Календарно-тематичне планування з англійської мови 5 клас ІІ семестр (зі змістовими лініями та очікуваними результами) за підручником О.Карпюк. Відповідно до діючої програми
Узгоджено
заступник директора з НВР
_______________________________
«_____» ________________2018р
Календарно – тематичне планування
з англійської мови для 5 класу за підручником О. Карп’юк
на 2017 – 2018 н. р.
ІІ семестр
№ уроку |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Вибір комунікативних видів діяльності |
Домашнє завдання |
||||||
Лексика |
Граматика |
Письмо |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
||
Сім’я та розпорядок дня |
|||||||||||||
49. |
|
Моя сім’я.
|
Запитувати та надавати інформацію про сім’ю |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння розповідати про розподіл обов’язків у родині |
-mother -grandson -cousin -uncle -daughter -aunt
|
Присвійний відмінок іменників |
РЗ ст..45 |
|
Ex.2, p.93 |
Ex.1, p.92 Ex. 4 p.93 |
РЗ- Ex. 3, p. 46
|
||
50. |
|
У світі професій. Урок аудіювання |
Називати професії; описувати обов’язки
|
Громадянська відповідальність: націлює на уміння планувати траєкторію власного життя |
-burglar -dentist -nurse -postman -to catch -to repair
|
Дієслівна форма третьої особи однини у PresentSimple |
Ex. 4 p. 95 WB p.48(5) |
Ex.1 p. 94 |
|
Ex. 3 p. 95 |
РЗ ст...47 |
||
51. |
|
Все про сім’ю. Урок читання |
Аргументувати свою точку зору |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння розповідати про розподіл обов’язків у родині |
-pain -power -to enjoy -to grow up -each other -together |
Present Simple |
WB p.48-49 (6-7) |
|
Ex. 3, 4 p.96-97 Ex. 1 p.99 |
Ex. 5 p. 98 |
Ex. 4b p.97 |
||
52. |
|
Все про сім’ю. Урок говоріння та письма |
Розповідати про членів родини та їх професії; описувати хто чим займається |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння наводити приклади взаємодопомоги членам родини |
-cook -hairdresser -mechanic -taxi driver -write |
Present Continuous Tense |
WB p. 50- 51 |
Ex. 1 p.100 |
Ex. 1 p.100 |
Ex. 2,3 p.101 Ex. 1, 2 p.101 |
Ex. 10 p. 50 WB |
||
53. |
|
Наше здоров’я. Словник |
Називати овочі та фрукти, давати коротку характеристику предметам |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я |
-strawberry -watermelon -cherry -pear |
Множина іменників |
WB p.52 |
|
Ex. 3 p.103 |
Ex. 1, 2 p.102 |
Ex. 1 p. 102 |
||
54. |
|
Здорове харчування. Урок читання |
Давати поради; Аргументувати свою т очку зору |
Громадянська відповідальність: націлює на розуміння потреби працювати разом, на уміння наводити приклади взаємодопомоги |
-crisps -peanuts -bone -health -skin -to be rich in -skip a meal |
Present Simple |
WB p.53-54 |
|
Ex. 1b p. 104 |
Ex. 1 p. 104 Ex. 3 p. 105 |
Ex. 4 p. 105 |
||
55. |
|
Корисна їжа. Урок аудіювання |
Розповідати про раціон харчування; давати поради |
Здоров’я і безпеки: націлює на уміння обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я |
-candy -ice-cream -lunch-box -ham -youghurt
|
Present Simple Злічувані та незлі чувані іменники |
Ex. 1b p.107 Ex.4 p. 108 WB p. 56-57 |
Ex.1 p. 106 |
|
Ex. 3. p. 107 Ex. 5 p. 108 |
Ex. 4, 5 p. 53 WB |
||
56. |
|
Ідемо за покупками Урок говоріння та аудіювання |
Будувати діалог-розпитування; розповідати про щоденний раціон харчування |
Громадянська відповідальність: націлює на розуміння потреби працювати разом, на уміння наводити приклади взаємодопомоги Підприємливість та фінансова грамотність: націлює на уміння розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок |
-milkshake -the change |
Злічувані та незлічувані іменники |
Ex.1b p.109 WB p.55-56
|
Ex. 1a p. 109 Ex. 2 p. 111 |
Ex. 3 p. 112 |
Ex. 3, 4 p.112 |
Ex. 5 p. 113 |
||
57. |
|
Все про мою сім’ю. Повторення |
Розповідати про сім’ю; надавати інформацію про захоплення членів сім’ї |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття |
ЛО теми |
Present Simple. Present Continuous |
WBp. 57 Ex. 2 p.115 |
Ex. 1ap. 114 |
Ex. 1bp. 114 |
Ex. 1 cp. 114 Ex. 3 p. 115 |
Повторити ЛО теми |
||
Свята і традиції |
|||||||||||||
58. |
|
Веселого Різдва. Урок читання |
Надавати інформацію про традиції святкування Різдва Розповідати про щоденні справи |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння порівнювати свята і традиції в різних країнах |
-Christmas -speech -Norway -Boxing Day -Santa Claus -Christmas Tree in the morning -n the afternoon -in the evening |
Present Simple. Прийменник часу on, at |
WB p58 |
|
Ex. 2 p.116 |
Ex. 4 p.117 Ex. 1,2 p.119 |
Ex. 2 p.58 WB
|
||
59 |
|
Готуємось до свята. Урок аудіювання та письма |
Розповідати про підготовку до свята, описувати традиції святкування Різдва та дня народження |
Підприємливість та фінансова грамотність: націлює на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
-a virgin -heavenly -to clean up -tasty -after -delicious -to look like |
Модальне дієслово must |
WB p.59-60 |
Ex. 1 p.120 Ex. 5 p.121 |
р.121 |
Ex. 2, 3 p. 120 |
Виготовити листівку |
||
60. |
|
День Подяки. Урок говоріння |
розповідати про традиції святкування Розповідати про підготовку до свята; описувати процес виготовлення запрошення |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння порівнювати свята й традиції в різних країнах |
-Thanksgiving -to mean -excited -set the table |
Порядкові числівники |
WB. p. 61 |
Ex. 4 p.123 |
Ex. 4 p.123 Ex. 1 p. 125 |
Ex. 5, 7 p. 124 |
Ex. 2 p. 125 |
||
61. |
|
Сімейні традиції. Урок читання |
Розповідати про бабусю та її дитинство |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння порівнювати сімейні традиції |
- spider - bat - branch -to hide -horror -lightning
|
Past Simple |
WB p.65 |
Ex. 2 p.126 Ex. 4 p.128 |
Ex. 2 p.126 Ex. 4 p.128 |
Ex. 3 p. 127 Ex. 5, 6 p. 128 |
Ex. 7 p.128 |
||
62. |
|
Бабусині історії Урок граматики |
Описувати минулі події |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння обговорювати особливості взаємодії особистості та групи |
Days of the week |
Past Simple. Неправильні дієслова |
WB p. 66 |
Ex. 6a p. 131 |
p. 129-131 |
|
Ex. 5 p.131 пис |
||
63 |
|
У світі казок. Урок аудіювання |
Розповідати про казки та їх героїв; давати поради; висловлювати свої враження від прочитаного |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння обговорювати розмаїття літературної спадщини |
-to wink at |
Неправильні дієслова у Past Simple |
WB p. 68 |
Ex. 2 p.132 Ex. 7 p.133 |
Ex. 7 p. 133 |
Ex. 4, 6 p.133 |
Ex. 6 p.133 письмово |
||
64. |
|
Улюблені казки дитинства. Урок говоріння |
Розповідати про улюблену та казку та її героїв |
-childhood -fairy tale -kindergarten -title -to split |
Неправильні дієслова у Past Simple |
WB p. 69 |
Ex. 2 p. 134 |
Ex. 4 p. 135 |
Ex. 1 p. 134 Ex. 3 p. 135 |
Ex. 5 p. 135 |
|||
65. |
|
Улюблені казки. Урок письма. |
Описувати героїв улюблених казок; давати рекомендації щодо прочитаних казок |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння обговорювати розмаїття літературної спадщини |
ЛО теми |
Past Simple |
WBp. 70 |
|
|
Ex. 1 p. 135 |
Ex. 1 p. 135 письмово |
||
66. |
|
Свята та родинні традиції. Повторення |
Розповідати про родину та сімейні традиції; описувати підготовку до свята |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння порівнювати свята й традиції в різних країнах |
ЛО теми |
Past Simple |
WB p. 71 |
Ex. 5 p. 137 |
Ex. 4 p. 136 |
Ex. 1, 2 p. 136 |
Ex. 7 p. 137 |
||
67. |
|
Урок домашнього читання |
Переказувати текст; висловлювати своє ставлення до прочитаного |
|
-a spindle -to prick -to spin |
Past Simple |
|
Ex. 1 p. 138-139 |
Ex. 1 p. 138-139 |
Ex. 2, 3 p.139 |
Ex. 3 p 139 |
||
68. |
|
Спляча красуня |
Переказувати текст; висловлювати своє ставлення до прочитаного |
|
-a peddler -fence |
Past Simple |
|
Ex. 1 p. 138-139 |
Ex. 1 p. 138-139 |
Ex. 2, 3 p.139 |
Ex. 3 p 139 |
||
Погода і одяг |
|||||||||||||
69 |
|
Погода |
Описувати погоду |
Екологічна безпека та сталий розвиток: націлює на уміння обговорювати природні та погодні явища |
-chilly and foggy -cloudy and snowy -hot and sunny -warm and sunny -wet and rainy |
Безособові речення з it |
WB p. 72 |
Ex. 1 p. 146 |
Ex. 3 p. 147 |
Ex. 2 p.146 |
Ex. 2 p.72 WB |
||
70. |
|
Прогноз погоди. Урок читання |
Надавати інформацію про погоду у різних країнах світу |
Екологічна безпека та сталий розвиток: націлює на уміння обговорювати природні та погодні явища |
-centigrade -degree -forecast -to expect -to report |
Безособові речення з it |
Ex. 1a p.147 |
Ex. 1b p.148 |
Ex. 3a p.149 |
Ex. 2,3 p.149 |
Ex. 3 p.73 WB |
||
71. |
|
Погода. Урок граматики |
Будувати діалог-розпитування за темою; висловлювати своє ставлення |
Екологічна безпека та сталий розвиток: націлює на уміння обговорювати природні та погодні явища |
ЛО попередніх уроків |
Безособові речення з it |
Ex. 2 p.150 |
|
Ex. 1 p.150 |
Ex. 3a p.151 |
Ex. 4 p. 73-74 WB |
||
72. |
|
Погода у різних частинах світу. Урок аудіювання |
Розповідати про погоду у різних країнах світу; ставити запитання з метою уточнення інформації |
Здоров’я і безпека: націлює на уміння робити повідомлення про складні погодні умови |
-climate -to sunbathe -freezing -frosty -various -heavily -outside |
Безособові речення з it |
WB p.75 |
Ex. 1 p. 151 Ex. 5 p.153 |
Ex.3 p.152 |
Ex. 4 p.152 |
Ex. 5 p.153 |
||
73. |
|
Прогноз погоди. Урок читання |
Надавати інформацію про погоду; давати рекомендації |
Здоров’я і безпека: націлює на уміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей |
-clothes -careful -slippery -tomorrow |
Present Continuous |
WB p. 76 |
Ex.3 p.154 |
Ex.2 p.153 |
Ex. 1 p.153 |
Ex.6 p. 156 |
||
74. |
|
Прогноз погоди. Урок письма |
Розповідати про погоду; ставити запитання з метою уточнення інформації |
Екологічна безпека та сталий розвиток: націлює на уміння обговорювати природні та погодні явища |
ЛО теми |
Present Continuous |
WB p.77-78 |
|
Ex.2a p. 157 |
Ex.1 p.156 |
Ex. 2b p.157 |
||
75. |
|
Одяг у різну погоду |
Розповідати про погоду; описувати одяг у різну погоду |
Здоров’я і безпека: націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди
|
ЛО теми «Clothes» |
Present Simple, Present Continuous, Past Simple |
WB p.79 |
|
Ex.2 p.158 Ex.3 p. 159 |
Ex. 1 p.158 |
Ex. 4b p.159 |
||
76. |
|
Одяг. Урок читання |
Розповідати про щоденні справи; описувати зовнішній вигляд та погоду |
Здоров’я і безпека: націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди
|
-event -size -to enjoy -to try on -finally -be in a hurry |
Present Simple, Present Continuous,
|
WB p. 80 |
Ex.2 p.160 |
Ex. 1, 2 p.160-161 |
Ex. 4 p.161 |
Ex.3 p.161 |
||
77. |
|
Друзі та одяг. Урок аудіювання |
Розповідати про погоду; описувати одяг друзів; висловлювати своє ставлення |
Підприємливість та фінансова грамотність: націлює на уміння співвідносити власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
-fashion -to borrow -light |
Present Simple, Present Continuous |
WB p.81 |
Ex.2, 3 p.162 |
Ex. 4 p.162 |
Ex.1 p.162 |
Ex. 4 p.162 |
||
78. |
|
Різна погода, різний одяг. Урок говоріння |
Розповідати про вибір одягу у різний час та у різну погоду |
Здоров’я і безпека: націлює на уміння пояснювати вибір одягу залежно від погоди
|
ЛО теми |
Present Simple |
WB p. 82 |
Ex.5 p.164 |
Ex.5 p.164 |
Ex.1, 2, 3 p.163 |
Ex.6 p.165 |
||
79 |
|
Пори року. Одяг |
Розповідати про вибір одягу у різний час та у різну погоду |
|
ЛО теми |
Present Simple, Present Continuous |
WB p.83 |
|
Ex.2 p.166 Ex.5 p.167 |
Ex.1, 3 p.166 |
Ex.6 p.167 |
||
Активний відпочинок |
|||||||||||||
80. |
|
Види активного відпочинку |
Розповідати про відпочинок; висловлювати свої враження та почуття |
Здоров’я і безпека: націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку
|
-go boating -go camping -go skating -go sailing -go canoeing |
Present Simple |
WB p.84 |
|
Ex.3 p. 169 |
Ex. 1, 2 p.168 |
Ex.4 p.169 |
||
81. |
|
Літній табір відпочинку. Урок читання |
Розповідати про минулі події; описувати літній відпочинок |
-activity -countryside -shelter -brave -cosy -sick |
Past Simple |
WB p.85 |
|
Ex.1, 2 p.170-171 |
Ex.3 p.171 |
Ex.4b p.172 |
|||
82. |
|
Активний відпочинок. Урок аудіювання |
Розповідати про відпочинок; висловлювати свої враження та почуття
|
Екологічна безпека та сталий розвиток: націлює на уміння дискутувати довкола питання екології життя та здоров’я |
ЛО теми |
Past Simple. Прийменникмісця |
WB p.86-87 |
Ex.2 p. 174 Ex.4 p.174 |
Ex.1,2 p.172 |
|
Ex.4, 5 p.174 |
||
83. |
|
Відпочинок на свіжому повітрі. Урок говоріння та письма |
Розповідати про минулі події; ставити питання з метою уточнення інформації |
Здоров’я і безпека: націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку |
ЛО теми |
Past Simple |
WB 88-89 |
|
Ex.1 p.177 |
Ex.2, 3 p.176 |
Ex. 4 p.176 |
||
84. |
|
Краса природи.. Урок читання |
Описувати погоду у різні пори року; називати місяці та їх погодні особливості |
Екологічна безпека та сталий розвиток: націлює на уміння розглядати природу як цілісну систему |
-bloom -flood -soil -thunderstorm -to mely |
Present Simple |
WB p.94-95 |
|
Ex. 2 p.178-179 |
Ex.3 p.179 |
Ex.4 p.179 |
||
85. |
|
Пори року. Урок аудіювання |
Називати пори року: описувати погоду у різний період |
Екологічна безпека та сталий розвиток: націлює на уміння пояснювати необхідність бережливого ставлення до природи, необхідність прибирання після відпочинку на природі |
-berry -nest -to blossom -to blow -mild |
Present Simple |
WB 96-97 |
Ex.2 p.180 Ex. 5 p.181 |
Ex.4,5 p.181 |
Ex.1 p.180 |
Ex.5 p. 181 Вивчити вірш |
||
86. |
|
Улюблена пора року. Урок говоріння та письма |
Розповідати про улюблену пору року; називати місяці; описувати погоду
|
-the Earth -to take care |
Present Simple |
WB p. 97 Ex. 2 p.182 |
|
Ex.1 p.182 |
Ex. 1, 2 p.182 |
Підготуват розповідь про улюбл пору року |
|||
87. |
|
Активний відпочинок. Урок повторення |
Описувати погоду у різні пори року; розповідати про відпочинок, висловлювати свої враження |
Екологічна безпека та сталий розвиток: націлює на уміння екологічно мислити, на усвідомлення своєї екологічної відповідальності |
ЛО теми |
Present Simple. Past Simple |
WB p.98-99 |
Ex. 3 p.183 |
Ex.1 p.183 Ex. 4 p.184 |
Ex. 6, 7 p.185 |
Ex.9 p.185 |
||
88. |
|
Урок домашнього читання |
Переказувати текст; висловлювати свої враження від прочитаного |
|
-a giant |
Past Simple. Типи питальних речень |
|
Ex. 1 p.186 |
Ex.1 p.186 |
Ex. 2, 3 p.187 |
Ex. 3 p. 187 |
||
Подорожі |
|||||||||||||
89. |
|
У селі. Урок читання |
Надавати інформацію про сільську місцевість |
Здоров’я і безпека: націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях |
-crossroad -modern -library -square -opposite -traffic |
Модальне дієслово can |
WB p.100-101 |
|
Ex.5 p.193 |
Ex. 1, 2, 3 p.192 |
Ex. 6 p.194 |
||
90. |
|
У місті. Урок аудіювання |
Описувати місто; називати різні будівлі та описувати їх |
Здоров’я і безпека: націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримуватись правил безпеки в різних місцях |
-guide -science museum -to look for -on foot-by bus |
Present Simple |
WB p.100 |
Ex. 1 p.194 Ex. 4, 5 p.197 |
Ex. 2 p. 196 |
Ex. 3 p.196 |
Ex. 1 p.194 |
||
91. |
|
Орієнтування у місті. Урок розвитку говоріння |
Називати будівлі та їх розміщення; Ставити запитання для уточнення інформації |
Здоров’я і безпека: націлює на уміння пояснювати життєво важливу потребу дотримання правил дорожнього руху |
-cinema -circus -museum -library -bus stop |
Present Simple |
WB p.102-103 |
|
Ex. 2 p.198 |
Ex. 3 p.199 Ex. 6 p.200 |
Ex. 4 p.103-104 WB |
||
92. |
|
Запрошення у Лондон. Урок читання |
Надавати інформацію про місто та його визначні місця |
Громадянська відповідальність: демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі |
-to blink -cross -kingdom -to unite -to consist of -be situated |
The Present Perfect Tense |
WB p.105 Ex.1 p.206 |
|
Ex.2, 3 p.202-203 |
Ex.4 p.204 |
Ex. 6 p.205 |
||
93. |
|
Подорож Європою. Урок аудіювання |
Розповідати про визначні місця; давати рекомендації |
Підприємливість та фінансова грамотність: націлює на уміння визначати орієнтовну вартість перебування в іншій країні та порівнювати вартість подорожі різними видами транспорту |
-barefoot -pain |
The Present Perfect Tense |
WB p. 106-107 |
Ex. 1,2 p.209 |
Ex. 7 p. 210 |
Ex. 2,3 p.209 Ex. 5 p. 210 |
Ex. 6, 7 p.210 |
||
94. |
|
Звичаї та традиції англійців. Урок говоріння |
Розповідати про звичаї та традиції англійців; висловлювати власну точку зору |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття |
-custom -tradition -to appear -to arrive -to discover -to exist -to explore |
The Present Perfect Tense |
WB p.108-109 |
|
Ex.3 p.213 |
Ex.1 p.211 Ex.5 p.214 |
Ex.4 p.214 |
||
95. |
|
Лондон – Велико Британія. Урок читання та говоріння |
Надавати інформацію про країну та визначні місця |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння розпитувати про правила поведінки в європейських столицях |
ЛО теми |
The Present Perfect Tense |
WB p.110 |
|
Ex. 4 p.215 Ex.6 p.216-217 |
Ex.1,2 p.215 Ex.5 p.216 |
Ex.6b p.217 |
||
96. |
|
Україна. Урок читання |
Розповідати про Україну; доповнювати речення за змістом |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння робити повідомлення про основні пам’ятки історії та культури Києва |
-independence -territory -ancient -foreign -independent -national |
Past Simple. Present Perfect |
WB p.121-124 |
|
Ex.1 p.218 Ex.5 p.220 |
Ex. 4 p.220 Ex. 6 p.221 |
Ex.5b p.221 |
||
97. |
|
Звичаї та традиції українців. Урок аудіювання |
Розповідати про звичаї та традиції англійців; |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння порівнювати свята й традиції в різних країнах |
-Christmas traditions -St. Nicholas’s Day -Humour Day -Women’s Day |
Past Simple. Present Perfect |
WB p.124-126 |
Ex.2 p.222 Ex.5 p.224 |
Ex.3 p.223 |
Ex.4 p.223 |
Ex.5 p.224 |
||
98. |
|
Подорож Україною. |
Розповідати про визначні місця країни; обговорювати інформацію та висловлювати свою позицію |
Здоров’я і безпека: націлює на уміння запитувати та пояснювати правила безпеки пересування по Києву |
-advice -agency -dish -trip |
Past Simple. Present Perfect |
WB p.127-128 Ex.4 p.225 |
|
Ex. 7 p.226 |
Ex.5, 6 p.225-226 |
Ex.11 p.128 WB |
||
99. |
|
Подорож Україною Контроль навиків аудіювання |
Вести діалог розпитування про міста України; розповідати про міста України |
Громадянська відповідальність: націлює на розуміння необхідності жити разом |
-grave -ink -motherland -friendship |
Past Simple. Present Perfect |
Ex.1 p.231 |
Ex.8 p.230 |
Ex.2, 3 p.228 Ex.6 p.229 |
Ex. 1 p.227 Ex.4 p.228 |
Ex.5 p. 229 |
||
100 |
|
Плани на літо. Контроль навиків читання |
Розповідати про плани на літо; описувати різні види діяльності |
|
-actor -actress -practice -to pretend -to promise -go surfing -put the play on |
Past Simple. Present Perfect |
WB p.129 |
|
Ex.2 p.232-233 |
Ex.3, 5 p.234 |
Ex. 1 p.232 |
||
101 |
|
Літній відпочинок.
|
Надавати інформацію про плани на літо; давати рекомендації |
|
-sparking |
Future Simple |
WB p.130-132 |
Ex.1, 2 p.238 |
Ex.3 p.236 Ex.6 p.239 |
Ex.2 p.235 Ex.3, 4 p.238-239 |
Ex.5 p.239 |
||
102 |
|
Літній відпочинок. Урок говоріння Контроль навиків письма |
Ставити запитання з метою уточнення інформації; аргументувати власний вибір |
Здоров’я і безпека: націлює на уміння розрізняти безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку
|
-an intention |
Future Simple |
WB p. 133-135 |
|
Ex. 5 p.241 |
Ex. 2, 3, 4 p.240-241 |
Ex.2 p.243 |
||
103 |
|
Подорожуємо навколо світу Контроль навиків говоріння |
Розповідати про визначні місця; давати рекомендації; ставити питання з метою розширення інформації |
Громадянська відповідальність: націлює на уміння демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття |
ЛО теми |
Past Simple. Present Perfect. Future Simple |
WB p.136-139 |
|
Ex. 3, 4 p.244-245 |
Ex.1 p.244 Ex.5, 6 p.246 |
Ex.7 p.246 |
||
104 |
|
Урок домашнього читання |
Переказувати текст; висловлювати своє ставлення до прочитаного |
|
ЛО до тексту |
Типи питальних речень |
WB p. 140-141 |
Ex.1 p.247-248 |
Ex.1 p.247-248 |
Ex. 2, 3 p.249 |
|
||
105. |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||