Планування "Індивідуальний навчальний план з математики з учнем 3 класу сімейної форми навчання за Програмою Р.Б.Шияна"

Про матеріал
Індивідуальний навчальний план з математики з учнем 3 класу сімейної форми навчання за Програмою НУШ Р.Б.Шияна
Перегляд файлу

Індивідуальний навчальний план з «Математики»

учня 3 класу Дячка Вадима,

який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

План складено відповідно до Типової освітньої програми,розробленої під керівництвом Р.Б.Шияна

За підручником «Математика 3 клас 2 частина» А.Заїка

 https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-matematyka-zaika-2020-2.pdf

ІІ семестр

Тема

Очікувані результати

Дата/вид контролю

Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел з переходом через розряди (продовження)

виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання [4 МАО 2-4.3-2];

знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

планує розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-1];

використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-2]

обґрунтовує вибір дій для розв’язання проблемної ситуації [4 МАО 2-2.2-3]

перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

14.02 / Діагностична робота №3

«Усне додава ння і віднімання круглих трициф рових чисел з переходом через розряди»

Множення й ділення круглих чисел. Частини

 

читає і записує дроби [4 МАО 2-4.2-9];

тлумачить дріб як одну або кілька рівних частин цілого, пояснює суть понять «чисельник» і «знаменник» [4 МАО 2-4.2-10];

порівнює дроби з однаковими знаменниками [4 МАО 2-4.2-11]

знаходить дріб від числа та число за величиною його дробу [4 МАО 2-4.3-4]

виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];

 

Письмове додавання і віднімання чисел

виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями додавання і віднімання, множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];

знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває     їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

користується годинником і календарем для відстеження та планування подій свого життя [4 МАО 3-1.2-1];

 

19.04.24р./Діагностична робота №7  «Частини.Письмове додава ння і від німання чисел»

Позатабличне множення і ділення

 

виконує усно та письмово обчислення в межах тисячі в навчальних і життєвих ситуаціях [4 МАО 2-4.3-1];

встановлює взаємозв’язки між арифметичними діями множення і ділення [4 МАО 2-4.3-2];

знаходить значення числового виразу [4 МАО 2-4.3-3];

 обґрунтовує, як зміна одного з компонентів впливає на результат арифметичної дії [4 МАО 2-4.8-1];

добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації, використовуючи відомі засоби [4 МАО 2-2.3- 2]

перевіряє правильність розв’язання проблемної ситуації різними способами [4 МАО 2-3.4-1];

знаходить помилки в математичних обчисленнях, усуває їх, виконуючи необхідні дії [4 МАО 2-3.4-2]

порівнює різні способи розв’язання проблемної ситуації, які підтверджують або спростовують прогноз, обирає найефективніший [4 МАО 2-3.3-1];

зіставляє одержаний результат із прогнозованим [4 МАО 2-3.3-2]

27.05.24р. /

Діагностична робота №8. Перевірка сформованості навичок усних обчислень.

 

Ознайомлені,згідні:                      Дячок Р.В.      

ПОГОДЖУЮ                                                                                                               ПОГОДЖУЮ

 Керівник МО                                                                                                             Заступник директора з НВР

 Вчителів початкових класів                                                                                   Полянської гімназії

 Полянської гімназії                                                                                                  Сарненської міської ради     

 Сарненської міської ради                                                                                       __________Світлана МИЧКА

 _________ Світлана ОРЕШКО                                                                                 __________ 2024 р.

 ________  2024 р.                                                                                                          

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
20 березня
Переглядів
101
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку