Календарне планування з математики
ІІ семестр
№ |
Тема |
Дата |
|
Додавання та віднімання числа 2. Збільшення та зменшення числа на 1 та 2. Робота з геометричним матеріалом. Складання задачі за малюнком. |
|
|
Задачі на збільшення та зменшення числа 2. Лічба 1 – 10. Побудова відрізків. |
|
|
Додавання та віднімання числа 3. Збільшення та зменшення числа на 3. Розв’язування простих математичних задач. |
|
|
Десяток. Лічба в межах 10. Складання задач за малюнком. Арифметичні дії додавання і віднімання з числами. |
|
|
Додавання та віднімання числа 4. Збільшення та зменшення числа на 4. Обчислення числових виразів. Ознайомлення з об’ємними геометричними фігурами. |
|
|
Знаходження невідомого доданку. Лічба за правилами лічби об’єктів навколишнього світу (розташовані послідовно) у прямому порядку до 20. |
|
|
Додавання та віднімання числа 5. Збільшення та зменшення числа на 5. Діаграми (стовпчаста, смужкова). |
|
|
Різницеве порівняння чисел. Порівняння об’єктів навколишнього середовища завдовжки, за масою. Читання діаграми. |
|
|
Двадцять, тридцять, сорок. Додавання і віднімання чисел. Порівняння чисел у межах 20. Складання і розв’язування задач. |
|
|
Додавання і віднімання числа 6. Складання задач на порівняння. Створення діаграми. |
|
|
П’ятдесят, шістдесят, сімдесят. Порівняння математичного виразу і числа. Лічба десятками. Складання задачі за малюнком. |
|
|
Додавання та віднімання числа 7. Обчислення виразів за допомогою числового ряду. Розв’язування простих текстових задач. |
|
|
Вісімдесят, дев’яносто, сто. Число «сто». Шестикутник. Склад чисел 9 і 10. |
|
|
Додавання та віднімання чисел 8 і 9. Лічба об’єктів на площині. Обчислення виразів за допомогою числового ряду.
|
|
|
Маса. Одиниця вимірювання маси – кілограм. Складання і розв’язування задач на різницеве порівняння. |
|
|
Місткість. Одиниця вимірювання місткості – літр. Лічба в межах 100. Вимірювання місткості посудини за допомогою літрової мірки. |
|
|
Десять десятків. Порядок чисел першої сотні. Складання та запис виразів за допомогою числового ряду. Порівняння математичних виразів. |
|
|
Додавання кількох доданків. Складові задачі. Обчислення кругових виразів. |
|
|
Віднімання кількох чисел. Вимірювання і порівняння сторін чотирикутника. Робота з геометричним матеріалом. |
|
|
Додавання та віднімання по 1. Додавання та віднімання чисел частинами. Підбір копійок на задану суму. |
|
|
Гривня. Задачі на знаходження вартості. Паперові гроші та монети. Лічба в межах 100. |
|
|
Переставна властивість дії додавання. Обчислення та порівняння математичних виразів. Розв’язування задач. |
|
|
Числовий вираз. Вимірювання та порівняння довжин. Обчислення кругових виразів. Вимірювання довжини предметів умовними одиницями. |
|
|
Числа 11 – 20. Додавання та віднімання чисел в межах 10. Обчислення кругових виразів. |
|
|
Усна і письмова нумерація чисел 11 – 20. Складання і розв’язування задач за малюнками. Встановлення кількості елементів у групі. |
|
|
Десятки та одиниці. Розрядна таблиця. Лічба в межах 20. Обчислення кругових виразів. |
|
|
Числа другого десятка. Запис чисел у порядку зростання. Розв’язування проблемних завдань з опорою на прості математичні моделі. |
|
|
Додавання та віднімання виду: 10 + 8, 18 – 8, 18 – 10. Складання і розв’язування задачі за малюнком. Креслення відрізку. Творча робота над задачею. |
|
|
Числовий ряд. Додавання та віднімання числа 1. Розв’язування задач на знаходження суми. Лічба в межах 20. |
|
|
Одиниця вимірювання довжини – дециметр. Арифметичні дії з іменованими числами. Порівняння відрізків. |
|
|
Одиниця вимірювання часу – доба. Перетворення іменованих чисел. Розв’язування проблемних задач з опорою на прості математичні моделі.
|
|
|
Годинник. Види годинників. Вимірювання і порівняння сторін трикутника. Розв’язування повсякденної проблеми математичного характеру. |
|
|
Додавання чисел у другому десятку. Визначення часу за годинником. Повторення складу чисел 7 і 8. |
|
|
Віднімання чисел у другому десятку. Додавання і віднімання іменованих чисел. Розв’язування і порівняння задач. |
|
|
Невідоме зменшуване. Перетворення іменованих чисел. Аналіз спільних ознак об’єктів. |
|
|
Числа 21 – 100. Десятковий склад чисел. Розрядні доданки. Лічба в межах 100. |
|
|
Усна і письмова нумерація чисел 21 – 100. Лічба десятками. Додавання і віднімання іменованих чисел. Визначення часу за годинником. |
|
|
Числа першої сотні. Порівняння круглих чисел. Розв’язування проблемних задач з опорою на прості математичні моделі. |
|
|
Наступне і попереднє число. Обчислення іменованих виразів. Знаходження довжини різними способами. «Сусіди» в межах 100. |
|
|
Додавання та віднімання числа 1. Рівність, нерівність. Розв’язування задач на знаходження маси. Попереднє і наступне числа. |
|
|
Додавання та віднімання на основі десяткового складу числа. Запис чисел другого десятка. Розряд. Порівняння круглих чисел. Читання стовпчикової діаграми. |
|
|
Додавання виду 43 + 20, 43 + 2. Додавання іменованих чисел. Обчислення кругових виразів. Вимірювання і порівняння довжин відрізків. |
|
|
Додавання виду 30 + 26, 3 + 26. Порівняння математичного виразу та числа. «Сусіди» чисел першої сотні. |
|
|
Віднімання виду 65 – 30, 65 – 3. Порівняння іменованих чисел. Робота з геометричним матеріалом. Задачі на знаходження різниці. |
|
|
Одиниця вимірювання довжини – метр. Вимірювання довжин різними способами. Скорочене позначення метра. Розв’язування і порівняння задач. |
|
|
Додавання двоцифрових чисел (загальний випадок). Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом. Розташування чисел в порядку зростання і спадання.
|
|
|
Віднімання двоцифрових чисел (загальний випадок). Обчислення математичних виразів. Лічба предметів на площині. Перетворення іменованих чисел. |
|
|
Невідомий від’ємник. Додавання і віднімання чисел частинами. Знаходження невідомих компонентів дії віднімання. |
|
|
Закріплення вивченого. Знаходження різниці і суми. Задачі на порівняння. Робота з геометричним матеріалом. |
|
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Творча робота над задачами. Знаходження різниці. Обчислення кругових виразів. |
|
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Робота з геометричним матеріалом. Порівняння іменованих чисел. |
|
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. Розпізнавання площинних та об’ємних фігур. |
|
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Творча робота над задачею. Перетворення та порівняння іменованих чисел. |
|
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Розв’язування задач за малюнком. Розпізнавання об’ємних геометричних фігур серед предметів навколишнього середовища. |
|
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу. Знаходження невідомих компонентів арифметичних дій. Побудова і вимірювання відрізків. Розв’язування задачі за поданою діаграмою. |
|
|
Повторення в узагальнення вивченого матеріалу. Творча робота над задачами. Порівняння числа і значення числового виразу. |
|
|
Підсумковий урок |
|