Планування "План виховної роботи в 2 класі"

Про матеріал

Перед кожним класним керівником завжди постає проблема складати план виховної роботи, адже потрібно все врахувати. Отже надаю вам зразок плану виховної роботи який використовувала в 2 класі.Маю надію що комусь він стане в нагоді

Перегляд файлу

 

Характеристика класу

В класі 16, учнів - цікавих і неординарних особистостей. Кожна дитина своєрідна і неповторна. Але всі живуть в одному колективі, стараються дотримуватись правил поведінки в класі, тому що складали їх самі. Більшість дітей має високий навчальний потенціал і хороші здібності до навчання. Труднощі під час вивчення окремих предметів мають Афанас Ізабелла, Гаверський Євгеній, Івановський Артем, Фраймарк Ілля, Клименко Максим.

Клас дружній: учні разом граються, відпочивають, полюбляють гуртові форми роботи як у класі, так і в позаурочний час. Учні живі, рухливі, активні. Вони весь час в русі.

Потрібно докласти чималих зусиль, щоб цей рух направити в потрібне русло, вчити учнів жити і працювати так, щоб не порушувати інтереси інших, створювати такі умови праці, де б кожен учень проявляв свої здібності, допомагав іншим ставати кращими, цінував людські якості іншого.

В загальному мають рівний фізичний та розумовий розвиток. Вони старанні, відповідальні, намагаються любити  порядок.

Проблемне питання

      «Формування патріотичних почуттів, толерантного ставлення до інших народів, які проживають в Україні».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вересень     

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень

01 – 09.09

2 тиждень

12 – 16.09

3 тиждень

19 – 23.09

4 тиждень

26 – 30.09

1

Класні збори або виховна година

Перший урок:

« Мій сонячний дім – моя Україна»

Класна година «Добре і погано»

Вих.год. «Розивай свої здібності»

Вих.год. «А дружити треба вміти»

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

«Моя Україна»

(проект)

Рідна країна. Подорожуємо картою.

(проект)

Патріотичний урок миру «Ми за мир.»

Складання «Листа солдату»

3

Ціннісне ставлення до сімї, родини,людей

 

 

 

Диспут: «Навіщо правила для учнів?»

 

 

4

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

На квіти осені чарівні подивись…

(екскурсія)

 

Акція: «Зробимо свій клас зеленим»

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Бесіда: «Мистецтво навколо нас»

 

Конкурс малюнків на асфальті «Ми проти війни»

Конкурс малюнків «Сонячні барви золотої осені»

6

Ціннісне ставлення до праці

Старовинні знаряддя праці українців

Догляд за квітами в класі

 

Операція «Чистий клас»

7

Ціннісне ставлення до себе

Інструктаж з техніки безпеки. Єдиний урок з дорожнього руху

Організація чергування в класі

Мандрівка «Країна безпеки»

 

Рейд санітарів «Руки основний носій збудників хвороб»

8

Індивідуальна робота з учнями

Перевірка наявності у кожного учня необхідного шкільного приладдя

Бесіда «Який ти?»

Спостереже -ння за поведінкою на перерві

Правила поведінки в їдальні

9

Робота з батьками

Залучити батьків до участі у святі Першого дзвоника

 

Засідання батьківського комітету

Батьківські збори: «Зміст і організація навчально-виховного процесу в 2 класі»

Уточнення даних (соціальний паспорт)

10

Участь у загальношкільних масових заходах

Взяти участь у святі Першого дзвоника

Взяти участь у відзначенні дня фізкультури і спорту

Взяти участь в акції «Армія потребує твоєї допомоги»

 

 

Жовтень

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень

03.10-07.10

2 тиждень

10.10 – 14.10

3 тиждень

17.10 – 21.10

1

Класні збори або виховна година

Вих.год «Бережи свій час»

Вих.год. «Про працелюбних і лінивих»

Вих.год. «Твій кодекс совісті »

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Оформлення куточка мужності

 

 

Урок мужності

«Їх імена незабутні»

Перегляд відео кліпів

«Захисники України»

Краса і велич символів держави

(проект)

 

3

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини,людей

Сторіночка ввічливості

 

 

Бесіда «Дружні стосунки дівчаток і хлопчиків»

4

Ціннісне ставлення до природи

 

Години милування природою “Осіння щедрість”

Виготовлення композицій «Дари осені»

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Конкурс загадок про осінь

 

 

 

 

6

Ціннісне ставлення до праці

 

«Зробимо наш квітник чистим»

 

7

Ціннісне ставлення до себе

Година спілкування «Причини виникнення пожеж. Безпечна поведінка в домі»

Година здоров’я «Хочу і можу бути здоровим»

Інструктаж з техніки безпеки під час осінніх канікул

 

8

Індивідуальна робота з учнями

Проаналізувати стан дисципліни в класі

Бесіда з учнями щодо дотримування правил гігієни

Бесіда про режим дня

9

Робота з батьками

Бесіда з батьками про виконання домашнього завдання

 Подворовий обхід  з батьками окремих учнів .

Пам’ятка для батьків стосовно безпеки дітей під час канікул

10

Участь у загальношкільних масових заходах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень

31.10 – 04.11

2 тиждень

07.11-11.11

3 тиждень

14.11 – 18.11

4 тиждень

21.11 – 25.11

1

Класні збори або виховна година

Вих.год. «Твори добро»

Вих.год. «Захист навколишнього середовища» »

Вих.год. «Чарівні слова»

Вих.год. «Корисні і шкідливі звички»

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

«Україно, ти для мене диво» заочна подорож містами України

«Державні, народні та релігійні свята»

(проект)

«Рідне слово – диво калинове»

Бесіда «Герої серед нас» (про учасників АТО)

3

Ціннісне ставлення до сім'ї, родини,людей

Азбука шляхетності „Хай живе ввічливість!”.

Бесіда – гра «Немає друга – шукай, знайшов – бережи»

 

Бесіди з школярами про довірчі стосунки між ними та їх батьками.

4

Ціннісне ставлення до природи

 

 

 

Цікаві факти з життя тварин

Конкурс віршів про осінь

 

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

Постановка української  народної казки

 

 

6

Ціннісне ставлення до праці

Догляд за кімнатними квітами

 

Операція «Чистий клас»

Акція

” Збережемо книги”

7

Ціннісне ставлення до себе

Корекція зору, слуху, постави пересадити учнів

Інструктаж з ПДР «Твоя дорога до школи»

Безпека вдома

Повторити правила поведінки у громадських місцях

8

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда: «Скромність прикрашає» 

 

Бесіди про користь і шкідливість телебачення

Рейд: «Твій зовнішній вигляд» 

Спостереження за поведінкою на перерві 

9

Робота з батьками

«До уваги батьків»

 

Мистецтво жити з дітьми

Бесіда з батьками, діти яких запізнюються

Подворовий обхід учнів

10

Участь у

загальношкільних масових заходах

 

Рейд: «Чисте подвір’я»

Взяти участь в тижні початкової школи

 

Долучитися до акції: «Зовнішній вигляд учня»

Грудень

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень

28.11-02.12

2 тиждень

05.12-09.12

3 тиждень

12.12-16.12

4 тиждень

19.12-23.12

1

Класні збори або виховна година

Вих.год. «Не ім’я красить людину, а людина ім’я»

 

 

Вих.год. «Права і обов’язки дитини»

Вих.год. «Кожна людина має право на життя»

Гра – бесіда «Ти і твої старші приятелі»

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

«Києве мій»

(проект)

До Дня Збройних сил України «Зростаємо мужніми»

«Виготовлення сувенірів для бійців Української армії»

«Краплини душі народу»

(проект)

3

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини,людей

Бесіда «Сім’я, родина»

 

 

 

Акція “Подаруй свято іншим”

4

Ціннісне ставлення до природи

 

 

Екскурсія в зимовий парк

Акція: «Нагодуй птахів»

 

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

«Мистецька галерея зими»

 

Розучування пісень, танців до Нового року

Конкурс малюнків «Зимонька – Снігуронько»

 

6

Ціннісне ставлення до праці

 

 

Операція: «Чистий клас»

«Майстерня Діда Мороза»

Догляд за кімнатними квітами

7

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда – порада «Як зберегти себе від переохолодження»

Бесіда «Правила поведінки на льоду, біля водойм взимку»

 

Небезпека від вогню

Техніка безпеки під час зимових канікул

8.

Індивідуальна робота з учнями

Робота з невстигаючими учнями 

Бесіда про виконання доручень

Аналіз ведення учнями щоденників

Бесіда про виконання дом.зд

9

Робота з батьками

Засідання батьківського комітету

 

 

Колективна творча справа: «Готуємось до Нового року»

Батьківські збори: «Допомога може бути різною»

10

Участь у загальношкільних масових заходах

Добродійна акція до міжнародного дня людини з обмеженими можливостями.

 

 

Взяти участь у проведенні Новорічного свята

 

 

Січень

№ п/п

Основні орієнтири виховання

2 тиждень:

10-13.01

3 тиждень:

16-20.01

4 тиждень:

23-27.01

1

Класні збори або виховна година

Гра-подорож «Що означає бути добрим?»

Година спостереження

«Шануймо калину»

Вих.год. «Будьте вдячними дітьми»

2

Ціннісне ставлення особистості до

суспільства і держави

«Світ моєї сімї»

(проект)

 

«Ми роду козацького діти»

(проект)

«Сторінками нашої історії»

(проект)

3

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Година народознавства «Дитячі забавки»

 

Школа ввічливості. Гостини

4

Ціннісне ставлення до природи

Екскурсія в зимовий парк

«Допоможи птахам!»

«Наш дім – природа»

(проект)

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

Поетичні картини про пори року

 

6

Ціннісне ставлення до праці

Догляд за кімнатними квітами

 

 Операція: «Книжкова лікарня»

7

Ціннісне ставлення до себе

Небезпека від вогню

 

Рольова гра «Перша допомога та самодопомога при обмороженні»

Інструктаж з ПДР «Твоя дорога до школи».

8

Індивідуальна робота з учнями

 

Бесіда про шкільне приладдя

Бесіда з окремими учнями про правила поведінки

9

Робота з батьками

Засідання батьківського комітету. Складання плану роботи на ІІ семестр

Подворовий обхід учнів

Індивідуальні бесіди про правила поведінки

10

Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Лютий

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень

30.01-03.02

2 тиждень

06.02-10.02

3 тиждень

13.02-17.02

4 тиждень

20.02-24.02

1

Класні збори або виховна година

Вих.год. «Чого в іншому не любиш, того і сам не роби»

Вих.год. «За законами бережливості»

Вих.год. «Секрети спілкування»

Вих.год

«Гість у дім – радість з ним»

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

«Заповідна Україна»

(проект)

 

Конкурс малюнка «Моя Україна - найкраща»

«Бути справжнім українцем»

(проект)

 

3

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Моделювання ситуацій:

«Правила поведінки в громадських місцях»

 

Ситуаційна-рольова гра «Що потрібно знати про свій характер»

 

4

Ціннісне ставлення до природи

 

 

Екскурсія в зимовий парк

 

 «Допоможи птахам»

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

 

 

Дива України. Фонтани

(проект)

6

Ціннісне ставлення до праці

Догляд за кімнатними квітами

 

Трудовий десант «Чистий клас»

 

7

Ціннісне ставлення до себе

Правила безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях

Бесіда «Безпека на дорозі»

Інструктаж з безпечної поведінки в школі, на вулиці, вдома.

 

8

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда з учнями, що запізнюються

Особиста гігієна 

Бесіда: «Оціни себе сам»

Спостереження за поведінкою на перерві 

9

Робота з батьками

Бесіда з батьками, діти яких запізнюються

Бесіда: «Які звернення дитина краще чує»

Індивідуальні бесіди

Батьківські збори «Діти і телебачення»

10

Участь у загальношкільних масових заходах

 

 

 

 

 

 

 

 

Березень

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень

27.02-03.03

2 тиждень

06.03-10.03

3 тиждень

13.03-17.03

4 тиждень

20.03-24.03

1

Класні збори або виховна година

Вих.год. «Діло майстра величає»

Вих.год. «Мамин день»

Вих.год. «Від Тарасика до Тараса»

Вих.год

«Вчинки і наслідки»

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

 

«Обереги»

(проект)

 

«Мова рідна, слово рідне»

Година спілкування «Знай і поважайГерб,

Прапор,Гімн»

3

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

 

Година ввічливості «Чи вихована ти дитина?»

 

 

4

Ціннісне ставлення до природи

Первоцвіти потребують захисту

 

 

 

 

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

Відображення краси природи у творах Т.Г.Шевченка

 

Літературна скарбниця

(проект)

6

Ціннісне ставлення до праці

Догляд за кімнатними квітами

 

Трудовий десант«Чистий клас»

 

7

Ціннісне ставлення до себе

«Вогонь буває різний»

Бесіда «Безпека на дорозі»

Рейд класних санітарів «Чистота – запорука здоров’я»

Техніка безпеки під час весняних канікул

8

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда з учнями, що запізнюються

Особиста гігієна 

 

Спостереження за поведінкою на перерві 

9

Робота з батьками

Бесіда з батьками, діти яких запізнюються

 

Індивідуальні бесіди

Бесіда з батьками щодо безпеки дітей під час весняних канікул

10

Участь у загальношкільних масових заходах

 

Взяти участь в святі 8 Березня

Взяти участь в конкурсі на кращого читця

 творчості  Т.Г.Шевченка

 

 

 

 

Квітень

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень

03.04-07.04

2 тиждень

10.04-14.04

3 тиждень

18.04-21.04

4 тиждень

24.04-28.04

1

Класні збори або виховна година

Вих.год. «Що таке справедливість»

Вих.год. «Великодні свята»

Вих.год. «Права дитини»

Вих.год «Чорнобиль-рана України»

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

«Подорож у минуле»

(проект)

Великодній кошик для солдата

«Міжнародний День землі»

Видатні міста України

(проект)

3

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

«Як треба поводитись у школі, вдома, на вулиці»

 

Групова справа «Чесним треба бути всюди»

 

4

Ціннісне ставлення до природи

 

 

Екскурсія. Спостереження за змінами у природі

 

Акція «Допоможи птахам»

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

«Про що нам розповідають писанки»

Культурна спадщина народу

(проект)

 

6

Ціннісне ставлення до праці

Догляд за кімнатними квітами

 

 

Трудовий десант «Чистий клас»

Трудовий десант «Наш квітник найкращий»

7

Ціннісне ставлення до себе

Бесіда «Правила користування побутовими електроприладами

Бесіда «Безпека на дорогах»

 

Техніка безпеки під час травневих свят

8

Індивідуальна робота з учнями

Спостереження за поведінкою під час перерв

Особиста гігієна 

Індивідуальні бесіди

 

9

Робота з батьками

Бесіда з батьками, дітям яким тяжко навчатись

Вечірній рейд в селі «Чим займаються ваші діти на вулиці»

Індивідуальні бесіди

 

10

Участь у загальношкільних масових заходах

 

Взяти участь в прибиранні території села

Взяти участь в прибиранні території школи

 

 

 

 

 

Травень

№ п/п

Основні орієнтири виховання

1 тиждень

03.05-05.05

2 тиждень

08.05-12.05

3 тиждень

15.05-19.05

4 тиждень

22.05-26.05

1

Класні збори або виховна година

Вих.год. «Люби і знай свій рідний край»»

Вих.год. «Збережемо пам'ять про подвиг»

Вих.год. «Квіти українського віночка»

Вих.год «До Дня Конституції»

2

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Народні символи

(проект)

 

 

Гра «Україно-знавець»

(проект)

3

Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей

Бесіда «Як говорити по телефону»

 

 

 

4

Ціннісне ставлення до природи

 

 

Туристська прогулянка

 

 

5

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

 

 

«Най..най..най.. в Україні»

(проект)

 

 

6

Ціннісне ставлення до праці

Трудовий десант «Чистий клас»

 

 

 

Трудовий десант «Наш квітник найкращий»

7

Ціннісне ставлення до себе

 

Бесіда «Безпека на дорозі»

 

Техніка безпеки під час літніх канікул

8

Індивідуальна робота з учнями

Бесіда з учнями, що запізнюються

Особиста гігієна 

Бесіда: «Оціни себе сам»

Спостереження за поведінкою на перерві 

9

Робота з батьками

Бесіда з батьками, діти яких запізнюються

 

Батьківські збори «Підсумки навчання «

Інструктаж з техніки безпеки під час літніх канікул

10

Участь у загальношкільних масових заходах

 

 

 

Свято Останнього дзвоника

 

 

 

 

№ п/п

Назва заходу

1.

Екскурсія в бібліотеку.

2.

Конкурс малюнків «Краса осіннього лісу»

3.

Екскурсія до осіннього лісу

4.

Поетична світлина осіннього вернісажу

5.

Підбір матеріалу до виготовлення журналу «Українські оберіги»

 

№ п/п

Назва заходу

1.

Інтелектуальна гра-подорож «Новорічні свята та обряди в Україні»

2.

Вивчення традицій та обрядів новорічних та різдвяних свят нашого народу.

 

3.

Зимові ігри на свіжому повітрі

4.

Ліплення снігової баби.

5.

Вивчення щедрівок та колядок.

 

№ п/п

Назва заходу

1.

Екскурсія в бібліотеку.

2.

Екскурсія на природу.

3.

Підготовка до виставки робіт з природничого матеріалу «Державні символи своїми руками»

4.

«Україно, ти для мене диво» Заочна мандрівка найбільшими містами та цікавими природними місцями України (з використанням ІКТ

5

Екскурсія в шкільну бібліотеку.

 

docx
Додано
4 липня 2018
Переглядів
1546
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку