Планування "Індивідуальний план з мистецтва з учнем 3 класу сімейної форми навчання"

Про матеріал
Індивідуальний план з мистецтва з учнем 3 класу сімейної форми навчання НУШ за Програмою Р.Б.Шияна
Перегляд файлу

Індивідуальний навчальний план з «Мистецтва»

учня 3 класу Дячка Вадима,

який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання ІІ семестр

Навчальний матеріал

Очікувані результати

Дата/Види контролю

Мандрівка у світ фантастики.

 

 

Чарівні дива

 

 

У світі реального та уявного.

 

 

Картинки з виставки.

 

 

Фантастичні пригоди у країні див.

 

 

Політ фантазії.

 

 

Гумор у мистецтві.

 

 

Ляльки-іграшки в житті та мистецтві

 

 

Мистецька подорож до Європи.

 

 

 

співає вокальні вправи, дитячі пісні (зокрема музичний фольклор), добирає засоби виразності (темп, динаміку, штрихи), необхідні для відтворення настрою, характеру; стежить за точністю інтонування, чіткістю дикції (вимови); виконує прості канони [4 МИО 1-1.1-1];

стежить за співацькою поставою, диханням [4 МИО 1-1.1-2];

грає в ансамблі нескладні композиції (трикутники, бубни

сопілка (як індивідуальний інструмент), ксилофон, синтезатор тощо) [4 МИО 1-1.1-3];

самостійно добирає тембр музичного інструменту для передачі відповідного образу, пояснює свій вибір [4 МИО 1-1.1-4];

орієнтується в нотному записі, необхідному для виконання [4 МИО 1-1.1-5];

читає і виконує найпростіші ритмічні партитури, зокрема в різних темпах та динаміці [4 МИО 1-1.1-6];

виконує прості живописні та графічні зображення, замальовки з натури та за уявою, створює прості об’ємні композиції з різних, зокрема пластичних, матеріалів різними (простими) прийомами і способами [4 МИО 1-1.1-7];

добирає художні матеріали, відповідно до виду мистецтва (образотворче, декоративно-прикладне), у якому працює [4 МИО 1- 1.1-8];

здійснює елементарну стилізацію форм оздоблювальних елементів різних видів декоративно-прикладного мистецтва (народна іграшка, розпис, витинанка, писанка тощо) [4 МИО 1-1.1-9];

самостійно створює просту композицію (графічну, живописну, декоративну, об’ємну), визначаючи в ній головне і другорядне, враховуючи основні пропорції зображуваних предметів та добираючи відповідні засоби та способи [4 МИО 1-1.1-10];

обирає формат аркуша (прямокутник, квадрат, коло) для кращого втілення задуму та використовує всю його площину [4 МИО 1-1.1- 11];

використовує елементарні закони перспективи (одне за іншим; ближче – більше та яскравіше, далі – менше та блідіше), передаючи плановість простору у площинних зображеннях [4 МИО 1-1.1-12];

користується художніми матеріалами, палітрою, пензлями, стеками, ножицями тощо [2 МИО 1-1.1-13];

вирізує, конструює та створює прості композиції з паперу, художніх, природних та різних підручних матеріалів, самостійно добирає складові композиції [4 МИО 1-1.1-14];

дотримується охайності, правил техніки безпеки [4 МИО 1-1.1- 15];

організовує робоче місце [4 МИО 1-1.1-16];

виконує нескладні ролі (у тому числі, пісні «у ролях»), добирає засоби вираження (темп, тембр голосу, динаміку, рухи, міміку) [4 МИО 1-1.1-17];

грає елементарні театральні етюди (самостійно обирає відомих персонажів та перевтілюється у них, зокрема імітує характерні рухи, ходу, звуки тощо) [4 МИО 1-1.1-18];

вправляється над інтонацією, мовленням, диханням; дикцією, мімікою, жестами [4 МИО 1-1.1-19];

дотримується загальноприйнятих правил поведінки в закладах культури та мистецтва (театрі, музеї тощо) [4 МИО 1-1.1-20];

рухається під музику, добираючи відомі танцювальні елементи (народні, сучасні); узгоджує свої рухи з музичним супроводом (співом), орієнтується у просторі [4 МИО 1-1.1-21]

придумує образи, використовуючи знайомі засоби та способи творення образів (звуки, слова, пантоміму, рухи, лінії, кольори тощо), якими може виразити свої почуття та емоції, застосовує їх окремо чи у поєднанні [4 МИО 1-1.2-1];

імпровізує голосом (музичні, мовленнєві інтонації), на музичних інструментах [4 МИО 1-1.2-2];

створює варіанти ритмічного супроводу до пісні, самостійно добирає інструменти для супроводу [4 МИО 1-1.2-3];

створює фрагментарні зображення в процесі експериментування з кольорами, лініями, формами тощо [4 МИО 1-1.2-4];

імпровізує засобами пантоміми (міміка, жести) [4 МИО 1-1.2-5];

експериментує з утіленням одного образу засобами різних видів мистецтва [4 МИО 1-1.2-6];

визначає улюблені види мистецької діяльності, займається ним/ ними у вільний час для задоволення; пояснює, від чого одержує насолоду у своїй творчості [4 МИО 1-3.4-1];

розпізнає і виражає власні емоції від художньої творчості [4 МИО 1- 3.4-2];

обирає види художньо-творчої діяльності відповідно до свого настрою, виявляє свої почуття та емоції у творчості [4 МИО 1-3.4-3]

сприймає твір мистецтва, виявляє здатність цілісно охопити увагою художній твір, зосереджує увагу на деталях; вербально характеризує побачене (почуте) [4 МИО 2-2.1-1];

добирає слова для характеристики власних емоцій та вражень; пояснює, що подобається у творі, а що – ні, визначає відомі засоби художньої виразності [4 МИО 2-2.1-2];

порівнює музичні та візуальні образи, твори мистецтва та явища довкілля [4 МИО 2-2.1-3];

порівнює засоби виразності різних видів мистецтва (музичного, візуальних, кіно) у створенні аналогічних образів (зокрема персонажів казок) [4 МИО 2-2.1-4];

порівнює природні форми, образи довкілля з їх художнім (декоративним) трактуванням [4 МИО 2-2.1-5];

відтворює емоційні враження від твору мистецтва різними художніми засобами [4 МИО 2-2.1-6]

розрізняє види мистецтва; мистецькі професії, пов’язані з цими видами мистецтва [4 МИО 2-2.2-1];

розпізнає елементи художньої мови творів музичного мистецтва для характеристики художнього образу: характеризує мелодію, темп, динаміку, ритм, регістр, характер музичної інтонації; тембр та склад виконавців (соліст, хор, оркестр, деякі тембри музичних інструментів), лад (мажор, мінор), прості музичні форми (двочастинна, тричастинна, рондо, варіації) [4 МИО 2-2.2-2];

розпізнає елементи художньої мови творів образотворчого мистецтва для характеристики художнього образу: кольорову гаму твору (тепла, холодна), тональність (світлі й темні кольори), елементи композиції твору (центр, головне і другорядне, симетрію та асиметрію) [4 МИО 2- 2.2-3];

розпізнає елементи художньої мови творів синтетичних видів мистецтва для характеристики художнього образу: акторську гру, костюми, декорації, музичне оформлення театрального/ екранного твору [4 МИО 2-2.2-4];

розпізнає та характеризує художні матеріали, якими виконана учнівська творча робота (кольорові олівці, фломастери, акварель, гуаш, пластилін тощо) [2 МИО 2-2.2-5];

розрізняє різновиди образотворчого (живопис, графіка, скульптура); музичного (вокальна, інструментальна), театрального (драматичний, ляльковий, музичний) мистецтва, хореографії (народна, класична, сучасна) та кіно (кінофільм, мультфільм) за їхніми характерними виражальними засобами [4 МИО 2-2.2-6];

розпізнає за характерними ознаками деякі жанри музичного (пісня, танець, опера, балет тощо) та образотворчого мистецтва (портрет, пейзаж (краєвид), натюрморт, анімалістичний тощо); види орнаментів за змістом (рослинний, геометричний тощо) та застосуванням (стрічковий, розетка), види анімації (мальована, лялькова, пластилінова, комп’ютерна), деякі танці – народні і сучасні [4 МИО 2- 2.2-7]

визначає улюблені твори мистецтва та рекомендує їх іншим [4 МИО 2-3.4-1];

пояснює, що подобається (чи не подобається) у творі мистецтва [4 МИО 2-3.4-2];

вирізняє твори мистецтва, що змінюють або передають його / її настрій; характеризує власні емоції [4 МИО 2-3.4-3]

характеризує власну творчість за поданими орієнтирами, пояснює, що вдалося чи не вдалося [4 МИО 3-3.1-1];

аналізує свої досягнення, свої сильні сторони, обирає (з допомогою вчителя/ вчительки) спосіб удосконалення та може пояснити свій вибір [4 МИО 3-3.1-2]

представляє результати власної творчості (співає улюблені пісні, виконує танцювальні рухи, демонструє власні твори образотворчого мистецтва тощо) перед рідними, однолітками [4 МИО 3-3.2-1];

пояснює свій задум, захищає свою позицію [4 МИО 3- 3.2-2]

виявляє та обговорює інформацію, отриману від сприймання творів мистецтва, ділиться своїми спостереженнями [4 МИО 3-3.3- 1];

знаходить просту мистецьку інформацію (підручники, енциклопедії; аудіо- та відеозаписи, інтернет-ресурси тощо), ділиться нею з іншими, пояснює свої вподобання [4 МИО 3-3.3-2];

ділиться власними враженнями від творів різних видів мистецтва [4 МИО 3-3.3-3];

бере участь у шкільних мистецьких заходах (концертах, конкурсах, інсценізаціях, елементах народних обрядів, арт-мобах тощо), виконує різні дії / ролі у творчому процесі [4 МИО 3-3.3-4];

бере участь у колективних творчих проектах, зокрема із використанням засобів різних видів мистецтва (оформлення класної кімнати, створення колективних художніх композицій, виставки творів тощо [4 МИО 3-3.3-5];

дотримується правил взаємодії і творчої співпраці, виявляє повагу до інших [4 МИО 3-3.3-6]

Консультація

25.01.24 р.

 

09.02.24р.

Зображення фантастичного будинку (кольорові олівці, фломастери)

 

23.02.24р. Виконання:

«Щебетала пташечка» (українсь­ка народна пісня)

 

 

 

 

Консультація

13.04.24р.

 

12.04.24р.

Виконання: «Грицю, Грицю, до роботи» (українська народна пісня)

 

 

10.05.24р. Зображення своєї улюбленої іграшки (гуаш)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Консультація

10.03.24р.

 

17.03.24р.

Створення портрета Котигорошка на смужці паперу (матеріа­ли за вибором) .

 

Виконання: А.Олєйнікова І.Чайченко «Ми — нащадки козаків»

 

 

 

 

Консультація

07.05.24 р.

 

14.05.24 р.

Виконання: Н. Май «Новорі­чна пісня».

 

Створення візерунка або орнаменту для новорічної кульки (олівець, клей ПВА) .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План складено відповідно до Типової освітньої програми,розробленої рід керівництвом Р.Б.Шияна

За підручником «Мистецтво 3 клас»  Л.Масол,Гайдамака,Колотило https://drive.google.com/uc?export=download&id=1qNbAolFEq71ANeR-SVgrV1OGI1SYWJ9S

 

 

Ознайомлені, згідні:                           Дячок Р.В.

 

   ПОГОДЖУЮ                                                                                                               ПОГОДЖУЮ

 Керівник МО                                                                                                                Заступник директора з НВР

 Вчителів початкових класів                                                                                       Полянської гімназії

 Полянської гімназії                                                                                                     Сарненської міської ради     

 Сарненської міської ради                                                                                          __________Світлана МИЧКА

 _________ Світлана ОРЕШКО                                                                                    __________ 2024 р.

 ________  2024 р.                                                                                                          

 

 

docx
Пов’язані теми
Мистецтво, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
20 березня
Переглядів
45
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку