Календарно-тематичне планування з англійської мови 5 клас ІІ семестр за підручником О.Карпюк.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови 5 клас ІІ семестр (зі змістовими лініями та очікуваними результами) за підручником О.Карпюк. Відповідно до діючої програми

Перегляд файлу

 

Узгоджено

заступник директора з НВР

_______________________________

«_____» ________________2018р

Календарно – тематичне планування

з англійської мови для 5 класу за підручником О. Карпюк

на 2017 – 2018 н. р.

ІІ семестр

№ уроку

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати

Змістові лінії

Мовний інвентар

Вибір комунікативних видів діяльності

Домашнє завдання

Лексика

Граматика

Письмо

Аудіювання

Читання

Говоріння

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

Сім’я та розпорядок дня

49.

 

Моя сімя.

 

Запитувати та надавати інформацію про сімю

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння розповідати про розподіл обов’язків у родині

-mother

-grandson

-cousin

-uncle

-daughter

-aunt

 

Присвійний відмінок іменників

РЗ ст..45

 

Ex.2, p.93

Ex.1, p.92

Ex. 4 p.93

РЗ-

Ex. 3,

p. 46

 

 

50.

 

У світі професій.

Урок аудіювання

Називати професії; описувати обов’язки

 

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння планувати  траєкторію власного життя

-burglar

-dentist

-nurse

-postman

-to catch

-to repair

 

Дієслівна форма третьої особи однини у PresentSimple

Ex. 4 p. 95

WB p.48(5)

Ex.1 p. 94

 

Ex. 3 p. 95

РЗ ст...47

51.

 

Все про сімю.

Урок читання

Аргументувати свою точку зору

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння розповідати про розподіл обов’язків у родині

-pain

-power

-to enjoy

-to grow up

-each other

-together

Present Simple

WB p.48-49 (6-7)

 

Ex. 3, 4  p.96-97

 Ex. 1 p.99

Ex. 5 p. 98

Ex. 4b p.97

52.

 

Все про сімю.

Урок говоріння та письма

Розповідати про членів родини та їх професії; описувати хто чим займається

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння наводити приклади взаємодопомоги членам родини

-cook

-hairdresser

-mechanic

-taxi driver

-write

Present Continuous Tense

WB p. 50- 51

Ex. 1 p.100

Ex. 1 p.100

Ex. 2,3 p.101 Ex. 1, 2 p.101

Ex. 10 p. 50 WB

53.

 

Наше здоров’я.

Словник

Називати овочі та фрукти, давати коротку характеристику предметам

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я

-strawberry

-watermelon

-cherry

-pear

Множина іменників

WB p.52

 

Ex. 3 p.103

Ex. 1, 2 p.102

Ex. 1 p. 102

54.

 

Здорове харчування.

Урок читання

Давати поради;

Аргументувати свою т очку зору

Громадянська відповідальність:

націлює на розуміння потреби працювати разом, на уміння наводити приклади взаємодопомоги

-crisps

-peanuts

-bone

-health

-skin

-to be rich in

-skip a meal

Present Simple

WB p.53-54

 

Ex. 1b p. 104

Ex. 1 p. 104

Ex. 3 p. 105

Ex. 4 p. 105

55.

 

Корисна їжа.

Урок аудіювання

Розповідати про раціон харчування;

давати поради

Здоров’я і безпеки:

націлює на уміння обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я

-candy

-ice-cream

-lunch-box

-ham

-youghurt

 

Present Simple Злічувані та незлі чувані іменники

Ex. 1b p.107

Ex.4 p. 108

WB p. 56-57

Ex.1 p. 106

 

Ex. 3. p. 107

Ex. 5 p. 108

Ex. 4, 5 p. 53 WB

56.

 

Ідемо за покупками

Урок говоріння та аудіювання

Будувати діалог-розпитування; розповідати про щоденний раціон харчування

Громадянська відповідальність:

націлює на розуміння потреби працювати разом, на уміння наводити приклади взаємодопомоги

Підприємливість та фінансова грамотність:

націлює на уміння розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок

-milkshake

-the change

Злічувані та незлічувані іменники

Ex.1b p.109

WB p.55-56

 

 

Ex. 1a p. 109

Ex. 2 p.

111

Ex. 3 p. 112

Ex. 3, 4 p.112

Ex. 5 p. 113

57.

 

Все про мою сімю.

Повторення

Розповідати про сімю; надавати інформацію про захоплення членів сімї

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття

ЛО теми

Present Simple.

Present Continuous

WBp. 57

Ex. 2 p.115

Ex. 1ap. 114

Ex. 1bp. 114

Ex. 1

cp. 114

Ex. 3 p. 115

Повторити ЛО теми

Свята і традиції

58.

 

Веселого Різдва.

Урок читання

Надавати інформацію про традиції святкування Різдва Розповідати про щоденні справи

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння порівнювати свята і традиції в різних країнах

-Christmas

-speech

-Norway

-Boxing Day

-Santa Claus

-Christmas Tree in the morning

-n the afternoon

-in the evening

Present Simple.

Прийменник часу on, at

WB

 p58

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 2 p.116

Ex. 4 p.117 Ex. 1,2 p.119

Ex. 2 p.58 WB

 

 

59

 

Готуємось до свята.

Урок аудіювання та письма

Розповідати про підготовку до свята, описувати  традиції святкування Різдва та дня народження

Підприємливість та фінансова грамотність:

націлює на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

-a virgin

-heavenly

-to clean up

-tasty

-after

-delicious

-to look like

Модальне дієслово must

WB p.59-60

Ex. 1 p.120

Ex. 5 p.121

р.121

Ex. 2, 3 p. 120

Виготовити листівку

60.

 

День Подяки.

Урок говоріння

розповідати про традиції святкування Розповідати про підготовку до свята; описувати процес виготовлення запрошення

 

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння порівнювати свята й традиції в різних країнах

-Thanksgiving

-to mean

-excited

-set the table

Порядкові числівники

WB. p. 61

Ex. 4 p.123

Ex. 4 p.123 Ex. 1 p. 125

Ex. 5, 7 p. 124

Ex. 2 p. 125

61.

 

Сімейні традиції.

Урок читання

Розповідати про бабусю та її дитинство

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння порівнювати сімейні традиції

- spider

- bat

- branch

-to hide

-horror

-lightning

 

Past Simple

WB p.65

Ex. 2 p.126

Ex. 4 p.128

Ex. 2 p.126

Ex. 4 p.128

Ex. 3 p. 127

Ex. 5, 6

p. 128

Ex. 7 p.128

62.

 

Бабусині історії

Урок граматики

Описувати минулі події

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння обговорювати особливості взаємодії особистості та групи

Days of the week

Past Simple.

Неправильні дієслова

WB p. 66

Ex. 6a p. 131

p. 129-131

 

Ex. 5 p.131

пис

63

 

У світі казок.

Урок аудіювання

Розповідати про казки та їх героїв; давати поради; висловлювати свої враження від прочитаного

 

 

 

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння обговорювати розмаїття літературної спадщини

-to wink at

Неправильні дієслова у Past Simple

WB p. 68

Ex. 2 p.132

Ex. 7 p.133

Ex. 7 p. 133

Ex. 4, 6 p.133

Ex. 6 p.133 письмово

64.

 

Улюблені казки дитинства.

Урок говоріння

Розповідати про улюблену та казку та її героїв

-childhood

-fairy tale

-kindergarten

-title

-to split

Неправильні дієслова у Past Simple

WB p. 69

Ex. 2 p. 134

Ex. 4 p. 135

Ex. 1 p. 134

Ex. 3 p. 135

Ex. 5 p. 135

65.

 

Улюблені казки.

Урок письма.

Описувати героїв улюблених казок; давати рекомендації щодо прочитаних казок

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння обговорювати розмаїття літературної спадщини

ЛО теми

Past Simple

WBp. 70

 

 

Ex. 1 p. 135

Ex. 1 p. 135 письмово

66.

 

Свята та родинні традиції.

Повторення

Розповідати про родину та сімейні традиції; описувати підготовку до свята

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння порівнювати свята й традиції в різних країнах

ЛО теми

Past Simple

WB p. 71

Ex. 5 p. 137

Ex. 4 p. 136

Ex. 1, 2 p. 136

Ex. 7 p. 137

67.

 

Урок домашнього читання

Переказувати текст; висловлювати своє ставлення до прочитаного

 

-a spindle

-to prick

-to spin

Past Simple

 

Ex. 1 p. 138-139

Ex. 1 p. 138-139

Ex. 2, 3 p.139

Ex. 3 p 139

68.

 

Спляча красуня

Переказувати текст; висловлювати своє ставлення до прочитаного

 

-a peddler

-fence

Past Simple

 

Ex. 1 p. 138-139

Ex. 1 p. 138-139

Ex. 2, 3 p.139

Ex. 3 p 139

Погода і одяг

69

 

Погода

Описувати погоду

Екологічна безпека та сталий розвиток:

націлює на уміння обговорювати природні та погодні явища

-chilly and foggy

-cloudy and snowy

-hot and sunny

-warm and sunny

-wet and rainy

Безособові речення з it

WB p. 72

Ex. 1 p. 146

Ex. 3 p. 147

Ex. 2 p.146

Ex. 2 p.72 WB

70.

 

Прогноз погоди.

Урок читання

Надавати інформацію про погоду у різних країнах світу

Екологічна безпека та сталий розвиток:

націлює на уміння обговорювати природні та погодні явища

-centigrade

-degree

-forecast

-to expect

-to report

Безособові речення з it

Ex. 1a p.147

Ex. 1b p.148

Ex. 3a p.149

Ex. 2,3 p.149

Ex. 3 p.73 WB

71.

 

Погода.

Урок граматики

Будувати діалог-розпитування за темою; висловлювати своє ставлення

Екологічна безпека та сталий розвиток:

націлює на уміння обговорювати природні та погодні явища

ЛО попередніх уроків

Безособові речення з it

Ex. 2 p.150

 

Ex. 1 p.150

Ex. 3a p.151

Ex. 4 p. 73-74 WB

72.

 

Погода у різних частинах світу.

Урок аудіювання

Розповідати про погоду у різних країнах світу; ставити запитання з метою уточнення інформації

Здоров’я і безпека:

націлює на уміння робити повідомлення про складні погодні умови

-climate

-to sunbathe

-freezing

-frosty

-various

-heavily

-outside

Безособові речення з it

WB p.75

Ex. 1 p. 151

Ex. 5 p.153

Ex.3 p.152

Ex. 4 p.152

Ex. 5 p.153

73.

 

Прогноз погоди.

Урок читання

Надавати інформацію про погоду; давати рекомендації

Здоров’я і безпека:

націлює на уміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей

-clothes

-careful

-slippery

-tomorrow

Present Continuous

WB p. 76

Ex.3 p.154

Ex.2 p.153

Ex. 1 p.153

Ex.6 p. 156

74.

 

Прогноз погоди.

Урок письма

Розповідати про погоду; ставити запитання з метою уточнення інформації

Екологічна безпека та сталий розвиток:

націлює на уміння обговорювати природні та погодні явища

ЛО теми

Present Continuous

WB p.77-78

 

Ex.2a p. 157

Ex.1 p.156

Ex. 2b p.157

75.

 

Одяг у різну погоду

Розповідати про погоду; описувати одяг у різну погоду

Здоров’я і безпека:

націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди

 

ЛО теми

«Clothes»

Present Simple,

Present Continuous,

Past Simple

WB p.79

 

Ex.2 p.158

Ex.3 p. 159

Ex. 1 p.158

Ex. 4b p.159

76.

 

Одяг.

Урок читання

Розповідати про щоденні справи; описувати зовнішній вигляд та погоду

Здоров’я і безпека:

націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди

 

-event

-size

-to enjoy

-to try on

-finally

-be in a hurry

Present Simple,

Present Continuous,

 

WB p. 80

Ex.2 p.160

Ex. 1, 2 p.160-161

Ex. 4 p.161

Ex.3 p.161

77.

 

Друзі та одяг.

Урок аудіювання

Розповідати про погоду; описувати одяг друзів; висловлювати своє ставлення

Підприємливість та фінансова грамотність:

націлює на уміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету

-fashion

-to borrow

-light

Present Simple,

Present Continuous

WB p.81

Ex.2, 3 p.162

Ex. 4 p.162

Ex.1 p.162

Ex. 4 p.162

78.

 

Різна погода, різний одяг.

Урок говоріння

Розповідати про вибір одягу у різний час та у різну погоду

Здоров’я і безпека:

націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди

 

ЛО теми

Present Simple

WB p. 82

Ex.5 p.164

Ex.5 p.164

Ex.1, 2, 3 p.163

Ex.6 p.165

79

 

Пори року. Одяг

Розповідати про вибір одягу у різний час та у різну погоду

 

ЛО теми

Present Simple,

Present Continuous

WB p.83

 

Ex.2 p.166

Ex.5 p.167

Ex.1, 3 p.166

Ex.6 p.167

Активний відпочинок

80.

 

Види активного відпочинку

Розповідати про відпочинок; висловлювати свої враження та почуття

 

 

 

Здоров’я і безпека:

націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

-go boating

-go camping

-go skating

-go sailing

-go canoeing

Present Simple

WB p.84

 

Ex.3 p. 169

Ex. 1, 2 p.168

Ex.4 p.169

81.

 

Літній табір відпочинку.

Урок читання

Розповідати про минулі події; описувати літній відпочинок

-activity

-countryside

-shelter

-brave

-cosy

-sick

Past Simple

WB p.85

 

Ex.1, 2 p.170-171

Ex.3 p.171

Ex.4b p.172

82.

 

Активний відпочинок.

Урок аудіювання

Розповідати про відпочинок; висловлювати свої враження та почуття

 

Екологічна безпека та сталий розвиток:

націлює на уміння дискутувати довкола питання екології життя та здоров’я

ЛО теми

Past Simple.

Прийменникмісця

WB p.86-87

Ex.2 p. 174

Ex.4 p.174

Ex.1,2 p.172

 

Ex.4, 5 p.174

83.

 

Відпочинок на свіжому повітрі.

Урок говоріння та письма

Розповідати про минулі події; ставити питання з метою уточнення інформації

Здоров’я і безпека:

націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

ЛО теми

Past Simple

WB 88-89

 

Ex.1 p.177

Ex.2, 3 p.176

Ex. 4 p.176

84.

 

Краса природи..

Урок читання

Описувати погоду у різні пори року; називати місяці та їх погодні особливості

Екологічна безпека та сталий розвиток:

націлює на уміння розглядати природу як цілісну систему

-bloom

-flood

-soil

-thunderstorm

-to mely

Present Simple

WB p.94-95

 

Ex. 2 p.178-179

Ex.3 p.179

Ex.4 p.179

85.

 

Пори року.

Урок аудіювання

Називати пори року: описувати погоду у різний період

 

 

Екологічна безпека та сталий розвиток:

націлює на уміння пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі

-berry

-nest

-to blossom

-to blow

-mild

Present Simple

WB 96-97

Ex.2 p.180

Ex. 5 p.181

Ex.4,5 p.181

Ex.1 p.180

Ex.5 p. 181

Вивчити вірш

86.

 

Улюблена пора року.

Урок говоріння та письма

Розповідати про улюблену пору року; називати місяці; описувати погоду

 

-the Earth

-to take care

Present Simple

WB p. 97

Ex. 2 p.182

 

Ex.1 p.182

Ex. 1, 2 p.182

Підготуват розповідь про улюбл пору року

87.

 

Активний відпочинок. Урок повторення

Описувати погоду у різні пори року; розповідати про відпочинок, висловлювати свої враження

Екологічна безпека та сталий розвиток:

націлює на уміння екологічно мислити, на усвідомлення своєї екологічної відповідальності

ЛО теми

Present Simple. Past Simple

WB p.98-99

Ex. 3 p.183

Ex.1 p.183

Ex. 4 p.184

Ex. 6, 7 p.185

Ex.9 p.185

88.

 

Урок домашнього читання

Переказувати текст; висловлювати свої враження від прочитаного

 

-a giant

Past Simple. Типи питальних речень

 

Ex. 1 p.186

Ex.1 p.186

Ex. 2, 3 p.187

Ex. 3 p. 187

Подорожі

89.

 

У селі.

Урок читання

Надавати інформацію про сільську місцевість

Здоров’я і безпека:

націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях

-crossroad

-modern

-library

-square

-opposite

-traffic

Модальне дієслово can

WB p.100-101

 

Ex.5 p.193

Ex. 1, 2, 3 p.192

Ex. 6 p.194

90.

 

У місті.

Урок аудіювання

Описувати місто; називати різні будівлі та описувати їх

Здоров’я і безпека:

націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях

-guide

-science museum

-to look for

-on foot-by bus

Present Simple

WB p.100

Ex. 1 p.194

Ex. 4, 5 p.197

Ex. 2 p. 196

Ex. 3 p.196

Ex. 1 p.194

91.

 

Орієнтування у місті.

Урок розвитку говоріння

Називати будівлі та їх розміщення;

Ставити запитання для уточнення інформації

Здоров’я і безпека:

націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху

-cinema

-circus

-museum

-library

-bus stop

Present Simple

WB p.102-103

 

Ex. 2 p.198

Ex. 3 p.199

Ex. 6 p.200

Ex. 4 p.103-104 WB

92.

 

Запрошення у Лондон.

Урок читання

Надавати інформацію про місто та його визначні місця

Громадянська відповідальність:

демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі

-to blink

-cross

-kingdom

-to unite

-to consist of

-be situated

The Present Perfect Tense

WB p.105

Ex.1 p.206

 

Ex.2, 3 p.202-203

Ex.4 p.204

Ex. 6 p.205

93.

 

Подорож Європою.

Урок аудіювання

Розповідати про визначні місця; давати рекомендації

Підприємливість та фінансова грамотність:

націлює на уміння визначати орієнтовну вартість перебування в іншій країні та порівнювати вартість подорожі різними видами транспорту

-barefoot

-pain

The Present Perfect Tense

WB p. 106-107

Ex. 1,2 p.209

Ex. 7 p. 210

Ex. 2,3 p.209

Ex. 5 p. 210

Ex. 6, 7 p.210

94.

 

Звичаї та традиції англійців.

Урок говоріння

Розповідати про звичаї та традиції англійців; висловлювати власну точку зору

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття

-custom

-tradition

-to appear

-to arrive

-to discover

-to exist

-to explore

The Present Perfect Tense

WB p.108-109

 

Ex.3 p.213

Ex.1 p.211

Ex.5 p.214

Ex.4 p.214

95.

 

Лондон – Велико Британія.

Урок читання та говоріння

Надавати інформацію про країну та визначні місця

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння розпитувати про правила поведінки в європейських столицях

ЛО теми

The Present Perfect Tense

 

WB p.110

 

Ex. 4 p.215

Ex.6 p.216-217

Ex.1,2 p.215

Ex.5 p.216

Ex.6b p.217

96.

 

Україна.

Урок читання

Розповідати про Україну; доповнювати речення за змістом

 Громадянська відповідальність:

націлює на уміння робити повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва

-independence

-territory

-ancient

-foreign

-independent

-national

Past Simple. Present Perfect

WB p.121-124

 

Ex.1 p.218

Ex.5 p.220

Ex. 4 p.220

Ex. 6 p.221

Ex.5b p.221

97.

 

Звичаї та традиції українців.

Урок аудіювання

Розповідати про звичаї та традиції англійців;

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння порівнювати свята й традиції в різних країнах

-Christmas traditions

-St. Nicholas’s Day

-Humour Day

-Women’s Day

Past Simple. Present Perfect

WB p.124-126

Ex.2 p.222

Ex.5 p.224

Ex.3 p.223

Ex.4 p.223

Ex.5 p.224

98.

 

Подорож Україною.

Розповідати про визначні місця країни; обговорювати інформацію та висловлювати свою позицію

Здоров’я і безпека:

націлює на уміння запитувати та пояснювати правила безпеки пересування по Києву

-advice

-agency

-dish

-trip

Past Simple. Present Perfect

WB p.127-128

Ex.4 p.225

 

Ex. 7 p.226

Ex.5, 6 p.225-226

Ex.11 p.128 WB

99.

 

Подорож Україною

Контроль навиків аудіювання

Вести діалог розпитування про міста України; розповідати про міста України

Громадянська відповідальність:

націлює на розуміння необхідності жити разом

-grave

-ink

-motherland

-friendship

Past Simple. Present Perfect

Ex.1 p.231

Ex.8 p.230

Ex.2, 3 p.228

Ex.6 p.229

Ex. 1 p.227

Ex.4 p.228

Ex.5 p. 229

100

 

Плани на літо.

Контроль навиків читання

Розповідати про плани на літо; описувати різні види діяльності

 

-actor

-actress

-practice

-to pretend

-to promise

-go surfing

-put the play on

Past Simple. Present Perfect

WB p.129

 

Ex.2 p.232-233

Ex.3, 5 p.234

Ex. 1 p.232

101

 

Літній відпочинок.

 

Надавати інформацію  про плани на літо; давати рекомендації

 

-sparking

Future Simple

WB p.130-132

Ex.1, 2 p.238

Ex.3 p.236

Ex.6 p.239

Ex.2 p.235

Ex.3, 4 p.238-239

Ex.5 p.239

102

 

Літній відпочинок.

Урок говоріння Контроль навиків письма

Ставити запитання з метою уточнення інформації; аргументувати власний вибір

Здоров’я і безпека:

націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

-an intention

Future Simple

WB p. 133-135

 

Ex. 5 p.241

Ex. 2, 3, 4 p.240-241

Ex.2 p.243

103

 

Подорожуємо навколо світу

Контроль навиків говоріння

Розповідати про визначні місця; давати рекомендації; ставити питання з метою розширення інформації

Громадянська відповідальність:

націлює на уміння демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття

ЛО теми

Past Simple. Present Perfect. Future Simple

WB p.136-139

 

Ex. 3, 4 p.244-245

Ex.1 p.244

Ex.5, 6 p.246

Ex.7 p.246

104

 

Урок домашнього читання

Переказувати текст; висловлювати своє ставлення до прочитаного

 

ЛО до тексту

Типи питальних речень

WB p. 140-141

Ex.1 p.247-248

Ex.1 p.247-248

Ex. 2, 3 p.249

 

105.

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
4.8
Загальна:
4.8
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Бойчук Лариса
    Дуже дякую. Творчості у 2019р.
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Владимирова Катерина Павлівна
    Дуже сподобалось планування!
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Ніколаєва Віта Михайлівна
    Шановна Оксана Василівна, дуже сподобалось Ваше планування, прошу поділитися плануванням на І семестр !!!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Бойко Надія Павлівна
    Чудово! Дуже дякую! Гарних Вам учнів та успіхів на творчій ниві!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
17 січня 2018
Переглядів
17285
Оцінка розробки
4.8 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку