26 вересня о 18:00Вебінар: Особливості статевого виховання у школах України

Виховна година на тему "Мрії без меж"

Про матеріал
Тема. Мрії без меж Мета: Навчити дітей мріяти без меж, пояснити відмінність між мрією і бажанням Навчально-методичне забезпечення: презентація « Мрії дитини», відеоматеріали, аркуші паперу, фарби, епіграф "Майбутнє належить тим, хто вірить у красу своєї мрії». Елеонора Рузвельт
Перегляд файлу

Тема. Мрії без меж

Мета: Навчити дітей мріяти без меж, пояснити відмінність між мрією і бажанням

Навчально-методичне забезпечення: презентація « Мрії дитини», відеоматеріали, аркуші паперу, фарби,  епіграф "Майбутнє належить тим, хто вірить у красу своєї мрії». Елеонора Рузвельт

Хід уроку

  1. Організаційний момент
  2.  Мотивація навчальної діяльності

Перегляд  мотиваційного міні мультфільму про успіх Лео Мессі. Після перегляду, обговорення з учнями «Про що це відео?»

Коментар вчителя.

 Історія Мессі унікальна в тому сенсі, що він домігся успіху, слави і фінансового добробуту, будучи вихідцем з родини, що займає на соціальній драбині порівняно невисокі ступені: мати – прибиральниця, батько – простий робітник.

Другим фактом, що заслуговує поваги в історії життя Ліонеля Мессі, була його вроджена хвороба, пов’язана з тим, що зростання молодої людини залежав від ін’єкцій та інших способів лікування. Однак він зміг подолати всі труднощі і досягти своєї мрії. Тож поговоримо сьогодні про мрії і про те як їх можна досягти.

  1. Вивчення нового матеріалу

 Епіграфом до нашого уроку є слова Елеонори Рузвельт "Майбутнє належить тим, хто вірить у красу своєї мрії».

1.Бесіда з учнями на те, як вони розуміють цей вислів.

2.Візуалізація мрії – арт-терапія.
Вчитель дає дітям аркуші паперу і фарби і просить намалювати їх мрії. (Більшість дітей намалюють якість матеріальні речі, тобто – бажання)
Обговорення  з учнями того як за допомогою бажань можна досягти своєї мрії.

3.Заповнення мапи мрії.

4. Відпочиньмо- потанцюймо!

Танець разом і із вчителем під англомовну пісню про щастя.

5. Як досягти  мрії? Створення  ментальної мапи.

Ментальна мапа - англ. Mind map— спосіб зображення процесу загального системного мислення за допомогою схем.
Вчитель разом із дітьми створює свою власну мапу розуму, записуюючи всі основні думки, що повязані із мрією.
 

 Бесіда з учнями:

  •  Ви хочете щоб ваші мрії здійснились?
  • А як їх можна досягти?
  • Досягнення вашої мрії зробить вас успішними людьми?
  • А чим ваша мрія може бути корисною світу?

 

  1. Підведення підсумків

Презентація ментальних мап.

Підсумок вчителя.  Щоб навчитися мріяти нематеріально, потрібно навчитися прислухатися до свого серця, а в людях навколо бачити в першу чергу особистостей. Тоді у ваших головах  почнуть народжуватися ідеї, котрі можуть стати вашою, ба навіть чужою мрією.
 

Репродуктивна  бесіда за запитаннями:
- Що таке мрія?
- Чим мрія відрізняється від бажання?

-Що я буду робити щоб досягти своєї мрії?

      V. Домашнє завдання

Вдома разом із батьками  створити  колаж «Мрія моєї родини»