Дунаєвецький ліцей №2
План виховної роботи
для 1-Акласу
на 2023/2023н. р.
(I семестр)
Класний керівник:
Тамара Бакаляр
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
1-А клас
Мета і завдання виховної роботи.
Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.
Принципи реалізації завдань виховної роботи у початкових класах
За Концепцією Нової української школи
ТИЖДЕНЬ 1 "Я - ШКОЛЯР"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Гра "Чарівний пензлик" (http://pedsovet.su/metodika/6317_igry_na_znakomstvo_detey) |
Тиждень "Увага! Діти на дорозі" |
|
|
|
Бечіда "Та земля мила, де мати народила" |
|
Гра "Розкажи про себе" (http://pedsovet.su/metodika/6317_igry_na_znakomstvo_detey) |
|
|
Спостереження "Милуємося красою рідної природи" |
|
|
|
|
Рольова гра "Ми йдемо до їдальні" |
|
|
|
|
|
Гра "Кожній речі - своє місце" |
|
|
|
Колективне панно "Малюємо разом" |
|
|
Відверта розмова "Зовнішній вигляд учня" |
|
Майстерня для школярів "Учимося робити все самі" |
|
Бесіда "День фізичної культури і спорту" (09.09) |
|
|
ТИЖДЕНЬ 2 "МІЙ/НАШ КЛАС"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Бесіда "Чарівні слова відкривають серця" |
|
|
|
|
|
|
|
Гра "Хто уміє" (http://pedsovet.su/metodika/6317_igry_na_znakomstvo_detey) |
Колективна справа "Збери насіння" |
|
|
|
|
|
Сюжетно-рольова гра "Ми працю любимо" |
|
|
|
|
Гра "Відкриємо серце один одному" (http://pedsovet.su/metodika/6317_igry_na_znakomstvo_detey) |
|
|
|
Майстерня художника "Як фарбами передати настрій" |
|
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій "Я та мій клас" |
|
|
|
|
Перегляд відеоролика "Дережавні символи" |
|
ТИЖДЕНЬ 3 "МОЇ ДРУЗІ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Обмін думками "Що я ціную у житті" |
Вправа "Комплімент" |
|
|
|
|
|
|
Акція "Ти це можеш" (допомога літнім людям) |
|
Рольова гра "Ми за них відповідаємо" |
Перегляд презентації "Яку музику люблю я та люблять мої друзі" |
|
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій "Я і мої друзі" |
|
|
|
|
|
|
|
Тренінг "Умій слухати" |
|
|
|
Відверта розмова "Ми - зернята України" |
|
Сюжетно-рольова гра "Кого з друзів ти візьмеш у подорож?" |
Ігри для подолання агресії "Обзивалки" (http://autta.org.ua/ua/materials/material/-GRI-DLYA-PODOLANNYA-AGRES-Yi/) |
Колективна справа "Місто майстрів" |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 4 "МОЄ ДОВКІЛЛЯ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
|
|
Хвилинки цікавинок "Краса моєї України" |
|
|
Колективна справа "Відкриваємо скриньку добрих справ" |
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій "Поклонюся я довкіллю, побажаю довгих днів" |
|
|
|
|
|
|
|
Створення слайд-шоу "Рослина, яка подобається мені найбільше" |
|
|
|
|
Інтелектуальна гра "Хто з помічників найголовніший" |
|
Музична вітальня "Краса природи в пісні" |
|
|
Рольова гра "Складаємо власні правила поведінки в довкіллі" |
|
Виставка виробів з природних матеріалів |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 5 "ОСІНЬ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Запитання і відповіді за темою"Осінь" |
|
|
Дослідження "Куди зникли комахи" |
Акція "Подаруй книгу бібліотеці" |
|
|
|
Рольова гра "Дари осені" |
|
Спостереження "Які птахи відлітають" |
|
|
|
|
|
|
|
Година милування "Фарби чарівної осені" |
|
|
|
|
Майстер-клас "Складання букетів з опалого листя" |
|
Музична вітальня "Краса природи в слові" |
|
|
|
|
|
Екологічна вікторина "З якого дерева листок" |
Свято "Спасибі вам, учителі" |
Перегляд відеоролика "Осінні свята українців" |
|
ТИЖДЕНЬ 6 "Я і моя Батьківщина"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Ранкова зустріч "Батьківщина починається з сім'ї" |
|
|
|
Тиждень правових знань |
|
Відверта розмова "Хто я?" |
|
Струмочок роздумів "Що я можу зробити для України" |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження "Історія однієї країни" |
|
|
|
Обмін думками "Сила і слава твого народу" |
|
|
|
Сюжетно-рольова гра "Ми - українці" |
|
|
|
|
Година милування "Краса природи за вікном" |
Свято ПОКРОВИ (14.10) |
День українського козацтва (14.10) |
|
ТИЖДЕНЬ 7 "МИ - ПІДПРИЄМЛИВІ (осінній доброчинний ярмарок)"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|||||||
Свято (День захисника) |
|
|
|
|
||||||||
Відверта розмова "Я хочу стати успішним" |
|
Година спілкування "Коли я виросту..." |
|
|
|
|
||||||
Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності |
|
|
|
Відгадування загадок про професії |
|
|
||||||
|
Майстер-клас "Вчимося рекламувати" |
|
Виготовлення саморобок із природних матеріалів |
Палітра художника "Моя професія у майбутньому" |
|
|
||||||
|
Диспут "Чи може підприємець бути милосердним?" |
|
|
Вистака літератури до Міжнародного дня шкільних бібліотек (21.10) |
Обмін думками "Добра справа для Батьківщини" |
|
||||||
ТИЖДЕНЬ 8 "ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Обмін думками "Техніка у моєму домі" |
|
|
Загадки про побутову техніку "Упізнай за звуком" |
|
|
|
|
Дослідження "Від лопати до екскаватора" |
|
|
Проект "Винаходи українців" |
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій "Техніка, якою я користуюся" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Створення слайд-шоу "Знайомтеся: професія "зелений перукар" |
|
|
|
Сюжетно-рольова гра "Безпечна поведінка у автобусі" |
|
|
|
|
Захід до Дня визволення України від фашистських загарбників (28.10) |
|
ТИЖДЕНЬ 9 "ІГРИ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Сюжетно-рольова гра "Абетка пішохода" |
|
|
|
|
Місячник військово-патріотичної та оборонно-масової роботи, присвячений 27-й річниці ЗСУ |
|
|
|
|
|
Колективна справа "Ліпимо казку" |
|
|
|
|
|
|
|
Рухливі ігри на свіжому повітрі (українські народні ігри) |
|
|
|
Майстер-клас "Іграшка, створена власноруч" |
Відверта розмова "Тварини - не іграшки!" |
День української писемності та мови |
|
|
Обмін думками "Чи може гра завдати шкоди?" |
Гра "Світлофор ввічливості" |
|
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 10 "ТЕАТР"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Театр пантоніми "Мій настрій" |
|
|
|
Ранкова зустріч "Мистецтво слова" |
Тиждень української писемності та мови |
|
|
|
|
Робота в групах. Інсценізація казки за вибором учнів. |
Бесіда до Всесвітнього дня доброти |
|
|
|
Поведінка у театрі. Гра "Так чи ні?" |
|
|
|
|
|
|
|
Майстер-клас "Виготовляємо пальчиковий театр" |
|
|
Обмін думками "Актори, які прославили Україну" |
|
|
Бесіда "Я- толерантний" (до Міжнародного дня толерантності) |
|
|
Екскурсія у ляльковий театр (за можливості) |
|
|
ТИЖДЕНЬ 11 "ПРИГОДИ КРАПЕЛЬКИ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Тиждень початкових класів "Листопадові сходинки" |
|
Спостереження "Як змінюється краплинка води під впливом музики" |
|
|
Круглий стіл "Всесвітній день дитини". Ознайомлення з "Концепцією про права дитини". |
|
|
Перегляд фрагмента відеоролика "Вода.Корисні підказки" (https://www.youtube.com/watsch?v=RmErh04ndGs) |
Слухання та обговорення казки Вадима Скомаровського "Чому в морі вода солона?" |
|
|
Обмін думками "Вода і здоров'я" |
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження "Як ми бережемо воду?" |
|
|
|
Віртуальна подорож "Річки моєї України" |
|
|
|
Дослідження "Професії, пов'язані з водою" |
Квест "Тварини, які живуть у воді" |
Дощові фантазії "Музика дощу" |
|
|
ТИЖДЕНЬ 12 "ЛЮДИНА ТА ЇЇ ЗДОРОВ'Я"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Обмін думками "Користь особистої гігієни" |
Тиждень антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди до Всесвітнього дня баротьби зі СНІДом |
|
Рольова гра "Мауглі" |
|
|
|
|
Дослідження "Мої органи чуття" |
Майстер-клас "Праця робить нас сильнішими" |
|
"Голодоор 32-33 років в Україні. Пам'ять народу" |
Всеукраїнська акція "Засвіти свічку" |
|
|
Перегляд фрагмента відеоролика "Цінуй здоров'я" (https://www.youtube.com/watsch?v=SnRme24dpKf) |
|
|
Бесіда "В здоровому тілі - здоровий дух" |
|
|
|
|
|
Робота в групах "Людина і природнє середовище" |
|
Палітра художника "Здорові діти -багата нація" |
|
Міні-проект "Органи чуття" |
|
Колективне виготовлення лепбуку "ОРГАНИ ЧУТТЯ ЛЮДИНИ" |
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 13 "ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Всеукраїнська акція "Милосердя" до Міжнародного дня інвалідів |
Калейдоскоп професій. "Професії, пов'язані з космосом" |
|
|
Акція "Подаруймо тепло душі дітям-сиротам" |
|
Створення колажу "Я-член екіпажу" |
Виготовлення слайд-шоу "Запрошуємо в космічну подорож" |
|
|
Створення панно "Зоряне небо" |
|
|
|
|
|
|
|
Перегляд світлин "Як виглядає Україна з космосу" |
|
|
Колективна справа "Візитівка землян" |
|
Фантазування "Краєвиди космічного місця" |
|
День збройних сил України |
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій "Зустріч із зоряним жителем" |
Міжнародний день прав людини |
|
|
|
Дослідження "Українці в космосі" |
|
ТИЖДЕНЬ 14 "ПОДОРОЖУЄМО В ЧАСІ"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Обмін думками "Дорослішати - це думати про інших" |
|
|
|
Тиждень права |
|
|
|
Колективна справа "Іграшки дітей майбутнього" |
|
|
Сюжетно-рольова гра "Коли це було" |
|
Перегляд світлин "Коли я був маленьким (була маленькою)" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження "Від зернятка до яблучка" |
Віконечко у світ "Давні та сучасні танці" |
|
|
|
Читання з передбаченням твору В.Сухомлинського "Який слід повинна залишити людина на землі?" |
|
|
|
|
|
ТИЖДЕНЬ 15 "ЗИМОНЬКА-ЗИМА"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Виготовлення годівничок |
|
|
|
|
Вправа "Крісло автора" ("Зима") |
|
|
Дослідження "Чи існує життя під снігом?" |
Година милування "Зима-білосніжка" |
|
|
|
|
|
Обмін думками "Як допомогти птахам узимку" |
Відкрита виховна година "Святий Миколаю, тебе я благаю" |
|
|
|
Гра "Так чи ні" |
|
|
Караоке "Пісні про зиму" |
Створення колажу "Зимові свята українців" |
|
|
|
Колективна справа. Створення снігового містечка. |
|
Музична вітальня. Зимові фантазії під музику А.Вівальді "Грудень" (https://www.youtube.com/watsch?v=ZaSo7A14PfM) |
|
|
ТИЖДЕНЬ 16 "ЗИМОВІ СВЯТА"
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
||||||||
|
Обмін думками "Як святкують зимові свята у моїй родині?" |
|
Екологічний конкурс "Збережемо лісову красуню" |
Слухання та виконання колядок |
|
|
|||||||
Вихідний день |
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
Бесіда "Як привітати зі святами зимуючих птахів?" |
|
|
|
|||||||
|
|
"Новорічний подарунок" |
|
|
Проект "Збережімо народні традиції" |
|
|||||||
Тренінг "Збережи здоров'я під час зимових канікул" |
|
Виготовлення новорічних прикрас |
|
Новорічне свято |
|
|
|||||||
РОБОТА З БАТЬКАМИ
Форми проведення |
№ |
Тема зборів / Учасники |
Дата та час проведення |
Примітка |
Загальні батьківські класні збори |
1. |
Поняття, методи, технології НУШ. Організація батьківського комітету, активу класу. |
|
|
2. |
Враження, виправдані надії початкового І семестру НУШ. Обговорення подальших перспектив впровадження технологій НУШ в класі. Спільне рішення поставлених завдань класу. Звіт батьківського комітету щодо організіції навчально-виховної діяльності класу. |
|
|
|
Індивідуальні зустрічі з батьками |
1. |
Батьки Бакуліча Іллі |
|
|
2. |
Опікуном Балуха Назара |
|
|
|
3. |
МАМА БАТЬКИ Богач Дар’ї |
|
|
|
4. |
Батьки Боярського Станіслава |
|
|
|
5. |
БАТЬКИ Вибодовської Ангеліни |
|
|
|
6. |
БАТЬКИ Долішняк Маргарити |
|
|
|
7. |
БАТЬКИ Заєць Софії |
|
|
|
8. |
БАТЬКИ Іващука Тихона |
|
|
|
9. |
БАТЬКИ Кобилецької Софії |
|
|
|
10. |
БАТЬКИ Кутковських Марії та Олександра |
|
|
|
11. |
БАТЬКИ Пастернака Єгора |
|
|
|
12. |
БАТЬКИ Чернецького Олександра |
|
|
|
13. |
БАТЬКИ Тирана Андрія |
|
|
|
14. |
Мамою Чайки Анастасії |
|
|
|
15. |
Мамою Булими Максима |
|
|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА 1-А КЛАСУ
У 1-А класі навчається 24 учнів. З них 12 хлопчиків та 12 дівчаток. Всі учні проживають у благополучних сім’ях. В повних сім’ях проживає 14 дітей, у неповних - 7. Одна дитина, Терепенчук Саша, проживає в малозабезпеченій сім'ї, в школі вона забезпечена безкоштовним гарячим харчуванням.
Учні стараються приймати активну участь у громадському житті класу, залюбки виконують доручення вчителів.
Учні класу позитивно налаштовані на спілкування з вчителями, батьки надають якісну допомогу для зменшення адаптативного періоду.
Більшість дітей фізично здорові. Але перед класним колективом поставлено ряд проблем. Насамперед, це навчання дітей, які мають вади здоров’я. Більшість учнів класу спокійно сприймають і виконують правила для учнів. Але частина дітей схильна до порушень дисципліни ( Боярський Станіслав та Кутковський Саша).
Велика частина дітей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. (Бакуліч Ілля, Іващук Тихон, Вибодовська Ангеліна,Кутковська Марія, Заєць Софія,Танасійчук Юлія,Тулупова Дана,Чайка Анастасія Долішняк Маргарита). Більшість учнів навчаються iз задоволенням .
У класі є діти з логопедичними вадами:Кутковський Олександр та Пастернак Єгор . Всім їм батьки забезпечили індивідуальні заняття з логопедом.
Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Але дітям ще важко органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. Із задоволенням проводимо з дітьми групову роботу, вони дуже легко адаптувалися до роботи в парах. У стосунках мiж дiтьми присутні спiвчуття, теплота, толерантність до помилок товариша.
Активну участь у навчально-виховному процесі беруть батьки учнів класу.
Для покращення мікроклімату класного колективу, підвищення якості навчання, намічено такі шляхи вирішення проблем: