План-конспект з фізичної культури для 11 класу. Варіативний модуль "Баскетбол"

Про матеріал
План-конспект з фізичної культури для 5 класу. Варіативний модуль "Баскетбол". Розроблений на основі матеріалу варіативного модуля «Баскетбол» програми з фізичної культури для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів, спрямований на вдосконалення фізичних, морально-вольових, психологічних якостей, вирішення виховних, освітніх та оздоровчих завдань уроку фізичної культури. При складанні модуля були враховані вікові, анатомо-фізіологічні та статеві особливості учнів; визначені пріоритетні завдання щодо рівня загальноосвітньої підготовки, безперервності та наступності вивчення. Основна мета модуля — формування фізичного, духовного та соціального здоров’я школярів; розвиток основних фізичних якостей; навчання техніки рухових дій; підвищення рівня фізичної підготовленості учнів; опанування баскетболом як базовим модулем. Вивчення баскетболу має сприяти формуванню стійкого інтересу до предмета фізична культура в цілому та ігри у баскетбол зокрема, розвитку відповідних ігрових здібностей, умінь та навичок.
Перегляд файлу

Урок № 1

Мета: Формування здорового способу життя

Варіативний модуль: Баскетбол

Завдання уроку: 1. Удосконалення розвитку  баскетболу, правила гри у баскетбол. Техніка безпеки під час уроків з баскетболу.           

                                  Пересування: чергування ходьби, бігу, зупинок, стрибкові вправи, повороти 

                              2. Повторення передач мяча від грудей

                              3. Розвиток швидкості, спритності

                              4. Виховання наполегливості , колективізму, сміливості

Дата:     

Місце проведення: спортивний зал

Інвентар:  мяч баскетбольний

Частини

уроку

Зміст уроку

 Дозування

Загально-методичні вказівки

І

12 хв.

1. Шикування, вітання, вимірювання ЧССhttp://citykey.net/images/review/821/25821/pomosch-pri-zamedlenii-pulsa.jpeg

2. Правила техніки безпеки

3. Відмітка відсутніх

4. Завдання уроку

 

5. Ходьба

- на носках;

- на п’ятках;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи

6. Біг

- біг приставним кроком;

- біг з високо піднятими колінами;

- біг з  закиданням гомілки

7. Стрибки

- на правій нозі;

- на лівій нозі;

- ноги нарізно

7. ЗРВ

Изображение 006

30 с.

30 с.

30 с.

30 с.

 

2 хв.

1 коло

1 коло

1 коло

1 коло

2 хв.

1 раз

1 раз

1 раз

2 хв.

1 раз

1 раз

1 раз

4 хв.

Изображение 006

Звернути увагу

на зовнішній вигляд учнів.

Завдання звільненим від занять («суддями») – проаналізувати і оцінити в кінці уроку.

Фронтальний метод

Руки на пояс

Техніка безпеки

Руки в замок

Дотримуватись дистанції

Фронтальний метод

За командою вчителя

Руки на пояс

Дотримуватись дистанції

Фронтальний метод

Руки на пояс

Дотримуватись дистанції

Руки на пояс

На місці

Изображение 006

ІІ

28 хв.

1.Правила гри у баскетбол.

Пересування:   чергування ходьби, бігу,зупинок, стрибкові вправи, повороти. 

Пересування баскетболіста на майданчику постійно змі­нюється за напрямом, швидкістю та способами. Основний спосіб пересування - біг, що виконується з частою різкою зміною напрямку та швидкості, часто у поєднанні з поворотами та стрибками.Гравець повинен у межах майданчика здійснювати приско­рення в різних напрямках, із різних вихідних положень, вміти змінювати напрям і швидкість бігу.

 

 2.  Передач мяча від грудей

Передача від грудей - найбільш ефективний спосіб швидко передати м'яч партнеру, поки між вами немає суперника. Тримайте м'яч близько до грудей. Штовхніть м'яч вперед, випрямляючи зап'ястя таким чином, щоб ваші кисті розвернулися. Після кидка великі пальці повинні опинитися внизу, а тильні сторони долоні бути поверненими один до одного. Вам потрібно, щоб м'яч летів у груди приймає. Для тренування можна використовувати будь-яку мішень.

1. Стоячи обличчям один до одного на відстані  3-4 м. передача м’яча від грудей

2. Те саме, але з відстані 5-6 м.

3. Передачі в колі

 

3. Навчальна гра

Розмітка баскетбольного майданчика: 
1. Центральне коло вимірюється по зовнішньому краю окружності і розміщується воно у центрі майданчика, і діаметр його дорівнює 3,6 метра. 
2. Центральна лінія. Паралельно лицьовим лініям проводиться центральна лінія через середини бічних ліній і виступає на 15 см за кожну бічну лінію. 
3. Обмежуючі лінії - лінії, які обмежують короткі сторони, прийнято називати лицьовими, а ті, що обмежують довгі сторони, називають бічними. 
4. Триочкова лінія. Весь ігровий майданчик є зоною трьох очкових кидків, за винятком зони біля щита суперника, яка обмежується трьохочковою лінією - півколо, радіус якого дорівнює 6,25 метра, проведений до перетину з лицьовими лініями. 
5. Лінія штрафного кидка. Паралельно кожної лицьової лінії наноситься лінія штрафного кидка довжиною 3,6 метра. Проводять її таким чином, щоб її дальній край розташовувався на відстані 5,8 метра від внутрішнього краю лицьових ліній, а її середина перебувала б на віртуальній лінії, яка з'єднує середини обох лицьових ліній.

4 хв.

10 р.

 

 

 

 

 

 

 

4 хв.

10 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 хв.

Удосконалення

Груповий  метод

За вказівкою інструктора

Техніка безпеки

https://academia.in.ua/sites/default/files/document/sport6.JPG

Повторення

Груповий метод

Помилки виправляє старший групи

Техніка безпеки

Виявити найактивніших

https://studfiles.net/html/2706/1287/html_WdwSAmyY9n.JRZr/img-SFCIAf.png

Удосконалення

Змагальний метод

Техніка безпеки

Картинки по запросу баскетбольне поле

ІІІ

5 хв.

1. Ходьба

2. Шикування, вимірювання ЧСС

3. Домашнє завдання

2 хв.

2 хв.

1 хв.

На встановлення

Оцінка за урок

Згинання та розгинання рук в упорі лежачи

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Смолінська Ксюша
    Урок, що зікавив мене як викладача, та я думаю буде корисним і цікавим для студентів. Насиченість, активність гарантуватимуть успіх заняття.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Захарець Леся
Додано
16 березня 2019
Переглядів
1353
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку