Планування, 5 клас II семестр, 4 год на тиждень за А. Несвіт

Про матеріал

Календарно-тематичне планування для 5 класу з англійської мови, 4 год на тиждень, за підручником Алли Несвіт із змістовими лініями. Матеріал вкючає уроки граматики та домашнього читання.

Перегляд файлу

5 клас Несвіт  II семестр 2017-2018 н.р.

Тема 5. Nature and Weather (Природа та погода)

Дата

Сфера спілкування

Тематика ситуатив

ного спілкування

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

            Змістова лінія

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемне продукування, писемна взаємодія (в т.ч. онлайн

Усне продукування, усна взаємодія(в т.ч. онлайн)

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

63

 

Особистісна

Погода в різні пори року

1 с. 98

 

 

3, 4 с. 99 - 100

 

2, 5 с. 99 - 100

Розглядає природу як цілісну систему.

 

 

 

6 с. 101

Письм

Вивч. Слова.

64

 

Пори року

2 с. 101

 

 

3 с. 101- 102

4 с. 102

2, 5 с. 101-102

 

 

Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону.

 

Напис

про улюблену пору року

65

 

Погода в різні пори року

1 с. 103

 

1 с. 103

3 с. 103-104

4 с. 104

2, 5 с. 103 - 104

 

 

Робить повідомлення про складні погодні умови.

 

7 с. 105 письм.

66

 

Улюблена погода

 

 

 

2, 5  с. 106 - 107

4 с. 106-107

1, 3 с. 106

 

 

Усвідомл важливіствідповідності одягу до природ умов.

 

6 с. 107 письм.

67

 

 

Погода сьогодні

 

Мод дієсл SHOULD (повинен, треба, рекомен

дую)

2 с. 108

3 с. 108

 

1, 4, 5

  с. 108 - 109

 

 

 

Обирає вид проведення дозвілля відповідно до погоди.

6 с.110 усно Вивч. Пра

вило с. 109

68

 

 

У природи немає поганої погоди

 

Модальне дієслово WILL.

Структура to be going to do smth

1 с. 110

2 с. 111

4 с. 112

5 с. 112

Розглядає природу як цілісну систему.

Розглядає клімат своєї країни як сприятливий для життя й гармонійного розвитку

 

 

6 с.113 усно Вивч. Пра

вило с. 111

69

 

 

Явища природи

1 с. 113

 

1 с. 113

3 с. 114

4 с. 114-115

2 с. 114

 

 

 

6 с. 115 письм

70

 

 

Розвиток граматич

них навичок

 

Минулий неозначений час, теперішній доконаний/

неозначений час

1 с. 115

2 с. 116

4, 5 с. 116 - 117

3 с. 116

Уміє оцінити вплив погодних умов на навколишнє середовище.

 

 

 

3  С. 118

чит.

71

 

 

Вітер,сонце,

Саймон

Домашнє читання

 

 

 

3 с. 118

5 – 7 с. 119- 120

1, 2, 4  с. 118

 

 

 

Впр.5 (6-9) с.117

72

 

 

Природні умови

 

 

 

 

Підгот до К.Р.

 

 

 

 

 

Повт усе по темі

73

 

 

Природа та погода

 

 

 

 

Тест

 

 

 

 

 

Зробити

Проект

 

74

 

 

Пори року та навчальний (шкільний) рік

 

 

Розвиток навичок проектної діяльності с. 120-121

Захист проектних робіт

 

 

 

 

Повторити лекич. І грамат матеріл

 

Тема 6. Around Great Britain and Ukraine (Навколо Великобританії та України)

Дата

Сфера спілкування

Тематика ситуатив

ного спілкування

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

            Змістова лінія

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемне продукування, писемна взаємодія (в т.ч. онлайн

Усне продукування, усна взаємодія(в т.ч. онлайн)

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

75

 

 

 

 

 

 

 

Великобританія

1, 7 с. 122 - 125

Ступені порівняння прикметника

1 с. 122

3, 5  с. 123 - 124

8 с. 125

2, 4 с.123-124

Описує види еко-туризму.

 

 

 

Розпов про можливості подорожей до Великобрит

Впр. 3 с.123 розповідати

 

Показув на карті країни та столиці Великоб.

76

 

Північна Ірландія

77

 

Політичний устрій Великобританії

3 с. 127

Артикль з географічними назвами

 

1, 2, 4 с. 126-127

5 с. 128

3 с. 127

 

Порівнює Великобританію та Україну.

 

 

 

Впр.3с. 127вивч

Правило артикля

78

 

Національні парки

Великобр.

79

 

 

 

Україна – моя Батьківщина

 

 

«Україна» - відеофільм

2, 3 с. 129

 

1, 4, 5 с. 129-130

 

Усвідомлює унікальність своєї держави.

Складає перелік правил поведінки під час екскурсії.

 

Впр. 2 с 129 роповід

80

 

 

Публічна

 

 

 

 

Державні символи України

1 с. 131

 

«Державні символи України» (фільм)

2 с. 131

4 с. 132

3, 5 с. 132

Розповідає про державні символи, природні надбання.

 

 

 

Впр. 1с. 131 вивч

Впр. 5 . 132 письм

81

 

82

 

 

Україна – європейська держава

1с. 133

Артикль з географічними назвами

1 с. 133

2 с. 133

4 с. 134

3, 5, 6 с. 134

 

Розглядає Україну в складі ЄС.

 

 

Впр. 7 с. 134 письм.

 

83

 

 

 

Розвиток граматич

них навичок

 

Неправ дієслова, тепер і докон час. Вжив теп. неозн. та тривалого часу, мин. неозн.Часу

2 с. 135

4 с. 136

5 с.136

1 с. 135

3 с. 135

 

Демонст розуміннцінності культур розмаїття та потреби жити разом у мирі.

 

 

Впр. 2 с.137

 чит

84

 

 

На горі

Домашнє чит

 

 

 

 

2 с. 137

 

3, 4 с. 138

 

1 с. 138

 

 

 

 

Впр. 4, 6 с. 136 письм

85

 

 

Навколо Великобританії та України

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повт усе по темі

86

 

 

Великобрит та Україна

 

 

 

 

Тест

 

 

 

 

 

Підгот проект

87

 

 

Місця в Україні, які варто відвідати

 

 

Розвиток навичок проектної діяльності с. 138-139

Захист проектних робіт

Складає перелік місць для еко-туризму.

 

 

 

Повт все по темі

 

 

Тема 7. The place where I live (Місце, де я живу)

Дата

Сфера спілкування

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

            Змістова лінія

Домашнє завдання

 

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемне продукування, писемна взаємодія (в т.ч. онлайн

Усне продукування, усна взаємодія(в т.ч. онлайн)

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

88

 

 

Місце, де я живу

1 с. 140

Конструкції there is/there are

 

 

4, 5 с. 141

2, 3, 6  с. 140 - 142

 

 

 

Розпов про турист місця

Впр. 7 с. 142письм.

89

 

 

Моє рідне місто

 

 

 

3 с. 143

2, 5 с. 143 - 144

1, 4, 6 с. 142 - 144

Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.

 

 

 

 

Впр. 7 с. 144 письм

90

 

Публічна

 

 

 

Міські площі

 

 

 

1, 3 с. 145 - 146

2, 4 с. 146 - 147

5 с. 147

 

Порівнює визначні місця рідного міста з іншими.

 

 

Впр. 4 с. 147 читати

91

 

Площі найбільших міст України

 

 

2 с. 148

3 с. 148

4 с. 148 - 149

1, 5 с. 147 - 149

 

Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва.

 

 

Впр. 6 с. 149 письм

92

 

Парки

 

 

 

2 с. 150

3, 5  с. 150-151

1, 4, 6 с. 150-151

Усвідомлює необхідн дотримання чистоти в громадсмісцях.

 

Розповідає про правила поведінки в парках.

 

Впр. 7 с. 152 письм.

93

 

 

Донецьк

 

 

 

2 с. 152

4 с. 153

1, 3 c. 152 - 153

 

Визначає схід України як її територіальну частину.

 

 

Впр. 5 с. 153 усно

94

 

 

Туристичні міста України

 

 

 

1, 5 с. 154 - 156

4 с. 155

2, 3 с. 155

 

 

 

Визначає орієнтовну вартість подорожі Україною.

Впр. 6 с. 156 письм

95

 

 

Музей історії та мистецтва в Пахомівці

1 с. 156

 

 

2, 3 с. 156 - 157

 

4, 5 с. 157-158

 

 

 

 

Впр 6 с. 158 письм.

96

 

 

 

Севасто

поль

 

 

 

1, 2 с. 158 - 159

3, 4 с. 159 - 160

5 с. 160

 

Визначає Крим як частину України.

 

 

Впр. 2 с. 161 чит і опрцюв

97

 

 

Бабусі в селі та в місті Домашнє

читання

 

 

 

2, 3 с. 161 - 162

4-6 с. 162 - 163

1 с. 160

 

 

 

 

Впр. 3 (3-6) с. 159

98

 

 

Моя батьківщин

 

 

 

 

Підгот до КР

 

 

 

 

 

Повт все по темі

99

 

 

Місце, де я живу

 

 

 

 

Тест

 

 

 

 

 

Підо до захисту проектів

100

 

 

Подорож містами й селами України

 

 

Розвиток проектної діяльності с. 163 – 165

Захист проектних робіт

 

Сприймає Україну як цікаву й унік державу.

 

 

Повтори

ти вивчений

матеріал

 

Тема 8. Holidays and traditions (Свята й традиції)

 

Дата

Сфера спілкування

Тематика

ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

            Змістова лінія

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемне продукування, писемна взаємодія (в т.ч. онлайн

Усне продукування, усна взаємодія(в т.ч. онлайн)

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

101

 

Публічна

 

 

Свята

1 с. 166

Кількісні та порядкові числівники

3 с. 167

4 с. 167

5 (а) с. 168

1, 2, 5 (б), 6,7 с. 166-168

 

Порівнює свята й традиції в різних країнах.

 

 

 

Вив пордкові числівник

102

 

Традиції

Впр. 8 с. 168

103

 

Підгот до святкуван

ня Різдва

1 с. 169

 

Прийменники on\ in

2 с. 169-170

5 с. 171,

7 с. 171

1, 3, 4 с. 169 - 170

 

 

Розповідає правила поведінки під час свят та канікул.

 

Впр.3 с.170 розпов на вибір

104

 

Звичаї

Впр. 7 с. 171письм.

 

 

105

 

 

Свята у Великобританії

 

 

 

1 с. 172-173

3 с. 173

2, 4 , 5 с. 173

Розповідає про необхідність дотримання чистоти під час святкування на природі.

 

 

 

Впр. 6 с. 174 письм

106

 

 

 

Свята у Великобританії

1 с. 174

 

5 с. 175

2, 4 с. 174-

3 с. 175

1, 6 с. 174 -

 

Порівнює традиції Великобританії та України.

 

 

Впр. 8 с. 176письм.

107

 

 

 

День Святого Валентина

 

 

 

с. 175

 

с. 176

 

Порівнює традиції Великобританії та України.

 

 

Виготов валентин

ку

108

 

 

 

Свята в Україні

 

Спеціальне запитання.

 

2 с. 177

3 с. 177 - 178

1, 4, 5 с. 177 - 178

 

 

 

Складає список витрат на свята.

Впр. 6 с. 178 письм

109

 

 

Святкування Пасхи в Україні та Великобританії.

Повторення вивченого матеріалу.

 

Минулий неозначений час.

Прийменники місця.

Загальне та спеціальне запитання

 

1 с. 179

2, 3 с. 179

4 с. 180

 

Обгов необх-ть дотримання традицій як показника націон самобутності.

 

 

Опрацюв текст с. 180-181

110

 

 

Валентин

ка Міс Ведмедиці

Домашнє читання

 

 

 

2 с. 180-181

6 с. 182

1, 3, 4, 5 с. 180 - 182

 

 

 

 

Впр. 7 с. 182

111

 

 

Звичаї та традиції

 

 

 

 

Підгот до КР

 

 

 

 

 

Повтор все по темі

112

 

 

Свята й традиції

 

 

 

 

Тест

 

 

 

 

 

Підгот проект

113

 

 

Моє улюблене свято

 

Робота над проектом с. 182-183

Захист проектних робіт

 

 

Розповідає правила поведінки під час свят та канікул.

 

Повт вивч матеріал.

 

 

 

Тема 9. School life (Шкільне життя)

Дата

Сфера спілкування

Тематика ситуатив

ного спілкування

Мовний інвентар

Комунікативні уміння

            Змістова лінія

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Писемне продукування, писемна взаємодія (в т.ч. онлайн

Усне продукування, усна взаємодія(в т.ч. онлайн)

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

114

 

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повтор. шкільне приладдя

115

 

Освітня

 

 

 

 

Шкільне життя.

Предмети шкільного вжитку.

 

 

1 с. 184

Загальні та спеціальні запитання

 

4 с. 185

5 с. 186

2, 3, 6 с. 184-186

 

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

Впр. 7 с. 186

116

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 1 с. 184 вивч

117

 

Шкільні (навчальні) предмети

1 с. 187

Повт вивч часових форм (теп. неозн.,теп. тривалий,

мин.неозн.

тепер.док.

часи)

 

 

 

2 с. 187

8 с. 189

3-5, 7(а) с. 188 - 189

 

Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади.

 

 

Впр. 3 с. 188 усно

118

 

Розклад уроків

Повт грамат матеріал

119

 

Школа

 

 

 

 

Підготовка до контролю письма

 

 

 

 

 

Впр. 8 с. 189 чит.

120

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скасти діалог по темі

121

 

Діяльність учнів під час уроку.

1, 2 с. 190

Теперішній неозначений та минулий неозначений часи

 

3 с. 190 - 191

 

1, 2, 4 с. 190 - 191

 

Демонст

рує розуміння потреби працювати разом.

Обговорює шкільні правила поведінки.

 

Впр.5 с. 191 письм

122

 

Шкільний день

Підгот усні теми

123

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Скл. 5 речень у мин. часі

124

 

 

 

 

 

Мої шкільні вчителі

 

 

4 с. 193-194

1 с. 193

6 с. 194

2, 3 с. 193

 

Висловлює повагу до вчителів.

 

 

Впр. 7с.195 письм

125

 

 

Моя школа

 

 

 

2 с. 195-196

3 с. 196

1, 4, 5 с. 195 - 197

Обговор участь у шкільн

екологічних заходах.

 

Вміє планувати свій час.

 

Впр. 6с.197

усно

126

 

 

Мій урок англійської мови

1 с. 198

 

 

3 с. 198-199

8 с. 200

2, 4, 5, 6 с. 198 - 199

Усвідомлює необхідність вивч іноземної мови.

 

 

 

Впр.1 с. 198 вивчити слова

127

 

 

Куточок граматики.

 

Займенники.

Теп. неознач., теп. тривалий,

мин.неознач.

тепер.докон.

часи

 

4 с. 201

2,3 с. 200-201

1, 5 с. 200-201

 

 

 

 

Повт. Все по темі

128

 

 

Шкільне життя

 

 

 

 

Тест

 

 

 

 

 

С. 202-203 чит текст

 

129

 

 

Новий друг

Домашнє читання

 

 

 

2, 3 с. 202-203

4, 6 с. 203 - 204

1, 5 с. 202

 

 

 

 

Підгот проект

130

 

 

Школа моєї мрії. Узагальнення матеріалу по темі

 

 

Робота над проектом с. 204 – 205

Захист проектних робіт

 

Знає ключові освітні функції.

 

 

Повтори

ти вивчене

131

 

 

Підсумко

вий урок

 

 

 

 

 

 

 

Розпов про літні канікули

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
14 січня
Переглядів
118
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку