Календарно-тематичне планування 2 клас ІІ семестр Я досліджую світ М. Вашуленка
Календарно-тематичне планування з курсу «Я досліджую світ»
для 2 класу
авторів М. С. Вашуленко, Г. В. Ломаковська, Т. П. Єресько,
Й. Я. Ривкінд, Г. О. Проценко
(відповідно до Типової освітньої програми початкової освіти, розробленої під керівництвом Р. Б. Шияна)
ІІ семестр ( 8 годин на тиждень)
№ уроку |
|
Дата
|
|||||
Тема уроку |
Галузі, що інтегруються |
Зміст програмового матеріалу |
|||||
Розділ 1. Я-людина |
|||||||
1-2 |
|
|
|
13.01 |
|||
|
|
|
|||||
|
Створення малюнків на тему: «Моя родина" |
13.01 |
|||||
3-4 |
Спілкуємося з рідними |
Громадянська та історична |
Як люди спілкувалися в різні часи |
14.01 |
|||
Інформатична галузь |
Інтернет - всесвітня мережа. Програма GCompris. Назви членів родини. |
|
|||||
Мовно-літературна |
Вірш О.Зубожко «Рідна мова» |
14.01 |
|||||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Дотримання правил етичної поведінки з рідними. |
|
|||||
5-6 |
Що поєднує родину? |
Громадянська та історична |
|
15.01 |
|||
Математична |
|
|
|||||
Мовно-літературна |
Оповідання В.Сухомлинського «Іменини». |
16.01 |
|||||
7-8 |
Обов’язки у сім’ї |
Громадянська та історична |
|
16.01 |
|||
Математична |
Проведення дослідження : «Мої обов’язки». Заповнення таблиці висновків. |
17.01 |
|||||
Мовно-літературна |
Складання тексту-розповіді про обов'язки у родині. |
|
|||||
Громадянська та історична |
Працюємо гуртом (у парах)
|
|
|||||
9-10 |
Етикет спілкування в інтернеті
|
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Правила спілкування і Інтернеті. |
20.01 |
|||
Математична |
Цікаві задачі. |
|
|||||
Інформатична галузь |
Перегляд казки «Про силу роду»
|
20.01 |
|||||
11-12 |
Мої обов’язки в сім’ї |
Громадянська та історична |
Робота в парах. Дослідження обов’язків кожної дитини. |
21.01 |
|||
|
Робота з таблицею. |
|
|||||
Мовно-літературна |
Вірш В.Симоненка. Цікавинки. |
21.01 |
|||||
13-14 |
Мій рід |
Громадянська та історична |
Робота в групах. Що таке рід?
|
22.01 |
|||
Мовно-літературна |
Слова-ознаки. Вірш «Рід, рідня, сім’я» |
|
|||||
Технологічна |
Колаж «Моє родинне дерево» |
23.01 |
|||||
15-16 |
Шукаємо інформацію |
Інформативна |
Сприймання інформації людиною. Види інформації. Перегляд мультфільму «Це наше і це твоє. Легендарні обереги» |
23.01 |
|||
Мовно-літературна |
Вірш «Родинне коло» |
24.01 |
|||||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Традиції моєї сім’ї |
|
|||||
17-18 |
Покоління. Предки. Нащадки. |
Громадянська та історична |
Давні часи. Обов’язки дітей у минулому. Робота у групах |
27.01 |
|||
Математична |
Закономірності.
|
|
|||||
Технологічна |
Вчимося фантазувати. Малюнок школи майбутнього |
27.01 |
|||||
19-20 |
Родинні свята і традиції |
Громадянська та історична |
Що таке спільнота? Ознаки спільноти.
|
28.01 |
|||
Мовно-літературна |
Назви свят. Розповідь про родинні свята. |
|
|||||
Математична |
Задачі на визначання віку членів родини.
|
|
|||||
Технологічна |
Виріб з пластиліну. Подарунок рідним.
|
28.01 |
|||||
21-22 |
Захисти своє приватне життя |
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Види інформації. Що таке булінг? |
29.01 |
|||
Математична |
Цікаві задачі. |
|
|||||
Мовно-літературна |
Публічна інформація. Розповідь про себе. |
|
|||||
Інформативна |
Захист приватного життя в Інтернеті. Програма GCompris. Схеми членів родини. |
30.01 |
|||||
23-24 |
Якими бувають цінності? |
Природнича |
Цінність природи Рівненщини |
30.01 |
|||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Сімейні цінності |
|
|||||
Математична |
Обчислення значень виразів. Задачі на визначення довжини. |
31.01 |
|||||
Технологічна |
Колаж «Дерево сімейних цінностей» |
|
|||||
25-26 |
Що я ціную? |
Мовно-літературна |
Слова. Утворення нових слів. |
03.02 |
|||
Громадянська та історична |
Якими бувають цінності. Цінності у твоєму житті. |
|
|||||
Математична |
Робота з діаграмами. Задачі на визначення вартості. |
03.02 |
|||||
Природнича |
Жива та нежива природа |
|
|||||
27-28 |
Що об’єднує людей? |
Громадянська та історична |
Спільноти. Що об’єднує українців? |
04.02 |
|||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Реалізація ідей. Свято у класі. |
|
|||||
Мовно-літературна |
Вірш А. Костецького «Школяр». Словникова робота. |
04.02 |
|||||
29-30 |
Які існують правила? |
Мовно-літературна |
Речення. Види речень. Текст. |
05.02 |
|||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Учімося добра. Поради для кожного. |
06.02 |
|||||
Громадянська та історична |
Які існують правила? Правила для дітей. |
|
|||||
31-32 |
Роблю добрі вчинки |
Мовно-літературна |
Фантазуємо. Придумай початок і кінцівку оповідання. Вживання великої літери. |
06.02 |
|||
Громадянська та історична |
Працюємо у групах. Лепбук : «Школа добрих вчинків» |
07.02 |
|||||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Негідні вчинки. Добрі вчинки? Що таке доброта? |
|
|||||
33-34 |
Підсумуємо. Я серед людей. |
|
Діагностична робота |
10.02 10.02 |
|||
35-36 |
Хто такі герої? |
Мовно-літературна |
Робота з текстом. Хто твій герой? |
11.02 |
|||
Математична |
Обчислення виразів безпечного шляху. |
|
|||||
Громадянська та історична |
Герої нашого часу. Герої-захисники. Відомі герої України. |
11.02 |
|||||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Номери екстрених служб України. |
|
|||||
37-38 |
Хто такі видатні Українці? |
Мовно-літературна |
Текст про Лесю Українку. Слова з пом’якшеними звуками. |
12.03 |
|||
Громадянська та історична |
Видатні постаті. |
13.02 |
|||||
Математична |
Задачі на визначення висоти. |
|
|||||
39-40 |
Пам’ятки культури і природи |
Природнича |
Охорона природи |
13.02 |
|||
Математична |
Обчислення значення виразів. |
|
|||||
Громадянська та історична |
Уявна подорож. Видатні пам’ятки Києва. Пам’ятки культури нашого краю. |
14.02 |
|||||
41-42 |
Україна у світі Інтернету |
Інформатична |
Використання Інтернету. Урядовий портал. Гра «Світове дерево» |
17.02 |
|||
Мовно-літературна |
Звуко-буквений аналіз слів. Прислів’я. |
17.02 |
|||||
Математична |
Істинні та хибні висловлювання. |
|
|||||
43-44 |
Бережімо пам’ятки культури і природи |
Природнича |
Червона книга України |
18.02 |
|||
Мовно-літературна |
Типи текстів. Слова - назви ознак. |
|
|||||
Математична |
Робота з картою. Задачі на знаходження шляху. |
|
|||||
Технологічна |
Фантазуємо. Знаки захисту рослин і тварин. |
18.02 |
|||||
45-46 |
Вивчаю символи України |
Громадянська та історична |
Конституція України. Державні та народні символи України. Робота у групах. |
19.02 |
|||
Мовно-літературна |
Прислів’я. Їх зміст. |
|
|||||
Математична |
Обчислення значень виразів. |
|
|||||
Технологічна |
Фантазуємо. Малюнок емблеми класу. |
20.02 |
|||||
47-48 |
Атрибути безпеки в Інтернеті |
Інформатична |
Інтернет. Прогулянка електронним містом Комета. |
20.02 |
|||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Правила безпечної поведінки в Інтернеті |
21.02 |
|||||
Громадянська та історична |
Робота в парах. |
|
|||||
49-50 |
Найважливіші державні свята. |
Мовно-літературна |
Робота з текстом. Дієслова. Зв’язок слів у реченні. |
24.02 |
|||
Математична |
Периметр прямокутників. Робота з календарем. |
24.02 |
|||||
Громадянська та історична |
Державі свята. |
|
|||||
51-52 |
Україна у світі Інтернету: шукаємо інформацію |
Інформатична |
Алгоритм пошуку в мережі Інтернет. Пошук в Інтернеті казки В.Сухомлинського «Пелюстка і квітка» |
25.02 |
|||
Громадянська та історична |
Плагіат. |
25.02 |
|||||
Математична |
Цікаві задачі. |
|
|||||
53-54 |
Підсумуємо. Ми – громадяни України. |
|
Діагностична робота |
26.02 27.02 |
|||
55-56 |
Які прикмети весни? |
Мовно-літературна |
Слова, вжиті в переносному значенні. Опис природи. |
27.02 |
|||
Природнича |
Ознаки весни. Весняні місяці. |
28.02 |
|||||
Технологічна |
Аплікація. Символ весни. |
|
|||||
57-58 |
Весна в неживій природі |
Громадянська та історична |
Робота в групах. |
02.03 |
|||
Природнича |
Явища природи навесні в неживій природі. Періоди весни. День весняного рівнодення. |
|
|||||
Математична |
Задачі на визначення часу. Робота з календарем. |
02.03 |
|||||
Мовно-літературна |
Види речень. Окличні речення. Дієслова. |
|
|||||
59-60 |
Весняні явища в житті дерев |
Природнича |
Правила збирання соку з дерев. |
03.03 |
|||
Мовно-літературна |
Робота з прислів’ям. |
|
|||||
Математична |
Розв’язування задач |
03.03 |
|||||
Громадянська та історична |
Робота у групах. |
|
|||||
61-62 |
Команди й виконавці |
Мовно-літературна |
Види речень. Спонукальні речення. |
04.03 |
|||
Громадянська та історична |
Робота у групах. |
|
|||||
Інформатична |
Працюємо за комп’ю-тером. Програма ТuxBot |
05.03 |
|||||
63-64 |
Весняні явища в житті рослин |
Мовно-літературна |
Вірш О.Пчілки «Весна-чарівниця». Дієслова. |
05.03 |
|||
Природнича |
Первоцвіти та пізньоквітучі рослини. Етапи проростання рослин. |
|
|||||
Громадянська та історична |
Робота в парах |
06.03 |
|||||
Математична
|
Порівняння двоцифрових чисел. |
|
|||||
65-66 |
Послідовність команд |
Природнича |
Етапи розвитку рослин. |
10.03 |
|||
Математична |
Математичні команди з перешкодами. |
|
|||||
Інформатична |
Працюємо за комп’ютером. Програма TuxBot. Допомога роботу Туксу. |
10.03 |
|||||
67-68 |
Весна в житті людини |
Громадянська та історична |
Робота в парах та групах |
11.03 |
|||
Математична |
Розв’язуваня задач |
|
|||||
Технологічна |
Малюнок культури, яка не боїться холодів |
12.03 |
|||||
Мовно-літературна |
Слова – назви дій предметів. |
|
|||||
Природнича |
Як навесні садити дерева. Види культур |
|
|||||
69-70 |
Коли з’являють навесні комахи |
Мовно-літературна |
Текст. Абзаци. Загадки. |
12.03 |
|||
Природнича |
Все, що треба знати про метеликів. |
|
|||||
Математична |
Обчислення значень виразів |
13.03 |
|||||
71-72 |
Алгоритми та їх виконання |
Інформатична |
Що таке алгоритм. Працюємо за комп’ютером. Алгоритм для Тукса. |
16.03 |
|||
Математична |
Цікаві задачі |
16.03 |
|||||
73-74 |
Життя риб навесні |
Природнича |
Нерест. |
17.03 |
|||
Мовно-літературна |
Числівники. |
|
|||||
Математична |
Задачі на визначення невідомого. |
17.03 |
|||||
Технологічна |
Рибка з будь-якого матеріалу |
|
|||||
75-76 |
Життя птахів навесні |
Мовно-літературна |
Ненаголошені е, и у словах. Перевірні слова до них. |
18.03 |
|||
Громадянська та історична |
Міжнародний день птахів |
|
|||||
Математична |
Схеми задач. Обчислення значень виразів |
19.03 |
|||||
Природнича |
Перелітні птахи. Послідовність повернення з вирію. |
|
|||||
77-78 |
Алгоритми в навчанні |
Інформатична |
Працюємо за комп’ютером. План дій для Тукса. |
19.03 |
|||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Правильні алгоритми |
|
|||||
Природнича |
Алгоритм вирощування кімнатних рослин |
20.03 |
|||||
Мовно-літературна |
Алгоритм вивчення вірша |
|
|||||
79-80 |
Життя звірів навесні |
Громадянська та історична |
Робота в групах. Робота в парах. |
30.03 |
|||
Мовно-літературна |
Прийменники |
|
|||||
Природнича |
Весняне линяння. Потомство. Пора навчання у звірят. |
|
|||||
Математична
|
Обчислення виразів |
30.03 |
|||||
Технологічна |
Емблема захисту тварин |
|
|||||
81-82 |
Людина у природі навесні |
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Правила поведінки в лісі |
31.03 |
|||
Математична |
Природничі задачі |
|
|||||
Мовно-літературна |
Усний діалог. Вірш С.Павленка. |
|
|||||
Природнича |
Квітучі рослини рідного краю. Охорона лісів від пожеж. |
31.03 |
|||||
83-84 |
Алгоритмічна мозаїка |
Природнича |
Періоди весни |
01.04 |
|||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Правила дорожнього руху. |
|
|||||
Математична |
Правильні алгоритми |
|
|||||
Інформатична |
Працюємо з комп’ютером. План дій для Тукса. |
02.04 |
|||||
85-86 |
Весняні турботи людей |
Природнича. |
Погода навесні. Що і коли висаджувати? |
02.04 |
|||
Мовно-літературна |
Прислів'я. Прикмети. |
|
|||||
Математична |
Обчислення двома способами. |
03.04 |
|||||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Щоб село навесні зацвіло. |
|
|||||
87-90 |
Планування й алгоритми |
Інформатична |
Працюємо за комп’ютером. Складання алгоритму. |
06.04 |
|||
Громадянська та історична |
Робота в групах. Святкування дня народження. |
06.04 |
|||||
Мовно-літературна |
Алгоритм звукового аналізу слова |
|
|||||
Природнича |
Прогулянка весняним лісом |
07.04 07.04 |
|||||
91-92 |
Підсумуємо. Природа навесні |
|
Діагностична робота |
08.04 09.04 |
|||
93-94 |
Які прикмети літа |
Мовно-літературна |
Заголовок. Протилежні за значенням слова. |
09.04 |
|||
Природнича |
Прикмети літа. Назви літніх місяців. |
|
|||||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Щасливе літо |
10.04 |
|||||
95-96 |
Розпізнаю прикмети літа |
Математична |
Задачі за малюнками |
13.04 |
|||
Мовно-літературна |
Загадки. Описуємо літні спогади. |
|
|||||
Природнича |
Чим пахне літо |
13.04 |
|||||
97-98 |
Досліджуємо прикмети літа |
Мовно-літературна |
Зашифровані слова |
14.04 |
|||
Інформатична |
Пошук інформації в Інтернеті про корисні лісові рослини. |
|
|||||
Громадянська та історична |
Робота в парах |
14.04 |
|||||
Природнича |
Літні явища природи |
|
|||||
99-100 |
Літо в неживій природі |
Технологічна |
Сонячний годинник |
15.04 |
|||
Громадянська та історична |
Робота в групах |
|
|||||
Природнича |
Робота з календарем. Гроза. Сонцеворот.
|
16.04 |
|||||
101-102 |
Літні явища в житті рослин |
Мовно-літературна |
Оповідання В.Сухомлинського «Квітка сонця» |
16.04 |
|||
Математична |
Утворення виразів |
|
|||||
Природнича |
Зміни в житті рослин |
17.04 |
|||||
Технологічна |
Квітка соняшника |
|
|||||
103-104 |
Мандруємо літнім часом |
Мовно-літературна |
Вірш М.Чепурна «Прикмети літа» |
21.04 |
|||
Математична |
Схематичні задачі |
|
|||||
Природнича |
Об’єкти та їх значення |
|
|||||
Інформатична |
Графічний редактор. Малюнок лісової галявини. |
21.04 |
|||||
105-106 |
Рослини луків та водойм |
Мовно-літературна |
Спільнокореневі слова. |
22.04 |
|||
Природнича |
Види луків. Водяні рослини. Лікарські рослини. |
|
|||||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Лікувальні властивості рослин |
23.04 |
|||||
107-108 |
Водойми: безпечні чи ні? |
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Правила поведінки на воді. |
23.04 |
|||
Мовно-літературна |
Вірш «Диваки». Дієслова. |
24.04 |
|||||
Математична |
Робота з діаграмами. |
|
|||||
109-110 |
Хто живе у водоймах? |
Природнича |
Риби, їх різновиди. |
27.04 |
|||
Математична |
Математичний алгоритм |
|
|||||
Інформатична |
Пошук інформації в Інтернеті |
27.04 |
|||||
111-112 |
Лісові ягоди – подарунки літа |
Природнича |
Їстивні ягоди |
28.04 |
|||
Мовно-літературна |
Казка Василя Сухомлинського |
|
|||||
Технологічна |
Робота з пластиліном. Лісові ягоди. |
28.04 |
|||||
113-114 |
Чи всі ягоди можна куштувати? |
Математична |
Розв’язування прикладів |
29.04 |
|||
Мовно-літературна |
Текст. Заголовок. |
|
|||||
Природнича |
Отруйні рослини. |
30.04 |
|||||
115-116 |
Досліджуємо лісові ягоди |
Громадянська та історична |
Робота в парах. |
30.04 |
|||
Природнича |
Їстивні та неїстівні ягоди |
|
|||||
Мовно-літературна |
Робота з словником. |
04.05 |
|||||
Інформатична |
Перегляд мультфільму «Це наше і це твоє. Червона фарба». |
04.05 |
|||||
117-118 |
Літні явища у житті тварин |
Природнича |
Види тварин. Ланцюги живлення. |
05.05 |
|||
Мовно-літературна |
Оповідання В.Сухомлинського «Та й поклала кладочку»
|
05.05 |
|||||
Математична |
Парні числа. |
|
|||||
119-120 |
Як живуть тварини влітку на луках та у водоймах? |
Природнича |
Комахи. Птахи. Риби. |
06.05 |
|||
Мовно-літературна |
Казка В.Сухомлинського Питальні речення. |
07.05 |
|||||
121-122 |
Рослини Червоної книги України |
Мовно-літературна |
Вірш Н.Красоткіна «Крокуси». Читирискладові слова |
07.05 |
|||
Математична |
Обчислення значень виразів |
|
|||||
Технологічна |
Плакат-звернення «Збережемо рослини!»
|
08.05 |
|||||
123-124 |
Досліджуємо рослини Червоної книги України |
Математична |
Порівняння чисел
|
12.05 |
|||
Мовно-літературна |
Опис рослин за малюнком |
|
|||||
Інформатична |
Працюємо за комп’ютером. Пошук новин про рослини Червоної книги України |
12.05 |
|||||
125-126 |
Рослини - символи України |
Математична |
Визначення часу за годинником
|
13.05 |
|||
Мовно-літературна |
Текст про калину. Порівняння. |
14.05 |
|||||
Громадянська та історична |
Робота в парах. |
|
|||||
127-128 |
Тварини Червоної книги України |
Природнича |
Чому «кричить» природа? |
14.05 |
|||
Мовно-літературна |
Дієслова. |
15.05 |
|||||
129-131 |
Досліджуємо тварин Червоної книги України |
Природнича |
Види тварин |
18.05 |
|||
Математична |
Математичний алгоритм |
18.05 |
|||||
Інформатична |
Працюємо за комп’ютером. Пошук новин та відео про тварин Червоної книги України |
19.05 |
|||||
132-136 |
Досліджую природу влітку |
Мовно-літературна |
Вірш І. Франка «Птиця». Діалог. |
19.05 |
|||
Природнича |
Охорона природи рідного краю |
20.05 |
|||||
Соціальна та здоров’я-збережувальна |
Правила поведінки на природі (Екскурсія) |
21.05 21.05 |
|||||
Технологічна |
Плакат захисту природи |
22.05 |
|||||
137-139 |
Що я знаю про літо? |
Мовно-літературна |
Складання віршів |
25.05 |
|||
Технологічна |
Малюнок «Моє літо» |
25.05 |
|||||
Природнича |
Літні явища у живій та неживій природі |
26.05 |
|||||
140-144 |
Підсумуємо. Природа влітку |
Громадянська та історична |
Робота в парах. |
26.05 |
|||
Мовно-літературна |
Текст. Заголовок. Приказки про літо. |
27.05 |
|||||
Технологічна |
Виставка на тему : «Літо – найулюбленіша пора року» |
28.05 |
|||||
|
Діагностична робота |
28.05 |
|||||
145 |
Урок узагальнення |
|
Вікторина «Що, де, коли?» |
29.05 |
|
|
||
|
|
|
|