Планування ранкових зустрічей тижня " Моє довкілля" за модельною програмо.Р.Б.Шияна. Використано матеріали проекту "Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів.НУШ"
№ з/п |
Тема дня |
Очікувані результати учіння |
Освітня галузь |
Навчальна діяльність
|
Дата план |
Дата факт |
|
Тематичний тиждень «Моє довкілля» |
|||||||
16 (1) |
Що мене оточує?
Теми для щоденника вражень:
1. Світ довкола мене.
2. Я люблю…
3.Моє довкілля. |
- пояснює на основі власного досвіду, що вплинуло на вибір усної інформації;
- доброзичливо сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію;
- ставить(пише) запитання щодо теми дня(протягом тижня шукає відповіді».
|
МОВ ПРО |
1.Гра «Скринька невідкритих таємниць», «Назви та покажи предмет у довкіллі», «Цікавий клубочок».
2.Робота в парах.
3.Слухання вірша Н.Красоткіної «Учись любити».
|
|
|
|
17. (2) |
Які «таємниці» має шкільне подвір'я ?
Теми для щоденника вражень:
1. Я люблю спостерігати.
2. Мені було цікаво…
3. Моє відкриття.
|
- доброзичливо сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію;
-встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі;
-висловлює власну позицію і пояснює її.
|
МОВ СЗО |
1. Вправа «Настрій».
2.Гра «Ланцюжок», «Так чи ні!»
3.Робота в групах.
4.Екскурсія.
|
|
|
|
18. (3) |
Які рослини ростуть на шкільному подвір'ї?
Теми для щоденника вражень:
1.Мої улюблені рослини на шкільному подвір'ї.
2.Мій осінній букет для матусі.
3.Мої враження від екскурсії.
|
- доброзичливо сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію;
-визначає (з однокласниками) важливість спільноти класу, школи і пояснює свою думку.
|
МОВ ГІО
|
1.Вправа «Одне до одного».
2.Гра «З якого
дерева листочок?»
3.Розучування вправ дихальної гімнастики.
4.Робота в групах.
|
|
|
|
19. (4)
|
Тематичний день: «Кольори та звуки довкілля. Які вони?»
Теми для щоденника вражень:
1.Якого кольору мій світ?
2. Звуки навколо мене.
3. Що сповнює мене радістю? |
- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію;
|
МОВ МАО СЗО ТЕО |
1.Гра « Я люблю вас усіх,але особливо тих …», «Назви колір», «Фантазери», «Спільне оповідання».
2.Вправа «Три кольори», «Комплімент»
3.Розучування пісеньки «Барви рідної землі».
|
|
|
|
20. (5) |
Як поводитись у довкіллі, щоб не зашкодити собі і йому?
Теми для щоденника вражень:
1.Мене вражає краса…
2. Я люблю відпочивати…
3. Мій улюблений куточок природи.
|
- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію;
-розпізнає серед тверджень істинні та хибні.
|
МОВ ІФО |
1. Вправа «На що схожий настрій»,
2.Гра «Розгадай». «Упізнай річ і назви помічника».
3.Робота в групах. |
|
|
|