Планування ранкових зустрічей
Перший семестр
№п/п
|
Тема місяця Підтема тижня Тема дня |
Дата |
Приміт. |
1. 2. 3. 4. 5. |
Вересень Зміни Тиждень 1 Я- школяр
Що змінилося в мені? Змінне і незмінне в мені. Чому люди інколи змінюють свою зовнішність? Що тобі допомагає змінити своє тіло? Чого я навчився за рік? |
02.09. 03.09. 04.09. 05.09. 06.09. |
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Тиждень 2 Наш клас Що змінилося у школі? Що я хотів би змінити в своєму класі / школі? Класна кімната моєї мрії. Яка вона? Безпечний рух від школи додому. Безпечна поведінка на шкільному подвірꞌї. |
09.09. 10.09. 11.09. 12.09. 13.09. |
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Тиждень 3 Осіння мозаїка Які причини змін у природі восени? Які причини змін у природі восени ( продовження) Зміни рослин у житті восени. Зміни тварин у житті восени. Чи можливе життя без змін? |
16.09. 17.09. 18.09. 19.09. 20.09. |
|
1.
2. 3.
4. 5. |
Тиждень 4 Моє довкілля Які зміни залежать від мене , а які-ні? Які книжки є улюбленими з дитинства? Мої смакові уподобання. Чи змінилися вони за рік? Чи можуть змінюватися мої плани? Чи змінить добро твоє життя?
|
23.09. |
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Жовтень Способи пізнання Тиждень 1 Мандри Як я отримаю та сприймаю інформацію? Про що повідомляють знаки і піктограми? Які органи чуття допомагають пізнавати світ? Шрифт Брайля. Про що розкаже упаковка? |
30.09. 1.10. 2.10. 3.10. 4.10 |
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Тиждень 2 Улюблені книги Як я можу дізнатися про події минулого? Музеї. Про що розповідають фотографії? Бібліотека- як освітньо- культурний центр. Засоби масової інформації. |
7.10. 8.10. 9.10. 11.10. 12.10. |
|
1. 2. 3. 4.
|
Тиждень 3 Я-дослідник
Як я можу розкривати таємниці природи? Грунт. Як досліджувати грунт? Повітря. Досліди з повітрям. Яким буває вітер? |
15.10. 16.10 17.10 18.10 |
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Тиждень 4 Обстеження
Як відрізнити фантазії /вигадки та реальність? Фантазії. Мова тіла. Збережемо здоровꞌя. Побутова хімія; небезпечна чи допомога людині? |
21.10 22.10. 23.10. 24.10. 25.10. |
|
1. 2. 3. 4. 5.
|
Листопад Територія Тиждень 1 Моя країна -Україна Що таке територія? Як упізнати територію своєї країни? Господарі своєї країни. Як територія може стати домівкою? Атрибути Української держави. |
04.11. 05.11. 06.11. 07.11. 08.11. |
|
1
2. 3. 4. 5. |
Тиждень 2 Ми м андруємо світом Що на території мого населеного пункту доступно всім. Де межі мого особистого простору? Чому особистий простір- недоторкана територія? Як зробити територію «комфортною для себе» Як зберегти кордони свого простору в стосункамах з іншими? |
11.11.
12.11. 13.11. 14.11. 15.11. |
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Тиждень 3 Моє внутрішнє «Я» Повага до себе та інших людей. Тиск, неповага. Приниження- протидія їм. Як уникати конфлікту? Як стати хорошим другом? Як бути щасливим? |
18.11. 19.11. 20.11. 21.11. 22.11. |
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Тиждень4 Природа рідного краю Мальовнича природа рідного краю. Які рослини ти зустрічаєш в Україні? Які тварини мешкають у нашій державі? Про що розповість Червона книга? Як оберігаючи своє, зберегти наше?
|
25.11. 26.11. 27.11. 28.11. 29.11. |
|
1. 2. 3. 4. 5. |
Грудень Спільнота Тиждень 1 Наш клас
Що може обꞌєднувати спільноту? Люди різні , але всі ми – рівні. Краще разом чи поодинці?» Як налагоджувати гарні стосунки. Як виникає приязнь? |
2.12. 3.12. 4.12. 5.12 6.12. |
|
1. 2.
3. 4. 5. |
Тиждень 2 Моя родина Чому довіряють другові/ подрузі? Як сприймати тих, кого не знаєш?
Правила спілкування. Співпраця у грі, навчальних та життєвих ситуаціях. Стосунки з дітьми своєї та іншої статі. |
9.12. 10.12.
|
|
1. 2. 3. 4.
5. |
Тиждень 3 Нашого цвіту - по всьому світу Які спільноти є в природі? Як ми впливаємо на природу? Що обꞌєднує українціів? Що корисного я можу зробити для спільної справи? Як залишитися собою серед інших людей? |
16.12. 17.12. 18.12.
19.12.
20.12. |
|
1.
2. |
Тиждень 4. Я- розумна людина
Чи може існувати спільнота без правил і законів.
Які небезпеки можуть бути у спільноті?
|
23.12.
24.12. |
|