План виховної роботи у 6 класі (І семестр) розроблено відповідно до тематичних місячників.
ВЕРЕСЕНЬ Місячник здоров’я «Дитина йде до школи», Всеукраїнський рейд „Увага! Діти на дорозі!”
№ з/п |
Основні напрямки діяльності |
1-й тиждень |
2-й тиждень |
3-й тиждень |
4-й тиждень |
|
|
01.09-08.09 |
11.09-16.09 |
18.09-21.09 |
25.09-29.09 |
1 |
Виховні години, проект
|
Свято першого дзвоника. Свято знань. Виховна година «Будь обережним на дорозі» |
Збір класного колективу «Наше спільне життя» |
Марш миру “Хай буде мир на всій Землі!”
|
ПРОЕКТ «7 звичок високоефективних підлітків» (Ціннісне ставлення до себе)
|
2 |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Виховуємо повагу до символів нашої Батьківщини». |
|
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
Волонтерська діяльність «Збери портфель другу» |
Акція «Привітання ветеранів педпраці» |
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Складаннямаршрутноголистка «Мій безпечний шлях» |
Правила техніки безпеки під час Дня здоров’я |
Правила техніки безпеки під час Маршу миру. |
|
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
День здоров’я. Бесіда «Чиста галявина» |
Класна акція «Зробимо квітучим наш клас». |
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Складання графіка чергувань |
Година спілкування «Вільний час простір для розвиткуздібностей» |
Бесіда «Обов’язки чергових» |
Бережливе ставлення до шкільного майна |
7 |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Конкурс з літератури «Запобігання пожежної та техногенної катастроф» |
Створення листівки «Мій улюблений вид спорту» |
|
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Анкетування учнів з метою уточнення індивідуальних даних |
Залучення учнів до роботи в гуртках. |
Перевірка наявності в учнів підручників, посібників, щоденників. |
Робота з активом класу: підсумки роботи за місяць. |
9 |
Робота з батьками |
Анкетування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів. |
Батьківські збори План роботи на рік |
Допомога в естетичному оформленні класної кімнати. |
. |
10 |
Участьузагальношкільних святах |
Відкриття Олімпійського тижня, шкільної спартакіади |
|
Флешмоб «Кулька Миру» |
|
ЖОВТЕНЬ Декадник милосердя щодо надання практичної допомоги людям похилого віку, Тиждень пожежної безпеки, Тиждень правових знань
з/п |
Основні напрямки діяльності |
1-й тиждень |
2-й тиждень |
3-й тиждень |
4-й тиждень |
|
|
02.10 – 06.10 |
09.10 – 13.10 |
17.10 – 20.10 |
23.10 – 27.10 |
1 |
Виховні години, Проект |
Поїзка до м.Харків.Фельдман екопарк. |
Класне свято «Супермени 6-Б»;солодкі гостини |
Перегляд презентацій, відеофільмів на тему: «Вогонь друг - чи загроза для життя?» |
ПРОЕКТ «Виробляй звичку» (Ціннісне ставлення до себе) |
2 |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда :«Ми козацького роду…» |
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
|
Привітання хлопців класу з Днем захисника України |
Профілактика правопорушень |
«Право і мораль» |
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
Рейд-перевірка «Зовнішній вигляд учня» |
«Особиста гігієна хлопчика» |
«Особиста гігієна дівчинки» |
Інструктаж про дотримання правил т/б на осінніх канікулах |
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Відвідування зоопарку м.Харків |
|
Взяти участь у акціях до тижня пожежної безпеки. |
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Акція «Поверни землі чистоту» |
|
. |
Рейд « Чистий клас» |
7 |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
«Бал хризантем» м.Харків |
Презентація «Запорізька Січ – осередок українського козацтва» |
Конкурс « Мій Шевченко» |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Спостереження за поведінкою учнів: Бойко І. |
Контроль за відвідуванням уроків фізкультури |
Спостереження за поведінкою учнів: Бойко І. |
Контроль успішності з предметів. Алгоритм подолання труднощів |
9 |
Робота з батьками |
Організація спільної поїздки до Харкова |
Засідання батьківського комітету. Привітання вчителів.
|
Індивідуальні бесіди батьками
|
|
10 |
Участь у загальношкільних святах |
Участь творчої групи у концерті до Дня Вчителя |
Взяти участь у заходах, присвячених Дню Українського козацтва |
День бібліотеки. Квест «Здоровий спосіб життя у традиціях українців» |
|
ЛИСТОПАД. Місячник пропаганди здорового способу життя. День народження «Гаранту»
№ з/п |
Основні напрямки діяльності |
1-й тиждень |
2-й тиждень |
3-й тиждень |
4-й тиждень |
|
|
06.11-10.11 |
13.11-17.11 |
20.11-24.11 |
27.11-01.12 |
1 |
Виховні години, Проект |
9 листопада − День української писемності та мови;
|
«Толерантність – це прояв людської індивідуальності» |
21.11 День Гідності і Свободи: одночасний перегляд фільму «Майдан – сила і воля».«День пам׳яті жертв голодомору та політичних репресій» |
ПРОЕКТ «Принципи і парадигми» (Ціннісне ставлення до себе) |
2 |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Конкурс на краще декламування віршів до дня української писемності |
20 листопада - 300 років з дня народження Григорія (Георгія) Кониського (1717-1795), філософа, письменника, церковного діяча(випуск листівки) |
25 листопада − 100 років з дня народження Михайла Івасюка (1917-1995), письменника, літературознавця, фольклориста, педагога, громадського діяча.(випуск листівки)
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда «Про мовний етикет» |
Година спілкування «Чи все в житті стосується тебе? |
Виставка творчих робіт «Мій справжній друг» |
|
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
«Профілактика пожежі. Сучасні методи гасіння пожежі» |
«Чи можна змінити свій характер?» |
Диспут «Добро і зло» |
Бесіда «Звички, шкідливі для здоров’я»» |
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Вікторина «Флора фауна рідного краю» |
|
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Акція «За життя без сміття» |
|
|
7 |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Взяти участь у міському конкурсі творів «Герої поруч» |
Конкурс малюнків «Страхування очима дітей» |
Малюнки «Моя родина» |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Як управляти собою» |
Аналіз навчання учнів, виписати оцінки,повідомити батьків. |
Перевірка стану щоденників |
Аналіз відвідування учнів дитячих об׳єднань та гуртків |
9 |
Робота з батьками |
Індивідуальне спілкування з батьками |
|
|
Зустріч з батьками: «Як допомогти дітям у навчанні» |
10 |
Участь у загальношкільних святах |
09.11 – День української писемності та мови. 08.11- проведення свята до Дня народження «Гаранту». Ювійлейного концерту «Моїй школі 55!»
|
Взяти участь у спортивних змаганнях «Козацький гарт»
|
20.11 – Всесвітній день дітей 22.11- загальношкільний урок «Чорна сповідь 33-го».
|
Акція «АНТИ СНІД» Конкурс плакатів, листівок. |
ГРУДЕНЬ. Декадник пропаганди здорового способу життя. Місячник оборонно-масової роботи «Дорогою героїв» до Дня Збройних Сил України.
№ з/п |
Основні напрямки діяльності |
1-йтиждень |
2-й тиждень |
3-й тиждень |
4-й тиждень |
|
|
04.12 – 08.12 |
11.12 -15.12 |
18.12 – 22.12 |
25.12 – 29.12 |
1 |
Виховні години, проект |
«Це наше – і це твоє»- До Дня збройних сил України. |
Година спілкування «Дитинство під захистом». Правовий практикум «Зроби крок у світі своїх прав»
|
Класна година «Святий Миколай іде- подарунки несе!»
|
1. Проект «Займай проактивну позицію:колектив починається з тебе. А що ти робиш для колективу?» 2. підсумки навчання за 1 семестр Складання плану роботи на зимові канікули. |
2 |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Урок мужності: «Справжні патріоти своєї країни» |
|
|
|
3 |
Ціннісне ставлення до людей |
Провести єдиний урок «Дивись на нас як на рівних». Акція милосердя до Всесвітнього дня інвалідів. |
Організувати проведення благодійної акції до Свята Миколая. Єдиний урок гендерної грамоти |
Організувати вручення саморобних подарунків однокласниками на день Св. Миколая |
|
4 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Бесіда «Правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів та речовин» |
Правила поведінки під час новорічних свят та різдвяних свят. Бесіда «Обережно! Ожеледиця» |
5 |
Ціннісне ставлення до природи |
Екологічна операція «Встанови годівничку, або допоможи це зробити іншим» |
|
Конкурс «Замість ялинки зимовий букет» |
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Трудовий десант «Ваші руки потрібні класу» |
Допомога в організації оформлення приміщення до Новорічного ранку. |
7 |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Година спілкування «Артотерапія: профілактика емоційних і психологічних негараздів» |
Взяти участь у міському конкурсі «Зимові фантазії», «Прикрашаємо ялинку разом» |
Відкриття майстерні Діда Мороза. |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Методичні консультації з вчителями предметниками з метою виявлення прогалин у навчанні
|
Рейд – перевірка «Виконання домашніх завдань» |
«Ціна часу» — бесіда з окремими учнями |
Допомога активу класу в організації привітання однокласникам. |
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками учнів, що потребують допомоги з окремих предметів |
Зустріч з батьками учнів, які не встигають з різних предметів |
Підготовка до батьківських зборів. Виписка оцінок. |
Батьківські збори 1. «Комп’ютер-друг дитині чи ні?». 2. Успішність та поведінка учнів у І семестрі. |
10 |
Участь у загальношкільних святах |
” Захисникам Вітчизни присвячується” Акція до Дня Збройних сил України |
Конкурс дитячих робіт «Відкритий світ». Конкурс агітбригад, листівок, плакатів “За здоровий спосіб життя |
|
Свято «Новорічний калейдоскоп» «Новорічний подарунок», Танцювальний вогник для старшокласників |
3 . Засідання учнівського самоврядування.