План виховної роботи в 1 класі

Про матеріал

Нещодавно я виклала планування з виховної роботи в 2 класі, та 3 класу, та 4 класу Отже також на допомогу класному керівнику надаю план виховної роботи в 1 класі. Маю надію що комусь він стане в пригоді.

Перегляд файлу

  «Затверджую»

Директор школи:  _____________________

 

     «_____» ________________2015р.      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

з учнями 1 класу

Вигінської ЗОШ І-ІІступенів

 

Класний керівник: Короход Н.І.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Проблемне завдання,над яким працюватиму

у 2015-2016 н.р.

«Створення сприятливих  умов для формування морально-етичних якостей молодших школярів; організація дружного колективу»

 

 

 

ІІ. Соціальний  паспорт класу

 

№ п/п

Прізвище та імя  учня

сиротапід опікою

Неповна сімя

Діти-

інвалід

Багато

дітна

сімя

Група здоров’я

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

  1.  

 

 

 

 

 

 

 

В класі ___ учнів. З них:

Сиріт___

Дітей, позбавлених батьківського піклування_____

Напівсиріт_____

Дітей  з  багатодітних  сімей ____

Діти –інваліди____

Діти, що виховуються  в  неповній  сім'ї ________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Список учнів та їх доручення

 

 

 

п/п

 

Прізвище та ім'я

 

Доручення

         І семестр

ІІ семестр

  1.  

 

 

 

Відповідальний за квіти

  1.  

 

 

Відповідальн. за збереж. шкільного майна

  1.  

 

 

 

інформатор

  1.  

 

 

 

сантрійка

  1.  

 

 

 

член редколегії

  1.  

 

 

 

фізорг

  1.  

 

 

 

інформатор

  1.  

 

 

 

фізорг

  1.  

 

 

 

сантрійка

  1.  

 

 

 

Відповід. за квіти

  1.  

 

 

 

Заступник старости

  1.  

 

 

 

сантрійка

  1.  

 

 

 

Відповід. за підручники

  1.  

 

 

 

Відповід. за чергування

  1.  

 

 

 

інформатор

  1.  

 

 

 

староста

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВЕРЕСЕНЬ

№ п/п

Заходи

І тиждень

1-4.09

ІІ тиждень

7-11.09

ІІІ тиждень

14-18.09

ІV тиждень

21-25.09

1.

Виховні години, класні збори

 

Бесіда з учнями «Будьмо знайомі!»

Класні збори

«Наші плани на І семестр»

Екскурсія «Школа – наш спільний дім. Чого вчать у школі»

Бесіда з учнями «Про чистоту й охайність»

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Перший урок на тему: «Україна – наш спільний дім»

Патріотичний урок

 

Патріотичний урок миру: «Ми за мир. 21 вересня День миру»

Розучування Гімну України

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

Бесіда «Мої обов'язки в сім'ї»

 

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда «Абетка пішохода» Єдиний урок з дорожнього руху

 

 

Організація чергування в класі

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

 

Операція «Чистий клас»

 

Догляд за квітами в класі

6.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

 

 

Бесіда «Абетка мистецтва»

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

 

 

Бесіда «Бджілка мала та й та працює»

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда «Який ти?»

_____________

Спостереження за поведінкою на перерві

__________

 

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

Правила поведінки в їдальні

________

9.

Робота з батьками

Засідання батьківського комітету.

Батьківські збори №1 «Успiшна адаптацiя першокласникiв до школи як умова гармонiйного розвитку особистостi.

Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання

Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання

10.

Участь у загальношкільних заходах

Участь у лінійці, присвяченій Першому дзвонику

Взяти участь в акції «Армія потребує твоєї допомоги»

ЖОВТЕНЬ

№ п/п

Заходи

І тиждень

28.09-2.10

ІІ тиждень

5-9.10

ІІІ тиждень

12-16.10

ІV тиждень

19-23.10

1.

Виховні години, класні збори

 

Вікторина «Ми – маленькі українці»

Прогулянка-спостереження «Ходить осінь по Вкраїні, чудеса дарує дивні»

Година спілкування «Обов’язки школяра»

Бесіда «Про доброту і милосердя»

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Цінніснеставлення особистості до суспільства і держави

Оформлення класного куточка «Ми – українці»

Оформлення куточка мужності

 

Перегляд відео кліпів «Захисники України»

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

 

Бесіда «Що означає бути вихованою людиною?»

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

Година мрій «Коли я виросту…»

 

 

Інструктаж з техніки безпеки під час осінніх канікул

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

 

Виготовлення композицій «Дари осені»

 

Бесіда «Ми за них відповідаємо»

6.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

Конкурс малюнків «Мої права»

Конкурс загадок про осінь

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

 

 

Участь у загальношкільному суботнику. «Зробимо шкільне подвір’я чистим»

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда про режим дня

___________

Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.

 

 

Спостереження за поведінкою на перерві

__________

 

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

9.

Робота з батьками

Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання

Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання

Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку

___________

Бесіда з батьками «Безпека дітей на осінніх канікулах»

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

Свято «Вчителю, ти є і вічно будеш»

Взяти участь в загальношкільній ярмарці

Взяти участь у вернісажі доробок з природнього матеріалу

Свято Золотої осені

 

 

ЛИСТОПАД

№ п/п

Заходи

І тиждень

2-6.11

ІІ тиждень

9-13.11

ІІІ тиждень

16-20.11

ІV тиждень

23-27.11

1.

Виховні години, класні збори

 

Виховна година «Про чесність і правдивість»

Бесіда «Культура поведінки в громадському транспорті»

Година щирих думок «Професій різних є багато. Ким бути?…»

Бесіда «Чарівні слова»

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Оформлення журналу «Ми українці»

 

 

 

 

 

Гра-подорож «Наша мова солов'їна»

 

«Україно, ти для мене диво» Заочна мандрівка найбільшими містами та цікавими природними місцями України (з використанням ІКТ)

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Уявна подорож «Кого з друзів ти візьмеш у похід?»

 

 

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

Інструктаж по пожежній безпеці

 

 

Бесіда «Чистота – запорука здоров’я»

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

 

Конкурс віршів про осінь

 

Бесіда «Звірі – малята»

6.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

 

Година милування осінньою природою

 

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

 

 

Вологе прибирання в класі

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда про збереження шкільного майна

__________

 

Спостереження за поведінкою на перерві

__________

 

Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.

 

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

9.

Робота з батьками

Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку

___________

 

Батьківські збори №2 «Організація режиму дня школяра»

Відвідати батьків________ з метою вивчення умов проживання

 

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

 

Участь в Акції «Запали свічку!»

 

ГРУДЕНЬ

№ п/п

Заходи

І тиждень

30.11-4.12

ІІ тиждень

7-11.12

ІІІ тиждень

14-118.12

ІV тиждень

21-25.12

1.

Виховні години, класні збори

 

 

 

Година спілкування «Зимові звичаї українського краю»

Виховна година

«Мої права та обов’язки»

Класні збори «Підведення підсумків роботи за І семестр»

Бесіда «Правила поведінки взимку»

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Урок мужності до Дня Збройних сил України

 

 

Година спілкування «Вчинки та наслідки»

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

 

Працює майстерня Діда Мороза

 

 

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

 

Екскурсія в бібліотеку

Година відкритих думок «Розкажи про себе»

Інструктаж з правил поведінки під час зимових канікул

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

 

 

«Зелені друзі мого краю»

 

 

6.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

 

Виставка малюнків «Краса природи»

 

Презентація на тему «Як прийшли до нас ялинкові іграшки»

7.

Ціннісне ставлення до праці

 

 

 

Конкурс «Іграшка своїми руками»

8.

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда «Твої обов'язки в сім'ї»

_____________

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

Спостереження за поведінкою на перерві

__________

 

 

9.

Робота з батьками

Бесіда з батьками, чиї діти слабо читають

__________

 

Засідання батьківського комітету

Бесіда з батьками, техніка безпеки під час зимових канікул

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

 

Свято Миколая

Новорічне свято

 

 

 

№ п/п

Назва заходу

1.

Екскурсія в бібліотеку.

2.

Конкурс малюнків «Краса осіннього лісу»

3.

Екскурсія до осіннього лісу

4.

Поетична світлина осіннього вернісажу

5.

Підбір матеріалу до виготовлення журналу «Українські оберіги»

 

№ п/п

Назва заходу

1.

Інтелектуальна гра-подорож «Новорічні свята та обряди в Україні»

2.

Вивчення традицій та обрядів новорічних та різдвяних свят нашого народу.

 

3.

Зимові ігри на свіжому повітрі

4.

Ліплення снігової баби.

5.

Вивчення щедрівок та колядок.

 

№ п/п

Назва заходу

1.

Екскурсія в бібліотеку.

2.

Екскурсія на природу.

3.

Підготовка до виставки робіт з природничого матеріалу «Державні символи своїми руками»

4.

«Україно, ти для мене диво» Заочна мандрівка найбільшими містами та цікавими природними місцями України (з використанням ІКТ

5

Екскурсія в шкільну бібліотеку.


СІЧЕНЬ

 

№ п/п

Заходи

І тиждень

11 – 15.01

ІІ тиждень

18-22.01

ІІІ тиждень

25.01-29.01

1.

Виховні години, класні збори

 

Класні збори

«Навчання – мій основний обов’язок»»

Виховна година «День Соборності України»

Виховна година «Корисні та шкідливі звички»

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

Усний журнал

«У нас одна Батьківщина – наша Україна»

Бесіда «Символи моєї держави»

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Бесіда «Умій слухати»

 

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда «Азбука ввічливості»

Бесіда «Щоб не застудитися»

Бесіди з ЦО «Захисти своє життя. Порядок дій»

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

«Екологічна стежка»

Морально – етична вправа «Боляче буває всім» (Ставлення до тварин)

6.

Ціннісне ставлення до культури і  мистецтва

Інсценізація народної казки

 

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

 

 

 

Вологе прибирання в класі

Зустріч з батьками «Знайомимось з професією»

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Аналіз стану навчання таких учнів__        

Робота з невстигаючими учнями

 

Спостереження за поведінкою на перерві

__________

 

9.

Робота з батьками

Засідання батьківського комітету. Планування на ІІ семестр

 

 

Бесіди з батьками, чиї діти не встигають у навчанні_____

_____________

 

 

10.

 

Участь у загальношкільних заходах

 

 

 

 

 

 

 

 

ЛЮТИЙ

№ п/п

Заходи

І тиждень

1-5.02

ІІ тиждень

8-12.02

ІІІ тиждень

15-19.02

ІV тиждень

22.02-26.03

1.

Виховні години, класні збори

 

Бесіда «Краса врятує світ»

Година спілкування «Щедрість – запорука дружби»

Виховна година «Рідне селище – мала батьківщина»

Виховна година на тему: «Як запобігати переохолодженню»

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Усний журнал:

« Народні символи України»

 

 

 

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

 

Година спілкування «Чарівні слова відкривають серця»

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

Конкурс малюнків «Мій настрій»

 

Рольова гра «Я на вулиці»

 

 

 

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

Конкурс малюнка «Збережемо красу природи»

 

 

Конкурс «Годівничка своїми руками»

6.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

 

Конкурс валентинок

 

Хвилина з мистецтвом «Краса української пісні»

7.

Ціннісне ставлення до праці

 

Заочна подорож «Місто великих майстрів

 

Вологе прибирання в класі

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни.

 

Спостереження за поведінкою на перерві

__________

 

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

Бесіда «Як себе поводити в їдальні»

___________

9.

Робота з батьками

Батьківські збори №3 «Співпраця школи і батьків у формуванні особистості учня»

Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку

___________

 

 

 

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

Взяти участь у конкурсі валентинок

Взяти участь у заходах до Міжнародного дня рідної мови

 

 

 

 

 

БЕРЕЗЕНЬ

 

№ п/п

Заходи

І тиждень

29.02-4.03

ІІ тиждень

7-11.03

ІІІ тиждень

14-18.03

ІVтиждень

21-25.03

1.

Виховні години, класні збори

 

Бесіда «Коли один вдома»

«Моя матуся – найкраща»

Класні збори №2

«Навчання – мій основний обов’язок»»

Виховна година на тему: «Бережи одяг доки новий, а здоров’я доки молодий»

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

Бесіда

«Т. Г. Шевченко – видатний поет України»

Година спілкування «Знай і поважай Герб, Прапор і Гімн своєї Батьківщини»

 

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Рольова гра «Що треба робити щоб світ був чесним»

 

 

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

 

Бесіда «Вогонь буває різний»

Година рухливих ігор

Інструктаж з техніки безпеки під час весняних канікул

5.

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

 

Первоцвіти просять захисту

(Бесіда про збереження рослин)

 

 

6.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтв

Відображення краси природи у творах Т.Г.Шевченка

 

 

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

 

Конкурс «Кращий мамин помічник»

 

Посадка квітів на шкільному квітнику

8.

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда «Як берегти книжку»

__________

__________

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

Спостереження за поведінкою на перерві

__________

 

Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правила вуличного руху

9.

Робота з батьками

Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку

___________

 

 

Бесіда з батьками______

__________, які часто пропускають навчальні заняття

Бесіда з батьками щодо безпеки під час весняних канікул

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

Взяти участь в святі Мам

Взяти участь в конкурсі на краще читання віршів Шевченка

 

КВІТЕНЬ

 

№ п/п

Заходи

І тиждень

4-08.04

ІІ тиждень

11-15.04

ІІІ тиждень

18-22.04

Vтиждень

25-29.04

1.

Виховні години, класні збори

 

Виховна година на тему: «Шануй книгу»

Бесіда «12 квітня – всесвітній день авіації та космонавтики »

Виховна година

«Конвенція. Права дитини»

Виховна година

«Трагедія Чорнобиля»

 

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

Бесіда «Як треба поводитися у школі, вдома, на вулиці»

 

Екскурсія «Презентація рідного села»

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Розігрування життєвих ситуацій «Чарівні слова відкривають серця»

 

Групова справа «Чесним треба бути всюди»

 

4.

Ціннісне ставлення до себе

 

Бесіда «У країні рідної мови»

Небезпечні маршрути «Дорога додому

 

5.

Ціннісне ставлення до природи

Виставка малюнків «Зустріч пернатих друзів»

 

Трудовий десант «Наш квітник найкращий»

 

6.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

 

Година спілкування «Музика в природі: пори року»

 

 

7.

Ціннісне ставлення до праці

 

 

 

Тренінг «Вчуся все робити сам»

8.

Індивідуальна робота з учнями

 

Спостереження за поведінкою на перерві

__________

 

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

Бесіда з учнями, що не встигають у навчанні

_________

_________

9.

Робота з батьками

Бесіда з батьками, дітям яких важко дається навчання_____

____________

 

Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються.

 

Батьківські збори № 4 «Як виховувати у дитини любов до читання?»

Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку

___________

 

10.

Участь у загальношкільних заходах

 

Взяти участь в Акції «Посади дерево»

Взяти участь у прибиранні території школи

 

 

ТРАВЕНЬ

 

№ п/п

Заходи

І тиждень

4-6.05

ІІ тиждень

10-13.05

ІІІ тиждень

16-20.05

ІVтиждень

23-27.05

1.

Виховні години, класні збори

 

Виховна година «Великдень –свято християнських родин»

Година спілкування «Збережемо пам'ять про подвиг»

Виховна година «Я пишаюсь своїм ім'ям»»

Виховна година «Першокласникам про енергозбереження»

 

 

2.

Напрямки виховної роботи:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

Година спілкування «На кого ти хочеш бути схожим»

Дискусія «Де найкраще місце на землі»

Година спілкування «Конституція мого народу»

3.

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Бесіда «Як говорити по телефону»

 

 

 

4.

Ціннісне ставлення до праці

Виготовлення привітальних листівок матусі.

 

Бесіда «Ми працю любимо»

 

 

 

 

5.

Ціннісне ставлення до себе

 

 

 

 

Конкурс малюнків «Найцінніше в моєму житті»

 

Бесіди з охорони життя під час літніх канікул

6.

Ціннісне ставлення до культури і  мистецтва

Творча майстерня

«Ліпимо казку»

 

Уявна гра-мандрівка «В країну Мистецтво»

 

 

 

 

 

7.

Ціннісне ставлення до природи

 

Туристська прогулянка

Операція «Чистий квітник»

 

8.

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда з учнями з поганою поведінкою

____________

 

Бесіда з учнями про поведінку у їдальні

____________

Бесіда про поведінку на уроці______

__________

Бесіда про збереження життя

____________

9.

Робота з батьками

Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку

___________

 

 

Бесіда з батьками про підсумки навчання

___________

Засідання батьківського комітету. Організація літнього відпочинку дітей

10.

Участь у загальношкільних заходах

Взяти участь у заходах до Дня Перемоги»

 

 

Свято Останнього дзвоника

 

                                                

 

doc
Додано
18 жовтня 2018
Переглядів
4045
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку