Планування. Карп"юк 5 кл. 1 сем.

Про матеріал

Календарно-тематичне планування за підручником Карп"юк для 5 класу на 1 семестр із змістовими лініями та очікуваним результатом. 3 години на тиждень...............................

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі за підручником  О.Д.Карп’юк  « English» для загальноосвітніх закладів. -  Тернопіль : Астон – 2013.

І семестр

№ уроку

Дата 

Прим.

 Тема,

підтема

Інтегровані

змістові

лінії

Мовний інвентар

Комунікативні види мовленнєвої діяльності

Очікуваний

результат

Домашнє

завдання

Граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Шкільне життя

1

 

 

Повернення до школи

Повторення ЛО

«My room»,«Body»     ,« Animals»

 Громадянська відповідальність

 

Повторення ЛО

«My room»,«Bo- dy»,« Animals»…

Впр.5,с.6

Впр.1,с.4

Впр.3,с.5

Впр.5,с.6

Впр.2,с.5

Впр.4,с.5

 

Обговорює шкільні правила.

Демонструє розуміння потреби працювати разом

Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними

Формулює правила безпеки онлайн спілкування.

Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет.

Обговорює шкільні правила.

У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.).

Впр.1,с.4

Повторити слова пісні

2

 

 

Дозвольте відрекомендуватись. Все про мене. Формування на вичок вживання to be and  to have got

 

Громадянська відповідальність

 

 

Повна  і коротка форми дієслів To be, To have

Remember с.9

 

Впр.1,с.8

Впр2,3 с.9

 

Впр. 4,5 с.9

 

Впр.5,с.9 розказати про себе

3

 

 

Розповідь про друга.

Мій друг. Удосконалення лексичних нави чок

Громадянська відповідальність

 

Повна  і коротка форми дієслів  To be, To have

Remember с.11

Windsor ,Ginger- власні назви

Впр.2,с.11

Впр.1,с.10

Впр.1,с.10

Впр.3,с.11

Впр.4,5 с.11

Впр.4,с.11

Впр5с.11

Підготувати діалог

4

 

 

Знайомство з новими друзями

Удосконалення граматичних навичок. Займенники

Громадянська відповідальність

 

 

Займенники та форми дієслова  To be (с. 12), § 2 (c. 258-259)

Займенники                     ( he,she,they….)

Впр.4,с.13

 

Впр.1,с.12

Впр.2,с.13 (1-5)

Впр.4,с.13 –письмово

5

 

 

Друзі по листуванню

Subject and possessive pronouns

Громадянська відповідальність

 

 

 

Повторення назв країн

Great Britain, Germany

Впр.2,с.14

Впр.4cd,с.15

Впр.4а,с.15

Впр.1,с.14

Впр2,с.14

Впр.3,с.14

Письмо С.15

Впр. 6,с.25- написати про однокласника

6

 

 

Шкільні предмети. Введення лексичного матеріалу

 

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

 

 

Кількісні та порядкові числівники

§.1,2с.257-258 Remember! (с. 27, 28)-

Числівники,

Введення нових ЛО

Craft,geography, religion с.26

Впр.2,с.26

Впр.2,с.28

Впр.3,с.26

Впр 4,с.28

Впр.3,с.29

 

Впр.4,с.28 скласти діалог про розклад занять усно

7

 

 

Шкільні предмети . Мій клас Активізація лексичного матеріалу.

Громадянська відповідальність

 

Здоров'я і безпека

Ступені порів-няння прикметників (с. 30), §1 (c. 256-257)

Опрацювання назв шкільних предметів

 

 

Впр.2,с.30

Впр.3,с.30

Впр.4,с.31

Впр.1,с.30

Впр.4в, с.31

Впр3,с.31 скласти розповідь за зразком

8

 

 

Розклад уроків

Ступені порів-няння прикметників

Здоров'я і безпека

 

 

 

 

Введення нових ЛО

Vocabulary box (с. 32)

Впр4,.32

 

Впр4,.32

впр.1,с.33

впр.3,с.42

впр.4,с.43

впр.2,с.33

Впр.5,с.43 написати  про шкільні пред-мети, школу

9

 

 

Мій улюблений урок. Урок домашнього читання

Громадянська відповідальність

 

 

За матеріалами твору “It’s  important to know a foreign  language”, підр. О. Карп’юк «English», С.44

Впр.1,с.38

Впр.2,с.38

Впр.4,с.38

Впр.3,с.38

Впр.4,с.39 підготувати розповідь

10

 

 

Вивчення англійської мови. Чому ми вчимо англійську мову

 

Громадянська відповідальність

Частини мови Remember! (с.40)

Впр.2,с.40

 

 

 

Впр.1,с.40

Впр.3,с.40

 

Впр.3,с.40

Впр.1,с.41

Впр.2,с.41на-писати про урок англ..мови

11

 

 

Шкільне життя. Розвиток навичок письма

 

Повторення ЛО теми

Відпочинок і дозвілля

12

 

 

Люди навколо нас. Інтереси та вподобання оточуючих

Екологічна безпека та сталий розвиток

 

 

Введення нових ЛО , Vocabulary box (с. 50,52)

Впр.1,с.50

Впр.2,с.51

Впр.1,с.50

Впр.5,с.52

Впр.2,с.52

Впр.3,с.51

Впр.4,с.51

Активно застосовувати мову, що вивчається

Активно застосовувати мову, що вивчається

Демонструє розуміння потреби працювати разом

Вміти розказати про свої інтереси у вільний час

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Правильно будувати речення з герундієм

 

Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

Впр.5,с.53 повторити слова уроку

Впр.1.,3с.53

13

 

 

Що ми вміємо та не вміємо робити

Модалье  дієслово Can Remember! (с. 54), §7 (c. 264)

 

 

 

Впр.2,с.54

Впр.4,с.55

Впр.5,с.55

Впр.1,с.54

Впр.3,с.54

Впр.6,с.55 на-писати, що ти вмієш робити

14

 

 

Розповідь про друга. Чому ми вчимо англійську мову

Здоров'я і безпека

 

 

Введення нових ЛО , Vocabulary box (с.56)

Впр.2,с.56

Впр.5,с.57

Впр.2,с.56

Впр.1, с.56

впр.3,с.57

Впр.4,с.57

Впр.1,с.57 описати друга письмово

15

 

 

Хобі та інтереси. Активізація лексичного матеріалу

 

Здоров'я і безпека

Дієслова to play, to go Remember! (с. 58)

Vocabulary box (с. 59)

Впр.1,с.58

Впр.5,с.60

 

Впр.2,с.59

Впр.3,с.59

Впр.4,с.59

 

Впр.5,с.60 виконати усно

16

 

 

Різноманітні хобі

Теперішній час

Здоров'я і безпека

 

Теперішній час  §1 (c. 261)

Тренування вивчених ЛО

 

Впр.2,с.62

Впр.1,с.61

Впр.2,с.61

Впр.1,с.62

Впр.3,с.61

 

Впр. 1,с.62-розказати про різні види хобі

17

 

 

Позакласна діяльність

Розвиток навичок усного мовлення.

Екологічна без-пека та сталий розвиток

 

Vocabulary box (с. 63)

Впр.5,с.64

Впр.2,с.63

Впр.3,с.64

Впр.1,с.63

Впр.3-4, с.64

Впр.6,с.65

Впр.6,с.65- підсумувати усно

18

 

 

Хобі друзів

Активізація граматичного й лексичного матеріалу

 

Здоров'я і безпека

 

 

 

 

Впр.1,с.66

Впр.1,с.66

Впр.3-4, с.66

Впр.3-4, с.69

Впр.2,с.67

Впр.3,с.68- розказати про різні захоп-лення людей

19

 

 

Вечірки. Удосконалення навичок читання

 

Здоров'я і безпека

 

 

Vocabulary box (с. 71)

Впр.1,с.70

Впр.3,с.71

 

Впр.4,с.71

Впр.1,с.70

Впр.4,с.71 підготувати діалог

20

 

 

Проведення вільного часу. Прислівник

 

Здоров'я і безпека

 

 

Теперішній час  Remember! (с. 72)

 

Прислівник always,usually,rarely, never…

с.72

 

Впр.1,с.73

Впр.4,с.75

Впр.1-3,с.73

Впр.2-3,с.74

 

Впр.3,с.73 підготувати ус-не повідомлен-ня за таблицею

21

 

 

Запрошення на вечірку Розвиток писемного мовлення

 

Здоров'я і безпека

 

 

 

Активізація ЛО уроку

Впр.5,с.77

Впр.3,с.76

Впр.1,2,с.75

Впр.4,с.76

Впр.1,с.77 Диктант  

Впр.1,с. 77 оформити та на-писати листівку                ( проект)

22

 

 

Он-лайн спілкування

Урок домашнього читання

Здоров'я і безпека

 

 

 

За матеріалами  тексту  А. Мілна  «Eyores Birthday», підр. О. Карп’юк «English»,    С.86-87

Vocabulary box (с. 79)

Впр.2,с.78

 

Впр.1,с.78

Впр.3,с.79

Впр.5,с.79

Впр.4,с.79

Повторити слова уроку

Впр.5,с.79 - письмово

23

 

 

Комп’ютери. Електронне листування. Герундій

 

 

Здоров'я і безпека

 

Герундій

Remember! (с. 81)

 

Повторення слів      to love, to hate, to like Vocabulary box с.82

Впр.4,с.82

Впр.2,с.80

Впр.1-3,с.80

Впр.1,с.81

Впр.4в,с.82

Впр.2,с.81

написання електрон-ного листа

Впр.1.с.83 написати електронного листа,

24

 

 

Відпочинок і дозвілля

Удосконалення навичок ужи­ вання герундія, навичок письма.

Здоров'я і безпека

 

 

Повторення прийменники         впр. 1,с. 84

Впр.2,с.84

Впр.3,с.84

Впр.5,с.85

 

Впр.3,с.84

Впр.6,с.85

 

Впр7,с. 85 написати,яку вечірку ти плануєш

Я, моя родина, мої друзі

25

 

 

Моя сім’я. Опрацювання ЛО теми  My Family

 

Громадянська відповідальність

 

Опрацювання ЛО теми  “ My Family”

 

 

Впр.1, с.92

Впр.3,с.93

Впр.4,с.93

Впр.2,с.93

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи.

Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі.

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.

 

Підготувати проект сімейно-го дерева і розказати про сім’ю

26

 

 

Професії членів родини. Теперішній час

 

Підприємливість та фінансова грамотність

Теперішній час с. 94

Vocabulary box     (с. 95)

 

Впр. Do you know с.95

Впр.2,с.94

Впр.1,с.94

Впр.3,4,

с.95

 

Повторити лексику уроку

27

 

 

Брати та сестри. Удосконалення навичoк аудіювання й усного мовлення

 

Громадянська відповідальність

 

Vocabulary box     (с. 97)

 

Впр.1,3,с.96

Впр.4,с.97

Впр.6,с.98

 

Впр.2,с.96

 

Впр.5,с.98 читати, повто-рити лексику

28

 

 

Я та моя сім’я

. Теперішній тривалий час

 

Громадянська відповідальність

 

 

Теперішній тривалий час

 §4 (c. 262) Remember! (с. 99),

Активізація ЛО теми

Впр.1,с.99

Впр.1,с.100

Впр.1,с.100

Впр.2-3, с.101

Впр.1,с.99

Впр.1, с.101

Диктант

Впр.2,с.101

29

 

 

Бабусині історії . Минулий час

 

Громадянська відповідальність

 

Минулий час

Remember с.127

Vocabulary box     (с. 127)

 

Впр.2,с.126

Впр.2,с.126

Впр.4,с.128

Впр.1,3

с.126

-127

Впр.5,с.128

Впр.7,с.128- проект

30

 

 

День за днем

Минулий час діє-слова to be

 

Громадянська відповідальність

Минулий час діє-слова to be Remember с.129,131

Last month, last evening, yesterday

 

 

Впр.2,с.129

 

Впр.1, с.129

 

Впр.1.с. 129 заповнити пропуски

31

 

 

День за днем

Розвиток граматичних навичок. Минулий час

Громадянська відповідальність

 

 

Минулий час

 

Впр.3,с.130

Впр.3,с.130

Впр.5,с.131

Впр.4

,с.130

Впр.6в,с.131 повторити неправильні дієслова

32

 

 

Комп’ютер для бабусі. Неправильні дієслова

Здоров'я і безпека

 

 

Неправильні дієслова Remember с.132

Активізація ЛО теми

Впр.2в,с.132

Впр.2ав, с.132

Впр.7,с.133

Впр.3,с.133

Впр.4,с.133

Впр.5,с.133

 

Впр.6,с.133 Повторити вірш

33

 

 

Дитячі спогади

Неправильні дієслова

Громадянська відповідальність

 

 

Неправильні дієслова Remember с.134

Vocabulary box     (с. 134)

 

Впр.2,с.134

Впр.2,с.134

Впр.1,с.134

Впр.3,с.135

 

 

Впр1,с.135 проект

34

 

 

Дитячі спогади Повторення.

 

Громадянська відповідальність

 

Активізація ЛО теми

впр.4,с.136

Впр.5,с.137

Впр.5,с.135 Впр.3,с.136

Впр.4,с.135 ( 1-4)

Впр.3,с.136 доповнити письмово

35

 

 

Сім’я. Урок домашнього читання

Громадянська відповідальність

За матеріалами  тексту  казки Шарля Перо   Sleeping Beauty” підр.            О. Карп’юк «English», С.138-139

 

 

 

 

Впр.3,с.139 розіграти уривок

36

 

 

Я, моя родина, мої друзі. Розвиток писемного мовлення.

 

Повторення ЛО теми

Харчування

37

 

 

Продукти харчування . Уведення лексичного матеріалу

Здоров'я і безпека,

підприємливість

та фінансова грамотність

 

Опрацювання нових ЛО (honey, spinach, watermelon…)

Впр.3,с.103

 

Впр.1,с.102

Впр.2,с.102

 

Активно застосовувати мову, що вивчається

Вміти розповісти про членів родини

Чітко називати професії членів родини

Демонструє розуміння потреби працювати разом

Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку

 

Розказати про свій сніданок, повторити нові слова

38

 

 

Британські традиції в їжі. Здорова їжа Удосконалення навичок вимови, усного  мовлення й письма

Здоров'я і безпека

 

 

 

Активізація вив-чених та введе-ння нових ЛО

Vocabulary box с.104

Впр.4,с.105

Впр.5,с.106

Впр.1в,с.104

Впр.1,с.104

Впр.2,с.105

Впр.3,с.105

 

 

Впр.4,с.105 - переказати

39

 

 

Улюблені страви британцівРозвиток навичок аудіювання..

Здоров'я і безпека

 

 

Впр.2,с.106

 

Впр.2в,с.107

Впр.1,с.106

Впр.3,с.107

Диктант

Написати про свій обід та вечерю

40

 

 

Улюблені страви українців . Злічувані та незлі-чувані  іменники

 

Здоров'я і безпека

 

 

Злічувані та незлі-чувані  іменники

Remember c.108

§.3 с.264

Повторення вивченої лексики

 

Впр.4,с.108

 

Впр.5,с.108

Впр.4

,с.108

Повторити злічувані та незлічувані 

41

 

 

Похід за продуктами . Слова some, any

 

Здоров'я і безпека,

Підприємливість

та фінансова грамотність

Слова some, any

Remember с.109

§3,с.259

 

 

Впр.2,с.110

Впр.1,с.109

Впр.2,с.109

Впр.4,с.110

Впр.3,с.110

Впр.1в, с.109

 

Впр.5,с.111 заповнити пропуски

42

 

 

Правила харчування . Повторення правил вживання слів many, much

Здоров'я і безпека

Повторення правил вживання слів many, much с.110

Активізація вивченої лексики

 

Впр.2,с.111

Впр.1,с.111

Впр.2в-4 с.112

Впр.5,с.113

Впр.1, с.113

Впр.1,с.113 проект (Постер про здорову та нездорову їжу)

43

 

 

Їжа. Урок домашнього читання

Здоров'я і безпека

За матеріалами  тексту  казки Шарля Перо   Sleeping Beauty” ( ІІч.)  С.140-141

 

 

 

 

Впр.3,с.141- розіграти уривок

44

 

 

Харчування. Розвиток писемного мовлення.

 

Повторення ЛО теми

45

 

 

Контроль навичок письма

 

Повторити лексику

46

 

 

Контроль навичок читання

 

Повторити лексику

47

 

 

Контроль навичок аудіювання

 

Повторити теми

48

 

 

Контроль навичок говоріння

 

Проект

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Var Margo
    Гарно дякую
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Англійська мова (5-й рік навчання) 5 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
30 серпня 2018
Переглядів
2193
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку