Нещодавно я виклала планування з виховної роботи в 2 класі, та 3 класу, та 4 класу Отже також на допомогу класному керівнику надаю план виховної роботи в 1 класі. Маю надію що комусь він стане в пригоді.
«Затверджую»
Директор школи: _____________________
«_____» ________________2015р.
з учнями 1 класу
Вигінської ЗОШ І-ІІступенів
Класний керівник: Короход Н.І.
Проблемне завдання,над яким працюватиму
у 2015-2016 н.р.
«Створення сприятливих умов для формування морально-етичних якостей молодших школярів; організація дружного колективу»
ІІ. Соціальний паспорт класу
№ п/п |
Прізвище та ім’я учня |
сиротапід опікою |
Неповна сім’я |
Діти- інвалід |
Багато дітна сім’я |
Група здоров’я |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
В класі ___ учнів. З них:
Сиріт___
Дітей, позбавлених батьківського піклування_____
Напівсиріт_____
Дітей з багатодітних сімей ____
Діти –інваліди____
Діти, що виховуються в неповній сім'ї ________
ІІІ. Список учнів та їх доручення
№ п/п |
Прізвище та ім'я
|
Доручення |
|
І семестр |
ІІ семестр |
||
|
|
|
Відповідальний за квіти |
|
|
|
Відповідальн. за збереж. шкільного майна |
|
|
|
інформатор |
|
|
|
сантрійка |
|
|
|
член редколегії |
|
|
|
фізорг |
|
|
|
інформатор |
|
|
|
фізорг |
|
|
|
сантрійка |
|
|
|
Відповід. за квіти |
|
|
|
Заступник старости |
|
|
|
сантрійка |
|
|
|
Відповід. за підручники |
|
|
|
Відповід. за чергування |
|
|
|
інформатор |
|
|
|
староста |
ВЕРЕСЕНЬ
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 1-4.09 |
ІІ тиждень 7-11.09 |
ІІІ тиждень 14-18.09 |
ІV тиждень 21-25.09 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Бесіда з учнями «Будьмо знайомі!» |
Класні збори «Наші плани на І семестр» |
Екскурсія «Школа – наш спільний дім. Чого вчать у школі» |
Бесіда з учнями «Про чистоту й охайність» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Перший урок на тему: «Україна – наш спільний дім» Патріотичний урок |
|
Патріотичний урок миру: «Ми за мир. 21 вересня День миру» |
Розучування Гімну України |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Бесіда «Мої обов'язки в сім'ї» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Абетка пішохода» Єдиний урок з дорожнього руху |
|
|
Організація чергування в класі |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Операція «Чистий клас» |
|
Догляд за квітами в класі |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
Бесіда «Абетка мистецтва» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Бесіда «Бджілка мала та й та працює» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Який ти?» _____________ |
Спостереження за поведінкою на перерві __________
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________ |
Правила поведінки в їдальні ________ |
9. |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету. |
Батьківські збори №1 «Успiшна адаптацiя першокласникiв до школи як умова гармонiйного розвитку особистостi. |
Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання |
Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у лінійці, присвяченій Першому дзвонику |
Взяти участь в акції «Армія потребує твоєї допомоги» |
ЖОВТЕНЬ
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 28.09-2.10 |
ІІ тиждень 5-9.10 |
ІІІ тиждень 12-16.10 |
ІV тиждень 19-23.10 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Вікторина «Ми – маленькі українці» |
Прогулянка-спостереження «Ходить осінь по Вкраїні, чудеса дарує дивні» |
Година спілкування «Обов’язки школяра» |
Бесіда «Про доброту і милосердя» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Цінніснеставлення особистості до суспільства і держави |
Оформлення класного куточка «Ми – українці» |
Оформлення куточка мужності |
|
Перегляд відео кліпів «Захисники України» |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
Бесіда «Що означає бути вихованою людиною?» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Година мрій «Коли я виросту…» |
|
|
Інструктаж з техніки безпеки під час осінніх канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Виготовлення композицій «Дари осені» |
|
Бесіда «Ми за них відповідаємо» |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Конкурс малюнків «Мої права» |
Конкурс загадок про осінь |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці
|
|
Участь у загальношкільному суботнику. «Зробимо шкільне подвір’я чистим» |
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда про режим дня ___________ |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.
|
Спостереження за поведінкою на перерві __________
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________ |
9. |
Робота з батьками |
Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання |
Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку ___________ |
Бесіда з батьками «Безпека дітей на осінніх канікулах»
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Свято «Вчителю, ти є і вічно будеш» |
Взяти участь в загальношкільній ярмарці |
Взяти участь у вернісажі доробок з природнього матеріалу |
Свято Золотої осені
|
ЛИСТОПАД
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 2-6.11 |
ІІ тиждень 9-13.11 |
ІІІ тиждень 16-20.11 |
ІV тиждень 23-27.11 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Виховна година «Про чесність і правдивість» |
Бесіда «Культура поведінки в громадському транспорті» |
Година щирих думок «Професій різних є багато. Ким бути?…» |
Бесіда «Чарівні слова» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Оформлення журналу «Ми українці»
|
Гра-подорож «Наша мова солов'їна» |
|
«Україно, ти для мене диво» Заочна мандрівка найбільшими містами та цікавими природними місцями України (з використанням ІКТ) |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Уявна подорож «Кого з друзів ти візьмеш у похід?» |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж по пожежній безпеці |
|
|
Бесіда «Чистота – запорука здоров’я»
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Конкурс віршів про осінь |
|
Бесіда «Звірі – малята» |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Година милування осінньою природою |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Вологе прибирання в класі |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда про збереження шкільного майна __________
|
Спостереження за поведінкою на перерві __________
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________ |
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку ___________
|
Батьківські збори №2 «Організація режиму дня школяра» |
Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання |
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
Участь в Акції «Запали свічку!» |
|
ГРУДЕНЬ
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 30.11-4.12 |
ІІ тиждень 7-11.12 |
ІІІ тиждень 14-118.12 |
ІV тиждень 21-25.12 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Година спілкування «Зимові звичаї українського краю» |
Виховна година «Мої права та обов’язки» |
Класні збори «Підведення підсумків роботи за І семестр» |
Бесіда «Правила поведінки взимку» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Урок мужності до Дня Збройних сил України |
|
|
Година спілкування «Вчинки та наслідки» |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
Працює майстерня Діда Мороза |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Екскурсія в бібліотеку |
Година відкритих думок «Розкажи про себе» |
Інструктаж з правил поведінки під час зимових канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
«Зелені друзі мого краю»
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Виставка малюнків «Краса природи» |
|
Презентація на тему «Як прийшли до нас ялинкові іграшки» |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Конкурс «Іграшка своїми руками» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Твої обов'язки в сім'ї» _____________ |
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________ |
Спостереження за поведінкою на перерві __________
|
|
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, чиї діти слабо читають __________ |
|
Засідання батьківського комітету |
Бесіда з батьками, техніка безпеки під час зимових канікул |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
Свято Миколая |
Новорічне свято |
№ п/п |
Назва заходу |
1. |
Екскурсія в бібліотеку. |
2. |
Конкурс малюнків «Краса осіннього лісу» |
3. |
Екскурсія до осіннього лісу |
4. |
Поетична світлина осіннього вернісажу |
5. |
Підбір матеріалу до виготовлення журналу «Українські оберіги» |
№ п/п |
Назва заходу |
1. |
Інтелектуальна гра-подорож «Новорічні свята та обряди в Україні» |
2. |
Вивчення традицій та обрядів новорічних та різдвяних свят нашого народу.
|
3. |
Зимові ігри на свіжому повітрі |
4. |
Ліплення снігової баби. |
5. |
Вивчення щедрівок та колядок.
|
№ п/п |
Назва заходу |
1. |
Екскурсія в бібліотеку. |
2. |
Екскурсія на природу. |
3. |
Підготовка до виставки робіт з природничого матеріалу «Державні символи своїми руками» |
4. |
«Україно, ти для мене диво» Заочна мандрівка найбільшими містами та цікавими природними місцями України (з використанням ІКТ |
5 |
Екскурсія в шкільну бібліотеку. |
СІЧЕНЬ
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 11 – 15.01 |
ІІ тиждень 18-22.01 |
ІІІ тиждень 25.01-29.01 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Класні збори «Навчання – мій основний обов’язок»» |
Виховна година «День Соборності України» |
Виховна година «Корисні та шкідливі звички» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Усний журнал «У нас одна Батьківщина – наша Україна» |
Бесіда «Символи моєї держави» |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Бесіда «Умій слухати» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Азбука ввічливості» |
Бесіда «Щоб не застудитися» |
Бесіди з ЦО «Захисти своє життя. Порядок дій» |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
«Екологічна стежка» |
Морально – етична вправа «Боляче буває всім» (Ставлення до тварин) |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Інсценізація народної казки |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Вологе прибирання в класі |
Зустріч з батьками «Знайомимось з професією»
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Аналіз стану навчання таких учнів__ |
Робота з невстигаючими учнями
|
Спостереження за поведінкою на перерві __________
|
9. |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету. Планування на ІІ семестр
|
Бесіди з батьками, чиї діти не встигають у навчанні_____ _____________ |
|
10.
|
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 1-5.02 |
ІІ тиждень 8-12.02 |
ІІІ тиждень 15-19.02 |
ІV тиждень 22.02-26.03 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Бесіда «Краса врятує світ» |
Година спілкування «Щедрість – запорука дружби» |
Виховна година «Рідне селище – мала батьківщина» |
Виховна година на тему: «Як запобігати переохолодженню» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Усний журнал: « Народні символи України» |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
Година спілкування «Чарівні слова відкривають серця» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Конкурс малюнків «Мій настрій» |
|
Рольова гра «Я на вулиці» |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Конкурс малюнка «Збережемо красу природи» |
|
|
Конкурс «Годівничка своїми руками» |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Конкурс валентинок |
|
Хвилина з мистецтвом «Краса української пісні» |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Заочна подорож «Місто великих майстрів |
|
Вологе прибирання в класі
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.
|
Спостереження за поведінкою на перерві __________
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________ |
Бесіда «Як себе поводити в їдальні» ___________ |
9. |
Робота з батьками |
Батьківські збори №3 «Співпраця школи і батьків у формуванні особистості учня» |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку ___________
|
|
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь у конкурсі валентинок |
Взяти участь у заходах до Міжнародного дня рідної мови |
|
БЕРЕЗЕНЬ
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 29.02-4.03 |
ІІ тиждень 7-11.03 |
ІІІ тиждень 14-18.03 |
ІVтиждень 21-25.03 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Бесіда «Коли один вдома» |
«Моя матуся – найкраща» |
Класні збори №2 «Навчання – мій основний обов’язок»» |
Виховна година на тему: «Бережи одяг доки новий, а здоров’я доки молодий» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «Т. Г. Шевченко – видатний поет України» |
Година спілкування «Знай і поважай Герб, Прапор і Гімн своєї Батьківщини» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Рольова гра «Що треба робити щоб світ був чесним» |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда «Вогонь буває різний» |
Година рухливих ігор |
Інструктаж з техніки безпеки під час весняних канікул |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Первоцвіти просять захисту (Бесіда про збереження рослин) |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтв |
Відображення краси природи у творах Т.Г.Шевченка |
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Конкурс «Кращий мамин помічник» |
|
Посадка квітів на шкільному квітнику |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда «Як берегти книжку» __________ __________ |
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________ |
Спостереження за поведінкою на перерві __________
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правила вуличного руху |
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку ___________
|
|
Бесіда з батьками______ __________, які часто пропускають навчальні заняття |
Бесіда з батьками щодо безпеки під час весняних канікул
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь в святі Мам |
Взяти участь в конкурсі на краще читання віршів Шевченка |
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 4-08.04 |
ІІ тиждень 11-15.04 |
ІІІ тиждень 18-22.04 |
Vтиждень 25-29.04 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Виховна година на тему: «Шануй книгу» |
Бесіда «12 квітня – всесвітній день авіації та космонавтики » |
Виховна година «Конвенція. Права дитини» |
Виховна година «Трагедія Чорнобиля»
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда «Як треба поводитися у школі, вдома, на вулиці» |
|
Екскурсія «Презентація рідного села» |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Розігрування життєвих ситуацій «Чарівні слова відкривають серця» |
|
Групова справа «Чесним треба бути всюди» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда «У країні рідної мови» |
Небезпечні маршрути «Дорога додому |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Виставка малюнків «Зустріч пернатих друзів» |
|
Трудовий десант «Наш квітник найкращий» |
|
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Година спілкування «Музика в природі: пори року» |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Тренінг «Вчуся все робити сам» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
Спостереження за поведінкою на перерві __________
|
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________ |
Бесіда з учнями, що не встигають у навчанні _________ _________ |
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, дітям яких важко дається навчання_____ ____________
|
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.
|
Батьківські збори № 4 «Як виховувати у дитини любов до читання?» |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку ___________
|
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь в Акції «Посади дерево» |
Взяти участь у прибиранні території школи |
|
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 4-6.05 |
ІІ тиждень 10-13.05 |
ІІІ тиждень 16-20.05 |
ІVтиждень 23-27.05 |
1. |
Виховні години, класні збори
|
Виховна година «Великдень –свято християнських родин» |
Година спілкування «Збережемо пам'ять про подвиг» |
Виховна година «Я пишаюсь своїм ім'ям»» |
Виховна година «Першокласникам про енергозбереження» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Година спілкування «На кого ти хочеш бути схожим» |
Дискусія «Де найкраще місце на землі» |
Година спілкування «Конституція мого народу» |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Бесіда «Як говорити по телефону» |
|
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до праці |
Виготовлення привітальних листівок матусі. |
|
Бесіда «Ми працю любимо» |
|
5. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Конкурс малюнків «Найцінніше в моєму житті» |
|
Бесіди з охорони життя під час літніх канікул |
6. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Творча майстерня «Ліпимо казку» |
|
Уявна гра-мандрівка «В країну Мистецтво» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Туристська прогулянка |
Операція «Чистий квітник» |
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями з поганою поведінкою ____________
|
Бесіда з учнями про поведінку у їдальні ____________ |
Бесіда про поведінку на уроці______ __________ |
Бесіда про збереження життя ____________ |
9. |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку ___________
|
|
Бесіда з батьками про підсумки навчання ___________ |
Засідання батьківського комітету. Організація літнього відпочинку дітей |
10. |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у заходах до Дня Перемоги» |
|
|
Свято Останнього дзвоника |