Планування роботи предметного гуртка

Про матеріал
Засвоєння учнями змісту навчання має здійснюватися не стільки шляхом передачі готових висновків, скільки шляхом творчої діяльності кожного з них. Матеріал створено для організації роботи предметного гуртка з предмету Інформатика.
Зміст архіву
Перегляд файлу

1

 

 

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

_______________

 

 

Тематичний план роботи гуртка  

„ Візуальна студія”

 

Керівник гуртка: ___________________________

 

 

62 години

 

№ п/п

К-сть годин на тиждень

Зміст заняття

КМЗ

Календар проведення

Тема 1. Вступне заняття  ( 2 год )

1.        

     1

 

 

 

 

 

 

 

 

  Вступне заняття. Ознайомлення учнів з планом та розкладом заняття гуртка. Бесіда про роль кольору, стилю та дизайну в житті людини.

Тематична композиція „Світ, який я бачу ”

Робота у графічних та текстових редакторах

 

Тема 2. Підготовка до конкурсу „Реклама навчального закладу ”

 (20 годин)

 2       

   5

Підготовка до виставки „Реклама навчального закладу”. Створення макетів друкованої продукції. Розробка дизайну. Виготовлення порт фоліо, презентацій, друкованої продукції.

Робота у графічних та текстових редакторах

 

 3

   5

Робота над експозицією «Вибір вдалого кадру з декількох інших – означає бачити головне».

Робота з фотографіями. Виготовлення дизайнерських фото на замовлення.

Артфото.

Робота у графічних та текстових редакторах

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 3. Видавнича діяльність( 20 год )

 

 4

    5

Профорієнтаційна робота.

Виготовлення рекламної друкованої продукції.

Створення постерів, банерів тощо.

Робота у графічних та текстових редакторах

 

  5

    5

Видавництво готової продукції.

Виготовлення книжок, журналів, газет, календарів, листівок тощо.

 

Робота у графічних та текстових редакторах

 

Тема 4. Популяризація професій та реклама (20 годин)

 

  7

    5

Популяризація професій.

Участь у проведенні заходу «Моя майбутня професія». Організація та проведення виставки-презентації.

Робота у графічних та текстових редакторах

 

  8

    3

Створення фотоальбомів.

Виготовлення фотоальбомів для випускних груп та за індивідуальними замовленнями.

 

Робота у графічних та текстових редакторах

 

9

    2

Організація постійно діючої виставки «Візуальна студія».

Робота у графічних та текстових редакторах, застосування мультимедійного обладнання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор

 

_______________

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про Інформаційно-ресурсний центр

-----------------------------------------------------------------------------

 

 

Загальні положення

 

Інформаційно-ресурсний центр (надалі ІРЦ) є структурним підрозділом Державного навчального закладу _____________________. Інформаційно-ресурсний центр підпорядкований адміністрації навчального закладу.

 

 

Інформаційно-ресурсний центр очолює керівник ІРЦ. Призначення і звільнення керівника ІРЦ здійснюється адміністрацією навчального закладу.

У своїй діяльності інформаційно-ресурсний центр керується Статутом навчального закладу, цим Положенням, рішеннями педагогічної ради, наказами та розпорядженнями директора.

 

Цілі інформаційно-ресурсного центру

 

Головними цілями ІРЦ є:

  • забезпечення навчального процесу учнів  у  кабінеті Інформаційних технологій;
  • забезпечення надання послуг глобальної мережі Internet;
  • освоєння і впровадження в навчальний процес сучасних інформаційних технологій;
  • підготовка, організація  та проведення виставок і презентацій навчального закладу;
  • забезпечення роботи гуртків __________________ та _________________для допомоги в реалізації дослідницьких проектів учнів;
  • реклама закладу на всіх рівнях.

 

Структура інформаційно-ресурсного центру

 

ІРЦ об’єднує всіх творчих та талановитих педпрацівників та учнів.

До складу інформаційно-ресурсного центру входять такі підрозділи:

  •                  керівник;
  •                  гурток «Візуальна студія»;
  •                  служба  інформаційної та технічної підтримки Центру;
  •                  редакція газети;
  •                  Інтернет лабораторія;
  •                  студія Web-дизайну.

 

 

Кабінет _____  забезпечує  навчальний процес учнів з вивчення і використання комп’ютерної техніки і програмного забезпечення в урочний та позаурочний час.

 Учасники ІРЦ допомагають  у дослідницькій, науково-дослідницькій діяльності та роботі з обдарованими учнями і надають практичну допомогу під час занять у кабінеті в позаурочний час.

 

Керівник ІРЦ:

  • організовує роботу ІРЦ відповідно до напрямів його роботи;
  • допомагає в організації профорієнтаційних заходів;
  • рекламує навчальний заклад та сприяє його престижу;
  • здійснює у своїй компетентності керівництво дослідницькими проєктами учнів;
  • розробляє  Web-сайт закладу  та здійснює разом з учнями його інформаційну підтримку.
  • працює з обдарованими учнями: забезпечує інформацією, засобами досліджень тощо;
  • організовує роботу предметних гуртків, які належать до ІРЦ.

 

Структура інформаційно-ресурсного центру визначається потребами навчального закладу в забезпеченні навчального процесу та позакласній діяльності.

 

 

Функції інформаційно-ресурсного центру:

 

Основними функціями інформаційно-ресурсного центру є:

 

  • підтримка комп’ютерної техніки у робочому стані;
  • забезпечення доступу до локальної та глобальної мереж;
  • допомога в освоєнні і впровадження сучасних інформаційних технологій у процесі навчання;
  • профорієнтація учнів;
  • допомога у підготовці та проведенні занять у комп’ютерних класах;
  • здійснення системного програмного обслуговування комп’ютерів.

 

 

Права керівника ІРЦ

 

Керівник ІРЦ має право:

  • вимагати від керівництва  забезпечення умов, необхідних для продуктивної роботи Інформаційно-ресурсного центру (надання приміщень, меблів, комп’ютерів, мультимедійного обладнання, забезпечення матеріалами тощо);
  • надавати педпрацівникам рекомендації стосовно використання комп’ютерної техніки, технічних засобів навчання і програмного забезпечення;
  • вимагати від педпрацівників  закладу  узгодження з інформаційно-ресурсним центром робіт, пов’язаних з використанням комп’ютерів, технічних засобів навчання, операційних систем та пакетів програм в позаурочний час;
  • вимагати від педпрацівників та учнів навчального закладу дотримання інструкцій та правил експлуатації комп’ютерної техніки, технічних засобів навчання і програмного забезпечення.

 

Відповідальність керівника ІРЦ

 

Керівник ІРЦ несе особисту відповідальність перед керівництвом та колективом за:

  • своєчасне та якісне виконання запланованих робіт та розпоряджень керівництва;
  • ефективне використання і збереження закріплених за ІРЦ комп’ютерної, електронної та офісної техніки, приміщень, меблів, матеріалів тощо;
  • дотримання правил внутрішнього розпорядку, техніки безпеки та протипожежної безпеки в приміщеннях інформаційно-ресурсного центру.

 

 

 

 

 

Фінансування ІРЦ

 

Джерелом фінансування ІРЦ є:

благодійні внески, оформлені відповідним чином.

 

 

 

ПОГОДЖЕНО:

Заступник директора

 

_______________     

 

"___"__________20___р.    

 

 

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методика організації роботи предметного гуртка. Гурткова робота

Номер слайду 2

Зміст Вступ……………………………………………………………..……..4Ідея гуртка…………………………………………………………..….5 Завдання гуртка «Візуальна студія»……………………….…….…...6 Мета гуртка……………………………………………………….….…7 Форма навчання………………………………………………………..8 Методи вирішення творчих завдань………………………………..…9 Методи навчання………………………………………………………10 Характеристика діяльності……………………………………………11 Висновки…………………………………………………………….....12 Додатки…………………………………………………………………13…

Номер слайду 3

Вступ Сучасна освіта не можлива без гурткової роботи, яка ставить особливі вимоги до мислення учнів, формує в учнів психологічну готовність до праці в умовах сучасного виробництва. Засвоєння учнями змісту навчання має здійснюватися не стільки шляхом передачі готових висновків, скільки шляхом творчої діяльності кожного з них. В організації навчального процесу доцільно надавати пріоритет засобам активного навчання й сучасним технологіям у позаурочний час, застосовувати методи розв’язування творчих завдань учнями самостійно. Завданням предметного гуртка завжди є підтримка творчості, самостійності, індивідуального бачення проблеми та шляхів її вирішення. У ____________________вже _____________діє Інформаційно-комп’ютерний центр (ІРЦ), який об’єднує творчі ідеї, працює з обдарованою молоддю: забезпечує інформацією, засобами досліджень, організовує роботу предметних гуртків. Одним з підрозділів ІРЦ є Візуальна студія. У цій публікації зібрано матеріали стосовно організації роботи та проведення діяльності цього предметного гуртка. Гурток допомагає у вивченні таких навчальних предметів як___________________________________. 4

Номер слайду 4

Ідея гуртка Якщо запастися терпінням і виявити старання, то посіяні насіння знання неодмінно дадуть добрі сходи Леонардо да ВінчІ5

Номер слайду 5

Завдання дослідження: Проаналізувати сучасний стан розробленості досліджуваних проблем в теорії і на практиці. Визначити форми, методи і засоби формування творчих знань та умінь учнів під час рішення творчих завдань. Створювати власні проекти, реалізовувати свої ідеї й бачення на практиці. Завдання гуртка «Візуальна студія»6

Номер слайду 6

Мета гуртка Побудування взаємозв’язку пізнавального та розумового завдань та застосовування учнем раніше засвоєних знань і вмінь у новій ситуації, їх комбінація та перетворення, побудова та моделювання життєвих ситуацій на основі власного способу рішення, бачення нової проблеми в традиційній ситуації, бачення структури і нової функції об’єкта, фантазія та неординарність мислення, важливе напруження думки, збудження розумової діяльності. 7

Номер слайду 7

Цілеспрямована, чітко організована, змістовно насичена і методично оснащена система пізнавального і виховного спілкування, взаємодії, стосунків викладача з учнями. Форма навчання8

Номер слайду 8

Методи вирішення творчих завдань9

Номер слайду 9

Методи навчання10

Номер слайду 10

Характеристика діяльності Робота гуртка має навчальну програму, тематичний план, теоретичний та практичний матеріал, фотоматеріали та літературу. З допомогою гуртка можна оптимізувати взаємозв’язок теоретичної і практичної підготовки учнів навчального закладу, умотивувати їх до застосування у навчальному процесі продуктивних засобів, методів і технологій навчання. 11

Номер слайду 11

Висновки Застосування сучасних методів, прийомів, засобів в ході проведення гурткової роботи значно підвищує рівень мотивації учнів до навчання, стимулює до самостійної дослідницької діяльності, сприяє творчому розвитку особистості учня, вдалому вибору професії. Вірно організована і побудована гурткова робота привчає учня до праці, виховує потрібні ділові якості, вміння орієнтуватися у сучасному інформаційному просторі. Чільне місце при цьому належить інформаційним та комп’ютерним технологіям. 12

zip
Пов’язані теми
Інформатика, Планування
Додано
13 жовтня 2021
Переглядів
737
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку