1 липня о 18:00Вебінар: Шкільна дошка – ігрове поле вчителя

Урок " Вчимося користуватися приладами під час спостережень"

Про матеріал

Діти мають пізнавати навколишній світ і знаходити відповіді на запитання, які їх цікавлять. На цьому уроці учні познайомляться з різними приладами, за допомогою яких матимуть змогу досліджувати природу.

Перегляд файлу

ТЕМА.    Вчимося  користуватися   приладами  під час 

                 спостережень

МЕТА: формувати  вміння  користуватися  приладами, використовувати  їх  за  призначенням;  розвивати  уяву, спостережливість, пізнавальний інтерес, вміння  орієнтуватися  у просторі, вміння  моделювати  прилади;  виховувати   інтерес  до  вивчення  таємниць  довкілля.

ОБЛАДНАННЯ:  моделі   приладів, малюнки на тему  «Використання  приладів»

МІСЦЕ  ПРОВЕДЕННЯ:  шкільне   подвір'я.

                            Хід  уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ  КЛАСУ

1.  Підготовка учнів до уроку

2. Емоційне налаштування на урок

Дзвонить дзвіночок: «Дзень – дзелень!»

Сміється сонце, прокинувся день.

Кличе дзвіночок: «Бім-бам!-Бім-бам!»

Урок розпочати час школярам.

Усміхніться всім навколо:

Небу, сонцю, квітам, людям,

І тоді обов'язково

День для вас веселим буде!

-  Діти, давайте посміхнемося один одному. Хай  гарний настрій  вас супроводжує  ввесь урок.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ  ОПОРНИХ  ЗНАНЬ  УЧНІВ

  1. Хвилинка  спостережень.

-  Яких днів було більше на цьому тижні, сонячних чи похмурих?

-  Чи були опади?

-  Які зміни ви помітили у  живій природі?

- Чи відбулися зміни у  неживій природі?

- Як зміни  у  природі  впливають на здоров'я  людей?

  1. Заповнення  календаря  природи.
  2. Робота над прислів'ями.

- Діти, прошу вас із частинок слів скласти прислів'я і пояснити, як ви його розумієте

 «Природа – наймудріший  учитель».

 

 

4. Фронтальне  опитування

- Як  людина  пізнає  світ? (Спостерігаючи )

- Про що мріє людина,  спостерігаючи  за  птахами, рибами, комахами?

5. Створення  ситуації  успіху

- Що ви знаєте  про  можливості  тварин – спостерігачів     ( Діти готують  повідомлення)

ІІІ. МОТИВАЦІЯ  НАВЧАЛЬНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ

- Що  придумала  людина,  щоб поліпшити, збільшити, розширити  можливості  власних  спостережень?

ІV. ПОВІДОМЛЕННЯ  ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

-  Сьогодні  ми  поговоримо  про прилади, про правильне їх використання, будемо  вчитися  користуватися приладами   у  довкіллі.

1. Момент очікування

- Що ви чекаєте від сьогоднішнього уроку?

- Прошу кожну групу   написати  свої очікування на паперових долоньках, а потім  їх  прикріпити на  нашу модель  Земної  кулі.

2. Бесіда з елементами розповіді

      Наш урок  буде складатися із  двох частин. Перша частина  -  звіт  груп. (Проходить у класній  кімнаті) Вони протягом тижня виконували роботу і сьогодні готові перед  нами звітувати. Друга частина – практичне використання приладів у  довкіллі. Її  ми проведемо на шкільному  подвір'ї.

- Які  ви знаєте  прилади ?

-  Де їх  можна використовувати?

3.  Виставка  малюнків  на тему « Використання  приладів»

( Виставку  малюнків  можна  зробити  на окремому  стенді або на дошці).

V. РОБОТА  ПО ТЕМІ  УРОКУ

1. Звіт  груп

- Кожна група  отримала завдання. Протягом тижня вони виготовляли прилади,  готували  цікавий  матеріал  з історії  їх  виникнення.

- Зараз надаємо слово капітанам .

( Кожна група  представляє модель  приладу, який вони виготовляли, знайомить  з історією  його  виникнення).

1 група.  Розповідь  про  термометр. Виготовлена модель з пляшки  і трубки.

2  група. Розповідь про годинник. Модель  годинника  виготовлена  із  цвяха  і  картону. 

3  група.  Розповідь про компас. Модель компаса виготовлена з намагніченого цвяха та корка, який плаває у воді.

4 група.  Розповідь про лупу.  Модель  лупи виготовлена  з пляшки, у якій є вода, рамки з дротика, яка  заповнена  теж  водою.

5  група.  Розповідь про підзорну  трубу. Модель підзорної труби  виготовлена  із двох трубок  і двох  лінз.

- Дякуємо групам  за виконану роботу. Так тримати!

- А зараз настав час попрацювати з виготовленими приладами  у  довкіллі.

1. Емоційне налаштування на практичну роботу

Зараз, любі друзі, з вами 

Вирушаємо в  путь.

Поспішаймо в ту країну,

Що всі природою  звуть.

Працюйте  наполегливо, швидко, старанно,

Щоб жодна хвилинка не втратилась марно.

2.  Повторення  правил поведінки  у довкіллі

 

3.  Перехід  на шкільне  подвір'я.

4.  Привітання  довкілля

                  Завдання  для  груп

1 група.  За допомогою  термометра  визначити   температуру  повітря.

( Пригадують два правила користування  термометром).

2 група.  Прослідкувати, за який час кожна група виконає своє завдання.

3  група. Позначити сторони  горизонту , розташування  школи   відносно них,  використовуючи компас.(Пригадують правила користування компасом).

4 група.  Знайти  у довкілля дрібний  предмет, розглянути його за допомогою лупи.

5 група.   За допомогою підзорної  труби розглянути  й описати  предмети, які знаходяться  вдалині.

5.Звіт  груп

VІ. РЕФЛЕКСІЯ

- Чи сподобався  вам сьогоднішній  урок?

- Який у вас  був  настрій?

- Який  вклад  ви  внесли  у роботу  своєї  групи?

- Чия модель приладу  була виготовлена найкраще і найточніше?

 

VІІ.  ПІДСУМОК  УРОКУ

1. Гра « Мікрофон»

- Що сподобалося  на уроці?

- Які  моделі  приладів  ви виготовляли?

- Де їх  можна використовувати?

2. Емоційне завершення уроку. Цінування

  Ось і пролунав дзвінок —

  Закінчився наш урок,

За роботу по заслузі

Щиро дякую вам, друзі.

Всі ви, діти — молодці,

Гарно працювали!

 

VІІІ. ДОМАШНЄ  ЗАВДАННЯ

Скласти  казку про прилади

 

docx
Додано
11 серпня 2018
Переглядів
181
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку