План виховної роботи учнів 6 А класу на 2019-2020 навчальний рік

Про матеріал
Ясеневопільнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів ПОГОДЖЕНО: Заступник директора з виховної роботи: Книгиницька М.М.________ План виховної роботи учнів 6 А класу на 2019-2020 навчальний рік
Перегляд файлу

Ясеневопільнівська ЗОШ І-ІІІ ступенів

Результат пошуку зображень за запитом "учні кліпарт"

ПОГОДЖЕНО:

Заступник директора з

виховної роботи:

                   Книгиницька М.М.________

 

 

План виховної роботи

учнів 6 А класу

на 2019-2020 навчальний рік

51489528_2062188707418231_6885195805167190016_n.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Класний керівник: Крстіч Олена Леонідівна

 

 

 

План роботи  батьківського комітету

 

Вересень

  1. Аналіз та підсумки роботи  батьківського комітету за 2018 -2020 н.р.
  2. Вибори голови та заступника батьківського комітету.

 

Жовтень

  1. Сприяти школі в навчанні та вихованні учнів, всебічно зміцнювати зв’язки між сім’єю та школою.
  2. Залучати батьків до активної участі в житті школи, до позакласної та позашкільної роботи.
  3. Організувати  медикаменти для  класного медпункту.

 

Листопад

  1. Заняття учнів у вільний час.
  2. Організовувати та здійснювати педагогічну пропаганду серед батьків школи.
  3. Допомога класному керівнику в позакласній роботі.

 

Грудень

  1. Допомога класному керівнику в організації  проведення новорічного свята.
  2. Аналізувати  стан роботи з учнями, схильними до правопорушень.
  3. Допомога у розв’язанні конфліктів в дитячому колективі.
  4. Закінчення І семестру та план роботи на зимові канікули.

 

Січень

  1. Оновити зелений куточок класного приміщення.
  2. Налагодити тісний зв’язок школи з батьками.
  3. Надання допомоги сім’ям  з метою поліпшення відвідування дітьми школи,  своєчасне інформування батьків про відсутність дітей в школі.

 

 

Лютий

  1. Зміцнювати зв’язки  вчителів-предметників із  батьками, викликати для співбесід  батьків учнів , які не встигають у навчанні, з метою надання їм методичних консультацій.
  2. Допомога класному керівнику в анкетуванні батьків з профорієнтації.

 

Березень

  1. Допомога школі до Дня 8 березня.
  2. Підтримувати звя‘зок з родинами в яких виховуються учні, схильні до правопорушень.
  3. Залучення батьків в проведенні екскурсій .

 

 

Квітень

  1. Пропагувати педагогічні знання, що зумовлять підвищення педагогічної грамотності батьків.
  2. Допомагати батькам в оволодінні системою умінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома.
  3. Провести  засідання батьківського комітету  школи: „Організація  занять  школяра  спрямованих на  зміцнення  здоров’я та  прищепленння навичок  здорового  способу життя”. 

 

Травень

  1. Підведення підсумків роботи комітету за рік, оголошення подяк.  
  2.  Опрацювання оперативної інформації з батьківських зборів про зауваження пропозиції  та побажання батьків  щодо поліпшення навчально-виховного процесу.  
  3. Проведення звіту голови батьківського комітету школи, затвердження плану роботи на новий навчальний рік.
  4. Залучення всіх батьків до підготовки школи до нового навчального року.                         

 

Рекомендації шкільного психолога та соціального педагога Ясеневопільнівської ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________»______»________________2019 р_______________________

»______»________________2019 р_______________________

Основні виховні справи

  1. Участь класного колективу у житті школи.

Ключ «Дозвілля»

Ключові тези

Діяльність класу в системі діяльності школи. Організація колективних творчих справ. Участь школярів у пошуковій роботі, проектній діяльності. Організація суспільно корисної праці в годину дозвілля. Інтереси та захоплення учнів класу. Родинне дозвілля.

  1. Основні виховні справи з організації класного колективу у взаємодії з учнівським самоврядуванням.

Ключ «Спілкування»

Ключові тези

Спілкування як міжособистісні зв’язки школярів. Соціальні норми та соціальний контроль – необхідні умови доброзичливого спілкування. Вивчення стилю взаємостосунків дітей у колективі, у сімї, із дорослими. Особистість та колектив. Організація колективної творчої діяльності як умова згуртування учнівського колективу. Роль спілкування у процесі підготовки та проведення колективних творчих справ. Подолання міжособистісних конфліктів як запорука єдності колективу.

  1. Організація справ з охорони життя і здоров’я дітей.

Ключ «Здоров’я»

Ключові тези

Профілактика захворювань. Попередження травматизму. Надання першої медичної допомоги. Турбота про власне здоров’я , про здоров’я інших. Дотримання правил особистої гігієни як головна умова забезпечення здорового способу життя.

  1. Формування загальних навчальних умінь, підвищення відповідальності учнів за результативність у навчальному процесі.

Ключ «Навчання»

Ключові тези

Пізнавальні інтереси та нахили як стимул навчання. Здібності учня. Здатність самостійно працювати як одна з необхідних умов навчання. Розумовий розвиток та інтелект учнів. Попередження труднощів навчання школярів.

 

 

 

 

 

ВЕРЕСЕНЬ

Заходи

І тиждень

 

ІІ тиждень

 

ІІІ тиждень

 

ІV тиждень

 

1.

Виховні години, класні збори

Класні збори №1:

  1. вибір активу классу;

б)  бережливе ставлення до шкільного майна          

Тема виховної години «Державні символи України”

 

 

Бесіда на тему:

« Азбука безпеки»

 

 

 

Виховна година «Історія і трагедія Бабиного Яру»

 

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Перший урок на тему: __________________________________________

 

 

Бесіда «Що я знаю про Україну»

 

 

 

 

 

Вікторина „Чи знаєш ти свій рідний край”

 

 

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

Провести бесіду на тему: «Дружба,

 це-…»

Диспут: « Про скромність та зарозумілість»

Провести анкетування - вчимося спілкуватися

Тема: «Добро – це коло, в середині якого є краса»

4.

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда:“Будь уважним на дорозі!”          

 

Правила поведінки  шкільної етики                

 

 

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

Класна акція «Зробимо квітучим наш клас»                

 

Обговорити про: «Природа – наш дім»           

Вікторина«Квіти –посмішка природи»       

6.

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

Прийняти участь у конкурсі малюнків „Світлофор – мій вірний товариш”                 

 

Організувати класну виставку книжок: „ Наші улюблені герої”

7.

Ціннісне ставлення до праці

 

«Книга скаржиться! Книга дякує»                        

Вчись учитись, щоб уміти трудитись               

Операція « Допоможи книзі »                   

8.

Індивідуальна робота з учнями

Анкетування учнів з метою уточнення індивідуальних даних

Перевірити наявність підручників у класі

 

Питання : « Як поводитися під час гімну?»

9.

Робота з батьками

 

Батьківські збори

 

Бесіда з батьками учнів, схильних до правопорушень

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

 

 

 

 

ЖОВТЕНЬ

Заходи

І тиждень

 

ІІ тиждень

 

ІІІ тиждень

 

ІV тиждень

 

1.

Виховні години, класні збори

Бесіда: «Символи області, району».

Виховна година на тему: « Золота осінь»

Тема: « Україна пам’ятає»

Бесіда про охорону здоров’я в канікулярний період

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Усний журнал: „Державна символіка України”

 

 

Урок мужності:

« Ніхто не забутий,ніщо не забуте»

 

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

Диспут: «Спілкуємося та діємо»

 

Провести анкетування « Тлумачний словник ввічливих слів»

 

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній вигляд

Бесіда про правила техніки безпеки з електроприладами

Вологе прибирання класного приміщення

 

Операція: « Бережи свій час»

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

Оформити виставку « Природа нашого краю»

Бесіда на тему:

 « Вже брами літа замикає осінь»

Диспут: «Барви веселки»

 

Диспут “Що буде, якщо...”

 

6.

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

Оформити виставку « Українські співаночки»

 

Аналіз зайнятості школярів у позаурочний час (участь у роботі гуртків,)

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів.

Розмова про людей, які працюють поруч

 

 

Провести ремонт столів, стільців, підручників

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Організувати привітання вчителів, вчителів- пенсіонерів

Вивчати індивідуальні особливості учнів; поведінка на уроках та перервах

Рейд - перевірка відвідування учнями занять.

 

Перевірка зовнішнього вигляду учнів

 

9.

Робота з батьками

 

 

 

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

Взяти участь у лінійці до Дня вчителя

 

 

 

 


ЛИСТОПАД

Заходи

І тиждень

 

ІІ тиждень

 

ІІІ тиждень

 

ІV тиждень

 

1.

Виховні години, класні збори

Тема: “Державна символіка України»

 

Виховна година на тему:  «Виконуй обов’язки, поважай правопорядок і закон»              

Бесіда про «Заповіді людяності»

 

 

Операція « Нагодуй птахів»

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

Диспут «Ігри народів світу»

 

 

 

Тематичні година: “Символи моєї держави»

 

 

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

Диспут « Я і мій ідеал»

 

 

Вікторина « Не робіть моїх помилок»   

 

Бесіда « Добро – це коло, в середині якого є краса»

4.

Ціннісне ставлення до себе

 

 

 

Бесіда по правилам дорожнього руху

5.

Ціннісне ставлення до природи

 Озеленення класу

 

 

 

 

Конкурс

« Встанови годівничку»

Бесіда на тему:

« Нагодуй птахів»

 

 

Дослідницькі роботи: “Краса і біль України”, “Екологічні катастрофи”, “Природні дива”.                

6.

Ціннісне ставлення до мистецтва

Години спілкування: „Я - культурна людина”         

Виховна година :“О слово рідне, України слава”                 

Відзначення Дня української писемності

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

Оформлення класних приміщень

 

 

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда з учнями по питанням навчання

 

Рейд - перевірка відвідування учнями занять.

Вивчати індивідуальні особливості учнів; поведінка на уроках та перервах  

Бесіда з вчителями –предметниками про успішність учнів

9.

Робота з батьками

 

 

 

 

Бесіда з батьками учнів,схильними до правопорушень

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

 

 

 

 


ГРУДЕНЬ

Заходи

І тиждень

 

ІІ тиждень

 

ІІІ тиждень

 

ІV тиждень

 

1.

Виховні години, класні збори

Бесіда на тему: „Люблю тебе, моя Вітчизно!”

 

Виховна година на тему: „декла

рація прав людини”

 

 Виховна година до дня Святого Миколая

 

Класні збори № 2

Підведеня підсумків за І семестр. План зимових канікул.

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Бесіда про почуття любові до свого рідного краю, Батьківщини народу

 

Заочна мандрівка «Країна, в якій я живу»

 

Розмова з учнями «Немає прав без обов’язків»

 

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

 

 

Марафон «Мистецтво дарувати»

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

Акція „Молодь за здоровий спосіб життя”

 

Інструктаж по правилам вуличного руху в зимовий період             

Провести вікторину: «Марафон ерудитів»

5.

Ціннісне ставлення до природи

Екологічна операція «Встанови годівничку»

Бесіда: «Аптека бабусі Медуниці»

 

 

Провести розмову про правила техніки безпеки на природі

6.

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

 

Провести бесіду «Різдв’яний настрій»

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів        

 

Ремонт парт, стільців

 

 

Підготовка до новорічних свят

8.

Індивідуальна робота з учнями

 

Бесіда з дівчатами

 

 

 

 

Анкетування учнів “Зимові канікули! Що ти пропонуєш?”

9.

Робота з батьками

 

Зустріч з батьками учнів, які не встигають з різних предметів

Робота з батьками через щоденник

 

 

Батьківські збори. Успішність і поведінка учнів за І семестр

Привітання батьків з наступаючими святами

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

 

 

 

Прийняти участь у новорічному святі

 

 

 


СІЧЕНЬ

Заходи

 ІІ тиждень

 

ІІІ тиждень

 

ІV тиждень

 

1.

Виховні години, класні збори

 

Тема виховної години: «День пам´яті  Крут»

Виховна година: „Домашні обереги”

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Бесіда про державну символіку України

 

 

Бесіда «Обов’язки учнів у школі»

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

 

Анкетування  - розуміння учнем почуття дружби                                 

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

 

Обережно, ожеледиця!

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

Встановлення  годівничок , поновлення корму

 

 

6.

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

 

Ознайомлення дітей із зимовими народними обрядами та святами

7.

Ціннісне ставлення до праці

Випустити стінгазету до Дня Соборності України

Оформлення класних приміщень і озеленення класу

Допомога безпритульним тваринам у важкі зимові дні

8.

Індивідуальна робота з учнями

Рейд - перевірка відвідування учнями занять

Перевірка стану підручників, шкільного

 

9.

Робота з батьками

 

 

Залучення батьків до життя їх дітей.

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛЮТИЙ

Заходи

І тиждень

 

ІІ тиждень

 

ІІІ тиждень

 

ІV тиждень

 

1.

Виховні години, класні збори

Класна година на тему: «Народні звичаї України»
 

Урок з українознавства. «Свято Стрітення»                             

Провести  бесіду до Дня  захисника вітчизни

Виховна година «Стежинами рідного міста»

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

Бесіда : « Історія мого району»

 

Тематична година: «Державна символіка України»

 

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

Пізнавальна година: « Світ спорту»

 

 

Привітання ветеранів Великої Вітчизняної війни, вчителів –ветеранів

Бесіда про мовний етикет

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда “Відповідальність учнів за своє здоров'я”.

Звернути увагу на  вивчення правил вуличного руху зимовий період

Тема: « Чесно жити – перший заповіт»

 

Вологе прибирання класного приміщення

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

Оновити зелений куточок класу

 

Вікторина „Екологічні, стежини”

Диспут “Що буде, якщо...”

6.

Ціннісне ставлення до мистецтва

 

Аналіз зайнятості школярів у позаурочний час (участь у роботі гуртків,)

Масляна. Бесіди, розваги за народними звичаями

 

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

Проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів.

Анкетування учнів про ставлення до фізичної праці

 

 

Провести ремонт столів, стільців, підручників

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Поновлення відомостей про участь дітей у гуртках

 

Провести інструктаж з правил проведення змагань

Рейд - перевірка відвідування учнями занять.

Проводити спостереження за змінами у поведінці учнів

9.

Робота з батьками

 

 

 

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

газета – вітання до Дня Святого Валентина .

 

 

 

БЕРЕЗЕНЬ

Заходи

І тиждень

 

ІІ тиждень

 

ІІІ тиждень

 

1.

Виховні години, класні збори

Бесіда : «Дорога і ми»

Виховна година: “Батькова криниця”

Бесіда на тему

" Від краплини"            

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Хто він? Т. Г. Шевченко

 

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

Привітання жінок - вчителів, вчителів –ветеранів з святом 8 Березня

 

Анкетування учнів

« Як ти розумієш почуття дружби»

4.

Ціннісне ставлення до себе

Індивідуальна розмова з учнями про гігієну та зовнішній вигляд

Вчимося слухати один одного

 

Вологе прибирання класного приміщення

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

Поле чудес  про Весну – красну

Заочна подорож “Озера та ріки мого краю”.

6.

Ціннісне ставлення до мистецтва

Книга в житті  людини. Наш підручник

Аналіз зайнятості школярів у позаурочний час (участь у роботі гуртків,)

Свято землі (21 березня) та свято води (22 березня). Чим вони важливі для нас?

7.

Ціннісне ставлення до праці

Проведення рейду-перевірки стану підручників

Усний журнал „Всі професії важливі”.

 

Жива газета „Дружно ми живемо, колектив свій бережемо”.

8.

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда з учнями , які не можуть встановити дружніх стосунків з однокласниками   

Вивчати індивідуальні особливості учнів; поведінка на уроках та перервах

Спостереження за поведінкою                           Аналіз зауважень вчителів

 

9.

Робота з батьками

 Допомога школі

до Дня 8 березня

Допомога батьків у проведенні тижня, присвяченого творчості Т.Г.Шевченка.

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

Взяти участь у конкурсі газет - віталень на тему: «Вітаємо, любі жінки»

Прийняти участь у задах присвячених Т. Г. Шевченку

 

 

 

 

КВІТЕНЬ

Заходи

І тиждень

 

ІІ тиждень

 

ІІІ тиждень

 

ІV тиждень

 

1.

Виховні години, класні збори

„Людина може все”

 

Дамо знання i мудрiсть незалежнiй Українi. (виховна година)

Виховна година « Шануймо природу усюди й завжди»

Тема виховної години: « Чорнобиль не має минулого часу»

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

“Традиції мого народу”

 

Інтелектуальна гра “Чи знаю я рідну мову”.

 

„Чорнобильські дзвони” – день вшанування пам’яті ліквідаторів аварії на Чорнобильській АЕС

3.

Ціннісне ставлення до людей

Тренінг “Ні - шкідливим звичкам!”.

 

"Подивись на себе очима товаришів”

Диспут: « Що таке щастя?»

 

Випуск стінгазети “Я та моє здоров'я”

4.

Ціннісне ставлення до себе

 

Про характер розмови

 

 

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

Екологічне прес-шоу „Чи знаєте ви що...?”.

Бесіда: «Правила безпечної поведінки у лісі»

Організація позаміських екскурсій.

 

 

6.

Ціннісне ставлення до мистецтва

Культура поведінки

 

Конкурс малюнків: “Моя сім'я”, “Мій клас - моя родина”.

Аналіз зайнятості школярів у позаурочний час (участь у роботі гуртків,)

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

Проведення рейду-перевірки стану підручників

Рейди-перевірки учнів щодо збереження шкільного майна

 

Провести ремонт підручників

8.

Індивідуальна робота з учнями

 

 Бесіда з учнями по питанням навчання

 

Рейд - перевірка відвідування учнями занять.

 

Бесіда з невсти-гаючими учнями про підсумки навчання

9.

Робота з батьками

 

 

 

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

 

 

 

 

ТРАВЕНЬ

Заходи

І тиждень

 

ІІ тиждень

 

ІІІ тиждень

 

ІV тиждень

 

1.

Виховні години, класні збори

Урок мужності на тему: «Пам’ять серця»

 

„Сім’я – найголовніша частинка суспільства” – бесіда до Міжнародного Дня Сім’ї

Класні збори  на тему: 1) підсумки за ІІ семестр; 

ОСТАННІЙ ДЗВОНИК

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

Збережемо місцеві природні святині України

 

Розмова про конституцію України

 

3.

Ціннісне ставлення до людей

 

 

 

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

 

Бережи здоров’я змолоду. Я ціную здоровий спосіб життя.

Оформлення літопису 7 класу

 

Бесіда "Літні канікули! Що ти пропонуєш?”

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

Акція “Паросток майбутнього”.

 

 

6.

Ціннісне ставлення до мистецтва

Літературно - музичне вітання «Свято зі сльозами на очах»

 

Аналіз зайнятості школярів у позаурочний час (участь у роботі гуртків,)

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

Проведення рейду-перевірки стану підручників

 

 

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда з учнями , які не можуть встановити дружніх стосунків з однокласниками   

Вивчати індивідуальні особливості учнів; поведінка на уроках та перервах

Спостереження за поведінкою .                                Аналіз зауважень вчителів

 

Рейд - перевірка відвідування учнями занять.

 

9.

Робота з батьками

 

 Участь у проведенні травневих свят: День Матері

  Батьківські збори  на тему:   Звіт про роботу, пророблену в 2-гому семестрі 

Прибирання кабінету математики

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

 

 

Прийняти участь у останньому дзвонику

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ляшенко Ольга
    Дякую за чудову розробку!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 вересня 2019
Переглядів
5657
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку