Календарно-тематичне планування за підручником Карп"юк для 5 класу на 1 семестр із змістовими лініями та очікуваним результатом. 3 години на тиждень...............................
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі за підручником О.Д.Карп’юк « English» для загальноосвітніх закладів. - Тернопіль : Астон – 2013.
І семестр
№ уроку |
Дата |
Прим. |
Тема, підтема |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Комунікативні види мовленнєвої діяльності |
Очікуваний результат |
Домашнє завдання |
|||||
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||
Шкільне життя |
|||||||||||||
1 |
|
|
Повернення до школи Повторення ЛО «My room»,«Body» ,« Animals» |
Громадянська відповідальність |
|
Повторення ЛО «My room»,«Bo- dy»,« Animals»… |
Впр.5,с.6 |
Впр.1,с.4 |
Впр.3,с.5 Впр.5,с.6 |
Впр.2,с.5 Впр.4,с.5 |
Обговорює шкільні правила. Демонструє розуміння потреби працювати разом Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними Формулює правила безпеки онлайн спілкування. Прогнозує наслідки необачної поведінки в мережі Інтернет. Обговорює шкільні правила. У спілкуванні дотримується толерантності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.). |
Впр.1,с.4 Повторити слова пісні |
|
2 |
|
|
Дозвольте відрекомендуватись. Все про мене. Формування на вичок вживання to be and to have got
|
Громадянська відповідальність
|
Повна і коротка форми дієслів To be, To have Remember с.9 |
|
Впр.1,с.8 Впр2,3 с.9 |
|
Впр. 4,5 с.9 |
|
Впр.5,с.9 розказати про себе |
||
3 |
|
|
Розповідь про друга. Мій друг. Удосконалення лексичних нави чок |
Громадянська відповідальність
|
Повна і коротка форми дієслів To be, To have Remember с.11 |
Windsor ,Ginger- власні назви |
Впр.2,с.11 |
Впр.1,с.10 |
Впр.1,с.10 Впр.3,с.11 Впр.4,5 с.11 |
Впр.4,с.11 |
Впр5с.11 Підготувати діалог |
||
4 |
|
|
Знайомство з новими друзями Удосконалення граматичних навичок. Займенники |
Громадянська відповідальність
|
Займенники та форми дієслова To be (с. 12), § 2 (c. 258-259) |
Займенники ( he,she,they….) |
Впр.4,с.13 |
|
Впр.1,с.12 |
Впр.2,с.13 (1-5) |
Впр.4,с.13 –письмово |
||
5 |
|
|
Друзі по листуванню Subject and possessive pronouns |
Громадянська відповідальність
|
|
Повторення назв країн Great Britain, Germany… |
Впр.2,с.14 Впр.4cd,с.15 |
Впр.4а,с.15 |
Впр.1,с.14 Впр2,с.14 Впр.3,с.14 |
Письмо С.15 |
Впр. 6,с.25- написати про однокласника |
||
6 |
|
|
Шкільні предмети. Введення лексичного матеріалу
|
Громадянська відповідальність Здоров'я і безпека
|
Кількісні та порядкові числівники §.1,2с.257-258 Remember! (с. 27, 28)- |
Числівники, Введення нових ЛО Craft,geography, religion с.26 |
Впр.2,с.26 |
Впр.2,с.28 |
Впр.3,с.26 Впр 4,с.28 Впр.3,с.29 |
|
Впр.4,с.28 скласти діалог про розклад занять усно |
||
7 |
|
|
Шкільні предмети . Мій клас Активізація лексичного матеріалу. |
Громадянська відповідальність
Здоров'я і безпека |
Ступені порів-няння прикметників (с. 30), §1 (c. 256-257) |
Опрацювання назв шкільних предметів
|
|
Впр.2,с.30 Впр.3,с.30 |
Впр.4,с.31 |
Впр.1,с.30 Впр.4в, с.31 |
Впр3,с.31 скласти розповідь за зразком |
||
8 |
|
|
Розклад уроків Ступені порів-няння прикметників |
Здоров'я і безпека
|
|
Введення нових ЛО Vocabulary box (с. 32) |
Впр4,.32 |
|
Впр4,.32 впр.1,с.33 впр.3,с.42 впр.4,с.43 |
впр.2,с.33 |
Впр.5,с.43 написати про шкільні пред-мети, школу |
||
9 |
|
|
Мій улюблений урок. Урок домашнього читання |
Громадянська відповідальність
|
За матеріалами твору “It’s important to know a foreign language”, підр. О. Карп’юк «English», С.44 |
Впр.1,с.38 |
Впр.2,с.38 |
Впр.4,с.38 |
Впр.3,с.38 |
Впр.4,с.39 підготувати розповідь |
|||
10 |
|
|
Вивчення англійської мови. Чому ми вчимо англійську мову
|
Громадянська відповідальність |
Частини мови Remember! (с.40) Впр.2,с.40 |
|
Впр.1,с.40 Впр.3,с.40 |
|
Впр.3,с.40 |
Впр.1,с.41 |
Впр.2,с.41на-писати про урок англ..мови |
||
11 |
|
|
Шкільне життя. Розвиток навичок письма |
|
Повторення ЛО теми |
||||||||
Відпочинок і дозвілля |
|||||||||||||
12 |
|
|
Люди навколо нас. Інтереси та вподобання оточуючих |
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
|
Введення нових ЛО , Vocabulary box (с. 50,52) |
Впр.1,с.50 Впр.2,с.51 |
Впр.1,с.50 Впр.5,с.52 Впр.2,с.52 |
Впр.3,с.51 |
Впр.4,с.51 |
Активно застосовувати мову, що вивчається Активно застосовувати мову, що вивчається Демонструє розуміння потреби працювати разом Вміти розказати про свої інтереси у вільний час Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи Правильно будувати речення з герундієм
Ефективно співпрацюва-ти під час парної та групової роботи Формулює особисті ціннісні пріоритети
|
Впр.5,с.53 повторити слова уроку |
|
Впр.1.,3с.53 |
|||||||||||||
13 |
|
|
Що ми вміємо та не вміємо робити |
Модалье дієслово Can Remember! (с. 54), §7 (c. 264) |
|
|
|
Впр.2,с.54 Впр.4,с.55 Впр.5,с.55 |
Впр.1,с.54 Впр.3,с.54 |
Впр.6,с.55 на-писати, що ти вмієш робити |
|||
14 |
|
|
Розповідь про друга. Чому ми вчимо англійську мову |
Здоров'я і безпека
|
|
Введення нових ЛО , Vocabulary box (с.56) |
Впр.2,с.56 Впр.5,с.57 |
Впр.2,с.56 |
Впр.1, с.56 впр.3,с.57 |
Впр.4,с.57 |
Впр.1,с.57 описати друга письмово |
||
15 |
|
|
Хобі та інтереси. Активізація лексичного матеріалу
|
Здоров'я і безпека |
Дієслова to play, to go Remember! (с. 58) |
Vocabulary box (с. 59) |
Впр.1,с.58 Впр.5,с.60 |
|
Впр.2,с.59 Впр.3,с.59 Впр.4,с.59 |
|
Впр.5,с.60 виконати усно |
||
16 |
|
|
Різноманітні хобі Теперішній час |
Здоров'я і безпека
|
Теперішній час §1 (c. 261) |
Тренування вивчених ЛО |
|
Впр.2,с.62 |
Впр.1,с.61 Впр.2,с.61 Впр.1,с.62 |
Впр.3,с.61
|
Впр. 1,с.62-розказати про різні види хобі |
||
17 |
|
|
Позакласна діяльність Розвиток навичок усного мовлення. |
Екологічна без-пека та сталий розвиток |
|
Vocabulary box (с. 63) |
Впр.5,с.64 |
Впр.2,с.63 Впр.3,с.64 |
Впр.1,с.63 Впр.3-4, с.64 |
Впр.6,с.65 |
Впр.6,с.65- підсумувати усно |
||
18 |
|
|
Хобі друзів Активізація граматичного й лексичного матеріалу
|
Здоров'я і безпека
|
|
|
Впр.1,с.66 |
Впр.1,с.66 |
Впр.3-4, с.66 Впр.3-4, с.69 |
Впр.2,с.67 |
Впр.3,с.68- розказати про різні захоп-лення людей |
||
19 |
|
|
Вечірки. Удосконалення навичок читання
|
Здоров'я і безпека
|
|
Vocabulary box (с. 71) |
Впр.1,с.70 Впр.3,с.71 |
|
Впр.4,с.71 |
Впр.1,с.70 |
Впр.4,с.71 підготувати діалог |
||
20 |
|
|
Проведення вільного часу. Прислівник
|
Здоров'я і безпека
|
Теперішній час Remember! (с. 72)
|
Прислівник always,usually,rarely, never… с.72 |
|
Впр.1,с.73 Впр.4,с.75 |
Впр.1-3,с.73 Впр.2-3,с.74 |
|
Впр.3,с.73 підготувати ус-не повідомлен-ня за таблицею |
||
21 |
|
|
Запрошення на вечірку Розвиток писемного мовлення
|
Здоров'я і безпека
|
|
Активізація ЛО уроку |
Впр.5,с.77 |
Впр.3,с.76 |
Впр.1,2,с.75 Впр.4,с.76 |
Впр.1,с.77 Диктант |
Впр.1,с. 77 оформити та на-писати листівку ( проект) |
||
22 |
|
|
Он-лайн спілкування Урок домашнього читання |
Здоров'я і безпека
|
За матеріалами тексту А. Мілна «Eyore’s Birthday», підр. О. Карп’юк «English», С.86-87 |
Vocabulary box (с. 79) |
Впр.2,с.78 |
|
Впр.1,с.78 Впр.3,с.79 Впр.5,с.79 |
Впр.4,с.79 |
Повторити слова уроку Впр.5,с.79 - письмово |
||
23 |
|
|
Комп’ютери. Електронне листування. Герундій
|
Здоров'я і безпека
|
Герундій Remember! (с. 81)
|
Повторення слів to love, to hate, to like Vocabulary box с.82 |
Впр.4,с.82 |
Впр.2,с.80 |
Впр.1-3,с.80 Впр.1,с.81 Впр.4в,с.82 |
Впр.2,с.81 написання електрон-ного листа |
Впр.1.с.83 написати електронного листа, |
||
24 |
|
|
Відпочинок і дозвілля Удосконалення навичок ужи вання герундія, навичок письма. |
Здоров'я і безпека
|
|
Повторення прийменники впр. 1,с. 84 |
Впр.2,с.84 Впр.3,с.84 Впр.5,с.85 |
|
Впр.3,с.84 Впр.6,с.85 |
|
Впр7,с. 85 написати,яку вечірку ти плануєш |
||
Я, моя родина, мої друзі |
|||||||||||||
25 |
|
|
Моя сім’я. Опрацювання ЛО теми “ My Family”
|
Громадянська відповідальність |
|
Опрацювання ЛО теми “ My Family” |
|
|
Впр.1, с.92 Впр.3,с.93 Впр.4,с.93 |
Впр.2,с.93 |
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи. Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгваль-ному та полікультурному середовищі. Обговорює участь у шкільних екологічних заходах. Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту.
|
Підготувати проект сімейно-го дерева і розказати про сім’ю |
|
26 |
|
|
Професії членів родини. Теперішній час
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
Теперішній час с. 94 |
Vocabulary box (с. 95)
|
Впр. “Do you know” с.95 |
Впр.2,с.94 |
Впр.1,с.94 Впр.3,4, с.95 |
|
Повторити лексику уроку |
||
27 |
|
|
Брати та сестри. Удосконалення навичoк аудіювання й усного мовлення
|
Громадянська відповідальність |
|
Vocabulary box (с. 97)
|
Впр.1,3,с.96 Впр.4,с.97 Впр.6,с.98 |
|
Впр.2,с.96 |
|
Впр.5,с.98 читати, повто-рити лексику |
||
28 |
|
|
Я та моя сім’я . Теперішній тривалий час
|
Громадянська відповідальність
|
Теперішній тривалий час §4 (c. 262) Remember! (с. 99), |
Активізація ЛО теми |
Впр.1,с.99 Впр.1,с.100 |
Впр.1,с.100 |
Впр.2-3, с.101 |
Впр.1,с.99 Впр.1, с.101 Диктант |
Впр.2,с.101 |
||
29 |
|
|
Бабусині історії . Минулий час
|
Громадянська відповідальність
|
Минулий час Remember с.127 |
Vocabulary box (с. 127)
|
Впр.2,с.126 |
Впр.2,с.126 Впр.4,с.128 |
Впр.1,3 с.126 -127 |
Впр.5,с.128 |
Впр.7,с.128- проект |
||
30 |
|
|
День за днем Минулий час діє-слова to be
|
Громадянська відповідальність |
Минулий час діє-слова to be Remember с.129,131 |
Last month, last evening, yesterday |
|
|
Впр.2,с.129
|
Впр.1, с.129
|
Впр.1.с. 129 заповнити пропуски |
||
31 |
|
|
День за днем Розвиток граматичних навичок. Минулий час |
Громадянська відповідальність
|
Минулий час |
|
Впр.3,с.130 |
Впр.3,с.130 |
Впр.5,с.131 |
Впр.4 ,с.130 |
Впр.6в,с.131 повторити неправильні дієслова |
||
32 |
|
|
Комп’ютер для бабусі. Неправильні дієслова |
Здоров'я і безпека
|
Неправильні дієслова Remember с.132 |
Активізація ЛО теми |
Впр.2в,с.132 |
Впр.2ав, с.132 Впр.7,с.133 |
Впр.3,с.133 Впр.4,с.133 |
Впр.5,с.133
|
Впр.6,с.133 Повторити вірш |
||
33 |
|
|
Дитячі спогади Неправильні дієслова |
Громадянська відповідальність
|
Неправильні дієслова Remember с.134 |
Vocabulary box (с. 134)
|
Впр.2,с.134 |
Впр.2,с.134 |
Впр.1,с.134 Впр.3,с.135
|
|
Впр1,с.135 проект |
||
34 |
|
|
Дитячі спогади Повторення.
|
Громадянська відповідальність |
|
Активізація ЛО теми |
впр.4,с.136 |
Впр.5,с.137 |
Впр.5,с.135 Впр.3,с.136 |
Впр.4,с.135 ( 1-4) |
Впр.3,с.136 доповнити письмово |
||
35 |
|
|
Сім’я. Урок домашнього читання |
Громадянська відповідальність |
За матеріалами тексту казки Шарля Перо ”Sleeping Beauty” підр. О. Карп’юк «English», С.138-139 |
|
|
|
|
Впр.3,с.139 розіграти уривок |
|||
36 |
|
|
Я, моя родина, мої друзі. Розвиток писемного мовлення. |
|
Повторення ЛО теми |
||||||||
Харчування |
|||||||||||||
37 |
|
|
Продукти харчування . Уведення лексичного матеріалу |
Здоров'я і безпека, підприємливість та фінансова грамотність |
|
Опрацювання нових ЛО (honey, spinach, watermelon…) |
Впр.3,с.103 |
|
Впр.1,с.102 Впр.2,с.102 |
|
Активно застосовувати мову, що вивчається Вміти розповісти про членів родини Чітко називати професії членів родини Демонструє розуміння потреби працювати разом Розрізняє безпечні та небезпечні ситуації під час активного відпочинку
|
Розказати про свій сніданок, повторити нові слова |
|
38 |
|
|
Британські традиції в їжі. Здорова їжа Удосконалення навичок вимови, усного мовлення й письма |
Здоров'я і безпека
|
|
Активізація вив-чених та введе-ння нових ЛО Vocabulary box с.104 |
Впр.4,с.105 Впр.5,с.106 |
Впр.1в,с.104 |
Впр.1,с.104 Впр.2,с.105 Впр.3,с.105
|
|
Впр.4,с.105 - переказати |
||
39 |
|
|
Улюблені страви британцівРозвиток навичок аудіювання.. |
Здоров'я і безпека
|
|
Впр.2,с.106 |
|
Впр.2в,с.107 |
Впр.1,с.106 Впр.3,с.107 |
Диктант |
Написати про свій обід та вечерю |
||
40 |
|
|
Улюблені страви українців . Злічувані та незлі-чувані іменники
|
Здоров'я і безпека
|
Злічувані та незлі-чувані іменники Remember c.108 §.3 с.264 |
Повторення вивченої лексики |
|
Впр.4,с.108
|
Впр.5,с.108 |
Впр.4 ,с.108 |
Повторити злічувані та незлічувані |
||
41 |
|
|
Похід за продуктами . Слова some, any
|
Здоров'я і безпека, Підприємливість та фінансова грамотність |
Слова some, any Remember с.109 §3,с.259
|
|
Впр.2,с.110 |
Впр.1,с.109 Впр.2,с.109 Впр.4,с.110 |
Впр.3,с.110 |
Впр.1в, с.109
|
Впр.5,с.111 заповнити пропуски |
||
42 |
|
|
Правила харчування . Повторення правил вживання слів many, much |
Здоров'я і безпека |
Повторення правил вживання слів many, much с.110 |
Активізація вивченої лексики |
|
Впр.2,с.111 |
Впр.1,с.111 Впр.2в-4 с.112 Впр.5,с.113 |
Впр.1, с.113 |
Впр.1,с.113 проект (Постер про здорову та нездорову їжу) |
||
43 |
|
|
Їжа. Урок домашнього читання |
Здоров'я і безпека |
За матеріалами тексту казки Шарля Перо ”Sleeping Beauty” ( ІІч.) С.140-141 |
|
|
|
|
Впр.3,с.141- розіграти уривок |
|||
44 |
|
|
Харчування. Розвиток писемного мовлення. |
|
Повторення ЛО теми |
||||||||
45 |
|
|
Контроль навичок письма |
|
Повторити лексику |
||||||||
46 |
|
|
Контроль навичок читання |
|
Повторити лексику |
||||||||
47 |
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|
Повторити теми |
||||||||
48 |
|
|
Контроль навичок говоріння |
|
Проект |
||||||||