Індивідуальні заняття та консультації з історії України з учнями 6 класу на 2020 – 2021 навчальний рік
№ з\п. |
Дата |
Тема заняття |
Кількість годин |
Примітка |
|
|
Складання ребусів. «Що таке історія» |
1 |
|
|
|
Складаємо власний календар. «Календарі світу» |
1 |
|
|
|
Історична карта. Працюємо з інтерактивною картою. |
1 |
|
|
|
Українська держава. Вивчаємо області України. |
1 |
|
|
|
Історія виникнення рідного міста Маріуполя |
1 |
|
|
|
Державні символи України. Інтерактивна гра «Намалюй тризуб» |
1 |
|
|
|
Нумізматика, сфрагістика – розгадування історичних кросвордів. |
1 |
|
|
|
Вивчаємо музеї світу, України. |
1 |
|
|
|
Історичний ребус та пам’ятки історії. |
1 |
|
|
|
Видатні гетьмани України. Складаємо історичний портрет. |
1 |
|
|
|
Українське національне відродження. Університет моєї мрії. |
1 |
|
|
|
Перегляд документального фільму «100 – річчя Української революції» |
1 |
|
|
|
Вчимося складати хронологічну таблицю «Україна в роки Другої Світової Війни» |
1 |
|
|
|
Робота з історичними джерелами «Україна в роки Незалежності» |
1 |
|
|
|
«Революція гідності» - знайомство з сучасними хроніками |
1 |
|
|
|
Колаж «Історичний пам’ятник мого міста» |
1 |
|
|
|
Міні – проект про родинні традиції та свята |
1 |
|