Календарне планування з російської мови складено на українській мові. Це такі вимоги в нашій школі, хоча урок повинен проводитись на російській мові
Російська мова Підручник І.М Лапшина, Н.Н.Зорька
(І семестр 2 рік - 32 рік., ІІ семестр 2 рік - 38 рік., Всього - 70 рік)
Таблиця перевірочних робіт з російської мови 4 клас
|
Календарне планування уроків російської мови.
Підручник І.М Лапшина, Н.Н.Зорька
(І семестр 2 рік - 32 рік., ІІ семестр 2 рік - 38 рік., Всього - 70 рік)
№ |
Тема урока |
Дата |
Стор. |
|
1 |
Слухаємо, читаємо виразно. Визначаємо тему, основну думку тексту. |
|
3-6 |
|
2 |
Слухаємо, передбачаємо події. Говоримо: складаємо діалог |
|
6-11 |
|
3 |
Слухаємо і читаємо, обговорюємо прочитане. |
|
11-14 |
|
4 |
Читаємо в особах. Говоримо: складаємо загадку. |
|
14-17 |
|
5 |
Визначаємо зв'язок речень в тексті. Кажемо: доводимо свою думку. Контрольна робота: складання діалогу |
|
17-19 |
|
6 |
Виділяємо абзаци в тексті. |
|
20-22 |
|
7 |
Ключові слова |
|
22-25 |
|
8 |
Типи текстів. |
|
25-27 |
|
9 |
Складаємо усний твір за малюнками |
|
28-30 |
|
10 |
Головні члени речення. Говоримо: складаємо діалог. Слухаємо вірш. |
|
30-34 |
|
11 |
Другорядні члени речення. Читаємо виразно |
|
34-37 |
|
12 |
Читаємо мовчки. Пишемо вітальну листівку |
|
37-39 |
|
13 |
Спостерігаємо за реченнями з однорідними членами. Пишемо: складаємо опис предмета |
|
39-42 |
|
14 |
Читаємо мовчки. Говоримо: переказуємо діалог. Спостерігаємо за неповними реченнями |
|
42-45 |
|
15 |
Перевіряємо себе. Перевірка мовних знань і вмінь |
|
45-46 |
|
16 |
Говоримо: переказуємо твір. |
|
46-53 |
|
17 |
Перевіряємо себе. Перевірна робота: усний переказ прочитаного твору. |
|
53-54 |
|
18 |
Слова, що мають одне або кілька значень. Читаємо: підбираємо заголовки до абзаців. |
|
54-57 |
|
19 |
Порівнюємо слова російської та української мови. Говоримо: складаємо діалог на основі прислів’я |
|
58-60 |
|
20 |
Читаємо мовчки. Переказуємо текст. Перевірна робота Навичка читання мовчки (письмово) |
|
61-66 |
|
21 |
Слова з прямим і переносним значенням. |
|
66-69 |
|
22 |
Перевірна робота. Аудіювання |
|
69 |
|
23 |
Стійкі словосполучення. Перевірна робота:списування |
|
70-73 |
|
24 |
Вчимося писати переказ тексту |
|
73-74 |
|
25 |
Говоримо: використовуємо діалог для обговорення своїх захоплень. Складаємо питання до діалогу. |
|
75-77 |
|
26 |
Перевіряємо себе: читаємо незнайомий текст і виконуємо завдання на перевірку розуміння. Говоримо: обговорюємо прочитаний текст. |
|
77-78 |
|
27 |
Ділимо текст на частини. |
|
78-82 |
|
28 |
Вчимося читати виразно вірші |
|
82-84 |
|
29 |
Читаємо діалог в особах. Говоримо: обговорюємо прочитане |
|
84-86 |
|
30 |
Перевіряємо себе: списуємо текст та виконуємо тестові завдання. |
|
87 |
|
31 |
Читаємо мовчки. Говоримо: обговорюємо можливий зміст твору про свій досвід спілкування. |
|
88-90 |
|
32 |
Перевірна робота: пишемо переказ тексту |
|
|
|
33 |
Повторення вивченого матеріалу |
|
91-93 |
|
34 |
Слухаємо, читаємо виразно |
|
94-97 |
|
35 |
Значущі частини слова. Основа слова та закінчення. |
|
97-99 |
|
36 |
Спільнокореневі слова. |
|
100-102 |
|
37 |
Префікси та суфікси |
|
102-105 |
|
38 |
Порівнюємо значущі частини слова в словах російської та української мови |
|
106-109 |
|
39 |
Ненаголошені голосні в коренях слів |
|
109-111 |
|
40 |
Перевірка ненаголошених голосних в коренях слів |
|
111-114 |
|
41 |
Читаємо мовчки, відновлюємо послідовність частин. Читаємо в особах. |
|
114-117 |
|
42 |
Словникові слова |
|
117-119 |
|
43 |
Дзвінкі та глухі приголосні в коренях слів |
|
119-122 |
|
44 |
Парні дзвінкі та глухі приголосні |
|
122-125 |
|
45 |
М’які приголосні в корені слова |
|
125-128 |
|
46 |
Перевірна робота Робота з літературним твором |
|
|
|
47 |
Слова з розділовим та м’яким знаком |
|
128-130 |
|
48 |
Слова з розділовим та м’яким знаком. Читаємо та переказуємо текст. |
|
130-132 |
|
49 |
Перевіряємо себе: пишемо зорово-слуховий диктант, виконуємо тестове завдання |
|
133 |
|
50 |
Перенос слів з поєднанням приголосних |
|
133-135 |
|
51 |
Робота з текстом. Слухаємо незнайомий текст. Читаємо виразно. Пишемо про враження від прочитаного |
|
136-138 |
|
52 |
Перевіряємо себе: списуємо швидко, каліграфічно, без помилок. Повторюємо вивчене. |
|
138-140 |
|
53 |
Знайомимся з драматичним твором. Слухаємо, читаємо в особах |
|
140-147 |
|
54 |
Читаємо виразно, уявляємо описані картини |
|
147-149 |
|
55 |
Слова з приголосними, що не вимовляються |
|
150-152 |
|
56 |
Правильно вимовляємо та пишемо слова з приголосними, що не вимовляються |
|
152-154 |
|
57 |
Слухаємо, обговорюємо прослуханий текст. Перевіряємо себе: пишемо переказ тексту |
|
154-156 |
|
58 |
Перевіряємо себе. Перевірка мовних знань і вмінь |
|
167 |
|
59 |
Слова з подвоєними приголосними |
|
156-159 |
|
60 |
Пишемо: складаємо висловлювання за малюнком і даними словосполученнями |
|
159-161 |
|
61 |
Перевірочна робота. Диктант |
|
|
|
62 |
Слова з подвоєними приголосними |
|
161-164 |
|
63 |
Слухаємо, обговорюємо прослуханий текст. Говоримо: складаємо загадку |
|
164-167 |
|
64 |
Читаємо, слухаємо незнайомий текст, виконуємо завдання на перевірку розуміння. Перевірочна робота. Навичка читання вголос |
|
168-171 |
|
65 |
Робота з байкою І.Крилова |
|
172-174 |
|
66 |
Перевірочна робота. Навичка читання мовчки (письмово) |
|
|
|
67 |
О.С.Пушкін «Казка про рибалку та рибку» |
|
175-180 |
|
68 |
Читаємо: находимо в казці уривки, які характеризують персонажів |
|
181-182 |
|
69 |
Підсумковий урок |
|
|
|
70 |
Підсумковий урок за рік |
|
|
|