20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Планування ранкових зустрічей 4 тижня за модельною навчальною програмою Р.Б.Шияна

Про матеріал

Планування ранкових зустрічей тижня " Моє довкілля" за модельною програмо.Р.Б.Шияна. Використано матеріали проекту "Реформування системи підготовки та професійного розвитку педагогів.НУШ"

Перегляд файлу

Планування

ранкових зустрічей у 1 класі

за модельною навчальною програмою Р.Б. Шияна

 

з/п

 

Тема  дня

 

Очікувані результати учіння

 

Освітня

галузь

 

Навчальна діяльність

 

Дата план

Дата факт

 

Тематичний тиждень «Моє довкілля»

 

16

(1)

 

Що мене оточує?

 

 Теми для щоденника вражень:

 

1. Світ довкола мене.

 

2. Я люблю…

 

3.Моє довкілля.

 

- пояснює на основі власного досвіду, що вплинуло на вибір усної інформації;

 

- доброзичливо сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію;

 

- ставить(пише) запитання щодо теми дня(протягом тижня шукає відповіді».

 

 

МОВ

ПРО

 

1.Гра

«Скринька невідкритих таємниць»,

«Назви та покажи предмет у довкіллі», «Цікавий клубочок».

 

2.Робота в парах.

 

3.Слухання вірша Н.Красоткіної «Учись любити».

 

 

 

 

17.

(2)

 

Які «таємниці» має шкільне подвір'я ?

 

Теми для щоденника вражень:

 

1. Я люблю спостерігати.

 

2. Мені було цікаво…

 

3. Моє відкриття.

 

 

- доброзичливо сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію;

 

-встановлює дружні стосунки з дітьми своєї та іншої статі;

 

-висловлює власну позицію і пояснює її.

 

 

МОВ

СЗО

 

1. Вправа «Настрій».

 

2.Гра «Ланцюжок», «Так чи ні!»

 

3.Робота в групах.

 

4.Екскурсія.

 

 

 

 

18.

(3)

 

Які рослини ростуть на шкільному подвір'ї?

 

Теми для щоденника вражень:

 

1.Мої улюблені рослини на шкільному подвір'ї.

 

2.Мій осінній букет для матусі.

 

3.Мої враження від екскурсії.

 

 

- доброзичливо сприймає усні репліки однокласників й доречно реагує на усну інформацію;

 

 

-визначає (з однокласниками) важливість спільноти класу, школи і пояснює свою думку.

 

 

 

МОВ

ГІО

 

 

1.Вправа «Одне до одного».

 

2.Гра «З якого

 

дерева листочок?»

 

3.Розучування вправ дихальної гімнастики.

 

4.Робота в групах.

 

 

 

 

19.

(4)

 

 

Тематичний день: «Кольори та звуки довкілля. Які вони?»

 

 

 

Теми для щоденника вражень:

 

1.Якого кольору мій світ?

 

2. Звуки навколо мене.

 

3. Що сповнює мене радістю?

 

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію;

 

 

 

МОВ

МАО

СЗО

ТЕО

1.Гра « Я люблю вас усіх,але особливо тих …», «Назви колір», «Фантазери», «Спільне оповідання».

 

2.Вправа «Три кольори», «Комплімент»

 

3.Розучування пісеньки «Барви рідної землі».

 

 

 

 

20.

(5)

 

Як поводитись у довкіллі, щоб не зашкодити собі і йому?

 

Теми для щоденника вражень:

 

1.Мене вражає краса…

 

2. Я люблю відпочивати…

 

3. Мій улюблений куточок природи.

 

 

- з увагою сприймає усні репліки вчителя й однокласників й доречно реагує на усну інформацію;

 

-розпізнає серед тверджень істинні та хибні.

 

 

 

МОВ

ІФО

 

1. Вправа «На що схожий настрій»,

 

2.Гра «Розгадай». «Упізнай річ і назви помічника».

 

3.Робота в групах.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, 1 клас, Планування
НУШ
Додано
10 серпня 2018
Переглядів
609
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку