Місяць |
Тижні |
Формування загальнолюдсь-ких цінностей |
Формування національних цінностей |
Формування громадянсь-ких цінностей |
Формування цінностей сімейного життя |
Формування цінностей особистого життя |
Індивідуальна робота |
Робота з батьками |
ВЕРЕСЕНЬ |
02.09-06.09. |
Гра «Дружбою дорожити вмійте» |
Перший урок, гра-подорож «Україна - здорова нація» |
Диспут: «Навіщо правила для учнів?» |
|
|
Опитування учнів з метою уточнення індивідуальних данних. |
Батьківські збори: «Зміст і організація навчально-виховного процесу в 3 класі». |
09.09.-13.09. |
|
Презентація «На захисті єдиної країни» |
|
Рольова гра «Мої права і обов’язки в сім’ї» |
Майстер-клас «Вчуся все робити сам»
|
Індивідуальний контроль за виконанням шкільних вимог. |
Уточнення місць роботи, адреси і номера телефону батьків учнів класу. |
|
16.09.-20.09. |
Моделювання ситуації «Гість – радість у домі» |
|
Виготовлення голубів до дня Миру. |
Тренінг «Давайте вчитися захищатися!» |
Бесіда «Хто такий світло-фор?». Виготов-лення макету світлофора. |
Співпраця з практичним психологом школи. |
Індивідуальні консультації «Охайність учня». |
|
23.09.-27.09. |
|
Екологічна стежина «Ми всі господарі природи, тож бережімо її вроду» |
Бесіда про права дитини «Хочеш людиною справ-жньою стати, за-кони людські нав-чись поважати» |
Поради лікаря Айболить «Щоб здорові мати зуби, треба чистити їх любий» |
|
Індивідуальні бесіди з учнями про взаємовідносини хлопчиків і дівчаток. Робота з активом класу. |
Тренінг «Навчіть дитину захищатися! » |
|
Місяць |
Тижні |
Формування загальнолюдсь-ких цінностей |
Формування національних цінностей |
Формування громадянсь-ких цінностей |
Формування цінностей сімейного життя |
Формування цінностей особистого життя |
Індивідуальна робота |
Робота з батьками |
ЖОВТЕНЬ |
30.09.-04.10. |
Інсценізація «Якщо твій друг помилив-ся», «Якщо ти погано вчинив» |
|
Бесіда-діалог «Легенди нашого краю»
|
|
Диспут «Комп’ютерні ігри. Розваги чи залежність? » |
Індивідуальні бесі-ди про відношення до навчання.
|
Індивідуальні консультації «Проблеми у взаємодії учнів одне з одним». |
07.10.-11.10. |
Екологічна стежина «Ми всі господарі природи, тож бережімо її вроду» |
Свято-змагання «Козацькому роду – нема переводу»
|
|
|
Морально-етична бесіда «Моє майбутнє – справа моїх рук?» |
Індивідуальні бесіди з учнями «Мої обов'язки в родині».
|
Підтримання постійного зв'язку з батьками учнів. |
|
14.10.-18.10. |
|
Акція « Со-ртування сміття - важлива проблема сьогодення» |
|
Перегляд і обговорення фільму «Не стань жертвою торгівлі дітьми» |
|
Індивідуальна робота з учнями, які не встигають з окремих предметів. |
Зустріч з батьками учнів, які не встигають з різних предметів. |
|
21.10.-25.10. |
Тренінг «Не смійся з мене!» |
|
Конкурс плакатів «Усі ми різні, усі ми рівні». |
|
Година спілкування «Абетка етикету». |
Індивідуальні бесіди по результатам аналізу навчання і поведінки. |
Робота з батьківським активом. |
|
Місяць |
Тижні |
Формування загальнолюдсь-ких цінностей |
Формування національних цінностей |
Формування громадянсь-ких цінностей |
Формування цінностей сімейного життя |
Формування цінностей особистого життя |
Індивідуальна робота |
Робота з батьками |
ЛИСТОПАД |
04.11.-08.11. |
Гра на групову взаємодію «Місток дружби»
|
|
Презентація «День української писемності і мови» |
|
Станційна гра«Як зробити дозвілля корисним». |
Рейд «Твій зовнішній вигляд». |
Бесіда з батьками про виконання домашніх завдань. |
11.11.-15.11. |
Бесіда «Що означає бути добрим» |
Конкурс читання віршів «Люби і знай свій рідний край»
|
Бесіда «Герої серед нас» (про учасників АТО) |
|
|
Спостереження за поведінкою окремих учнів на перерві. |
Індивідуальна робота з батьками окремих учнів. |
|
18.11.-22.11. |
|
Презентація «Славетні українці» |
Перегляд документального фільму "Великий голод" |
Перегляд фільму «Профілактика інфекційних захворювань» |
Розповідь «Коли я щасливий?» |
Бесіди про користь і шкідливість телебачення. |
Бесіда «10 фраз, які не можна говорити дитині». |
|
25.11.-29.11. |
Екологічна розвідка «Що змінилося в природі?». |
|
Усний журнал «Моє рідне місто» |
Вікторина «Рід, родина, рідня»
|
|
Бесіда «Скромність прикрашає». |
Бесіда з бать-ками, діти яких запізнюються на уроки. |
|
Місяць |
Тижні |
Формування загальнолюдсь-ких цінностей |
Формування національних цінностей |
Формування громадянсь-ких цінностей |
Формування цінностей сімейного життя |
Формування цінностей особистого життя |
Індивідуальна робота |
Робота з батьками |
ГРУДЕНЬ |
02.12.-06.12. |
|
Презентація «Захисники моєї країни».
|
Пізнавальне заняття з соціа-льним педагогом школи «Діти мають права». |
|
Поради лікаря Айболить «Щоб здорові мати зуби, треба чистити їх любий» |
Індивідуальні бесіди про відношення до навчання.
|
Індивідуальні бесіди з батьками щодо особистої гігієни учнів. |
09.12.-13.12. |
Диспут «Гроші. Чи все за них можна купити?» |
|
Бесіда «Обереж-но: незнайомці!» |
Повідомлення «Продукти харчування: наші друзі й вороги» |
|
Індивідуальна робота з учнями щодо культури спілкування з однокласниками. |
Бесіди щодо охайності учнів у веденні робочих зошитів. |
|
16.12.-20.12. |
Перегляд відео-роликів про кон-флікти в учнівсь-кому середовищі
|
Станційна гра «Що я знаю про Україну»
|
|
Бесіда «Мої права і обов’язки в сім’ї» |
|
Індивідуальний контроль за виконанням шкільних вимог. |
Поради батькам щодо проведен-ня цікавого дозвілля учнями на зимових канікулах. |
|
23.12.-27.12. |
Гра «Світлофор вві- чливості» |
|
Гра-мандрівка « Я маю право…»
|
|
Інструктаж про правила поведінки на вулиці та вдома.
|
Індивідуальні бесіди «Цінність дружби». |
Батьківські збори «Що посієш, те й пожнеш» |