Планування ранкових зустрічей .Перший семестр .2 клас.

Про матеріал
Планування ранкових зустрічей у 2 класі за програмою Шияна. Перший семестр
Перегляд файлу

Планування   ранкових  зустрічей

Перший  семестр

 

п/п

 

                                          Тема  місяця

                                    Підтема  тижня

                                           Тема  дня

Дата

Приміт.

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                                 Вересень

                                    Зміни

                                  Тиждень 1

                        Я- школяр

 

Що  змінилося  в  мені?

Змінне  і  незмінне  в  мені.

Чому  люди  інколи  змінюють  свою  зовнішність?

Що  тобі  допомагає  змінити своє  тіло?

Чого  я  навчився  за  рік?

 

 

 

 

 

02.09.

03.09.

04.09.

05.09.

06.09.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

  Тиждень 2

                                Наш  клас

Що  змінилося  у  школі?

Що  я  хотів  би змінити  в своєму класі / школі?

Класна  кімната  моєї  мрії. Яка  вона?

Безпечний  рух  від  школи  додому.

Безпечна  поведінка  на шкільному  подвірꞌї.

 

 

09.09.

10.09.

11.09.

12.09.

13.09.

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                                Тиждень 3

                  Осіння  мозаїка

Які  причини  змін  у  природі  восени?

Які  причини змін  у природі  восени ( продовження)

Зміни  рослин  у  житті  восени.

Зміни  тварин  у  житті  восени.

Чи  можливе  життя  без  змін?

 

 

16.09.

17.09.

18.09.

19.09.

20.09.

 

 

 

 

 

1.

 

2.

3.

 

4.

5.

 

                              Тиждень  4

                          Моє   довкілля

Які  зміни  залежать  від  мене , а які-ні?

Які  книжки  є  улюбленими  з  дитинства?

Мої  смакові  уподобання. Чи  змінилися  вони за  рік?

Чи  можуть  змінюватися  мої  плани?

Чи  змінить  добро  твоє  життя?

 

 

 

 

 

23.09.

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                         Жовтень

                        Способи  пізнання

                                  Тиждень 1

                           Мандри

Як  я  отримаю  та сприймаю  інформацію?

Про  що  повідомляють  знаки і  піктограми?

Які  органи  чуття  допомагають  пізнавати світ?

Шрифт  Брайля.

Про  що  розкаже  упаковка?

 

 

 

 

 

30.09.

1.10.

2.10.

3.10.

4.10

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                                  Тиждень 2

                   Улюблені  книги

Як  я  можу  дізнатися  про події  минулого?

Музеї.

Про  що  розповідають  фотографії?

Бібліотека- як освітньо- культурний  центр.

Засоби  масової  інформації.

 

 

 

7.10.

8.10.

9.10.

11.10.

12.10.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

 

                             Тиждень  3

                     Я-дослідник

 

Як я  можу  розкривати  таємниці  природи?

Грунт.   Як  досліджувати  грунт?

Повітря. Досліди  з повітрям.

Яким  буває  вітер?

 

 

 

15.10.

16.10

17.10

18.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                                

                                       Тиждень  4

                            Обстеження

 

Як  відрізнити фантазії /вигадки  та  реальність?

Фантазії.

Мова  тіла.

Збережемо  здоровꞌя.

Побутова  хімія; небезпечна  чи  допомога  людині?

 

 

 

 

 

21.10

22.10.

23.10.

24.10.

25.10.

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

 

                         Листопад

                          Територія

                                   Тиждень 1

                 Моя  країна  -Україна

Що  таке  територія?

Як  упізнати територію  своєї  країни?

Господарі  своєї  країни.

Як  територія  може  стати  домівкою?

Атрибути Української  держави.

 

 

 

 

 

 

04.11.

05.11.

06.11.

07.11.

08.11.

 

 

 

1

 

2.

3.

4.

5.

                                    Тиждень 2

            Ми  м андруємо  світом

Що  на  території  мого  населеного  пункту  доступно  всім.

Де  межі  мого  особистого простору?

Чому  особистий  простір- недоторкана  територія?

Як  зробити  територію «комфортною  для  себе»

Як зберегти  кордони свого простору в  стосункамах з іншими?

 

 

 

11.11.

 

12.11.

13.11.

14.11.

15.11.

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                 

                      Тиждень  3

              Моє  внутрішнє  «Я»

Повага  до  себе  та  інших  людей.

Тиск, неповага. Приниження- протидія  їм.

Як  уникати  конфлікту?

Як  стати  хорошим другом?

Як  бути  щасливим?

 

 

 

 

18.11.

19.11.

20.11.

21.11.

22.11.

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                    Тиждень4

          Природа рідного  краю

Мальовнича  природа  рідного  краю.

Які  рослини  ти зустрічаєш  в Україні?

Які  тварини  мешкають у  нашій державі?

Про що  розповість  Червона  книга?

Як  оберігаючи  своє, зберегти  наше?

 

 

 

 

 

 

 

25.11.

26.11.

27.11.

28.11.

29.11.

 

 

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

5.

                      Грудень

                   Спільнота

                     Тиждень 1

                      Наш  клас

 

   Що  може  обꞌєднувати  спільноту?

   Люди  різні , але  всі  ми – рівні.

 Краще  разом чи  поодинці?»

 Як  налагоджувати  гарні  стосунки.

 Як  виникає  приязнь?

 

 

 

 

 

 

2.12.

3.12.

4.12.

5.12

6.12.

 

 

 

 

 

1.

2.

 

3.

4.

5.

 

                 Тиждень 2

                    Моя   родина

Чому  довіряють  другові/ подрузі?

Як  сприймати  тих, кого не  знаєш?

 

Правила спілкування.

Співпраця  у  грі, навчальних та  життєвих  ситуаціях.

Стосунки з дітьми своєї  та іншої  статі.

 

 

 

 

9.12.

10.12.

 

 

 

 

 

1.

2.

3.

4.

 

5.

                          Тиждень  3

Нашого  цвіту  - по  всьому  світу

Які  спільноти  є  в  природі?

Як  ми  впливаємо  на природу?

Що  обꞌєднує  українціів?

Що  корисного  я  можу  зробити  для спільної  справи?

Як  залишитися собою  серед  інших  людей?

 

 

16.12.

17.12.

18.12.

 

19.12.

 

20.12.

 

 

 

 

1.

 

 

2.

                              Тиждень 4.

              Я- розумна  людина

 

Чи  може  існувати  спільнота  без  правил  і  законів.

 

Які  небезпеки  можуть  бути  у  спільноті? 

 

 

 

 

 

 

 

 

23.12.

 

24.12.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Макарюк Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
11 січня 2020
Переглядів
1645
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку