Виховна година на тему "Мрії без меж"

Про матеріал
Тема. Мрії без меж Мета: Навчити дітей мріяти без меж, пояснити відмінність між мрією і бажанням Навчально-методичне забезпечення: презентація « Мрії дитини», відеоматеріали, аркуші паперу, фарби, епіграф "Майбутнє належить тим, хто вірить у красу своєї мрії». Елеонора Рузвельт
Перегляд файлу

Тема. Мрії без меж

Мета: Навчити дітей мріяти без меж, пояснити відмінність між мрією і бажанням

Навчально-методичне забезпечення: презентація « Мрії дитини», відеоматеріали, аркуші паперу, фарби,  епіграф "Майбутнє належить тим, хто вірить у красу своєї мрії». Елеонора Рузвельт

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2.  Мотивація навчальної діяльності

Перегляд  мотиваційного міні мультфільму про успіх Лео Мессі. Після перегляду, обговорення з учнями «Про що це відео?»

Коментар вчителя.

 Історія Мессі унікальна в тому сенсі, що він домігся успіху, слави і фінансового добробуту, будучи вихідцем з родини, що займає на соціальній драбині порівняно невисокі ступені: мати – прибиральниця, батько – простий робітник.

Другим фактом, що заслуговує поваги в історії життя Ліонеля Мессі, була його вроджена хвороба, пов’язана з тим, що зростання молодої людини залежав від ін’єкцій та інших способів лікування. Однак він зміг подолати всі труднощі і досягти своєї мрії. Тож поговоримо сьогодні про мрії і про те як їх можна досягти.

  1. Вивчення нового матеріалу

 Епіграфом до нашого уроку є слова Елеонори Рузвельт "Майбутнє належить тим, хто вірить у красу своєї мрії».

1.Бесіда з учнями на те, як вони розуміють цей вислів.

2.Візуалізація мрії – арт-терапія.
Вчитель дає дітям аркуші паперу і фарби і просить намалювати їх мрії. (Більшість дітей намалюють якість матеріальні речі, тобто – бажання)
Обговорення  з учнями того як за допомогою бажань можна досягти своєї мрії.

3.Заповнення мапи мрії.

4. Відпочиньмо- потанцюймо!

Танець разом і із вчителем під англомовну пісню про щастя.

5. Як досягти  мрії? Створення  ментальної мапи.

Ментальна мапа - англ. Mind map— спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем.
Вчитель разом із дітьми створює свою власну мапу розуму, записуюючи всі основні думки, що повязані із мрією.
 

 Бесіда з учнями:

  •  Ви хочете щоб ваші мрії здійснились?
  • А як їх можна досягти?
  • Досягнення вашої мрії зробить вас успішними людьми?
  • А чим ваша мрія може бути корисною світу?

 

  1. Підведення підсумків

Презентація ментальних мап.

Підсумок вчителя.  Щоб навчитися мріяти нематеріально, потрібно навчитися прислухатися до свого серця, а в людях навколо бачити в першу чергу особистостей. Тоді у ваших головах  почнуть народжуватися ідеї, котрі можуть стати вашою, ба навіть чужою мрією.
 

Репродуктивна  бесіда за запитаннями:
- Що таке мрія?
- Чим мрія відрізняється від бажання?

-Що я буду робити щоб досягти своєї мрії?

      V. Домашнє завдання

Вдома разом із батьками  створити  колаж «Мрія моєї родини»

 



 

 

 

 

 

docx
Додано
21 січня 2019
Переглядів
3137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку