Календарно-тематичне планування уроків англійської мови для 5 класу
4 години на тиждень
( За О.Д.Карп’юк. Англійська мова. Підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2022)
( Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.)
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795
№ |
Тема, підтема |
Еколо-гічна безпека та сталий розви-ток
|
Грома-дянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприє-мливість та фінансо-ва грамо-тність |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання |
|||||||||
Let’s get started! + Unit 1. School is cool. (16 год.) Шкільне життя: на кінець теми учні повинні вміти: розповідати про свої улюблені шкільні предмети та вчителів, запитувати про розклад уроків та вести бесіду про своє шкільне життя, читати із достатнім рівнем розуміння тексти про шкільне життя, інформацію зі шкільних веб сайтів, написати е-мейл про свій день у школі, поділитися враженнями про урок, написати коротку інформацію у свій блог.
|
||||||||||||||||
1 |
|
Інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках анг.мови. Дещо про мене!
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети Наводить приклади свого внеску в життя громади. Відповіда-льно відносить-ся до навчання.
|
Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультур-ному середовищі Демонструє розуміння потреби працювати разом. У спілкуванні дотримуєть-ся толерант-ності |
У спілкуванні/ роботі в інтернеті дотримується правил безпеки Впорядковує власний робочий день з дотрима-нням здорового способу життя |
Вміє цінувати підручники, шкільне обладнання, обговлоює їх коштовність. |
Nickna-me surname for short to be crazy about |
Повторення: повні, скоро-чені форми дієслів |
Ex. 2 p. 6 |
Ex. 3, 5 p.7 |
Ex.1 p. 6 |
Ex. 3 p. 7 |
Скласти письмову розповідь про себе |
Let’s get started! |
|
|
2 |
|
На уроці
|
Stand up Be quiet Open your books |
Наказові речення |
Ex.7 p. 8 |
Ex.4 p. 7 |
Ex. 6 p. 8 |
Writing SMS to friend |
Скласти діалог з другом за впр. 4 ст. 7 |
Let’s get started! |
|
|||||
3 |
|
Школярі онлайн |
message |
Present Simple affermative |
|
Ex. 1,2 p.10 |
p.10, p.11, ex. 4 p. 11 (school website) |
Ex. 3 p. 11 |
розповідь про те, як ти проводиш час онлайн. |
Unit 1. Kids Online |
|
|||||
4 |
|
Безпека в інтернеті |
Розуміє свою роль у житті України та сучасному суспільстві взагалі. |
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. |
Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху до школи/зі школи. |
|
p. 12 |
Present Simple negative |
Ex. 1 p. 12 |
Ex.2, 4 p. 12 Обгов. правила безпеч ного інтернету |
Ex.4 p.12 |
Ex.3 p 12 |
Вивчити слова , виконати впр. 5 ст.12 – письмово.
|
Unit 1. Voc. |
|
|
5 |
|
Шкільні предмети
|
p.13 |
Present Simple interrogative |
Ex.2 p.14 |
|
Ex. 1 p. 13 |
|
Виконати впр.4 ст. 14 розказати про дії на уроках. |
Unit 1. Read |
|
|||||
6 |
|
Мій улюбле ний шкіль ний предмет |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.3 p.14 |
Написати про свій улюблений предмет |
|
|
|
7 |
|
Урок граматики. Present Simple. |
|
Preposition of time, questions, short answers |
Games: “Do you?”, “How often…?” |
Questioning, story about friends school rutine |
|
Ex. 1,2, p. 14 |
Вивчити правила, впр.3 ст.14 доповнити пропуски. |
Unit 1. Gram |
|
|||||
8 |
|
Перший тиждень у школі |
Ex.1 p. 15 |
|
Ex.2,3 p. 14 |
Ex.5 p. 14 |
|
Ex. 3,4 p. 14 |
Вив. слова, скл. розпо-відь про шкільний тиждень за впр. 5ст.14 |
Unit 1. List |
|
|||||
9 |
|
Мій шкільний розклад |
p. 17 |
Cardinal and ordinal numbers+ degrees of comparison |
|
Ex.2,4 p. 17, ex.3 p. 18 |
Ex. 1 p.18 |
Ex.1,3 p. 17 , ex. 2 p. 18 |
Вивчити правила, розробити дослідження за впр.3 ст. 18 про свій клас, підсумува-ти. |
Unit 1. Voc+ Gram |
|
|||||
10 |
|
Мій шкільний розклад |
|
|
|
Ex. 2,3,4 p. 19 |
Ex.1-2 p.19 |
|
Розробити опитувальник за впр. 4 ст. 19 |
Unit 1. Speak |
|
|||||
11 |
|
Повсякденне життя школяра |
|
Possessi ve adjectives |
Ex.1 p. 20 |
Ex.4 a) p.20 |
Ex.3 p. 20 |
Ex.1, 2 p. 20 |
Скласти розповідь за впр. 4 в) ст.20 |
Unit 1.Wr |
|
|||||
12 |
|
На уроці англійської мови |
|
|
Ex.1 p. 21 |
Ex.1, 2,5 p. 21 |
Ex.4 p. 21 |
Ex.3, 4 p. 21 |
Скласти перелік своїх власних стратегій вивчення англійської |
Unit 1. Look back |
|
|||||
13 |
|
У новій школі |
|
|
|
. |
p.22 |
|
|
Ex. 6 p.22, ex.10 p. 23, |
Ex.7 p. 22 |
Ex.8, 9 p. 23 |
Скласти розповідь про сайт за впр.11ст23 |
Unit 1. Lookback |
|
14 |
|
Позакласна діяльність.
|
|
|
|
|
Ex. 1, 2 p. 24 |
Ex. 3,4 p. 24 |
|
Ex.5 p. 24 |
|
|
Повторити слова, правила, |
|
|
15 |
|
Узагальнення та системати-зація знань з теми «Шкіль не життя» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест |
Повторити вивчений матеріал з теми. |
Unit 1. Self-check |
|
16 |
|
Діагностична робота №1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити слова, пра вила, вира зи. |
|
|
Unit 2. What about your family? /Я, моя родина, мої друзі. (14 год) На кінець теми учні мають вміти: представити членів своєї сім’ї, описати їх, розказати про їхню професію або рід діяльності, написати про свою сім’ю і чим вони займаються, написати короткий лист про професію своєї мрії. |
|||||||||||||||
17 |
|
Що ви знаєте про близнюків. |
Пояснює необхід-ність прибирання |
Планує траєкторію власного життя
|
|
|
p. 27 |
Present Simple |
|
Ex.1 p. 26 |
Ex.3 a) p. 26 |
Ex.2, 3 b) p.26, 27 |
Вивчити слова, впр. 4 ст.27 – знайти відповідники в тексті. |
Unit 2. Kids Online |
|
18 |
|
Брати і сестри |
за собою вдома та під час сімейного відпочинку, хизує-ться власним досвідом. Наводить приклади взаємодії членам родини відносно озеленення теріторії. |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині. Наводить приклади взаємодії членам родини. У спілкуванні дотримується толерантності. |
Ілюструє необхід-ність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення сімейного добробуту.
|
Ex.1 p. 28 |
|
Ex. 2 p. 28 |
Ex. 3 p. 28 |
|
Ex.2 p. 28 |
Скласти розповідь про брата чи сестру |
Unit 2. Voc |
|
19 |
|
Відносини між братами і сестрами |
p. 29 |
|
Ex. 3, p. 30 |
Ex.1, 5 p. 29 |
Ex. 2 p. 29 |
|
Скласти розповідь за впр.1 ст. 29, або фактфайл про брата чи сестру. |
Unit 2.Read & Speak |
|
||||
20 |
|
Сім’я – мале нький всесвіт створений любов’ю |
|
|
|
|
|
|
Ex. 6б 7 p. 30 |
|
|
Ex. 4, 6 p. 30 |
Дати відповіді на запита ння |
|
|
21 |
|
Чим займаються зараз члени сім’ї |
|
|
|
|
|
Present Continious |
Ex. 3 a), 4 p. 31 |
Ex. 3 b) p. 31 |
Ex. 4 p. 31 |
Ex.1, 2 p. 31 |
Скласти розп. про дії своєї родини за впр.2 ст.31 |
Unit 2. Gram |
|
22 |
|
Ким би ти хотів стати? |
|
|
|
|
p. 32 |
I would like to do/be |
Ex.1, 2 p. 32 |
Ex. 1, 3 p. 32 |
|
Ex.2 p. 32 |
Скласти кросворд чи загадки про професії |
Unit 2. List |
|
23 |
|
Ким би ти хотів стати? |
|
|
|
|
P. 33 |
Present Continious vs Present Simple |
Ex. 2, 4 p. 33 |
Ex. 4, 5 p. 33 |
Ex. 1 p. 34 |
Ex. 3 p.33, ex. 2, 3 p. 34 |
Підготува-ти проєкт про когось з родини за впр.1ст.35 |
Unit 2. Voc& Gram |
|
24 |
|
Професії членів моєї сім’ї |
|
|
|
. |
Babysiter, to repeat, burglar |
Present Continious vs Present Simple |
Ex. 3, 4 p. 35 |
Ex. 1, 2 p. 35, презентація проєк-ту |
|
Написати про про-фесію та її переваги |
Скласти розповідь про те, ким батьки хотіли бути в дитинстві. |
Unit2. Speak |
|
25 |
|
Професії членів моєї сім’ї |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1 p. 36 |
Ex.2, 3 p. 36 |
Скл. розповідь про свою майбутню професію |
Unit2. Wr |
|
26 |
|
Що ти збираєшся робити? |
|
|
|
|
|
Present Continious vs Present Simple |
|
Ex. 2, 4 p. 37, ex. 9, 10 p. 39 |
|
Ex. 1, 3 p. 37 |
Скласти міні-твір роздум за однією з тем впр.12 ст. 39 |
Unit2. Look back |
|
27 |
|
Чи хотів би ти стати детективом? |
|
|
|
|
a crime, suspect,
criminal, |
|
Ex. 7,8a) p. 39 |
Ex 5, 6, 8 b) p. 38-39 |
Ex. 5 p. 38 |
Ex. 7, 9 p. 39 |
Розробити проєкт за впр. 11 ст.39 |
Unit2. Look back |
|
28 |
|
Професія моєї мрії. |
|
|
|
|
Ex. 1 p. 40 |
Ex. 2 p.40 |
|
Ex. 3 p. 40 |
|
Доп. Порт-фоліо |
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися |
Unit 2. Self-check |
|
29 |
|
Узагальнення та системати-зація знань з теми «Я, моя родина, мої друзі» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виконати тестові завдання. |
|
|
30 |
|
Діагностична робота № 2 |
|
|
|
. |
|
|
|
|
|
Тест по темі |
Виконати тестові завдання |
|
|
Unit 3. It’s tasty! / Харчування. (15 год) На кінець теми учні мають розповідати про їжу та напої, визначати «здорову» і «нездорову» їжу, вміти ставити питання і відповідати на них стосовно приготування їжі, вміти представити національну страву, написати рецепт приготування страви, написати у блог про улюблену національну кухню. |
|||||||||||||||
31 |
|
Національна кухня різних країн. |
Розуміє цінність продуктів харчування |
З повагою ставиться до людей праці.
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я.
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту. |
p. 42, ex. 1 p. 42 |
|
Ex. 1, 2, 3 p. 42,43 |
Ex. 3 p. 43 |
P.42 |
|
Розробити проєкт за впр. 4 ст. 43 |
Unit 3 Kids Online |
|
32 |
|
Продукти харчування |
p. 44 |
|
Ex. 1 p. 44 |
Ex. 2, 3 p. 44 |
|
Тест по темі |
Скласти загадки чи кросворд з новими словами |
Unit 3 Voc |
|
||||
33 |
|
Здорове харчування |
p. 45 |
|
Ex. 3 c) p. 45 |
Ex. 1 a) p. 45 |
Ex. 1 b), 4 p. 45- 46 |
|
Скл. розп. про здо-рове хар-чування
|
Unit 3 Read |
|
||||
34 |
|
Корисна їжа. |
р. 46 |
|
|
|
|
Ex. 2,3 b), 5 p. 45-46 |
Скл. розп. про здо-рове хар-чування
|
Unit 3 Read |
|
||||
35 |
|
Ти вже приготував сніданок? Урок граматики. PresentPerfect |
р. 47 |
Present Perfect |
|
|
|
Ex. 1, 2 p. 47, tests |
Виконати впр.3 с.47 – скласти запитання і відповіді. |
Unit 3 Gram |
|
||||
36 |
|
Приготуван-ня їжі |
p. 48 |
Must/ mustn’t |
Ex. 2, 4 p. 48 |
Ex. 1, 2, 4 p. 48 |
|
Ex. 2, 5 p. 48 |
Написати рецепт улюбленої страви |
Unit 3 List. |
|
||||
37 |
|
Основні прийоми їжі. |
p. 49 |
There is/ there are, some, any |
Ex. 1, 2, 3 p. 50 |
Ex. 1, 2, 3 p. 50 |
|
Ex. 1, 2, 3 p. 49 |
Розказати про прийоми їжі за впр.3 с.49, або діалог -Впр.3 с.50 |
Unit 3 Voc+ Gram |
|
||||
38 |
|
У закладі громадського харчування |
|
How much? |
Ex.1 p. 51 |
Ex. 3 p. 51 |
Ex. 1 p. 51 |
Ex. 2 p. 51 |
Скласти і записати діалог по темі. |
Unit 3 Speak |
|
39 |
|
Мій улюблений рецепт |
|
|
|
. |
p. 52 |
Need, some/ any |
Ex. 1 a) p. 52 |
Презентація діалогу (Д/З) |
|
Ex. 1 b) p. 52 |
Виконати впр. 2 ст. 52 – напи сати сімей ний рецепт |
Unit 3 Wr |
|
40 |
|
Рецепти улюблених страв |
|
Must/ mustn’t |
Ex. 1, 3, 5 p. 53-54 |
Ex. 3, 4 p. 53-54 |
|
Ex. 1, 2 p. 53 |
Виконати впр. 12 ст. 55 – виго-повити по стер про їжу. |
Unit 3 Look back |
|
||||
41 |
|
Готуємо мафіни |
|
|
Ex. 8 a), p. 54 |
Ex. 6 p. 54 |
Ex. 8 b), p. 54, |
Ex. 7 p. 54, ex. 10 p. 55 |
Скласти розповідь про націо-нальну кух ню за впр.11с.54. |
Unit 3 Look back |
|
||||
42 |
|
Обід на природі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex., 9 p, 55 |
ex. 10 p. 55 |
Дати відпо віді на запита ння |
|
|
43 |
|
Що у тебе на ланч? |
|
|
|
|
Ex. 1 p. 56 |
Ex. 2, 3 p. 56 |
|
Ex.4 p. 56 |
|
Доп. Порт фоліо |
Виготови ти постер. |
|
|
44 |
|
Узагальнення та системати-зація знань та вмінь з теми «Харчування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити слова, правила і вирази по темі. |
|
|
45 |
|
Діагностична робота № 3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест по темі |
Виконати тестові завдання |
|
|
Unit 4. It’s time to celebrate! / Свята та традиції. (15 год) На кінець теми учні мають знати: визначні дати і свята , розповідати про них, вести бесіду про святкування і заняття на святах, вміти написати запрошення на вечірку та електронного листа про вечірку, зробити міні доповідь про свято. |
|||||||||||||||
46 |
|
Що таке свята? |
Обгово-рює участь у шкільних екологіч-них заходах відповід-но до пори року.
|
Свідчить на користь необхідно-сті толера-нтного ставлення до людей різних країн. |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час актив ного відпо чинку Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил користува-ння грома-дським транс-портом |
Вміє роз-рахувати кошти на організацію свята. Обговорює pаціональність організації вечірки. Розуміє поняття «економія, заощадли-вість»,
|
p. 58 |
|
Ex. 3 p. 59 |
Ex. 2 p. 58 |
p. 58-59 |
Ex. 1, 3 p. 58- 59 |
Розробити проєкт про свято за впр.4 с.59 |
Unit 4 Kids Online |
|
47 |
|
Національні свята в різних країнах. |
Ex. 4 p. 60 |
Ordinal numbers |
|
Ex. 1, 2, 5 p. 60 |
|
Ex. 2, 3 p. 60 |
Виконати впр.6 с.60-знайти слова пов’язані про свята. |
Unit 4. Voc |
|
||||
48 |
|
Ґелоувін. Різдво. |
|
|
|
|
Ex. 1, p. 61 |
Ex. 2, 3 p. 61, |
Розробити проєкт про одне з англій-ських свят. |
Unit 4 Read |
|
||||
49 |
|
Національні свята в Україні |
|
|
Ex. 5 p. 62 |
|
|
Ex. 4 p. 62 |
|
|
|
||||
50 |
|
Вечірка на минулих вихідних. |
|
Past Simple of the verb “to be” |
Ex. 2, 3 a) p. 63 |
|
|
Ex. 1, 3 b) p. 63 |
Написати про свято, яке відвіду вали. |
Unit 4 Gram |
|
51 |
|
Новий рік |
|
|
|
. |
p.64 |
Irregu-lar verbs |
Ex. 2, 3, 5 p. 64 |
Ex. 1, 2, 4 p. 64 |
|
Ex. 3, 5 p. 64 |
Скласти розповідь про новорічні традиції. |
Unit 4 List |
|
52 |
|
Запрошуємо на вечірку |
Ex. 3 p. 65 |
Irregu-lar verbs |
|
Ex. 1, 4 p. 65, |
Ex.3 a) p. 65 |
Ex. 2 p. 65, |
Скласти карту слів про улюблене свято. |
Unit 4 Voc |
|
||||
53 |
|
Мої минулі вихідні |
|
Irregu-lar verbs |
|
ex. 3 p. 66 |
|
ex. 1, 2 p. 66 |
Виконати впр.4 с.66 – скласти речення |
Unit 4 Gram |
|
||||
54 |
|
Моє улюблене свято. |
p. 67 |
|
|
Ex. 3 p. 67 |
Ex. 1 a), b) p. 67 |
Ex. 2 p. 67 |
Порівнятитрадиції в Україні і Великобританії. |
Unit 4 Speak |
|
||||
55 |
|
Традиції моєї сім’ї |
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 2 a) p.68 |
Ex. 1,2 b) 68 |
Виконати впр. 3 ст. 68 – описати уявне Різдво в Англії |
Unit 4 Wr |
|
56 |
|
Минулі свята |
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 4, 5 p. 70 |
Ex.1, 2 p. 69 |
Ex.1, 2, 3p. 69 |
Розробити проєкт про одне зобраних свят |
Unit 4 Look back |
|
57 |
|
Особливе свято |
|
|
|
. |
|
|
Ex. 6 a) p. 70 |
Ex. 7 b) p. 71 |
Ex. 7 a) p. 71 |
Ex.6 b) , 9 p. 70 -71 |
Виконати впр. 10 в) ст. 70 – дописати відповіді, або впр. 8 ст.71 |
Unit 4 Look back |
|
58 |
|
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
59 |
|
Узагальнення та системати-зація знань та вмінь з теми »Свята та традиції» |
|
|
|
|
Ex. 1 p. 72 |
Ex. 2 p. 72 |
|
Ex. 3 p. 72 |
|
Доп. портфоліо |
Повторити слова, правила і вирази по темі |
Unit 4 Self-check |
|
60 |
|
Діагностувальна робота 4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тест по темі |
Повторити слова, правила і вирази по темі
|
|
|
61 |
|
Семестровий контроль сприймання на слух |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
62 |
|
Семестровий контроль зорового сприймання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
63 |
|
Семестровий контроль писемної взаємодії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
64 |
|
Семестровий контроль усної взаємодії. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 5. What’s the weather like today? (18 год.) Природа. Одяг : на кінець теми учні повинні вміти: описувати погоду, розповідати про свій одяг, давати поради щодо вибору одягу, висловлювати свої припущення щодо можливої погоди, розказувати про майбутні плани, вміти написати повідомлення про погоду. |
|||||||||||||||
65 |
|
Яка сьогодні погода. Різний клімат. |
Розвива-ти еко-логічне мислен-ня під час опра-цювання текстів, новин, комунікативних ситуацій, аудіо- та відео-матеріа-лів. |
Формувати власну позицію, переконувати, аргументувати свою точку зору, щодо вибору одягу, критично оцінювати інформацію щодо клімату з різних джерел. |
Ілюструє необхід-ність дотриманняздорового способу життя, переконувати засобами іноземної мови у важливостідотримання правил безпечної поведінки у різних погодніх умовах. |
Ініціювати усну, писемну, зокрема онлайн взаємодію іноземною мовою для розв’язан-ня проблем. |
Different weather, p. 74 – climate rainforest, chilly, freezing, however |
It is…. It often… It is not… |
|
Ex. 3, 4p. 75 |
p. 74, ex. 3 p. 75 |
Ex. 1, 2 p. 74- 75 |
Вивчити нові слова, виконати впр. 5 ст. 75 – написати про клімат в Україні. |
Unit 5, Kids-online. |
|
66 |
|
Пори року і погода.
|
p. 76 – cloudy, foggy, stormy, wet |
What is the we-ather…? There is.. cloudy |
Ex. 1 p. 76 |
Ex. 2 p. 76 |
|
|
Вивчити слова, впр. 4 ст. 76 – описати погоду в різні пори року. |
U.5 Voc. |
|
||||
67 |
|
Погода в різні пори року. |
|
|
|
|
Texts:wea-ther in dif. seasons |
Ex. 3 p. 76, voc. test |
Вивчити слова, впр. 4 ст. 76 – описати погоду в різні пори року. |
U.5 Voc. |
|
||||
68 |
|
Прогноз погоди |
p.77–ce-ntigrade, degree, forecast, to expect, to report. |
It was.. The temperature was… |
Ex. 1 b) p. 77 |
|
Ex. 1 b) p. 77-78 |
Ex. 1a), 2 p. 77-78 |
Вивчити слова, написати власний прогноз погоди за зразком. |
U. 5 Read |
|
69 |
|
Мої плани на вихідні. Урок граматики. Майбутній простий час. |
|
|
|
. |
revision |
Be going to, Future Simple |
Presentation to the gram.rules |
Ex.2 p. 79 |
|
Ex. 1, 3 p. 79 |
Вивчити правило, впр. 4 ст. 79 – утворити і записати запитання. |
U.5 Gram. |
|
70 |
|
Погодні умови .
|
|
|
|
Ex. 1 a), 3 p.77
|
|
Ex. 1a), 2 p. 77-78
|
Вивчити слова, описати погоду в різних частинах за зразком.
|
U. 5 Read
|
|
||||
Clothes – ex. 3 p. 80 |
Liz is going to put… |
Ex. 1, 2, 3 p. 80 |
Ex. 1, 3, 4 p. 80 |
|
Ex. 2 p. 80 |
Вивчити слова, впр. 4 ст. 80 – описати свій одяг за обраною погодою. |
U. 5 List. |
|
|||||||
71 |
|
Мій одяг у різну погоду. |
|||||||||||||
72 |
|
Одяг у моїй шафі. |
Clothes, ex. 1 p. 81 |
|
|
Choo-sing clothes in diff. Seasons, oca-sions |
Ex. 1, 2 p. 81 |
Ex. 1 p. 81, voc. test |
Вивчити слова, скласти цікаве завдання з новими словами. |
U. 5 Voc. |
|
||||
73 |
|
Якщо дощить, то я… Урок граматики. Речення умови. |
revision |
Zero Conditional |
Presentation to gram. rule |
Ex. 3 p. 82 |
Ex. 1 p. 82 |
Ex. 2 p. 82 |
Вивчити правило, впр. 3 ст. 82 – скл. 6 речень з правилом. |
U. 5 Gram. |
|
||||
74 |
|
Прогноз погоди на завтра. |
p. 83 – careful, slippery |
The weather is going to be.. We must put on… |
Ex. 1 p. 83 |
Ex. 2 a), b) p. 83 |
Ex.1 p. 83 |
Ex. 3p. 83 - + речення за зраз-ком. |
Впр. 4 ст.83 – дати поради щодо вибору одягу за однією з ситуацій. |
U. 5 Speak. |
|
||||
75 |
|
Погода в Австралії. Розвиток навичок письма. |
revision |
revision |
|
Ex. 1p. 84 |
Ex. 1, 2a) p. 84 |
Ex. 1 p.84- опис.погоду за таб-ли-цею |
Написати повідомлення про погоду в своїй країні – впр. 2 в) ст.84 |
U. 5 Writ. |
|
||||
76 |
|
Яка погода сьогодні у Києві? |
Weather conditions |
It is… “be going to”, Future Simple |
|
Ex. 3, 4 p. 85 |
|
Ex. 1, 2 p. 85 |
Впр. 5 ст. 86 – скласти діалог з поданими виразами. |
U. 5 Look back |
|
77 |
|
Що мені одягнути? |
|
|
|
. |
Clothes, weather conditions |
When it is …I will put my… |
|
|
Ex. 7, 8p. 86 |
Ex.6 p. 86 |
Впр. 10 ст. 87написати лист до друга про погоду в Україні. |
U. 5 Look back |
|
78 |
|
Повсякден-ний одяг.
|
|
|
Ex. 9 a) p. 87 |
Ex. 9 b) p. 87 |
|
|
Написати про свій улюблений одяг.
|
|
|
||||
79 |
|
Одяг та пого- да. Удоскона лення набу- тих знань. |
|
|
|
|
Revision, |
|
|
|
|
|
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися. |
U. 5 Self-Check |
|
80 |
|
Модний одяг. Я – модель. |
Проектна робота. |
|
|
|
|
|
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися |
|
|
||||
81 |
|
Узагальнення і системати -зація з теми: «Природа. Одяг» |
Revision, ex. 1, 2 p. 88 |
revision |
|
Ex. 5 p. 88 |
|
Ex. 1, 2, 3, 4 p. 88
|
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися протягом теми.
|
|
|
||||
82 |
|
Діагностува- льна робота 5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Unit 6. Let’s have fun! (18 год.) Відпочинок і дозвілля: на кінець теми учні повинні вміти: ідентифікувати різноманітні види хобі та активності у вільний час, розповідати про свої вподобання, розповідати про свої хобі та вподобання, змінені плани, описувати парк розваг та свої дії в ньому, написати лист про свій вільний час. |
|||||||||||||||
83 |
|
Що тобі дійсно подобається? |
Пояснює необхід-ність при-бирання |
Співпрацювати з іншими (членами гуртків, однокласниками) на результат |
Ілюструє необхід-ність дотримання здорового способу життя на прикладі своєї родини |
Демонструє розуміння цінності праці для .досягнення добробуту |
p. 90 – activity, ballet, choir, fan, violin, creative, physical, both |
I like… I am crazy about… I doesn’t like |
|
Ex. 2, 3, 4 p. 90-91 |
Ex. 1, 3 p. 90 |
Ex. 3/4 p.90-91 |
Вивчити слова, впр. 5 ст. 91 – написати про своє ставлення до спорту та про улюблені активності |
U.6 Kids Online |
|
|
|
|
за собою вдома та під час сімейного відпочинку Наводить приклади взаємодії членів шкільних гуртків/ громади відносно озеленення території. |
|
|
. |
|
… |
|
|
|
|
про своє ставлення до спорту та про улю блені акти |
+ |
|
84 |
|
Хобі. |
Hobbies, p. 92 |
To be good at, to be keen on, to play…, to go… |
Test: “Play OR go” |
Ex. 1, 2 p. 92 |
|
Ex. 2, 4 p.92 |
Скласти розповідь про своє хобі., або цік. завд. з новими словами. |
U. 6 Voc. |
|
||||
85 |
|
Плануючи поїздку в парк розваг. |
p. 93 – adventu-re, attra-ction, roundabout, theme park etc. |
This is… We can … there. |
Ex. 1 p. 93 |
Ex. 3 p. 93 |
Ex. 1p. 93 |
Ex. 2 p. 93 |
Впр. 3 ст. 93 – напи сати про парк який би хотіли відвідати. |
U. 6 Read.p.1. |
|
||||
86 |
|
У парку розваг. |
Revision, + Park attrac-tions |
Revi-sion, You can… |
|
Speaking about visiting park |
Ex. 4 p. 94-95 |
|
Скласти розповідь про свої відвідини парку розваг |
U. 6 Read. P.2 |
|
||||
87 |
|
Враження після парку розваг. |
|
|
|
|
|
Ex. 4, 5 p. 95 |
Скласти розповідь про свої відвідини парку розваг |
U. 6 Read. P.2 |
|
88 |
|
Мої вподобання у вільний час. Урок граматики. |
|
|
|
. |
revision |
The “ing” form of the verbs |
Test: “play OR go” |
Ex. 1, 3 p.96 |
|
Ex. 2 p.96 |
Написати лист до друга про свої впо-добання. |
U. 6 Gram |
|
89 |
|
Повідомлен-ня для друга. |
revision |
revision |
Ex. 3, 4 p. 98 |
Ex. 1, 3, 6 p. 97 |
Ex. 2 p. 97 |
|
Виконати впр. 7 ст. 98 – написати про себе. |
U. 6 List. |
|
||||
90 |
|
Хобі одно- класників. |
|
|
Ex. 3, 4 p. 98 |
|
|
Ex. 3, 5 p. 98 |
Написати про одно класника |
U. 6 List. |
|
||||
91 |
|
Колекціонування. Мій улюблений гурток. |
Revision, school clubs and activities. |
Revision. |
|
Ex. 1, 2 p. 99 |
Ex. 3 p. 99, voc. Cards. |
Ex. 2, 3 p. 99 |
Написати розповідь про свій улюблений гурток, АБО проект: Реклама гуртка. |
U. 6 Voc. |
|
||||
92 |
|
Мої плани на майбутнє. |
Free-time activities |
Present Continuous for future actions. |
|
Ex. 2, 3 p. 100 |
Ex. 1 p. 100 |
Plan of school activities – ex. 3. |
Скласти свій план активнос-тей на наст тиждень за впр. 3 ст.100 |
U. 6 Gram. |
|
93 |
|
Інтерв’ю про вподобання. |
|
|
|
. |
revision |
revision |
Ex. 1 p. 101 |
Ex. 2, 3, 4 p. 101 |
Ex. 1 p. 101 |
Ex. 4 p. 101 |
Скл. діалог з другом про вподобання. |
U. 6 Speak. |
|
94 |
|
Лист до друга. |
p. 102 – exciting, fun, boring, etc. |
I am keen on… I don’t like… Do you like…?
|
|
Talking to the topic. |
Ex. 1, 2 p. 102 |
Ex. 1p. 102 |
Написати власний лист за зразком впр. 2 ст. 102 |
U. 6 Writ. |
|
||||
95 |
|
Мій вільний час. |
|
|
|
Ex. 1, 2 p. 103 |
Ex. 4 p. 104 |
Ex. 1, 3 p. 103 |
Скл. розп. про свої вподобан-ня за зразком впр. 6 ст. 104 |
U. 6 Look back. p. 1 |
|
||||
96 |
|
Позашкільна діяльність. Повторення вивченого матеріалу. |
Revision |
|
Ex. 6 p. 104 |
|
Ex. 4 p. 104 |
|
|
U. 6 Look back. p. 1 |
|
||||
97 |
|
Моє хобі. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
revision |
revision |
Ex. 5, 6 p. 104-105 |
Ex. 7 p. 105 |
Ex. 8 p. 105 |
Ex. 6 p. 104 (1-2 stories) |
Впр. 8 ст. 105написати коротке повідомлення по темі |
U. 6 Look back p.2 |
|
98 |
|
Хобі мого друга. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
99 |
|
Узагальнення і системати-зація знань з теми: «Відпо-чинок і доз-вілля!»
|
|
|
|
|
|
|
|
Ex. 4 p. 106 |
|
Ex. 1, 2, 3 p. 106 |
Повторити слова правила, вирази, що вивчалися. |
U. 6 Self-Check |
|
100 |
|
Діагностувальна робота 6 |
|
|
|
|
revision |
|
|
|
|
ТДР № 6 |
Повторити слова правила, вирази, що вивчалися. |
|
|
Unit 7. This is a place I live in. (13 год.) Рідне місто/ село. Україна: на кінець теми учні повинні вміти: презентувати Україну та її символів, розповідати про місце де проживаєш, розпитувати та надавати вказівки щодо розташування місць, написати про своє село/ місто, розробити програму та брошуру для туристів у своєму місті. |
|||||||||||||||
101 |
|
Моя країна – Україна. |
Формулює особисті ціннісні пріоритети Наводить приклади свого внеску в життя громади.
|
Розуміє свою роль у житті України та сучасному суспільстві взагалі. Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з різних країн |
У спілкуванні/ роботі в інтернеті дотримується правил безпеки
|
Вміє роз-рахувати кошти на організацію поїздки. Обговорює Pаціональ-ність організації подорожі.
|
p. 109 – capital, centre, country, culture, founder, state, independent,to sy-mbolize |
There are… Some towns took their names… The founders were… |
|
Ex. 3 p. 109 |
Ex. 3 p. 108-109 |
Ex. 1 , 2 p. 108 |
Написати повідомлення про одне з українських міст за впр. 4 ст. 109. |
U. 7 Kids Online |
|
102 |
|
Міста України. |
Обговорює види екотранспорту та види екотуризму у своєму регіоні. |
|
|
. |
Places and buildings in a town or village |
There is/are… You can… there. |
|
Ex. 2 p. 110 |
Ex. 1, 3 p. 110 |
Ex. 4 p. 110 |
Написати про місця і будівлі які є в своєму місці прожи-вання (селі/місті) |
U. 7 Voc. |
|
103 |
|
У селі.
|
p. 111 – crossroad, region, traffic light, modern, native, etc. |
There is /are… It is in… |
|
Ex. 3 a) p. 112, telling about own town/ village |
Ex. 1, 3 a) p. 111-112 |
Ex. 2 p. 111 |
Виконати впр. 3 в) ст. 112 – дати відпо віді на запитання про своє село |
U. 7 Rea-ding |
|
||||
104 |
|
Цікаві місця України. |
|
|
|
|
|
Ex. 1, 3 a) p. 111-112 |
|
Виконати впр. 3 в) ст. 112 – дати відповіді на запитання про Ніжин |
U. 7 Rea-ding |
|
|||
105 |
|
Де ти був минулого року? Урок граматики. Минулі часи |
revision |
Past Simple/ Present Perfect. |
|
Ex. 2 p. 113 |
Ex. 1, 3 p. 113 |
Ex. 4, 5 p. 113 |
Скласти діалог про цікаве місце, яке колись відвідував (за запита-ннями Впр. 2) |
U. 7 Gram. |
|
106 |
|
Київ – столиця України. |
|
|
|
. |
p. 114 – chestnut, hero,Mo-therland,main, ge-ografical names
|
There is/are… It is the biggest… |
Ex. 1, 3 p. 114 |
Ex. 2 p. 114 |
|
Ex. 1 p. 114 |
Написати повідом-лення про Київ та місця, які хотів би відвідати. |
U. 7 List |
|
107 |
|
Подорожуємо Києвом. |
|
|
|
|
|
|
|
U. 7 List |
|
||||
108 |
|
Як я можу дістатись до…? Розповідаємо про розташу-вання пам’яток. |
Ex. 1 p. 115 |
Prepositions of places |
Ex. 1 p. 115 |
Ex. 2 b), 3 p. 115 |
|
Ex. 2 a) p. 115 |
Опис. де знаходить-ся твоя улюблена пам’ятка в місті,кори-стуючись виразами впр. 3 ст. 115 |
U. 7 Voc. |
|
||||
109 |
|
Орієнтація у місцево- сті. Урок граматики. Минулі часи. |
|
Past Simple/ Present Perfect |
|
Ex. 1 p. 116 |
Ex. 2 p. 116 |
Ex. 2 (p. 3) p. 116 |
Скл. діалог про цікаві місця за впр. 1 ст. 116 |
U.7 Gram. |
|
||||
110 |
|
Розповідаю-чи про своє місто/село. |
revision |
revision |
|
Ex. 2 b), 3, 4 p. 117 |
Ex. 1, 2 a) p. 117 |
Voc. Test: Attractions. |
Скласти діалог про своє місто/село за впр. 2 а) ст. 117 |
U. 7 Speak. |
|
111 |
|
Моє рідне село. |
|
|
|
. |
revision |
revision |
|
Ex. 2 p. 118 |
|
Ex. 1 p. 118 |
Скласти розповідь про своє місто/село за планом впр. 1 ст. 118
|
U. 7 Writ. |
|
112 |
|
Я – українець. |
|
|
|
|
|
|
Написати про свою національн |
U. 7 Writ |
|
||||
113 |
|
Україна – моя Батьків-щина. Повто-рення вивче-ного матеріалу. |
revision |
revision |
|
Ex. 2 p. 119 |
Ex. 1, 4 p. 119-120 |
Ex. 1 p. 119 |
Виконати впр. 3 ст. 119 – роз-казати як дістатися від свого дому до цікавого місця. |
U. 7 Look back p.1 |
|
||||
114 |
|
Дещо про Україну. Повторення вивченого матеріалу. |
revision |
revision |
|
Ex. 5, 6 b), 7 p. 120-121 |
Ex. 6 a) p. 121 |
Ex. 4 p. 120 |
Виготови-ти проєкт за впр. 8 ст. 121 |
U. 7 Look back p. 2 |
|
||||
115 |
|
Історичні події сьогодення.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
116 |
|
Проектна робота ,,Мій рідний край” |
|||||||||||||
117 |
|
Узагальнення та системати зація знань та вмінь з теми «Рідне місто, село. Україна |
|
|
|
|
revision |
|
|
Ex. 3 p. 122 |
|
Ex. 1, 2 p. 122 |
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися. |
U. 7 Self-Check |
|
118 |
|
Діагностувальна робота № 7 |
revision |
revision |
|
|
|
ТДР № 7 |
Повторити слова, правила, вирази, що вивчалися. |
|
|
Unit 8. Where to travel? (14 год.) Подорож. Країна виучуваної мови: на кінець теми учні повинні вміти: виражати своє ставлення до різних способів подорожування, розказувати про тури, інформувати про країну чи цікаве місце, описувати улюблене свято, написати про країну, цікаве місце, плани на літо. |
|||||||||||||||
|
Радість подорожува-ння. |
Обговорює види екотранспорту та екотуризму у різних країнах |
Свідчить на користь необхідно-сті толера-нтного ставлення до людей різних країн. |
Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку Демонструє знання та наводить приклади дотримання правил користува-ння |
Вміє роз-рахувати кошти на організацію поїздки. Обговорює pаціональність організації подорожі.
|
p. 124 – article, choice, journey, leafleat, to disco-ver, to display, to go camping. |
Present Simple, and, but, so, becau-se |
|
Ex.1, p.124 |
p.124, |
Ex. 2 p. 124 |
Вивчити слова, впр.4 ст. 125 – вис-ловити своє став-лення до подорожу-вання. |
U. 8 Kids Online |
|
|
|
Подорож різ ними видами транспорту |
|
|
|
Ex. 3 p.125 |
p. 125
|
|
|
U.8 Voc.
|
|
|||||
p. 126 |
|
Ex.2 p. 126 |
|
Ex. 1, 3 p.126 |
Ex. 1, 4 p. 126 |
Скл. цікаве завдання з новими словами. |
U.8 Voc |
|
|||||||
|
Мови та країни. |
|
Англомовні країни. |
|
|
грома-дським транс-портом |
. |
Geographical names |
Present Simple |
Test: The UK or the USA |
Ex.1 p. 127 |
Ex. 2,3 p. 127 |
Fact-file - En.-spek. country. |
Скласти таблицю (фактфайл) про одну англомов-ну країну. |
U.8 Read. |
|
|
Подорож до Австралії. |
Geographical names |
Present Simple |
|
Ex. 5 p.128 |
p. 128 |
Ex. 4 p. 128 |
Впр. 6 ст. 128 –напи-сати кілька фактів про одну англомов-ну країну. |
U.8 Read. |
|
||||
|
Урок граматики. Сполучники підрядності. |
revision |
Lin-king words |
|
|
Ex.1, 2 p. 129 |
Ex.3 p.129 |
Вивчити правило, впр.4 ст.129 нап. про себе використо-вуючи правило. |
U. 8 Gram. |
|
||||
|
Віртуальна подорож. |
|
|
|
|
Geographical names |
What is the name …? |
Ex.2, 3 p. 130 |
|
|
Ex. 1, 4 p. 130 |
Написати перелік пам’яток, які хочеш відвідати. |
U. 8 List. |
|
|
Подорож до англомовнихкраїн. |
|
|
|
. |
p. 131- verbs – (ex. 3) adjecti-ves (ex. 5) |
revision |
|
Ex.1, 2 p. 131 |
|
Ex. 5 p.131 (p.1) |
Вивчити словаб впр. 5 ст.131 – заповнити текст про Нью Йорк. |
U. 8 Voc. |
|
|
Велика Бри танія. Загаль ні відомості. |
|
|
|
|
|
|
Текст про Велику Британ.
|
|
|
||||
|
Пам’ятки та визначні міс-ця Великої Британії..
|
Geographical names |
Article THE |
|
Ex. 1, p. 132 |
p. 132 |
Ex.2p. 133 |
|
|
|
||||
|
Пам’ятки та визначні міс-ця світу.
|
|
|
|
Ex. 3 p. 133 |
|
|
|
|
|
||||
|
Урок грама-тики. Вжива-ння артиклів з власними назвами. |
|
|
|
|
|
|
Вивчити правило, впр. 4 ст. 133 – виправити помилки у реченнях |
U.8 Gram |
|
||||
|
Ігрове шоу: «Навколо світу» |
Geographical names |
Article THE |
Ex. 1 p. 134 |
Ex. 1,2,3 p. 134 |
Ex. 1, 2 p. 134 |
|
Скл. діалог про відоме місто за впр. 2 ст. 134 |
U. 8 Speak. |
|
||||
|
Лист про подорож. |
|
|
|
|
revision |
revision |
|
|
Ex. 1a) p. 135 |
Ex. 1 b) p. 135 |
Впр.2 ст. 135 – скл. таблицю |
U. 8 Wr. |
|
|
Подорожування. Повторення вивченого матеріалу. |
|
|
|
. |
revision |
revision |
Ex. 3 a), b) p. 136 |
Ex. 3 a), b),2 p. 136 |
Ex. 4 p. 137 |
Ex. 1 p. 136 |
Впр. 4 ст.137 – заповнити пропуски. |
U. 8 lookback p.1 |
|
|
Плани на літо Повторення вивченого матеріалу. |
revision |
revision |
|
Ex. 5,7, 8, 9 p. 138-139 |
|
Ex. 6 p. 138 |
Впр. 10 ст.139 – написати лист про плани на літо. |
U. 8 Look back p. 2 |
|
||||
|
Узагальнення та системати зація знань та вмінь з теми «Подорож. Країни виучу ваної мови» |
revision |
revision |
|
Ex. 1, 5 p. 140-141 |
|
Ex. 2, 3, 4 p. 140 ТДР №8 |
Повторити слова, правила, |
U. 8 Self-Check |
|
||||
|
Діагностувальна робота №8. |
|
|
|
|
revision |
revision |
|
|
|
ТДР №8 |
Повторити слова, правила |
|
|
137 |
|
Семестровий контроль сприймання на слух
|
. |
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю знань |
138 |
|
Семестровий контроль зорового сприймання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю знань |
139 |
|
Семестровий контроль писемної взаємодії
|
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до контролю знань |
140 |
|
Семестровий контроль усної взаємодії
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
141 |
|
Повторення вивченого у ІІ семестрі
|
|
|
|
|
|
|
|
142 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|