Зміст виховної діяльності
Місяць січень тиждень з 20.01до24.01
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до: -історичних, культурних, духовних надбань рідного краю
|
22.01
|
ГКК. Усний журнал « Моя соборна Україна» (до Дня Соборності України)
|
|
|
Вивчення особистості школяра
|
|
Опитування «Як я провів зимові канікули?» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
. |
|
|
Робота з батьками |
24.01 |
Зв’язок із батьками через щоденник. |
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
23.01 |
Оновлення класного куточка . Організація чергування учнів. Класні збори: 1.Про виконання рішень зборів від 23.12.19р. 2.Завдання класного колективу на ІІ семестр; 3.Ставлення учнів до виконання доручень. |
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
22.01 |
Бесіда «Як запобігти трагічним наслідкам пожежі». |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
24.01 |
Відвідати урок англійської мови.
|
|
Зміст виховної діяльності
місяць січень - лютий тиждень з 27.01 до 31.01
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до: -до держави і суспільства |
29.01
31.02
|
Круглий стіл «Їх було 300»
Бесіда «Полум’я пам’яті у наших серцях»(до Дня визволення Рівного та Шпанова від німецько-фашистських загарбників).
|
|
|
Вивчення особистості школяра
|
|
Проектний твір «Яким я уявляю своє майбутнє» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
Протягом тижня |
Батьківськи лекторій «Відповідальність, самооцінка й самоконтроль. Як їх розвинути у собі?» |
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
28.01 |
Поновлення відомостей про участь учнів у секціях, гуртках
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
30.01 |
Профілактична бесіда «Значення правильного харчування» |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
31.01 |
Відвідати урок математики Година психолога |
|
Зміст виховної діяльності
місяць лютий тиждень 3.02 до 7.02
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до: - до мистецтва - до себе
|
5.02
7.02 |
Виховна година. Бесіда « У світі прекрасного»
|
|
|
Вивчення особистості школяра |
|
Опитування «Моє ставлення до школи та самого себе». |
|
|
Індивідуальний вплив |
|
|
|
|
Робота з батьками |
5.02 |
Зустріч з батьками ______________на тему « Вихованість людини – гарант її успішності» |
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
4.02
|
Участь у тижні естетичних дисциплін. Засідання активу класу щодо шкільного рейду по зберіганню підручників.
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
3.02 |
Зустріч з медичною сестрою щодо профілактики ГРИПу. |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
7.02 |
Співбесіда з вчителями – предметниками про учнів, які порушують дисципліну в класі на уроках.
|
|
Зміст виховної діяльності
місяць лютий тиждень з 10.02 до 14.02
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
12.02
14.02
|
ГКК. Бесіда «Знайомимось з професією»
Бесіда «Стук закоханих сердець»(до Дня Святого Валентина) |
|
|
Вивчення особистості школяра |
14.02 |
Мікрофон «Дружба і авторитет» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
15.02 |
Повідомлення батьків про необхідність своєчасного подання пояснювальних записок та довідок щодо відсутності учнів в школі |
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
11.02 – 14.02 |
Взяти участь у тижні трудового навчання
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
14.02 |
Бесіда «Шкільна форма – примха чи необхідність» |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
11.02 |
Відвідати урок фізики |
|
Зміст виховної діяльності
Місяць лютий тиждень з 17.02 до 21.02
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до: -до суспільства і держави -історичних, культурних, духовних надбань рідного краю |
19.02
20.02 |
Відкритий виховний захід «Вони загинули, щоб жила Україна» до Дня Небесної Сотні
Огляд новин « Україна – правова держава».
|
|
|
Вивчення особистості школяра
|
21.02 |
Включений мікрофон «Чи вмієш ти спілкуватися?». |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
21.02 |
Бесіда з батьками про зовнішній вигляд учнів |
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
Протягом тижня
21.02 |
Участь у тижні Памяті Героїв Небесної Сотні
Класні збори 1.Про виконання рішень зборів від 23.01.2020р. 2.Підсумки навчальних досягнень 3.Чергування у класі 4. Про міжособистісні стосунки
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
20.02 |
Бесіда «Правила дотримання особистої гігієни». |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
21.02 |
Обмін думками з вчителями – предметни ками щодо покращення успішності учнів |
|
Зміст виховної діяльності
місяць лютий - березень тиждень з 24.02 до 28.02
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до: - до сім’ї, родини, людей -суспільства і держави |
26.02
28.02 |
ГКК «Чи знаєш ти свої права» Огляд новин «Новини Рівненського краю»
|
|
|
Вивчення особистості школяра
|
25.02 |
Включений мікрофон «Мої позитивні і негативні звички». |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
27.02 |
Батьківський лекторій «Роль родини в розвитку працездатності дитини» |
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
|
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
28.02 |
Бесіда «Як зберегти зір». |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
28.02 |
Діагностика інтересів, нахилів та здібностей учнів (година психолога). |
|
Зміст виховної діяльності
місяць березень тиждень з 2.03 до 6.03
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
4.03 |
ГКК. Диспут «Життя – не ті дні, що минули, а ті, що запам'ятались» |
|
|
Вивчення особистості школяра |
|
Усне опитування «Дружба і авторитет» |
|
|
Індивідуальний вплив |
|
|
|
|
Робота з батьками |
4.03 |
Індивідуальні бесіди з батьками учнів « Типові помилки в сімейному вихованні»
|
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
6.03 |
Тиждень вчителів, що атестуються Вітання нашим дівчаткам. |
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
4.03 |
Бесіда «Здоров’я і шкідливі звички». |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
6.03 |
Відвідування уроку інформатики. |
|
Зміст виховної діяльності
місяць березень тиждень з 10.03 до 13.03
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
11.03
|
Виховна година «Слово, пісне, думо Кобзарева, ви - окраса й суть мого життя»
|
|
|
Вивчення особистості школяра
|
|
Тест «Чи вмієш ти спілкуватися?» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
13.03 |
Бесіда «Спілкування батьків із дітьми». |
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
Протягом тижня |
Участь у Шевченківському тижні |
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
12.03 |
Бесіда «Як вберегтися від грипу» |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
11.03
|
Відвідати урок зарубіжної літератури
|
|
Зміст виховної діяльності
місяць березень тиждень з 16.03 до 20.03
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
- мистецтва |
18.03
|
ГКК «Книга- твій друг»
|
|
|
Вивчення особистості школяра
|
18.03 |
Анкета діагностики вихованості учнів |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
19. 03 |
Класні батьківські збори: 1.Про успішність та поведінку учнів; 2.Про шкільну форму» 3. інструктаж з БЖД на весняні канікули |
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
Протягом тижня 20.03
|
Участь у тижні книги Класні збори: 1.Про виконання рішень зборів від 21.02.20р. 2.Підсумки навчальних досягнень 3.Чергування у класі Батьківський лекторій «Виховання у школярів мотивації до здорового способу життя. Роль батьків у профілактиці та запобіганні шкідливих звичок»
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
17.03 |
Бесіда « Режим дня учня» Інструктаж з ТБ під час весняних канікул. Генеральне прибирання класу |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
20.03 |
Консультація психолога «Комп’ютерні пристрасті”(година психолога) |
|
Зміст виховної діяльності
місяць березень тиждень з 23.03 до 27.03
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення до
|
27.03
|
Екскурсія до весняного лісу
|
|
|
Вивчення особистості школяра
|
|
|
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
|
|
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
|
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
|
|
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
|
|
|
Зміст виховної діяльності
місяць березень - квітень тиждень з 30.03 до 03.04
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до: -до праці; - родини, сім’ї, себе |
1.04
3.04 |
ГКК. Усний журнал «Професія мого роду».
Обговорення відеофільму «Алкогольний терор» |
|
|
Вивчення особистості школяра |
|
|
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
3.04 |
Зв'язок з батьками по телефону «Успішність та поведінка школярів»
|
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
30.03 |
Засідання активу класу на тему « Правова культура учнів» |
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
|
Хвилинка – порадниця « 10 продуктів, які зроблять Вас розумнішими» |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
31.03 |
Відвідування уроків з метою покращення дисципліни
|
|
Зміст виховної діяльності
місяць квітень тиждень з 6.04 до 10.04
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до: --до себе; - праці |
8.04
10.04 |
Година спілкування «Шкільний булінг і методи боротьби з ним»
Усний журнал «Якщо бажаєш стати заможним, у праці будь непереможним» |
|
|
Вивчення особистості школяра
|
|
|
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
7.04 |
Робота з батьками через щоденник, телефон |
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
10.04 Протягом тижня |
Допомога у поновленні учнівського куточка. Участь в тижні зарубіжної літератури |
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
8.04 |
Бесіда « Побутовий травматизм» |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
10.04 |
Обмін думками з колегами щодо навчальних досягнень і вихованості учнів класу |
|
Зміст виховної діяльності
місяць квітень тиждень з 13.04 до 17.04
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до: -природи |
15.04
17.04 |
ГКК. Бесіда «Люби братів своїх менших»
Екологічна акція «Зробімо Україну чистою» до Дня довкілля
|
|
|
Вивчення особистості школяра
|
|
|
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
17.04 |
Зв’язок з батьками через мобільний телефон. |
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
Протягом тижня |
Участь у тижні географії, екології та економіки |
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
15.04 |
Бесіда « Що я маю знати, щоб зберегти своє здоров’я» |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
16.04 |
Відвідати урок історії |
|
Зміст виховної діяльності
місяць квітень тиждень з 20.04 до 24.04
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
|
22.04 |
ГКК. Бесіда : «Біль Чорнобиля з роками не стихає» |
|
|
Вивчення особистості школяра
|
|
Опитування «Ти і твої батьки» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
23.04
24.04 |
Бесіда з батьками, які часто пропускають навчальні заняття (протягом тижня) Батьківський лекторій «Насильство в сім’ї як проблема превентиного виховання» |
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
Протягом тижня 24.04 |
Участь у тижні географії та економіки Класні учнівські збори: 1Провиконання рішення зборів від 23.03. 2.про виховання учнів; 3.учнівська форма |
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
21.04 |
Бесіда «Культура поведінки під час Великодних свят» |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
24.04
|
Відвідати урок трудового навчання в класі Година психолога |
|
Зміст виховної діяльності
місяць квітень - травень тиждень з 27.04 до 1.05
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
-праці,
|
29.04
|
ГКК. Бесіда «Труд та щастя поруч живуть»
|
|
|
Вивчення особистості школяра
|
|
|
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
27.04 |
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються. |
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
28.04 |
Засідання активу класу |
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
1.05 |
Бесіда «Безпечне спілкування в мережі Інтернет». |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
30.04 |
Обмін думками з колегами щодо навчальних досягнень учнів класу |
|
Зміст виховної діяльності
місяць травень тиждень з 4.05 до 8.05
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до:
-праці; -історичних, культурних, духовних надбань рідного краю |
6.05
8.05 |
Година спілкування «Дбайливість – моральна якість».
Участь у загальношкільному мітингу, присвяченому Дню Пам’яті та Примирення
|
|
|
Вивчення особистості школяра
|
|
Диспут «Мої права і обов’язки як учня» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
8.05 |
Бесіди з батьками учнів, що не готуються до уроків.
|
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
7.05
Протягом тижня |
Участь учнів класу в роботі органів учнівського самоврядування. Участь у тижні безпеки дитини |
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
5.05 |
Бесіда «Побутовий травматизм». |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
6.05
|
Відвідати урок математики
|
|
Зміст виховної діяльності
місяць травень тиждень з 11.05 до 15.05
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до: -природи
- до себе |
17.05
13.05 |
Година спілкування «Краса рідного краю».
Бесіда «Хочеш бути щасливим – будь ним!» |
|
|
Вивчення особистості школяра
|
13.05 |
Анкетування «Чи вмієш ти відповідати за свої вчинки?» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
11.05 17.05 |
Зв’язок з батьками через телефон. Запрошення на батьківські збори. Проведення батьківських зборів: 1.Про результати успішності за ІІ семестр. 2.Про організацію ремонту в класі. 3. Інструктаж з БЖД під час літніх канікул
|
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
17.05 Протягом тижня |
Засідання активу класу Участь у тижні безпеки дитини |
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
16.05 |
Бесіда «Правила дорожнього руху знай – життя та здоров’я зберігай”. |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
14.05 |
Консультації з вчителями – предметника-ми по виявленню учнів, які мають низький рівень знань. |
|
Зміст виховної діяльності
місяць травень тиждень з 18.05 до 22.05
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до: -родини, сім’ї, людей |
20.05
|
ГКК. «Культура – повага до людей і себе»
.
|
|
|
Вивчення особистості школяра
|
|
Диспут «Комп’ютерні пристрасті” |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
19.05 |
Зв’язок з батьками через щоденник
|
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
22.05 |
Класні учнівські збори 1.Про рішення зборів від 25.04р 2.Про результати навчання у ІІ семестрі
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
21.05 |
Бесіда « Обережно! Небезпека в лісі. Комахи і плазуни» Інструктаж з БЖД під час літніх канікул |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
20.05 |
Відвідування уроку правознавства |
|
Зміст виховної діяльності
місяць травень тиждень з 25.05 до 29.05
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до: -себе |
27.05
|
ГКК. «Здорові звички – здоровий спосіб життя»
.
|
|
|
Вивчення особистості школяра
|
|
Обмін думками тему « Як запобігти розвитку егоїзму , жорстокості і агресивності» |
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
29.05 |
Зв’язок з батьками через щоденник. Батьківський лекторій «Діти і закон. Організація літнього відпочинку дітей. Запобігання дитячому травматизму під час літніх канікул.»
|
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
27.05 |
Надання практичної допомоги у проведенні засідання активу класу « Аналіз роботи учнівського колективу за прожитий рік» |
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
26.05 |
Бесіда « Обережно! Небезпека в лісі. Комахи і плазуни» Інструктаж з БЖД під час літніх канікул |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
29.05 |
Година психолога «Як жити без конфліктів» |
|
Зміст виховної діяльності
місяць січень тиждень з 15.01 до 17.01
|
Назва розділів |
Дата |
Зміст діяльності |
Примітка |
Формування ціннісного ставлення особистості до: -до праці |
15.01.
|
ГКК. «Все ми хочемо уміти»
|
|
|
Вивчення особистості школяра
|
|
|
|
|
Індивідуальний вплив
|
|
|
|
|
Робота з батьками |
16.01 |
Зв’язок з батьками через щоденник. |
|
|
|
Організація колективу. Самоврядування |
17.01 |
Організація чергування учнів. Оновлення класного куточка
|
|
|
Охорона життя та здоров’я учнів
|
16.01 |
Бесіда «Профілактика інфекційних захворювань»(зустріч з медичною сестрою) |
|
|
Співпраця з вчителями-предметниками, відвідування уроків. Співпраця з психологом, соціальним педагогом, педагогом –організ. |
17.01 |
Бесіди з вчителями – предметниками про виявлення дітей, які мають низький рівень знань |
|