Перед кожним класним керівником завжди постає проблема складати план виховної роботи, адже потрібно все врахувати. Отже надаю вам зразок плану виховної роботи який використовувала в 2 класі.Маю надію що комусь він стане в нагоді
Характеристика класу
В класі 16, учнів - цікавих і неординарних особистостей. Кожна дитина своєрідна і неповторна. Але всі живуть в одному колективі, стараються дотримуватись правил поведінки в класі, тому що складали їх самі. Більшість дітей має високий навчальний потенціал і хороші здібності до навчання. Труднощі під час вивчення окремих предметів мають Афанас Ізабелла, Гаверський Євгеній, Івановський Артем, Фраймарк Ілля, Клименко Максим.
Клас дружній: учні разом граються, відпочивають, полюбляють гуртові форми роботи як у класі, так і в позаурочний час. Учні живі, рухливі, активні. Вони весь час в русі.
Потрібно докласти чималих зусиль, щоб цей рух направити в потрібне русло, вчити учнів жити і працювати так, щоб не порушувати інтереси інших, створювати такі умови праці, де б кожен учень проявляв свої здібності, допомагав іншим ставати кращими, цінував людські якості іншого.
В загальному мають рівний фізичний та розумовий розвиток. Вони старанні, відповідальні, намагаються любити порядок.
Проблемне питання
«Формування патріотичних почуттів, толерантного ставлення до інших народів, які проживають в Україні».
Вересень
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень 01 – 09.09 |
2 тиждень 12 – 16.09 |
3 тиждень 19 – 23.09 |
4 тиждень 26 – 30.09 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Перший урок: « Мій сонячний дім – моя Україна» |
Класна година «Добре і погано» |
Вих.год. «Розивай свої здібності» |
Вих.год. «А дружити треба вміти» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Моя Україна» (проект) |
Рідна країна. Подорожуємо картою. (проект) |
Патріотичний урок миру «Ми за мир.» |
Складання «Листа солдату» |
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини,людей |
|
Диспут: «Навіщо правила для учнів?» |
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
На квіти осені чарівні подивись… (екскурсія) |
|
Акція: «Зробимо свій клас зеленим» |
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Бесіда: «Мистецтво навколо нас» |
|
Конкурс малюнків на асфальті «Ми проти війни» |
Конкурс малюнків «Сонячні барви золотої осені» |
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Старовинні знаряддя праці українців |
Догляд за квітами в класі |
|
Операція «Чистий клас» |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
Інструктаж з техніки безпеки. Єдиний урок з дорожнього руху |
Організація чергування в класі |
Мандрівка «Країна безпеки»
|
Рейд санітарів «Руки основний носій збудників хвороб» |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Перевірка наявності у кожного учня необхідного шкільного приладдя |
Бесіда «Який ти?» |
Спостереже -ння за поведінкою на перерві |
Правила поведінки в їдальні |
9 |
Робота з батьками |
Залучити батьків до участі у святі Першого дзвоника
|
Засідання батьківського комітету |
Батьківські збори: «Зміст і організація навчально-виховного процесу в 2 класі» |
Уточнення даних (соціальний паспорт) |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах |
Взяти участь у святі Першого дзвоника |
Взяти участь у відзначенні дня фізкультури і спорту |
Взяти участь в акції «Армія потребує твоєї допомоги» |
Жовтень
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень 03.10-07.10 |
2 тиждень 10.10 – 14.10 |
3 тиждень 17.10 – 21.10 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Вих.год «Бережи свій час» |
Вих.год. «Про працелюбних і лінивих» |
Вих.год. «Твій кодекс совісті » |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Оформлення куточка мужності
|
Урок мужності «Їх імена незабутні» Перегляд відео кліпів «Захисники України» |
Краса і велич символів держави (проект)
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини,людей |
Сторіночка ввічливості
|
|
Бесіда «Дружні стосунки дівчаток і хлопчиків» |
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Години милування природою “Осіння щедрість” |
Виготовлення композицій «Дари осені» |
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Конкурс загадок про осінь |
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
«Зробимо наш квітник чистим» |
|
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування «Причини виникнення пожеж. Безпечна поведінка в домі» |
Година здоров’я «Хочу і можу бути здоровим» |
Інструктаж з техніки безпеки під час осінніх канікул
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Проаналізувати стан дисципліни в класі |
Бесіда з учнями щодо дотримування правил гігієни |
Бесіда про режим дня |
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками про виконання домашнього завдання |
Подворовий обхід з батьками окремих учнів . |
Пам’ятка для батьків стосовно безпеки дітей під час канікул |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах |
|
|
|
Листопад
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень 31.10 – 04.11 |
2 тиждень 07.11-11.11 |
3 тиждень 14.11 – 18.11 |
4 тиждень 21.11 – 25.11 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Вих.год. «Твори добро» |
Вих.год. «Захист навколишнього середовища» » |
Вих.год. «Чарівні слова» |
Вих.год. «Корисні і шкідливі звички» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Україно, ти для мене диво» заочна подорож містами України |
«Державні, народні та релігійні свята» (проект) |
«Рідне слово – диво калинове» |
Бесіда «Герої серед нас» (про учасників АТО) |
3 |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини,людей |
Азбука шляхетності „Хай живе ввічливість!”. |
Бесіда – гра «Немає друга – шукай, знайшов – бережи» |
|
Бесіди з школярами про довірчі стосунки між ними та їх батьками. |
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Цікаві факти з життя тварин |
Конкурс віршів про осінь |
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Постановка української народної казки |
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Догляд за кімнатними квітами |
|
Операція «Чистий клас» |
Акція ” Збережемо книги” |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
Корекція зору, слуху, постави пересадити учнів |
Інструктаж з ПДР «Твоя дорога до школи» |
Безпека вдома |
Повторити правила поведінки у громадських місцях |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда: «Скромність прикрашає»
|
Бесіди про користь і шкідливість телебачення |
Рейд: «Твій зовнішній вигляд» |
Спостереження за поведінкою на перерві |
9 |
Робота з батьками |
«До уваги батьків»
|
Мистецтво жити з дітьми |
Бесіда з батьками, діти яких запізнюються |
Подворовий обхід учнів |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах |
|
Рейд: «Чисте подвір’я» |
Взяти участь в тижні початкової школи
|
Долучитися до акції: «Зовнішній вигляд учня» |
Грудень
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень 28.11-02.12 |
2 тиждень 05.12-09.12 |
3 тиждень 12.12-16.12 |
4 тиждень 19.12-23.12 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Вих.год. «Не ім’я красить людину, а людина ім’я»
|
Вих.год. «Права і обов’язки дитини» |
Вих.год. «Кожна людина має право на життя» |
Гра – бесіда «Ти і твої старші приятелі» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Києве мій» (проект) |
До Дня Збройних сил України «Зростаємо мужніми» |
«Виготовлення сувенірів для бійців Української армії» |
«Краплини душі народу» (проект) |
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини,людей |
Бесіда «Сім’я, родина»
|
|
|
Акція “Подаруй свято іншим” |
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія в зимовий парк |
Акція: «Нагодуй птахів» |
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
«Мистецька галерея зими»
|
Розучування пісень, танців до Нового року |
Конкурс малюнків «Зимонька – Снігуронько» |
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Операція: «Чистий клас» |
«Майстерня Діда Мороза» |
Догляд за кімнатними квітами |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда – порада «Як зберегти себе від переохолодження» |
Бесіда «Правила поведінки на льоду, біля водойм взимку»
|
Небезпека від вогню |
Техніка безпеки під час зимових канікул |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з невстигаючими учнями |
Бесіда про виконання доручень |
Аналіз ведення учнями щоденників |
Бесіда про виконання дом.зд |
9 |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету
|
|
Колективна творча справа: «Готуємось до Нового року» |
Батьківські збори: «Допомога може бути різною» |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах |
Добродійна акція до міжнародного дня людини з обмеженими можливостями. |
|
|
Взяти участь у проведенні Новорічного свята |
Січень
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
2 тиждень: 10-13.01 |
3 тиждень: 16-20.01 |
4 тиждень: 23-27.01 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Гра-подорож «Що означає бути добрим?» |
Година спостереження «Шануймо калину» |
Вих.год. «Будьте вдячними дітьми» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Світ моєї сім’ї» (проект)
|
«Ми роду козацького діти» (проект) |
«Сторінками нашої історії» (проект) |
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Година народознавства «Дитячі забавки» |
|
Школа ввічливості. Гостини |
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
Екскурсія в зимовий парк |
«Допоможи птахам!» |
«Наш дім – природа» (проект) |
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Поетичні картини про пори року |
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Догляд за кімнатними квітами |
|
Операція: «Книжкова лікарня» |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
Небезпека від вогню
|
Рольова гра «Перша допомога та самодопомога при обмороженні» |
Інструктаж з ПДР «Твоя дорога до школи». |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
|
Бесіда про шкільне приладдя |
Бесіда з окремими учнями про правила поведінки |
9 |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету. Складання плану роботи на ІІ семестр |
Подворовий обхід учнів |
Індивідуальні бесіди про правила поведінки |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах, трудові справи, екскурсії |
|
|
|
Лютий
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень 30.01-03.02 |
2 тиждень 06.02-10.02 |
3 тиждень 13.02-17.02 |
4 тиждень 20.02-24.02 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Вих.год. «Чого в іншому не любиш, того і сам не роби» |
Вих.год. «За законами бережливості» |
Вих.год. «Секрети спілкування» |
Вих.год «Гість у дім – радість з ним» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Заповідна Україна» (проект)
|
Конкурс малюнка «Моя Україна - найкраща» |
«Бути справжнім українцем» (проект) |
|
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Моделювання ситуацій: «Правила поведінки в громадських місцях» |
|
Ситуаційна-рольова гра «Що потрібно знати про свій характер» |
|
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія в зимовий парк |
|
«Допоможи птахам» |
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
|
Дива України. Фонтани (проект) |
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Догляд за кімнатними квітами |
|
Трудовий десант «Чистий клас» |
|
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
Правила безпечної поведінки у надзвичайних ситуаціях |
Бесіда «Безпека на дорозі» |
Інструктаж з безпечної поведінки в школі, на вулиці, вдома. |
|
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями, що запізнюються |
Особиста гігієна |
Бесіда: «Оціни себе сам» |
Спостереження за поведінкою на перерві |
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких запізнюються |
Бесіда: «Які звернення дитина краще чує» |
Індивідуальні бесіди |
Батьківські збори «Діти і телебачення» |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах |
|
|
|
|
Березень
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень 27.02-03.03 |
2 тиждень 06.03-10.03 |
3 тиждень 13.03-17.03 |
4 тиждень 20.03-24.03 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Вих.год. «Діло майстра величає» |
Вих.год. «Мамин день» |
Вих.год. «Від Тарасика до Тараса» |
Вих.год «Вчинки і наслідки» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Обереги» (проект) |
|
«Мова рідна, слово рідне» |
Година спілкування «Знай і поважайГерб, Прапор,Гімн» |
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Година ввічливості «Чи вихована ти дитина?» |
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
Первоцвіти потребують захисту
|
|
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Відображення краси природи у творах Т.Г.Шевченка |
|
Літературна скарбниця (проект) |
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Догляд за кімнатними квітами |
|
Трудовий десант«Чистий клас» |
|
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
«Вогонь буває різний» |
Бесіда «Безпека на дорозі» |
Рейд класних санітарів «Чистота – запорука здоров’я» |
Техніка безпеки під час весняних канікул |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями, що запізнюються |
Особиста гігієна |
|
Спостереження за поведінкою на перерві |
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких запізнюються |
|
Індивідуальні бесіди |
Бесіда з батьками щодо безпеки дітей під час весняних канікул |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах |
|
Взяти участь в святі 8 Березня |
Взяти участь в конкурсі на кращого читця творчості Т.Г.Шевченка |
|
Квітень
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень 03.04-07.04 |
2 тиждень 10.04-14.04 |
3 тиждень 18.04-21.04 |
4 тиждень 24.04-28.04 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Вих.год. «Що таке справедливість» |
Вих.год. «Великодні свята» |
Вих.год. «Права дитини» |
Вих.год «Чорнобиль-рана України» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
«Подорож у минуле» (проект) |
Великодній кошик для солдата |
«Міжнародний День землі» |
Видатні міста України (проект) |
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
«Як треба поводитись у школі, вдома, на вулиці» |
|
Групова справа «Чесним треба бути всюди» |
|
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія. Спостереження за змінами у природі |
|
Акція «Допоможи птахам» |
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
«Про що нам розповідають писанки» |
Культурна спадщина народу (проект) |
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Догляд за кімнатними квітами
|
|
Трудовий десант «Чистий клас» |
Трудовий десант «Наш квітник найкращий» |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Правила користування побутовими електроприладами |
Бесіда «Безпека на дорогах» |
|
Техніка безпеки під час травневих свят |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Спостереження за поведінкою під час перерв |
Особиста гігієна |
Індивідуальні бесіди |
|
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, дітям яким тяжко навчатись |
Вечірній рейд в селі «Чим займаються ваші діти на вулиці» |
Індивідуальні бесіди |
|
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах |
|
Взяти участь в прибиранні території села |
Взяти участь в прибиранні території школи |
|
Травень
№ п/п |
Основні орієнтири виховання |
1 тиждень 03.05-05.05 |
2 тиждень 08.05-12.05 |
3 тиждень 15.05-19.05 |
4 тиждень 22.05-26.05 |
1 |
Класні збори або виховна година |
Вих.год. «Люби і знай свій рідний край»» |
Вих.год. «Збережемо пам'ять про подвиг» |
Вих.год. «Квіти українського віночка» |
Вих.год «До Дня Конституції» |
2 |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Народні символи (проект) |
|
|
Гра «Україно-знавець» (проект) |
3 |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Бесіда «Як говорити по телефону» |
|
|
|
4 |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Туристська прогулянка |
|
|
5 |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
«Най..най..най.. в Україні» (проект) |
|
|
6 |
Ціннісне ставлення до праці |
Трудовий десант «Чистий клас»
|
|
|
Трудовий десант «Наш квітник найкращий» |
7 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда «Безпека на дорозі» |
|
Техніка безпеки під час літніх канікул |
8 |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями, що запізнюються |
Особиста гігієна |
Бесіда: «Оціни себе сам» |
Спостереження за поведінкою на перерві |
9 |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, діти яких запізнюються |
|
Батьківські збори «Підсумки навчання « |
Інструктаж з техніки безпеки під час літніх канікул |
10 |
Участь у загальношкільних масових заходах |
|
|
|
Свято Останнього дзвоника |
№ п/п |
Назва заходу |
1. |
Екскурсія в бібліотеку. |
2. |
Конкурс малюнків «Краса осіннього лісу» |
3. |
Екскурсія до осіннього лісу |
4. |
Поетична світлина осіннього вернісажу |
5. |
Підбір матеріалу до виготовлення журналу «Українські оберіги» |
№ п/п |
Назва заходу |
1. |
Інтелектуальна гра-подорож «Новорічні свята та обряди в Україні» |
2. |
Вивчення традицій та обрядів новорічних та різдвяних свят нашого народу.
|
3. |
Зимові ігри на свіжому повітрі |
4. |
Ліплення снігової баби. |
5. |
Вивчення щедрівок та колядок.
|
№ п/п |
Назва заходу |
1. |
Екскурсія в бібліотеку. |
2. |
Екскурсія на природу. |
3. |
Підготовка до виставки робіт з природничого матеріалу «Державні символи своїми руками» |
4. |
«Україно, ти для мене диво» Заочна мандрівка найбільшими містами та цікавими природними місцями України (з використанням ІКТ |
5 |
Екскурсія в шкільну бібліотеку. |