Тиждень Знань і знайомств
«Світ знань і відкриттів чекає на нас»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2 3. |
Свято першого дзвоника «1 Вересня – день особливий» Перший урок «Україна починаэться з тебе» В.Г. «Будьмо знайомі» |
01.-03.09
|
|
|
1
2.
|
Проведення вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності Бесіда з ПДР "Дорога від школи додому" Організація відпочинку учнів на перерва |
|
|
|
1.
2.
3.
4. |
Організація чергування в класі. Видача підручників. Знайомство з родинами учнів. Складання соціального паспорту класу Бесіда «Якщо у тебе виникла проблема – куди звертатись?» |
|
|
|
1.
2. |
Створення батьківської групи «5-Б» Вітання батькам з початком навчального рок |
|
|
Тиждень спорту, миру та фізичного розвитку
« О спорт, ти – мир»»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2. 3. |
Класні збори ( розподіл доручень, вибори активу класу) Єдиний Олімпійський урок «Спортом займайся – здоров’я набирайся» Оформлення класного куточка. |
06-10.09 |
|
|
1. 2. 3. |
Розучування фізкульт хвилинок Рухливі ігри на шкільному подвір’ї Дотримання протиепідемічного режиму у школі |
|
|
|
1.
2. 3.
|
Складання плану роботи класу на І сем. Розподіл доручень серед учнів. Оформлення Паспортів здоров’я |
|
|
|
1.
2. |
Батьківські збори «Що треба знати про навчання учнів у 5 класі» Анкетування батьків для складання паспорту класу |
|
|
Тиждень інноваційних технологій та критичного мислення
«Сучасна школа-нова якість»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3. |
В.Г. «Моя робота- вчитись» Взяти участь у конкурсі на кращу рекламу «Мій клас» Провести анкетування «Що я хочу змінити у школі»
|
13 – 17.09 |
|
|
1.
2. |
Аналіз стану здоров’я учнів класу Екскурсія в осінній парк.
|
|
|
|
1.
2. |
Опитування «Шкільне меню: «за» і «проти».» Бесіда «Моя поведінка у школі»
|
|
|
|
1.
2. |
Знайомство з тематикою шкільного лекторію. Планування роботи батьківського активу |
|
|
Тиждень початкової школи та педагогічної творчості
«Барвінкова, веселкова початкова наша школа»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2. 3. |
Г.С. – анкетування « Що мені подобалось у початковій школі?» Організація шефської допомоги учням 1 класу. Конкурс малюнків « Я у початковій школі» |
20 – 24/09 |
|
|
1.
2. |
Розучування рухливих ігор з учнями початкової школи. Організація прогулянок з учнями ГПД |
|
|
|
1
2. |
Організація допомоги учням у адаптації до навчання у 5 класі. Бесіда «Як подолати сором’язливість» |
|
|
|
1. |
Оформлення буклету « Режим дня п’ятикласника» |
|
|
Тиждень краєзнавства та туризму
«Подільськ – моя маленька батьківщина»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3.
4. |
Екскурсія до міського краєзнавчого музею «Історія м. Подільська» Взяти участь у загальношкільній виставці «Дари осені» Взяти участь у фотоконкурсі «Улюблений куточок рідного міста» Взяти участь у святі «Вклонися вчителю своєму» |
27/09 – 01/10
|
|
|
1.
2. |
Школа здоров’я «Як правильно мити й обробляти руки» Перегляд відеоролика «Туристичні маршрути Подільська» |
|
|
|
1.
2. |
Бесіда «Як я бережу рідну природу» (з хлопчиками) «Дивограй шкільної клумби»-майстер – клас для дівчаток |
|
|
|
|
Організація допомоги людям похилого віку, що живуть поряд «Відкрий своє серце»
|
|
Акція «Поспішай робити добро»
|
Тиждень історії та правової освіти
«Сьогодні знавці, а завтра – її творці!»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2
3. |
Організація зустрічі з працівниками ювенальної поліції «Я маю право і я зобов’язаний» Участь у конкурсі малюнків «Права очима дітей» Оформлення шкільної газети на тему «Сьогодні знавці, а завтра – її творці!»
|
04-08/10
|
Чергування по школі. |
|
1.
2. |
Бесіда « Попередження ГРВІ» Організація рухливих ігор на перервах.
|
|
|
|
1.
2. |
Бесіда «Обов’язки чергового по школі» Закріплення ділянок чергування по школі.
|
|
|
|
1. |
Відверта розмова з батьками « Обов’язки дітей у родині»
|
|
|
Тиждень козацької слави
«Ми козаки, ми гордість України!»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3.
4. |
Г.С. «Що я знаю про козаків» Взяти участь у танцювальному флешмобі «Моя перлина – Україна» Взяти участь у історично-патріотичній вікторині «Дух козацтва – український дух» Організувати привітання батьків з Днем захисника вітчизни |
11-15.10
|
|
|
1.
2. |
Вивчити ігри та розваги козаків. Змагання «Козацькому роду нема переводу» |
|
|
|
1.
2. |
Бесіда про героїзм і героїчне у житті чоловіків (Хлопчики) Бесіда « Які книжки я люблю читати?» (Дівчатка)
|
|
|
|
1.
2. |
Організація санітарного дня у класі. Акція « Посади для класу кімнатну рослину»
|
|
|
Тиждень протидії булінгу та захисту дітей від жорстокості та насильства « Нехай панує на Землі закон, добро і справедливість»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2. |
В.Г.Перегляд відеороликів на тему « Нехай панує на Землі закон, добро і справедливість»
Виготовлення і розповсюдження інформаційного буклету «Як реагувати на булінг». |
18-22.10
|
|
|
1.
2. 3. |
Практичне заняття «Як захистити себе від булінгу» Організація дозвілля « Вихідний день – разом» Бесіда щодо дбайливого ставлення до води та енергоресурсів. |
|
|
|
1.
2. |
Бесіда «Поведінка під час канікул» Рейд-перевірка стану підручників. |
|
|
|
|
Батьківський лекторій «Моя дитина жертва булінгу: що робити батькам?»
|
|
|
Тиждень благоустрою шкільної території
«Школа – наш дім , ми – господарі в нім» (осінні канікули)
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2
|
Акція «Збери опале листя» Трудовий десант « Наш клас– наша турбота»
|
25-29.10
|
|
|
1.
2.
3. |
Організація екскурсії у м. Одеса у музей науки. Генеральне прибирання класної кімнати. Акція «Зелене царство кабінету біології» (догляд за кімнатними рослинами) |
|
|
|
1.
2. |
Бесіда «Правила поведінки у громадських місцях» (з учнями, які не дотримуються правил) Перегляд відеороликів на тему «Правила дороги знай й руху транспорту не заважай |
|
|
|
|
Участь батьків у трудовому десанті « Наш клас – наша турбота»
|
|
|
Тиждень етикету
«Подорож у світ гарних манер»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2. |
В.Г. міні- квест «Гарні манери – запорука успіху у спілкуванні» Акція «Виготов і подаруй смайлик своєму другові» |
01- 05.11
|
|
|
1
2.. 3. |
Бесіда «Зроби крок уперед» (соціальне здоров’я) Розучування ігор для гри на свіжому повітрі Оформлення листівки « Профілактика ГРВІ» |
|
|
|
1
2. |
Бесіда з учнями щодо виконання доручень. Контроль за роботою чергових. |
|
|
|
1.
2. |
Планування проведення заходу « Проводимо вихідний день всім класом» Групові консультації «Створюємо світ гарних манер вдома»
|
|
|
Тиждень української писемності та знавців рідної мови
«Плекаймо рідну мову»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. 2. |
Г.С. « З мовою у серці» Оформлення буклету до Дня української писемності «Мова в нас єдина» |
08-12.11
|
|
|
1.
2. |
Розучування скоромовок з метою кращої вимови . Уявна екскурсія до залізничного переїзду «Твоє здоров’я у твоїх руках» |
|
|
|
1. |
Бесіда з учнями, схильними до використання нецензурної лексики
|
|
|
|
1.
2. |
Батьківський лекторій «Чи читають книжки у нашій родині» Обговорення шляхів залучення дитини до читання художньої літератури. |
|
|
Тиждень привітань і толерантності
«За серце , щире і просте, велике Вам спасибі»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2. 3. |
В.Г.за круглим столом «Хто така толерантна людина» Акція «16 днів без насильства» Акція волонтерського руху «Поспішай робити добро»
|
15-19.11
|
Чергування по школі |
|
1.
2. |
Організація веселих перерв для учнів початкової школи. Діагностування «Чи всі учні вранці у школі вітаються»
|
|
|
|
1.
2. |
Організація допомоги учням класу у навчанні. Рейд « Секрети мого портфелика» |
|
|
|
|
Відеозвернення учнів до батьків «Любі батьки! Ми – Ваше дзеркало…»
|
|
|
Тиждень праці та майбутньої професії
«Твій вибір – твій життєвий успіх»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2. 3. |
Г.С. Зустріч з батьками «Секрети професії наших батьків» Анкетування « Ким я хочу бути» Акція «Засвіти свічку» (до Дня пам’яті жертв голодомору) |
22-26.11
|
|
|
1. 2. |
Інструктаж «Увага, ожеледиця.» Розучування музичних фізкультхвилинок
|
|
|
|
1.
2. |
Відверта розмова « Чи не завадить моя поведінка вибору майбутньої професії?» Бесіда «Чи потрібна охайність у житті |
|
|
|
|
Консультація батьків «Розвиваємо творчість дітей, готуємо до свідомого вибору професії.»
|
|
|
Тиждень захисту тварин
«Любімо друзів наших менших»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3. |
В.Г. Зустріч з Жук Н.А «Тварини – члени моєї родини» Проведення єдиного уроку «Дай лапу, друже». Конкурс малюнків «Мій домашній улюбленець»
|
29.11- 03.12
|
|
|
1. |
Бесіда «Як правильно доглядати за тваринами, щоб не зашкодити своєму здоров’ю»
|
|
|
|
1. |
Відверта розмова «Міняю своє ставлення до тварин» |
|
|
|
1.
2. |
Індивідуальна робота з батьками щодо успішності їх дітей. Засідання батьківського активу « Свята наближаються, готуємо сюрприз для дітей» |
|
|
Тиждень виховання майбутнього захисника Вітчизни
«Любіть Україну, як вірні сини»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1. 2.
3.
4. |
Г.С. Свято «Любіть Україну, як вірні сини» Взяти участь у святковій програмі «Я – майбутній захисник» Взяти участь у конкурсі патріотичної пісні «Ми славу співаєм героям країни» Написання листів і виготовлення сувенірів воїнам АТО
|
06.12-10.12
|
|
|
1.
2. |
Бесіда «Як загартовуватись взимку?» Екскурсія у парк «Моя маленька Україна» |
|
|
|
1. |
Бесіда з хлопчиками «Я – майбутній солдат – захисник » |
|
|
|
1. |
Участь батьків - учасників АТО, у проведенні свята «Любіть Україну, як вірні сини»
|
|
|
Тиждень культури та сімейних традицій
«Від батька до сина добро передам»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3. |
В.Г. За чашкою чаю з бабусею поряд «Сімейні традиції моєї родини» Конкурс світлин «Родина , родина…» Участь у заході «Святкова пошта до Дня Святого Миколая»
|
13.12-17.12
|
|
|
1.
2. |
Рейд – перевірка ведення щоденників і зошитів учнями Бесіда «Увага, вибухонебезпечні предмети»
|
|
|
|
1.
2. |
Відверта розмова з учнями , які порушують дисципліну «Цукерочка чи різочка..» Бесіда «Мій зовнішній вигляд» (з дівчатками)
|
|
|
|
1.
2. |
Батьківський лекторій «Виховання культури поведінки у родині» Допомога батьків у підготовці дітей до новорічних свят
|
|
|
Тиждень української книжки
«Живи, книго!»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3. |
Екскурсія до шкільної бібліотеки «Сторінками улюблених книжок» Організація роботи «Книжкової лікарні» Рейд «Про що розповість мій підручник»
|
20.12 – 24.12
|
|
|
1.
2. |
Генеральне прибирання класної кімнати Розучування колядок і щедрівок.
|
|
|
|
1.
2. |
Підготовка звіту органів учнівського самоврядування про виконання плану роботи за І півріччя. Інструктаж з безпеки життєдіяльності учнів, які під час канікул будуть вдома одні « Сам вдома» |
|
|
|
1.
2. |
Ознайомлення з підсумками рейду – перевірки щоденників, зошитів та підручників. Оформлення класної кімнати до новорічних свят. |
|
|
Тиждень новорічних свят
«Чарівний і казковий Новий рік до нас іде»
Напрямки роботи |
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1.
2.
3 4. |
Свято «Новий рік у двері стука» Конкурс-виставка «Ялинка» Виготовлення новорічних листівок – привітань для батьків і друзів. Розучування колядок і щедрівок |
27.12- 31.12
|
Чергування по школі. |
|
1.
2.
3. |
Бесіда та інструктаж з безпеки життєдіяльності під час новорічних свят та зимових канікул Бесіда- застереження «Обережно! Піротехнічні засоби!» Творча робота «Абетка поведінки біля ялинки» |
|
|
|
1.
2. |
Підготовка карнавальних костюмів. Аналіз індивідуальних досягнень за І семестр. |
|
|
|
1. |
Батьківські збори «Досягнення учнів класу за І семестр.» Складання плану організації безпечного дозвілля дітей під час канікул |
|
|