Календарно-тематичне планування для 5 класу з англійської мови, 4 год на тиждень, за підручником Алли Несвіт із змістовими лініями. Матеріал вкючає уроки граматики та домашнього читання.
5 клас Несвіт II семестр 2017-2018 н.р.
Тема 5. Nature and Weather (Природа та погода)
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуатив ного спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Змістова лінія |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемне продукування, писемна взаємодія (в т.ч. онлайн |
Усне продукування, усна взаємодія(в т.ч. онлайн) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||
63 |
|
Особистісна |
Погода в різні пори року |
1 с. 98 |
|
|
3, 4 с. 99 - 100 |
|
2, 5 с. 99 - 100 |
Розглядає природу як цілісну систему. |
|
|
|
6 с. 101 Письм Вивч. Слова. |
|||||||
64 |
|
Пори року |
2 с. 101 |
|
|
3 с. 101- 102 |
4 с. 102 |
2, 5 с. 101-102 |
|
|
Оцінює вплив навколишнього середовища на здоров’я людей свого регіону. |
|
Напис про улюблену пору року |
||||||||
65 |
|
Погода в різні пори року |
1 с. 103 |
|
1 с. 103 |
3 с. 103-104 |
4 с. 104 |
2, 5 с. 103 - 104 |
|
|
Робить повідомлення про складні погодні умови. |
|
7 с. 105 письм. |
||||||||
66 |
|
Улюблена погода |
|
|
|
2, 5 с. 106 - 107 |
4 с. 106-107 |
1, 3 с. 106 |
|
|
Усвідомл важливіствідповідності одягу до природ умов. |
|
6 с. 107 письм. |
||||||||
67 |
|
|
Погода сьогодні |
|
Мод дієсл SHOULD (повинен, треба, рекомен дую) |
2 с. 108 |
3 с. 108 |
|
1, 4, 5 с. 108 - 109 |
|
|
|
Обирає вид проведення дозвілля відповідно до погоди. |
6 с.110 усно Вивч. Пра вило с. 109 |
|||||||
68 |
|
|
У природи немає поганої погоди |
|
Модальне дієслово WILL. Структура to be going to do smth |
1 с. 110 |
2 с. 111 |
4 с. 112 |
5 с. 112 |
Розглядає природу як цілісну систему. |
Розглядає клімат своєї країни як сприятливий для життя й гармонійного розвитку |
|
|
6 с.113 усно Вивч. Пра вило с. 111 |
|||||||
69 |
|
|
Явища природи |
1 с. 113 |
|
1 с. 113 |
3 с. 114 |
4 с. 114-115 |
2 с. 114 |
|
|
|
6 с. 115 письм |
||||||||
70 |
|
|
Розвиток граматич них навичок |
|
Минулий неозначений час, теперішній доконаний/ неозначений час |
1 с. 115 |
2 с. 116 |
4, 5 с. 116 - 117 |
3 с. 116 |
Уміє оцінити вплив погодних умов на навколишнє середовище. |
|
|
|
3 С. 118 чит. |
|||||||
71 |
|
|
Вітер,сонце, Саймон Домашнє читання |
|
|
|
3 с. 118 |
5 – 7 с. 119- 120 |
1, 2, 4 с. 118 |
|
|
|
Впр.5 (6-9) с.117 |
||||||||
72 |
|
|
Природні умови |
|
|
|
|
Підгот до К.Р. |
|
|
|
|
|
Повт усе по темі |
|||||||
73 |
|
|
Природа та погода |
|
|
|
|
Тест |
|
|
|
|
|
Зробити Проект
|
|||||||
74 |
|
|
Пори року та навчальний (шкільний) рік |
|
|
Розвиток навичок проектної діяльності с. 120-121 Захист проектних робіт |
|
|
|
|
Повторити лекич. І грамат матеріл |
||||||||||
|
Тема 6. Around Great Britain and Ukraine (Навколо Великобританії та України) |
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуатив ного спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Змістова лінія |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемне продукування, писемна взаємодія (в т.ч. онлайн |
Усне продукування, усна взаємодія(в т.ч. онлайн) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||
75 |
|
|
Великобританія |
1, 7 с. 122 - 125 |
Ступені порівняння прикметника |
1 с. 122 |
3, 5 с. 123 - 124 |
8 с. 125 |
2, 4 с.123-124 |
Описує види еко-туризму.
|
|
|
Розпов про можливості подорожей до Великобрит |
Впр. 3 с.123 розповідати
Показув на карті країни та столиці Великоб. |
|||||||
76 |
|
Північна Ірландія |
|||||||||||||||||||
77 |
|
Політичний устрій Великобританії |
3 с. 127 |
Артикль з географічними назвами |
|
1, 2, 4 с. 126-127 |
5 с. 128 |
3 с. 127 |
|
Порівнює Великобританію та Україну.
|
|
|
Впр.3с. 127вивч |
||||||||
Правило артикля |
|||||||||||||||||||||
78 |
|
Національні парки Великобр. |
|||||||||||||||||||
79
|
|
Україна – моя Батьківщина |
|
|
«Україна» - відеофільм |
2, 3 с. 129 |
|
1, 4, 5 с. 129-130 |
|
Усвідомлює унікальність своєї держави. |
Складає перелік правил поведінки під час екскурсії. |
|
Впр. 2 с 129 роповід |
||||||||
80 |
|
Публічна
|
Державні символи України |
1 с. 131 |
|
«Державні символи України» (фільм) |
2 с. 131 |
4 с. 132 |
3, 5 с. 132 |
Розповідає про державні символи, природні надбання. |
|
|
|
Впр. 1с. 131 вивч |
|||||||
Впр. 5 . 132 письм |
|||||||||||||||||||||
81 |
|
||||||||||||||||||||
82
|
|
Україна – європейська держава |
1с. 133 |
Артикль з географічними назвами |
1 с. 133 |
2 с. 133 |
4 с. 134 |
3, 5, 6 с. 134 |
|
Розглядає Україну в складі ЄС. |
|
|
Впр. 7 с. 134 письм. |
||||||||
83 |
|
|
Розвиток граматич них навичок |
|
Неправ дієслова, тепер і докон час. Вжив теп. неозн. та тривалого часу, мин. неозн.Часу |
2 с. 135 4 с. 136 |
5 с.136 |
1 с. 135 |
3 с. 135 |
|
Демонст розуміннцінності культур розмаїття та потреби жити разом у мирі. |
|
|
Впр. 2 с.137 чит |
|||||||
84 |
|
|
На горі Домашнє чит |
|
|
|
2 с. 137 |
3, 4 с. 138 |
1 с. 138 |
|
|
|
|
Впр. 4, 6 с. 136 письм |
|||||||
85 |
|
|
Навколо Великобританії та України |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повт усе по темі |
|||||||
86 |
|
|
Великобрит та Україна |
|
|
|
|
Тест |
|
|
|
|
|
Підгот проект |
|||||||
87 |
|
|
Місця в Україні, які варто відвідати |
|
|
Розвиток навичок проектної діяльності с. 138-139 Захист проектних робіт |
Складає перелік місць для еко-туризму. |
|
|
|
Повт все по темі |
||||||||||
|
Тема 7. The place where I live (Місце, де я живу) |
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Змістова лінія |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
|
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемне продукування, писемна взаємодія (в т.ч. онлайн |
Усне продукування, усна взаємодія(в т.ч. онлайн) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
|||||||||||
88 |
|
|
Місце, де я живу |
1 с. 140 |
Конструкції there is/there are |
|
|
4, 5 с. 141 |
2, 3, 6 с. 140 - 142 |
|
|
|
Розпов про турист місця |
Впр. 7 с. 142письм. |
|||||||
89 |
|
|
Моє рідне місто |
|
|
|
3 с. 143 |
2, 5 с. 143 - 144 |
1, 4, 6 с. 142 - 144 |
Складає перелік місць для еко-туризму у своєму регіоні.
|
|
|
|
Впр. 7 с. 144 письм |
|||||||
90 |
|
Публічна
|
Міські площі |
|
|
|
1, 3 с. 145 - 146 |
2, 4 с. 146 - 147 |
5 с. 147 |
|
Порівнює визначні місця рідного міста з іншими. |
|
|
Впр. 4 с. 147 читати |
|||||||
91 |
|
Площі найбільших міст України |
|
|
2 с. 148 |
3 с. 148 |
4 с. 148 - 149 |
1, 5 с. 147 - 149 |
|
Робить повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва. |
|
|
Впр. 6 с. 149 письм |
||||||||
92 |
|
Парки |
|
|
|
2 с. 150 |
3, 5 с. 150-151 |
1, 4, 6 с. 150-151 |
Усвідомлює необхідн дотримання чистоти в громадсмісцях. |
|
Розповідає про правила поведінки в парках. |
|
Впр. 7 с. 152 письм. |
||||||||
93 |
|
|
Донецьк |
|
|
|
2 с. 152 |
4 с. 153 |
1, 3 c. 152 - 153 |
|
Визначає схід України як її територіальну частину. |
|
|
Впр. 5 с. 153 усно |
|||||||
94 |
|
|
Туристичні міста України |
|
|
|
1, 5 с. 154 - 156 |
4 с. 155 |
2, 3 с. 155 |
|
|
|
Визначає орієнтовну вартість подорожі Україною. |
Впр. 6 с. 156 письм |
|||||||
95 |
|
|
Музей історії та мистецтва в Пахомівці |
1 с. 156 |
|
|
2, 3 с. 156 - 157 |
|
4, 5 с. 157-158 |
|
|
|
|
Впр 6 с. 158 письм. |
|||||||
96 |
|
|
Севасто поль |
|
|
|
1, 2 с. 158 - 159 |
3, 4 с. 159 - 160 |
5 с. 160 |
|
Визначає Крим як частину України. |
|
|
Впр. 2 с. 161 чит і опрцюв |
|||||||
97 |
|
|
Бабусі в селі та в місті Домашнє читання |
|
|
|
2, 3 с. 161 - 162 |
4-6 с. 162 - 163 |
1 с. 160 |
|
|
|
|
Впр. 3 (3-6) с. 159 |
|||||||
98 |
|
|
Моя батьківщин |
|
|
|
|
Підгот до КР |
|
|
|
|
|
Повт все по темі |
|||||||
99 |
|
|
Місце, де я живу |
|
|
|
|
Тест |
|
|
|
|
|
Підо до захисту проектів |
|||||||
100 |
|
|
Подорож містами й селами України |
|
|
Розвиток проектної діяльності с. 163 – 165 Захист проектних робіт |
|
Сприймає Україну як цікаву й унік державу. |
|
|
Повтори ти вивчений матеріал |
||||||||||
|
Тема 8. Holidays and traditions (Свята й традиції)
|
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Змістова лінія |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемне продукування, писемна взаємодія (в т.ч. онлайн |
Усне продукування, усна взаємодія(в т.ч. онлайн) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||
101 |
|
Публічна
|
Свята |
1 с. 166 |
Кількісні та порядкові числівники |
3 с. 167 |
4 с. 167 |
5 (а) с. 168 |
1, 2, 5 (б), 6,7 с. 166-168 |
|
Порівнює свята й традиції в різних країнах.
|
|
|
Вив пордкові числівник |
|||||||
102 |
|
Традиції |
|||||||||||||||||||
Впр. 8 с. 168 |
|||||||||||||||||||||
103 |
|
Підгот до святкуван ня Різдва |
1 с. 169 |
|
Прийменники on\ in |
2 с. 169-170 |
5 с. 171, 7 с. 171 |
1, 3, 4 с. 169 - 170 |
|
|
Розповідає правила поведінки під час свят та канікул. |
|
Впр.3 с.170 розпов на вибір |
||||||||
104 |
|
Звичаї |
Впр. 7 с. 171письм. |
||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
105 |
|
|
Свята у Великобританії |
|
|
|
1 с. 172-173 |
3 с. 173 |
2, 4 , 5 с. 173 |
Розповідає про необхідність дотримання чистоти під час святкування на природі. |
|
|
|
Впр. 6 с. 174 письм |
|||||||
106 |
|
|
Свята у Великобританії |
1 с. 174 |
|
5 с. 175 |
2, 4 с. 174- |
3 с. 175 |
1, 6 с. 174 - |
|
Порівнює традиції Великобританії та України. |
|
|
Впр. 8 с. 176письм. |
|||||||
107 |
|
|
День Святого Валентина |
|
|
|
с. 175 |
|
с. 176 |
|
Порівнює традиції Великобританії та України. |
|
|
Виготов валентин ку |
|||||||
108
|
|
|
Свята в Україні |
|
Спеціальне запитання. |
|
2 с. 177 |
3 с. 177 - 178 |
1, 4, 5 с. 177 - 178 |
|
|
|
Складає список витрат на свята. |
Впр. 6 с. 178 письм |
|||||||
109 |
|
|
Святкування Пасхи в Україні та Великобританії. Повторення вивченого матеріалу. |
|
Минулий неозначений час. Прийменники місця. Загальне та спеціальне запитання |
|
1 с. 179 |
2, 3 с. 179 |
4 с. 180 |
|
Обгов необх-ть дотримання традицій як показника націон самобутності. |
|
|
Опрацюв текст с. 180-181 |
|||||||
110 |
|
|
Валентин ка Міс Ведмедиці Домашнє читання |
|
|
|
2 с. 180-181 |
6 с. 182 |
1, 3, 4, 5 с. 180 - 182 |
|
|
|
|
Впр. 7 с. 182 |
|||||||
111 |
|
|
Звичаї та традиції |
|
|
|
|
Підгот до КР |
|
|
|
|
|
Повтор все по темі |
|||||||
112 |
|
|
Свята й традиції |
|
|
|
|
Тест |
|
|
|
|
|
Підгот проект |
|||||||
113 |
|
|
Моє улюблене свято |
|
Робота над проектом с. 182-183 Захист проектних робіт |
|
|
Розповідає правила поведінки під час свят та канікул. |
|
Повт вивч матеріал. |
|||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||
|
Тема 9. School life (Шкільне життя) |
||||||||||||||||||||
№ |
Дата |
Сфера спілкування |
Тематика ситуатив ного спілкування |
Мовний інвентар |
Комунікативні уміння |
Змістова лінія |
Домашнє завдання |
||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Писемне продукування, писемна взаємодія (в т.ч. онлайн |
Усне продукування, усна взаємодія(в т.ч. онлайн) |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||||||
114 |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повтор. шкільне приладдя |
|||||||
115 |
|
Освітня
|
Шкільне життя. Предмети шкільного вжитку.
|
1 с. 184 |
Загальні та спеціальні запитання |
|
4 с. 185 |
5 с. 186 |
2, 3, 6 с. 184-186 |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
|
Впр. 7 с. 186 |
|||||||
116 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 1 с. 184 вивч |
||||||||
117 |
|
Шкільні (навчальні) предмети |
1 с. 187 |
Повт вивч часових форм (теп. неозн.,теп. тривалий, мин.неозн. тепер.док. часи) |
|
2 с. 187 |
8 с. 189 |
3-5, 7(а) с. 188 - 189 |
|
Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. |
|
|
Впр. 3 с. 188 усно |
||||||||
118 |
|
Розклад уроків |
Повт грамат матеріал |
||||||||||||||||||
119 |
|
Школа |
|
|
|
|
Підготовка до контролю письма |
|
|
|
|
|
Впр. 8 с. 189 чит. |
||||||||
120 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Скасти діалог по темі |
||||||||
121 |
|
Діяльність учнів під час уроку. |
1, 2 с. 190 |
Теперішній неозначений та минулий неозначений часи |
|
3 с. 190 - 191 |
|
1, 2, 4 с. 190 - 191 |
|
Демонст рує розуміння потреби працювати разом. |
Обговорює шкільні правила поведінки. |
|
Впр.5 с. 191 письм |
||||||||
122 |
|
Шкільний день |
Підгот усні теми |
||||||||||||||||||
123 |
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Скл. 5 речень у мин. часі |
|||||||
124 |
|
|
Мої шкільні вчителі |
|
|
4 с. 193-194 |
1 с. 193 |
6 с. 194 |
2, 3 с. 193 |
|
Висловлює повагу до вчителів. |
|
|
Впр. 7с.195 письм |
|||||||
125 |
|
|
Моя школа |
|
|
|
2 с. 195-196 |
3 с. 196 |
1, 4, 5 с. 195 - 197 |
Обговор участь у шкільн екологічних заходах. |
|
Вміє планувати свій час. |
|
Впр. 6с.197 усно |
|||||||
126 |
|
|
Мій урок англійської мови |
1 с. 198 |
|
|
3 с. 198-199 |
8 с. 200 |
2, 4, 5, 6 с. 198 - 199 |
Усвідомлює необхідність вивч іноземної мови. |
|
|
|
Впр.1 с. 198 вивчити слова |
|||||||
127 |
|
|
Куточок граматики. |
|
Займенники. Теп. неознач., теп. тривалий, мин.неознач. тепер.докон. часи |
|
4 с. 201 |
2,3 с. 200-201 |
1, 5 с. 200-201 |
|
|
|
|
Повт. Все по темі |
|||||||
128 |
|
|
Шкільне життя |
|
|
|
|
Тест |
|
|
|
|
|
С. 202-203 чит текст |
|||||||
129 |
|
|
Новий друг Домашнє читання |
|
|
|
2, 3 с. 202-203 |
4, 6 с. 203 - 204 |
1, 5 с. 202 |
|
|
|
|
Підгот проект |
|||||||
130 |
|
|
Школа моєї мрії. Узагальнення матеріалу по темі |
|
|
Робота над проектом с. 204 – 205 Захист проектних робіт |
|
Знає ключові освітні функції. |
|
|
Повтори ти вивчене |
||||||||||
131 |
|
|
Підсумко вий урок |
|
|
|
|
|
|
|
Розпов про літні канікули |
||||||||||