Календарне планування складено відповідно до «Навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів із навчанням українською мовою.1–4 класи» (з урахуванням змін, затверджених Наказом МОН України
від 05.08.2016№948)
Тематичне планування уроків літературного читання підручник О.Я.Савченко І семестр 3 години на тиждень -48 год., ІІ семестр 4 години на тиждень – 71 год., всього – 119 год
Обов’язкові перевірки
Тема №1. Із скарбниці усної народної творчості (9год) п/ч №1 Контрольна робота №1. Аудіювання (письмово) Тема№2. Із скарбниці усної народної мудрості (9год) п/ч №2 №3 Контрольна робота №2. Навичка читання мовчки (письмово) Тема №3. Що було на початку світу.. (9 год) п/ч №4 Контрольна робота №3. Усний переказ прочитаного твору (усно) Тема №4 Сторінками історії України (9 год) п/ч №5 №6 Тема №5 Сторінками історії України (7 год) п/ч №7 Контрольна робота №4. Навичка читання вголос (усно) Тема№6 Як не любить той край (8год) п/ч №8 Тема № 7 Як не любить той край (8год) п/ч №9 Контрольна робота №5. Аудіювання (письмово) Тема №8 Видатні українські письменники (10год) п/ч №10 Тема №9 Видатні українські письменники (13год) п/ч №11 №12 Контрольна робота №6. Навичка читання мовчки (письмово) Тема №10 Розповіді про нас самих (8 год) п/ч №13 Тема № 11 Літературні казки зарубіжних письменників (10год) п/ч №14 Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово) Тема № 12 Світ дитинства в літературі (12год) п/ч №15 №16 Контрольна робота №8. Навичка читання вголос (усно) Тема № 13 Світ дитинства в літературі (7год) п/ч №17 Підсумкова контрольна робота. Державна підсумкова атестація
|
Календарне планування уроків літературного читання
підручник О.Я.Савченко
І семестр 3 години на тиждень -48 год., ІІ семестр 4 години на тиждень – 71 год.,
Всього – 119 год
№ |
К-сть |
Тема уроку |
Дата |
Ст. |
Тема №1. Із скарбниці усної народної творчості (9год)
|
||||
1 |
1 |
Вступ до розділу «Із скарбниці усної народної творчості» За Софією Грицою «Наші джерела» |
|
4-5 |
2 |
2 |
Побутові казки. Українська народна казка «Мудра дівчина |
|
6-8 |
3 |
3 |
Побутові казки. Українська народна казка «Мудра дівчина» (продовження) Уривок напам’ять |
|
8-12 |
4 |
4 |
Притчі. «Без труда нема плода» . Народна притча |
|
12 |
5 |
5 |
Притчі. «У пригоді» Народна притча. |
|
12-13 |
6 |
6 |
Позакласне читання №1. З чистого джерела народної мудрості |
|
3-21 |
7 |
7 |
Народні легенди. «Звідки пішло прізвище та ім’я Богдана Хмельницького» |
|
14-15 |
8 |
8 |
Легенди. Легенда «Місто Сміла» |
|
15-16 |
9 |
9 |
Контрольна робота №1. Аудіювання (письмово) |
|
|
Тема№2. Із скарбниці усної народної мудрості (9год) |
||||
10 |
1 |
Українська народна пісня «Стоїть явір над водою» (напам’ять) |
|
16-17 |
11 |
2 |
Українська народна пісня «Котився віночок по полю» |
|
17-18 |
12 |
3 |
Малі фольклорні форми. Усмішки. |
|
18 |
13 |
4 |
Позакласне читання №2 З чистого джерела народної мудрості. Свято українського фольклору |
|
22-28 |
14 |
5 |
Усна народна творчість. Малі фольклорні форми. Прислів’я і приказки. |
|
19-20 |
15 |
6 |
Усна народна творчість. Малі фольклорні форми. Загадки. Скоромовки |
|
21-22 |
16 |
7 |
Галина кирпа «Мова моя». Перевір свої досягнення |
|
22-23 |
17 |
8 |
Позакласне читання №3. З чистого джерела народної мудрості Українські народні казки |
|
28-31 |
18 |
9 |
Контрольна робота №2. Навичка читання мовчки (письмово) |
|
|
Тема №3. Що було на початку світу.. (9 год) |
||||
19 |
1 |
Вступ до теми. Міф «Створення світу» |
|
25-26
|
20 |
2 |
Ольга Бондарчук. «Міфи про створення світу та людей» |
|
26-28 |
21 |
3 |
«Дедал та Ікар». Переказала Катерина Гловацька |
|
28-30 |
22 |
4 |
«Дедал та Ікар». Переказала Катерина Гловацька (продовження) |
|
30-31 |
23 |
5 |
Як ще небуло початку світа. (Українська народна обрядова пісня). Записала Євгенія Ярошинська. |
|
31 |
24 |
6 |
Позакласне читання №4. Міфи про творення світу і людини |
|
35-44 |
25 |
7 |
За Сергієм Плачиндою. «Гнів Перуна» |
|
32-33 |
26 |
8 |
За Сергієм Плачиндою. «Гнів Перуна» (продовження) |
|
33-34 |
27 |
9 |
Перевір свої досягнення. Контрольна робота №3: усний переказ прочитаного твору |
|
|
Тема №4 Сторінками історії України (9 год)
|
||||
28 |
1 |
Вступ до теми. Олександр Олесь. «Наші предки -слов’яни» |
|
37-39 |
29 |
2 |
Олександр Мудрий. «Ярослав Мудрий» |
|
39-41 |
30 |
3 |
Позакласне читання №5 Не вмирає наша слава
|
|
46-48 |
31 |
4 |
Іван Крип’якевич. Книги за княжих часів |
|
42 |
32 |
5 |
Дмитро Білоус. «У назвах міст і сіл слова..» Алла Коваль «Місто Чернігів.» Марія Хоросницька «Звідки в міста назва – Львів» |
|
42-44 |
33 |
6 |
Марія Пригара «Козак Голота» |
|
45-48 |
34 |
7 |
Марія Пригара «Козак Голота» (продовження) |
|
48-50 |
35 |
8 |
Іван Гнатюк «Козацький дуб» |
|
50-51 |
36 |
9 |
Позакласне читання №6. Не вмирає наша слава
|
|
48-52 |
Тема№5 Сторінками історії України (7 год) |
||||
37 |
1 |
Іван Бондарчук. «На новій землі» Сторінки з історії життя наших співвітчизників за кордоном. |
|
52-53 |
38 |
2 |
Тамара Коломієць. «Ялинка мого дитинства» (спогади) Події Другої Світової війни. |
|
54-55 |
39 |
3 |
Як давно в Україні з’явився жовто-блакитний прапор? |
|
56 |
40 |
4 |
Дмитро Павличко «Наш прапор» (напамять) Наталка Поклад. Гімн |
|
57-58 |
41 |
5 |
Перевір свої досягнення. Контрольна робота№4 Навичка читання вголос |
|
|
42 |
6 |
Позакласне читання №7 Не вмирає наша слава
|
|
52-58 |
43 |
7 |
Навчальний проект «Державні символи України» |
|
|
Тема№6 Як не любить той край (8год)
|
||||
44 |
1 |
Вступ до розділу. Володимир Сосюра. «Як не любить той Край.» Ліна Костенко «Усе моє, все зветься Україна» |
|
60-61 |
45 |
2 |
Василь Сухомлинський «Восени пахне яблуками» |
|
62 |
46 |
3 |
Олександр Олесь «Степ» |
|
63-65 |
47 |
4 |
Марко Вовчок «Літній ранок» Михайло Коцюбинський «Літній день» |
|
65-66 |
48 |
5 |
Позакласне читання №8 Люби і знай свій рідний край |
|
64-68 |
49 |
6 |
Надія Кир’ян «Євшан» |
|
66-67 |
50 |
7 |
Григір Тютюник «Ласочка» |
|
67-68 |
51 |
8 |
Григір Тютюник «Ласочка» (продовження) |
|
68-70 |
Тема№7 Як не любить той край (8год)
|
||||
52 |
1 |
Тетяна Кара-Васильєва. «Співуча глина» (скорочено) |
|
71-72 |
53 |
2 |
Володимир Лучук «Скільки річок в Україні» Степан Жупанин Загадка-добавлянка |
|
73-74 |
54 |
3 |
Ліна Костенко «Я хочу на озеро Світязь |
|
74 |
55 |
4 |
Василь Сухомлинський «Не забувай про джерело» |
|
75-76 |
56 |
5 |
Позакласне читання №9.Людина починається з добра |
|
69-74 |
57 |
6 |
Анатолій Качан «Летючий корабель» |
|
77 |
58 |
7 |
Перевір свої досягнення. Узагальнення та систематизація знань за розділом |
|
78 |
59 |
8 |
Контрольна робота №5. Аудіювання (письмово) |
|
|
Тема № 8 Видатні українські письменники (10год) |
||||
60 |
1 |
Вступ до розділу. Тарас Шевченко. Про себе |
|
80 |
61 |
2 |
Поезія. Творчий та життєвий шлях Тараса Шевченка. Т.Шевченко Про себе (продовження) |
|
81-84 |
62 |
3 |
Краса української природи у творах Т.Шевченка. Т Шевченко «Реве та стогне..» «Вітер з гаєм розмовляє» «Вітер віє-повіває» Напам’ять |
|
84-86 |
63 |
4 |
Музей «Заповіту» Траса Григоровича Шевченка в Переяслові |
|
86-87 |
64 |
5 |
Позакласне читання №10 Літературні казки |
|
78-88 |
65 |
6 |
Роман Завадович «Поет-Каменяр» (скорочено) |
|
88-89 |
66 |
7 |
Іван Франко «Дивувалася зима» «Дрімають села» |
|
91-92 |
67 |
8 |
Іван Франко «Лисичка –кума» |
|
92-94 |
68 |
9 |
Іван Франко «Лисичка –кума» (продовження) |
|
94-96 |
69 |
10 |
Микола Олійник «Леся» (уривок з повісті) |
|
97-100 |
Тема № 9 Видатні українські письменники (13год) |
||||
70 |
1 |
Ознайомлення з творчістю Лесі Українки. Стан природи і настрій людини у творах Лесі Українки. Леся Українка «Конвалія» (уривок) |
|
101 |
71 |
2 |
Стан природи і настрій людини в творах Лесі Українки. Леся Українка «Давня весна» (напамять) |
|
102 |
72 |
3 |
Позакласне читання №11. Видатні українські письменники |
|
98-112 |
73 |
4 |
Леся Українка «Біда навчить» |
|
103-108 |
74 |
5 |
Леся Українка «Біда навчить» (продовження) |
|
108-109 |
75 |
6 |
Павло Тичина «Де не глянь колоски..» |
|
110 |
76 |
7 |
Павло Тичина «Хор лісових дзвіночків» «Сонце і дім» |
|
111-112 |
77 |
8 |
Максим Рильський «Дитинство» |
|
113
|
78 |
9 |
Максим Рильський «Ким хочеш бути, хлопчику, в житті?» |
|
114 |
79 |
10 |
Перевір свої досягнення. Узагальнення та систематизація знань за розділом |
|
115 |
80 |
11 |
Позакласне читання №12 Видатні українські письменники |
|
117-121 |
81 |
12 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах» |
|
хрес. 162-169 |
82 |
13 |
Контрольна робота №6. Навичка читання мовчки (письмово) |
|
|
Тема №10 Розповіді про нас самих (8 год)
|
||||
83 |
1 |
Вступ до розділу. Езоп «Двоє приятелів і ведмідь» |
|
116-118 |
84 |
2 |
Леонід Глібов «Зозуля і півень» |
|
119-121 |
85 |
3 |
Олена Пчілка «Котова наука» |
|
121-123 |
86 |
4 |
Неля Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (п’єса-казка на 2 дії) |
|
123-128 |
87 |
5 |
Неля Шейко-Медведєва «Лисиця, що впала з неба» (п’єса-казка на 2 дії) (продовження) |
|
129-133 |
88 |
6 |
Позакласне читання №13. Байки |
|
130-135 |
89 |
7 |
Перевір свої досягнення. Узагальнення та систематизація знань за розділом |
|
133 |
90 |
8 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах» |
|
Хр. 162-169 |
Тема № 11 Літературні казки зарубіжних письменників (10год)
|
||||
91 |
1 |
Вступ до розділу. Олександр Пушкін «Казка про царя Салтана» (уривки) |
|
135-139 |
92 |
2 |
Олександр Пушкін «Казка про царя Салтана» (уривки) (продовження) |
|
139-142 |
93 |
3 |
Ганс Крістіан Андерсен «Гидке качення» (скороченно) |
|
143-147 |
94 |
4 |
Ганс Крістіан Андерсен «Гидке качення» (скороченно) (продовження) |
|
147-150 |
95 |
5 |
Позакласне читання №14. Літературні казки зарубіжних письменників |
|
161-167 |
96 |
6 |
Джані Родарі «Дорога, що веде в нікуди не вела» |
|
151-152 |
97 |
7 |
Джані Родарі «Дорога, що веде в нікуди не вела» (продовження) |
|
153 |
98 |
8 |
Перевір свої досягнення. Узагальнення та систематизація знань за розділом |
|
154 |
99 |
9 |
Опрацювання творів із «Хрестоматії сучасної української дитячої літератури для читання в 3, 4 класах» |
|
Хр. 140-143 |
100 |
10 |
Контрольна робота №7. Робота з літературним твором (письмово) |
|
|
Тема № 12 Світ дитинства в літературі (12год)
|
||||
101 |
1 |
Вступ до розділу. Любов Забашта «Сказав мудрець» Анатолій Костецький «Мрія» |
|
155-157 |
102 |
2 |
Анатолій Костецький «Спішу додому» |
|
158
|
103 |
3 |
Позакласне читання №15. Школа добрих вчинків |
|
178-181 |
104 |
4 |
Василь Сухомлинський «Не загубив, а знайшов» |
|
159 |
105 |
5 |
Всеволод Нестайко «Шура і Шурко» |
|
160-165 |
106 |
6 |
Всеволод Нестайко «Шура і Шурко» (продовження) |
|
165-166 |
107 |
7 |
Марія Чумарна «Казка про друга» |
|
166-168 |
108 |
8 |
Марія Чумарна «Казка про друга» (продовження)
|
|
168-170 |
109 |
9 |
Всеволод Нестайко «Із сміхом треба бути обережним» (уривок напам’ять) Галина Малик «Мавпині іменини» |
|
171-172 |
110 |
10 |
Грицько Бойко «Консультант» Микола Сингаївський «Сміх для всіх» |
|
172-173 |
111 |
11 |
Позакласне читання №16 Школа добрих вчинків |
|
181-184 |
112 |
12 |
Перевір свої досягнення. Узагальнення та систематизація знань за розділом Контрольна робота №8. Навичка читання вголос (усно) |
|
185 |
Тема № 13 Світ дитинства в літературі (7год)
|
||||
113 |
1 |
Василь Сухомлинський «Співуча пір’їнка» Ганна Чубач «Найрідніші голоси» |
|
174-175 |
114 |
2 |
Підсумкова контрольна робота. Державна підсумкова атестація |
|
|
115 |
3 |
Степан Жупанин «Намалюю вітер» Ліна Костенко «Якщо не можеш вітер змалювати» |
|
176 |
116 |
4 |
Олександр Єфімов «Тут усе є» Емалія Саталкіна «Кожний знає своє діло» |
|
177-178 |
117 |
5 |
Володимир Рутківський «Як складають вірші» |
|
179-183 |
118 |
6 |
Миикола Сингаївський «Дощ із краплі починається» напам’ять Перевір свої досягнення. Узагальнення та систематизація знань за розділом |
|
184 |
119 |
7 |
Позакласне читання №17. У кожного є співуча пір’їнка |
|
185-191 |