2.2. Формування колективу класу.

3. Посадові обов'язки

Класний керівник виконує такі посадові обов'язки:

3.1. Працює з учнями закріпленого за ним класу.

3.2. Вивчає особистість кожного учня в класі, його нахили, інтереси.

3.3. Створює сприятливі мікросередовище і морально-психологічний клімат для кожного учня в класі.

3.4. Сприяє розвитку в учнів навичок спілкування, допомагає учням вирішувати проблеми, які виникають у спілкуванні з товаришами, вчителями, батьками.

3.5. Спрямовує самовиховання і саморозвиток особистості учня, вносить необхідні корективи в систему його виховання.

3.6. Надає допомогу учням у навчальній діяльності, з'ясовує причини низької успішності, забезпечує їх усунення.

3.7. Сприяє здобуттю додаткової освіти учнями через систему гуртків, клубів, секцій, об'єднань, які організовуються вшколі, закладах позашкільної освіти, за місцем проживання.

3.8. Організовує життя колективу класу відповідно до вікових особливостей та інтересів учнів і вимог суспільства.

3.9. Спільно з органами учнівського самоврядування веде активну пропаганду здорового способу життя; проводить фізкультурно-масові, спортивні та інші заходи, які сприяють зміцненню здоров'я учнів класу.

3.10. Веде у встановленому порядку документацію класу, контролює заповнення учнями щоденників і виставлення в них оцінок.

3.11. Підтримує постійний контакт з батьками учнів (особами, які їх замінюють).

3.12. Планує виховну роботу в класі.

3.13. Забезпечує дотримання правил безпеки життєдіяльності під час здійснення навчального процесу та проведення виховних заходів.

3.14. Оперативно інформує адміністрацію школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.

3.15. Вносить пропозиції щодо покращення і оздоровлення умов здійснення навчального процесу, а також доводить до відома дирекції школи інформацію про всі недоліки в забезпеченні освітнього процесу, які знижують працездатність учнів, негативно впливають на їхнє здоров'я.

3.16. Здійснює інструктаж учнів з безпеки життєдіяльності під час проведення виховних заходів з обов'язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.

3.17. Організовує вивчення учнями правил охорони праці, правил вуличного руху, поведінки в побуті, на воді тощо.

3.18. Бере участь у роботі педагогічної ради школи.

3.19. Проходить періодичні медичні обстеження.

3.20. Систематично підвищує свою професійну кваліфікацію; бере участь у діяльності методичних об'єднань та інших формах методичної роботи.

3.21. Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога, в школі, побуті, в громадських місцях.

 

4. Права

Класний керівник має право на:

4.1. Участь в управлінні школою в порядку,

визначеному Статутом школи.

4.2. Захист професійної честі й гідності.

4.3. Ознайомлення зі скаргами та іншими

 документами, які містять оцінку його роботи, надання відповідних пояснень.

4.4. Захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, втому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.

4.5. Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.

4.6. Вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників.

4.7. Регулярне підвищення своєї кваліфікації.

4.8. Проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.

4.9. Давання учням під час занять і перерв обов'язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановлених Статутом і Правилами внутрішнього розпорядку.

5. Відповідальність

5.1. Класний керівник несе відповідальність за життя і здоров'я учнів класу під час заходів, які він проводить, а також за дотримання їхніх прав і свобод відповідно до законодавства України.

5.2. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, визначених цією інструкцією, класний керівник несе дисциплінарну відповідальність у порядку, передбаченому трудовим законодавством.

5.3. За застосування, в тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних із фізичним і/чи психічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння іншого аморального вчинку класний керівник може бути звільнений з посади відповідно до трудового законодавства і Закону України "Про освіту".

5.4. За навмисно завдані школі чи учасникам навчального процесу у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки класний керівник несе матеріальну відповідальність у порядку, визначеному трудовим чи цивільним законодавством.

6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)

Класний керівник:

6.1. Працює за складеним графіком, виходячи з 30-годинного робочого тижня і затвердженим директором школи.

6.2. Замінює у встановленому порядку тимчасово відсутніх класних керівників.

6.3. Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальний семестр. План роботи затверджується заступником директора школи з виховної роботи.

6.4. Подає заступнику директора школи з виховної роботи письмовий звіт про свою діяльність після закінчення кожного навчального семестру.

6.5. Отримує від директора школи і його заступників інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.

6.6. Працює в тісній взаємодії з учителями, батьками учнів (особами, що їх замінюють); систематично обмінюється інформацією з питань, які входять до його компетенції, з адміністрацією і педагогічними працівниками школи.

 

Робота класного керівника
Щоденно:
1.     Робота з тими хто запізнюється та виявлення причин відсутності учнів.
2.     Організація чергування учнів.
3.     Індивідуальна робота з учнями.
4.     Контроль за зовнішнім виглядом учнів.
Щотижня:
1.     Перевірка щоденників.
2.     Проведення заходів за планом.
3.     Робота з батьками за планом.
4.     Робота з вчителями-предметниками.
 

Щомісяця:
1.     Відвідування уроків класу.
2.     Зустріч з батьками за планом.
3.     Нарада щодо планування роботи.
Протягом семестру:
1.     Оформлення класного журналу.
2.     Засідання МО класних керівників (за планом).
3.     Аналіз виконання плану, корекція.
4.     Проведення батьківських зборів, засідання батьківського комітету (за планом).
Один раз на навчальний рік:
1.     Оформлення особових справ.
2.     Аналіз роботи та складання плану виховної роботи.
3.     Статистичні дані.

Золоті правила класного керівника
 

  • Учитель має бути особистістю, привабливою для дітей.
  • Учитель повинен викликати любов і повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та піклується про неї, у стосунках із нею чесний і відвертий.
  • Учитель має бути відвертий у стосунках з усіма учнями.
  • Учитель має бути веселим, жартівливим
  • Учитель повинен раціонально використовувати свій час.
  • Учитель має бути доброзичливим.
  • Учитель має постійно самовдосконалюватися, розширювати свій кругозір.
  • Учитель повинен реалізовувати індивідуальний підхід до дитини, вміти її вислухати, підтримати вогник самоповаги.

Гасло вчителя: «Пізнай самого себе і допоможи в цьому своїм учням».
Проблема класу:
1.Всебічний і гармонійний розвиток дітей.
2.Виховання свідомої дисципліни ,згуртовування дитячого колективу.
          3. Виховування любові до рідної землі, традицій, звичаїв.
           4.Виховання патріотизму.героїзму,любові до України
 

Основні завдання виховної роботи:
Формувати в дітей кращі людські якості, риси товариськості, взаємодопомоги, порядності і доброти.

  1. Виховувати любов до рідної землі, традицій, звичаїв.
  2. Розвивати вроджені здібності дітей, творчу активність.
  3. Виховувати прагнення до знань.
  4. Пропагувати здоровий спосіб життя.
  5. Проводити роботу по попередженні негативних проявів поведінки та шкідливих звичок.
  6. Постійно підтримувати зв’язок з батьками для координації дій виховного процесу.
  7. Працювати над згуртуванням дитячого колективу, виробленням навичок культурної поведінки.
  8. Систематично проводити індивідуальну роботу з учнями.

Характеристика класу

  1. Клас  ___
  2. Склад класу за віком: 6, 7, 8, 9, 10. 11, 12, 13, 14, 15,  16, 17,18 (підкреслити)
  3. Склад класу за статтю:

                  Дівчат  ___
                  Хлопців  ___

  1. Учні, які відносяться до спецгрупи (за станом здоров’я):

__________________________________________________________________________________________________________________________

Матеріальне становище у сім’ях - середнього рівня. Діти виховуються в  різних сім’ях (повні, неповні ). У спілкуванні з учителями учні намагаються проявляти вихованість і тактовність, але є і важковиховувані .

   Учні класу доброзичливі, відкриті у спілкуванні, спокійні. До них достатньо добре ставляться учителі-предметники, вважаючи їх перспективними. Клас із високим, достатнім та середнім рівнем навчання.  В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан виховання у сім'ї. Адже робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника.

                                                  Єдині вимоги до класу
  1. Учні приходять  за 15 хвилин до початку занять.
  2. Перед входом  учень повинен витерти ноги, перезутися у змінне взуття і, не поспішаючи, іти на той поверх, де знаходиться його клас.
  3. До приходу вчителя учні готують все необхідне до уроку.

Підручник, щоденник, зошити мають бути акуратно покладені на парті.

  1. Запізнюватися на уроки забороняється.
  2. Учням забороняється приносити  речі, які не потрібні до занять.
  3. Учні зобов’язані приходити акуратно одягнені.
  4. Тільки на уроки фізкультури учні повинні з’являтися у спортивній формі.
  5. Учні зустрічають вчителя встаючи.
  6. Без дозволу класного керівника ніхто з учнів не має права пересідати за іншу парту.
  7. Учні, які бажають відповісти на запитання, поставлене вчителем, або звернутися до вчителя, повинні підняти руку, поставивши її ліктем на парту.
  8. Отримавши відповідний бал на уроці, учень обов’язково дає щоденник для виставлення отриманого бала.
  9. Після закінчення уроку учні встають тільки після слів вчителя «Урок закінчено».
  10. Після закінчення  уроків учні організовано виходять з класу.
  11. Учні повинні виходити спокійно,дотримуючись порядку.

 

 

 

  1.     Чергові зобов’язані з’являтися до школи за 20 хвилин до початку уроку.
  2.     Чергові зобов’язані:
  •        доповідати класному керівнику про стан справ у класі;
  •        стежити за збереженням шкільного майна:парт, столів, стільців;
  •        поливати квіти;
  •        після закінчення уроків проводити якісне прибирання класної кімнати.

 

 

1. Учні зобов’язані приходити до гімназії чисто   й охайно одягненими .

2. зовнішній вигляд повинен бути шкільним.

3. Зачіска повинна бути акуратною, волосся повинно бути заплетеним.

4.Під час перебування у гімназії забороняється користуватися  будь-якою косметикою.

 

 

 

  1. Під час перерви учні перебувають на своєму поверсі.
  2. На перерві не дозволяється кричати, бігати.
  3. Під час руху сходами учням забороняється бігати, галасувати.
  4. При появі на поверсі директора, його заступників, вчителів або когось із старших, учнів повинні стати вбік і пропустити їх.
  5. Учням забороняється заходити в учительську без дозволу вчителів.
  6. Учні зобов’язані реагувати на зауваження чергового вчителя або учня.

 

 

 

  1.          Всі учні зобов’язані берегти шкільне майно, бережно поводитись із своїми речами та речами товаришів.
  2.          Забороняється псувати парти, дошку, бруднити стіни, двері, вікна в класах і коридорах.
  3.          Учні повинні оберігати зелені насадження на шкільному подвір’ї.

 

  1. Підручники мають бути акуратно обгорнуті, мати закладки.
  2. Зошити учнів мають бути чистими і підписаними за встановленим зразком.
  3. Всі записи в зошитах мають відповідати правилам орфографічного режиму.
  4. Кожен учень зобов’язаний акуратно вести щоденник.

                                        

Прізвище, ім’я учня

доручення

1

 

Відповідальний за графік чергування в класі.

2

 

Відповідальний за квіти в класі

3

 

Староста класу .

4

 

Фізорг класу

5

 

Відповідальний за санітарний стан класної кімнати

6

 

Заступник старости класу.

7

 

Відповідальна за графік чергування по школі

8

 

Член редколегії,відповідальна за стан збереження підручників

9

 

Організатор дисципліни і порядку

10

 

Член редколегії, відповідає за дисципліну .

11

 

Спортивний організатор 

            12

 

Відповідальний за санітарний стан класної кімнати

           13

 

Організатор   художньо – естетичний  та дозвілля

 

 

 

Соціально-педагогічний паспорт класу

    п/п

Список учнів

                                         Напів-сирота

                                  Неповна сім'я

                                                   Діти інваліди

                            Багатодітна сім'я

Діти ,позбавлені батьківської опіки

Батьки учасники АТО

Малозабезпечена сім’я

  1.  

 

 

 

 

+

 

+

 

  1.  

 

 

+

 

+

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

+

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

+

 

 

 

+

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

+

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відомості про учнів та батьків

    п/п

ПІП учня

Дата народже-ння

ПІП батьків

Місце роботи батьків

Домашня адреса

1

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

 

7

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

9

 

 

 

 

 

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховний простір розвитку особистості учнів 7 класу

 

 

 

C:\Users\Svetik\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files\Content.Word\1285134317_emblema_ogonek22.jpg 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗА МИНУЛИЙ РІК

У класі навчається  10  учнів. З дітьми почала  працювати з 5 класу.

За період навчання склад колективу  не змінився.

 Матеріальне становище у більшості дітей у сім’ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім’ях, де панує взаєморозуміння та повага один до одного. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників.

За підсумками минулого навчального року успішність складає:

  • Високий рівень – 4 учні.
  • Достатній рівень – 4 учні;
  • Середній рівень – 2 учнів.
  • Учнів з початковим рівнем навчальних досягнень -0  .

Учні класу залюбки  виконують громадські доручення, в класі працює учнівське самоврядування . Всі учні мають обов’язки та доручення.

 

У класі є так званий „резерв” – це учні, що мають декілька оцінок середнього рівня знань, але працюють над їх виправленням

Основною метою виховної діяльності є створення в колективі атмосфери взаємоповаги, відповідальності; залучення всіх учнів та батьків до співпраці.

В цілому клас характеризується позитивно. Учні класу незалежні, доброзичливі у спілкуванні, емоційно-відкриті. Клас із достатнім рівнем вихованості, „важких” та схильних до правопорушень дітей немає.

Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

 Протягом одного  року велася  виховна робота, яка поєднала в собі традиційні  та нетрадиційні форми та методи роботи класного керівника. Для цього використовую: елементи патріотичного та  превентивного виховання, бесіди, диспути,  квести, круглі столи, залучаю до виховної роботи батьків. Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки..

Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру: (чесність, порядність, відповідальність).

Взаємовідносини класного керівника і учнів класу на достатньому рівні. Діти розуміють, підтримують, прислухаються до зауважень та порад.

В становленні класного колективу та розвитку учнів допомагають  батьки. Важливим питанням є стан виховання у сім'ї. Адже робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. У 7 класі є неповні сім'ї, але на навчанні та поведінці дітей це не відображається.

Згуртованість класу

За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу, активність учнів класу виявилось такою:

80 % дітей проявляють себе активно в житті колективу;

20 % дітей мають середній рівень активності;

дітей, які  не цікавляться справами колективу немає.

Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські . Дівчата і хлопці товаришують між собою.

 

Батьківський комітет :

голова:______________________________________________

члени: _____________________________________________________________

Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює з адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.

 У роботі з батьками використовую в основному індивідуальні бесіди, які не обмежені часовими рамками. Проводжу батьківські збори, які відвідують більшість батьків. Під час батьківських зборів моделювала педагогічні ситуації, які б допомогли батькам розв’язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками.

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1.

БЕСІДИ  ТА ІНСТРУКТАЖІ З ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДИТЯЧОГО ТРАВМАТИЗМУ

№п/п

Тема бесіди

Дата

проведення

1.

«Увага! На дорозі діти». Правила дорожнього руху

 

2.

Інструктаж з правил безпеки на вулиці, у школі, на спортмайданчику, під час перерви та навчальних занять.

 

3.

«Обережно! Гриби та дикорослі рослини»

 

4.

«Техніка безпеки під час пожежі, отруєнні чадним димом. Травми і перша допомога»

 

5.

Бесіда-інструктаж «Правила поведінки під час осінніх канікул». Незнайомі люди. Закон чотирьох не.

 

6.

«Обережно! Грип»(Профілактика грипу та ГРВІ)

 

7.

«Першочергові дії при виявленні вибухових пристроїв»

 

8.

«Поведінка на льоду. Поведінка на дорозі»

 

9.

«Техніка безпеки під час зимових канікул. Поведінка під час Новорічних свят»

 

10.

«Обережно, ожеледиця! Правила вуличного руху. Правила поведінки на замерзлих водоймах.»

 

11.

Правила безпечної поведінки в автобусі та громадських місцях.

 

12.

«Обережно! Наркотичні речовини»

 

13.

Обережно, бурульки! Небезпека знаходження під дахами будинків.

 

14.

Бесіда про необхідність обережного поводження учнів на вулиці після навчальних занять.

 

15.

Бесіда-інструктаж «Правила безпечної поведінки під час весняних канікул».

 

16.

Правила безпечної поведінки на воді.

 

17.

Поведінка пішохода та велосипедиста(скутериста)

 

18.

«Електромережа – це небезпечно »

 

19

Профілактика травматизму під час під час літніх канікул.

 

20

Правила безпеки під час проведення новорічних ранків.

 

21

Бесіда про необхідність обережного поводження учнів у селищі після навчальних занять

 

 

Додаток 2.

БЕСІДИ З ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ

№ п/п

Тема бесіди

Термін проведення

1.

Безпека руху школярів. Уміння правильно обирати дорогу.

Вересень

2.

Рух транспорту. Шлях до зупинки транспортних засобів. Правила безпеки руху на осінніх канікулах.

Жовтень

3.

Дорожня розмітка. Її види, призначення. Групи дорожніх знаків.

Листопад

4.

Сигнали світлофора. Регулювання дорожнього руху.

Грудень

5.

Правила безпечної поведінки на дорогах під час зимових канікул.

Грудень

6.

Причини ДТП. Правила надання першої медичної допомоги.

Січень

7.

Правила поведінки на залізничних переїздах. Відповідальність за порушення.

Лютий

8.

Правила безпечної поведінки на дорогах під час весняних канікул.

Березень

9.

Основні правила руху велосипедистів. Безпека руху.

Квітень

10.

Чи знаєш ти права та обов’язки пішохода?

Травень

11.

Правила безпечної поведінки на дорогах під час навчальної практики та літніх канікул.

Червень

 

 

 

 

 

 

Додаток 3.

БЕСІДИ З ПРАВИЛ  ПРОТИПОЖЕЖНОЇ ТА РАДІАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ

№ п/п

Тема бесіди

Термін проведення

1

Правила пожежної безпеки при проведенні занять та позакласних заходів.

Вересень

2

Протипожежна безпека у побуті. Правила протипожежної безпеки під час осінніх канікул.

Жовтень

3

Правила безпеки під час користування газом.

Листопад

4

Бесіда про заборону використання піротехнічних засобів. Дотримання правил пожежної безпеки під час новорічних свят.

Грудень

5

Правила протипожежної та радіаційної безпеки під час зимових канікул.

Грудень

6

Попередження трагічних наслідків пожеж. Правила поведінки та дії в разі пожежі.

Січень

7

Сильнодіючі отруйні речовини. Ознаки отруєнь. Засоби захисту та надання першої допомоги.

Лютий

8

Дотримання правил протипожежної та радіаційної безпеки під час весняних канікул.

Березень

9

Ртуть і небезпечність для людини. Дії учнів у випадку виявлення ртуті.

Квітень

10

Аварії, катастрофи й стихійні лиха, характерні для Київської області. Засоби захисту та надання першої допомоги.

Травень

11

Правила протипожежної та радіаційної безпеки під час навчальної практики та літніх канікул.

Червень

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=bdab6e7d645eac20b1aa58d44de5088f-132-144&n=21БЕСІДИ

З СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ

 

 

№п/п

Тема бесіди

Дата

проведення

1.

 «Ми – різні, але ми - рівні»(тиждень гендерної рівності)

 

2.

«Скажемо шкідливим звичкам НІ». Профілактика шкідливих звичок

 

3.

«Торгівля людьми найважливіша форма злочинності»

 

4.

«ВІЛ/СНІД - загроза життю людини»

 

5.

«Обережно! Наркотичні речовини» або «СТОП наркотикам»

 

6.

«Мовчати не треба!». Попередження насильства в сім’ї

 

7.

«Що треба знати про туберкульоз?»

 

8.

«Вирішувати нам, відповідати нам»(«Твоє життя – твій вибір»)

 

9.

«Я і моя родина»(до Міжнародного дня сімей)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ

І СЕМЕСТР

ВЕРЕСЕНЬ

Вересень

І тиждень

01.09 –09.09

ІІ тиждень

12.09 –16.09

ІІІ тиждень

19.09 –23.09

ІV тиждень

26.09 – 30.09

Основні
виховні заходи

Перший урок : «Ми ураїнці:честь і слава незламним»  

Щоденне проведення хвилини мовчання ГКК. :»Рідний край –рідна сторона

ГКК.

‘’Життя –найвища цінність людини’’Твоя безпека у твоїх руках. ,,Заняття спортом- це шлях до здоров'я та успіху'' Олімпійські ігри.
Історія виникнення Олімпійських ігор Знай наших олімпійських чемпіонів.(11.09 –День спорту та фізкультури)

Щоденне проведення хвилини мовчання Виховна година

‘’21 вересня-День Миру.Казкова мрія’’

Бесіда:»Прекрасно там,де мир»
 

Щоденне проведення хвилини мовчання Година  спілкування.Пам’ятка « Як поводитись під час дистанційного навчання»

Індивідуальна робота з учнями

1.Організувати
чергування в класі.   
2.Роз’яснити обов’язки чергових.
3.Надрукувати список чергових.
4.Визначити і закріпити за учнями місце за партою.

Бесіда  »       ,,Обережно міни ,а також бомби ,гранати снаряди ,патрони все смертельні ,,подарунки війни,,           

1.Призначити шляхом голосування відповідальних за доручення. 
2.Визначити пропозиції учнів щодо плану роботи класу в І сем.
3.Записати розклад уроків в щоденники.
4.Опрацювати»Основні вимоги до ведення щоденника»                
                        

1.Бесіда про обов’яз кове дотримання вимог школи. 
Правила поведінки  шкільної етики
2.Анкета "Про тебе»
3.Конкурс малюнків «Голуб миру до Дня миру
 

1.Перевірка щоденників
2.Перевірити наявність підручників у класі.
3.Провести бесіду на тему:«Дружба,
мир це-»
 

Охорона життя

Бесіда «Дорога і ми» Безпечна дорога до школи" Проведення вступного інструктажу з ТБ

Бесіда «Небезпечні місця у навчальному закладі. Правила поведінки у школі.спортивний майданчик.Як вберегти себе від травм» Цільові інструктажі «Твій безпечний шлях до школи» та

 «Техніка безпеки та правила поведінки на території школи під час уроків та перерв»

Вступний та первинний інструктажі з безпеки життєдіяльності. Практичне заняття «STOP COVID-19».

Аналіз медичних карток дітей.

Бесіди з попередження дитячого травматизму та нещасних випадків.

Бесіда.

Вибухонебезпечні знахідки в умовах воєнного стану.

Цільовий інструктаж Поведінка дітей під час сигналу,, Повітряна тривога,,

Робота з батьками

Зустріч з батьками та учнями (підготовчі моменти до навчального року)

 

Батьківські збори «Батьки-діти-вчителі –  разом». Обрання БК

Бесіди з батьками (проводяться дистанційно)  щодо контролю режиму дня дитини

Профілактичні бесіди (проводяться дистанційно) з батьками дітей, які не встигають у навчанні або не виконують домашні завдання.

Участь у загальношкільних заходах

Участь у святі Першого дзвоника  (01.09)

Участь у проведенні Дня фізкультури,спорту

Участь у святі до Дня  Миру

День Вчителя (вітальні газети)

 

 

Жовтень 

І тиждень

03.10 –07.10

ІІ тиждень

10.10 –14.10

ІІІ тиждень

17.10 – 21.10

ІV тиждень

24.10 –28.10

Основні
виховні заходи

Щоденне проведення хвилини мовчання Година спілкування

Добром забуте серце обігрійте.’’

04.10-Всесвітній день тварин Людям похилого віку –шана і пошана’

01.10-Міжнародний день похилого віку.

Щоденне проведення хвилини мовчання Виховна година: «14 жовтня - День українського козацтва»’’Україна від козацьків часів до сьогодення’’

Урок мужності.

Щоденне проведення хвилини мовчання ГКК. Права чи обов’язки. Моя особиста відповідальність за вчинки.

Бесіда.Спалюємо листя -шкода здоров'ю - знищуємо Щоденне проведення хвилини мовчання ГКК. Права чи обов’язки. Моя особиста відповідальність за вчинки.

Бесіда.Спалюємо листя -шкода здоров'ю -знищуємо природу''

 

Щоденне проведення хвилини мовчання Чарівний світ осені.

Мої обов’язки в родині,в школі, інструктаж з т/б під час осінніх канікул

Безпечна дорога.Будь помітним на дорозі.

Індивідуальна робота з учнями

Консультації  з вчителями предметниками щодо успішності 

Перевірка стану зошитів та щоденників.

Рейд - перевірка відвідування учнями занять

1.Організувати і проконтролювати виконання доручень в класі.
2.Контроль за поведінкою учнів на перервах.
3Взяти участь у спортивних змаганнях до Дня українського козацтва
4.Бесіда:»Природа у рідному краї»
Індивідуальна бесіда з хлопчиками: «Шкідливі звички»

Диспут  «Твій вільний час»

Екологічний десант

 .Екологічна акція
«Листя в землю»

Пейзаж,, Барви осіннього лісу''

Індивідуальні бесіди

« Мої досягнення у навчанні»(ПІП)

1. Вивчаємо осно -ви поведінки. "Що таке ввічливість?" 2.Розмова, визначення крите- ріїв ввічливої людини. Чому потрібно бути ввічливим?

 

Охорона життя

Бесіда «Один в дома. Правила користування побутовими приборами»

1. Проведення вступ ного інструктажу про запобігання травматизму у навчальних кабінетах, на спортмайданчику. "Дорога від школи додому" – бесіда.
2.Провести спос тереження за учня ми на перервах.
3.Бесіда про право порушення
  4.Правила поведінки в укритті правила поведінки з незнайомими предметами                  

 «Прикмети жовтня»

1.Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній вигляд
2.Бесіда про правила техніки безпеки з електроприладами
3.Бесіда:»Гриби є
отруйні»

  1. Бесіда про небезпечні ігри  мережі Інтернет

Психологічна проблема мобінгу в шкільному середовищі

Бесіда «Грип – заразна хвороба, його профілактика»

 1.Практичне заняття "Як поводитися з нез найомими людьми?"
2.Бесіда "Що робити, коли загубив якусь річ?»
3.Бесіда:»Протимінна безпека»
4.Бесіда по попере дженню дитячої злочинності.
5.Харассмент.Як боротися

1.Бесіда "Правила безпечної поведінки на дорозі"
2.Ознайомлення з правилами дорожнього руху для пішоходів.
3.Повторно провести бесіду про поведінку по дорозі додому і в школу.« Азбука безпеки»Правила поведінки на природі та в громадських місцях. Вікторина з правил руху велосипедистів

Правила поведінки в укритті правила поведінки з незнайомими предметами

Робота з батьками

Засідання батьків і учнів щодо навчання (онлайн) На контроль справки за про пуски занять. «Виховувати свідомого громадянина ніколи не рано».

Збори БК по орг питаннях. Консультативні поради батькам щодо зайнятості учнів у позаурочний час

 

Підготувати листи-повідомлення  для батьків про успішність у школі

Бесіди з батьками

«Здоровий спосіб життя» (проводяться дистанційно)  дітей, які часто хворіють

Участь у загальношкільних заходах

Прийняти  участь у акції до Дня людей похилого віку

«Добро починається з тебе»

Взяти участь у лінійці до Дня вчителя

 

День козацтва

Цільовий інструктаж з ТБ «Правила поведінки під час осінніх канікул»

 

 

Листопад

І тиждень

31.10 –04.11

ІІ тиждень

07.11 –11.11

ІІІ тиждень

14.11 –18.11

ІV тиждень

21.11 –25.11

Основні
виховні заходи

Щоденне проведення хвилини мовчання

Година спілкування: «Можна все на
світі вибирати,сину  вибрати не  можна тільки Батьківщину…»

 Щоденне проведення хвилини мовчання Читацька конференція

« Цікаво про українську мову» (До Дня 09.11 української писемності та мови) ,,Доторкнутися словом до серця,,

Всеукраїнський конкурс ‘’Слово до слова’’

,,Бринить, співає наша мова, чарує, тішить і п'янить''

Щоденне проведення хвилини мовчання.

16.11-День Толерантності. Виховна година спілкування

День Доброти та толернтності. Поспішаймо творити добро.

Виховна година на тему:  «Виконуй обов’язки, поважай правопорядок і закон»   Акція « Дні проти насильства»

17.11-День відмови від паління.     Екологічна хвилинка

«Підготовка природи до зими»

20.11 Всесвітній день дитини

Щоденне проведення хвилини мовчання Щоденне проведення хвилини мовчання (День гідності та свободи -21.11) Година спілкування:
«Пам’ятаємо про минуле. Бесіда:»Героїзм-це…»
‘’Прагнення до свободи -вчора, патріотизм і незламність- сьогодні ,гідна Україна-завтра!''

Голодомор»

26.11  День пам’яті жертв Голодомору

Бесіда:»Чим я можу допомогти своїй Україні?»

Бесіда»Герої сього- дення»
 

Індивідуальна робота з учнями

Консультації  з вчителями предметниками щодо успішності 

 

Рейд-перевірка «щоденник – обличчя учня»

 

Анкетування « Який предмет найважче дається?»

 

.Трудовий десант

 «Чистота у класі – запорука нашого здоров’я»

Ціннісне ставлення до особистості, до суспільства Заходи по охороні здоров’я

Охорона життя

Бесіда «Правила  пожежної безпеки у вашому домі»

Бесіда про небезпечні ігри  мережі Інтернет.
Психологічна проблема булінгу

 Бесіда «Здоровий сон – це важливо!»

Бесіда «Як вберегти себе від інфекції»

Робота з батьками

Поради батькам «Дитина - особистість» (листівки у щоденник)

 

Індивідуальні бесіди батьків з учителями щодо засобів усунення прогалин у знаннях учнів

Зустріч з батьками учнів, які не встигають з різних предметів

 

Бесіда  з  батьками

учнів,схильними до правопорушень

 

Участь у загальношкільних заходах

 

Відзначення Дня української писемності

 

 

 

Грудень

І тиждень

28.11 –02.12

ІІ тиждень

05.12 –09.12

ІІІ тиждень

12.12 –16.12

ІV тиждень

19.12-23.12

Основні
виховні заходи

Щоденне проведення хвилини мовчання

ГКК. Година спілкування: „Люблю тебе, моя Вітчизно!”до дня збройних сил України.
Усний журнал

«3 грудня - Міжнародний день інвалідів»  

Година спілкування ,,Співчуття- перший крок до людяності"

Щоденне проведення хвилини мовчання Година спілкування

06.12- День Збройних сил України

,,Збройні сили України- наша гордість''

Правова хвилинка

 «10 грудня - День прав людини» Година  спілкува ння на тему:  „Поважай порядок і закон»,присвячена дню захиситу прав людини.
 

Щоденне проведення хвилини мовчання Година спілкування,, Йде святий Миколай -ти добром його зустрічай''

Ніч подарунків від.Миколая

Щоденне проведення хвилини мовчання 22.12 -Зимове сонцестояння.

25.12 –Католицьке Різдво

Година спілкування ,,Традиції святкування новорічного року в різних країнах'' Міні бесіда ,,Новорічні та різдвяні традиції моєї родини''

Індивідуальна робота з учнями

Індивідуальна консультація « Зверни увагу на…»

( обговорення навчальних досягнень

Рейд-перевірка «Мій підручник»

1. Розмова з учнями «Немає прав без обов’язків»
2.Проведення рейду-перевірки стану підручни ків і зовнішності шк. олярів.
3.Бесіда:»Поважай порядок і закон»         
4.Зустріч з представником правоохоронних органів    

Цільовий інструктаж

«Правила безпечного облаштування новорічної ялинки»

 

Аналіз навчання за I семестр. Поради учням

Охорона життя

«1 грудня - День порозуміння з ВІЛ - інфікованими»

Бесіда «Піклування про здоров'я – обов'язок всіх членів сім'ї»

Урок застереження,, СНІД: подумай про майбутнє -обери життя...''

1.Інструктаж по правилам вулично го руху в зимовий період  
2.Бесіда:»Обережно, 
грип»

Участь у акції до Дня бороть би зі Снідом»Молодь за здоровий спосіб Акція „Молодь за здоровий спосіб життя”
Бесіда:1.»Увага:обірваний провід» 2.»Яку допомогу слід надати при обмороженні»

Бесіда «Небезпека ігор з вибуховими речовинами і запалювальними засобами»

Бесіда :»Вогонь-друг,вогонь- ворог»
Бесіда:»Протимінна безпека» . в шкільному середовищі.

1.Провести роз мову про правила техніки безпеки на природі «Що я маю знати,щоб зберегти своє здоров 'я і жи ття»2.Бесіда "Хто шукає проблем – обо в’язково їх знаходить"

Інструктаж з  техніки  безпеки   та  охорони  праці  напередодні  «Обережно лід» 1.Бесіда: «Обережно
на льоду»Допомога при охолодженні.
2.Профілактика грипу.3.Правила дорожнього руху 1.Інструктаж по правилам вуличного руху в зимовий період ,правила поведінки на льоду, 
Обережне поводже
ння з вогнем.

1.Бесіда «Феєрверки – причини пожежі»

2.Бесіда:»Електро.газо.побутові прила ди» .
3.Бесіда:»Обереж
не поводження з вогнем»    

4. Бесіда про охорону здоров’я в канікулярний період  

Бесіда правила поведінки та порядок дій при виявленні вибухонебезпечних предметів.          

Робота з батьками

Батьківські збори

« Методи виховання дитини» Відвідування учнів з метою перевірки наявності виконання домашніх завдань

Збори БК по орг питаннях.

Батьківські збори, на яких обговорити питання життєдіяльності і навчання учнів. Аналіз навчальної роботи. Лист батькам про досягнення дітей у різних видах діяльності

Підготувати листи-повідомлення  для батьків про успішність у школіІндивідуальні бесіди з батьками
Привітання батьків з наступаючими святами 

Індивідуальні бесіди з батьками з питань труднощів сімейного виховання, виховання у дітей почуття відповідальності

Класні збори. 
Підведеня підсумків за І семестр. 
3.План зимових канікул  

Батьківські збори. «Правове виховання дітей у сім?ї». Успішність і поведінка учнів за І семестр Бесіда про посилення контролю за поведінкою і дозвіллям дітей.Відповідальність батьків за нез. виконання обов.Недоп.проявів жорс токості між дітьми .толерантне ставлення серед неповноліт.Попер.суїцидальної пов.Правила безпеки дор.руху

          

Участь у загальношкільних заходах

Розважально - пізнавальне свято «Новорічне свято надійшло». Перша коляда.

«Уклін Вам солдати»

 

Прийняти участь у новорічному святі

Цільовий інструктаж з ТБ «Правила поведінки під час зимових канікул»

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 5
Оцінки та відгуки
  1. Ткачова Олександра
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Фесенко Валерія Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Віцинська Іванна
    Дякую! Це надзвичайно добра робота!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Смітюх Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Сергійчук Ольга Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 2 відгука
docx
Додано
21 листопада 2022
Переглядів
22795
Оцінка розробки
5.0 (5 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку