Тиждень |
Тиждень Соборності України « Одна єдина, соборна наша Україна»
|
15 - 19.01 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідаль ний |
Відмітка про виконан ня |
Основні виховні заходи |
1.Година спілкування –історична мандрівка «Велика злука – великі сподівання» 2 Участь у тематичній лінійці до Дня Соборності «І обнялися береги одного, вічного народу» 3. Участь у виставці «Космос».
|
|
Кл кер. Актив |
|
Індивіду альна робота |
1.Розучування ігор дітей різних областей України (дівчатка) 2.Відвідування виставки літератури «День злуки – день єднання» (хлопчики) |
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Бесіда- застереження «Обережно! Ожеледиця!» 2.Виготовлення лепбуку «Зимові захворювання та їх попередження»
|
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1 Батьківські збори «Досягнення та успіхи учнів класу за І семестр.» 2.Лекторій « Виховання у родині шанобливого ставлення до людей України різних національностей»
|
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Індивідуальні бесіди «Як контролювати свою поведінку» (ПА, БО,КБ,)
|
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень превентивного та морального виховання «Ми – різні, ми – рівн1» |
22-26.01 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Виховна година. Гра «Сила слова або отрута лихослів’я» 2. Анкетування «Ти ї шкідливі звички» 3. Хвилинка дискусії «Ми -рівні, ми - різні» 4.Організація чергування по школі |
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуаль на робота |
1.Бесіда з профілактики тютюнопаління. (БО., СВ.) 2.Залучення учнів до участі в конкурсах, турнірах, спортивних змаганнях |
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1 Бесіда та інструктаж з безпеки життєдіяльності під час користування газовими плитами 2.Творча робота – виготовлення буклету «Абетка превентивного та морального виховання» 3.Інструктаж «Будь обачним» (запобігання та протидія торгівлі людьми) |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1.Експрес обговорення питання щодо здійснення контролю з боку батьків за порушенням етичних норм поведінки та правопорушень їхніх дітей під час перебування в громадських місцях 2.Індивідуальні бесіди з батьками щодо виявлення ознак вживання учнями алкоголю, тютюну, наркотиків (проведення профілактичних заходів) 3.Залучення батьків до участі у класних та позаурочних заходах |
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Бесіда «Моя поведінка під час переміщення в укриття» (БО,КБ)
|
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень економіки та географії «Європейські перспективи України» |
29.01-02.02
|
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Виховна година- уявна подорож «Сто метрів до Європи» 2.Участь у географічному квесті «Шляхами незвіданих земель» 3.Відвідування фотогалереї «Мандруючи рідним краєм» 4. Перегляд інформаційного вісника «Пам’яті героїв Крут» |
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуаль на робота |
1.Мотиваційна бесіда «Обираю заняття у гуртку/секції для самовираження та самоствердження» 2. Бесіда з метою покращення вивчення географії (Луцький М., Бубенко С.) |
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1. Інструктаж «Будь обачним» (запобігання та протидія шахрайству і крадіжці ) 2.Аналіз змін у стані здоров’я учнів (довідки до уроків фізкультури) |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1. Індивідуальні бесіди з батьками щодо виявлення серед дітей проявів жорстокості та булінгу на грунті «кишенькові гроші» 2.Організація подорожі по маршруту «Подільськ – Олександрівка» (відпочиваємо у вихідний день усією родиною) |
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Бесіда. «Як я використовую кишенькові гроші» (БО)
|
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень волонтерського руху та милосердя «Разом ми сила» |
05.02-09.02 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Виховна година – роздум «Жити по совісті. Це як?» 2.Інформаційно- літературна хвилинка «Твори добро, бо ти людина» 3.Участь у благодійній акції «Допомагаємо! Перемагаємо!» 4. Екскурсія до волонтерських загонів |
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуаль на робота |
1.Індивідуальна розмова з учнями з метою покращення досягнень з окремих предметів (Жуковська У, Гуцол М, ,Зозуля В.) 2.Допомога людям похилого віку, які проживають у мікрорайоні школи |
Кл. кер. Медсестра |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Інструктаж «Будь обачним» (запобігання та попередження отруєння чадним газом та продуктами горіння) 2. Мотиваційна бесіда «Працюємо над розвитком своїх моральних якостей і милосердя»
|
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1. Залучення батьків до акції милосердя під час екскурсії до волонтерських загонів 2. Індивідуальна розмова з батьками учнів з метою покращення досягнень з окремих предметів |
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Мотиваційна бесіда «Щоб дружбу здобути – милосердним треба бути» (КБ, ПА)
|
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень зарубіжної літератури |
12.02-16.02 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Година спілкування – зустріч з зав. бібліотекою №1. Олійник Л.І. «Твори зарубіжної літератури для підлітків» 2.Взяти участь у виставці учнівських малюнків до творів зарубіжної літератури 3.Відвідати книжкову виставку « Україна – Батьківщина. Я її мала частина» 4.Взяти участь у флешмобі єдності та урочистій лінійці «В єдності наша сила»» |
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуаль на робота |
1. Ознайомитись з інформаційним вісником «15 лютого – День вшанування УБД на території інших держав.» 2.Рейд підтримки тварин у мікрорайоні «Безхатніх тварин немає, є бездушні люди». С.Екзюпері. |
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1..Школа здоров’я «Як вберегти зір під час читання і роботи за ПК» 2. Інструктаж «Будь обачним» (запобігання та протидія насиллю у дитячому середовищі) |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1.Експрес обговорення питання щодо здійснення контролю з боку батьків за читанням учнями літературних творів та відвідуванням бібліотеки. 2. Засідання батьківського активу |
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Бесіда «Мій словниковий запас. Слово вилетить – не спіймаєш» (БО, СВ) |
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень англійської мови |
19.02-23.02 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Виховна година – зустріч з матір’ю Д. Конокеєнка, Героя , що носить назву наша гімназія. 2. Взяти участь в урочистих заходах до Дня пам’яті небесної сотні, 3.Взяти участь у квесті « Who knows English» 4.Відвідати книжкову виставку «Янголи Інститутської» 5.Участь у лінійці – реквіємі «Не забудемо ! Не пробачимо! Наближаємо Перемогу!» |
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуаль на робота |
1.Ознайомитись з інформаційним стендом «20 лютого – День Героїв Небесної Сотні» 2.Бесіда з метою покращення вивчення англійської мови (Коновальчук Б, Маурін Я) |
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Інструктаж «Будь обачним» (запобігання та протидія шантажу у медіа просторі) 2.Бесіда –попередження «Увага- електричний струм. Безпека користування електроприладами» |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1. . Батьківський лекторій. «Вчимо мови народів світу» 2.Ознайомлення з рішенням про визнання англійської мови, як мови міжнародного спілкування в Україні |
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Аналіз ситуацій та передбачувані наслідки нетактовного спілкування (КБ, БО,) |
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень безпеки дитини |
26.02-01.03 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Виховний захід «Найцінніший скарб у світі – це життя" » 2.Інформаційна хвилинка «Окупація Криму. Рух опору» 3.Взяти участь у конкурсі малюнків «безпека вдома» 4. Складання плану чергування по школі
|
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуальна робота |
1.Організація чергування по школі. 2. Ознайомлення з виставкою літератури на тему «О, гори Криму сторожові, за вами тужать не тільки живі». 3.Відверта розмова з учнями «Увага! Відкриті вікна» |
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Практичне заняття «Перша долікарська допомога при травмуванні» 2.Інструктаж « Правила пересування сходами у шкільних коридорах» 3.Заняття з елементами тренінгу «Що таке стрес» |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1.Інформаційний онлайн - вісник «Безпека в житті – життя у безпеці» 2.Перегляд відео « Техніка безпеки під час воєнного стану для батьків і учнів» |
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Поради від психолога « Все про психози» (КБ)
|
Кл. кер. психолог |
|
Тиждень |
Шевченківський тиждень «Шануймо слово Кобзаря» |
04.03-08.03 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Година спілкування – круглий стіл «Шевченко – наш сучасник» 2.Взяти участь у написанні диктанту про життя і творчість Т. Шевченка 3.Турнір шевченкознавців «Наш незабутній Кобзар» 4.Взяти участь у Кобзартесті «Чи добре ви знаєте Тараса Шевченка: правда чи фейк?»
|
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуальна робота |
1.Відвідати виставку відеоматеріалів «Тарас Шевченко – майстер слова і пензля» 2. Індивідуальна робота з учнями, які погано читають. |
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Відверта розмова «Малюємо на папері, а не на тілі» 2.Бесіда щодо дбайливого ставлення до книжок і підручників. 3. Інструктаж з ОП та безпеки життєдіяльності під час природних катаклізмів. |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1.Метод Case – study. «У родині панує мова Кобзаря» 2.Відверта розмова з батьками учнів з будинку сімейного типу «Створення комфортного середовища для розвитку читацьких навичок » |
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Бесіда – обмеження «Гра у телефонні ігри під час уроків - шлях до поганої успішності» (БО, СЄ)
|
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень точних наук «Лідер - онлайн» |
11.03-15.03 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Година спілкування – зустріч з воїном ЗСУ «Сила нескорених» 2.Взяти участь у виховному заході з нагоди відзначення Дня українського добровольця «Вони для нас виборюють життя» 3.Ознайомитись з інформаційним вісником «14 березня – День українського добровольця» 4. Підготувати та провести з вчителем фізики естафету «Цікава фізика» |
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуальна робота |
1.Бесіда з учнями, які живуть за залізничним переїздом «Увага! Потяг!» 2.Індивідуальна робота з учнями, які мають проблеми з досягненнями у вивченні точних наук.. |
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Ігри на свіжому повітрі 3. Оформлення і розповсюдження у мікрорайоні листівки «Профілактика ГРВІ» |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1.Батьківський лекторій «Участь дітей у розподілі сімейного бюджету» 2.Залучення батьків до проведення години спілкування |
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Школа ввічливості. «Розраховуй без похибок свою поведінку» (ПА)
|
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень протипожежної безпеки |
18.03-22.03 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Інтерактивна виховна година «Як не піддаватись паніці» 2.Взяти участь у виховному заході «Будьте з вогнем обережні, вивчіть правила протипожежні» 3.Взяти участь у виставці малюнків «Пожежу можна попередити» 4.Відвідати виставку літератури «Пожежна безпека» |
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуальна робота |
1.Бесіда з учнями, які користуються громадським транспортом «Будь обережним, толерантним і чемним» (ПА., СВ.) 2.Індивідуальна робота з учнями, які проживають у будинках з індивідуальним опаленням «Будь обачним з вогнем» 3.Бесіда «Правила користування легкозаймистими речовинами та матеріалами.» |
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1 Бесіда та інструктаж з безпеки життєдіяльності під час весняних канікул. 2.Тренінг. Перша долікарська допомога у разі отримання опіків. |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
Індивідуальні консультації «Як навчити дитину правильно реагувати на сигнали про надзвичайні ситуації» |
Кл. кер. бібліотекар |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Бесіда «Паління і пожежа – щаблі небезпеки»(БО) |
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень позитиву «Посмішка – запорука здоров’ю» |
25.03-29.03 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Мікс вайбер жартів «Сміх і хороший настрій- це наше здоров’я» 2.Взяти участь у фото марафоні «Позитив через об’єктив» 3.Екскурсія до міського музею
|
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуальна робота |
1.Участь у майстер – класі з виготовлення сатиричних смайликів (Будинок культури) 2. Участь у трудовому десанті «Кмітливий віник»
|
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Рейд «Наш клас – найчистіший» 2.Прогулянка по весняному Подільську 3.Велопробіг «Подільськ – Куяльник»
|
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1.Консультація для батьків «Позитивний настрій- запорука порозуміння у родині.» 2. Участь у велопробігу
|
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Відверта розмова « Чи не завадить твоя поведінка встановленню дружніх відносин » (ПА, БО)
|
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень правових знань |
01.04-05.04 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Година спілкування – усний журнал «Ти людина, а значить маєш право» 2.Зустріч з представниками правоохоронних органів. 3.Участь у брейн - рингові «Знай і поважай свої права» 4.Перегляд літературно – документальної виставки «Права і свободи людей – основні документи» |
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуальна робота |
1. «Право на життя». Етична бесіда про бережливе ставлення до хліба. 2.Перегляд відео «Дисципліна - свобода чи необхідність»
|
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Поради психолога «Як допомогти дітям відстоювати свою позицію з погляду права» 2.Взяти участь у шкільній виставці «Наш пошук і творчість тобі, Україно» 3.Ознайомлення з організаціями у м. Подільську, які можуть надати правову допомогу підліткам. |
Кл. кер., медсестра |
|
|
Робота з батьками |
1.Онлайн навчання: «Вчимо дітей вирішувати конфлікти і будувати мир навколо себе» 2. Засідання батьківського активу |
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Бесіда - застереження «Будь ввічливим та уважним. Життя – це бумеранг» (ПА,КБ) |
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень екологічного виховання «Нехай земля квітує всюди! Природу бережемо, люди!» |
08.04-12.04 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Інтелектуальна гра «Юний еколог» 2. Організація чергування по школі. 3.Взяти участь у виставці малюнків «Біологія під мікроскопом» 4.Участь у природоохоронних акціях «Шпаківня», «Боротьба з королем сміття» |
11.04 |
Кл кер. Актив |
|
Індивідуальна робота |
1. Перегляд відео презентації «Як розмножити кімнатні рослини» 2.Індивідуальна робота з дівчатками «Квітковий сад мого подвір’я» 3. КТС «Шпаківня» |
Кл. кер., психолог |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Бесіда та інструктаж з безпеки життєдіяльності під час прогулянки до лісу: павуки, кліщі, змії, дикі тварини (сказ) 2.Інструктаж «Будь обачним» (запобігання та попередження отруєння грибами і дикорослими рослинами) |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1.Залучити батьків до колективної творчої справи «Шпаківня» 2.Перегляд батьками відео презентації «Як виховати у дітей дбайливе ставлення до природи: поради для батьків» |
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Бесіда з учнями, схильними до поганої поведінки у природі (К Б., БО.) |
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень охорони праці і безпеки життєдіяльності «Скринька твоєї безпеки» |
15.04- 19.04 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Година спілкування – ділова гра «Небезпеку оминай і під ноги заглядай» 2.Участь в уроці- вікторині «Потяг безпеки» 3.Перегляд відеороліку «Ризики і небезпеки воєнного часу» 4. Тренувальні заходи з евакуації. 5.Практичне заняття « Допоможи другу» |
|
Кл кер. Актив
9.12 |
|
Індивідуальна робота |
1.Взяти участь у конкурсі «Охорона праці очима дітей» 2.Організзація відео лекторію « Безпека праці – запорука безпечного життя» 3.Конкурс малюнків «Подорож у світ безпеки» 4. Інформаційна хвилина «Кібербулінг та засоби його подолання» |
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Відеопрезентація «Уникаємо травматизму у школі» 2.Бесіда «Як загартовуватись весною і влітку?» 3. Ігри на свіжому повітрі «Дозвілля у позаурочний час» |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
Батьківські збори – онлайн «Відповідальність батьків за виховання своїх дітей» |
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Бесіда - застереження «Заборона користування у школі колючими і ріжучими предметами» (ножі, гострі предмети ) (МЯ,БО) |
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень пам’яті Чорнобильської трагедії «Мужність і біль Чорнобиля» |
22.04-26.04 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Виховна година – документально – літературна мандрівка «Чорнобиль. Міфи та реальність» 2.Ознайомлення з інформаційним вісником «26 квітня- День пам’яті жертв Чорнобильської катастрофи» « І на тім рушникові,,,»
|
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуальна робота |
1.Пам’ятка учням «Як стати відповідальним» 2.Індивідуальна бесіда з учнями, які прагнуть досягти високого рівня у навчанні
|
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Перегляд відео Радіаційна безпека https://www.youtube.com/watch?v=R1j6H0ddK_g 2.Бесіда «Правила користування ртутним термометром» 3.Пішохідна прогулянка містом, покладання квітів до пам’ятного знаку ліквідаторам Чорнобильської катастрофи. |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1. Робота з батьківським активом. Про участь у пішохідній екскурсії містом «Про які подвиги свідчать пам’ятники та пам’ятні знаки» |
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Аналіз ситуацій неадекватного спілкування і поведінки під час уроків і на перервах (КБ)
|
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень безпеки дорожнього руху |
29.04- 03.05 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Година спілкування – зустріч з інспектором ДАЇ «Безпека на дорозі – показник культури нації» 2.Взяти участь у інтелектуальній грі «Знавці правил дорожнього руху» 3 Взяти участь у тренінгу « Профілактика дорожньо – транспортних пригод»» |
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуальна робота |
1.Опитування «Чи дотримуюсь я ПДР під час руху по місту» 2.Бесіда «Моя поведінка на автобусній зупинці» (П А., Б О.). 3. Бесіда- застереження «Пішоходи – учасники дорожнього руху» |
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Провести анкетування «Що я хочу змінити на дорогах мого міста» 2.Перегляд відео «Азбука доріг» 3.КТС. Виготовлення буклету «Абетка ПДР» |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1.Допомога батьків у підготовці буклету 2. Засідання батьківського активу. «Формування навичок безпечної поведінки в інтернеті та цифрової компетентності дітей.»
|
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Бесіда з попередження небезпечних випадків на дорозі. (БО)
|
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень Європи |
06.05-10.05 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Година спілкування - уявна мандрівка « Європа – обличчя нової епохи» 2.Взяти участь у мітингу – реквіємі «Вічний огонь палає» 3.Взяти участь у конкурсі малюнків «Діти проти війни» 4. Взяти участь в урочистому заході до Дня Європи. |
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуальна робота |
1.Вітання з Днем пам’яті і примирення людей похилого віку - дітей війни мікрорайону. 2.Бесіда з учнями про навчальні досягнення за ІІ семестр
|
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Цикл бесід « Профілактика кишкових і вірусних інфукцій під час відпочинку» 2.Інструктаж з ОП та безпеки життєдіяльності під час подорожей та екскурсій 3. Правила поведінки під час евакуації.
|
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1.Індивідуальні бесіди з батьками з питань труднощів сімейного виховання, виховання у дітей почуття відповідальності за рівень здобуття знань. 2.Батьківський лекторій «Психологічна допомога дітям під час війни» |
Кл. кер. |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Правила поведінки під час подорожей та екскурсій.
|
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень родинного виховання |
13.05-17.05 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Родинне свято «Від батька до сина, від матері доньці добро передам...» 2. Участь у виховному заході до Дня вишиванки «А над світом українська вишиванка цвіте» 3.Взяти участь у акції «Одягни вишиванку» 4.Ознайомитись з інформаційною вітриною « 15 травня – Міжнародний День сім’ї»
|
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуальна робота |
1.КТС - проєкт. « Цінності моєї родини »- комп’ютерна графіка 2. Відвідування міської бібліотеки №1. « Підбір приказок і прислів’їв про родину.» 3. Взяти участь у створенні фото колажу «Моя родина» 4. Індивідуальна бесіда з учнями про поважливе ставлення до членів своєї родини |
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.КВД «Вихідний день на природі.» 2. Бесіда «Загартовування повітрям; як правильно загартовуватись ». Перегляд відео |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1.Складання плану підготовки класного приміщення до нового навчального року. 2.Участь у родинному святі 3. Участь у КВД |
Кл. кер. БА |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Залучення дітей з девіантною поведінкою до КТС, КВД, спільних заходів.
|
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень психології «Сходинки до свого «Я»» |
20.05-24.05 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Виховна година з елементами тренінгу «Твій характер: на шляху до вдосконалення» 2. Участь у анкетуванні «Моє ставлення до себе» 3. Організація чергування по школі. 4. Організація конкурсу малюнків «Щастя – це…» |
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуальна робота |
1.Бесіда – застереження « Чому і як діти потрапляють у тенета рабства » 2. Написання твору – роздуму « У чому щастя людини?» 3.Поради психолога «Сходинки до свого «Я»» |
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Тестування «Визначаю свій темперамент». 2.Гра - розв’язок ситуацій «Різні характери – різні погляди». 3.Прогулянка до парку «Кращий прояв характеру – доброта» |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1.Спільні батьківські та учнівські збори. « Звітуємо самі і слухаємо звіт дітей» 2.Концертна програма «Кожній дитині потрібен мир, де можна сміятися, танцювати, співати, вчитися, жити в світі і бути щасливим.» |
Кл. кер. БА |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
Залучення дітей з девіантною поведінкою до чергування по школі, класних заходів. |
Кл. кер. |
|
Тиждень |
Тиждень «Школо, до побачення! Здрастуй, літо золоте!» |
27.05-31.05 |
||
Напрямки роботи |
Зміст роботи |
Дата |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
Основні виховні заходи |
1.Виховна година духовного спілкування - « Сім кольорів щастя» 2. Взяти участь у святі останнього дзвоника.
|
|
Кл кер. Актив |
|
Індивідуальна робота |
1.Індивідуальна робота з учнями з правил безпеки на залізниці. 2.Індивідуальна бесіда з учнями та перегляд презентації «Безпечні літні канікули» 3. Інструктаж «Поведінка на водоймі»
|
Кл. кер. |
|
|
Охорона здоров’я та життя дітей |
1.Бесіда та інструктаж з безпеки життєдіяльності під час літніх канікул. 2.Тренінг. Перша долікарська допомога у разі отримання сонячного та теплового удару. 3.Перегляд відео «Вікові особливості підлітків» |
Кл. кер. |
|
|
Робота з батьками |
1 Складання плану організації безпечного дозвілля під час літніх канікул. 2.Індивідуальна робота з батьками з безпеки життєдіяльності під час літніх канікул. |
Кл. кер. БА |
|
|
Робота з дітьми з девіантною поведінкою |
1.Обговорення правил поведінки під час літніх канікул (БО,КБ) 2. Рекомендації. Де і які гуртки можна відвідати влітку.
|
Кл. кер. |
|
Гімназія імені Дмитра Конокеєнка
Подільської міської ради
«Перевірено» «Затверджено»
ЗДНВР __________А.І.Добровольська Директор __________А.Л.Натіна
«___» _______ 2024 р. «___» ______________ 2024 р.
План
виховної роботи з учнями 7-Б класу
на ІІ семестр
2023-2024 навчального року
Класний керівник Платон Л.А.
«Розглянуто»
На засіданні м/о класних керівників
«___» ___ 2024 р.
Керівник м/о___________Т.Ю. Поян
Розклад уроків 7-Б класу на ІІ півріччя 2023-2024 н.р.
День тижня |
№уроку |
Предмети |
Понеділок |
1 |
Алгебра |
|
2 |
Укр. мова |
|
3 |
Географія |
|
4 |
Фізика |
|
5 |
Історія України |
|
6 |
Інформатика |
Вівторок |
1 |
Біологія |
|
2 |
Англ. мова |
|
3 |
Всесвітня історія |
|
4 |
Зарубіжна література |
|
5 |
Фізкультура |
|
6 |
Укр. література |
Середа |
1 |
Укр. мова |
|
2 |
Геометрія |
|
3 |
Хімія |
|
4 |
Основи здоров’я |
|
5 |
Географія |
|
6 |
Фізкультура |
|
7. |
Класна година |
Четвер |
1 |
Зарубіжна література |
|
2 |
Англ. мова |
|
3 |
Укр. література |
|
4 |
Алгебра |
|
5 |
Фізика |
|
6 |
Трудове навчання |
|
7. |
Музичне мистецтво |
П’ятниця |
1 |
Англ. мова |
|
2 |
Геометрія |
|
3 |
Біологія |
|
4 |
Образотворче мистецтво |
|
5 |
Хімія /укр. мова |
|
6 |
Фізкультура |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Аналіз виховної роботи за І семестр 2023-2024 н. р. у 7-Б класі
У 7 – б класі з 1 вересня навчаються 20 учнів, серед яких одна дитина здобуває знання за індивідуальною формою навчання ( педагогічний патронаж- Пуя Валерій), та 2 учениці за сімейною формою навчання (Мелкова Лариса та Драчук Анастасія, яка перейшла на сімейну форму навчання у кінці вересня.
Більшість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. Двоє дітей проживають у будинку сімейного типу (Баштанар Микола і Бубенко Софія), одна дитина під опікою (Коновальчук Богдан). Протягом І семестру соціальний статус родин не змінився. Стан здоров’я учнів також залишився без змін: основна група – 7 здобувачів освіти, підготовча – 9, спеціальна – 1, звільнені – 3.
У спілкуванні з учителями більшість здобувачів освіти протягом І семестру проявляли вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного, за складних обставин кожен знаходив підтримку в однокласників. Але трапляються у класі і випадки порушення диспипліни і порядку: Борисов О. – гіперактивний, Коновальчук Б. з порушеннями психіки, Попов А образливий і жорстокий. Протягом І семестру позитивні зміни спостерігаються тільки у Попова А.
У класі за І семестр високого рівня знань досягла 1 учениця - Чепченко Ганна. 4 учня достатнього рівня навчальних досягнень: Гуцол М., Зозуля В, Карнаухов Я., Мелкова Л. Але є так званий «резерв» — це учні, що мають одну оцінку середнього рівня знань (Жуковська Уляна – історія) та одну оцінку достатнього рівня знань (Гуцол М., українська мова) . Діти працюють над підвищенням рівня своїх досягнень..
Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючими.
Протягом першого семестру я проводила виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника та нетрадиційні. Для цього використовувала тестування, тренінги, різні форми організації годин спілкування, індивідуальні консультації, бесіди. Як класний керівник багато часу приділяла морально-етичному вихованню здобувачів освіти, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила індивідуальну роботу з дітьми та їх батьками.
Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Значну увагу приділяла формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків. Це чесність, відповідальність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість. Здобувачі освіти підтримують клас у порядку, брали участь у загальношкільній толоці та у всіх заходах і конкурсах, які проводились у школі. Більшість учнів з відповідальністю відносяться до чергування по школі та підготовці до тижневих заходів. Не оминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Вважаю, що ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу роботою на користь класу, родини .
Тісно співпрацюю з батьками, особливо з питань психологічної підтримки дітей під час сирен, зміцнення здоров’я, організації харчування і підтримання дисципліни і порядку у школі та в громадських місцях. У роботі з батьками використовую колективні та індивідуальні бесіди, Батьківський актив працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів. У практику моєї роботи впроваджую мету єдності шкільного та родинного впливу на особистість дитини.
Всі заходи, заплановані у плані виховної роботи з класом на І семестр виконані, всі класні години проведені і тематика витримана.
Взаємовідносини класного керівника і учнів класу задовільні. В цілому клас характеризується як дружний.
На цьому етапі співробітництва, в результаті виконання загальновиховної, індивідуальної роботи, у більшості здобувачів освіти протягом І семестру можу відзначити позитивні зміни.
Класний керівник Платон Л.А.