№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
1. |
|
Прийом дітей до групи продовженого дня. Інструктаж із правил поведінки в школі, на ігровому майданчику. |
Малюнок на тему: «Моя школа»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Фізкультхвилинка. Розучування комплексу вправ. Розповідь про значення свіжого повітря та фізкультури для здоров’я дітей. |
Ознайомлення батьків із режимом роботи групи продовженого дня. |
2. |
|
Інформаційна хвилина «Яким має бути школяр?» |
Малюнок на тему: «Радощі літа» |
Прогулянка-екскурсія територією школи: стадіон, пришкільна ділянка, ігровий майданчик. Бесіда «Техніка безпеки на шкільному подвір’ї». |
Бесіда на тему: «Безпечний шлях до школи» |
3. |
|
Година спілкування «Правила поведінки у школі» Розмова-нагадування «Дотримуйся правил дорожнього руху». |
Виготовлення витинанки «Долоньки» |
Сюжетно-рольова гра «Розумники й розумниці знають мову вулиці». Ігри на свіжому повітрі.
|
Бесіда шкільної медсестри з батьками. |
4. |
|
Бесіда-гра «Розкажу тобі про себе». Розмова на тему: «Знайомі незнайомці» |
Малюнок на тему: «Мій друг». |
Цільова прогулянка «Сезонні зміни у довкіллі». Ігри за бажанням дітей. |
Бесіда на тему: «Ставлення рідних до дитини-школяра». |
5. |
|
Відверта розмова «Зовнішній вигляд учня» |
Майстерна художника «Як фарбами передати настрій» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Замри і відімри», «Кільце» |
Бесіда на тему: «Дбайте про культуру поведінки школяра». |
№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
|
6. |
|
Година спілкування «Чи легко дружити?
|
Вивчення і виконання пісні про дружбу |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс загальнороз-вивальних вправ. Рухливі ігри: «Замри і відімри», «Кільце»
|
Усний журнал «Долікарська допомога» |
|
7. |
|
Тематичне заняття «Добре жити, якщо вмієш дружити» |
Перегляд мультфільму про дружбу |
Цільова прогулянка «Вересень зустрічаємо - птахів до вирію проводжаємо» Закріплення комплексу ЗРВ.
|
Бесіда на тему: «Початок шкільного навчання — важливий етап у житті дитини» |
|
8. |
|
Бесіда «Мій вірний друг»
|
Виготовлення аплікацій з природніх матеріалів |
Фізкульт-хвилинки на свіжому повітрі. Рухливі ігри за бажанням дітей.
|
Рекомендації щодо поповнення домашньої бібліотечки. |
|
9. |
|
Перегляд відеоролика «Безпека у класі» Гра «Так-Ні» |
Складання пазлів у групах |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м’ячем, естафета з м’ячем. Повторення правил безпеки під час рухливих ігор, естафет. |
Бесіда на тему: «Ставлення рідних до дитини-школяра». |
|
10. |
|
Година спілкування «У нашому класі день народження» |
Майстерна художника «Як фарбами передати настрій»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Бузьок і жабки», «Замри і відімри», «Кільце». |
Індивідуальні бесіди |
|
№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
11. |
|
Бесіда-гра «Розкажу тобі про себе». Розмова на тему: «Знайомі незнайомці»
|
Виготовлення аплікацій з природніх матеріалів |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Змагання зі стрибків зі скакалкою. Гра «Земля, вогонь, повітря».
|
Бесіда на тему: «Початок шкільного навчання — важливий етап у житті дитини» |
12. |
|
Година спілкування «Чи легко дружити?
|
Вивчення і виконання пісні про дружбу |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Колективні ігри: «Вартові та розбійники», «До своїх прапорців».
|
Індивідуальні бесіди |
13. |
|
Відверта розмова «Я та мої друзі». |
Малюнок на тему: «Мій друг» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м’ячем. «Біг пінгвінів». Самостійні ігри.
|
Рекомендації щодо поповнення домашньої бібліотечки |
14. |
|
Абетка моральних заповідей «Не той друг, що медом маже, а той, хто правду каже» |
Колективне розгадування кросвордів, ребусів.». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Третій зайвий» та за вибором школярів.
|
Індивідуальні бесіди |
15. |
|
Бесіда « Мій вірний друг» |
Перегляд мультфільму про дружбу |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі, за станом погоди. Рухливі ігри: «Ведмідь і діти», «Бузьок і жабки» |
Бесіда про профілактику дрібних крадіжок дітей |
№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
16. |
|
Інформаційна година «Яке воно довкілля?»
|
Створення композиції «Рослина, яка подобається мені найбільше» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за птахами. Пригадування характерних ознак та особливостей птахів. Рухливі ігри за вибором дітей. |
Індивідуальні бесіди |
17. |
|
Година спілкування «Краса моєї України» |
«Я малюю Україну» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс вправ на зміцнення мускулатури спини. Рухливі ігри: «Хлібчик», «Переправа».
|
Молодший шкільний вік і його особливості |
18. |
|
День довкілля. Трудовий десант на шкільному подвір’ї |
Ігри на розвиток комунікативних навичок |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м’ячем.
|
Як виявляти й розвивати здібності в дітей? |
19. |
|
Рольова гра «Складаємо власні правила поведінки в довкіллі» |
Музична вітальня «Краса природи в пісні» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Третій зайвий», «М’яч і гравець».
|
Як виявляти й розвивати здібності в дітей? |
20. |
|
Моделюван-ня розвивально-виховних ситуацій «Поклонюся я довкіллю-побажаю довгих літ» |
Виготовлення виробів з природних матеріалів |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри та спортивні естафети. |
Індивідуальні бесіди. |
№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
21. |
|
Бесіда «У віконце заглядає осінь». Обговорення сезонних змін у природі. |
Майстер-клас «Складання букетів з опалого листя»
|
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри з м’ячем. |
Бесіда на тему: «Красномовна дитина» |
22. |
|
Година природи «Чому восени добре ростуть гриби?»
|
Виставка малюнків «Тихе полювання» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри в футбол, настільний теніс
|
Індивідуальні бесіди. |
23. |
|
Спостереження «Які птахи відлітають» |
Виготовлення паперових птахів за шаблонами |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за сезонними змінами у природі та погоді. |
Консультація: «Створення атмосфери емоційної захищеності, тепла й любові в сім’ї.» |
24. |
|
Година милування «Фарби чарівної осені» |
Екологічна вікторина «З якого дерева листок» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Третій зайвий» та за вибором школярів.
|
Індивідуальні бесіди. |
25. |
|
Перегляд відеоролика «Осінні свята українців» |
Виготовлення поробок за бажанням дітей. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Ігри: «Совонька», «До своїх прапорців». |
Консультація: «Хочу й повинен (щодо профілактики правопо-рушень).»
|
№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
26. |
|
Усний журнал «Є у нас одна країна - то прекрасна Україна»
|
Створення стінгазети «Якою я бачу Батьківщину |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійні ігри: футбол, стрибки через скакалку, ігри за вибором. |
Індивідуальні бесіди. |
27. |
|
Гра-вікторина. «Що ти знаєш про свою Україну» |
Сюжетно-рольова гра «Ми- Українці» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу ЗРВ. Рухливі ігри: «Ящірка», «До своїх прапорців».
|
Бесіда: «Як розвинути пізнавальний інтерес дитини.» |
28. |
|
Інформаційна хвилинка « День захисника України» |
Виготовлення виробів з конструктору Перегляд відеоролика про захисників України»
|
Пішохідна прогулянка територією школи зі спостереженням за погодою. Рухлива гра: «До своїх прапорців». |
Консультація на тему: «Pозвиток дрібної моторики рук і мовлення»
|
№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
29. |
|
Година спілкування «Техніка в моєму домі»
|
Загадки про побутову техніку «Упізнай за звуком» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри за вибором учнів. Рухливі ігри на змагання між класами. |
Індивідуальні бесіди. |
30. |
|
Відверта розмова «Тварини - не іграшки!» |
Робота з конструкто- ром |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розучування нового комплексу ЗРВ. Рухливі ігри: «Третій зайвий», «Ящірка». |
Бесіда на тему: «Як виховати добру дитину?»
|
31. |
|
Диспут «Техніка: всі «за» і «проти» |
Сюжетно-рольова гра «Крамниця побутової техніки» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійна фізкультвилинка. Самостійні ігри. За вибором школярів |
Диспут: «Дитина і телевізор. «За і проти.» |
32. |
|
Моделювання розвивально- виховних ситуацій «Техніка, якою я користуюся» |
Розфарбовування малюнків. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «Золоті ворота», «Вище землі». |
Індивідуальні бесіди |
33. |
|
Бесіда: «Електроприлади. Як ними користуватися безпечно» |
Сюжетно-рольова гра «Безпечна поведінка у автобусі» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил поведінки під час рухливих ігор. Змагання зі стрибків на скакалці. |
Консультація на тему: «Як виявляти й розвивати здібності в дітей?» |
34. |
|
Бесіда «Вогонь добрий і злий». Повторення та закріплення правил протипожежної безпеки. |
Виготовлення героїв настільного театру за шаблонами. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором дітей. |
Індивідуальні бесіди. |
35. |
|
Бесіда: «Сам вдома. Безпечні ігри». Повторення правил безпеки під час осінніх канікул. |
Сюжетно-рольова гра «Безпечна поведінка на дорозі» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі. Збір природного матеріалу (листя). Самостійні ігри. |
Індивідуальні бесіди. |
№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
36. |
|
Бесіда на тему: “Цікавий світ професій»
|
Відгадування загадок про професії |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення правил безпеки під час проведення рухливих ігор. Рухливі ігри за вибором дітей. |
Індивідуальні бесіди. |
37. |
|
Диспут «Гроші в нашому житті»
|
Пізнавально-розважальна гра: «Як боротися з лінощами». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Розірвані ланцюги», «Море хвилюється». |
Обмін досвідом: «Назвіть люблені розваги своєї дитини». |
38. |
|
Відверта розмова: «Як нам живеться у наших господарів» (огляд та обговорення стану зошитів та книжок). |
Конкурс «Чомучки» - скласти найбільше питань, що починаються зі словами «чому» на задану тему. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри: «Заборонений рух», «Третій зайвий», «Гуси-гуси…» |
Консультація на тему: «Руки і збудники всіляких хвороб» |
39. |
|
Година спілкування «Навіщо потрібна скарб-ничка?» |
Виготовлення саморобок із природних матеріалів |
Прогулянка на свіжому повітрі. Колективні ігри: «Земля, вогонь, вода, повітря», «Фарби». |
Індивідуальні бесіди |
40. |
|
Відверта розмова «Я хочу стати успішним» |
Палітра художника «Моя професія в майбут-ньому» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Повторення комплексу ЗРВ. Рухливі ігри: «Третій зайвий», «Котик та миші. |
Бесіда: «Як розвинути пізнавальний інтерес дитини.» |
№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
41. |
|
Експрес-гра «Які вони - інопланетяни?» |
Фантазування «Краєвиди космічного міста» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про значення свіжого повітря та фізкультури для здоров’я дитини.
|
Диспут на тему: «Чи можна виховати в дитині лідера?» |
42. |
|
Калейдоскоп професій. «Професії, пов’язані з космосом» |
Перегляд світлин «Як виглядає Україна з космосу» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухлива гра «Земля, вогонь, повітря».
|
Індивідульні бесіди |
43. |
|
Колективна справа «Візитівка землян» |
Створення малюнку «Зустріч із зоряним жителем» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Фізкультхвилинки. Ігри за вибором дітей.
|
Пам’ятка: «Грип. Інструкції для батьків» |
44. |
|
Уявна мандрівка «Космічна подорож» |
Створення панно «Зоряне небо»» |
Пішохідна прогулянка з проведенням гри «На що схожі хмарки?»
|
Консультація: «Шкідливі іграшки у руках дитини» |
45. |
|
Дослідження «Українці в космосі» |
Виготовлення із пластиліну «Мій космічний друг» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Бесіда про попередження простудних та інфекційних захворювань
|
Індивідульні бесіди |
№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
46. |
|
Диспут «Чи модно сьогодні бути здоровим?»
|
Робота в групах «Створюємо модний одяг для ляльок» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за природними та погодними змінами. |
Бесіда з батьками хлопчиків на тему: «Допомога дитині вдома». |
47. |
|
Година спілкування «Вчимося етикету». |
Майстер - клас «Прикрашан-ня капелюшків» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ознайомлення з новим комплексом ЗРВ. Ігри: «Захист укріплення», «Мишоловка». |
Індивідульні бесіди |
48. |
|
Бесіда «Як змінюється мода?» |
Перегляд відеоролика «Дитяча мода» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Зайці в городі», «До свої прапорців».
|
Години спілкування: «Батьки про свою професію» |
49. |
|
Година здоров’я «Здорове харчування – запорука здоровя ». |
Малюнок на тему: «Я – модний» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «За спиною ведучого». Самостійні ігри
|
Круглий стіл: «Ваша дитина під навчання у школі» |
50. |
|
Обмін думками «Чи потрібно завжди йти в ногу з модою?» |
Створення колажу «Мода і природа» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри за вибором школярів. Повторення комплексу ЗРВ |
Індивідульні бесіди |
№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
51. |
|
Природнича гра «Як подорожує краплинка»
|
Малюнок аквареллю |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі Ігри: «Колесо», «Захист укріплення». |
Бесіда про трудове виховання у сім’ї |
52. |
|
Обмін думками «Вода і здоров’я» |
Дослідження «Як ми бережемо воду?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Пішохідна прогулянка з проведенням гри «На що схожі хмаринки?» |
Індивідульні бесіди |
53. |
|
Перегляд з подальшим обговоренням фрагмента відеоролика «Вода. Корисні підказки» |
Слухання та обговорення казки В.Скомаров-ського «Чому в морі вода солона?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання вправ на зміцнення мускулатури спини та для очей на збереження зору. Ігри: «Знайди предмет», «Море хвилюється». |
Десять правил для батьків |
54. |
|
Дослідження «Професії, пов’язані з водою» |
Малювання морського пейзажу |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ігри: «М’яч гравець», «Мисливці та мавпочки». |
Індивідульні бесіди |
55. |
|
Бесіда: «Коли вода друг, а коли – ворог» |
Квест «Тварини, що живуть у воді» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Ознайомлення з комплексом ЗРВ. Самостійні ігри дітей. |
Консультація для батьків: «Як мотивувати дітей до мовленнєвого спілкування». |
№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
56. |
|
Бесіда «Як зимують птахи та звірі». |
Година спілкування. Виготовлення годівничок |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розвішування годівниць для птахів, допомога пернатим друзям узимку. Рухливі ігри за вибором дітей. |
Індивідульні бесіди |
57. |
|
Бесіда – застереження « Як дітям поводитись на ковзанах і санчатах?» |
Відгадування загадок « У світі загадок». |
Прогулянка на свіжому повітрі. Правила безпеки під час зимових розваг. Зимові забави . |
Бесіда про профілактику травматизму дітей |
58. |
|
Бесіда « Грудень рік кінчає, зиму починає». |
Малюнок на тему: «Зимові вишиванки» |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям. Спостереження за природою узимку. |
Індивідульні бесіди |
59. |
|
Цікавинки звідусіль «Як утворюється сніг» |
Карооке «Пісні про зиму» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійна фізкультхвилин-ка. Ігри: «Збий шапку», «Снайпер». |
Консультація: «Національно-патріотичне виховання дітей в умовах сім’ї» |
60. |
|
Заняття присвячене Всесвітньому дню інвалідів. Знайомство з прикметами зими, година загадок та прислів’їв. |
Виготовлення витинанок на зимову тематику |
Прогулянка на свіжому повітрі. Виконання комплексу ЗРВ. Самостійні ігри дітей. |
Консультація: «Як виховати у дітей інтерес до читання». |
№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
61. |
|
Відверта розмова «Тварини – не іграшки»
|
Аплікація за шаблонами «Мої домашні улюбленці» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри: «Лисиця та курчата», «Третій зайвий». |
Індивідульні бесіди |
62. |
|
Рольова гра «Викликаємо служби 101, 102, 103, 104» |
Колективна справа «Ліпимо казку» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри: «До своїх прапорців», «Котик і миші».
|
Диспуп на тему: « Чим любить гратися моя дитина» |
63. |
|
Обмін думками «Чи може гра завдати шкоди» |
Майстер-клас «Іграшка, створена власноруч» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Самостійна фізкультхвилинка. Рухливі ігри: «Третій зайвий», «Совонька».
|
Консультація: «Як можна допомогти дитині добре поводитись» |
64. |
|
Екскурс у минуле «Ігри наших пращурів» |
Виготовлення саморобок з листя |
Прогулянка на свіжому повітрі. Спостереження за змінами у природі, за станом погоди.
|
Індивідульні бесіди |
65. |
|
Колективна бесіда «У які ігри я можу гратися в класі?» |
Виконання аплікації у техніці квілінг |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «За спиною ведучого». Самостійні ігри. |
Поради батькам на кожний день |
№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
66. |
|
Вікторина «Подорож у світ чарівної казки».
|
Колективна справа «Іграшки дітей майбут-нього» |
Пішохідна прогулянка з проведенням гри «На що схожі хмарки?» |
Консультація на тему: «Як оцінювати шкільні успіхи своїх дітей» |
67. |
|
Перегляд світлин «Коли я був маленьким (була маленькою)» |
Сюжетно-рольова гра «Коли це було» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Фізкультхвилинки. Ігри за вибором дітей. |
Бесіда на тему: «Піклування про здоров'я дитини під час холодної погоди» |
68. |
|
Обмін думками Дорослішати-це думати про інших |
Складання пазлів за вибором учнів |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розучування нового комплексу ЗРВ. Рухливі ігри: «Третій зайвий», «Горидуб». |
Індивідульні бесіди |
69. |
|
Правила поведінки на водоймах у зимовий період. Бесіда: «Обережно – тонкий лід». |
Читання з передбаченням твору В.Сухомлин-ського «Який слід повинна залишити людина на землі?» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Розповідь про значення свіжого повітря та фізкультури для здоров’я дітей. Ігри: «Мишоловка», «Третій зайвий».
|
Бесіда на тему: «Піклування про здоров'я дитини під час холодної погоди» |
70. |
|
Свято «Ой хто, хто Миколая любить!».Розповідь про святого Миколая |
Хвилина творчості «Про щоб я написав Святому Миколаю» |
Прогулянка на свіжому повітрі. Колективні ігри: «Земля, вогонь, вода, повітря», «Фарби».
|
Індивідульні бесіди |
№ п/п |
Дата прове дення |
Виховна робота |
Розвивальні заняття |
Фізкультурно-оздоровча робота |
Робота з батьками |
71. |
|
«Зимовий календар» - конкурс знавців зимових традицій і обрядів. |
Виготовлення новорічних прикрас із паперу або фетру. |
Прогулянка на свіжому повітрі. Рухливі ігри «Влучний стрілок», «Сніговий тир», «Штурм фортеці». |
Індивідуальні консультації Допомога у виготовленні іграшок |
72. |
|
Бесіда «Як світ зустрічає Новий рік» |
Створення колажу «Зимові свята українців» |
Пішохідна прогулянка шкільним подвір’ям. Спостере-ження за природою узимку. |
Індивідульні бесіди |
73. |
|
Обмін думками «Як святкують зимові свята у моїй родині?» |
Виготовлення новорічних прикрас у техніці квілінг |
Прогулянка на свіжому повітрі. Фізкультхвилинки. Ігри за вибором дітей.
|
Консультація на тему: «Як укріпити імунітет дитини». |
74. |
|
Бесіда «Як підготуватися до новорічного свята» Бесіда «Щоб не трапилось біди. Правила дотримання під час канікул і святкування новорічних та різдвяних свят» |
Слухання та виконання колядок Перегляд мультфільмів про зимові свята |
Прогулянка на свіжому повітрі. Зимові розваги: гра в сніжки, ліплення снігової баби. Допомога птахам узимку. |
Бесіда – застереження «Небезпека на Новий рік». |