Планування ,,Анлійська мова 5 клас Карп'юк 4 години"

Про матеріал
Планування з англійської мови для 5 класу (4 години у І та ІІ семестрі 142 год на рік) за програмою«Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.) та підручнико Карп'юк Тернопіль: Видавництво «Астон», 2022
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 5 класу

4 години на тиждень

 ( За О.Д.Карп’юк. Англійська мова. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2022)       

 ( Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для  закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.)

«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795

Дата

Тема, підтема

Еколо-гічна безпека та сталий розви-ток

 

Грома-дянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприє-мливість та фінансо-ва грамо-тність

Мовний інвентар

Сприймання на слух (аудіювання)

Усна взаємодія та продукування (Говоріння )

Зорове сприймання (Читання )

Писемне продуку-вання (Письмо)

Домашнє завдання

Урок у підручнику

Примітка

Лексика

Граматика

 

Let’s get started! + Unit 1. School is cool. (16 год.) Шкільне життя: на кінець теми учні повинні вміти: розповідати про свої улюблені шкільні предмети та вчителів, запитувати про розклад уроків та вести бесіду про своє шкільне життя, читати із достатнім рівнем розуміння тексти про шкільне життя, інформацію зі шкільних веб сайтів, написати е-мейл про свій день у школі, поділитися враженнями про урок, написати коротку інформацію у свій блог.

 

1

 

Інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках анг.мови. Дещо про мене!

 

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

Наводить приклади свого внеску в життя громади.

Відповіда-льно відносить-ся до навчання.

 

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультур-ному середовищі

Демонструє розуміння потреби працювати разом.

У спілкуванні дотримуєть-ся толерант-ності

У спілкуванні/ роботі в інтернеті  дотримується правил безпеки

Впорядковує власний робочий день з дотрима-нням здорового способу життя

 Вміє цінувати підручники, шкільне обладнання, обговлоює їх коштовність.

Nickna-me

surname for short

to be crazy about

Повторення: повні, скоро-чені форми дієслів

Ex. 2  p. 6

Ex. 3, 5 p.7

Ex.1 p. 6

Ex. 3 p. 7

Скласти  письмову розповідь про себе

Let’s get started!

 

2

 

На уроці

 

 

 

 

Stand up

Be quiet

Open your books

Наказові речення

Ex.7 p. 8

Ex.4 p. 7

Ex. 6 p. 8

Writing SMS to friend

 Скласти діалог з другом за впр. 4 ст. 7

Let’s get started!

 

3

 

Школярі онлайн

message
website
careful personal safe to chat to contact  (p. 10)

Present Simple affermative

 

Ex. 1,2 p.10

p.10, p.11, ex. 4 p. 11 (school website)

Ex. 3 p. 11

розповідь про те, як ти проводиш час онлайн.

Unit 1. Kids Online

 

4

 

Безпека в інтернеті

Розуміє свою роль у житті України та сучасному суспільстві взагалі.

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами.

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху до школи/зі школи.

 

p. 12

Present Simple negative

Ex. 1 p. 12

Ex.2, 4 p. 12 Обгов. правила безпеч

ного

інтернету

Ex.4 p.12

Ex.3

p 12

Вивчити слова , виконати впр. 5 ст.12 – письмово.

 

Unit 1. Voc.

 

5

 

Шкільні предмети

 

 

 

 

p.13

Present Simple interrogative

Ex.2 p.14

 

Ex. 1 p. 13

 

 

 

 

 

 Виконати впр.4 ст. 14

розказати про дії на уроках.

Unit 1. Read

 

6

 

Мій улюбле ний шкіль ний предмет

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.3 p.14

Написати про свій улюблений предмет

 

 

7

 

Урок граматики. Present Simple.

 

Preposition of time, questions, short answers

Games: “Do you?”, “How often…?”

Questioning, story about friends school rutine

 

Ex. 1,2, p. 14

Вивчити правила, впр.3 ст.14 доповнити пропуски.

Unit 1. Gram

 

8

 

Перший тиждень у школі

Ex.1 p. 15

 

Ex.2,3 p. 14

Ex.5 p. 14

 

Ex. 3,4 p. 14

Вив. слова, скл. розпо-відь про шкільний тиждень за впр. 5ст.14

Unit 1. List

 

9

 

Мій шкільний розклад

p. 17

Cardinal and ordinal numbers+ degrees of comparison

 

Ex.2,4 p. 17, ex.3 p. 18

Ex. 1 p.18

Ex.1,3 p. 17 , ex. 2 p. 18

Вивчити правила, розробити дослідження за впр.3 ст. 18 про свій клас, підсумува-ти.

Unit 1. Voc+ Gram

 

10

 

Мій шкільний розклад

 

 

 

Ex. 2,3,4 p. 19

Ex.1-2  p.19

 

 Розробити опитувальник за впр. 4 ст. 19

Unit 1. Speak

 

11

 

Повсякденне життя школяра

 

Possessi ve adjectives

Ex.1 p. 20

Ex.4 a) p.20

Ex.3 p. 20

Ex.1, 2 p. 20

Скласти розповідь за впр. 4 в) ст.20

Unit 1.Wr

 

12

 

На уроці англійської мови

 

 

Ex.1 p. 21

Ex.1, 2,5 p. 21

Ex.4 p. 21

Ex.3, 4 p. 21

Скласти перелік своїх власних стратегій вивчення англійської

Unit 1. Look  back

 

13

 

У новій школі

 

 

 

.

p.22

 

 

Ex. 6 p.22, ex.10 p. 23,

Ex.7 p. 22

Ex.8, 9 p. 23

Скласти розповідь про сайт за впр.11ст23

Unit 1. Lookback

 

14

 

Позакласна діяльність.

 

 

 

 

 

 

Ex. 1, 2 p. 24

Ex. 3,4 p. 24

 

Ex.5 p. 24

 

 

Повторити слова, правила,

 

 

15

 

Узагальнення та системати-зація знань з теми «Шкіль не життя»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест

Повторити вивчений матеріал з теми.

Unit 1. Self-check

 

16

 

Діагностична робота  №1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити слова, пра вила, вира зи.

 

 

Unit 2. What about your family? /Я, моя родина, мої друзі. (14 год)

На кінець теми учні мають вміти: представити членів своєї сім’ї, описати їх, розказати про їхню професію або рід діяльності, написати про свою сім’ю і чим вони займаються, написати короткий лист про професію своєї мрії.

17

 

Що ви знаєте про близнюків.

Пояснює необхід-ність прибирання

Планує траєкторію власного життя

 

 

 

p. 27

Present Simple

 

Ex.1 p. 26

Ex.3 a) p. 26

Ex.2, 3 b) p.26, 27

Вивчити слова, впр. 4 ст.27 – знайти відповідники в тексті.

Unit 2. Kids Online

 

18

 

Брати і сестри

за собою  вдома та під час сімейного відпочинку, хизує-ться власним досвідом.

Наводить приклади взаємодії членам родини відносно озеленення теріторії.

Розповідає про розподіл обов’язків у родині.

Наводить приклади взаємодії членам родини.

У спілкуванні дотримується толерантності.

Ілюструє необхід-ність здорового способу життя на прикладі своєї родини

Демонструє розуміння цінності праці для досягнення сімейного добробуту.

 

Ex.1 p. 28

 

Ex. 2 p. 28

Ex. 3 p. 28

 

Ex.2 p. 28

Скласти розповідь про брата чи сестру

Unit 2. Voc

 

19

 

Відносини між  братами і сестрами

p. 29

 

Ex. 3, p. 30

Ex.1, 5 p. 29

Ex. 2 p. 29

 

Скласти розповідь за впр.1 ст. 29, або фактфайл про брата чи сестру.

Unit 2.Read & Speak

 

20

 

Сім’я – мале нький всесвіт створений любов’ю

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 6б 7 p. 30

 

 

Ex. 4, 6 p. 30

Дати відповіді на запита ння

 

 

21

 

Чим займаються зараз члени сім’ї

 

 

 

 

 

Present Continious

Ex. 3 a), 4 p. 31

Ex. 3 b) p. 31

Ex. 4 p. 31

Ex.1, 2 p. 31

Скласти розп. про дії своєї родини за впр.2 ст.31

Unit 2. Gram

 

22

 

Ким би ти хотів стати?

 

 

 

 

p. 32

I would like to do/be

Ex.1, 2 p. 32

Ex. 1, 3 p. 32

 

Ex.2 p. 32

Скласти кросворд чи загадки про професії

Unit 2. List

 

23

 

Ким би ти хотів стати?

 

 

 

 

P. 33

Present Continious vs Present Simple

Ex. 2, 4 p. 33

Ex. 4, 5 p. 33

Ex. 1 p. 34

Ex. 3 p.33, ex. 2, 3 p. 34

Підготува-ти проєкт про когось з родини за впр.1ст.35

Unit 2. Voc& Gram

 

24

 

Професії членів моєї сім’ї

 

 

 

.

Babysiter, to repeat, burglar

Present Continious vs Present Simple

Ex. 3, 4 p. 35

Ex. 1, 2 p. 35, презентація проєк-ту

 

Написати про про-фесію та її переваги

Скласти розповідь про те, ким батьки хотіли бути в дитинстві.

Unit2. Speak

 

25

 

Професії членів моєї сім’ї

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex.1 p. 36

Ex.2, 3 p. 36

 Скл. розповідь про свою майбутню професію

Unit2. Wr

 

26

 

Що ти збираєшся робити?

 

 

 

 

 

Present Continious vs Present Simple

 

Ex. 2, 4 p. 37, ex. 9, 10 p. 39

 

Ex. 1, 3 p. 37

Скласти міні-твір роздум за однією з тем впр.12 ст. 39

Unit2. Look back

 

27

 

Чи хотів би ти стати детективом?

 

 

 

 

a crime,  suspect,

criminal,
undercover

 

Ex. 7,8a) p. 39

Ex 5, 6, 8 b) p. 38-39

Ex. 5 p. 38

Ex. 7, 9 p. 39

Розробити проєкт за впр. 11 ст.39

Unit2. Look back

 

28

 

Професія моєї мрії.

 

 

 

 

Ex. 1 p. 40

Ex. 2 p.40

 

Ex. 3 p. 40

 

Доп. Порт-фоліо

Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися

Unit 2. Self-check

 

29

 

Узагальнення та системати-зація знань з теми  «Я, моя родина, мої друзі»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконати тестові завдання.

 

 

30

 

Діагностична робота № 2

 

 

 

.

 

 

 

 

 

Тест по темі

Виконати тестові завдання

 

 

Unit 3. It’s tasty! / Харчування. (15 год)

На кінець теми учні мають розповідати про їжу та напої, визначати «здорову» і «нездорову» їжу, вміти ставити питання і відповідати на них стосовно приготування їжі, вміти представити національну страву, написати рецепт приготування страви, написати у блог про улюблену національну кухню.

31

 

Національна кухня різних країн.

Розуміє цінність продуктів харчування

З повагою ставиться до людей праці.

 

Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

p. 42, ex. 1 p. 42

 

Ex. 1, 2, 3 p. 42,43

Ex. 3 p. 43

P.42

 

Розробити проєкт за впр. 4 ст. 43

Unit 3 Kids Online

 

32

 

Продукти харчування

p. 44

 

Ex. 1 p. 44

Ex. 2, 3 p. 44

 

Тест по темі

Скласти загадки чи кросворд з новими словами

Unit 3 Voc

 

33

 

Здорове харчування

  p. 45

 

Ex. 3 c) p. 45

Ex. 1 a) p. 45

Ex. 1 b), 4 p. 45- 46

 

Скл. розп. про здо-рове хар-чування

 

Unit 3 Read

 

34

 

Корисна їжа.

р. 46

 

 

 

 

Ex. 2,3 b), 5 p. 45-46

Скл. розп. про здо-рове хар-чування

 

Unit 3 Read

 

35

 

Ти вже приготував сніданок? Урок граматики. PresentPerfect

р. 47

Present Perfect

 

 

 

Ex. 1, 2 p. 47, tests

 Виконати впр.3 с.47 – скласти запитання і відповіді.

Unit 3 Gram

 

36

 

Приготуван-ня їжі

p. 48

Must/ mustn’t

Ex. 2, 4 p. 48

Ex. 1, 2, 4 p. 48

 

Ex. 2, 5 p. 48

Написати рецепт улюбленої страви

Unit 3 List.

 

37

 

Основні прийоми їжі.

p. 49

There is/ there are, some, any

Ex. 1, 2, 3 p. 50

Ex. 1, 2, 3 p. 50

 

Ex. 1, 2, 3 p. 49

Розказати про прийоми їжі за впр.3 с.49, або діалог -Впр.3 с.50

Unit 3 Voc+ Gram

 

38

 

У закладі громадського харчування

 

How much?

Ex.1 p. 51

Ex. 3 p. 51

Ex. 1 p. 51

Ex. 2 p. 51

Скласти і записати діалог по темі.

Unit 3 Speak

 

 

39

 

Мій улюблений рецепт

 

 

 

.

p. 52

Need, some/ any

Ex. 1 a) p. 52

Презентація діалогу (Д/З)

 

Ex. 1 b) p. 52

Виконати впр. 2 ст. 52 – напи сати сімей ний рецепт

Unit 3 Wr

 

40

 

Рецепти улюблених страв

 

Must/ mustn’t

Ex. 1, 3, 5 p. 53-54

Ex. 3, 4 p. 53-54

 

Ex. 1, 2 p. 53

 Виконати впр. 12 ст. 55 – виго-повити по стер про їжу.

Unit 3 Look back

 

41

 

Готуємо мафіни

 

 

Ex. 8 a), p. 54

Ex. 6 p. 54

Ex. 8 b), p. 54,

Ex. 7 p. 54, ex. 10 p. 55

Скласти розповідь про націо-нальну кух ню за впр.11с.54.

Unit 3 Look back

 

42

 

Обід на природі.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex., 9 p, 55

ex. 10 p. 55

Дати відпо віді на запита ння

 

 

43

 

Що у тебе на ланч?

 

 

 

 

Ex. 1 p. 56

Ex. 2, 3 p. 56

 

Ex.4 p. 56

 

Доп. Порт фоліо

Виготови ти постер.

 

 

44

 

Узагальнення та системати-зація знань та вмінь з теми «Харчування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторити слова, правила і вирази по темі.

 

 

45

 

Діагностична робота № 3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест по темі

Виконати тестові завдання

  •            

 

Unit 4. It’s time to celebrate! / Свята та традиції. (15 год)

На кінець теми учні мають знати: визначні дати і свята , розповідати про них, вести бесіду про святкування і заняття на святах, вміти написати запрошення на вечірку та електронного листа про вечірку, зробити міні доповідь про свято.

46

 

Що таке свята?

Обгово-рює участь у шкільних екологіч-них заходах відповід-но до пори року.

 

Свідчить на користь необхідно-сті толера-нтного ставлення до людей різних країн. 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час актив ного відпо чинку

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил користува-ння грома-дським транс-портом

Вміє  роз-рахувати кошти на організацію свята.

Обговорює

pаціональність організації вечірки.

Розуміє  поняття «економія, заощадли-вість»,

 

p. 58

 

Ex. 3 p. 59

Ex. 2 p. 58

p. 58-59

Ex. 1, 3 p. 58- 59

Розробити проєкт про свято за впр.4 с.59

Unit 4 Kids Online

 

47

 

Національні свята в різних країнах.

Ex. 4 p. 60

Ordinal numbers

 

Ex. 1, 2, 5 p. 60

 

Ex. 2, 3 p. 60

Виконати впр.6 с.60-знайти слова пов’язані про свята.

Unit 4. Voc

 

48

 

 Ґелоувін. Різдво.

 

 

 

 

Ex. 1,  p. 61

Ex. 2, 3 p. 61,

Розробити проєкт про одне з англій-ських свят.

Unit 4 Read

 

49

 

Національні свята в Україні

 

 

Ex. 5 p. 62

 

 

Ex. 4 p. 62

 

 

 

 

 

50

 

Вечірка на минулих вихідних.

 

Past Simple of the verb “to be”

Ex. 2, 3 a) p. 63

 

 

Ex. 1, 3 b) p. 63

Написати про свято, яке відвіду вали.

Unit 4 Gram

 

 

51

 

Новий рік

 

 

 

.

p.64

Irregu-lar verbs

Ex. 2, 3, 5 p. 64

Ex. 1, 2, 4 p. 64

 

Ex. 3, 5 p. 64

Скласти розповідь про новорічні традиції.

Unit 4 List

 

52

 

Запрошуємо на вечірку

Ex. 3 p. 65

Irregu-lar verbs

 

Ex. 1, 4 p. 65,

Ex.3 a) p. 65

Ex. 2 p. 65,

 Скласти карту слів про улюблене свято.

Unit 4 Voc

 

53

 

Мої минулі вихідні

 

Irregu-lar verbs

 

ex. 3 p. 66

 

ex. 1, 2 p. 66

Виконати впр.4 с.66 – скласти речення

Unit 4 Gram

 

54

 

Моє улюблене свято.

p. 67

 

 

Ex. 3 p. 67

Ex. 1 a), b) p. 67

Ex. 2 p. 67

Порівнятитрадиції в Україні і Великобританії.

Unit 4 Speak

 

55

 

Традиції моєї сім’ї

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 2 a) p.68

Ex. 1,2 b) 68

Виконати впр. 3 ст. 68 – описати уявне Різдво в Англії

Unit 4 Wr

 

56

 

Минулі свята

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 4, 5 p. 70

Ex.1, 2 p. 69

Ex.1, 2, 3p. 69

Розробити проєкт про одне зобраних свят

Unit 4 Look back

 

57

 

Особливе свято

 

 

 

.

 

 

Ex. 6 a) p. 70

Ex. 7 b) p. 71

Ex. 7 a) p. 71

Ex.6 b) , 9 p. 70 -71

Виконати впр. 10 в) ст. 70 – дописати відповіді, або впр. 8 ст.71

Unit 4 Look back

 

58

 

Повторення граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

59

 

Узагальнення та системати-зація знань та вмінь з теми »Свята та традиції»

 

 

 

 

Ex. 1 p. 72

Ex. 2 p. 72

 

Ex. 3 p. 72

 

Доп. портфоліо

Повторити слова, правила і вирази по темі

Unit 4 Self-check

 

60

 

Діагностувальна робота 4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тест по темі

Повторити слова, правила і вирази по темі

 

 

 

61

 

Семестровий контроль  сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

62

 

Семестровий контроль  зорового сприймання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

63

 

Семестровий контроль писемної взаємодії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

64

 

Семестровий контроль усної взаємодії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Unit 5. What’s the weather like today? (18 год.) Природа. Одяг : на кінець теми учні повинні вміти: описувати погоду, розповідати про свій одяг, давати поради щодо вибору одягу, висловлювати свої припущення щодо можливої погоди, розказувати про майбутні плани, вміти написати повідомлення про погоду.

65

 

Яка сьогодні погода. Різний клімат.

Розвива-ти еко-логічне мислен-ня під час опра-цювання текстів, новин, комунікативних ситуацій, аудіо- та відео-матеріа-лів.

Формувати власну позицію, переконувати, аргументувати свою точку зору, щодо вибору одягу, критично оцінювати інформацію щодо клімату з різних джерел.

Ілюструє необхід-ність дотриманняздорового способу життя, переконувати засобами іноземної мови у важливостідотримання правил безпечної поведінки у різних погодніх умовах.

Ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язан-ня проблем.

 Different weather, p. 74 – climate

rainforest, chilly, freezing, however

It is…. It often…

It is not…

 

Ex. 3, 4p. 75

p. 74, ex. 3 p. 75

Ex. 1, 2 p. 74- 75

Вивчити нові слова, виконати впр. 5 ст. 75 – написати про клімат в Україні.

Unit 5, Kids-online.

 

66

 

Пори року і погода.

 

 

 

 

 

 

p. 76 – cloudy, foggy, stormy, wet

What is the we-ather…? There is..

cloudy

Ex. 1 p. 76

Ex. 2 p. 76

 

 

Вивчити слова, впр. 4 ст. 76 – описати погоду в різні пори року.

U.5 Voc.

 

67

 

Погода в різні пори року.

 

 

 

 

Texts:wea-ther in dif. seasons

Ex. 3 p. 76, voc. test

Вивчити слова, впр. 4 ст. 76 – описати погоду в різні пори року.

U.5 Voc.

 

68

 

Прогноз погоди

p.77–ce-ntigrade, degree, forecast, to expect, to report.

It was..

The temperature was…

Ex. 1 b) p. 77

 

Ex. 1 b) p. 77-78

Ex. 1a), 2 p. 77-78

 Вивчити слова, написати власний прогноз погоди за зразком.

U. 5

Read

 

 

69

 

Мої плани на вихідні. Урок граматики. Майбутній простий час.

 

 

 

.

revision

Be going to, Future Simple

Presentation to the gram.rules

Ex.2 p. 79

 

Ex. 1, 3 p. 79

Вивчити правило, впр. 4 ст. 79 – утворити і записати запитання.

U.5

Gram.

 

70

 

Погодні умови .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 1 a), 3 p.77

 

 

 

Ex. 1a), 2 p. 77-78

 

Вивчити слова, описати погоду в різних частинах за зразком.

 

U. 5

Read

 

 

 

Clothes – ex. 3 p. 80

Liz is going to put…

Ex. 1, 2, 3 p. 80

Ex. 1, 3, 4 p. 80

 

Ex. 2 p. 80

Вивчити слова, впр. 4 ст. 80 – описати свій одяг за обраною погодою.

U. 5

List.

 

71

 

Мій одяг у різну погоду.

72

 

Одяг у моїй шафі.

Clothes, ex. 1 p. 81

 

 

Choo-sing clothes in diff. Seasons, oca-sions

Ex. 1, 2 p. 81

Ex. 1 p. 81, voc. test

Вивчити слова, скласти цікаве завдання з новими словами.

U. 5

Voc.

 

73

 

Якщо дощить, то я… Урок граматики. Речення умови.

revision

Zero Conditional

Presentation to gram. rule

Ex. 3 p. 82

Ex. 1 p. 82

Ex. 2 p. 82

Вивчити правило, впр. 3 ст. 82 – скл. 6 речень з правилом.

U. 5 Gram.

 

74

 

Прогноз погоди на завтра.

p. 83 – careful, slippery

The weather is going to be.. We must put on…

Ex. 1 p. 83

Ex. 2 a), b) p. 83

Ex.1 p. 83

Ex. 3p. 83 - +  речення за зраз-ком.

Впр. 4 ст.83 – дати поради щодо вибору одягу за однією з ситуацій.

U. 5

Speak.

 

75

 

Погода в Австралії. Розвиток навичок письма.

revision

revision

 

Ex. 1p. 84

Ex. 1, 2a) p. 84

Ex. 1 p.84- опис.погоду за таб-ли-цею

 Написати повідомлення про погоду в своїй країні – впр. 2 в) ст.84

U. 5

Writ.

 

76

 

Яка погода сьогодні у Києві?

Weather conditions

It is… “be going to”, Future Simple

 

Ex. 3, 4 p. 85

 

Ex. 1, 2 p. 85

Впр. 5 ст. 86 – скласти діалог з поданими виразами.

U. 5

Look back

 

 

77

 

Що мені одягнути?

 

 

 

.

Clothes, weather conditions

When it is …I will put my…

 

 

Ex. 7, 8p. 86

Ex.6 p. 86

Впр. 10 ст. 87написати лист до друга про погоду в Україні.

U. 5

Look back

 

78

 

Повсякден-ний  одяг.

 

 

 

Ex. 9 a) p. 87

Ex. 9 b) p. 87

 

 

Написати про свій улюблений одяг.

 

 

 

79

 

Одяг та пого- да. Удоскона лення набу- тих знань.

 

 

 

 

Revision,

 

 

 

 

 

Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися.

U. 5 Self-Check

 

80

 

Модний одяг. Я – модель.

Проектна робота.

 

 

 

 

 

Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися

 

 

81

 

Узагальнення і системати -зація з теми: «Природа. Одяг»

Revision, ex. 1, 2 p. 88

revision

 

Ex. 5 p. 88

 

Ex. 1, 2, 3, 4 p. 88

 

Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися протягом теми.

 

  •            

 

82

 

Діагностува- льна робота 5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  •            

 

Unit 6. Let’s have fun! (18 год.) Відпочинок і дозвілля: на кінець теми учні повинні вміти: ідентифікувати різноманітні види хобі та активності у вільний час, розповідати про свої вподобання, розповідати про свої хобі та вподобання, змінені плани, описувати парк розваг та свої дії в ньому, написати лист про свій вільний час.

83

 

Що тобі дійсно подобається?

Пояснює необхід-ність при-бирання

Співпрацювати з іншими (членами гуртків, однокласниками) на результат

Ілюструє необхід-ність дотримання здорового способу життя на прикладі своєї родини

Демонструє розуміння цінності праці для .досягнення добробуту

p. 90 – activity, ballet, choir, fan, violin, creative, physical, both

I like…

I am crazy about… I doesn’t like

 

Ex. 2, 3, 4 p. 90-91

Ex. 1, 3 p. 90

Ex. 3/4 p.90-91

Вивчити слова, впр. 5 ст. 91 – написати про своє ставлення до спорту та про улюблені активності

U.6

Kids Online

 

 

 

 

 

за собою  вдома та під час сімейного відпочинку Наводить приклади взаємодії  членів шкільних гуртків/ громади відносно озеленення території.

 

 

.

 

 

 

 

 

про своє ставлення до спорту та про улю блені акти

+

 

84

 

Хобі.

Hobbies, p. 92

To be good at, to be keen on, to play…, to go…

Test:

“Play OR go”

Ex. 1, 2 p. 92

 

Ex. 2, 4 p.92

 Скласти розповідь про своє хобі., або цік. завд. з новими словами.

U. 6

Voc.

 

85

 

Плануючи поїздку в парк розваг.

p. 93 – adventu-re, attra-ction, roundabout, theme park etc.

This is… We can … there.

Ex. 1 p. 93

Ex. 3 p. 93

Ex. 1p. 93

Ex. 2 p. 93

Впр. 3 ст. 93 – напи сати про парк який би хотіли відвідати.

U. 6 Read.p.1.

 

86

 

У парку розваг.

Revision, + Park attrac-tions

Revi-sion, You can…

 

Speaking about visiting park

Ex. 4 p. 94-95

 

Скласти розповідь про свої відвідини парку розваг

U. 6

Read. P.2

 

87

 

Враження після парку розваг.

 

 

 

 

 

Ex. 4, 5 p. 95

Скласти розповідь про свої відвідини парку розваг

U. 6

Read. P.2

 

 

88

 

Мої вподобання у вільний час. Урок граматики.

 

 

 

.

revision

The “ing” form of the verbs

Test: “play OR go”

Ex. 1, 3 p.96

 

Ex. 2 p.96

Написати лист до друга про свої впо-добання.

U. 6

Gram

 

89

 

Повідомлен-ня для друга.

revision

revision

Ex. 3, 4 p. 98

Ex. 1, 3, 6 p. 97

Ex. 2 p. 97

 

 Виконати впр. 7 ст. 98 – написати про себе.

U. 6

List.

 

90

 

Хобі одно- класників.

 

 

Ex. 3, 4 p. 98

 

 

Ex. 3, 5 p. 98

Написати про одно класника

U. 6

List.

 

91

 

Колекціонування. Мій улюблений гурток.

Revision, school clubs and activities.

Revision.

 

Ex. 1, 2 p. 99

Ex. 3 p. 99, voc. Cards.

Ex. 2, 3 p. 99

Написати розповідь про свій улюблений гурток, АБО проект: Реклама гуртка.

U. 6

Voc.

 

92

 

Мої плани на майбутнє.

Free-time activities

Present Continuous for future actions.

 

Ex. 2, 3 p. 100

Ex. 1 p. 100

Plan of school activities – ex. 3.

Скласти свій план активнос-тей на наст тиждень за впр. 3 ст.100

U. 6

Gram.

 

 

93

 

Інтерв’ю про вподобання.

 

 

 

.

revision

revision

Ex. 1 p. 101

Ex. 2, 3, 4 p. 101

Ex. 1 p. 101

Ex. 4 p. 101

Скл. діалог з другом про вподобання.

U. 6

Speak.

 

94

 

Лист до друга.

p. 102 – exciting, fun, boring, etc.

I am keen on… I don’t like… Do you like…?

 

 

Talking to the topic.

Ex. 1, 2 p. 102

Ex. 1p. 102

 Написати власний лист за зразком впр. 2 ст. 102

U. 6 Writ.

 

95

 

Мій вільний час.

 

 

 

Ex. 1, 2 p. 103

Ex. 4 p. 104

Ex. 1, 3 p. 103

Скл. розп. про свої вподобан-ня за зразком впр. 6 ст. 104

U. 6

Look back.

p. 1

 

96

 

Позашкільна діяльність. Повторення вивченого матеріалу.

Revision

 

Ex. 6 p. 104

 

Ex. 4 p. 104

 

 

 

U. 6

Look back.

p. 1

 

97

 

Моє хобі. Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

 

revision

revision

Ex. 5, 6 p. 104-105

Ex. 7 p. 105

Ex. 8 p. 105

Ex. 6 p. 104 (1-2 stories)

Впр. 8 ст. 105написати коротке повідомлення по темі

U. 6

Look back

p.2

 

98

 

Хобі мого друга.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

99

 

Узагальнення і системати-зація знань з теми: «Відпо-чинок і доз-вілля!»

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 4 p. 106

 

Ex. 1, 2, 3 p. 106

Повторити слова правила, вирази, що вивчалися.

U. 6

Self-Check

 

100

 

Діагностувальна робота 6

 

 

 

 

revision

 

 

 

 

ТДР № 6

Повторити слова правила, вирази, що вивчалися.

 

 

Unit 7. This is a place I live in. (13 год.) Рідне місто/ село. Україна: на кінець теми учні повинні вміти: презентувати Україну та її символів, розповідати про місце де проживаєш, розпитувати та надавати вказівки щодо розташування місць, написати про своє село/ місто, розробити програму та брошуру для туристів у своєму місті.

101

 

Моя країна – Україна.

Формулює особисті ціннісні пріоритети

Наводить приклади свого внеску в життя громади.

 

Розуміє свою роль у житті України та сучасному суспільстві взагалі. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з різних країн

У спілкуванні/ роботі в інтернеті  дотримується правил безпеки

 

Вміє  роз-рахувати кошти на організацію поїздки.

Обговорює

Pаціональ-ність організації подорожі.

 

p. 109 – capital, centre, country, culture, founder, state, independent,to sy-mbolize

There are… Some towns took their names… The founders were…

 

Ex. 3 p. 109

Ex. 3 p. 108-109

Ex. 1 , 2 p. 108

Написати повідомлення про одне з українських міст за впр. 4 ст. 109.

U. 7

Kids Online

 

 

102

 

Міста України.

Обговорює види екотранспорту та види екотуризму у своєму регіоні.

 

 

.

Places and buildings in a town or village

There is/are… You can… there.

 

Ex. 2 p. 110

Ex. 1, 3 p. 110

Ex. 4 p. 110

Написати про місця і будівлі які є в своєму місці прожи-вання (селі/місті)

U. 7

Voc.

 

103

 

У селі.

 

 

 

 

 

 

 

p. 111 –

crossroad, region, traffic light, modern, native, etc.

There is /are… It is in…

 

Ex. 3 a) p. 112, telling about own town/ village

Ex. 1, 3 a) p. 111-112

Ex. 2 p. 111

 Виконати впр. 3 в) ст. 112 – дати відпо віді на запитання про своє село

U. 7

Rea-ding

 

104

 

Цікаві місця України.

 

 

 

 

 

Ex. 1, 3 a) p. 111-112

 

Виконати впр. 3 в) ст. 112 – дати відповіді на запитання про Ніжин

U. 7

Rea-ding

 

105

 

Де ти був минулого року? Урок граматики. Минулі часи

revision

Past Simple/ Present Perfect.

 

Ex. 2 p. 113

Ex. 1, 3 p. 113

Ex. 4, 5 p.  113

Скласти діалог про цікаве місце, яке колись відвідував (за запита-ннями Впр. 2)

U. 7 Gram.

 

 

106

 

Київ – столиця України.

 

 

 

.

p. 114 – chestnut, hero,Mo-therland,main, ge-ografical names

 

There is/are…  It is the biggest…

Ex. 1, 3 p. 114

Ex. 2 p. 114

 

Ex. 1 p. 114

Написати повідом-лення про Київ та місця, які хотів би відвідати.

U. 7

List

 

107

 

Подорожуємо Києвом.

 

 

 

 

 

 

 

U. 7

List

 

108

 

Як я можу дістатись до…? Розповідаємо про розташу-вання пам’яток.

Ex. 1 p. 115

Prepositions of places

Ex. 1 p. 115

Ex. 2 b), 3 p. 115

 

Ex. 2 a) p. 115

 Опис. де знаходить-ся твоя улюблена пам’ятка в місті,кори-стуючись виразами впр. 3 ст. 115

U. 7 Voc.

 

109

 

Орієнтація у місцево- сті. Урок граматики. Минулі часи.

 

Past Simple/ Present Perfect

 

Ex. 1 p. 116

Ex. 2 p. 116

Ex. 2 (p. 3) p. 116

Скл. діалог про цікаві місця за впр. 1 ст. 116

U.7

Gram.

 

110

 

Розповідаю-чи про своє місто/село.

revision

revision

 

Ex. 2 b), 3, 4 p. 117

Ex. 1, 2 a) p. 117

Voc. Test: Attractions.

Скласти діалог про своє місто/село за впр. 2 а) ст. 117

U. 7

Speak.

 

 

111

 

Моє рідне село.

 

 

 

.

revision

revision

 

Ex. 2 p. 118

 

Ex. 1 p. 118

Скласти розповідь про своє місто/село за планом впр. 1 ст. 118

 

U. 7

Writ.

 

112

 

Я – українець.

 

 

 

 

 

 

Написати про свою національн

U. 7

Writ

 

113

 

Україна – моя Батьків-щина. Повто-рення вивче-ного матеріалу.

revision

revision

 

Ex. 2 p. 119

Ex. 1, 4 p. 119-120

Ex. 1 p. 119

 Виконати впр. 3 ст. 119 – роз-казати як дістатися від свого дому до цікавого місця.

U. 7

Look back

p.1

 

114

 

Дещо про Україну. Повторення вивченого матеріалу.

revision

revision

 

Ex. 5, 6 b), 7 p. 120-121

Ex. 6 a) p. 121

Ex. 4 p. 120

Виготови-ти проєкт за впр. 8 ст. 121

U. 7

Look back p. 2

 

115

 

Історичні події сьогодення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

116

 

Проектна робота ,,Мій рідний край”

117

 

Узагальнення та системати зація знань та вмінь з теми «Рідне місто, село. Україна

 

 

 

 

revision

 

 

Ex. 3 p. 122

 

Ex. 1, 2 p. 122

Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися.

U. 7

Self-Check

 

118

 

Діагностувальна робота  № 7

revision

revision

 

 

 

ТДР № 7

Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися.

  •            

 

 

 Unit 8. Where to travel? (14 год.) Подорож. Країна виучуваної мови: на кінець теми учні повинні вміти: виражати своє ставлення до різних способів подорожування, розказувати про тури, інформувати про країну чи цікаве місце, описувати улюблене свято, написати про країну, цікаве місце, плани на літо.

119

 

Радість подорожува-ння.

Обговорює види екотранспорту та екотуризму у різних країнах

Свідчить на користь необхідно-сті толера-нтного ставлення до людей різних країн. 

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил користува-ння

Вміє  роз-рахувати кошти на організацію поїздки.

Обговорює

pаціональність організації подорожі.

 

p. 124 – article, choice, journey, leafleat, to disco-ver, to display, to go camping.

Present Simple, and, but, so, becau-se

 

Ex.1,  p.124

p.124,

Ex. 2 p. 124

Вивчити слова, впр.4 ст. 125 – вис-ловити своє став-лення до подорожу-вання.

U. 8

 Kids Online

 

     120

 

Подорож різ ними видами транспорту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 3 p.125

p. 125

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

U.8 Voc.

 

 

 

p. 126

 

Ex.2 p.

126

 

Ex. 1,

3 p.126

Ex. 1,

4 p. 126

Скл. цікаве

 завдання з новими словами.

U.8 Voc

 

121

 

Мови та

країни.

 

122

 

Англомовні країни.

 

 

грома-дським транс-портом

.

Geographical names

Present Simple

Test: The UK or the USA

Ex.1 p. 127

Ex. 2,3 p. 127

Fact-file - En.-spek. country.

Скласти таблицю (фактфайл) про одну англомов-ну країну.

U.8 Read.

 

123

 

Подорож до Австралії.

Geographical names

Present Simple

 

Ex. 5 p.128

p. 128

Ex. 4 p. 128

 Впр. 6 ст. 128 –напи-сати кілька фактів про одну англомов-ну країну.

U.8 Read.

 

124

 

Урок граматики. Сполучники підрядності.

revision

Lin-king words

 

 

Ex.1, 2 p. 129

Ex.3 p.129

Вивчити правило, впр.4 ст.129 нап. про себе використо-вуючи правило.

U. 8 Gram.

 

125

 

Віртуальна подорож.

 

 

 

 

Geographical names

What is the name …?

Ex.2, 3 p. 130

 

 

Ex. 1, 4 p. 130

Написати перелік пам’яток, які хочеш відвідати.

U. 8

List.

 

 

  126

 

Подорож до англомовнихкраїн.

 

 

 

.

p. 131- verbs – (ex. 3) adjecti-ves (ex. 5)

revision

 

Ex.1, 2 p. 131

 

Ex. 5 p.131 (p.1)

Вивчити словаб впр. 5 ст.131 – заповнити текст про Нью Йорк.

U. 8 Voc.

 

127

 

Велика Бри танія. Загаль ні відомості.

 

 

 

 

 

 

Текст про Велику Британ.

 

 

 

 

 128

 

Пам’ятки та визначні міс-ця Великої Британії..

 

 

 

 

Geographical names

Article THE

 

Ex. 1,  p. 132

p. 132

Ex.2p. 133

 

 

 

   129

 

Пам’ятки та визначні міс-ця світу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ex. 3 p. 133

 

 

 

 

 

130

 

Урок грама-тики. Вжива-ння артиклів з власними назвами.

 

 

 

 

 

 

Вивчити правило, впр. 4 ст. 133 – виправити помилки у реченнях

U.8

Gram

 

131

 

Ігрове шоу: «Навколо світу»

Geographical names

Article THE

Ex. 1 p. 134

Ex. 1,2,3 p. 134

Ex. 1, 2 p. 134

 

Скл. діалог про відоме місто за впр. 2 ст. 134

U. 8

Speak.

 

   132

 

Лист про подорож.

 

 

 

 

revision

revision

 

 

Ex. 1a) p. 135

Ex. 1 b) p. 135

Впр.2 ст. 135 – скл. таблицю

U. 8

Wr.

 

 

133

 

Подорожування. Повторення вивченого матеріалу.

 

 

 

.

revision

revision

Ex. 3 a), b) p. 136

Ex. 3 a), b),2 p. 136

Ex. 4 p. 137

Ex. 1 p. 136

Впр. 4 ст.137 – заповнити пропуски.

U. 8 lookback p.1

 

134

 

Плани на літо Повторення вивченого матеріалу.

revision

revision

 

Ex. 5,7, 8, 9 p. 138-139

 

Ex. 6 p. 138

Впр. 10 ст.139 – написати лист про плани на літо.

U. 8 Look back p. 2

 

135

 

Узагальнення та системати зація знань та вмінь з теми «Подорож. Країни виучу ваної мови»

revision

revision

 

Ex. 1, 5 p. 140-141

 

Ex. 2, 3, 4 p. 140

ТДР №8

Повторити слова, правила,

U. 8 Self-Check

 

136

 

Діагностувальна робота №8.

 

 

 

 

revision

revision

 

 

 

ТДР №8

Повторити слова, правила

 

 

 

137

 

Семестровий контроль сприймання на слух

 

.

 

 

 

 

 

Підготуватись до контролю знань

138

 

Семестровий контроль  зорового сприймання

 

 

 

 

 

 

Підготуватись до контролю знань

139

 

Семестровий контроль писемної взаємодії

 

 

 

 

 

 

 

Підготуватись до контролю знань

140

 

Семестровий контроль усної взаємодії

 

 

 

 

 

 

 

Повторити вивчений матеріал

141

 

Повторення вивченого у ІІ семестрі

 

 

 

 

 

 

 

 

142

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Дуник Олена
Додано
4 вересня
Переглядів
2701
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку