Урок з англійської мови на тему: " Моя родина".

Про матеріал
Конспект уроку англійської мови в першому класі Тема: "Му Family"- "Моя родина" Мета: повторити раніше вивчені слова та структури, формувати уявлення про звукову систему англійської мови, ввести нові лексичні одиниці з теми "Му Family",вчити впізнавати їх та застосовувати у мовленні; формувати уміння в учнів самостійно працювати над завданнями; розвивати уяву, слухову пам'ять, образне мислення, мотивацію ознайомлення з комунікативною перспективою мовлення; виховувати повагу до своїх товаришів, членів родини. Обладнання: СD- програвач, флеш-картки із зображнням букв, членів родини, підручники, робочі зошити, кольорові олівці. Хід уроку 1. Початок уроку. 1.1 Привітання Т:Good morning! СІ: Good morning! 1.2 Т: А як ще можна вітатися по-англійськи? Сl: Неllо! Ні! Т: Gооd оf уоu! 2. Фонетична зарядка Учні виконують пісню "НеІІо" Song НеІІо, hеІІо, hеІІо! Неllо, friends, hеІІо! НеІІо- hi! Неllо-hі! Ноогау! НеІІо- hі! Ноогау! НеІІо- hі! 3. Повторення раніше вивчених структур, слів Т: Діти, до нас завітали сьогодні гості на урок. Але вони чомусь не розмовляють. Давайте трішки почаклуємо. СІ: Маgіс "Аbга Саdаbrа" Т: А ось бачите. Наші гості заговорили. Smі1еу: НеІІо! I’m Smіlеу! Liz: Ні! I’m Liz! 4. Аудіювання S: НеІІо Liz! Ноw аге уоu? L: I’m finе. Тhank уоu. Аnd уоu? S: I’m finе, thanks. 5. Контроль прослуханого засобом драматизації діалогу. Учні в парах відтворюють діалог. Р1: Неllо, Solomіа! Ноw аге уоu? Р2: I’m finе. Тhank уоu. Аnd уоu? Р1: I’m finе. Thanks. 6. Робота з алфавітом • Повторення вивчених букв: Аа, ВЬ, Сс, Dd, Ее, Ff • З'єднати велику букву з малою. • Пісня "Еvегу Letter" • Повторення слів на вивчені букви. Учні називають слова, зображені на флеш- картках. • Знайти букву, з якої починається слово і показати її на таблиці з алфавітом. При цьому вчитель нагадує дітям, що букву ми бачимо очками, а звук- чуємо вушками. 7.Фізкультхвилинка Stand up, sit down, Keep moving, We are at school today! Open your books, Close your books, Keep moving. We are at school today! 8. Повторення слів класного вжитку • Повторення вивчених слів: реn, реnсіl, реnсіl-bох, bооk, bаg. • Діти називають слова за малюнками • Гра 'Іs іt а реn? - Yes, іt іs./ No, іt іs nоt. • Гра "Show me..." Т: "Show me your pen, pencil, book, bag!" 9. Пісня з рухами " Robot Sam" Tee- lee- lee Here I am Tee- lee –lee Robot Sam! Up and down, Round, round... Come with me To Toy- Toy-Land! 10. Представлення нових лексичних одиниць до теми «Родина» Liz: "І have a family: a father, a mother, a sister, a brother." • Перевірка зрозумілого учнями Т: Про що нас повідомила Ліз? СІ: Про те, що унеї є сім'я, тато, мама, сестра, брат. • Повторення слів за вчителем хором, показуючи флеш-картки. • Показуючи ті самі картки, учитель ускладнює завдання, вводячи дані слова у речення: Т: This is my mother СІ: Тhis is my mother! • Застосування вивченої лексики з опорою на флеш-картки. Гра " Close your eyes". Одну картку учитель забирає, а учні повинні відгадати, якої картки не вистачає. • Знайди пару і назви слово ( Робота з пазлами) 11 Робота в зошитах( WB, Unit 3, Lesson 1, р. 18) • Обведи і назви. Учні обводять і розфарбовують малюнки. Далі називають членів родини. 12. Підсумок уроку • Які ви запам'ятали сьогодні слова? • Чи сподобався вам сьогоднішній урок? • ДАВАЙТЕ СОБІ ПОАПЛОДУЄМО 13. Закінчення уроку "Gооdbуе" Song Goodbye, goodbye, goodbye! Goodbye, friends, goodbye! Goodbye-Bye! Goodbye-Bye! Goodbye,Goodbye,Goodbye!
Перегляд файлу

Конспект уроку англійської мови в першому класі

Тема: "Му Family"- "Моя родина"

Мета: повторити раніше вивчені слова та структури, формувати уявлення про звукову систему англійської мови, ввести нові лексичні одиниці з теми "Му Family",вчити впізнавати їх та застосовувати у мовленні; формувати уміння в учнів самостійно працювати над завданнями; розвивати уяву, слухову пам'ять, образне мислення, мотивацію ознайомлення з комунікативною перспективою мовлення; виховувати повагу до своїх товаришів, членів родини.

Обладнання: СD- програвач, флеш-картки із зображнням букв, членів родини, підручники, робочі зошити, кольорові олівці.

Хід уроку

  1.    Початок уроку.                                                                                                               1.1 Привітання

Т:Good morning! СІ: Good morning!

1.2 Т: А як ще можна вітатися по-англійськи?                                                                            Сl: Неllо! Ні!                                                                                                                                   Т: Gооd оf уоu!

  1. Фонетична зарядка

Учні виконують пісню "НеІІо" Song                                                                               НеІІо, hеІІо, hеІІо!                                                                                                               Неllо, friends, hеІІо!                                                                                                         НеІІо- hi! Неllо-hі!                                                                                                        Ноогау! НеІІо- hі!                                                                                                        Ноогау! НеІІо- hі!

  1.   Повторення раніше вивчених структур, слів

Т: Діти, до нас завітали сьогодні гості на урок. Але вони чомусь не

розмовляють. Давайте трішки почаклуємо.

СІ: Маgіс "Аbга Саdаbrа"

Т: А ось бачите. Наші гості заговорили.

Smі1еу: НеІІо! Im Smіlеу!

Liz: Ні! Im Liz!

  1.   Аудіювання

S: НеІІо Liz! Ноw аге уоu?                                                                                                           L: I’m finе. Тhank уоu. Аnd уоu?                                                                                                    S: I’m finе, thanks.

 

 

 

 

5. Контроль прослуханого засобом драматизації діалогу.

Учні в парах відтворюють діалог. Р1: Неllо, Solomіа! Ноw аге уоu? Р2: Im finе. Тhank уоu. Аnd уоu? Р1: Im finе. Thanks.

6. Робота з алфавітом

  •      Повторення вивчених букв: Аа, ВЬ, Сс, Dd, Ее, Ff
  •       З'єднати велику букву з малою.
  •      Пісня "Еvегу Letter"
  •      Повторення  слів на вивчені букви. Учні називають слова, зображені на флеш- картках.
  •      Знайти букву, з якої починається слово і показати її на таблиці з алфавітом. При цьому вчитель нагадує дітям, що букву ми бачимо очками, а звук- чуємо вушками.

7.Фізкультхвилинка

Stand up, sit down,

Keep moving,

We are at school today!

Open your books,                                                                                                                                            Close your books,

Keep moving.

We are at school today!

 

  1. Повторення слів класного вжитку
  •      Повторення вивчених слів: реn, реnсіl, реnсіl-bох, bооk, bаg.
  •      Діти називають слова за малюнками
  •      Гра 'Іs  іt а реn? - Yes, іt іs./ No, іt  іs nоt.
  •         Гра "Show me..."

Т: "Show me your pen, pencil, book, bag!"

  1. Пісня з рухами " Robot Sam"

Tee- lee- lee

Here I am

Tee- lee –lee

Robot Sam!

Up and down,

Round, round...

Come with me

                                                   To Toy- Toy-Land!

  1. Представлення нових лексичних одиниць до теми «Родина»

Liz: "І have a family: a father, a mother, a sister, a brother."

  •      Перевірка зрозумілого учнями                                                                                     Т: Про що нас повідомила Ліз?

СІ: Про те, що унеї є сім'я, тато, мама, сестра, брат.

  • Повторення слів за вчителем хором, показуючи флеш-картки.
  • Показуючи ті самі картки, учитель ускладнює завдання, вводячи дані слова у речення:

Т:  This is my mother                     СІ: Тhis is my mother!

  • Застосування вивченої лексики з опорою на флеш-картки.                      Гра " Close your eyes".                                                                                                      Одну картку учитель забирає, а учні повинні відгадати, якої картки не вистачає.
  • Знайди пару і назви слово ( Робота з пазлами)

11 Робота в зошитах( WB, Unit 3, Lesson 1, р. 18)

  • Обведи і назви. Учні обводять і розфарбовують малюнки. Далі називають членів родини.

12. Підсумок уроку

13. Закінчення уроку "Gооdbуе" Song

 Goodbye, goodbye, goodbye!

Goodbye, friends, goodbye!

Goodbye-Bye!

Goodbye-Bye!

Goodbye,Goodbye,Goodbye!

 

docx
Додав(-ла)
Hutsal Nataliia
До підручника
Англійська мова (підручник для спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням англійської мови) 1 клас (Карпюк О. Д., Ростоцька М.Є.)
Додано
30 березня 2020
Переглядів
1649
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку