План заняття з футболу для студентів ІІ курсу, учнів 11 класу

Про матеріал
План заняття на тему: «Спортивні ігри. Футбол. Удосконалення техніки гри польового гравця, техніка гри воротаря. Обманні рухи, фінти. Двостороння гра.»
Перегляд файлу

ВП НУБіП України «Немішаївський агротехнічний коледж»

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ

 

для студентів денного відділення

 

Спеціальність: «----------------------»,               ІІ курс, 11 клас

Дисципліна: «Фізична культура»

Тема заняття: «Спортивні ігри. Футбол. Удосконалення техніки гри польового гравця, техніка гри воротаря. Обманні рухи, фінти. Двостороння гра.»

 

 

Викладач фізичного виховання: Атаманчук Тетяна Григорівна

 

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ

 

для студентів денного відділення

 

Спеціальність:     ІІ курс, 11 клас

Дисципліна:    «Фізична культура»

Тема заняття: «Спортивні ігри. Футбол. Удосконалення техніки гри польового гравця, техніка гри воротаря. Обманні рухи, фінти. Двостороння гра.»

Мета заняття: Сприяння з допомогою засобів  позитивному впливу на психічну, фізіологічну та рухову функції студентів.

Методична: Підвищення загальної працездатності організму і рівня технічної підготовленості студентів.

Дидактична:

Навчальна: розвиток і удосконалення методики викладання вмінь і навиків студентам з теми: спортивні ігри: закріпити основні елементи техніки бігу, пересування з м’ячем.

Розвивальна: заохочувати студентів до постійних занять фізичним вихованням та свідомого ставлення до зміцнення свого здоров’я.

Виховна: сприяти розвитку спритності і координації; виховати морально - вольові якості;  сформувати активно - позитивне відношення до занять фізичною культурою.

Оздоровча: Сприяти укріпленню систем організму, які несуть головне навантаження при виконанні спеціально – технічних вправ та в грі.

Вид заняття: практичне.

Тип заняття: удосконалення вмінь та навиків.

Засоби навчання: ходьба, біг, загально-розвиваючі вправи, спеціально-підготовчі вправи, що сприяють кращому проведенню основної частини заняття.

Форми та методи проведення заняття:

при організації занять:  фронтальний, груповий, індивідуальний;

при повторенні техніки:  пояснення, показ, повторний, поточний;

при розвитку фізичних якостей:  рівномірний, повторний, змінний.

Міждисциплінарні зв’язки:

  • забезпечуючи: фізичне виховання;
  • забезпечувані: безпека життєдіяльності, нормативні накази та акти з фізичного виховання.

Методичне забезпечення: навчальна та робоча програма з дисципліни  «Фізична культура»

Забезпечення заняття:  свисток, фішки, футбольні м’ячі.

Місце проведення: спортивна зала коледжу.

Хід заняття

 

  1. Організаційний момент: 

      Шикування, привітання, переклик студентів. Завдання та зміст занять.    Визначення початкового рівня частоти серцевих скорочень за 15 сек.

  1. Мотивація: 

    Позитивний вплив  вправ на здоров'я і фізичний розвиток молоді.

3. Ознайомлення студентів з темою і метою заняття:                                            «Спортивні ігри. Футбол. Удосконалення техніки гри польового гравця, техніка гри воротаря. Обманні рухи, фінти. Двостороння гра.»

4.  Активізація опорних знань:     Визначення поняттям «фізичне виховання»,     «спортивні ігри», «особисте здоров’я». Техніка безпеки, якої додержуються студенти під час виконання  вправ, нормативу та гри.

 5.Практичне заняття

        5.1 В підготовчій частині потрібно підготувати організм до майбутньої основної діяльності, підвищити загальну і спеціальну підготовку. Виконується шикування студентів, вітання, повідомлення задач заняття. Стройові вправи на місці – повороти.  Ходьба в русі: на носках, на п'ятах, на внутрішній та зовнішній частині стопи, перекатом з п'ятки на носок. Під час ходьби спину тримати рівно, положення рук змінювати за командою. Після ходьби переходити на біг. Далі виконується комплекс загально-розвивальних вправ для розігріву м’язів рук і плечового поясу, тулуба. Вправи для розвитку сили м’язів ніг і укріплення зв’язкового апарату гомілкових і колінних суглобів:  випади, стрибки на одній нозі поперемінно.              

        

Спеціальні бігові вправи:

  •   біг з високим підніманням стегна;
  •   біг із нахльостуванням гомілки.
  •   правим боком приставним кроком;
  •   лівим боком приставним кроком;
  •   стрибками на правій нозі;
  •   стрибками на лівої нозі.

     Темп середній. ЧСС 100 - 120 ударів/хв.. Дистанція між студентами  0,2 метра. 

Після бігу - ходьба 2 кола для нормалізації дихання. Виконуються загально-розвиваючі вправи на місці: колові  рухи головою, зігнутими в ліктях-прямими руками, ривкові рухи, наклони та повороти тулуба, нахили та випади, махи прямими ногами. Всі вправи студенти виконують за викладачем на рахунок – 1-2-3-4. Велика увага приділяється вправам кистей, плечових суглобах та на розтягування м'язів ніг: нахилам, випадам і так далі.

 

В заключній частині. 

      Підсумки заняття викладач вказує позитивні і негативні моменти заняття, оцінює успішність студентів. Оголошує домашнє завдання: до комплексу ранкової гімнастики включити самостійно вивчення: «Правила техніки безпеки під час гри у футбол».

 

                                          План-конспект заняття

 

№ з/п

Зміст заняття

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

 

Підготовча частина – 25 хвилин

1

Шикування, привітання, переклик студентів. Завдання та зміст занять.

5 хв.

Правила поведінки та техніка безпеки на заняттях спортивними іграми. Опитування студентів про самопочуття в стані покою і при навантаженні протягом занять.

2

Стройові вправи (повороти на місці) Різновиди ходьби: на носках, п’ятках, внутрішній та зовнішній стороні стопи, перекатом з п'ятки на носок.

5 хв.

Чітке виконання команд. Основна увага на правильну поставу. Дихання вільне

 

 

3

Повільний біг

3 хв.

Дихання відкритим ротом і носом, 2 кроку – вдих, 2 кроку – видих. Після ходьби активний відпочинок: вправи на встановлення дихання.

4

Комплекс загально-розвивальних вправ для розігріву м’язів рук і плечового поясу, тулуба на місці. Вправи для розвитку сили м’язів ніг і укріплення зв’язкового апарату гомілкових і колінних суглобів: стрибки на одній нозі поперемінно.

10-12 хв.

Комплекс спеціально-підготовчих вправ студенти виконують за самопочуттям. Вправи виконувати з повної амплітудою. Інтервал відпочинку між вправами для ніг не більше 30 сек. Активний відпочинок: вправи на встановлення дихання

а/

При ходьбі:

1-2 – руки вгору (вдих);

3-4 – руки вниз (видих);

5-8 разів

 

б/

Загально-розвиваючі вправи:

Вихідне положення (в. п.) -  на рахунок 1-руки вперед, 2-вгору,3-в сторони, 4-опустили;

6-10 разів

Темп повільний

в/

 в. п. – руки перед грудьми зігнуті в ліктях:

1-2 - відведення зігнутих рук назад;

3-4 - те ж із прямими руками,

8-10разів

Руки не опускати вниз.

г/

 в. п. - руки в сторони

1-4 - колові рухи прямими руками вперед;

5-8 – колові  рухи  прямими руками назад;

8-10 разів

Руки не опускати вниз.

д/

в.п. – права рука пряма вверх, кисть руки зігнута в кулак, зміна положення рук на кожен крок

8-10 разів

Руки прямі

є/

В.п. – руки за головою в «замок», на кожен крок повороти тулуба вправо, вліво

8-10 разів

Спина рівна

ж/

Руки на пояс, спина рівна, правим боком приставним кроком, потім лівим боком;

2 -3 рази

Спина рівна, ноги не зхрещувать

з/

Стрибки на правій нозі через лінію, стрибки на лівій нозі через лінію, ноги разом стрибки через лінію;

2-3 рази

 

и/

Біг з високим підніманням стегна;

 

Кут піднімання стегна на 90°

і/

Біг із нахльостуванням гомілки.

 

 

Основна частина – 45-50 хвилин

1

Студенти діляться по 2 чоловіки, стають на відстань 9 м один від одного і роблять передачу м’яча.

 

                                

 

 

8-10 разів кожний

Завдання: точно дати пас

 

2

Студент веде м’яч з центру майданчика, до 10 м позначки, віддає пас викладачу, а він у свою чергу дає пас вправо або вліво. Студент повинен ударити м’яч по воротах.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всі студенти по 3-4 рази

Студенти повинні бути уважні куди дає пас викладач і точно попасти у ворота.

3

Студенти шикуються в колону по одному. По краю волейбольного майданчика виставляються фішки. По свистку викладача студент починає ведення м’яча, оббігаючи фішки, добігши до останньої повертається до колони і віддає м’яч наступному студенту.

       

 

 

 

 

 

Кожний студент по 3-4 рази

  Уважність,точність передачі м’яча, швидкість

4

Штрафні удари по воротах з відмітки 10 м.

3-4 рази

Точність, сила удару

5

Група ділиться на дві команди. Шикуються у дві колони один за одним, у кожної команди м’яч. Виставляються 5 фішок на відстані  2 м одна від одної. По свистку викладача студенти починають рух і обводять навколо фішок м’яч. Добігши до останньої повертаються до своєї команди і передають м’яч наступному. Виграє та команда, в якій останній учасник прийде перший.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Точність передачі м’яча, швидкість

6

Двостороння гра у футбол.

10-15 хв.

Використати вивчені рухи у грі.

Заключна частина – 3 - 5 хвилин

1.

Шикування в одну шеренгу, визначення рівня ЧСС, підсумок заняття.

3 хв.

Виставлення оцінок декількох студентів. Встановлення ЧСС: юнаки – 65-75 уд./хв.

2.

Домашнє завдання

2 хв.

Профілактика спортивного травматизму

 

                    Викладач фізичного виховання _______________ Т.Г.Атаманчук

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Смолінська Ксюша
    Урок змістовний, різноманітний наповнений цікавими та розвиваючими парами!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
6 березня 2019
Переглядів
3350
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку