План уроку № 1
Модуль: Волейбол
Тема: Правила безпеки на уроках волейболу. Спеціальні вправи для гнучкості верхнього плечового поясу. Стійка та пересування волейболіста.
Клас: 8а, 8б
Дата: 8а ( ), 8б ( )
Завдання:
1. Правила безпеки на уроках волейболу.
2. Спеціальні вправи для гнучкості верхнього плечового поясу.
3. Стойка та пересування волейболіста.
Інвентар: волейбольні м’ячі.
Підготовча частина (10хв.):
Шикування, завдання уроку, питання про самопочуття.
1.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
2.Ходьба – звичайна, спортивна,танцювальні кроки (по пів кола).
4. Біг: різновиди, дихальні вправи. (4-5 кіл). СМГ – ходьба.
5. Загально-розвивальні вправи на місці з гімнастичними палками. (8-10 вправ по 6-8 повторень).
6. Спеціальні бігові вправи розминки. СМГ – ходьба. дихальні вправи.
Основна частина (30хв):
1. Продемонструвати спеціальні вправи для гнучкості верхнього плечового поясу;4-6 вправ;6-8 повторень. Без предмета. Навчати техніки виконання вправ. Фронтально. Зауважити на те, що розминка верхнього плечового поясу повинна бути ретельною.
2. Ознайомити учнів зі стійкою волейболіста. Виконання пересування в стійці волейболіста вправо,вліво. Під час виконання пересування слідкувати за положенням ніг та рук. Продемонструвати техніку пересування з використанням відеоматеріалу.
Заключна частина (5хв.)
1.Вправи на відновлення дихання, підсумки уроку.
2. Домашнє завдання: безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
3. Організований вихід із залу.
План уроку № 2
Модуль: Волейбол
Тема: Поєднання пересування гравця з передачами та прийомами.
.
Клас: 8а, 8б
Дата: 8а ( ), 8б ( )
Завдання:
1. Особливості фізичної підготовки волейболістів з урахуванням віку і статі.
2. Поєднання пересування гравця з передачами та прийомами.
3. Ігрові ситуації з вивченими елементами.
Інвентар: волейбольні м’ячі.
Підготовча частина (10хв.):
Шикування, завдання уроку, питання про самопочуття.
1.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
2.Ходьба – звичайна, спортивна,танцювальні кроки (по пів кола).
4. Біг: різновиди, дихальні вправи. (4-5 кіл). СМГ – ходьба.
5. Загально-розвивальні вправи на місці. (8-10 вправ по 6-8 повторень).
6. Спеціальні бігові вправи розминки. СМГ – ходьба,дихальні вправи.
Основна частина (30хв):
1. Теоретична інформація. Особливості фізичної підготовки волейболістів з урахуванням віку і статі.
2. Поєднання пересування гравця з передачами та прийомами.
Згадати техніку виконання верхньої та нижньої передачі над собою групами по 4-5 чол. , робота в парах. Відстань 2,5 - 3 м. Слідкувати за технікою виконання передач та прийомів м'яча.
4. Ігрові ситуації з вивченими елементами – навчальна гра. Учні СМГ допомагають у проведенні грі та ведуть рахунок.
Заключна частина (5хв.)
1.Вправи на відновлення дихання, підсумки уроку.
2. Домашнє завдання: Правила гри.
3. Організований вихід із залу.
План уроку № 3
Модуль: Волейбол
Тема: Значення гравців передньої та задньої лінії. Розвиток спритності.
Клас: 8а, 8б
Дата: 8а ( ), 8б ( )
Завдання:
1. Значення гравців передньої та задньої лінії.
2. Вправи на розвиток спритності.
3. Гра «Піонербол» за правилами переходу.
Інвентар: гімнастичні волейбольні м’ячі.
Підготовча частина (10хв.):
Шикування, завдання уроку, питання про самопочуття.
1.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
2.Ходьба – звичайна, спортивна,танцювальні кроки (по10м).
4. Біг: різновиди, дихальні вправи. (4-5 кіл). СМГ – ходьба.
5. Загально-розвивальні вправи на місці. (8-10 вправ по 6-8 повторень).
6. Спеціальні бігові вправи розминки. СМГ – ходьба.
Основна частина (30хв):
1. Значення гравців передньої та задньої лінії.
2. Навчати. Спеціальні вправи для розвитку спритності. Човниковий біг( 3-4 колони, відстань 5-9 м). «-3 повторення.
3. Гра «Піонербол» за правилами переходу.
.
Заключна частина (5хв.)
1.Вправи на відновлення дихання, підсумки уроку.
2. Домашнє завдання. Правила переходу.
3. Організований вихід із залу.
План уроку № 4
Модуль: Волейбол
Тема: Пересування волейболіста вправо, вліво, вперед , назад.
Стрибкові вправи.
Клас: 8а, 8б
Дата: 8а ( ), 8б ( )
Завдання:
1.Стрибкові вправи.
2. Пересування волейболіста вправо, вліво, вперед, назад.
3. Гра «Піонербол» за правилами переходу.
Інвентар: гімнастичні волейбольні м’ячі..
Підготовча частина (10хв.):
Шикування, завдання уроку, питання про самопочуття.
1.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
2.Ходьба – звичайна, спортивна,танцювальні кроки (по10м).
4. Біг: різновиди, дихальні вправи. (4-5 кіл). СМГ – ходьба.
5. Загально-розвивальні вправи на місці. (8-10 вправ по 6-8 повторень).
6. Спеціальні бігові вправи розминки. СМГ – ходьба,ЗРВ на місці.
Основна частина (30хв):
1. Пересування волейболіста вправо, вліво, вперед , назад. Слідкувати за положення поставою ніг. Поточно, черегуючи за сигналом. Півкола кожним способом .
2.Стрибкові вправи. Багатоскоки : на правій,на лівій,біг стрибками , приставним кроком. Вправи виконуються по колу спортивного залу, за сигналом,по діагоналі спортивного залу . Поточно.
3. Гра «Піонербол» за правилами переходу.
Заключна частина (5хв.)
1.Вправи на відновлення дихання, підсумки уроку.
2. Домашнє завдання: стрибки через скакалку.
3. Організований вихід із залу.
План уроку № 5
Модуль: Волейбол
Тема: Передачі верхні над собою . Пересування волейболіста вправо, вліво, вперед , назад.
Клас: 8а, 8б
Дата: 8а ( ), 8б ( )
Завдання:
1. Передачі верхні над собою.
2. Пересування волейболіста вправо, вліво, вперед, назад.
3. Гра «Піонербол» за правилами переходу..
Інвентар: гімнастичні волейбольні м’ячі..
Підготовча частина (10хв.):
Шикування, завдання уроку, питання про самопочуття.
1.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
2.Ходьба – звичайна, спортивна,танцювальні кроки (по10м).
4. Біг: різновиди, дихальні вправи. (4-5 кіл). СМГ – ходьба.
5. Загально-розвивальні вправи на місці. (8-10 вправ по 6-8 повторень).
6. Спеціальні бігові вправи розминки. СМГ – ходьба,ЗРВ на місці.
Основна частина (30хв):
1. Навчати верхній передачі над собою на місці. Індивідуально, з кожним учнем відпрацювати техніку постановці рук, пальців. Слідкувати за розташуванням ліктів. Кожний учень відпрацьовує 30 - 40 сек.
2. Пересування волейболіста вправо, вліво, вперед , назад. Слідкувати за положення поставою ніг. Поточно, чергуючи за сигналом. Півкола кожним способом .
3. Гра «Піонербол» за правилами переходу. ПМГ допомагає у проведенні гри.
Заключна частина (5хв.)
1.Вправи на відновлення дихання, підсумки уроку.
2. Домашнє завдання. Передачі верхні над собою .
3. Організований вихід із залу.
План уроку № 6
Модуль: Волейбол
Тема: Передачі верхні над собою. Вправи на гнучкість.
Клас: 8а, 8б
Дата: 8а ( ), 8б ( )
Завдання:
1. Вправи на гнучкість.
2. Передачі верхні над собою.
3. Естафети на розвиток спритності.
Інвентар: гімнастичні волейбольні м’ячі..
Підготовча частина (10хв.):
Шикування, завдання уроку, питання про самопочуття.
1.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
2.Ходьба – звичайна, спортивна,танцювальні кроки (по10м).
4. Біг: різновиди, дихальні вправи. (4-5 кіл). СМГ – ходьба.
5. Загально-розвивальні вправи на місці. (8-10 вправ по 6-8 повторень).
6. Спеціальні бігові вправи розминки. СМГ – ходьба,ЗРВ на місці.
Основна частина (30хв):
1. Навчати верхній передачі над собою на місці. Індивідуально, з кожним учнем відпрацювати техніку постановці рук, пальців. Слідкувати за розташуванням ліктів. Кожний учень відпрацьовує 30 - 40 сек.
2. Вправи на гнучкість. Фронтально,парами. Нахили тулуба вперед,назад стоячи та сидячи. Вправи на гнучкість плечових та ліктьових суглобів.
3. Гра «Піонербол» за правилами переходу. СМГ- допомагає у суддівстві.
Заключна частина (5хв.)
1.Вправи на відновлення дихання, підсумки уроку.
2. Домашнє завдання. Передачі верхні над собою .
3. Організований вихід із залу.
План уроку № 7
Модуль: Волейбол
Тема: Верхня передача м’яча над собою. Вибір вигідного положення для передачі та прийому м’яча .
Клас: 8а, 8б
Дата: 8а ( ), 8б ( )
Завдання:
1. Навчати передачам верхнім над собою.
2. Вибір вигідного положення для передачі та прийому м’яча .
3. Гра «Піонербол».
Інвентар: гімнастичні лави,волейбольні м’ячі.
Підготовча частина (10хв.):
Шикування, завдання уроку, питання про самопочуття.
1.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
2.Ходьба – звичайна, спортивна,танцювальні кроки (по10м).
4. Біг: різновиди, дихальні вправи. (4-5 кіл). СМГ – ходьба.
5. Загально-розвивальні вправи на місці. (8-10 вправ по 6-8 повторень).
6. Спеціальні бігові вправи розминки. СМГ – ходьба,ЗРВ на місці.
Основна частина (30хв):
1. Навчати верхній передачі над собою на місці. Індивідуально, з кожним учнем відпрацювати техніку постановці рук, пальців. Слідкувати за розташуванням ліктів. Кожний учень відпрацьовує 30 - 40 сек.
2. Вибір вигідного положення для передачі та прийому м’яча.
3. Гра «Піонербол» за правилами переходу. СМГ- допомагає у суддівстві
Заключна частина (5хв.)
1.Вправи на відновлення дихання, підсумки уроку.
2. Домашнє завдання. Верхня передача над собою.
3. Організований вихід із залу.
План уроку № 8
Модуль: Волейбол
Тема: Верхня передача від стіни. Вибір вигідного положення для передачі та прийому м’яча .
Клас: 8а, 8б
Дата: 8а ( ), 8б ( )
Завдання:
1. Передачі верхні від стіни.
2. Вибір вихідного положення для передач та прийому м’яча.
3. Гра «Піонербол».
Інвентар: гімнастичні лави,волейбольні м’ячі.
Підготовча частина (10хв.):
Шикування, завдання уроку, питання про самопочуття.
1.Інструктаж з безпеки життєдіяльності під час занять волейболом.
2.Ходьба – звичайна, спортивна,танцювальні кроки (по10м).
4. Біг: різновиди, дихальні вправи. (4-5 кіл). СМГ – ходьба.
5. Загально-розвивальні вправи на місці. (8-10 вправ по 6-8 повторень).
6. Спеціальні бігові вправи розминки. СМГ – ходьба,ЗРВ на місці.
Основна частина (30хв):
1. Продовжувати навчати верхній передачі в стіну. Групами по 3 учня, з кожним учнем відпрацювати техніку постановці рук, пальців. Слідкувати за розташуванням ліктів, ніг . Кожний учень відпрацьовує по 30 сек. Відстань від стінки 1,5-2,5 м.
2. Вибір вигідного положення для передачі та прийому м’яча.
3. Гра «Піонербол» за правилами переходу. СМГ- допомагає у суддівстві.
Заключна частина (5хв.)
1.Вправи на відновлення дихання, підсумки уроку.
2. Домашнє завдання. Верхня передача в стіну.
3. Організований вихід із залу.